"Kazakh Tourism" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының 2022 – 2031 жылдарға арналған даму стратегиясын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 29 желтоқсандағы № 948 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 1 желтоқсандағы № 1070 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Kazakh Tourism" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының 2022 – 2031 жылдарға арналған даму стратегиясын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 29 желтоқсандағы № 948 қаулысына мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      тақырып мынадай редакцияда жазылсын:

      "Kazakh Tourism" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының 2022 – 2031 жылдарға арналған даму жоспарын бекіту туралы";

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 184-бабының 2-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Қоса беріліп отырған "Kazakh Tourism" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының 2022 – 2031 жылдарға арналған даму жоспары бекітілсін.";

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Kazakh Tourism" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының 2022 – 2031 жылдарға арналған даму стратегиясында:

      жоғарғы оң жақ бұрышта:

      орыс тіліндегі мәтінге өзгеріс енгізілді, мемлекеттік тіліндегі мәтін өзгермейді;

      тақырып мынадай редакцияда жазылсын:

      "Kazakh Tourism" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының 2022 – 2031 жылдарға арналған даму жоспары";

      "Кіріспе" деген бөлім мынадай редакцияда жазылсын:

      "Кіріспе

      "Kazakh Tourism" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамы (бұдан әрі – қоғам) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 14 шілдедегі № 428 қаулысымен құрылған.

      "Kazakh Tourism" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының 2022 – 2031 жылдарға арналған даму жоспары (бұдан әрі – Даму жоспары) қоғамның миссиясын, пайымын, стратегиялық бағыттарын, мақсаттарын, міндеттерін, түйінді көрсеткіштерін және онжылдық кезеңге арналған күтілетін нәтижелерін айқындайды.

      Көрсетілген параметрлер Қазақстан Республикасындағы Мемлекеттік жоспарлау жүйесі құжаттарының, оның ішінде:

      1) Қазақстан Республикасы Президентінің 2018 жылғы 15 ақпандағы № 636 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасының 2025 жылға дейінгі Ұлттық даму жоспары (бұдан әрі – Ұлттық жоспар-2025);

      2) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 28 наурыздағы № 262 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының туристік саласын дамытудың 2023 – 2029 жылдарға арналған тұжырымдамасы (бұдан әрі – Тұжырымдама) мақсаттарының, міндеттері мен индикаторларының декомпозициясы негізінде қалыптастырылған.";

      "Ағымдағы жағдайды талдау" деген 1-бөлімде:

      "Сыртқы ортаны талдау" деген 1.1-кіші бөлімде:

      "Мемлекеттік саясат" деген тарауда:

      үшінші және төртінші бөліктер мынадай редакцияда жазылсын:

      "Әртараптандырылған және инновациялық экономиканы құру үшін Ұлттық жоспар-2025-те мультипликативтік әсері бар экономика өсімінің жаңа көзі ретінде ішкі туризмді дамыту міндеті көзделген. Ол үшін туристік ресурстарды және дестинацияларды дамыту, инвестициялар тарту, туристік өнімдер мен көрсетілетін қызметтердің қолжетімділігі мен сапасын арттыру, қолайлы ахуал жасау және Қазақстанның туристік әлеуетін танымал ету жөніндегі шаралар қажет.

      Әлемдік туристік нарық жүйесіне интеграцияланған тиімділігі жоғары, бәсекеге қабілетті туристік саланы құру тетіктері Тұжырымдамада айқындалған. Ол елдің туристік дестинацияларының кешенді дамуы мен абаттандырылуын, сондай-ақ Қазақстанның табиғи, тарихи-мәдени, этникалық әртүрлілігі мен гастрономиясының ерекшеліктерін ескере отырып, туристік дестинациялардың айналасында сапалы және шынайы туристік өнімдер жасалуын қамтып көрсетеді. Тұжырымдаманы іске асыру қорытындысы бойынша туристік салада жалпы қосылған құн көлемінің өсуі 6 трлн теңгеден асады деп күтілуде.";

      бесінші бөлік алып тасталсын;

      "Тарихи-мәдени факторлар" деген тарауда:

      екінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасында ЮНЕСКО-ның дүниежүзілік мұрасының тізіміндегі 6 атау (кандидаттар қатарында 13 объект) бар. Оның ішінде табиғи объектілерге Сарыарқа – Солтүстік Қазақстанның даласы мен көлдері (Наурызым және Қорғалжын мемлекеттік табиғи қорықтары), Батыс Тянь-Шань (Қаратау және Ақсу-Жабағылы қорықтары, Сайрам-Өгем мемлекеттік ұлттық табиғи паркі), сондай-ақ Тұранның суық қысқы шөлдері ("Алтынемел" мемлекеттік ұлттық табиғи паркі, Барсакелмес мемлекеттік табиғи қорығы) жатады. Мәдени объектілер адам данышпандығының жауһары ретінде танылған Түркістан облысындағы Қожа Ахмет Яссауи кесенесін, Таңбалы археологиялық ландшафтының петроглифтерін және Жібек жолын: Чанъань-Тянь-Шань дәлізі маршруттарының желісін, оның ішінде Қаялық, Қарамерген, Талғар, Ақтөбе, Ақыртас, Құлан, Қостөбе және Өрнек қалашықтарын қамтиды.";

      "Инвестициялар тарту" деген тарауда:

      төртінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Бұдан басқа, 2019 – 2020 жылдары басым туристік аумақтарда 59 инфрақұрылымдық жобаны іске асыруға 68 млрд теңге бөлінді. Іске асырылған жобалар шеңберінде 2025 жылға қарай жоспарланған 25 мың төсек-орынның 10,6 мыңы іске қосылды.";

      "Ішкі ортаны талдау" деген 1.2-кіші бөлімде:

      үшінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қоғам акцияларының мемлекеттік пакетін иелену және пайдалану құқығын Қазақстан Республикасы Туризм және спорт министрлігінің Туризм индустриясы комитеті (жалғыз акционер) жүзеге асырады.";

      "Қызметтің стратегиялық бағыттары, мақсаттары, қызметтің негізгі көрсеткіштері және олар бойынша күтілетін нәтижелер" деген 3-бөлімде:

      "Туристік ресурстарды дамыту" 1-стратегиялық бағыты" деген 3.1-кіші бөлімде:

      "Туристік дестинациялардың инфрақұрылымын дамыту мониторингі және оған жәрдемдесу" деген 1-міндетте:

      бірінші, екінші және үшінші бөліктер мынадай редакцияда жазылсын:

      "Туристік дамудың ерекше әлеуеті бар Қазақстан аумақтары немесе басым туристік аумақтар туристендіру картасының республикалық деңгейдегі объектілерінің тізбесіне енгізілген.

      Қоғам жоспарланған кезеңде туристендіру картасына енгізілген басым туристік аумақтарда туристік инфрақұрылымды дамытуға жәрдемдесу жұмысын жалғастырады.

      Жәрдемдесу инфрақұрылымдық жобаларды, сондай-ақ салалық бағдарламалық құжаттардың уақтылы іске асырылуын мониторингтеу арқылы жүзеге асырылатын болады.";

      төртінші бөліктің бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) қоғам қызметкерлері арасында дестинацияға жауапты кураторларды айқындау арқылы жергілікті атқарушы органдармен тиімді коммуникацияны және жедел ақпарат алмасуды қамтамасыз ету;"

      он екінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Салыстырмалы талдау жүргізу, салынған қаражаттың тиімділігін және өңірлердің даму серпінін бағалау мақсатында қоғам туристік инфрақұрылымның даму деңгейі бойынша өңірлерді ұлттық рейтингтік бағалау әдістемесін әзірлеуді және енгізуді жоспарлауда. Рейтингтік бағалау үздік халықаралық тәжірибені ескереді және Қазақстанның туристендіру картасына енгізілген басым туристік аумақтарды қамтитын болады.";

      он бесінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мұндай практиканы қоғам жалғастыратын болады және қажет болғанда басым туристік аумақтардағы өкілдіктердің қызметі ұйымдастырылатын болады.";

      "Туризм индустриясын дамыту үшін қолайлы ахуал қалыптастыру" 2-стратегиялық бағыты" деген 3.2-кіші бөлімде:

      "Қазақстан Республикасының аумағында кәмелетке толмаған жолаушыларды әуемен тасымалдау кезінде туристік өнімге қосылған билет құнын субсидиялауды әкімшілендіру" деген 1-міндетте:

      сегізінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "2031 жылға дейін субсидиялаумен кемінде 108,8 мың баланы қамту жоспарлануда.";

      "Құзыреттерді дамыту" деген 2-міндетте:

      алтыншы және жетінші абзацтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "Агротуризмді дамыту және насихаттау мақсатында қоғам ауыл тұрғындары арасында маркетинг, туристік өнім жасау, бизнес ашу және жүргізу, оның ішінде қонақүйлер ашу бойынша оқыту іс-шараларын өткізетін болады. Өңірлерді қамту туристерді қызықтыратын басым туристік аумақтарда жүргізілетін болады.

      Бұдан басқа, 2021 жылы пилоттық режимде жергілікті оқу орындарының базасында туризм саласы үшін желілік персоналды оқыту басталды. Кадр даярлау Маңғыстау облысынан бастап басым туристік аумақтарда шоғырланған.";

      "Туристік саланы цифрландыру" деген 3-міндетте:

      "eQonaq (eHotel) ақпараттық жүйесі" деген тарауда:

      үшінші, төртінші және бесінші бөліктер мынадай редакцияда жазылсын:

      "eQonaq (eHotel) ақпараттық жүйесі 217 орналастыру орнында, Астана және Алматы қалаларының барлық 4-5 жұлдызды қонақүйінде орнатылған.

      Жоспарланған кезеңде қоғам жүйені ауқымды ету және оны Қазақстан өңірлерінде (облыс орталықтары және туристік дестинациялар) енгізу бойынша жұмыс жүргізеді, орналастыру орындарының қызметкерлерін жүйені пайдалану бойынша оқытуды жүргізеді, сондай-ақ тұрақты негізде жүйе модульдерін жаңғырту жүргізілетін болады.

      2029 жылы орналастыру орындарын (заңды тұлғаларды) "eQonaq (eHotel)" ақпараттық жүйесімен 100 %-ға дейін қамтуды қамтамасыз ету жоспарлануда.";

      "Kazakhstan.travel ұлттық туристік порталының модульдері" деген тарауда:

      төртінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Бұл бөлімде Қазақстанда іс-шара ұйымдастырғысы/өткізгісі келетін қазақстандық және шетелдік компаниялар үшін Астана және Алматы қалаларында конгрестік-іскерлік іс-шараларды өткізу үшін қолжетімді алаңдар туралы ақпарат және алаңдарды іздеу функциясы, әртүрлі қазақстандық және шетелдік бағдарламалар туралы, Қазақстанда іс-шараларды ұйымдастырушылардың және конгрестік-іскерлік іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу үшін отандық көрсетілетін қызметті жеткізушілердің қолдауы туралы деректер ұсынылған.";

      "Турстат" ақпараттық жүйесі" деген тарауда:

      бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қоғам туризм саласындағы деректерді жинау және өңдеу бойынша Tourstat.kz ақпараттық жүйесін – туризм саласындағы статистикалық және өзге де ақпаратты пайдаланушыға ыңғайлы түрде және форматта визуалдандыру мүмкіндігі бар жүйені әзірледі.";

      "Туристік өнімдерді дамыту" деген 4-міндетте:

      бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Ресурсты тиімді пайдалану және бәсекеге қабілетті ұлттық туристік өнімді қалыптастыру үшін жағдай жасау мақсатында туристік бизнеске туристік өнімді қалыптастыру проблемалары туралы сауалнама өткізу нәтижесін ескеріп (сипаттама "1.1. Сыртқы ортаны талдау" деген бөлімде келтірілген), қоғам Қазақстан Республикасының Мәдениет және спорт министрлігі, қоғам және "Атамекен" Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасы арасында 2020 жылы қол қойылған Ұлттық туристік өнімді әзірлеу жөніндегі жол картасын (бұдан әрі – Жол картасы) іске асыру шеңберінде жүйелі жұмыс жүргізетін болады.";

      "Экскурсиялық-танымдық балалар мен жасөспірімдер туризмін ілгерілету" деген тарауда:

      алтыншы бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Жоспарланған кезеңде "Жанды сабақтар" жобасы шеңберінде география кеңейтіледі және балаларды қамту ұлғайтылады. 2022 жылы қоғам кемінде 1000 баланы қамтыды. 2023 жылдан бастап жоба өңірлерден келген оқушыларды жобаға қатысуға тарту үшін жергілікті атқарушы органдарға іске асыру үшін берілетін болады.";

      "Түгендеу және зерттеу" деген тарауда:

      төртінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қоғам жыл сайын жаңа туристік өнімді қалыптастыру және қолданыстағыларын дамыту үшін жергілікті жерді зерделеу мақсатында басым туристік аумақтарды қамтып, туристік маршруттарға түгендеу ұйымдастырады және жүргізеді. Қоғам кемінде 1000 туристік маршрутты/объектіні түгендеуді жоспарлап отыр.";

      "Пакеттік турларды ілгерілету және ынталандыру" деген тарауда:

      бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қоғам пакеттік турлар жасауды және ілгерілетуді ынталандыру үшін Туристік өнімдерді дамыту бағдарламасын іске қосады. Бағдарламаның мәні басым туристік аумақтар бойынша кепілдік берілген күні мен белгіленген бағалары бар пакеттік турлар болып табылатын туристік өнімді іріктеу және қоғам құралдары арқылы одан әрі ілгерілету болып табылады. Бұл ретте қоғам туристер үшін сапалы қазақстандық туристік өнімді жасауда және дұрыс жинақтауда консультациялық қолдау көрсететін болады.";

      "Конгрестік-іскерлік туризмді дамыту" деген тарауда:

      төртінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Халықаралық тәжірибе көрсетіп отырғандай, конгрестік-іскерлік туризм елшілерінің бағдарламалары даму жоспарының маңызды құрамдас бөлігі болып табылады, өйткені бұл елшілер халықаралық қауымдастықтар мен шетелдік компаниялардың ірі іс-шараларын тарта алатын халықаралық деңгейде танымал адамдар (ғалымдар, дәрігерлер, қоғам қайраткерлері және тағы басқа) арасынан таңдалады.";

      "Емдеу-сауықтыру (медициналық) туризмі" деген тарауда:

      бірінші бөліктің бесінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "5) инвесторлар үшін қолайлы ахуал жасау жоспарланып отырған Астана, Алматы, Шымкент қалаларында медициналық туризмнің басым аймақтарын ілгерілету (салықтық және кедендік преференциялар, шетелдік мамандарды тартуға рұқсат алудың оңайлатылған рәсімдері және басқалар).";

      "Туристік саланың экожүйесін дамыту" деген 5-міндетте:

      бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қоғам ішкі және сыртқы туризмді дамыту үшін қолайлы экожүйені қалыптастыру мақсатында саланы қолдаудың жүйелі шараларын жетілдіру, туризм саласындағы бағдарламалық құжаттарды іске асыруға жәрдемдесу және туристік саланы талдамалық қолдау жұмысын жалғастыруды жоспарлап отыр.";

      "Талдамалық қолдау" деген тарауда:

      үшінші бөліктің алтыншы абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "6) әдіснамалық қолдау арқылы, оның ішінде туристік ағындарды өлшеу әдістері, туристік саланы дамыту көрсеткіштерінің құрылымын өзектілендіру, туристердің бейінін зерттеу және туристердің дестинация имиджін қабылдауы, елдің негізгі туристік дестинациялары бөлінісінде статистикалық ақпаратпен толықтыру, әдістемені жетілдіру бойынша туризм саласындағы деректерді есепке алу жүйесін дамытуға жәрдемдесу болып табылады.";

      "Бағдарламаларды іске асыру мониторингі" деген тарау мынадай редакцияда жазылсын:

      "Әлемдік пандемиядан кейінгі туризм нарығының жаһандық сын-қатері мен үрдісін ескеріп, туристік саланың проблемаларын жүйелі шешуді қамтамасыз ету мақсатында Тұжырымдамада туристік саланы дамытудың негізгі тәсілдері айқындалған.

      Тұжырымдама алдыңғы бағдарламалық құжаттардың, Қазақстан Республикасының туристік саласын дамытудың 2023 жылға дейінгі тұжырымдамасының және Қазақстан Республикасының туристік саласын дамытудың 2019 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының сабақтастығын сақтайды.

      Жоспарланған кезеңде қоғам туризм саласындағы жобалау қызметі шеңберінде:

      1) салалық бағдарламалық құжаттар шеңберінде жобалардың іске асырылуын үйлестіруді, мониторингтеуді және бақылауды;

      2) салалық бағдарламалық құжаттар шеңберінде жобаларды іске асырудың ведомствоаралық және өңіраралық мәселелерін шешуді үйлестіруді;

      3) салалық бағдарламалық құжаттар шеңберінде жобалардың іске асырылуын мониторингтеуді;

      4) салалық бағдарламалық құжаттардың іске асырылу нәтижесі мен барысы туралы ақпарат пен есепті талдауды және дайындауды;

      5) салалық бағдарламалық құжаттар жобалары мен іске асыру көрсеткіштерін түзету бойынша ұсыныстар мен негіздемелерді талдауды, әзірлеуді жүзеге асыратын болады.";

      "Қызметтің негізгі көрсеткіштері" деген кесте мынадай редакцияда жазылсын:

      "

Көрсеткіш

2022

2023

2024

2025

2026

2027

2028

2029

2030

2031

Туристік өнімге енгізілген авиабилет құнын субсидиялау құралымен қамтылған балалар саны, мың адам

10

2,8

5

7

9

11

13

15

17

19

Қоғамның оқыту іс-шараларына қатысушылар саны, адам

1300

1350

1400

1450

1500

1550

1600

1650

1700

1750

Орналастыру орындарын (заңды тұлғаларды) "еQonaq" (eHotel) ақпараттық жүйесімен қамтуды ұлғайту, %

49

75

85

95

96

97

98

100

100

100

      ";

      "Күтілетін нәтижелер" деген тарау мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) Қазақстан Республикасының аумағында кәмелетке толмаған жолаушыларды әуемен тасымалдау кезінде туристік өнімге енгізілген билет құнын субсидиялау тетігімен 2031 жылға дейін кемінде 108,8 мың баланы қамту;

      2) 2031 жылға дейін туризм саласындағы құзыреттерді дамыту және қоғамның оқыту іс-шараларымен шамамен 14 мың адамды қамту;

      3) орналастыру орындарын (заңды тұлғаларды) "eQonaq" (eHotel) ақпараттық жүйесімен қамтуды 2029 жылы 100 %-ға дейін ұлғайту;

      4) "Турстат" ақпараттық жүйесін мобильдік операторлардың, жолаушылар тасымалдарының және "eQonaq" (eHotel) ақпараттық жүйесінің деректерімен интеграциялау (қаржыландыру бөлінсе, 2025 жылға дейін);

      5) 2022 жылы "Туризм онлайн" ақпараттық жүйесінің платформасында туристік өнімдерді қалыптастыру үшін туристік маршруттардың цифрлық картасын жасау және тұрақты жүргізу;

      6) туристік операторлар мен туристік көрсетілетін қызметті жеткізушілердің рейтингісін ендіру;

      7) жылына кемінде 100 адамды қамтып, туристік бизнес өкілдері, бұқаралық ақпарат құралдары мен блогерлер үшін жыл сайынғы ақпараттық турлар өткізу;

      8) жыл сайын Қазақстанда конгрестік-іскерлік іс-шараларды (биддинг) өткізу жөніндегі кемінде 10 шетелдік тендер алаңына қатысу және конгрестік-іскерлік туризмнің кемінде 10 елшісін тарту;

      9) 2031 жылға дейін "сапа белгісі" жүйесін кезең-кезеңімен ендіру, бекітілген сапа стандарттарына сәйкес келетін туризм субъектілерінің санын ұлғайту;

      10) 2022 жылдан бастап туристік өнімдерді дамыту бағдарламасын іске қосу;

      11) туризм бойынша ұлттық жобаны әзірлеуді, мониторингтеуді және оның іске асырылуын үйлестіруді қамтамасыз ету (2025 жылға дейін);

      12) 2022 жылдан бастап "Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне туристік қызмет мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасының Заңында айқындалған жүйелі қолдау шараларын ендіруді қамтамасыз ету;

      13) гидтер мен экскурсоводтардың қызметін цифрландырумен қамтуды 2025 жылға қарай 95 %-ға дейін ұлғайту.";

      "Елдің туристік әлеуетін ішкі және халықаралық нарықтарда ілгерілету" 3-стратегиялық бағыты" деген 3.3-кіші бөлімде:

      "Ұлттық туристік брендті басқару" деген 3-міндетте:

      төртінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Елдің туристік брендтері мүдделі ведомстволардың (Туризм және спорт, Сыртқы істер министрліктерінің, Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті – Елбасы қорының, "Самұрық-Қазына" ұлттық әл-ауқат қоры", "Эйр Астана", "Қазақстан темір жолы" ұлттық компаниясы", "ҚазАвтоЖол" ұлттық компаниясы", "QazExpoCongress" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамдарының, салалық қауымдастықтардың, әкімдіктердің) барлық имидждік іс-шаралары мен ресурсы арқылы ілгерілейтін болады. Сонымен қатар қазақстандық туристік брендті ілгерілету кезінде қоғам ресурсты пайдаланатын болады және Қазақстанның шет елдердегі өкілдіктерімен (дипломатиялық өкілдіктер, елшіліктер, ұлттық компаниялардың өкілдіктері) ынтымақтастық жолға қойылады.";

      "Компанияның тұрақты дамуын қамтамасыз ету" 4-стратегиялық бағыты" деген 3.4-кіші бөлімде:

      "Кадр саясатының тиімділігін арттыру" деген 3-міндет мынадай мазмұндағы оныншы, он бірінші және он екінші бөліктермен толықтырылсын:

      "Мемлекет басшысының 2020 жылғы 22 қазандағы Ұлттық қоғамдық сенім кеңесінің төртінші отырысында берген тапсырмасына сәйкес мемлекет қатысатын компаниялардың басшы органдарындағы әйелдер үлесін кезең-кезеңімен 30 %-ға дейін арттыруды қамтамасыз ету қажет.

      Қазіргі уақытта қоғамның құрылымдық бөлімшелерінің басшылары арасындағы әйелдер үлесі 55 %-ды, қоғамның атқарушы органының құрамында – 25 %-ды (4-тен 1), қоғамның Директорлар кеңесінің құрамында – 14 %-ды (7-ден 1) құрайды. Бұл ретте қоғамның жалпы санында әйел қызметкерлер саны 52 %-ды құрайды.

      Қоғамның кадр саясаты гендерлік теңдікті одан әрі қамтамасыз етуге және әйелдердің құқықтары мен мүмкіндігін кеңейтуге, оның ішінде қоғамның басқарушы органдарындағы әйелдер үлесін кезең-кезеңімен 30 %-ға дейін арттыруды қамтамасыз етуге бағытталатын болады.";

      "Қызметтің негізгі көрсеткіштері" деген кесте мынадай редакцияда жазылсын:

      "

Көрсеткіш

2022

2023

2024

2025

2026

2027

2028

2029

2030

2031

Қоғамның экономикаға қосатын үлесі, халықтың жан басына шаққандағы жалпы ішкі өнімнен %

0,6

0,8

0,85

0,9

0,95

1

1,1

1,2

1,3

1,4

Корпоративтік басқару рейтингісін алу, 10 балдық шәкіл бойынша бағалау

-

-

4

-

-

6

-

-

7

-

Шешім қабылдау деңгейінде әйелдер үлесін арттыру, %

25

30

30

30

30

30

30

30

30

30

      ";

      "Тәуекелдерді басқару" деген 4-бөлім мынадай редакцияда жазылсын:

      "Осы даму жоспарын іске асыру шеңберінде қоғам мынадай тәуекелдерге тап болуы мүмкін:


Р/с

Тәуекел (сипаттамасы, салдары)

Тәуекелдің алдын алу жөніндегі шаралар

Тәуекел басталған жағдайда ден қою шаралары

Инвестицияларды тарту тәуекелі

1

Жобалар бастамашылары тарапынан инвестициялық ұсыныстардың/ әлеуетті инвесторлар тарапынан қызығушылықтың болмауы

1. Қолда бар инвестициялық ұсыныстар мен мүмкіндік туралы әлеуетті инвесторлардың хабардар болуын арттыру.
2. Туризм саласында инвестициялық жобалар әзірлеу және іске асыру мәселелері бойынша жергілікті атқарушы органдармен тығыз ынтымақтастық.
3. Инвестициялық ахуалды жетілдіру бойынша ұсыныстарды тұжырымдау.

Жүргізілген маркетингтік зерттеу негізінде қоғамның тартымды инвестициялық ұсыныстарға дербес бастама жасауы.
Жобаларды іріктеу өлшемшарты мен қаржыландыру тетігін қайта қарау.

2

Валюталық тәуекел: ықтимал шығын және валюта бағамының күрт ауытқуына байланысты инвестордың жобадан кетуі.

1. Жобаны жоспарлау және құрылымдау процесінде валюталық тәуекелді есепке алу.
2. Жоба шығынының құрылымындағы жергілікті қамту үлесін барынша көбейту.
3. Фьючерстік келісімшарт жасау.

Қаржыландырудың жаңа/қосымша көздерін, балама жеткізушілерді іздеу

Инвестицияларды тарту тәуекелі

3

Зәкірлік жобаларға үлестік қатысу арқылы жобаларды қаржыландыруға бөлінген қаражаттың болмауы, бұл компанияның инвестициялық қызметін іс жүзінде мүмкін емес етеді.

1. Қоғам жобаларының 5 жылдық кезеңге арналған инвестициялық базасын құру.
2. Халықаралық даму институттары желісі бойынша қосымша қаржыландыруды іздестіру.

Тікелей инвестициялар қорын, салалық инвестициялық қорларды, әртүрлі қаржы институттарын, оның ішінде мемлекеттік және халықаралық қаржы институттарын құру

Қоғамның талдамалық қызметінің тәуекелі

4

Қоғамның ұсынымдары мен ұсыныстарын тиісті орталық және жергілікті атқарушы органдар, ұйымдар пайдаланбайтын және енгізбейтін тәуекел

1. Зерттелетін мәселелерді мүдделі органдармен және ұйымдармен бірлесіп пысықтау.
2. Әзірленген ұсынымдарды салалық және кәсіпкерлік қауымдастықтардың назарына жеткізу, сараптамалық және бизнес-қоғамдастықтар, партиялар арасында тарату және т.б.

Деректерді агрегаттау және Қазақстан Республикасы Үкіметінің деңгейіне шығарып, туристік саланы жүйелі дамыту жөнінде ұсыныстар әзірлеу

Туристік саланы цифрландыру тәуекелі

5

Туристік нарыққа қатысушылардың цифрлық бизнеске көшуге әзір болмауы (ментальды, техникалық).

1.Туристік бизнестің құзыреттілігін дамыту және туристік қызметті жүзеге асыру кезінде бизнес-процесті цифрландыру мәселелері бойынша білім/ақпарат тарату.
2. Цифрлық технологияларды ендіруге кедергі келтіруі мүмкін техникалық проблемаларды анықтау (маркетингтік зерттеу шеңберінде), оларды нивелирлеу бойынша ұсынымдар әзірлеу.

Бизнесті басқарудың цифрлық құралдарын ендірудің артықшылығы мен қажеттілігі туралы туристік нарыққа қатысушылармен ақпараттық-түсіндіру жұмысын жүргізу.
Ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органға ақпараттық жүйені және цифрлық инфрақұрылымды дамыту бойынша ұсыныстар.

Қаржылық тәуекел

6

Даму жоспарының жоспарланған іс-шараларын іске асыруға бөлінген қаражаттың болмауы және/немесе олардың жеткіліксіз көлемі.

Ішкі және сыртқы туризмді дамыту және ілгерілету бойынша жергілікті атқарушы органдардың және басқа да органдар мен ұйымдардың жұмысын үйлестіру

Даму институттары, оның ішінде халықаралық институттар желісі бойынша қосымша қаржыландыруды іздеу

Ілгерілету тәуекелі

7

"Әлсіз" бренд: Қазақстанның туристік брендтерінің бәсекелестер арасында ерекшеленбеу және әлеуетті туристердің қызығушылығын туғызбау тәуекелі. Бұл елге туристік ағынның күтілетін өсуінің болмауына және брендинг пен ілгерілету шығынының тиімсіздігіне әкеледі.

1. Брендті қалыптастыру сатысында сапалы пысықтау.
2. Брендті тестілеу.

Өткен тәжірибені ескеріп, ребрендинг бойынша іс-шаралар

8

Брендтің уәделері мен Қазақстанның туристік ресурсы мен инфрақұрылымының мүмкіндігі арасындағы қайшылық. Бұл Қазақстанға сапарлардың қайталануын нөлге дейін жеткізеді әрі орта және ұзақ мерзімді перспективада адал клиенттер санының азаюына әкеледі.

Қазақстандағы туристік ресурсты дамыту және туристік қызметтердің сапасын арттыру бойынша жұмыстар кешенін жүргізу

1. Өткен тәжірибені ескеріп, ребрендинг бойынша іс-шаралар.
2. Қазақстанның туристік ресурсын дамыту жөніндегі іс-шараларды неғұрлым қарқынды өткізу.

9

Елге туристік ағынды едәуір арттыра алатын белгілі бір аудиторияның ілгерілетумен қамтылмауы.

Сыртқы нарықтарды мерзімді талдау және маркетинг

Ілгерілетудің маркетингтік стратегиясын өзектілендіру

COVID-2019 жаңа коронавирустық инфекциясы пандемиясының салдары

10

COVID-2019 жаңа коронавирустық инфекциясының және оған байланысты шекарадан өту мен адамдардың еркін жүруіне тыйымның ұзаруы.
Адамдардың саяхат жасауға қатысты жүре қалыптасқан қорқынышы.
Бұл факторлар Қазақстанда туризмді дамыту бойынша қоғам қабылдаған шараларды нөлге дейін жеткізуі мүмкін.

Қазақстанда қабылданған қауіпсіздік шаралары, өңірлердегі эпидемиологиялық ахуал туралы ақпарат тарату.
Әлеуметтік-дистанциялық логистика және туристердің демалуы үшін жағдай жасау.
Ішкі туризмді басымдықпен ілгерілету

Инфрақұрылымды дамыту әрі сапалы және қызықты туристік өнімдер мен көрсетілетін қызметтерге арналған мазмұнды дайындау үшін саланың мәжбүрлі тоқтап қалу уақытын пайдалану

      ";

      "Kazakh Tourism" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының 2022 – 2031 жылдарға арналған даму стратегиясына 1-қосымшада:

      жоғарғы оң жақ бұрыштағы мәтін мынадай редакцияда жазылсын:

      "

  "Kazakh Tourism" ұлттық
компаниясы" акционерлік
қоғамының 2022 – 2031
жылдарға арналған даму
жоспарына
1-қосымша

      ";

      "Kazakh Tourism" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамы қызметінің түйінді көрсеткіштерін есептеу әдіснамасында:

      "1. Туристік сала жобаларына тартылған инвестициялар көлемі" көрсеткіші" деген тарауда:

      бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің көрсеткіштеріне ықпалы:

      Көрсеткіш:

      1) Ұлттық жоспар-2025-тің "Негізгі капиталға инвестициялар" ("Тұру және тамақтану бойынша көрсетілетін қызметтер" саласы үшін) және "Тікелей шетелдік инвестициялардың жалпы ағыны" көрсеткіштеріне;

      2) Тұжырымдаманың "Тұру және тамақтану бойынша көрсетілетін қызметтердегі инвестициялардың өсуі" индикаторына қол жеткізуге бағытталған.";

      "3. "Туристік дестинациялардағы біржолғы сыйымдылықты ұлғайту" көрсеткіші" деген тарауда:

      бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің көрсеткіштеріне ықпалы:

      Көрсеткіш Ұлттық жоспар-2025-тің "Еңбек өнімділігінің өсуі" көрсеткішіне (тұру және тамақтану бойынша көрсетілетін қызметтер) және Тұжырымдаманың "Туризм саласында жұмыспен қамтуды ұлғайту" индикаторына қол жеткізуге бағытталған.";

      "5. "Орналастыру орындарында eQonaq (eHotel) ақпараттық жүйесін енгізу" көрсеткіші (2026 жылға дейін)" деген тарау мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. "Орналастыру орындарын (заңды тұлғаларды) "еQonaq" (eНotel) ақпараттық жүйесімен қамтуды ұлғайту" көрсеткіші

      Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің көрсеткіштеріне ықпалы:

      Көрсеткіш Тұжырымдаманың "Қонақүйлерді "eQonaq" ақпараттық жүйесімен қамтуды 100 %-ға дейін ұлғайту" көрсеткішіне қол жеткізуге бағытталған.

      Әдістеме:

      Есепті кезеңде орналастыру орындарын (заңды тұлғаларды) "eQonaq" (eHotel) ақпараттық жүйесімен қамтудың нақты деңгейі мына формула бойынша есептеледі:

      О= МРQ / МР * 100,

      мұндағы:

      О – есепті кезеңде "eQonaq" (eHotel) ақпараттық жүйесімен (заңды тұлғаларды) орналастыру орындарын қамту;

      МРQ – есепті кезеңнің соңына қарай "eQonaq" (eHotel) ақпараттық жүйесіне іс жүзінде қосылған орналастыру орындарының (заңды тұлғалардың) саны;

      МР – статистикалық деректерге сәйкес есепті кезеңнің соңына қарай Қазақстан Республикасындағы орналастыру орындарының (заңды тұлғалардың) жалпы саны.

      Өлшем бірлігі: %

      Бағалау кезеңділігі: жыл сайын.

      Ақпарат көздері:

      1) "eQonaq" (eHotel) ақпараттық жүйесінен тіркелген орналастыру объектілерінің (заңды тұлғалардың) саны туралы талдамалық ақпарат;

      2) Қазақстан Республикасындағы орналастыру орындарының саны туралы ресми статистикалық ақпарат.";

      "6. "Qonaq (eHotel) ақпараттық жүйесінде тіркелген шетелдік келушілердің саны" көрсеткіші (2027 жылдан бастап)" деген тарау алып тасталсын;

      "8. "Ішкі нарықта онлайн және офлайн ілгерілетумен қамту" көрсеткіші" деген тарауда:

      бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің көрсеткіштеріне ықпалы:

      Көрсеткіш Қазақстанда ішкі нарықта туризмнің мүмкіндігі туралы хабардар болуды арттыру және танымал ету арқылы Тұжырымдаманың ішкі туристер санын ұлғайту жөніндегі көрсеткішіне қол жеткізуге бағытталған.";

      "9. "Нысаналы шетелдік нарықтарда онлайн және офлайн ілгерілетумен қамту" көрсеткіші" деген тарауда:

      бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің көрсеткіштеріне ықпалы:

      Көрсеткіш Қазақстанда нысаналы нарықтар мен аудиториялардан ықтимал туристердің хабардар болуын арттыру арқылы Тұжырымдаманың келуші туристер санын ұлғайту жөніндегі көрсеткішіне қол жеткізуге бағытталған.";

      "12. Кадрлардың тұрақтамау деңгейі" деген тарау мынадай редакцияда жазылсын:

      "12. "Шешім қабылдау деңгейінде әйелдер үлесін арттыру" көрсеткіші

      Әдістеме:

      Шешім қабылдау деңгейіндегі әйелдер үлесі мынадай формула бойынша есептеледі:

      К = Пә/Пж * 100 %,

      мұндағы:

      К – шешім қабылдау деңгейіндегі әйелдер үлесі;

      Пә – қоғамның атқарушы органындағы әйелдер саны;

      Пж – қоғамның атқарушы органы мүшелерінің жалпы саны.

      Өлшем бірлігі: %.

      Бағалау кезеңділігі: жыл сайын.

      Ақпарат көздері: есепті жылы қоғамның атқарушы органының саны мен құрамы туралы нақты деректер.";

      "Kazakh Tourism" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының 2022 – 2031 жылдарға арналған даму стратегиясына 2-қосымшада:а:

      жоғарғы оң жақ бұрыштағы мәтін мынадай редакцияда жазылсын:

      "

  "Kazakh Tourism" ұлттық
компаниясы" акционерлік
қоғамының 2022 – 2031
жылдарға арналған даму
жоспарына
2-қосымша

      ";

      кесте мынадай редакцияда жазылсын:

      "

Жалпыұлттық басымдықтар

Қазақстан Республикасының 2025 жылға дейінгі Ұлттық даму жоспары

Қазақстан Республикасының туристік саласын дамытудың 2023 – 2029 жылдарға арналған тұжырымдамасы

Қазақстан Республикасы
Туризм және спорт министрлігінің
2023 – 2027 жылдарға арналған даму жоспары

"Kazakh Tourism" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының
даму жоспарында көзделген қызметтің түйінді көрсеткіштері

1

2

3

4

5

2025 жылға қарай тікелей шетелдік инвестициялардың жалпы ағынын 30 млрд АҚШ долларына дейін жеткізу

1. 2025 жылға қарай тұру және тамақтану бойынша көрсетілетін қызметтер бөлінісінде негізгі капиталға инвестициялардың нақты өсуін 2019 жылғы деңгейге қарағанда 87,3 %-ға дейін қамтамасыз ету.
2. 2025 жылға қарай 30 млрд АҚШ доллары тікелей шетелдік инвестициялардың жалпы ағынын қамтамасыз ету.

Тұру және тамақтану бойынша көрсетілетін қызметтердегі инвестициялардың 260 млрд теңгеге дейін өсуі

2027 жылға қарай тұру және тамақтану бойынша көрсетілетін қызметтердегі инвестициялардың 200 млрд теңгеге дейін өсуі

1. 2031 жылға қарай қоғамның жәрдемдесуімен/қатысуымен туристік сала жобаларына кемінде 1473 млрд теңге инвестиция тартуды қамтамасыз ету.
2. 2031 жылға қарай қоғамның жәрдемдесуімен/қатысуымен туристік сала жобаларына кемінде 221 млрд теңге шетелдік инвестициялар тартуды қамтамасыз ету.

-

2025 жылға қарай тұру және тамақтану бойынша көрсетілетін қызметтер еңбек өнімділігінің 2019 жылғы деңгейден 12,2 %-ға өсуін қамтамасыз ету.

1. 2029 жылы туризм саласында жұмыспен қамтуды 800 мың адамға дейін ұлғайту.
2. 2029 жылы қонақүйлерді "eQonaq" ақпараттық жүйесімен қамтуды
100 %-ға дейін ұлғайту.

1. 2023 жылы нөмірлік қор санын 208530 төсек-орынға дейін ұлғайту.
2. 2027 жылға қарай туризм саласында жұмыспен қамтуды 690 мың адамға дейін ұлғайту.

2031 жылға қарай туристік дестинациялардағы біржолғы сыйымдылықты 22200 жаңа төсек-орынға ұлғайту (қоғамның жәрдемдесуімен/қатысуымен іске асырылған инвестициялық жобалар шеңберінде)

-

Туристік өнімге қосылған авиабилет құнын субсидиялау құралымен кемінде 108,8 мың баланы қамтуды қамтамасыз ету.

-

Қоғамды оқыту іс-шараларымен кемінде 14 мың адамды қамтуды қамтамасыз ету

-

2029 жылы орналастыру орындарын (заңды тұлғаларды) "eQonaq" (eHotel) ақпараттық жүйесімен 100 % дейін қамтуды қамтамасыз ету

-

-

2029 жылы ішкі туристер санын 11 млн адамға дейін ұлғайту
 

2027 жылға қарай ішкі туристер санын 9 млн адамға дейін ұлғайту

Ішкі нарықта онлайн және офлайн ілгерілетумен қамтуды 2021 жылғы 8 млн-нан 2031 жылы 24 млн-ға дейін ұлғайту

-

-

2029 жылы сырттан келетін туристер санын 4 млн адамға дейін ұлғайту

2027 жылға қарай сырттан келетін туристер санын 4 млн адамға дейін ұлғайту

Шетелдік нарықта онлайн және офлайн ілгерілетумен қамтуды 2021 жылғы 160 млн қаралымнан 2031 жылы 360 млн қаралымға дейін ұлғайту

-

1. Халықтың жан басына шаққандағы жалпы ішкі өнімнің 2025 жылға қарай номиналды мәнде 14,6 мың АҚШ долларына дейін ұлғаюы.
2. 2025 жылға қарай сатып алу қабілетінің паритеті бойынша жан басына шаққандағы жалпы ішкі өнімді 36,2 мың халықаралық долларға дейін ұлғайту.

-

Туризм саласындағы жалпы қосылған құн көлемінің 2027 жылға қарай 5,1 трлн теңгеге дейін өсуі

Қоғамның ел экономикасына қосатын үлесін 2022 жылғы жан басына шаққандағы жалпы ішкі өнімнің 0,6 %-ынан 2031 жылы жан басына шаққандағы жалпы ішкі өнімнің
1,4 %-ына дейін ұлғайтуды қамтамасыз ету

      ".

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Ә. Смайылов

О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 29 декабря 2021 года № 948 "Об утверждении Стратегии развития акционерного общества "Национальная компания "Kazakh Tourism" на 2022 – 2031 годы"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 1 декабря 2023 года № 1070

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 29 декабря 2021 года № 948 "Об утверждении Стратегии развития акционерного общества "Национальная компания "Kazakh Tourism" на 2022 – 2031 годы" следующие изменения и дополнения:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Об утверждении Плана развития акционерного общества "Национальная компания "Kazakh Tourism" на 2022 – 2031 годы";

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с пунктом 2 статьи 184 Закона Республики Казахстан "О государственном имуществе" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить прилагаемый План развития акционерного общества "Национальная компания "Kazakh Tourism" на 2022 – 2031 годы.";

      в Стратегии развития акционерного общества "Национальная компания "Kazakh Tourism" на 2022 – 2031 годы, утвержденной указанным постановлением:

      текст в правом верхнем углу изложить в следующей редакции:

      "

  Утвержден
постановлением Правительства
Республики Казахстан
29 декабря 2021 года № 948

      ";

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "План развития акционерного общества "Национальная компания "Kazakh Tourism" на 2022 – 2031 годы";

      раздел "Введение" изложить в следующей редакции:

      "Введение

      Акционерное общество "Национальная компания "Kazakh Tourism" (далее – общество) создано постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 июля 2017 года № 428.

      План развития акционерного общества "Национальная компания "Kazakh Tourism" на 2022 – 2031 годы (далее – План развития) определяет миссию, видение, стратегические направления, цели, задачи, ключевые показатели и ожидаемые результаты деятельности общества на десятилетний период.

      Указанные параметры сформированы на основе декомпозиции целей, задач и индикаторов документов Системы государственного планирования Республики Казахстан, в том числе:

      1) Национального плана развития Республики Казахстан до 2025 года, утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 15 февраля 2018 года № 636 (далее – Национальный план-2025);

      2) Концепции развития туристской отрасли Республики Казахстан на 2023 – 2029 годы, утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 марта 2023 годы № 262 (далее – Концепция).";

      в разделе 1 "Анализ текущей ситуации":

      в подразделе 1.1. "Анализ внешней среды":

      в главе "Государственная политика":

      части третью и четвертую изложить в следующей редакции:

      "Для построения диверсифицированной и инновационной экономики в Национальном плане-2025 предусмотрена задача по развитию внутреннего туризма как нового источника роста экономики с мультипликативным эффектом. Для этого необходимы меры по развитию туристских ресурсов и дестинаций, привлечению инвестиций, повышению доступности и качества туристских продуктов и услуг, созданию благоприятного климата и популяризации туристского потенциала Казахстана.

      Механизмы создания высокоэффективной, конкурентоспособной туристской отрасли, интегрированной в систему мирового туристского рынка, определены в Концепции. Она отражает комплексное развитие и благоустройство туристских дестинаций страны, а также создание качественных и аутентичных туристских продуктов вокруг туристских дестинаций с учетом природного, историко-культурного, этнического разнообразия и особенностей гастрономии Казахстана. По итогам реализации Концепции ожидается, что рост объема валовой добавленной стоимости в туристской отрасли достигнет более 6 трлн тенге.";

      часть пятую исключить;

      в главе "Историко-культурные факторы":

      часть вторую изложить в следующей редакции:

      "В списке Всемирного наследия ЮНЕСКО в Республике Казахстан значатся 6 наименований (13 объектов в числе кандидатов). Из них к природным объектам относятся Сарыарка – степь и озера Северного Казахстана (Наурзумский и Коргалжынский государственные природные заповедники), Западный Тянь-Шань (Каратауский и Аксу-Жабаглинский заповедники, Сайрам-Угамский государственный национальный природный парк), а также холодные зимние пустыни Турана (государственный национальный природный парк "Алтын-Эмель", Барсакельмесский государственный природный заповедник). Культурные объекты представляют признанный шедевром человеческого гения мавзолей Ходжи Ахмеда Ясави в Туркестанской области, петроглифы археологического ландшафта Танбали и Шелковый путь: сеть маршрутов коридора Чанъань-Тяньшань, включающих городища Каялык, Карамерген, Талгар, Актобе, Акыртас, Кулан, Костобе и Орнек.";

      в главе "Привлечение инвестиций":

      часть четвертую изложить в следующей редакции:

      "Кроме того, в 2019 – 2020 годах на реализацию 59 инфраструктурных проектов в приоритетных туристских территориях выделено 68 млрд тенге. В рамках реализованных проектов введено 10,6 тысяч новых койко-мест из 25 тысяч запланированных к 2025 году.";

      в подразделе 1.2. "Анализ внутренней среды":

      часть третью изложить в следующей редакции:

      "Права владения и пользования государственным пакетом акций общества осуществляет Комитет индустрии туризма Министерства туризма и спорта Республики Казахстан (единственный акционер).";

      в разделе 3 "Стратегические направления деятельности, цели, ключевые показатели деятельности и ожидаемые результаты по ним":

      в подразделе 3.1. "Стратегическое направление 1 "Развитие туристских ресурсов":

      в задаче 1 "Мониторинг и содействие развитию инфраструктуры туристских дестинаций":

      части первую, вторую и третью изложить в следующей редакции:

      "Территории Казахстана с особым потенциалом туристского развития или приоритетные туристские территории включены в перечень объектов республиканского уровня карты туристификации.

      Общество в планируемом периоде продолжит работу по содействию развитию туристской инфраструктуры в приоритетных туристских территориях, включенных в карту туристификации.

      Содействие будет осуществляться посредством мониторинга своевременной реализации инфраструктурных проектов, а также отраслевых программных документов.";

      абзац первый части четвертой изложить в следующей редакции:

      "1) обеспечение эффективных коммуникаций и оперативного информационного обмена с местными исполнительными органами через определение ответственных кураторов за дестинации среди работников общества;";

      часть двенадцатую изложить в следующей редакции:

      "В целях проведения сравнительного анализа, оценки эффективности вложенных средств и динамики развития регионов обществом планируются выработка методики и внедрение национальной рейтинговой оценки регионов по уровню развитости туристской инфраструктуры. Рейтинговая оценка будет учитывать лучший международный опыт и охватывать приоритетные туристские территории, включенные в карту туристификации Казахстана.";

      часть пятнадцатую изложить в следующей редакции:

      "Такая практика обществом будет продолжена и при необходимости будет организована деятельность представительств на приоритетных туристских территориях.";

      в подразделе 3.2. "Стратегическое направление 2 "Формирование благоприятного климата для развития индустрии туризма":

      в задаче 1 "Администрирование субсидирования стоимости билета, включенного в туристский продукт, при воздушной перевозке несовершеннолетних пассажиров на территории Республики Казахстан":

      часть восьмую изложить в следующей редакции:

      "До 2031 года планируется обеспечить охват субсидированием не менее 108,8 тысяч детей.";

      в задаче 2 "Развитие компетенций":

      части шестую и седьмую изложить в следующей редакции:

      "В целях развития и популяризации агротуризма обществом будут проводиться обучающие мероприятия среди сельского населения по маркетингу, созданию туристских продуктов, открытию и ведению бизнеса, в том числе открытию гостевых домов. Охват регионов будет происходить в представляющих интерес для туристов приоритетных туристстких территориях.

      Кроме того, в 2021 году в пилотном режиме было начато обучение линейного персонала для сферы туризма на базе местных учебных заведений. Подготовка кадров сконцентрирована в приоритетных туристских территориях, начиная с Мангистауской области.";

      в задаче 3 "Цифровизация туристской отрасли":

      в главе "Информационная система eQonaq (eHotel)":

      части третью, четвертую и пятую изложить в следующей редакции:

      "Информационная система eQonaq (eHotel) установлена в 217 местах размещения, во всех 4-5 звездочных отелях городов Астаны и Алматы.

      В планируемом периоде обществом будут проведены работы по масштабированию системы и ее внедрению в регионах Казахстана (областные центры и туристские дестинации), проведению обучения сотрудников мест размещения по использованию системы, а также на постоянной основе будет проводиться модернизация модулей системы.

      Планируется в 2029 году обеспечить охват мест размещения (юридических лиц) информационной системой "eQonaq" (eHotel) до 100 %.";

      в главе "Модули национального туристского портала Kazakhstan.travel":

      часть четвертую изложить в следующей редакции:

      "В данном разделе для казахстанских и зарубежных компаний, желающих организовать/провести мероприятие в Казахстане, предложены информация о доступных площадках для проведения конгрессно-деловых мероприятий в городах Астане и Алматы, функция для поиска площадок, данные о различных казахстанских и зарубежных программах, поддержке организаторов мероприятий в Казахстане и отечественных поставщиках услуг для организации и проведения конгрессно-деловых мероприятий.";

      в главе "Информационная система "Турстат":

      часть первую изложить в следующей редакции:

      "Обществом разработана информационная система по сбору и обработке данных в сфере туризма Tourstat.kz – система с возможностью визуализации статистической и иной информации в сфере туризма в удобном для пользователя виде и форматах.";

      в задаче 4 "Развитие туристских продуктов":

      часть первую изложить в следующей редакции:

      "В целях эффективного использования ресурсов и создания условий для формирования конкурентоспособного национального туристского продукта с учетом результатов опроса туристского бизнеса о проблемах формирования туристских продуктов (описание приведено в разделе "1.1 Анализ внешней среды") обществом будет проведена системная работа в рамках реализации подписанной в 2020 году между Министерством культуры и спорта Республики Казахстан, обществом и Национальной палатой предпринимателей Республики Казахстан "Атамекен" Дорожной карты по разработке национального туристского продукта (далее – Дорожная карта).";

      в главе "Продвижение экскурсионно-познавательного детско-юношеского туризма":

      часть шестую изложить в следующей редакции:

      "В планируемом периоде в рамках проекта "Живые уроки" будут расширена география и увеличен охват детей. В 2022 году обществом обеспечен охват не менее 1000 детей. C 2023 года проект будет передан для реализации местным исполнительным органам для привлечения к участию в проекте школьников из регионов.";

      в главе "Инвентаризация и исследования":

      часть четвертую изложить в следующей редакции:

      "Обществом будет ежегодно организовываться и проводиться инвентаризация туристских маршрутов с охватом приоритетных туристстких территорий в целях изучения местностей для формирования новых и развития существующих туристских продуктов. Обществом планируется проведение инвентаризации не менее 1000 туристских маршрутов/объектов.";

      в главе "Продвижение и стимулирование пакетных туров":

      часть первую изложить в следующей редакции:

      "Для стимулирования создания и продвижения пакетных туров обществом будет запущена Программа развития туристских продуктов. Суть Программы заключается в отборе и дальнейшем продвижении через инструменты общества туристских продуктов, представляющих собой пакетные туры с гарантированной датой и фиксированными ценами по приоритетным туристским территориям. При этом обществом будет оказываться консультационная поддержка в создании и правильной "упаковке" качественных казахстанских туристских продуктов для туристов.";

      в главе "Развитие конгрессно-делового туризма":

      часть четвертую изложить в следующей редакции:

      "Как показывает международный опыт, программы послов конгрессно-делового туризма являются важной составной частью плана развития, так как данные послы выбираются из числа людей, известных на международном уровне (ученые, врачи, общественные деятели и так далее), которые могут привлечь крупные мероприятия международных ассоциаций и иностранных компаний.";

      в главе "Лечебно-оздоровительный (медицинский) туризм":

      абзац пятый части первой изложить в следующей редакции:

      "5) продвижение приоритетных зон медицинского туризма в городах Астане, Алматы, Шымкенте, в которых планируется создание благоприятного климата для инвесторов (налоговые и таможенные преференции, упрощенные процедуры получения разрешений на привлечение иностранных специалистов и другие).";

      в задаче 5 "Развитие экосистемы туристской отрасли":

      часть первую изложить в следующей редакции:

      "Обществом в целях формирования благоприятной экосистемы для развития внутреннего и въездного туризма планируется продолжить работу по совершенствованию системных мер поддержки отрасли, содействию в реализации программных документов в сфере туризма и аналитической поддержке туристской отрасли.";

      в главе "Аналитическая поддержка":

      абзац шестой части третьей изложить в следующей редакции:

      "6) содействие развитию системы учета статистики в отрасли туризма через методологическую поддержку, в том числе по методам измерения туристских потоков, актуализации структуры показателей развития туристской отрасли, исследованию профилей туристов и восприятия имиджа дестинации туристами, дополнению статистической информацией в разрезе основных туристических дестинаций страны, совершенствованию методологии.";

      главу "Мониторинг реализации программ" изложить в следующей редакции:

      "В целях обеспечения системного решения имеющихся проблем туристской отрасли с учетом глобальных вызовов и тенденций мирового постпандемийного рынка туризма в Концепции определены основные подходы развития туристской отрасли.

      Концепция сохраняет преемственность предыдущих программных документов, Концепции развития туристской отрасли Республики Казахстан до 2023 года и Государственной программы развития туристской отрасли Республики Казахстан на 2019 – 2025 годы.

      В планируемом периоде общество в рамках проектной деятельности в сфере туризма будет осуществлять:

      1) координацию реализации проектов в рамках отраслевых программных документов, их мониторинг и контроль;

      2) координацию решения межведомственных и межрегиональных вопросов реализации проектов в рамках отраслевых программных документов;

      3) мониторинг реализации проектов в рамках отраслевых программных документов;

      4) анализ и подготовку информации и отчетов о результатах и ходе реализации отраслевых программных документов;

      5) анализ, разработку предложений и обоснований по корректировке проектов и показателей реализации отраслевых программных документов.";

      таблицу "Ключевые показатели деятельности" изложить в следующей редакции:

      "

Показатель

2022

2023

2024

2025

2026

2027

2028

2029

2030

2031

Количество детей, охваченных инструментом субсидирования стоимости авиабилета, включенного в туристский продукт, тысяч человек

10

2,8

5

7

9

11

13

15

17

19

Количество участников обучающих мероприятий общества, человек

1300

1350

1400

1450

1500

1550

1600

1650

1700

1750

Увеличение охвата мест размещения (юридических лиц) информационной системой "eQonaq" (eHotel), %

49

75

85

95

96

97

98

100

100

100

      ";

      главу "Ожидаемые результаты" изложить в следующей редакции:

      "1) охват механизмом субсидирования стоимости билета, включенного в туристский продукт, при воздушной перевозке несовершеннолетних пассажиров на территории Республики Казахстан до 2031 года не менее 108,8 тысяч детей;

      2) развитие компетенций в сфере туризма и охват обучающими мероприятиями общества до 2031 года порядка 14 тысяч человек;

      3) увеличение охвата мест размещения (юридических лиц) информационной системой "eQonaq" (eHotel) до 100 % в 2029 году;

      4) интеграция информационной системы "Турстат" с данными мобильных операторов, пассажирских перевозок и информационной системы eQonaq (eHotel) (до 2025 года, при выделении финансирования);

      5) создание в 2022 году и постоянное ведение на платформе информационной системы "Туризм онлайн" цифровой карты туристских маршрутов для формирования туристских продуктов;

      6) внедрение рейтинга туристских операторов и поставщиков туристских услуг;

      7) проведение ежегодных информационных туров для представителей туристского бизнеса, средств массовой информации и блогеров с охватом не менее 100 человек в год;

      8) ежегодное участие в не менее 10 зарубежных тендерных площадках по проведению в Казахстане конгрессно-деловых мероприятий (биддинг) и привлечение не менее 10 послов конгрессно-делового туризма;

      9) поэтапное внедрение до 2031 года системы "знак качества", увеличение количества субъектов туризма, соответствующих утвержденным стандартам качества;

      10) запуск с 2022 года программы развития туристских продуктов;

      11) обеспечение разработки, мониторинга и координации реализации национального проекта по туризму (до 2025 года);

      12) обеспечение внедрения с 2022 года системных мер поддержки, определенных Законом Республики Казахстан "О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам туристской деятельности";

      13) увеличение охвата цифровизацией деятельности гидов и экскурсоводов до 95% к 2025 году.";

      в подразделе 3.3. "Стратегическое направление 3 "Продвижение туристского потенциала страны на внутреннем и международном рынках":

      в задаче 3 "Управление национальным туристским брендом":

      часть четвертую изложить в следующей редакции:

      "Туристские бренды страны будут продвигаться через все имиджевые мероприятия и ресурсы заинтересованных ведомств (министерств туризма и спорта, иностранных дел, Фонда Первого Президента Республики Казахстан – Елбасы, акционерных обществ "Фонд национального благосостояния "Самрук-Қазына", "Эйр Астана", "Национальная компания "Қазақстан темір жолы", "Национальная компания "ҚазАвтоЖол", "Национальная компания "QazExpoCongress", отраслевых ассоциаций, акиматов). Также при продвижении казахстанского туристского бренда обществом будут использоваться ресурсы и налажено сотрудничество с представительствами Казахстана в зарубежных странах (дипломатические представительства, посольства, представительства национальных компаний).";

      в подразделе 3.4. Стратегическое направление 4 "Обеспечение устойчивого развития компании":

      задачу 3"Повышение эффективности кадровой политики" дополнить частями десятой, одиннадцатой и двенадцатой следующего содержания:

      "В соответствии с поручением Главы государства, данным на четвертом заседании Национального совета общественного доверия от 22 октября 2020 года, необходимо обеспечить поэтапное повышение доли женщин в руководящих органах компаний с государственным участием до 30%.

      На текущий момент доля женщин среди руководителей структурных подразделений составляет 55 %, в составе исполнительного органа общества – 25 % (1 из 4), а доля женщин в составе Совета директоров общества – 14 % (1 из 7). При этом в общей численности общества количество работников женского пола составляет 52 %.

      Кадровая политика общества будет нацелена на дальнейшее обеспечение гендерного равенства и расширение прав и возможностей женщин, в том числе обеспечение поэтапного повышения доли женщин в руководящих органах общества до 30%.";

      таблицу "Ключевые показатели деятельности" изложить в следующей редакции:

      "

Показатель

2022

2023

2024

2025

2026

2027

2028

2029

2030

2031

Вклад общества в экономику, % от валового внутреннего продукта на душу населения

0,6

0,8

0,85

0,9

0,95

1

1,1

1,2

1,3

1,4

Получение рейтинга корпоративного управления, оценка по 10-балльной шкале

-

-

4

-

-

6

-

-

7

-

Увеличение доли женщин на уровне принятия решений, %

25

30

30

30

30

30

30

30

30

30

      ";

      раздел 4 "Управление рисками" изложить в следующей редакции:

      "В рамках реализации настоящего Плана развития общество может столкнуться со следующими рисками:

№ п/п

Риски (описание, последствия)

Меры по предупреждению риска

Меры по реагированию в случае наступления риска

Риски привлечения инвестиций

1

Отсутствие инвестиционных предложений со стороны инициаторов проектов/ интереса со стороны потенциальных инвесторов.

1. Повышение осведомленности потенциальных инвесторов об имеющихся инвестиционных предложениях и возможностях.
2. Тесное сотрудничество с местными исполнительными органами по вопросам разработки и реализации инвестиционных проектов в сфере туризма.
3. Выработка предложений по совершенствованию инвестиционного климата.

Самостоятельное инициирование обществом привлекательных инвестиционных предложений на основе проведенных маркетинговых исследований.
Пересмотр критериев отбора и механизмов финансирования проектов.

2

Валютные риски: возможные потери и уход инвестора из проекта в связи с резким колебанием курса валют.

1. Учет валютных рисков в процессе планирования и структурирования проекта.
2. Максимизация доли местного содержания в структуре затрат проекта.
3. Заключение фьючерсных контрактов.

Поиск новых/дополнительных источников финансирования, альтернативных поставщиков

Риски привлечения инвестиций

3

Отсутствие средств, выделенных на финансирование проектов посредством долевого участия в якорных проектах, что делает практически невозможной инвестиционную деятельность компании.

1. Создание инвестиционной базы проектов общества на 5-летний период.
2. Поиск дополнительного финансирования по линии международных институтов развития.

Создание фонда прямых инвестиций, отраслевых инвестиционных фондов, различных финансовых институтов, в том числе государственных и международных

Риски аналитической деятельности общества

4

Риск того, что рекомендации и предложения общества не будут использованы и внедрены соответствующими центральными и местными исполнительными органами, организациями.

1. Совместная проработка исследуемых вопросов с заинтересованными органами и организациями.
2. Доведение выработанных рекомендаций до сведения отраслевых и предпринимательских ассоциаций, распространение среди экспертного и бизнес-сообщества, партий и т.д.

Агрегирование данных и выработка предложений по системному развитию туристской отрасли с вынесением на уровень Правительства Республики Казахстан

Риски цифровизации туристской отрасли

5

Неготовность участников туристического рынка к переходу к цифровому бизнесу (ментальная, техническая).

1. Развитие компетенций туристического бизнеса и распространение знаний/информации по вопросам цифровизации бизнес-процессов при осуществлении туристской деятельности.
2. Выявление технических проблем, которые могут препятствовать внедрению цифровых технологий (в рамках маркетинговых исследований), выработка рекомендаций по их нивелированию.

Проведение информационно-разъяснительной работы с участниками туристского рынка о преимуществах и необходимости внедрения цифровых инструментов управления бизнесом.
Предложения в уполномоченный орган в сфере информатизации по развитию информационной системы и цифровой инфраструктуры.

Финансовые риски

6

Отсутствие средств, выделенных на реализацию запланированных мероприятий Плана развития, и/или их недостаточный объем.

Координация работы местных исполнительных органов и других органов и организаций по развитию и продвижению внутреннего и въездного туризма

Поиск дополнительного финансирования по линии институтов развития, в том числе международных

Риски продвижения

7

"Слабый" бренд: риск того, что туристские бренды Казахстана не будут выделяться среди конкурентов и не вызовут интереса у потенциальных туристов. Это приведет к отсутствию ожидаемого роста турпотока в страну и неэффективности затрат на брендинг и продвижение.

1. Качественная проработка на стадии формирования бренда.
2. Тестирование бренда.

Мероприятия по ребрендингу с учетом прошлого опыта

8

Противоречие между обещаниями бренда и возможностями туристских ресурсов и инфраструктуры Казахстана. Это сведет к нулю повторность визитов в Казахстан и приведет к уменьшению количества лояльных клиентов в средне- и долгосрочной перспективе.

Проведение комплекса работ по развитию туристских ресурсов и повышению качества туристских услуг в Казахстане

1. Мероприятия по ребрендингу с учетом прошлого опыта.
2. Более интенсивное проведение мероприятий по развитию туристских ресурсов Казахстана.

9

Неохваченность продвижением той или иной аудитории, способной существенно увеличить туристские потоки в страну.

Периодический анализ и маркетинг внешних рынков

Актуализация маркетинговой стратегии продвижения

Последствия пандемии новой коронавирусной инфекции COVID-2019

10

Продление пандемии новой коронавирусной инфекции COVID-2019 и связанных с ней запретов на пересечение границ и свободное передвижение людей.
Приобретенные страхи у людей к путешествиям.
Эти факторы могут свести к нулю предпринятые обществом меры по развитию туризма в Казахстане.

Распространение информации о предпринятых в Казахстане мерах безопасности, эпидемиологической ситуации в регионах.
Создание условий для социально-дистанцированной логистики и отдыха туристов.
Приоритетное продвижение внутреннего туризма.

Использование времени вынужденного простоя отрасли для развития инфраструктуры и подготовки контента для качественных и интересных туристских продуктов и услуг

      ";

      в приложении 1 к Стратегии развития акционерного общества "Национальная компания "Kazakh Tourism" на 2022 – 2031 годы:

      текст в правом верхнем углу изложить в следующей редакции:

      "

  Приложение 1
к Плану развития
акционерного общества
"Национальная компания
"Kazakh Tourism"
на 2022 – 2031 годы

      "

      в методологии расчета ключевых показателей деятельности акционерного общества "Национальная компания "Kazakh Tourism":

      в главе "1. Показатель "Объем привлеченных инвестиций в проекты туристской отрасли":

      часть первую изложить в следующей редакции:

      "Влияние на показатели Системы государственного планирования:

      Показатель нацелен на достижение:

      1) показателей Национального плана – 2025 "Инвестиции в основной капитал" (для отрасли "Услуги по проживанию и питанию") и "Валовый приток прямых иностранных инвестиций);

      2) индикатора Концепции "Рост инвестиций в услугах по проживанию и питанию".";

      в главе "3. Показатель "Увеличение единовременной вместимости в туристских дестинациях":

      часть первую изложить в следующей редакции:

      "Влияние на показатели Системы государственного планирования:

      Показатель нацелен на достижение показателя Национального
плана-2025 "Рост производительности труда" (услуги по проживанию и питанию) и индикатора Концепции "Увеличение занятости в отрасли туризма".";

      главу "5. Показатель "Внедрение информационной системы eQonaq (eHotel) в местах размещения" (до 2026 года)" изложить в следующей редакции:

      "5. Показатель "Увеличение охвата мест размещения (юридических лиц) информационной системой "eQonaq" (eHotel)"

      Влияние на показатели Системы государственного планирования:

      Показатель нацелен на достижение показателя Концепции "Увеличение охвата гостиниц информационной системой "eQonaq" до 100 %".

      Методика:

      Фактический уровень охвата мест размещения (юридических лиц) информационной системой "eQonaq" (eHotel) в отчетном периоде рассчитывается по формуле:

      О= МРQ / МР * 100,

      где:

      О – охват мест размещения (юридических лиц) информационной системой "eQonaq" (eHotel) в отчетном периоде;

      МРQ – число мест размещений (юридических лиц), фактически подключенных к информационной системе eQonaq (eHotel) к концу отчетного периода;

      МР - общее количество мест размещений (юридических лиц) в Республике Казахстан к концу отчетного периода согласно официальной статистической информации.

      Единица измерения: %

      Периодичность оценки: ежегодно.

      Источники информации:

      аналитическая информация из информационной системы eQonaq (eHotel) о количестве зарегистрированных объектов размещения (юридических лиц);

      официальная статистическая информация о количестве мест размещения в Республике Казахстан.";

      главу "6. Показатель "Количество иностранных посетителей, зарегистрированных в информационной системе eQonaq (eHotel)" (с 2027 года)" исключить;

      в главе "8. Показатель "Охват онлайн и офлайн продвижением на внутреннем рынке":

      часть первую изложить в следующей редакции:

      "Влияние на показатели Системы государственного планирования:

      Показатель нацелен на достижение показателя Концепции по увеличению количества внутренних туристов через популяризацию и повышение информированности о возможностях туризма в Казахстане на внутреннем рынке."

      в главе "9. Показатель "Охват онлайн и офлайн продвижением на зарубежных рынках":

      часть первую изложить в следующей редакции:

      "Влияние на показатели Системы государственного планирования:

      Показатель нацелен на достижение показателя Концепции по увеличению количества въездных туристов через повышение информированности о возможностях туризма в Казахстане потенциальных туристов из целевых рынков и аудиторий.";

      главу "12. Уровень текучести кадров" изложить в следующей редакции:

      "12. Показатель "Увеличение доли женщин на уровне принятия решений"

      Методика:

      Доля женщин на уровне принятия решений рассчитывается по формуле:

      К = Пж/По * 100 %,

      где:

      К – доля женщин на уровне принятия решений;

      Пж – количество женщин в исполнительном органе общества;

      По – общее число членов исполнительного органа общества.

      Единица измерения: %, по сравнению с предыдущим годом.

      Периодичность оценки: ежегодно.

      Источники информации: фактические данные о численности и составе исполнительного органа общества в отчетном году.";

      в приложении 2 к Стратегии развития акционерного общества "Национальная компания "Kazakh Tourism" на 2022 – 2031 годы:

      текст в правом верхнем углу изложить в следующей редакции:

      "

  Приложение 2
к Плану развития
акционерного общества
Национальная компания
"Kazakh Tourism"
на 2022 – 2031 годы

      ";

      таблицу изложить в следующей редакции:

      "

Общенациональные приоритеты

Национальный план развития Республики Казахстан до 2025 года

Концепция развития туристской отрасли Республики Казахстан на 2023 – 2029 годы

План развития Министерства туризма и спорта Республики Казахстан на 2023 – 2027 годы

Ключевые показатели деятельности акционерного общества "Национальная компания "Kazakh Tourism", предусмотренные Планом развития

1

2

3

4

5

Доведение к 2025 году валового притока прямых иностранных инвестиций до 30 млрд долларов США
 

1. Обеспечить к 2025 году реальный рост инвестиций в основной капитал в разрезе услуг по проживанию и питанию до 87,3 % к уровню 2019 года.
2. Обеспечить к 2025 году валовой приток прямых иностранных инвестиций 30 млрд долларов США.

Рост инвестиций в услугах по проживанию и питанию до 260 млрд тенге

Рост инвестиций в услугах по проживанию и питанию к 2027 году до 200 млрд тенге

1. Обеспечить к 2031 году привлечение при содействии/участии общества не менее 1473 млрд тенге инвестиций в проекты туристской отрасли.
2. Обеспечить к 2031 году привлечение при содействии/участии общества не менее 221 млрд тенге иностранных инвестиций в проекты туристской отрасли.

-

Обеспечить к 2025 году прирост производительности труда услуг по проживанию и питанию на 12,2 % от уровня 2019 года.

Увеличение занятости в отрасли туризма до 800 тыс. человек в 2029 году.
Увеличение охвата гостиниц информационной системой "eQonaq" до 100 % в 2029 году.

1. Увеличение количества номерного фонда до 208 530 койко-мест в 2023 году.
2. Увеличение занятости в отрасли туризма к 2027 году до 690 тыс человек.

Увеличить к
2031 году единовременную вместимость в туристских дестинациях на 22200 новых койко-мест (в рамках инвестиционных проектов, реализованных при содействии/участии общества).

-

Обеспечить охват инструментом субсидирования стоимости авиабилета, включенного в туристский продукт, не менее 108,8 тысяч детей.

-

Обеспечить охват обучающими мероприятиями общества не менее 14 тысяч человек

-

Обеспечить в 2029 году охват мест размещения (юридических лиц) информационной системой "eQonaq" (eHotel) до 100 %

-

-

Увеличение количества внутренних туристов до 11 млн человек в 2029 году

Увеличить к 2027 году количество внутренних туристов до 9 млн человек

Увеличить охват онлайн и офлайн продвижением на внутреннем рынке с 8 млн в 2021 году до 24 млн в 2031 году

-

-

Увеличение количества въездных туристов в 2029 году до 4 млн человек

Увеличить к 2027 году количество въездных туристов до 4 млн человек

Увеличить охват онлайн и офлайн продвижением на зарубежном рынке со 160 млн просмотров в 2021 году до 360 млн в 2031 году

-

1. Увеличение валового внутреннего продукта на душу населения в номинальном выражении к 2025 году до 14,6 тысячи долларов США.
2. Увеличение валового внутреннего продукта на душу населения по паритету покупательской способности к 2025 году до 36,2 тысячи международных долларов.

-

Рост объема валовой добавленной стоимости в отрасли туризма к 2027 году до 5,1 трлн тенге

Обеспечить увеличение вклада общества в экономику страны с 0,6 % от валового внутреннего продукта на душу населения в 2022 году до 1,4 % от валового внутреннего продукта на душу населения в 2031 году

      ".

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Смаилов