Қазақстан Республикасында көлiк басқаруды жетiлдiру туралы

Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң қаулысы 15 шiлде 1993 ж. N 610. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2006.07.07. N 646 Қаулысымен

      Республика тұрғындары мен халық шаруашылығының iшкi және халықаралық қатынастардағы тасымалдауға деген қажетiн қамтамасыз ететiн көлiктi мемлекеттiк басқарудың салалық жүйесiн қалыптастыру мақсатымен Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi қаулы етедi: 
      1. Қазақстан Республикасының Көлiк министрлiгi бiрыңғай көлiк саясатын жүргiзу, саладағы жұмыс жағдайы үшiн жауапты болу, қазiргi заңдарға сәйкес темiр жол, авиация, автомобиль,теңiз және өзен көлiктерi кәсiпорындары мен ұйымдарының қызметiн бақылау және ұйымдастыру функцияларын атқару, сондай-ақ көлiк қызметiнiң нарығын құруға, мемлекеттiң және тұтынушылардың мүдделерiн қорғауға бағытталған заңдардың, қаулылардың және басқа нормативтiк актiлердiң жобаларын әзiрлеу жүктелсiн. 
       2. Қазақстан Республикасы Көлiк министрлiгiнiң орталық аппаратының құрамында Автомобиль көлiгiнiң департаментi мен темiр жол көлiгiнiң департаментi болып аталсын, орталық аппараттың құрылымдық бөлiмшелерi нығайтылып, оның шектi саны 50 адамға көбейтiлсiн. Қосымша түрде министрдiң бiр орынбасарының лауазымы енгiзiлсiн. 
       3. Қазақстан Республикасының Көлiк министрлiгi үш ай мерзiмде Қазақстан Республикасының Көлiк министрлiгi туралы жаңа Ереженi Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң бекiтуiне ұсынсын, автомобиль көлiгiнiң департаментi мен су көлiгiнiң департаментi туралы ережелердi бекiтетiн болсын. 
       4. Темiр жолдардың, Қазақ азаматтық авиация басқармасының бiрiншi басшыларын Қазақстан Республикасының Көлiк министрлiгiнiң ұсынуымен Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi тағайындайды, темiр жол бөлiмшелерiнiң, темiр жол көлiгi мен азаматтық авиация зауыттарының, көлiктiң дербес жобалау және оқу институттарының, нөмiрлi автоколонналардың, құрамында нөмiрлi автоколонналар бар автокөлiк кәсiпорындарының бiрiншi басшыларын Қазақстан Республикасының Көлiк министрлiгi тағайындайды, ал олардың орынбасарларын - Қазақстан Республикасы Көлiк министрлiгiнiң келiсiмiмен аталған басшылар тағайындайды деп белгiленсiн. 
      5. Қазақстан Республикасының Көлiк министрлiгi, Өнеркәсiп министрлiгi, Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк мүлiк жөнiндегi мемлекеттiк комитетi, "Қазавтокөлiк" концернi мүдделi министрлiктермен және ведомстволармен бiрлесе отырып, бiр ай iшiнде белгiленген тәртiппен Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң "Қазавтокөлiк" Қазақ мемлекеттiк автокөлiк концернi мен республиканың автомобиль жасау және автомобиль жөндеу өнеркәсiбiн ұйымдастыру туралы қаулысының жобасын ұсынсын. 
      6. Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң "Қазақстан Республикасы темiр жол транспортының тұрақты жұмыс iстеуiн қамтамасыз ету жөнiндегi шұғыл шаралар туралы" 1992 жылғы 20 ақпандағы N 129 қаулысының 7-тармағындағы "Алматы темiр жол басқармасы" деген сөздер "Қазақстан Республикасының Көлiк министрлiгi" деген сөздермен ауыстырылсын. 
      7. Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң "Қазақстан Республикасының транспорт кешенiн басқаруды жетiлдiру жөнiндегi шаралар туралы" 1992 жылғы 3 ақпандағы N 90 қаулысының 5-тармағындағы бiрiншi абзацтың күшi жойылды деп саналсын. 

    Қазақстан Республикасының
         Премьер-министрi

О совершенствовании управления транспортом в Республике Казахстан

Постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 15 июля 1993 года N 610. Утратило силу постановлением Правительства РК от 7 июля 2006 года N 646

 
      Сноска. Постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 15 июля 1993 года N 610 утратило силу постановлением Правительства РК от 7 июля 2006 года N  646 .
 
      В целях формирования отраслевой системы государственного управления транспортом, обеспечивающей потребности населения и народного хозяйства республики в перевозках как во внутреннем, так и в международном сообщениях, Кабинет Министров Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ: 
      1. Возложить на Министерство транспорта Республики Казахстан проведение единой транспортной политики, ответственность за положение дел в отрасли, функции контроля и организации деятельности предприятий и организаций железнодорожного, авиационного, автомобильного, морского и речного транспорта в соответствии с действующим законодательством, а также подготовку проектов законов, постановлений и иных нормативных актов, направленных на создание рынка транспортных услуг, защиту интересов государства и потребителей. 
      2. Образовать в составе центрального аппарата Министерства транспорта Республики Казахстан департамент автомобильного транспорта и департамент водного транспорта, переименовать департамент железных дорог в департамент железнодорожного транспорта, укрепить другие структурные подразделения центрального аппарата, увеличив его предельную численность на 50 единиц. Ввести дополнительно должность одного заместителя Министра. 
      3. Министерству транспорта Республики Казахстан в трехмесячный срок внести в Кабинет Министров Республики Казахстан на утверждение новое Положение о Министерстве транспорта Республики Казахстан, утвердить положения о департаменте автомобильного транспорта и департаменте водного транспорта. 
      4. Установить, что первые руководители железных дорог, Казахского управления гражданской авиации назначаются Кабинетом Министров Республики Казахстан по представлению Министерства транспорта Республики Казахстан, первые руководители отделений железных дорог, заводов железнодорожного транспорта и гражданской авиации, самостоятельных проектных и учебных институтов транспорта, номерных автоколонн, автотранспортных предприятий, в составе которых имеются номерные автоколонны, - Министерством транспорта Республики Казахстан, а их заместители - указанными руководителями по согласованию с Министерством транспорта Республики Казахстан. 
      5. Министерству транспорта, Министерству промышленности Республики Казахстан, Государственному комитету Республики Казахстан по государственному имуществу, концерну "Казавтотранс" совместно с заинтересованными министерствами и ведомствами в течение месяца внести в установленном порядке проект постановления Кабинета Министров Республики Казахстан о Казахском государственном автотранспортном концерне "Казавтотранс" и организации автомобилестроительной и авторемонтной промышленности республики. 
      6. В пункте 7 постановления Кабинета Министров Республики Казахстан от 20 февраля 1992 г. N 129  P920129_  "О неотложных мерах по обеспечению стабильной работы железнодорожного транспорта Республики Казахстан" слово "Управлению Алма-Атинской железной дороги" заменить словами "Министерству транспорта Республики Казахстан". 
      7. Считать утратившим силу абзац первый пункта 5 постановления Кабинета Министров Республики Казахстан от 3 февраля 1992 г. N 90 "О мерах по совершенствованию управления транспортным комплексом Республики Казахстан". 

    Премьер-министр

  Республики Казахстан