Қазақстан Республикасының Қаржы Қызметiн экономикалық талдау үшiн деректеме құрастырудың халықаралық жүйесiне көшу туралы

Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң қаулысы 13 шiлде 1994 ж. N 786. Қаулының күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2005 жылғы 27 шілдедегі N 781 қаулысымен

      Қазақстан Республикасы мемлекеттiк басқару органдарының қаржы қызметiн экономикалық талдаудың халықаралық жүйесiне көшу жөнiндегi "Стэнд Бай" бағдарламасының шарттарын орындау үшiн Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi қаулы етедi: 
      1. Халықаралық валюта қорының ұсыныс, кеңестерi ескерiлiп даярланған мемлекеттiк бюджеттiң жаңа жiктемесiнiң негiзгi шарттары мен талаптарының схемасы қосымшаға сәйкес мақұлдансын. 
      2. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi: 
      - жүзеге асырылатын қаржы операцияларының қызметтiк-адрестiк бағдарлылығына сәйкес екi әдiспен мемлекеттiк бюджеттiң жаңа жiктемесiнiң негiзгi шарттары мен талаптарының схемасы негiзiнде 1994 жылдың 1 желтоқсанына дейiнгi мерзiмде мемлекеттiк басқару органдарының қаржылық қызметiн көрсететiн жаңа бюджеттiк жiктеме жасап, бекiтсiн: 
      - жүзеге асырылатын қаржы операцияларының тұрақты мекен-жайына сәйкес; 
      Қазақстан Республикасы Ұлттық банкiсiнiң келiсiмi бойынша, жаңа бюджеттiк жiктеме негiзiнде 1995 жылдың 1 мамырына дейiнгi мерзiмде бюджет мекемелерiндегi бухгалтерлiк есеп бойынша жаңа есептеу Жоспары әзiрленiп, нормативтiк актiлер мен әдiстемелiк құжаттар осыған сәйкестендiрiлсiн; 
      жаңа бюджеттiк жiктеме енгiзуге байланысты құжаттарды бюджеттiк мекемелерге жеткiзу ұйымдастырылсын, 1995 жылдың аяғына дейiн жаңа нысандағы бланктер әзiрлеуге тапсырыстар жасалсын; 
      1996 жылдың 1 қаңтарынан бюджеттiң атқарылуын жоспарлау және есебiн жүргiзу халықаралық талаптарға сай келетiн бюджеттiк жiктеме бойынша жүзеге асырылсын. 
      3. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi жанындағы қазынашылық органдарына осы қызмет мiндеттерi берiлгенге дейiн, бюджеттi атқарып жүзеге асырушы Қазақстан Республикасы Ұлттық банкiне бюджеттi атқаруға байланысты ақпараттарды машинамен өңдеу жөнiндегi жұмысты ұйымдастыру ұсынылсын.
      4. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетiне және Халықаралық валюта қорына тоқсан сайын, тоқсанның соңғы айының 15-iнен кешiктiрмей осы қаулыны iс жүзiне асыру барысы жайлы қор белгiлеген мерзiмде ақпарат берiп отыратын болсын.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-министрi
 
                                          Қазақстан Республикасы 
                                          Министрлер Кабинетiнiң
                                          1994 жылғы 13 шiлдедегi
                                               N 786 қаулысына
                                                     Қосымша

               Мемлекеттiк бюджеттiң жаңа жiктемесiнiң 
                  негiзгi шарттары мен талаптарының
                               СХЕМАСЫ     

     Жаңа бюджеттiк жiктеменi жасауда мынадай негiзгi дәйектi айқындамалар сақталынып, жүзеге асырылсын:
     1. Негiзгi агрегирлық көрсеткiштер мына төмендегi құрамдар бойынша айқындалсын, олар:
     табыстар;
     алынған трансферттер;
     шығыстар;
     несиенiң өтелуi;
     қаржыландыру.
     2. Салықтар салық салынатын объектiнiң түрi бойынша былайша жiктелсiн:
     табыс, жалақы, сату және тауар айналымы, мүлiктiң таза құны, халықаралық операциялар және басқармалары;
      салықтық емес ағымдағы түсiмдер /меншiк табысы, сатудан, айыппұлдан, жылудан алынатын түсiмдер, бұған мемлекеттiк басқарудың басқа деңгейлерiнен және басқа мемлекеттердiң үкiметтерiнен немесе халықаралық ұйымдардан алынатын тегiн трансферттер қосылмайды/. 
      3. Алынған табыстар мынадай мақсаттар бойынша жiктелсiн: 
      ағымдағы операцияларға; 
      капиталмен жасалатын операцияларға. 
      4. Шығыстар экономикалық санаты және қызметтiк мақсаты бойынша жiктелсiн. 
      5. Қайтарылатын немесе қайтарылмайтындығына қарамастан шығыстардың экономикалық жiктелуi ағымдық және күрделi болып бөлiнсiн. Өтелетiн шығыстар ақы орнына алынған тауарлар мен қызметтердiң түрлерi бойынша топталады /жұмысшылар мен қызметшiлердiң еңбекақысы, тауарлар алу мен қызметтер көрсету, проценттер төлеу/. Қайтарылатын шығыстар оларды алушылардың түрi бойынша топталады /мемлекеттiк басқарудың өзге деңгейлерi, кәсiпорындар, резидент еместер/. Шығыстар мен несиенiң өтелiп отыруы, сондай-ақ қызметтiк мақсаты бойынша да жiктеледi. 
      6. Қызметтiк-мiндеттiк жiктемеге мемлекеттiк басқару органдарының қызметтiң әр түрiн дамытуға және мемлекет алдында тұрған мiндеттердi орындауға бөлетiн /материалдық өндiрiс саласы, бiлiм, денсаулық сақтау, мәдениет, халықты әлеуметтiк қорғау, құқық тәртiбiн қорғау, қорғаныс және басқалары/ шығыстардың көлемiн есептеу үшiн алынатын шығыс енгiзiлсiн. 
      7. Мемлекеттiк басқару секторының қызмет мiндеттерiн мына топтарға бөлу көзделсiн: 
      коммуналдық және әлеуметтiк қызметтер /бiлiмге, әлеуметтiк сақтандыру мен әлеуметтiк қамсыздандыруға, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылыққа байланысты қызметтер, мәдени шаралар/; 
      халық шаруашылығы өндiрiстiк салаларының экономикалық қызметiне байланысты мемлекеттiк қызметтер. Бұл топқа осы аталған салалардың экономикалық қызметiн реттеуге және қолдауға бөлiнетiн мемлекеттiк шығыстар кiредi; 
      жалпы мақсаттағы мемлекеттiк қызметтер /қорғаныс және қоғамдық тәртiп пен қауiпсiздiктi қолдау/; 
      өзге қызметтер. Бұл топ мемлекеттiк борыштың проценттерiн төлеу және төлем кепiлдiгiн беруге байланысты шығыстарды, сондай-ақ мемлекеттiк басқарудың өзге органдарына берiлетiн жалпы мақсаттағы трансферттердi қамтиды. 
      8. Бюджет тапшылығын қаржыландыру және мемлекеттiк борыш - пайдаланылатын борыштық мiндеттемелер түрi /бағалы қағаздар, қысқа мерзiмдi немесе ұзақ мерзiмдi қарыз алу, депозиттердiң көлемiн өзгерту және басқалары/ бойынша, сондай-ақ қалпына келтiруге берiлген сыртқы заемдар бойынша шарттарды орындауды қоса алғанда несие берушiнiң түрi /ақша-несиенi реттеу органдары, ақша-депозит банктерi, банктен тыс қаржы мекемелерi және қаржылық емес сектор/ бойынша жiктеледi.

О переходе на международную систему составления данных для экономического анализа финансовой деятельности Республики Казахстан

Постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 13 июля 1994 г. N 786. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 27 июля 2005 г. N 781

      Во исполнение условий программы "Стэнд Бай" по переходу на международную систему экономического анализа финансовой деятельности органов государственного управления Республики Казахстан Кабинет Министров Республики Казахстан постановляет:
      1. Одобрить Схему основных условий и требований к новой классификации государственного бюджета, подготовленную с учетом рекомендаций и предложений Международного валютного фонда, согласно приложению.
      2. Министерству финансов Республики Казахстан:
      на основе Схемы основных условий и требований к новой классификации государственного бюджета в срок до 1 декабря 1994 г. разработать и утвердить новую бюджетную классификацию, отражающую финансовую деятельность органов государственного управления двумя способами:
      - в соответствии с экономическим содержанием осуществляемых финансовых операций;
      - в соответствии с функционально-адресным назначением осуществляемых финансовых операций;
      на основании новой бюджетной классификации в срок до 1 мая 1995 г. разработать по согласованию с Национальным банком Республики Казахстан новый План счетов по бухгалтерскому учету в бюджетных учреждениях и привести в соответствие нормативные акты и методологические документы;
      организовать доведение до бюджетных учреждений документов, связанных с введением новой бюджетной классификации, и обеспечить оформление заказов на изготовление бланков по новой форме до конца 1995 года;
      начиная с 1 января 1996 г. планирование и ведение учета исполнения бюджета осуществлять по бюджетной классификации, отвечающей международным требованиям.
      3. Рекомендовать Национальному банку Республики Казахстан, осуществляющему исполнение бюджета, до передачи этой функции органам казначейства при Министерстве финансов Республики Казахстан организовать работу по обеспечению машинной обработки информации, связанной с исполнением бюджета.
      4. Министерству финансов Республики Казахстан ежеквартально, не позднее 15 числа последнего месяца квартала, представлять информацию о ходе реализации настоящего постановления Кабинету Министров Республики Казахстан и Международному валютному фонду в установленные фондом сроки.
Премьер-министр Республики Казахстан

                                     Приложение
                          к постановлению Кабинета Министров
                                Республики Казахстан
                              от 13 июля 1994 г. N 786

                          Схема
          основных условий и требований к новой
          классификации государственного бюджета

     Разработку новой бюджетной классификации осуществлять с

соблюдением следующих основных агрегированных показателей

производить по следующим компонентам:

     доходы;

     полученные трансферты;

     расходы;

     кредитование минус погашение;

     финансирование.

     2. Классифицировать налоги по типу объекта налогообложения:


      доход, заработная плата, продажа и товарооборот, чистая стоимость имущества, международные операции и др.;
      текущие неналоговые поступления (доход от собственности, выручка от продаж, штрафы, пожертвования, за исключением безвозмездных трансфертов от других уровней государственного управления и правительств других государств или международных организаций).
      3. Полученные доходы классифицировать по следующим целям:
      на текущие операции;
      на операции с капиталом.
      4. Расходы классифицировать по экономическим категориям и по функциональному назначению.
      5. В экономической классификации расходы разделять на текущие и капитальные, независимо от того, являются ли они возмездными или безвозмездными. Возмездные расходы группируются по видам товаров и услуг, полученных взамен (оплата труда рабочих и служащих, приобретение товаров и услуг, выплата процентов). Безвозмездные расходы группируются по типу их получателя (другие уровни государственного управления, предприятия, президенты). Расходы и кредитование минус погашение классифицируются также и по функциональному назначению.
      6. В функциональную классификацию включать расходы для расчета объема расходов, выделяемых органами государственного управления на развитие различных видов деятельности и выполнение задач, стоящих перед государством (сфера материального производства, образование, здравоохранение, культура, социальная защита населения, охрана правопорядка, оборона и др.).
      7. Предусмотреть разделение функций сектора государственного управления на следующие группы:
      коммунальные и социальные услуги (услуги, связанные с образованием, социальным страхованием и социальным обеспечением, жилищно-коммунальным хозяйством, культурные мероприятия);
      государственные услуги, связанные с экономической деятельностью производственных отраслей народного хозяйства. В данную группу включаются государственные расходы на регулирование и поддержание экономической деятельности указанных отраслей; государственные услуги общего назначения (оборона и поддержание общественного порядка и безопасности);
      прочие функции. Эта группа охватывает расходы, связанные с выплатой процентов и гарантированием выплаты государственного долга, а также трансферты общего назначения другим органам государственного управления.
      8. Финансирование дефицита бюджета и государственный долг классифицируются по типу используемого долгового обязательства (ценные бумаги, краткосрочное или долгосрочное заимствование, изменение объема депозитов и др.), а также по типу кредитора (органы денежно-кредитного регулирования, денежно-депозитные банки, небанковские финансовые учреждения и нефинансовый сектор), включая и выполнение условий по предоставленным реабилитационным внешним займам.