Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы "Қазақстанның ұлттық статистикалық жүйесіне шолу" жобасын іске асыру туралы келісімге қол қою туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 11 шілдедегі № 551 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы "Қазақстанның ұлттық статистикалық жүйесіне шолу" жобасын іске асыру туралы келісімнің жобасы мақұлдансын.

      2. Қазақстан Республикасы Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігінің төрағасы Әсет Арманұлы Ерғалиевқа  Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы "Қазақстанның ұлттық статистикалық жүйесіне шолу" жобасын іске асыру туралы келісімге Қазақстан Республикасының Үкіметі атынан қол қоюға өкілеттік берілсін.

      3. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Ә. Смайылов

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2023 жылғы 11 шілдедегі
№ 551 қаулысымен
мақұлданған
  Жоба

Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы "Қазақстанның ұлттық статистикалық жүйесіне шолу" жобасын іске асыру туралы келісім

      Бұдан әрі жеке-жеке "Тарап" және бірге "Тараптар" деп аталатын Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы төмендегілер туралы келісті:

1-бап. Келісімнің нысанасы

      1. Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы (бұдан әрі – ЭЫДҰ) осы Келісімнің ажырамас бөлігі болып табылатын 1-қосымшада және 2-қосымшада сипатталған "Қазақстанның ұлттық статистикалық жүйесіне шолу" жобасын (бұдан әрі – "Жоба") жүзеге асырады.

      2. Қазақстан Республикасы Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігінің Ұлттық статистика бюросы (бұдан әрі – Бюро) Қазақстан тарапынан Жобаны іске асыруға жауапты мемлекеттік орган болып табылады.

      3. Қазақстан Республикасының Үкіметі Жоба шеңберінде ЭЫДҰ жүргізетін жұмысты қаржыландыруға келіседі.

      4. Жобаның ұзақтығы осы Келісімге екі Тарап қол қойған күннен бастап 36 айды құрайды.

2-бап. Бюджет және қаржыландыру тетіктері

      1. Қазақстан Республикасының Үкіметі ЭЫДҰ-ға Жобаны іске асыруға арналған шығыстарды жабу есебіне 620000 (алты жүз жиырма мың) еуро сомасында жарна (бұдан әрі – "Жарна") беруге міндеттенеді.

      2. Бюджеттің есеп-қисабы осы Келісімге 1-қосымшада ұсынылған.

      3. Жарна үш кезеңде мынадай түрде төленеді:

      1) осы Келісімге қол қойылғаннан және ЭЫДҰ-дан тиісті шот-фактура алынғаннан кейін 30 (отыз) күн ішінде 280000 (екі жүз сексен мың) еуро мөлшеріндегі бірінші жарна;

      2) ЭЫДҰ-дан тиісті шот-фактура қоса беріліп, Жобаны іске асырудың бірінші жылы туралы қаржылық есепке қол қойылғаннан және ол алынғаннан кейін 12 ай ішінде 170000 (жүз жетпіс мың) еуро мөлшеріндегі екінші жарна;

      3) ЭЫДҰ-дан тиісті шот-фактура қоса беріліп, Жобаны іске асырудың екінші жылы туралы қаржылық есепке қол қойылғаннан және ол алынғаннан кейін 24 ай ішінде 170000 (жүз жетпіс мың) еуро мөлшеріндегі үшінші жарна.

      4. ЭЫДҰ бұл жарнаға қазіргі уақытта жарнаның жалпы сомасының 8,08 %-ы мөлшерінде әкімшілік шығындарды өтеуге ақы төлеуді көздейтін ЭЫДҰ қаржылық ережелеріне және басқа да тиісті ережелеріне, саясаты мен рәсімдеріне сәйкес иелік етеді.

      5. Шығыс бухгалтерлік есептің жалпы қабылданған қағидаттарына сәйкес ЭЫДҰ шоттарында көрсетіледі және ЭЫДҰ аудитінің стандартты қағидаларына сәйкес аудит кезінде тексерілуі мүмкін.

3-бап. Жұмыстардың сипаттамасы және есептілік

      1. ЭЫДҰ Жобаны осы Келісімге 2-қосымшада келтірілген техникалық тапсырмаға сәйкес жүзеге асырады.

      2. Жобаның әрбір аяқталған жылы аяқталғаннан кейін үш ай ішінде ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне осы Келісімге байланысты өткен жылы өткізілген негізгі іс-шаралар қысқаша ұсынылған баяндау нысанындағы іске асырылу барысы туралы аралық есепті ұсынады.

      3. Жоба аяқталғаннан кейін үш ай ішінде ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне баяндау нысанындағы қорытынды есепті ұсынады.

      4. ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне Жобаның әрбір 12 айлық кезеңі аяқталғаннан кейін үш ай ішінде шығыстар туралы қаржылық есепті және Жоба кезеңі аяқталғаннан кейін үш ай ішінде шығыстар туралы қорытынды қаржылық есепті ұсынады.

      5. Қазақстан Республикасының Үкіметі қаржылық есептілікке қойылатын талаптар ЭЫДҰ есептілігінің стандартты форматына сәйкес шығыстар туралы есепті ұсыну арқылы сақталатынына келіседі.

4-бап. Ақпарат алмасу

      1. Тараптар ЭЫДҰ ресми тілдерінің бірінде, яғни ағылшын немесе француз тілдерінде Жобаны іске асыру мақсатында бір-біріне өзара жәрдем мен қажетті ақпаратты ұсынады.

      2. Тараптар арасындағы кез келген хат-хабар мынадай мекенжайлар бойынша жіберіледі:

      Бюро атына: Жандос Шаймарданов мырза, Бюро басшысы, Астана қаласы, Мәңгілік Ел даңғылы, № 8 үй, "Министрліктер үйі" әкімшілік ғимараты, 4-кіреберіс, тел.: +7 (7172) 74-90-16, +7 (7172) 74-90-19, электрондық мекенжайы: zh.shaimardanov@aspire.gov.kz;

      ЭЫДҰ атына: Жульен Дюпон мырза, Жаһандық қатынастар, ЭЫДҰ Статистика және деректер директораты, 75775, Франция, Париж қаласы, Седекс 16, Андре-Паскаль көшесі, 2, электрондық мекенжайы: julien.dupont@oecd.org.

5-бап. Жобаның нәтижелерін пайдалану

      1. Жобаның нәтижелері кез келген нысанда ЭЫДҰ-ның айрықша меншігі болып табылады.

      2. Үшінші тараптардың құқықтарын, сондай-ақ ЭЫДҰ-ның құжаттарды құпияландыру мен құпиясыздандыруға қатысты қағидалары мен саясатын ескере отырып (егер бұл қолданылса), ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне ағымдағы жарна қаражатынан қаржыландырылатын қызмет шеңберінде дайындалған қорытынды есепті коммерциялық емес мақсаттарда пайдалану, көшіру және тарату құқығын береді. Үкіметтің қорытынды есепті өзінің веб-сайтында және/немесе министрліктер мен басқа да мемлекеттік органдардың веб-сайттарында орналастыруға, сондай-ақ толық мәтінді тек оқуға мүмкіндік беретін форматта (html 5) бөлісуге де құқығы бар.

      3. Үкімет ЭЫДҰ-ның авторлық құқығын қажет болатын барлық жерде әрқашан тиісті түрде мойындайды және көрсетеді.

      4. Қорытынды есеп Қазақстан Республикасы Үкіметінің Жобаға қосқан үлесін мойындауды қамтиды. Қазақстан Республикасы Үкіметінің символы есептің ішінде жоғарыда көрсетілген танудың жанында орналастырылады.

      5. Жоба барысында Қазақстан Республикасы Үкіметінің меншігі болып табылатын, ЭЫДҰ ұсынған кез келген деректер немесе ақпарат Қазақстан Республикасы Үкіметінің меншігі болып қалады. ЭЫДҰ-ның өз есебін дайындау мақсатында және Жобаны жүзеге асыру үшін көрсетілген деректер мен ақпаратты пайдалануға және (немесе) қосуға құқығы бар.

6-бап. Дауларды шешу

      1. Осы Келісімнен немесе оған қатысты, оның ішінде оны бұзудан, тоқтатудан немесе жарамсыздығынан туындайтын, бейбіт жолмен реттелуі мүмкін емес кез келген дау, келіспеушілік немесе наразылық 2012 жылғы Төрелік соттың тұрақты палатасының Төрелік регламентіне сәйкес төрелік талқылау жолымен шешілуге тиіс. Төрешілердің саны бірге тең болуға тиіс. Төрелік талқылаудың тілі – ағылшын тілі. Төрелік талқылауды өткізу орны – Париж, Франция. Осы арқылы Тараптар төрелік соттың кез келген шешімін жою немесе орындауға жатпайды деп тану мақсатында оны даулау құқығынан бас тартады.

7-бап. Артықшылықтар мен иммунитеттер

      1. Осы Келісімде ештеңе халықаралық ұйым ретінде ЭЫДҰ пайдаланатын артықшылықтар мен иммунитеттерден бас тарту ретінде түсіндірілмеуге тиіс.

8-бап. Өзгерістер мен толықтырулар

      1. Тараптардың өзара келісуі бойынша осы Келісімге оның ажырамас бөлігі болып табылатын және жеке хаттамалармен ресімделетін өзгерістер мен толықтырулар енгізілуі мүмкін.

9-бап. Күшіне енуі

      1. Осы Келісім екі Тарап қол қойған күннен бастап күшіне енеді. Ол екі Тарап одан туындайтын барлық міндеттемелерді орындағанға дейін қолданылады және толық күшін сақтайды.

      2. 2023 жылғы "__" _________ ________ қаласында әрқайсысы қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде екі төлнұсқа данада жасалды әрі барлық мәтіндердің бірдей күші бар. Осы Келісімнің мәтіндері арасында алшақтықтар болған жағдайда Тараптар ағылшын тіліндегі мәтінге жүгінеді.

      Қазақстан Республикасының
Үкіметі үшін
Экономикалық ынтымақтастықжәне даму ұйымы үшін


  Қазақстан Республикасының Үкіметі
мен Экономикалық ынтымақтастық
және даму ұйымы арасындағы
"Қазақстанның ұлттық статистикалық
жүйесіне шолу" жобасын
іске асыру туралы келісімге
  1-қосымша

Бюджеттің пайдаланылуын бағалау

Сметалық шығыстар

Еуро

• Персоналға жұмсалатын шығыстар (ЭЫДҰ штаттық уақыты)

451,058

• Әр адамға қаражатты қайтару/өтеу

55,743

• Миссиялар (іссапар шығыстары)

35,000

• Консультация беру (зияткерлік көрсетілетін қызметтер)

24,000

• Өзге операциялық шығыстар

4,103

• ЭЫДҰ ерікті жарналарын әкімшілендіру төлемі (8,08 %)

50,096

Жалпы сметалық шығыстар

620,000

      Ескертпе: бюджеттің бір бабы бойынша кез келген артық шығын бюджеттің басқа бабы бойынша толық жұмсалмаған шығынмен өтелуі мүмкін, бұл ретте бюджет жалпы шеңберде қалады.

  Қазақстан Республикасының Үкіметі
мен Экономикалық ынтымақтастық
және даму ұйымы арасындағы
"Қазақстанның ұлттық статистикалық
жүйесіне шолу" жобасын
іске асыру туралы келісімге
  2-қосымша

"Қазақстанның ұлттық статистикалық жүйесіне шолу" жобасы бойынша техникалық тапсырма

      A. Шолудың мақсаты мен қамту саласы

      ЭЫДҰ-ның Қазақстанның ұлттық статистикалық жүйесіне шолуының (бұдан әрі – Шолу) негізгі мақсаты Қазақстандағы ресми статистиканың Ұлттық статистикалық жүйесінің (ҰСЖ) ЭЫДҰ Кеңесінің тиісінше статистикалық практика жөніндегі ұсынымдарына (бұдан әрі – Ұсыным) сәйкестігін бағалауға, сондай-ақ Ұлттық статистика бюро (бұдан әрі – Бюро) және Қазақстанда ресми статистикалық ақпаратты басқа да тиісті өндірушілер жинайтын және тарататын ресми статистикалық ақпараттың сапасын зерделеуге негізделетін болады.

      Шолу мынадай салаларды қамтиды:

      i. Мемлекеттік статистиканың құқықтық және институционалдық негізі;

      ii. Статистикалық инфрақұрылым (базалық санақтар, зерттеулер, тіркелімдер және сыныптауыштар), халық және тұрғын үй санағын, ауыл шаруашылығы санағын, экономикалық санақты, кәсіпорындар тіркелімін (статистикалық бизнес-тіркелім), жұмыс күшін зерттеуді және үй шаруашылықтарын зерттеуді, кәсіпорындарды зерттеуді, халықаралық стандарттар мен сыныптауыштарды қоса алғанда;

      iii. ЭЫДҰ-ның мынадай негізгі статистикалық пәндік салаларындағы/аяларындағы деректердің сапасы мен салыстырмалылығы:

      a. Ұлттық шоттар (ресурстар мен пайдалану кестелерін қоса алғанда) және мемлекеттік қарыз статистикасы

      b. Кәсіпорындардың құрылымдық және демографиялық статистикасы (Статистикалық бизнес-тіркелім)

      c. Тауарлар мен қызметтердің халықаралық саудасы және кәсіпорындардың сипаттамалары бойынша бөлінген сауда

      d. Баға статистикасы және сатып алу қабілетінің паритеттері

      e. Төлем балансының статистикасы және халықаралық қызметтер көрсету саудасының статистикасы

      f. Қысқа мерзімді еңбек статистикасы және еңбекақы төлеу статистика     

      g. Өндіріс және сұраныс индекстері – нақты көрсеткіштер

      h. Қысқа мерзімді қаржылық статистика

      i. Бизнес-тенденциялар мен тұтынушылардың пікірлеріне сұрау салулар

      j. Кірістерді бөлу

      k. Әл-ауқат көрсеткіштері

      Компоненттің түпкілікті қамтылуы (iii) деректердің салалары/аялары мен Қазақстандағы ресми статистикалық ақпараттың өндірушілері анықталғаннан кейін жоғарыда аталғандардан ерекшеленуі мүмкін.

      Құқықтық және институционалдық базаны шолудың нәтижесі БҰҰ ЕЭК, ЕЕСҚ, Еуростат және ЭЫДҰ жүргізген Қазақстанның ұлттық статистикалық жүйесін жаһандық бағалауға (бұдан әрі – Қазақстанның ұлттық статистикалық жүйесін Жаһандық бағалау) қосқан жазбаша үлес болады. Шолу барлық басқа салаларда анықталған саясат бойынша қорытындылар мен ұсыныстар көрсетілетін жазбаша есеп жасауға да әкеледі.

      Шолу процесі

      Шолуды ЭЫДҰ Статистика және деректер директоратының (СДД) зерттеу тобы үйлестіреді. Бюро ресми статистикалық ақпаратты қалыптастыруға және таратуға жауапты негізгі мемлекеттік орган бола отырып, Ұлттық статистика жүйесінің үйлестірушісі болып саналады. Бюро Шолуды үйлестіру және ол бойынша кейінгі іс-қимылдарға, сондай-ақ ЭЫДҰ Зерттеу тобымен сапалы және уақтылы алмасуға жауапты ішкі үйлестірушіні ресми түрде тағайындайды. Үйлестірушіге қажетті персоналды жедел деңгейде жұмылдыруға және бұл қызметкерлердің Шолуға жеткілікті уақытының болуын қамтамасыз етуге өкілетті болуы маңызды. Осыдан кейін Шолу төменде сипатталғандай үш кезеңде өтеді.

      1-кезең: Ақпарат жинау

      Осы кезеңде ЭЫДҰ зерттеу тобына Қазақстанның мемлекеттік статистика органдары түрлі сауалнамаларды толтыруы қажет болады:

      БҰҰ ЕЭК-ЭЫДҰ бірлескен сауалнамасы Қазақстандағы ресми статистиканың құқықтық және институционалдық негізі туралы ақпарат жинау үшін пайдаланылады.

      ЭЫДҰ зерттеу тобы бірінші жылдың соңында Бюроға басқа сауалнамалар жібереді.

      Бұл ақпаратты растау және толықтыру үшін фактілерді белгілеу миссиялары мен кездесулер ұйымдастырылады:

      Құқықтық және институционалдық негіз туралы толық ақпарат алу үшін БҰҰ ЕЭК-пен фактілерді белгілеу жөніндегі бірлескен миссия.

      Фактілерді белгілеу миссиясы барысында қазақстандық сарапшылар Шолумен қамтылған статистиканың салалары/аялары бойынша статистикалық ақпаратты жоспарлау, өндіру және тарату процестері, дереккөздер, қамту, қолданылатын сыныптау әдістері мен жүйелері, институционалдық және құқықтық өкілеттіктер, сондай-ақ статистиканың салалары/аяларына қатысты болашаққа арналған жоспарлар туралы толық ақпаратты қоса алғанда, статистикалық байқаулар туралы ақпаратты ұсынады.

      i. Мемлекеттік статистиканың құқықтық және институционалдық негізі     

      Мемлекеттік статистиканың құқықтық және институционалдық базасы ЭЫДҰ Кеңесінің тиісінше статистикалық практика жөніндегі ұсынымына сәйкес бағаланады, ол мынадай мәселелерді қамтитын нақты он екі ұсынымды қамтиды:

      • Нақты құқықтық және институционалдық негіз;

      • Кәсіби тәуелсіздік;

      • Ресурстардың жеткіліктілігі;

      • Құпиялылықты қорғау;

      • Әкімшілік деректерге қол жеткізу құқығы;

      • Бейтараптық, объективтілік және ашықтық;

      • Сенімді әдіснама және кәсіптік стандарттар;

      • Статистикалық көрсеткіштер мен процестердің сапасы;

      • Пайдаланушының деректер мен метадеректерге ыңғайлы қол жеткізуі және оларды тарату, пайдаланушылардың деректерді дұрыс түсінбеуіне ден қою міндеттемесі;

      • Статистикалық қызметті үйлестіру;

      • Халықаралық ынтымақтастық;

      • Жаңа және балама деректер көздері мен әдістерін зерделеу.

      Әрбір нақты ұсыным ЭЫДҰ-ның тиісінше статистикалық практикасының көрнекі мысалдары жиынтығымен толықтырылады, олар жиынтығында статистика саласындағы заңнаманы, институционалдық құрылымды зерделеу және оларды практикалық қолдану негізін қамтамасыз етеді.

      Бұл бағалау үшін ЭЫДҰ барлық статистикалық заңнамалық актілерді жинайды және БҰҰ ЕЭК-ЭЫДҰ бірлескен сауалнамасын оларды практикада қолдануға қатысты ақпаратты жинау үшін пайдаланады. Соңында ЭЫДҰ сауалнамаларды Бюро үйлестірушісіне береді, ол оларды толтыруды және ЭЫДҰ-ға үш ай ішінде қайтаруды қамтамасыз етеді.

      Бюро ЭЫДҰ Зерттеу тобына әртүрлі ресми статистикалық ақпарат өндірушілері арасында міндеттерді бөлу, сондай-ақ осы өндірушілердің жұмысын үйлестіруге арналған әдістер мен өкілеттіктер туралы құжаттаманы беруді де ұсынады. Бұл ақпаратты Бюро ағылшын тілінде береді (ұлттық құжаттардың кез келген қажетті аудармасы үшін Қазақстан Республикасы жауап береді). ЭЫДҰ зерттеу тобы ұлттық және халықаралық органдардан (мысалы, ЭЫДҰ, Еуростат, ЕОБ, ХВҚ, Дүниежүзілік банк, БҰҰ ЕЭК және т.б.) елдің статистикалық жүйесіне қатысты барлық тиісті бағалаулар мен түсініктемелерді де мүмкіндігінше қажет болу шамасына қарай жинайды.     

      Осыдан кейін ЭЫДҰ зерттеу тобы БҰҰ ЕЭК-ЭЫДҰ бірлескен сауалнамасының көмегімен жиналған ақпаратты шолу мен талдауға қатысады және кейіннен БҰҰ ЕЭК фактілерін тексеру үшін Бюроға және ҰСЖ-дегі ресми статистикалық ақпараттың басқа да өндірушілеріне ұсынылатын Қазақстанның ұлттық статистикалық жүйесін Жаһандық бағалаудың құқықтық және институционалдық негіздері туралы тараудың жобасын әзірлеуге қатысады.

      ii. Статистикалық инфрақұрылым

      Статистикалық инфрақұрылым мемлекеттік статистика органының қызметі шеңберінде көлденең қызмет деп қаралатын және көп жағдайда жүргізілетін статистикалық байқауларды жинау мен таратуға тікелей әсер ететін және оларды жинау үшін өмірлік маңызы бар қызметті қамтиды:

      • Халық және тұрғын үй қорының санағы

      • Ауыл шаруашылығы санағы

      • Экономикалық санақ

      • Кәсіпорындардың статистикалық тіркелімі, халық тіркелімі (статистикалық бизнес-тіркелім)

      • Жұмыс күшін тексеру және үй шаруашылықтарын зерттеу

      • Кәсіпорындарды зерттеу

      • Уақыттың пайдаланылуын зерттеу

      • Халықаралық стандарттар мен сыныптауыштар

      Кейбір жағдайларда, мысалы, сыныптауыштар, статистикалық көрсеткіштер тікелей жиналмайды. Алайда басқалары: кәсіпорындар тіркелімдерінде, халық, ауыл шаруашылығы санақтарында және экономикалық санақтарда өздерінің дербес көрсеткіштері бар, сондай-ақ басқа статистикалық деректерді жасау кезінде басты компоненттер болып табылады.

      iii. Деректердің сапасы мен салыстырмалылығы

      Шолудың бұл компоненті жоғарыда сипатталғандай, ЭЫДҰ жұмысы үшін негіз қалаушы маңызы бар статистиканың негізгі салаларын/аяларын қамтиды. Басқа нақты салалар/аялар ЭЫДҰ шешіміне сәйкес Қазақстаннан үйлестірушімен консультациядан кейін де қамтылуы мүмкін. ЭЫДҰ-ның "Талаптары" (яғни, әдетте ЭЫДҰ-ға мүше елдер ұсынатын деректер мен метадеректер) Қазақстанның үйлестірушісінің назарына жеткізіледі және ЭЫДҰ Зерттеу тобы әртүрлі салалардағы/аялардағы статистикалық ақпараттың қамтылуы мен егжей-тегжейлігі туралы ақпаратты, сондай-ақ дереккөздер, әдістер және пайдаланылатын сыныптауыштар, жүйелері туралы ақпаратты жинайды.

      2-кезең: Бағалау және бағалау туралы алдын ала есеп

      ЭЫДҰ Зерттеу тобы 1-кезеңде жиналған ақпаратты қарайды және талдайды, елдің, ЭЫДҰ-ға мүше елдермен қалай салыстырылатынын бағалайды және жақсартулар Қазақстанның ресми статистикасы мен статистикалық жүйесін озық халықаралық практикамен сәйкестендіруге мүмкіндік беретін салаларды айқындайды. Бағалау жобасының жекелеген тараулары қарастырылатын пәндік салалардың әрқайсысы үшін әзірленеді, ал ресми статистиканың құқықтық және институционалдық негіздері туралы тарау БҰҰ ЕЭК-пен ынтымақтастықта жасалады. Тараулардың жобалары Бюроға және елдегі басқа ресми өндірушілерге ескертулер мен кері байланыс/фактілерді тексеру үшін ұсынылады. Алынған ескертулер мен тиісті түзетулерді қарағаннан кейін ЭЫДҰ Зерттеу тобы бағалау туралы алдын ала есепті дайындауды аяқтайды, оны кейіннен Бюроға және ҰСЖ-дегі ресми статистикалық ақпаратты басқа да өндірушілерге фактілерді тексеруге ұсынады.

      3-кезең: Бағалау миссиясы және қорытынды есепті дайындау

      Қазақстанға қорытынды бағалау миссиясы бағалау туралы алдын ала есепті талқылау және олқылықтарды жою үшін үшінші жылдың ішінде ұйымдастырылады. Осы бағалау миссиясынан кейін ЭЫДҰ Зерттеу тобы Бюроға және ҰСЖ-дегі ресми статистикалық ақпаратты басқа да өндірушілерге фактілерді тексеру және кез келген іс жүзіндегі қателіктерді немесе ағаттықтарды көрсету үшін жіберілетін миссия нәтижелерін біріктіретін қорытынды есеп дайындайды. Алынған ескертулерді қарағаннан кейін ЭЫДҰ Зерттеу тобы есептің жобасын пысықтайды.

      Осы процестің бүкіл уақытында ЭЫДҰ Зерттеу тобы мен Қазақстаннан үйлестіруші бір-бірін прогресс туралы хабардар ете отырып, сондай-ақ сұрақтар қойып, оларға жауап беріп, үнемі байланысып отырады. Бюро ЭЫДҰ-ның Зерттеу тобы Шолу жүргізіп, тиімді әзірлеу және Шолу мақсатына қол жеткізу үшін қажетті барлық шараларды қабылдай алуы үшін барлық қажетті ақпаратты уақтылы беруді ұсынады.

      ЭЫДҰ Бюродан барлық қажетті ақпарат пен жауаптарды уақтылы алған жағдайда, Шолу грант беру туралы келісім күшіне енген кезден бастап үш жыл ішінде аяқталады деп күтілуде. Персоналдың уақытын, миссияларды, кездесулерді, құжаттаманы, үйлестіруді, басқаруды және әкімшілендіруді қоса алғанда, барлық шығыстар Қазақстанның 620000 еуро көлеміндегі ерікті жарнасы есебінен қаржыландырылатын болады.

О подписании Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о реализации проекта "Обзор национальной статистической системы Казахстана"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 11 июля 2023 года № 551.

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Одобрить прилагаемый проект Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о реализации проекта "Обзор национальной статистической системы Казахстана".

      2. Уполномочить Председателя Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан Иргалиева Асета Армановича подписать от имени Правительства Республики Казахстан Соглашение между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о реализации проекта "Обзор национальной статистической системы Казахстана".

      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Смаилов

  Одобрен
постановлением правительства
Республики Казахстан
от 11 июля 2023 года № 551
  Проект

Соглашение
между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о реализации проекта "Обзор Национальной статистической системы Казахстана"

      Правительство Республики Казахстан и Организация экономического сотрудничества и развития, далее именуемые по отдельности "Сторона" и совместно "Стороны", согласились о нижеследующем:

Статья 1. Предмет соглашения

      1. Организация экономического сотрудничества и развития (далее – ОЭСР) осуществляет проект "Обзор национальной статистической системы Казахстана" (далее – "Проект"), описанный в Приложении 1 и Приложении 2 к настоящему Соглашению, которые являются его неотъемлемой частью.

      2. Ответственным государственным органом за реализацию Проекта от казахстанской Стороны является Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан (далее – Бюро).

      3. Правительство Республики Казахстан соглашается финансировать работу, которую ОЭСР будет проводить в рамках Проекта.

      4. Продолжительность Проекта составляет 36 месяцев со дня подписания настоящего Соглашения обеими Сторонами.

Статья 2. Бюджет и механизмы финансирования

      1. Правительство Республики Казахстан обязуется предоставить ОЭСР взнос в сумме 620000 (шестьсот двадцать тысяч) евро (далее – "Взнос") в счет покрытия расходов на реализацию Проекта.

      2. Расчет бюджета представлен в Приложении 1 к настоящему Соглашению.

      3. Взнос будет выплачен в три этапа следующим образом:

      1) первый взнос в размере 280000 (двести восемьдесят тысяч) евро в течение 30 (тридцать) дней после подписания настоящего Соглашения и получения соответствующего счета-фактуры от ОЭСР;

      2) второй взнос в размере 170000 (сто семьдесят тысяч) евро в течение 12 месяцев после подписания и получения финансового отчета о первом годе реализации Проекта с приложением соответствующего счета-фактуры от ОЭСР;

      3) третий взнос в размере 170000 евро (сто семьдесят тысяч) в течение 24 месяцев после подписания и получения финансового отчета о втором годе реализации Проекта с приложением соответствующего счета-фактуры от ОЭСР.

      4. ОЭСР распоряжается этим взносом в соответствии с финансовыми положениями и другими соответствующими правилами, политикой и процедурами ОЭСР, которые в настоящее время предусматривают оплату возмещения административных затрат в размере 8,08 % от общей суммы взноса.

      5. Расход отражается на счетах ОЭСР согласно общепринятым принципам бухгалтерского учета и может проверяться во время аудита в соответствии со стандартными правилами аудита ОЭСР.

Статья 3. Описание работ и отчетность

      1. ОЭСР осуществляет Проект в соответствии с техническим заданием, приведенным в Приложении 2 к настоящему Соглашению.

      2. В течение трех месяцев после окончания каждого завершенного года Проекта ОЭСР предоставляет в Правительство Республики Казахстан промежуточный отчет о ходе реализации в повествовательной форме, в котором кратко представлены основные мероприятия, проведенные в предыдущем году в связи с настоящим Соглашением.

      3. В течение трех месяцев после окончания Проекта ОЭСР предоставляет в Правительство Республики Казахстан заключительный отчет в повествовательной форме.

      4. ОЭСР предоставляет Правительству Республики Казахстан финансовый отчет о расходах в течение трех месяцев после окончания каждого 12-месячного периода Проекта и заключительный финансовый отчет о расходах в течение трех месяцев после окончания периода Проекта.

      5. Правительство Республики Казахстан соглашается, что требования к финансовой отчетности соблюдаются путем предоставления отчета о расходах в соответствии со стандартным форматом отчетности ОЭСР.

Статья 4. Обмен информацией

      1. Стороны предоставляют друг другу взаимное содействие и необходимую информацию в целях реализации Проекта на одном из официальных языков ОЭСР, т.е. на английском или французском языках.

      2. Любая корреспонденция между Сторонами направляется по следующим адресам:

      в адрес Бюро: г-н Жандос Шаймарданов, руководитель Бюро, город Астана, проспект Мангилик Ел, дом № 8, административное здание "Дом министерств", 4 подъезд, тел.: +7 (7172) 74-90-16, +7 (7172) 74-90-19, электронный адрес: zh.shaimardanov@aspire.gov.kz;

      в адрес ОЭСР: г-н Жюльен Дюпон, Глобальные отношения, Директорат статистики и данных ОЭСР, 75775, Франция, город Париж, Седекс 16, улица Андре-Паскаль, 2, электронный адрес: julien.dupont@oecd.org.

Статья 5. Использование результатов Проекта

      1. Результаты Проекта в любой форме являются исключительной собственностью ОЭСР.

      2. С учетом прав третьих сторон, а также правил и политики ОЭСР относительно засекречивания и рассекречивания документов (если это применимо), ОЭСР передает Правительству Республики Казахстан право на использование, копирование и распространение в некоммерческих целях заключительного отчета, подготовленного в рамках деятельности, которая финансируется из средств текущего взноса. Правительство также имеет право размещать заключительный отчет на своем веб-сайте и/или веб-сайтах министерств и других государственных органов, а также делиться полным текстом в формате, допускающем только чтение (html 5).

      3. Правительство всегда должным образом признает и указывает авторское право ОЭСР везде, где это необходимо.

      4. Заключительный отчет включает в себя признание вклада Правительства Республики Казахстан в Проект. Символ Правительства Республики Казахстан размещается внутри отчета рядом с указанным выше признанием.

      5. Любые данные или информация, являющиеся собственностью Правительства Республики Казахстан, предоставленные ОЭСР в ходе Проекта, остаются собственностью Правительства Республики Казахстан. ОЭСР имеет право использовать и/или включать указанные данные и информацию с целью подготовки своего отчета и для осуществления Проекта.

Статья 6. Разрешение споров

      1. Любой спор, разногласие или претензия, возникающие из настоящего Соглашения или касающиеся его, в том числе его нарушения, прекращения или недействительности, которые не могут быть урегулированы мирным путем, должны разрешаться путем арбитражного разбирательства в соответствии с Арбитражным регламентом Постоянной палаты арбитражного суда 2012 года. Количество арбитров должно быть равно одному. Язык арбитражного разбирательства – английский. Место проведения арбитражного разбирательства – Париж, Франция. Настоящим Стороны отказываются от своего права оспаривать любое решение арбитражного суда с целью его отмены или признания не подлежащим исполнению.

Статья 7. Привилегии и иммунитеты

      1. Ничто в настоящем Соглашении не должно трактоваться как отказ от привилегий и иммунитетов, которыми пользуется ОЭСР в качестве международной организации.

Статья 8. Изменения и дополнения

      1. По взаимному согласию Сторон в настоящее Соглашение могут быть внесены изменения и дополнения, являющиеся его неотъемлемой частью и оформляемые отдельными протоколами.

Статья 9. Вступление в силу

      1. Настоящее Соглашение вступает в силу с даты подписания обеими сторонами. Оно остается действительным и сохраняет полную силу до тех пор, пока обе Стороны не выполнят все обязательства, вытекающие из него.

      2. Совершено в городе ___________ "__" _______ 2023 года, в двух подлинных экземплярах, каждый на казахском, русском и английском языках, причем все тексты имеют одинаковую силу. В случае расхождения между текстами настоящего Протокола Стороны обращаются к тексту на английском языке.

За Правительство
Республики Казахстан

За Организацию экономического
сотрудничества и развития

  Приложение 1
к Соглашению между
Правительством
Республики Казахстан
и Организацией
экономического
сотрудничества и развития
о реализации Проекта
"Обзор национальной
статистической системы
Казахстана"

Оценка использования бюджета

Сметные расходы

Евро

• Расходы на персонал (штатное время ОЭСР)

451,058

• Возврат/возмещение средств на каждого человека

55,743

• Миссии (командировочные расходы)

35,000

• Консультирование (интеллектуальные услуги)

24,000

• Прочие операционные расходы

4,103

• Плата за администрирование добровольных взносов ОЭСР (8,08 %)

50,096

Общие сметные расходы

620,000

      Примечание: любой перерасход по одной статье бюджета может быть компенсирован недорасходом по другой статье бюджета, оставаясь при этом в рамках общего бюджета.

  Приложение 2
к Соглашению между
Правительством
Республики Казахстан
и Организацией
экономического
сотрудничества и развития
о реализации Проекта
"Обзор национальной
статистической системы
Казахстана"

Техническое задание по проекту
"Обзор национальной статистической системы Казахстана"

A. Цель и сфера охвата Обзора

      Основная цель Обзора ОЭСР национальной статистической системы Казахстана (далее – Обзор) будет заключаться в оценке соответствия национальной статистической системы (НСС) официальной статистики в Казахстане Рекомендациям Совета ОЭСР по надлежащей статистической практике1 (далее – Рекомендация), а также изучении качества официальной статистической информации, собираемой и распространяемой Бюро национальной статистики (далее – Бюро) и другими соответствующими производителями официальной статистической информации в Казахстане.

      Обзор будет охватывать следующие области:

      i. Правовая и институциональная основа государственной статистики;

      ii. Статистическая инфраструктура (базовые переписи, обследования, регистры и классификации), включая перепись населения и жилого фонда, сельскохозяйственную перепись, экономическую перепись, регистр предприятий (статистический бизнес-регистр), обследования рабочей силы и обследования домашних хозяйств, обследования предприятий, международные стандарты и классификации;

      iii. Качество и сопоставимость данных в следующих основных статистических предметных областях/отраслях/сферах ОЭСР:

      a. Национальные счета (включая таблицы ресурсов и использования) и статистика государственного долга

      b. Структурная и демографическая статистика предприятий (статистический бизнес-регистр)

      c. Международная торговля товарами и услугами и торговля с разбивкой по характеристикам предприятий

      d. Статистика цен и паритеты покупательной способности

      e. Статистика платежного баланса и статистика международной торговли услугами

      f. Краткосрочная статистика труда и статистика оплаты труда

      g. Индексы производства и спроса – реальные показатели

      h. Краткосрочная финансовая статистика

      i. Опросы бизнес-тенденций и мнений потребителей

      j. Распределение доходов

      k. Показатели благосостояния

      Окончательный охват компонента (iii) может отличаться от перечисленных выше, после того как будут определены области/отрасли/сферы данных и производители официальной статистической информации в Казахстане.

      Результатом обзора правовой и институциональной базы станет письменный вклад в Глобальную оценку национальной статистической системы Казахстана, проведенную ЕЭК ООН, ЕАСТ, Евростат и ОЭСР (далее – Глобальная оценка национальной статистической системы Казахстана). Обзор также приведет к составлению письменного отчета, в котором будут представлены выводы и рекомендации по политике, выявленные во всех других областях.

      ___________________________________________

      1 http://www.oecd.org/statistics/good-practice-toolkit/Brochure-Good-Stat-Practices.pdf

Процесс обзора

      Обзор будет координироваться исследовательской группой Директората статистики и данных ОЭСР (ДСД). Бюро, являясь основным государственным органом, отвечающим за формирование и распространение официальной статистической информации, считается координатором Национальной статистической системы. Бюро официально назначит внутреннего координатора, ответственного за координацию и последующие действия по Обзору, а также за качественный и своевременный обмен с исследовательской группой ОЭСР. Важно, чтобы координатор был уполномочен мобилизовать необходимый персонал на оперативном уровне и обеспечить, чтобы у этих сотрудников было достаточно времени для проведения Обзора. После этого Обзор будет проходить в три этапа, как описано ниже.

Этап 1: Сбор информации

      На данном этапе Исследовательской группе ОЭСР необходимо, чтобы органы государственной статистики Казахстана заполнили различные вопросники:

      • Совместный вопросник ЕЭК ООН-ОЭСР используется для сбора информации о правовой и институциональной основе официальной статистики в Казахстане.

      • Исследовательская группа ОЭСР отправляет другие вопросники в Бюро в конце первого года.

      Для подтверждения и дополнения этой информации организуются миссии по установлению фактов и встречи:

      • Совместная миссия по установлению фактов с ЕЭК ООН для получения полной информации о правовой и институциональной основе.

      • В ходе миссии по установлению фактов казахстанские эксперты по охваченным Обзором областям/отраслям/сферам статистики предоставляют информацию о статистических наблюдениях, включая подробную информацию о процессах планирования, производства и распространения статистической информации, источниках, охвате, используемых методах и системах классификации, институциональных и правовых полномочиях, а также планах на будущее в отношении областей/отраслей/сфер статистики.


      i. Правовая и институциональная основа государственной статистики

      Правовая и институциональная база государственной статистики оценивается в соответствии с Рекомендацией Совета ОЭСР по надлежащей статистической практике, которая включает двенадцать конкретных рекомендаций, охватывающих следующие вопросы:

      • Четкая правовая и институциональная основа;

      • Профессиональная независимость;

      • Достаточность ресурсов;

      • Защита конфиденциальности;

      • Право на доступ к административным данным;

      • Беспристрастность, объективность и прозрачность;

      • Надежная методология и профессиональные стандарты;

      • Качество статистических показателей и процессов;

      • Удобный для пользователя доступ и распространение данных и метаданных, обязательство реагировать на неверное толкование данных пользователями;

      • Координация статистической деятельности;

      • Международное сотрудничество;

      • Изучение новых и альтернативных источников данных и методов.

      Каждая конкретная рекомендация дополняется набором показательных примеров надлежащей статистической практики ОЭСР, которые в совокупности обеспечивают основу для изучения законодательства, институциональной структуры в области статистики и их практического применения.

      Для этой оценки ОЭСР собирает все статистические законодательные акты и использует совместный вопросник ЕЭК ООН-ОЭСР для сбора информации, касающейся их применения на практике. В завершение ОЭСР передает вопросники координатору Бюро, который обеспечивает их заполнение и отправку обратно в ОЭСР в течение трех месяцев.

      Бюро также предлагается предоставить исследовательской группе ОЭСР документацию о распределении обязанностей между различными производителями официальной статистической информации, а также о методах и полномочиях для координации работы этих производителей. Эта информация предоставляется Бюро на английском языке (за любой необходимый перевод национальных документов отвечает Республика Казахстан). Исследовательская группа ОЭСР также собирает все соответствующие оценки и комментарии к статистической системе страны от национальных и международных органов (например, ОЭСР, Евростат, ЕЦБ, МВФ, Всемирный банк, ЕЭК ООН и т. д.) по мере необходимости, насколько это возможно.

      После этого Исследовательская группа ОЭСР принимает участие в обзорах и анализе информации, собранной с помощью совместного вопросника ЕЭК ООН-ОЭСР, и участвует в разработке проекта главы о правовых и институциональных основах Глобальной оценки национальной статистической системы Казахстана, которая впоследствии будет предоставлена ​​ Бюро и другим производителям официальной статистической информации в НСС для проверки фактов ЕЭК ООН.


      ii. Статистическая инфраструктура

      Статистическая инфраструктура охватывает деятельность, которая рассматривается как горизонтальная в рамках деятельности органа государственной статистики, и которая в большинстве случаев оказывает непосредственное влияние на сбор и распространение проводимых статистических наблюдений и имеет жизненно важное значение для их сбора

      • Перепись населения и жилищного фонда

      • Сельскохозяйственная перепись

      • Экономическая перепись

      • Статистический регистр предприятий, регистр населения (статистический бизнес-регистр)

      • Обследования рабочей силы и обследования домашних хозяйств

      • Обследования предприятий

      • Обследования использования времени

      • Международные стандарты и классификации

      В некоторых случаях, таких как классификации, статистические показатели напрямую не собираются. Однако другие, такие как регистры предприятий, переписи населения, сельского хозяйства и экономические переписи имеют свои собственные показатели, а также являются ключевыми компонентами при составлении других статистических данных.


      iii. Качество и сопоставимость данных

      Данный компонент Обзора охватывает основные области/отрасли/сферы статистики, которые имеют основополагающее значение для работы ОЭСР, как описано выше. Другие конкретные области/отрасли/сферы также могут быть охвачены в соответствии с решением ОЭСР после консультации с координатором от Казахстана. "Требования" ОЭСР (т.е. данные и метаданные, обычно предоставляемые странами-членами ОЭСР) доводятся до сведения координатора Казахстана, и Исследовательская группа ОЭСР собирает информацию об охвате и детализации статистической информации в различных областях/отраслях/сферах, а также информацию об источниках, методах и используемых системах классификаций.

Этап 2: Оценка и предварительный отчет об оценке

      Исследовательская группа ОЭСР рассматривает и анализирует информацию, собранную на этапе 1, оценивает, как страна сравнивается со странами-членами ОЭСР, и определяет области, в которых улучшения позволят привести официальную статистику и статистическую систему Казахстана в соответствие с передовой международной практикой. Отдельные главы проекта оценки разрабатываются для каждой из рассматриваемых предметных областей, а глава о правовых и институциональных основах официальной статистики составляется в сотрудничестве с ЕЭК ООН. Проекты глав предоставляются в Бюро и другим официальным производителям в стране для замечаний и обратной связи/проверки фактов. После рассмотрения полученных замечаний и соответствующих исправлений Исследовательская группа ОЭСР завершает подготовку предварительного отчета об оценке, который впоследствии предоставляется Бюро и другим производителям официальной статистической информации в НСС для проверки фактов.

Этап 3: Миссия по оценке и подготовка итогового отчета

      Заключительная оценочная миссия в Казахстан организуется в течение третьего года для обсуждения предварительного отчета об оценке и устранения пробелов. После этой оценочной миссии Исследовательская группа ОЭСР готовит итоговый отчет, объединяющий результаты миссии, который передается в Бюро и другим производителям официальной статистической информации в НСС для проверки фактов и указания на любые фактические ошибки или упущения. После рассмотрения полученных замечаний Исследовательская группа ОЭСР дорабатывает проект отчета.

      На протяжении всего этого процесса Исследовательская группа ОЭСР и координатор от Казахстана регулярно общаются, информируя друг друга о прогрессе, а также передавая вопросы и отвечая на них. Бюро предлагается своевременно предоставлять всю необходимую информацию, чтобы Исследовательская группа ОЭСР могла провести Обзор, принять все меры, необходимые для эффективной разработки и достижения цели Обзора.

      При условии, что ОЭСР своевременно получит всю необходимую информацию и ответы от Бюро, ожидается, что Обзор будет завершен в течение трех лет с момента вступления в силу соглашения о предоставлении гранта. Все расходы, включая время персонала, миссии, встречи, документацию, координацию, управление и администрирование, будут финансироваться за счет добровольного взноса Казахстана в размере 620 000 евро.