"Жасыл" облигациялар мен "жасыл" кредиттер арқылы қаржыландыруға жататын "жасыл" жобалардың сыныптамасын (таксономиясын) бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 31 желтоқсандағы № 996 қаулысына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2025 жылғы 8 сәуірдегі № 215 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Жасыл" облигациялар мен "жасыл" кредиттер арқылы қаржыландыруға жататын "жасыл" жобалардың сыныптамасын (таксономиясын) бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 31 желтоқсандағы № 996 қаулысына мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасының Экология кодексі 130-бабының 3-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:"

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Жасыл" облигациялар мен "жасыл" кредиттер арқылы қаржыландыруға жататын "жасыл" жобалардың сыныптамасына (таксономиясына) қосымшада:

      "2. Энергия тиімділігі 2.2 Бюджеттік және коммуналдық сектордағы энергия тиімділігін арттыру 2.2.3 Энергия үнемдеу жөніндегі көрсетілетін қызметтер" деген жолдағы 6-баған мынадай редакцияда жазылсын:

      "Энергетикалық менеджмент жүйелері. Пайдалану жөніндегі талаптар мен нұсқаулық" ҚР СТ ISO 50001-2019 немесе халықаралық деңгейде танылған ұқсас стандарттарға сәйкес.";

      "3. "Жасыл" ғимараттар 3.2. Ілеспе жүйелер және құрылыс материалдары 3.2.1 Жүйелерді, "жасыл" құрылыс материалдары мен өнімдерін өндіру және қолдану" деген жолдағы 6-баған мынадай редакцияда жазылсын:

      "мыналардың болуы (опциялық):

      1) "жасыл" құрылыс саласындағы рейтингтік бағасының: LEED, EDGE, BREEAM, DGNB, OMIR;

      2) энергия тиімділігі таңбасының (энергия тиімділігінің жоғары сыныбы);

      3) US Energy Star сияқты энергетикалық рейтинг, немесе Еуропалық Одақта пайдаланылатын Energy Performance Certifications сияқты энергетикалық таңбалау схемасына сәйкестік, немесе Ғимараттардың энергия тиімділігі саласындағы халықаралық стандарттау ұйымы стандарттарының сериясы (ҚР СТ ISO 52003-1-2023 "Ғимараттардың энергия тиімділігі. Көрсеткіштер, талаптар, рейтингтер және сертификаттар. 1-бөлім. Жалпы аспектілер және жалпы энергия тиімділігіне қолдану", ҚР СТ ISO/TR 52003-2-2023 "Ғимараттардың энергия тиімділігі. Индикаторлар, талаптар, рейтингтер және сертификаттар. 2-бөлім", ҚР СТ ISO 52010-1-2023 "Ғимараттардың энергия тиімділігі. Сыртқы климаттық жағдайлар. 1-бөлім. Энергия есептеулері үшін климаттық деректерді түрлендіру", ҚР СТ ISO 52016-1-2023 "Ғимараттардың энергия тиімділігі. Жылыту және салқындату үшін энергия қажеттіліктері, ішкі температура және айқын және жасырын жылу жүктемелері. 1-бөлім. Есептеу әдістемесі", ҚР СТ ISO 52018-1-2023 "Ғимараттардың энергия тиімділігі. Жылу балансына және ғимарат қаңқасының сипаттамаларына қатысты ғимараттардың энергия тиімділігінің жеке талаптарына арналған индикаторлар. 1-бөлім. Опцияларға шолу") бойынша сертификаттау белгілерінің;

      4) Сoncrete Sustainability Council (CSC) Certification сияқты кейбір құрылыс материалдарын (цемент, бетон, керамика, болат және т.б.) сертификаттау схемалары бойынша сертификаттаудың не өнімнің жағымсыз экологиялық ізінің анағұрлым төмен деңгейін көрсететін ҚР СТ БСТ ISO 14025-2006 "Экологиялық таңбалау және декларациялар. III түрдегі экологиялық декларациялар. Принциптер мен рәсімдер" стандартына сәйкес дайындалған өнімнің верификацияланған экологиялық декларациясының (EPD) болуы";

      "4. Ластанудың алдын алу және оны бақылау 4.2 Топырақ 4.2.1 Топырақтың ластануын азайту; оны қалпына келтіруге арналған жабдықтар мен инфрақұрылым" деген жолдағы 5-баған мынадай редакцияда жазылсын:

      "ластанған және жұтаған топырақты қалпына келтіру технологиялары мен өнімдері пайдаланалатын жабдықтар мен инфрақұрылым, топырақтың құнарлылығын жақсарту; тұрақты егіншілік, егіншіліктің органикалық жүйелерін қоса алғанда, егіншіліктің орнықты жүйелеріне көшу;

      топырақты қорғаудың фитомелиоративтік және механикалық әдістерін қолдану;

      топырақты өңдеуде нөлдік, ылғал үнемдейтін және топырақты қорғайтын технологияларды қолдану;

      жергілікті жағдайларға бейімделген дақылдар мен сұрыптарды өсіру;

      техногендік және антропогендік ластанудан тазарту";

      "5. Суды, қалдықтарды орнықты пайдалану 5.2 Қалдықтар мен сарқынды сулар" деген жол мынадай мазмұндағы жолмен толықтырылсын:

      "

5.2.7 Қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті орган бекіткен энергетикалық кәдеге жаратуға жатпайтын қалдықтар тізбесінде көрсетілген қалдықтарды қоспағанда, қалдықтарды энергия өндіре отырып кәдеге жарату қондырғылары

28.22.9, 28.95.0, 28.96.0, 33.20.0, 38.11, 38.12, 38.20, 38.21, 38.22,
39.00

Тұрмыстық қатты қалдықтарды, қайта өңдеу/компосттау/анаэробты дигеринг қалдықтарын қоса алғанда, қалдықтарды электр энергиясының немесе жылудың сапалы жанама өнімін алып кәдеге жарату қондырғылары (мысалы, жағу, газдандыру, пиролиз және плазма)

1) қондырғының пайдалы әсер ету коэффициенті (ПӘК) >25%;
2) күл қалдығын кәдеге жарату;
3) күлден металл алу >90%;
4) зауыттың қызмет ету мерзімі </= қалдықтарды кәдеге жаратуға арналған лимит ішінде электр энергиясын және/немесе жылу өндірген кездегі парниктік газдар шығарындыларының орташа қарқындылығы (қалдықтарды кәдеге жаратуға арналған лимит тығыз және пленкалы пластик алып тасталған жағдайда біліктілік тиімділігі (ПӘК) ең төмен болғанда қоқыс жағатын зауыт шығаратын гСО2е/кВтсағ парниктік газдар шығарындыларының қарқындылығы ретінде есептеледі);
5) мынадай өлшемшарттар бойынша климаттың өзгеруінің салдарына төзімділігі мен бейімделуі тұрғысынан жобаны бағалауды жүргізу:
- климаттық тәуекелдер мен объектінің/алаңның осалдығын анықтау;
- объектіден/алаңнан тыс ауқымды (кеңістіктік және уақыттық) контексте әсерді анықтау (яғни базалық активтердің және ауқымды экожүйе мен осы экожүйеге мүдделі тұлғаларға жобалардың әсері);
- климаттық тәуекелдер мен осалдықты жұмсарту және объектіні оларға бейімдеу стратегиясын әзірлеу және ендіру

      ";

      "6. Орнықты ауыл шаруашылығы, жер пайдалану, орман шаруашылығы, биоәртүрлілікті сақтау және экологиялық туризм 6.2 Ормандарды орнықты басқару және биоәртүрлілік пен экожүйелерді сақтау 6.2.1 Ағаш егу және орманды қалпына келтіру" деген жолдағы 6-баған мынадай редакцияда жазылсын:

      "орман дақылдарының жерсіну деңгейі Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрінің 2012 жылғы 19 қазандағы № 17-02/532 бұйрығымен бекітілген Орман ағаштарын, питомниктерді, табиғи түрде қайта түлеуге ықпал ету шаралары жүргiзілген және мемлекеттік орман қорында табиғи өсірілуге қалдырылған алқаптарды түгендеуді жүргізу қағидасына 18-қосымшаға сәйкес айқындалады";

      "7. Таза көлік 7.2 Төмен көміртекті жүк тасымалдары 7.2.1 Төмен көміртекті жүк тасымалдары" деген жолдағы 6-баған мынадай редакцияда жазылсын:

      "автомобиль тасымалы үшін 50 грамм CO2e/тонна км тікелей шығарындылары немесе Euro V немесе VI стандартына сәйкестігі;

      теміржол тасымалы үшін 40 грамм CO2e/тонна км тікелей шығарындылары;

      су көлігі үшін – кемеде CO2e тікелей шығарындылары нөлге тең не энергияның 100 %-ын қазба отынның баламасымен салыстырғанда парниктік газдар шығарындыларын кем дегенде 80 %-ға төмендетуді қамтамасыз ететін отыннан немесе өзге де энергия тасымалдаушылардан алады, бұл ретте кемелер қазба отын тасымалдауға арналмаған;

      әуе көлігі үшін – энергия көзінің (мысалы, сутегі немесе электр энергиясы) тікелей CO2e шығарындылары нөлге тең не отын ретінде SAF (экологиялық таза авиациялық отын) пайдаланылады, бұл тонна/км немесе жолаушы/км-ге қатысты CO2e шығарындыларын айтарлықтай төмендетуді қамтамасыз етеді, бұл ретте SAF үшін шикізатты ИКАО халықаралық авиация үшін көміртегі шығарындыларын өтеу немесе азайту схемасы (CORSIA) шеңберіндегі талаптарға сәйкес деп тануға және (немесе) ЕО-ның жаңартылатын энергия көздері жөніндегі директивасы (EU RED) шеңберінде сертификатталуға тиіс";

      "7. Таза көлік 7.4 Таза көліктік АКТ 7.4.1 Көлік түріне қарамастан активтерді пайдалануды, ағындарды және модальды жетілдіруді жақсартатын АКТ" деген жолдағы 6-баған мынадай редакцияда жазылсын:

      "ҚР СТ ISO/IEC 30134-2019 "Ақпараттық технологиялар. Деректерді өңдеу орталықтары. Тиімділіктің түйінді көрсеткіштері", ҚР СТ ISO 14001-2016 "Экологиялық менеджмент жүйелері. Пайдалану жөніндегі талаптар және нұсқаулық", ҚР СТ ISO 50001-2019 "Энергетикалық менеджмент жүйелері. Пайдалану жөніндегі талаптар және нұсқаулық" стандарттары серияларына сәйкестік сертификатының болуы";

      ескертпе мынадай редакцияда жазылсын:

      "* жобалардың белгілі бір кіші секторына сәйкес келетін Экономикалық қызмет түрлерінің жалпы сыныптауышының (ЭҚЖС) кодтары қызметі экономикалық қызмет сыныптамасын есепке алуды көздейтін ұйымдардың "жасыл" таксономияны қолдануын оңайлату мақсатында келтірілген. ЭҚЖС кодтары жобаларды экологиялық тұрақты жобалар санатына жатқызуға өз бетінше өлшемшарт болып табылмайтынын назарға алу керек, өйткені оларда өзгелерден басқа, таксономияның тиісті санатының, секторының немесе кіші секторының мазмұнын көрсетпейтін тауарлардың, көрсетілетін қызметтердің және жұмыстардың түрлері, сондай-ақ таксономияда белгіленген шекті өлшемшарттарға сәйкестік жобаларды "жасыл" санатқа жатқызудың шарты болып табылады деп қамтылуы мүмкін.

      Егер "жасыл" жоба ретінде сыныптау мақсатында таксономияға сәйкестігі тұрғысынан қаралатын жоба немесе қызмет өзінің мәні мен қолданылатын технологиялардың сипаты бойынша таксономияның мазмұндық бөлігіне (санаттардың, секторлардың, кіші секторлардың атауларына, келтірілген үлгілер мен шекті өлшемшарттарға) сай келсе, онда қарастырылып отырған санат шеңберінде таксономияда болжам бойынша осы жобаға немесе қызметке қолдануға болатын ЭҚЖС тиісті кодының болмауы оны таксономияға сәйкес келеді деп сыныптаудан бас тартуға негіз болмайды.

      Көрсетілген ЭҚЖС сыныптамасы тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді өндірушілерге қолданылады және тиісті тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алатын жеке және заңды тұлғаларға қолданылмайды;

      **мұнда және ары қарай ЕҚТ ең алдымен ЕҚТ бойынша ұлттық анықтамалықтарды білдіреді, ЕҚТ бойынша ұлттық анықтамалық болмаса, Еуропалық Одақтың тиісті ЕҚТ (BREF) анықтамалықтарына сілтеме жасау қажет;

      *** 2035 жылғы 31 желтоқсанға дейін қолданылады.

      Аббревиатуралардың толық жазылуы:

      АКТ – ақпараттық және коммуникациялық технологиялар;

      ЕҚТ – ең үздік қолжетімді техникалар;

      ЕРДБ – Еуропа реконструкция және даму банкі;

      ЖЭК – жаңартылатын энергия көздері;

      ИКАО – Халықаралық азаматтық авиация ұйымы;

      ҚОӘБ – Қоршаған ортаға әсерді бағалау;

      ҚР СТ – Қазақстан Республикасының ұлттық стандарты;

      ОЭР – отын-энергетикалық ресурстар;

      BAT-AELs – BREF анықтамалықтарында келтірілген шығарындылардың ілеспе деңгейлері;

      BREEAM, LEED, EDGE, DGNB – танылған халықаралық рейтингтік бағалау жүйелері және ғимараттардың экологиялық тиімділігі мен экологиялық құрылыс стандарттары;

      BREF (Best Available Techniques Reference Document) – Еуропалық Одақтың ең үздік қолжетімді техникалары бойынша анықтамалықтар (өнеркәсіптік қызметке, жабдықты пайдалану шарттарына және қоршаған ортаға ластағыш заттардың төгінділері мен шығарындыларының нормаларына қатысы бар анықтамалық құжаттардың сериясын білдіреді);

      CO – көміртегі монооксиді (ыс);

      СО2е (CO2 эквиваленті) – парниктік газдар шығарындыларының көлемін бағалау үшін пайдаланылатын шартты бірлік (жақсылап араласқан парниктік газдың шығарындысы немесе жақсылап араласқан парниктік газдар қоспасы көлемінің әсеріне балама радиациялық әсері бар көмірқышқыл газының (СО2) шығарылу көлемін білдіреді; бұл ретте қоспаның әр газының шығарылу көлемі оған сәйкес келетін жаһандық жылыну әлеуетіне көбейтіледі);

      CSP – күн энергиясын шоғырландыру технологиясы;

      NOx – NO және NO2 азот оксидтері;

      PV – фотоэлектрлік элементтер модулі (күн энергиясын өндіру үшін)

      REDD+ – (орман өсіру және ормандардың деградациясы нәтижесінде шығарындылардың азаюы) – Біріккен Ұлттар Ұйымының Климаттың өзгеруі туралы негіздемелік конвенциясының тараптары әзірлеген климаттың өзгеру салдарын жұмсарту жөніндегі шешім";

      SO2 – күкірт диоксиді (IV);

      VERRA – көміртегі шығарындыларын ерікті өтеу сертификаты;

      VFD drive – жиілікті реттегіш жетек".

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
О. Бектенов

О внесении изменений и дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2021 года № 996 "Об утверждении классификации (таксономии) "зеленых" проектов, подлежащих финансированию через "зеленые" облигации и "зеленые" кредиты"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 8 апреля 2025 года № 215

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2021 года № 996 "Об утверждении классификации (таксономии) "зеленых" проектов, подлежащих финансированию через "зеленые" облигации и "зеленые" кредиты" следующие изменения и дополнение:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с пунктом 3 статьи 130 Экологического кодекса Республики Казахстан Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:";

      в приложении к классификации (таксономии) "зеленых" проектов, подлежащих финансированию через "зеленые" облигации и "зеленые" кредиты, утвержденной указанным постановлением:

      графу 6 в строке "2. Энергоэффективность 2.2 Повышение энергоэффективности в бюджетном и коммунальном секторах 2.2.3 Услуги по энергосбережению" изложить в следующей редакции:

      "в соответствии с СТ РК ISO 50001-2019 "Системы энергетического менеджмента. Требования и руководство по использованию" или международно признанными аналогичными стандартами";

      графу 6 в строке "3. "Зеленые" здания 3.2 Сопутствующие системы и строительные материалы 3.2.1 Производство и применение систем, "зеленых" строительных материалов и продуктов" изложить в следующей редакции:

      "наличие (опционно):

      1) рейтинговых оценок в области "зеленого" строительства: LEED, EDGE, BREEAM, DGNB, OMIR;

      2) маркировки энергоэффективности (высокий класс энергоэффективности);

      3) знаков энергетического рейтинга, таких как US Energy Star, или соответствия схеме энергетической маркировки, такой как Energy Performance Certifications, используемой в Европейском Союзе, или сертификации по серии стандартов Международной организации по стандартизации в области энергоэффективности зданий (СТ РК ISO 52003-1-2023 "Энергоэффективность зданий. Показатели, требования, рейтинги и сертификаты. Часть 1. Общие аспекты и применение к общей энергоэффективности", СТ РК ISO/TR 52003-2-2023 "Энергоэффективность зданий. Индикаторы, требования, рейтинги и сертификаты. Часть 2. Разъяснение и обоснование ISO 52003-1", СТ РК ISO 52010-1-2023 "Энергоэффективность зданий. Наружные климатические условия. Часть 1. Преобразование климатических данных для расчетов энергии", СТ РК ISO 52016-1-2023 "Энергоэффективность зданий. Энергопотребности для отопления и охлаждения, внутренние температуры и нагрузки по явному и скрытому теплу. Часть 1. Методики расчета", СТ РК ISO 52018-1-2023 "Энергоэффективность зданий. Индикаторы для частных требований энергоэффективности зданий, относящихся к тепловому балансу и характеристикам каркаса здания. Часть 1. Обзор вариантов");

      4) сертификации по схемам сертификации отдельных строительных материалов (цемент, бетон, керамика, сталь и т.п.), таких как Concrete Sustainability Council (CSC) Certification либо верифицированной экологической декларации продукции (EPD), подготовленной в соответствии со стандартом СТ РК СТБ ISO 14025-2006 "Этикетки и декларации экологические. Экологические декларации типа III. Принципы и процедуры", в котором демонстрируется более низкий уровень негативного экологического следа продукции.";

      графу 5 в строке "4. Предотвращение и контроль загрязнения 4.2 Почва 4.2.1 Снижение загрязнения почвы; оборудование и инфраструктура для ее восстановления" изложить в следующей редакции:

      "оборудование и инфраструктура, использующие технологии и продукты восстановления почвы от загрязнения и деградации, улучшение плодородия почвы; устойчивое земледелие, переход на устойчивые системы земледелия, включая органические системы земледелия;

      применение фитомелиоративных и механических методов защиты почв;

      применение нулевых, влагосберегающих и почвозащитных технологий в обработке почвы;

      возделывание адаптированных к местным условиям культур и сортов;

      очищение от техногенных и антропогенных загрязнений";

      строку "5. Устойчивое использование воды, отходов 5.2 Отходы и сточные воды" дополнить строкой следующего содержания:

      "

5.2.7 Установки по утилизации отходов с выработкой энергии, за исключением отходов, указанных в перечне отходов, не подлежащих энергетической утилизации, утвержденном уполномоченным органом в области охраны окружающей среды

28.22.9, 28.95.0, 28.96.0, 33.20.0, 38.11, 38.12, 38.20, 38.21, 38.22,
39.00

Установки по утилизации отходов, включая твердые бытовые отходы, отходы от переработки/компостирования/анаэробного дигерирования с получением качественного побочного продукта электроэнергии или тепла (например, сжигание, газификация, пиролиз и плазма)

1) коэффициент полезного действия (КПД) установки ≥ 25 %;
2) утилизация зольного остатка;
3) извлечение металла из золы ≥ 90 %;
4) средняя интенсивность выбросов парниковых газов при производстве электроэнергии и/или тепла в течение срока службы завода ≤ лимита для утилизации отходов (лимит для утилизации отходов рассчитывается как интенсивность выбросов парниковых газов в г CO2е/кВтч, производимых мусоросжигающим заводом при минимальной квалификационной эффективности (КПД) в случае удаления плотного и пленочного пластика);
5) проведение оценки проекта на устойчивость и адаптацию к последствиям изменения климата по следующим критериям:
− определение климатических рисков и уязвимости объекта/площадки;
− определение воздействия в более широком контексте (пространственном и временном) за пределами объекта/площадки (т.е. воздействие базовых активов и проектов на более широкую экосистему и заинтересованных лиц в этой экосистеме);
− разработка и внедрение стратегии для смягчения и адаптации объекта к этим климатическим рискам и уязвимостям

      ";

      графу 6 в строке "6. Устойчивое сельское хозяйство, землепользование, лесное хозяйство, сохранение биоразнообразия и экологический туризм 6.2 Устойчивое управление лесами и сохранение биоразнообразия и экосистем 6.2.1 Облесение и лесовосстановление" изложить в следующей редакции:

      "приживаемость лесных культур определяется согласно приложению 18 к Правилам проведения инвентаризации лесных культур, питомников, площадей с проведенными мерами содействия естественному возобновлению леса и оставленных под естественное заращивание в государственном лесном фонде, утвержденным приказом исполняющего обязанности Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 19 октября 2012 года № 17-02/532";

      графу 6 в строке "7. Чистый транспорт 7.2 Низкоуглеродные грузоперевозки 7.2.1 Низкоуглеродные грузоперевозки" изложить в следующей редакции:

      "для автомобильных перевозок – прямые выбросы 50 граммов CO2е/тонна км или соответствие стандарту Euro V или VI;

      для железнодорожных перевозок – прямые выбросы 40 граммов CO2е/тонна км;

      для водного транспорта – судно имеет нулевые прямые выбросы CO2e либо получает 100 % энергии из топлива или иных энергоносителей, обеспечивающих снижение выбросов парниковых газов как минимум на 80 % по сравнению с эквивалентом ископаемого топлива, при этом суда не предназначены для перевозки ископаемого топлива;

      для воздушного транспорта – источник энергии имеет нулевые прямые выбросы CO2 (например, водород или электричество), либо в качестве топлива применяется SAF (экологически чистое авиационное топливо), обеспечивающее существенное снижение выбросов CO2е на тонна/км или пассажир/км, при этом сырье для SAF должно быть признано ИКАО, соответствующим требованиям в рамках схемы компенсации и сокращения выбросов углерода для международной авиации (CORSIA), и (или) сертифицировано в рамках Директивы ЕС по возобновляемой энергии (EU RED)";

      графу 6 в строке "7. Чистый транспорт 7.4 Чистые транспортные ИКТ 7.4.1 ИКТ, которые улучшают использование активов, поток и модальное улучшение, независимо от вида транспорта" изложить в следующей редакции:

      "наличие сертификата соответствия сериям стандартов СТ РК ISO/IEC 30134-2019 "Информационные технологии. Центры обработки данных. Ключевые показатели эффективности", СТ РК ISO 14001-2016 "Системы экологического менеджмента. Требования и руководство по применению", СТ РК ISO 50001-2019 "Системы энергетического менеджмента. Требования и руководство по использованию"";

      примечание изложить в следующей редакции:

      "* коды Общего классификатора видов экономической деятельности (ОКЭД), соответствующие определенному подсектору проектов, приведены с целью упрощения применения "зеленой" таксономии организациями, деятельность которых предусматривает учет классификации экономической деятельности. Следует принимать во внимание, что коды ОКЭД не являются самостоятельным критерием отнесения проектов к категории экологически устойчивых проектов, поскольку они могут включать в себя, помимо прочего, виды товаров, услуг и работ, не отражающих содержания соответствующей категории, сектора или подсектора таксономии, а также то, что соответствие установленным в таксономии пороговым критериям является условием отнесения проектов к "зеленым".

      Если проект или деятельность, рассматриваемые на предмет соответствия таксономии в целях классификации в качестве "зеленого" проекта, отвечают по своему существу и характеру применяемых технологий содержательной части таксономии (наименования категорий, секторов, подсекторов, приведенные примеры и пороговые критерии), то отсутствие в таксономии в рамках рассматриваемой категории соответствующего кода ОКЭД, под который предположительно подпадают данный проект или деятельность, не может служить основанием для отказа в его классификации как соответствующего таксономии.

      Указанная классификация ОКЭД применима к производителям товаров, работ и услуг и не распространяется на физических и юридических лиц, приобретающих соответствующие товары, работы и услуги.

      ** здесь и далее под НДТ подразумеваются прежде всего национальные справочники по НДТ, при отсутствии национального справочника по НДТ следует ссылаться на соответствующие справочники НДТ Европейского Союза (BREF);

      *** действует до 31 декабря 2035 года.

      Расшифровка аббревиатур:

      ИКТ – информационные и коммуникационные технологии;

      НДТ – наилучшие доступные техники;

      ЕБРР – Европейский банк реконструкции и развития;

      ВИЭ – возобновляемые источники энергии;

      ИКАО – Международная организация гражданской авиации;

      ОВОС – Оценка воздействия на окружающую среду;

      СТ РК – национальный стандарт Республики Казахстан;

      ТЭР – топливно-энергетические ресурсы;

      BAT-AELs – сопутствующие уровни выбросов, приведенные в справочниках BREF;

      BREEAM, LEED, EDGE, DGNB – признанные международные системы рейтинговой оценки и стандарты экологической эффективности зданий и экологического строительства;

      BREF (Best Available Techniques Reference Document) – справочники по наилучшим доступным техникам Европейского Союза (представляют собой серию справочных документов, имеющих отношение к промышленной деятельности, условиям эксплуатации оборудования и нормам сбросов и выбросов загрязняющих веществ в окружающую среду);

      CO – монооксид углерода (угарный газ);

      CO2е (эквивалент CO2) – условная единица, используемая для оценки объемов выбросов парниковых газов (представляет собой объем выброса углекислого газа (CO2), имеющий радиационное воздействие, эквивалентное воздействию объема выброса идеально перемешанного парникового газа или смеси идеально перемешанных парниковых газов; при этом объем выброса каждого газа смеси умножают на соответствующий ему потенциал глобального потепления);

      CSP – технология концентрации солнечной энергии;

      NOx – оксиды азота NO и NO2;

      PV – модуль фотоэлектрических элементов (для производства солнечной энергии);

      REDD+ – (сокращение выбросов в результате облесения и деградации лесов) – это решение по смягчению последствий изменения климата, разработанное сторонами Рамочной конвенции Организации Объединенных Наций об изменении климата";

      SO2 – диоксид серы (IV);

      VERRA – сертификатор добровольной компенсации выбросов углерода";

      VFD drive – частотно-регулируемый привод".

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
О. Бектенов