Алматы қаласында, Алматы және Талдықорған облыстарында болуы мүмкiн жер сiлкiнiстерiнiң залалын азайту және олардың зардаптарын жою жөнiндегi қосымша шаралар туралы

Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң қаулысы 1994 жылғы 30 желтоқсандағы N 1490. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2005.11.03. N 1097 қаулысымен

       Ескерту. Қаулының мәтiнiндегi сөздер ауыстырылды - ҚР Үкіметінiң 1996.08.20. N 1031 қаулысымен.

        Алматы қаласының, Алматы және Талдықорған облыстарының сейсмикалық қауiптiлiгiне баға беру жөнiнде жүргiзiлген қосымша зерттеулер бұл ауданда қиратушы жер сiлкiнiстерiнiң пайда болу қаупiнiң елеулi деңгейi бар екендiгiн анықтады. 
      Тұтастай алғанда Солтүстiк Тянь-Шань аймағы сейсмикалық процестердiң жандану фазасында жатыр. 1995-1997 жылдары Қастек, Шелек (Алматы облысы), Жоңғар (Талдықорған облысы) және басқа да сейсмикалық қауiптi аймақтарда 5,0 магнитудадан астам (MSK-64 шкаласы бойынша 8-ден 10 баллға дейiн) күштi жер сiлкiнiстерiнiң пайда болу ықтималдылығы жоғарылап отыр. 
      Қажеттi алдын алу шараларын жүргiзу, сейсмикалық қауiптiлiк дәрежесiне баға беру және жер сiлкiнiстерiн болжау жөнiндегi зерттеулердi дамыту, авариялық-құтқару қызметтерi мен бөлiмшелерiн, халықты хабарландыру жүйесiн қосымша жарақтандыру және әзiрлiкке келтiру, қажеттi материалдық-техникалық резервтер жасау мақсатында Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi қаулы етедi:

  Сейсмологиялық байқаулар мен жер сiлкiнiстерiн болжаудың республикалық жүйесiн дамыту жөнiнде

      1. Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар жөнiндегi мемлекеттiк комитетiмен, Қазақстан Республикасының Ұлттық ғылым академиясы, министрлiктер мен ведомстволар сейсмологиялық байқаулар мен жер сiлкiнiстерiн болжаудың республикалық жүйесi жұмысының тиiмдiлiгiн арттыру және үзiлiссiз жұмыс iстеуiн қамтамасыз ету жөнiнде, сондай-ақ Алматы қаласы ауданында қысқа мерзiмдi болжау жүйесiн құру жөнiнде түпкiлiктi шаралар қабылдасын. 

      2. Сейсмологиялық байқаулар мен жер сiлкiнiстерiн болжаудың республикалық жүйесiнiң құрамына: 
      Қазақстан Республикасы Ұлттық ғылым академиясының Сейсмология институты мен Сейсмологиялық тәжiрибе-әдiстемелiк экспедициясы; 
      "Қазселқорғау" өндiрiстiк бiрлестiгiнiң Сел құбылыстары мен жер сiлкiнiстерiн болжамдау жөнiндегi ғылыми-өндiрiстiк кешенi; 
      Қазақстан Республикасының аумағында орналасқан Россия ғылым академияларының ғылыми бөлiмшелерi мен экспедициялары (Россия Федерациясының келiсуiмен); 
      сейсмикалық оқиғаларды тiркеу қызметiн орындайтын Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлiгiнiң әскери бөлiмшелерi, жер қабатының сейсмикалық жай-күйiнiң серпiнiне байланысты атмосфераны радиолокациялық зондтауды, электромагниттiк аномалияларды анықтауды жүзеге асыратын әуе қорғаныс бөлiмшелерi; 
      Қазақстан Республикасының Құрылыс, тұрғын үй және аумақтарда құрылыс салу министрлiгiнiң Сейсмикалық берiк құрылыс пен сәулет жөнiндегi қазақ ғылыми-зерттеу және жобалау-экспериментальдық институтының үйлер мен ғимараттарға инженерлiк-сейсмометрикалық байқаулар жүргiзетiн ғылыми-зерттеу бөлiмшелерi; 
      Қазақстан Республикасының Геология және жер қойнауын қорғау министрлiгiнiң мамандандырылған режимдi қызметтерi; 
      Қазақстан Республикасы Ұлттық ядролық орталығының геофизикалық қызметтерi; 
      Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетi жанындағы геодезия және картография жөнiндегi Бас басқармасының мамандандырылған қызметтерi; 
      Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң жанындағы Гидрометеорология жөнiндегi бас басқармасының мамандандырылған қызметтерi; 
      жер сiлкiнiстерiнiң биофизикалық хабарларына бақылау жасайтын Қазақ мемлекеттiк ұлттық университетiнiң ғылыми бөлiмшелерi кiредi деп белгiленсiн. 

      3. Сейсмологиялық байқаулар мен жер сiлкiнiстерiн болжаудың республикалық жүйесiне кiретiн қызметтердiң негiзгi мiндеттерi: 
      сейсмологиялық байқаулар жүргiзу мен оның нәтижелерiн талдау негiзiнде жер сiлкiнiстерiн болжауды қамтамасыз ету; 
      жер сiлкiнiстерi болған орындарды, уақыты мен параметрлерiн жедел айқындау; 
      сейсмикалық қауiптi аудандарда болған және болжанған жер сiлкiнiстерi туралы Қазақстан Республикасының Үкiметi мен жергiлiктi атқару органдарын хабарландыру; 
      сейсмологиялық деректер банкiн ұйымдастыру, геофизикалық ақпараттың аймақаралық және халықаралық алмасуын қамтамасыз ету; 
      Қазақстан Республикасының аумағын сейсмикалық аудандау, аумақтардың басым сейсмикалық қауiптiлiгiне баға беру жөнiндегi жұмыстарды ұйымдастыру; 
      Қазақстан Республикасының аумағын сейсмикалық аудандау ортасын, жер сiлкiнiсiнiң әсерiнен халықты, объектiлер мен аумақтарды қорғау мәселелерi бойынша нормативтiк құжаттарды әзiрлеу болып табылады деп белгiленсiн. 
      4.<*> 
      5.<*> 
      6.<*> 
       ЕСКЕРТУ. 4-6-тармақтардың күшi жойылды - ҚРҮ-нiң 1997.08.26.  N  1286 қаулысымен.

      7. Қазақстан Республикасының сыртқы iстер министрлiгi Ұлттық ғылым академиясы республиканың басқа да мүдделi министрлiктерi мен ведомстволарының қатысуымен Қазақстанның сейсмикалық қауiптi аудандарындағы жер сiлкiнiстерiн болжамдау проблемаларын шешуге АҚШ, Жапония, Қытай Халық Республикасының, Израиль, Россия Федерациясының және Қырғыз Республикасының сейсмологиялық қызметтерi мен зерттеу орталықтарын тарту жөнiндегi жұмысты жалғастырсын. 
      8.<*> 
       Ескерту. 8-тармақтың күшi жойылды - ҚР Үкіметінiң 1997.08.26. N  1286 қаулысымен.

Сейсмикалық берiк құрылыс, үйлер мен ғимараттарды сейсмикалық жағынан күшейту жөнiнде

      9. Алматы, Шығыс Қазақстан, Жамбыл, Семей, Талдықорған, Оңтүстiк Қазақстан облыстары мен Алматы қаласының әкiмдерi, министрлiктер мен ведомстволар, мемлекеттiк компаниялар, меншiк нысанына қарамастан кәсiпорындар мен ұйымдар болуы мүмкiн жер сiлкiнiстерiнен халықты қорғау және экономикалық залалды азайту мақсатында: 
      жүргiзiлген зерттеу-тексерулердiң нақтыланған деректерiнiң негiзiнде үйлер мен ғимараттарды, бәрiнен бұрын адамдар көп болатын жерлердi (тұрғын үйлер, мектептер, балалардың мектеп жасына дейiнгi мекемелерi, ауруханалар) және тiршiлiктi қамтамасыз ететiн объектiлердi (жылу, су, газ, энергиямен жабдықтау мен байланыс, канализация), химиялық және жарылыс қаупi бар өндiрiстердi сейсмикалық қарсы күшейту жұмыстарын кең өрiстетсiн. 
      Республиканың сейсмикалық қауiптi аудандарындағы сейсмикалық берiк емес үйлер мен ғимараттарға күрделi жөндеудi олардың сейсмикалық орнықтылығын көтеру жөнiндегi жұмыстарды мiндеттi түрде жүргiзу арқылы жүргiзетiн болсын. Аталған шараларды жүзеге асыру үшiн жеке жауапты адамдарды айқындап, практикалық жұмыстардың барысын мерзiмдi түрде қарау тәртiбiн белгiлесiн. 
      жеке тұрғын үйлердi сейсмикалық қарсы күшейту бойынша халық арасында түсiндiру жұмысын жүргiзiп, жеке үй иелерi үшiн естелiктемелер мен әдiстемелiк материалдарды таратсын, осы жұмыстарды ұйымдастыру мен жүргiзудi қамтамасыз етсiн; 
      1995 жылдан бастап жыл сайын сейсмикалық қарсы күшейту және сейсмикалық берiк емес үйлер мен ғимараттарды жарамсыздыққа шығару жөнiндегi жұмыстарды жүргiзуге арналған мақсатты қаржы бөлудi көздесiн; 
      бiр ай мерзiмде жер сiлкiнiстерiнiң қатерi пайда болу және оның зардаптарын жою кезеңiнде тұрғындарды сейсмикалық қауiптi үйлерден сейсмикалық берiк үйлерге орналастырудың, халықтың осы санаты үшiн 30 тәулiк iшiнде қажеттi тiршiлiк жағдайларын жасаудың уақытша жоспарын әзiрлеп, бекiтсiн; 
      Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар жөнiндегi мемлекеттiк комитетiнiң тиiстi шешiмдерiмен жарияланған сейсмикалық қауiптiлiк жоғары кезеңде адамдар көп болатын ғимараттарда мәдени-көрiнiстiк және басқа да шараларды өткiзуге тыйым салсын. 

      10. Қазақстан Республикасының Энергетика және көмiр өнеркәсiбi министрлiгi 1995 жылы жылу-электрмен жабдықтау объектiлерiнiң сейсмикалық берiктiгiн қамтамасыз ету жөнiндегi қажеттi жұмыстарды аяқтасын, жер сiлкiнiсi болған жағдайда оларды жылдам және авариясыз тоқтатып, резервтiк отынға көшу жөнiндегi шараларды жүзеге асырсын, жылжымалы көздердi қоса алғанда, елдi мекендердi жылу-электрмен жабдықтаудың сенiмдi схемаларын әзiрлесiн. 

      11. Алматы қаласының, Алматы және Талдықорған облыстарының әкiмдерi, Қазақстан Республикасының Бiлiм министрлiгi, Денсаулық сақтау министрлiгi, республиканың басқа да министрлiктерi мен ведомстволары бiр ай мерзiмде Алматы мен Талдықорған қалаларындағы, Алматы және Талдықорған облыстарындағы iске жарамайтын тозған, сейсмикалық қауiптi мектеп, балалардың мектеп жасына дейiнгi мекеме, аурухана, техникум және жоғары оқу орындары үйлерiн пайдаланудан шығарсын. 

      12.<*> 
       Ескерту. 12-тармақтың күшi жойылды - ҚР Үкіметінiң 1997.08.26. N 1286 қаулысымен.

      13. Алматы, Шығыс Қазақстан, Жамбыл, Семей, Талдықорған, Оңтүстiк Қазақстан облыстары мен Алматы қаласының әкiмдерi, Қазақстан Республикасының Құрылыс, тұрғын үй және аймақтарда құрылыс салу министрлiгi: 
      Республиканың сейсмикалық қауiптi аудандарындағы құрылыстың сапасына бақылау жасауды қамтамасыз етсiн; 
      сейсмикалық берiк құрылыс нормалары мен ережелерiн бұзушылыққа жол беретiн ұйымдардың құрылыс қызметiне берiлген лицензиялардың күшiн жойсын; 
      сейсмикалық қауiптi аймақтарда құрылыс жүргiзудiң нормаларын бұзып тұрғызылған үйлер мен ғимараттардың құрылысын тоқтатсын; 
      жеке тұрғын үй және саяжай салу үшiн олардың сейсмикалық берiктiгiн қамтамасыз ету бойынша арнаулы шаралар қабылдамай жер учаскелерiн бөлуге, сондай-ақ тектоникалық жарықшақты аймақтарда, қолайсыз топырақ жағдайларында, көшкiн қаупi бар беткейлерде құрылыс салуға тиым салсын. 

      14. Қазақстан Республикасының Құрылыс, тұрғын үй және аумақтарда құрылыс салу министрлiгi: 
      адамдар ұзақ уақыт бойы тiршiлiк ететiн жеке тұрғын үйлердiң, саяжайлар мен басқа да құрылыстардың сейсмикалық берiк құрылысы нормаларын бұзғаны үшiн азаматтардың жауапкершiлiгiн құрастыратын Қазақстан Республикасының заңдары мен нормативтiк актiлерiне қосымшалар жөнiнде 1995 жылдың I тоқсанында Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетiне ұсыныс енгiзсiн; 
      1995 жылдың аяғына дейiн "Сейсмикалық қауiптi аймақтарда құрылыс салу" СНиП-7-81-дi қайта қарап, оның орнына жаңа құрылыс нормалары мен ережелерiн бекiтсiн; 
      Қазақстан Республикасының Ұлттық ғылым академиясымен, басқа да мүдделi министрлiктермен және ведомстволармен бiрлесiп Сейсмикалық аудандар және сейсмикалық берiк құрылыс жөнiнде ведомствоаралық комиссия құру туралы ұсыныс әзiрлеп, оны екi ай мерзiмде Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетiне енгiзсiн. 

      15. Алматы қаласында тұратын халықтың жалпы санын болашақта оңтайлы шамаға жеткiзе отырып азайтқан жөн деп саналсын.

Хабарландыру мен байланыс жүйесiнiң әзiрлiгi мен дамытылуын қамтамасыз ету жөнiнде

      16. Алматы, Шығыс Қазақстан, Жамбыл, Семей, Талдықорған, Оңтүстiк Қазақстан облыстарының, Алматы қаласының әкiмдерi, Қазақстан Республикасының Көлiк және коммуникациялар министрлiгi, Азаматтық Қорғаныс штабы: 
      хабарландыру жүйесiн, жылжымалы дауыс зорайтқыш қондырғыларын ұдайы әзiрлiкте ұсталуын қамтамасыз етсiн, хабарландыру жүйесiн қайта жаңартуды iске асырып,аяқтасын, бiр ай мерзiм iшiнде электр сиреналары мен көшелердегi дауыс зорайтқыштардың санын нормативтiк деңгейге дейiн жеткiзсiн, хабарландыру мен шұғыл ақпарат белгiлерiн мемлекеттiк емес теле және радиохабары компаниялары арқылы, сондай-ақ аудандық және жергiлiктi тұрғын үй-пайдалану және авариялық қызмет орындарының адамдарын, милиция күшiн тарту жолымен беру мәселелерiн пысықтасын; 
      бiр ай мерзiм iшiнде төтенше жағдайлар кезiндегi байланысты ұйымдастырудың схемаларын әзiрлеп, бекiтсiн, радиостанциялардың, басқа радио құралдарының қажеттi мөлшерiн ұстасын; 
      үш ай мерзiм iшiнде мәселелердi пысықтап, жедел жағдай, табиғи зiлзаланың зардаптарын жоюдың барысы, күш пен құралдарды iске қосу мен бөлу туралы компьютераралық байланыс бойынша төтенше жағдайлар жөнiндегi республикалық автоматтандырылған ақпараттық-басқару жүйесiне түсiрудi қамтамасыз етсiн. 

      17. Қазақстан Республикасының Көлiк және коммуникациялар министрлiгi: 
      "Волна-II" схемасы бойынша байланыс құралдарының ұдайы әзiрлiгiн қамтамасыз етсiн, оны модерлендiру жөнiндегi шараларды жүзеге асырсын; 
      Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар жөнiндегi мемлекеттiк комитетi үшiн, төтенше жағдайлар жөнiндегi облыстық комиссиялар үшiн олардың өтiнiмдерi бойынша радио жиiлiктердi кiдiртпей бөлетiн болсын. 

      18. Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар жөнiндегi мемлекеттiк комитет 1995 жылғы 1 тоқсанда байланыстың сымды жүйесi iстен шыққан жағдайда күш пен құралдардың басқарылуын қамтамасыз етпек жедел радио байланысы жүйесiн құрсын. 

      19.<*> 
       Ескерту. 12-тармақтың күшi жойылды - ҚРҮ-нiң 1997.08.26. N 1286 қаулысымен.

Халықты және басшыларды төтенше жағдайлардағы iс-қимылдың тәртiбi мен ережелерiне үйрету жөнiнде

      20. Алматы, Шығыс Қазақстан, Семей, Талдықорған, Жамбыл, Оңтүстiк Қазақстан облыстарының және Алматы қаласының әкiмдерi, Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар жөнiндегi мемлекеттiк комитетi, министрлiктер мен ведомстволардың, меншiк нысанына қарамастан, кәсiпорындар мен ұйымдардың, басқа да ұйымдық-өндiрiстiк құрылымдардың басшылары: 
      жер сiлкiну жағдайындағы iс-қимылға әзiрлену мен оның тәртiбiнiң ережелерiне халықты, барлық деңгейдегi басшыларды үйретудi үнемi жүзеге асырсын, үйретулер мен жаттықтыруларды, соның iшiнде хабарландыру белгiлерi бойынша, ұдайы өткiзiп отырсын, әрбiр отбасын тиiстi жадынама мен немесе нұсқаулықпен қамтамасыз етсiн, осы бiлiмдi бұқаралық ақпарат құралдарында белсендiлiкпен насихаттайтын болсын; 
      әрбiр елдi пунктте, үй мен ғимаратта, тиiстi көрсеткiштер орната отырып, келiп тұратын қауiпсiз жерлердi, қоныс аудару жолдарды белгiлесiн, адамдарды үйлер мен ғимараттардан алып шығудың практикалық тәсiлдерiн тиянақтасын. 

      21. Қазақстан Республикасының Бiлiм министрлiгi оқушылар мен профессор-оқытушылар құрамының бүкiл контингентiн жер сiлкiну жағдайындағы iс-қимылдың ережелерi мен тәртiбiне үйретсiн, практикалық икемдiлiктi арттыру жөнiнде үнемi жаттығулар жүргiзсiн. 

      22. Қазақстан Республикасының Баспасөз және бұқаралық ақпарат министрлiгi Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар жөнiндегi мемлекеттiк комитетiмен келiсу бойынша 1995 жылғы және одан кейiнгi жылдары мемлекет қажетiне арналған тапсырысқа халықты және басшыларды төтенше жағдайлардағы iс-қимылға үйретумен байланысты оқу әдебиетiн, жарнамаларды, құжаттарды және өзге де баспа өнiмдерiн басып шығаруды қоссын, ведомствоға қарасты кәсiпорындарда оқу әдебиетiн басып шығаруды және бұқаралық ақпарат құралдарында материалдар жариялануын ұйымдастырсын.

Авариялық-құтқару қызметiнiң әзiрлiгiн, жабдықталуын және дамуын қамтамасыз ету, күш пен құралдарды iске қосу жөнiнде 

      23. Алматы, Шығыс Қазақстан, Жамбыл, Семей, Талдықорған, Оңтүстiк Қазақстан облыстарының, Алматы қаласының әкiмдерi, республиканың министрлiктерi мен ведомстволары, кәсiпорындары мен ұйымдары авариялық-құтқару қызметiнiң күштерiн, азаматтық қорғаныстың әскерилендiрiлмеген құрамаларын табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайларда iс-қимыл жасауға ұдайы әзiрлiкте ұстауды қамтамасыз етсiн, сейсмикалық қауiптi аймақтарда халықтың әр он адамына бiр құтқарушыдан келетiн есеппен олардың санын толықтыра түсу және осы құрамаларды қажеттi техникамен, арнайы жабдықтармен және құралдармен жабдықтау жөнiнде шаралар қолдансын, құтқару және басқа да кезек күттiрмес жұмыстарды ұйымдастыру мен жүргiзу мақсатында ұдайы оқулар мен жаттығулар өткiзсiн, авариялық-құтқару құрамаларын даярлау жөнiндегi шараларды қаржыландыруға қаражатты басыңқылық тәртiппен қарастырсын. 
      Азаматтық қорғаныстың әскерилендiрiлген құрамаларын толықтыру мақсатымен тиiстi әскери комиссариаттар арқылы запастағы әскери мiндеттемелердi пайдалануға рұқсат етiлсiн. 

      24. Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар жөнiндегi мемлекеттiк комитетi, Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi 1995 жылдың 1 тоқсанының аяғына дейiн Республикалық жедел-құтқару отрядын мамандармен толықтырсын, техникамен және арнаулы жабдықтармен жабдықтасын, құтқару жұмыстарын жүргiзу әзiрлiгiне келтiрсiн және оның қосақкерi (дублерi) - Шығыс Қазақстан жедел құтқару отрядын техникамен жарақтандыруға практикалық көмек көрсетсiн. Осы мақсат үшiн 1995 жылы Министрлер Кабинетiнiң резерв қорынан төтенше жағдайларды қаржыландыруға арналған жалпы сомасы 60 (алпыс) миллион теңге қаражат бөлiнсiн. 

      25. Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар жөнiндегi мемлекеттiк комитетi, Қорғаныс министрлiгi 1995 жылдың бiрiншi жарты жылдығында Ұзынағаш азаматтық қорғаныс полкын техникамен, жабдықтармен және жарақтармен толықтыру мен жарақтауды аяқтасын және оның авариялық-құтқару жұмыстарын жүргiзуге толық әзiр болуын қамтамасыз етсiн. 

      26. Қазақстан Республикасының Iшкi iстер министрлiгi өрт сөндiру бөлiмдерiн қажеттi өртке қарсы және авариялық-құтқару техникасымен, жабдықтармен және жарақтармен жарақтандыра түсудi қамтамасыз етсiн. 

      27. Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлiгi 1995 жылдың 1 тоқсанында шұғыл медицина қызметiн құруды аяқтасын және оның төтенше жағдайларда медициналық-санитарлық жұмыстарды жүргiзуге әзiр болуын қамтамасыз етсiн. 

      28. Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi, Қаржы министрлiгi 1995 жылға және кейiнгi жылдарға арналған республиканың индикативтiк жоспарлары мен бюджетiнiң жобаларын пысықтаған кезде осы қаулының 24-27-тармақтарында аталған авариялық-құтқару құрамаларын, өрт сөндiру бөлiмдерi мен шұғыл медицина қызметтерiн ұстау, оларды жабдықтау мен дамыту жөнiндегi, оқуларды, жаттығулар мен оқу-әдiстемелiк жиындарын өткiзу жөнiндегi, оқуларға тартылған штаттан тыс құтқарушылардың еңбегi мен қоныс аударуына ақы төлеу жөнiндегi шығындарға қаражаттың жыл сайын, соның iшiнде 1995 жылы жалпы мөлшерi кемiнде 1500 миллион (бiр миллиард бес жүз миллион) теңге бөлiнуiн көздесiн. 

      29. Облыстардың әкiмдерi қиратушы жер сiлкiну болған жағдайда құтқару және кезек күттiрмес қалпына келтiру жұмыстарын жүргiзу үшiн N 2 қосымшаға сәйкес күш пен құралдардың бөлiнуi мен iске қосылуын қамтамасыз етсiн, Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар жөнiндегi мемлекеттiк комитетпен бiрге 1995 жылдың қаңтарынан бастап ұдайы жаттығулар мен оқуларды өткiзудi қамтамасыз етсiн. 

      30. Қазақстан Республикасының Iшкi iстер министрлiгi мен оның жер-жердегi құрылымдық бөлiмшелерi бiр ай мерзiм iшiнде мүмкiн болатын аса iрi жерсiлкiнулер, авариялар мен апаттар жағдайында қоғамдық тәртiптiң сақталуын қамтамасыз ету, тонау, мемлекеттiк, қоғамдық мүлiктi және азаматтардың жеке мүлкiн ұрлау жөнiндегi фактiлерге жол бермеу жөнiндегi шаралардың жоспарын жасайтын болсын. 

      31. Қазақстан Республикасының Қорғаныс министрлiгi, Iшкi iстер министрлiгi, Ұлттық қауiпсiздiк комитетi жер сiлкiнулердiң, басқа да табиғи зiлзала мен техногендiк апаттардың зардаптарын жою үшiн күш пен құралдардың бөлiнуiн N 2 қосымшаға сәйкес қамтамасыз етсiн; тиiстi оқулар мен жаттығуларды ұдайы өткiзiп отырсын.<*> 
       Ескерту. 31-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2000.01.07. N 25 қаулысымен.
      32.<*>
       Ескерту. 32-тармақтың күшi жойылды - ҚРҮ-нiң 1997.08.26. N  1286 қаулысымен.

        33. Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар жөнiндегi мемлекеттiк комитетi мүдделi министрлiктермен және ведомстволармен бiрлесе отырып бiр ай мерзiм iшiнде Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар жөнiндегi қызметтер туралы Ереженi әзiрлеп, Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар жөнiндегi мемлекеттiк комитетiнiң бекiтуiне ұсынсын. 

      34. <*>
       Ескерту. 34-тармақ алынып тасталды - ҚР Үкіметінің 2003.12.05. N 1237 қаулысымен.

      35. <*>
       Ескерту. 35-тармақ алынып тасталды - ҚР Үкіметінің 2003.12.05. N 1237 қаулысымен.

Көлiк кешенiнiң жұмысын ұйымдастыру туралы

      36. Қазақстан Республикасының Көлiк және коммуникациялар министрлiгi, Алматы, Батыс Қазақстан, Тың темiр жолдарының басқармалары, "Қазақстан әуе жолы" ұлттық акционерлiк авиакомпаниясы, екi ай мерзiм iшiнде:
       Ескерту. 36-тармағына өзгерту енгiзiлді - ҚР Үкiметiнiң 1996.06.28. N 836 қаулысымен.
      ауыр инженерлiк және көлiктiк техниканы, материалдарды жеткiзу үшiн ауыр жүк көтеретiн ұшақтардың қабылданылуын қамтамасыз ететiн аэродромдарды айқындасын және аталған жүктердi тасуды ұйымдастыру жөнiндегi өзара iс-қимылдардың жоспарларын пысықтасын; 
      Алматы қаласының бойымен айналып өтетiн темiр жол салуды және Алматы-1, Алматы-2 темiржол станциялары арасында екiншi жолдар салуды ұйымдастыру мәселелерiн пысықтасын; 
      Қазақстан Республикасының Қорғаныс министрлiгiмен бiрге темiржол тұйықтамаларында инженерлiк және көлiктiк техниканы түсiру үшiн кiрме құрылғыларын (аппарельдер) орнатуды қамтамасыз етсiн; 
      Алматы, Талдықорған облыстарының, Алматы қаласының әкiмдерiмен бiрге авариялық-құтқару құрамаларының техникасы мен механизмдерiн түсiру үшiн және облыстар, түсiру станциялары және Алматы қаласының аудандары бойынша N 2 қосымшаға сәйкес бекiте отырып жер сiлкiнген аудандардан зардап шеккен халықты қоныс аудару үшiн Отар-Алматы-Қапшағай, Сарыөзек-Алажиде станцияларының учаскелерiнен түсiру-тиеу пункттерiн айқындасын, Алматы қаласына жанасатын барлық темiржол станцияларында жүктердi жедел түсiрiп, адамдарды әкелу үшiн автокөлiк кiрме жолдарын салуды қамтамасыз етсiн, темiр жол бойында және аэродромдарда авариялық-қалпына келтiру жұмыстарын орындау үшiн қажет болатын күш пен құралдардың нормативтiк санын айқындасын; 
      1995 жылдың қаңтарынан бастар жер сiлкiнудiң қатер төнген және болған жағдайда көлiк кешенiнiң iс-қимылының жоспарларын пысықтау жөнiнде арнайы жаттығулар өткiзсiн.

Зардап шеккен халықты қоныс аудару жөнiнде

      37. Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар жөнiндегi мемлекеттiк комитетi Азаматтық қорғаныс штабы Алматы қаласының, Алматы және Талдықорған облыстарының әкiмдерi, Қазақстан Республикасының Көлiк және коммуникациялар министрлiгi, Денсаулық сақтау министрлiгi, Бiлiм министрлiгi республиканың басқа да мүдделi министрлiктерi мен ведомстволарының облыстар әкiмдерiнiң қатысуымен бiр ай мерзiм iшiнде балаларды, науқастарды және Алматы мен Талдықорған қалаларында қиратушы жер сiлкiнулерiнiң болуынан зардап шеккен халықты қоныс аударудың жоспарларын жасайтын болсын.
      Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар жөнiндегi мемлекеттiк комитетi атаған мәселелердi пысықтаудың қорытындысы бойынша тиiстi ұсыныс әзiрлеп, оны Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетiне енгiзсiн.
      Баспасөзде жарияланбайды. 

      38. Азаматтық қорғаныс штабы Қазақстан Республикасының Құрылыс, тұрғын үй және аумақтарда құрылыс салу министрлiгiмен бiрлесе отырып бiр ай мерзiм iшiнде үйлер мен ғимараттарды паспорттау деректерi және олардың сейсмикалық төзiмдiлiгiн зерттеу нәтижелерi негiзiнде мүмкiн болатын жер сiлкiнулер кезiнде Алматы мен Талдықорған қалаларындағы халықтың шығынын (соның iшiнде қайтып оралмайтын) есептеуге нақтылау жүргiзсiн. 
      Алматы қаласының, Алматы және Талдықорған облыстарының әкiмдерi бiр ай мерзiм iшiнде Алматы мен Талдықорған қалаларында қиратушы жер сiлкiну жағдайында қаза тапқан халықты жерлеуге қазiргi бар орындардың санын айқындай түссiн.

Материалдық-техникалық, азық-түлiктiк, медициналық резервтер жүйесi жөнiнде

      39. Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi жанындағы Мемлекеттiк материалдық резервтер жөнiндегi комитетi 1995 жылдың бiрiншi жарты жылдығы бойынша Алматы қаласында жер сiлкiну бола қалған жағдайда "Мұнай өнiмдерi", "Кең дала" мемлекеттiк акционерлiк компанияларымен, басқа да мүдделi министрлiктермен, ведомстволармен, акционерлiк және холдинг компанияларымен, концерндерiмен бiрге мемлекеттiк резервтiң құрамына мыналардың: 
      200-250 мың тонна мөлшерiнде жағу-жағым материалдарының; 
      1500 киiз үй мен оларға жылытқыш пештердiң; 
      4000 жылы шатырдың; 
      болат пен шойын тұрбаларының, тiрек арматурасының, металл прокатының, ағаш материалдарының, жабу брезентiнiң, кабель бұйымдары мен басқа да құрылыс материалдары мен бұйымдарының (Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар жөнiндегi мемлекеттiк комитетiнiң тиiстi шешiмдерiмен белгiленген номенклатурасы мен мөлшерi бойынша) жинақталуын қамтамасыз етсiн. 

      40. Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлiгi облыстардың және Алматы қаласының әкiмдерiмен бiрге төтенше жағдайлар бола қалған кезде зардап шеккен халықты қамтамасыз ету үшiн қажеттiлiк есептемесi бойынша дәрi-дәрмек пен медициналық жабдықтардың республикалық резервiн: 
      Алматы қаласы, Алматы және Талдықорған облыстары үшiн - 1995 жылғы 1-тоқсан бойы; 
      республиканың қалған облыстары үшiн - 1995 жыл бойы жасайтын болсын. 

      41. Қазақстан Республикасының Өнеркәсiп және сауда министрлiгi "Легпром", "Тағам" мемлекеттiк акционерлiк және холдинг компанияларымен, облыстардың және Алматы қаласының әкiмдерiмен, басқа да мүдделi министрлiктермен, ведомстволармен, акционерлiк және холдинг компанияларымен, концерндерiмен бiрлесе отырып тағам өнiмдерiнiң (соның iшiнде консервiленген), киiм-кешектiң, кереуеттiң, төсек бұйымдарының республикалық резервтерiн; 
      Алматы қаласы үшiн қажеттiлiк есептемесi бойынша 100 мың адамға 30 тәулiкке дейiнгi уақытқа - бiр ай мерзiм iшiнде; 
      республиканың қалған облыстары үшiн - 1995 жыл бойы жасайтын болсын. 

      42. Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi, Қаржы министрлiгi: 
      мемлекеттiк резерв құрамындағы төтенше жағдайларға арналған 39-41-тармақтарда аталған өнiмдер мен материалдар номенклатурасын ұстауға - Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң жанындағы Мемлекеттiк материалдық резервтер жөнiндегi комитетке, Денсаулық сақтау министрлiгiне, Өнеркәсiп және сауда министрлiгiне; 
      киiз үйлер мен оларға арналған жылытқыш пештердiң сақталуын, саны мен сапасының сақталуын, дер уақытында олардың резервiнiң жаңартылуына байланысты шығындарға - "Кең дала" мемлекеттiк акционерлiк компаниясына; 
      мемлекеттiк резервтегi мұнай өнiмдерiнiң сандық және сапалық сақталуын жауапты сақтау мен қамтамасыз ету жөнiндегi қосымша шығындарға - "Мұнай өнiмдерi" мемлекеттiк акционерлiк компаниясына 1995 жылдан бастап қаражат көлемiн тиiсiнше өсiрудi көздесiн. 

      43. Алматы, Шығыс Қазақстан, Жамбыл, Семей, Талдықорған, Оңтүстiк Қазақстан облыстарының, Алматы қаласының әкiмдерi, министрлiктер мен ведомстволар өздерiне сенiп тапсырылған аумақтар мен ведомстволық бағыныстағы кәсiпорындарда осы секiлдi резервтер жасауды көздейтiн болсын. 

      44. Алматы, Шығыс Қазақстан, Жамбыл, Семей, Талдықорған, Оңтүстiк Қазақстан облыстарының, Алматы қаласының әкiмдерi, министрлiктер мен ведомстволар болуы мүмкiн жер сiлкiнiстерiнен келетiн залалды азайту жөнiнде аймақтардың ерекшелiктерiн ескере отырып шаралар кешенiн әзiрлеп, тиiстi шешiмдер қабылдасын. 

      45. Осы қаулының орындалуына жергiлiктi атқару органдарының, министрлiктердiң, ведомстволардың, меншiк нысанына қарамастан ұйымдар мен мекемелердiң бiрiншi басшыларына жеке жауапкершiлiк жүктелсiн. 

      46. Облыстар мен Алматы қаласының әкiмдерi, министрлiктер, ведомстволар, акционерлiк және холдинг компаниялар,концерндер осы қаулының жүзеге асырылу барысы туралы жыл сайын (жарты жылдың қорытындысы бойынша) және тапсырмаларды орындау үшiн белгiленген мерзiмдердiң бiтуiне қарай Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетiне баяндайтын болсын.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрi

Қазақстан Республикасы   
Министрлер Кабинетiнiң   
1994 жылғы 30 желтоқсандағы 
N 1490 қаулысына     
1 қосымша      

Қазақстан Республикасы Ұлттық ғылым академиясының
Сейсмологиялық тәжiрибе-әдiстемелiк экспедициясының сенiмдi байланыс құралдарымен қамтамасыз етiлуге жататын сейсмологиялық станциялары

___________________________________________________________________
Рет| Сейсмологиялық     | Телефон  |Қысқа толқынды|УҚТ радиостан.
N  |  станцияның        |байланысы | радиостанция |циясы (радиореле
   |    атауы           |          |              |байланысы)
___________________________________________________________________
1.  Қастек             қалпына келтiру               салу
2.  Майтөбе            қалпына келтiру               салу
3.  Ақтұз                                 орнату
4.  Известковый        салу
5.  Ақжар                                 орнату
6.  Тянь-Шань          салу
7.  Шолпаната                             орнату
8.  Талғар                                орнату
9.  Қотырбұлақ         салу
10. Есiк                                  орнату
11. Новоалексеевка                        орнату
12. Шоңкемiн                              орнату
13. Советская                             орнату
14. Боом                                  орнату
15. Саз                                   орнату
16. Алма Арасан        салу
17. Нижняя Каменка     салу
18. Казачка            салу
19. Бұрындай           салу
20. Қорам              салу               салу
21. Түрген                                салу

Қазақстан Республикасы    
Министрлер Кабинетiнiң    
1994 жылғы 30 желтоқсандағы  
N 1490 қаулысына      
2 қосымша          

      Ескерту. 2 қосымша жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2000.01.07. N 25 қаулысымен.

Алматы қаласы мен Алматы облысында болуы мүмкін жер
сілкінісінің зардаптарын жою үшін бөлінетін, күштер мен
құралдар

___________________________________________________________________
        Кім бөледі            ! Жеке құрамның  ! Техниканың саны,
                                саны, адам          бірлік
___________________________________________________________________
   а) Алматы қаласы үшін
   Астана қаласы                  1495               162
   Ақмола облысы                  1610               145
   Ақтөбе облысы                  2452               161
   Атырау облысы                  1280               160
   Шығыс Қазақстан облысы         6160               880
   Жамбыл облысы                  7440               1060
   Батыс Қазақстан облысы         1896               143
   Қарағанды облысы               1970               260
   Қызылорда облысы               1420               170
   Қостанай облысы                1700               150
   Маңғыстау облысы               1150               120
   Павлодар облысы                2755               420
   Солтүстік Қазақстан облысы     945                140
   Оңтүстік Қазақстан облысы      5433               660
   Қорғаныс министрлігі           1600               95
   Ішкі істер министрлігі         800                85
   Ұлттық қауіпсіздік комитеті    келісім және жеке жоспар
                                  бойынша     

   б) Алматы облысы үшін
   Батыс Қазақстан облысы         100                 -
   Қарағанда облысы               4670               945
   Павлодар облысы                1155               235
   Оңтүстік Қазақстан облысы      1540               145
   Қорғаныс министрлігі           4000               240
   Ішкі істер министрлігі         720                60
   Ұлттық қауіпсіздік комитеті    келісім және жеке жоспар
                                  бойынша

Қазақстан Республикасы   
Министрлер Кабинетiнiң   
1994 жылғы 30 желтоқсандағы 
N 1490 қаулысына       
3 қосымша           

      Ескерту. 3 қосымшаның күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2000.01.07. N 25 қаулысымен.

Қазақстан Республикасы    
Министрлер Кабинетiнiң    
1994 жылғы 30 желтоқсандағы  
N 1490 қаулысына       
4 қосымша       

Қазақстан Республикасының министрлiктерi мен ведомстволары
құратын азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар қызметiнiң
Тiзбесi

___________________________________________________________________
     Республика министрлiктерi мен      | Азаматтық қорғаныс және
            ведомстволары               |төтенше жағдайлар қызметi
___________________________________________________________________
1. Iшкi iстер министрлiгi                Қоғамдық тәртiптi сақтау
                                         қызметi
                                         Өртке қарсы қызмет

2. Денсаулық сақтау министрлiгi          Медицина қызметi
   "Фармация" мемлекеттiк акционерлiк
   холдинг компаниясымен, "Медтехника"
   акционерлiк қоғамымен бiрге

3. Баспасөз және бұқаралық ақпарат       Ақпарат қызметi
   министрлiгi "Қазақстан теледидары
   мен радиосы" корпорациясымен бiрге

4. Құрылыс, тұрғын үй және аумақтарда    Инженерлiк қызмет
   құрылыс салу министрлiгi "Құрылыс",
   "Құрылыс материалдары" мемлекеттiк
   холдинг компанияларымен,
   "Монтажспецстрой" акционерлiк
   холдинг компаниясымен, тұрғын
   үй-коммуналдық шаруашылық объектiлерiн
   дамыту және пайдалануға беру жөнiндегi
   мемлекеттiк республикалық
   "Қазтұрғынкомшар" концернiмен,
   Геология және жер қойнауын қорғау
   министрлiгiмен бiрге

5. Көлiк және коммуникациялар            Көлiк қызметi
   министрлiгi

6. Өнеркәсiп және сауда министрлiгi      Сауда және тамақтандыру
   Тұтыну қоғамдары одағымен бiрге       қызметi

7. Энергетика және көмiр өнеркәсiбi      Энергетика қызметi
   министрлiгi

8. Ауыл шаруашылығы министрлiгi          Мал және өсiмдiк қорғау
                                         қызметi

9. "Қазақтелеком" ұлттық акционерлiк     Хабарландыру мен байланыс
   компаниясы                            қызметi

10."Мұнай өнiмдерi" мемлекеттiк          Жанар-жағар материалдар
   акционерлiк компаниясы                қызметi

11."Сельхозмаш" ҰХК "Кең дала"           Техникалық қызмет
   мемлекеттiк акционерлiк
   компаниясымен бiрге

12."Қазақстан жолдары" мемлекеттiк       Жол және көпiр қызметi
   акционерлiк компаниясы

13. "КАТЭП" ұлттық акционерлiк           Радиацияға қарсы қорғаныс
    компаниясы                           қызметi

14. "Химпром" мемлекеттiк холдинг        Химиялық қорғау қызметi
    компаниясы

О дополнительных меpах по снижению ущеpба от возможных землетpясений в г. Алматы, Алматинской и Талдыкоpганской областях и ликвидации их последствий

Постановление Кабинета Министpов Республики Казахстан от 30 декабpя 1994 г. N 1490. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 3 ноября 2005 года N 1097 (P051097)(вводится в действие со дня подписания)

 
 
       Сноска. В тексте постановления заменены слова - постановлением Правительства РК от 20 августа 1996 г. N  1031 . Пункты 4-6,8,12,19,32  утратили силу - постановлением Правительства РК от 26 августа 1997 г. N  1286 .
 
 
     Проведенными дополнительными исследованиями по оценке сейсмической опасности для г. Алматы, Алматинской и Талдыкорганской областей выявлено наличие серьезной степени риска возникновения разрушительных землетрясений в этом регионе. 
     В целом Северо-Тянь-Шаньская зона находится в фазе активизации сейсмических процессов. В 1995-1997 годах в Кастекской, Чиликской (Алматинская область), Джунгарской (Талдыкорганская область) и в других сейсмоопасных зонах повышена вероятность возникновения сильных землетрясений с магнитудой более 5,0 (от 8 до 10 баллов по шкале МSК-64). 
     В целях проведения необходимых предупредительных мероприятий, развития исследований по оценке степени сейсмической опасности и прогноза землетрясений, дополнительного оснащения и приведения в готовность аварийно-спасательных служб и подразделений, систем оповещения населения, создания необходимых материально-технических резервов Кабинет Министров Республики Казахстан постановляет: 

                  По развитию республиканской системы 
           сейсмологических наблюдений и прогноза землетрясений  

      
     1. Государственному комитету Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям, Национальной академии наук Республики Казахстан, министерствам и ведомствам принять исчерпывающие меры по повышению эффективности работы и обеспечению бесперебойного функционирования республиканской системы сейсмологических наблюдений и прогноза землетрясений, а также по созданию системы краткосрочного прогноза в районе г. Алматы. 
     2. Установить, что в состав республиканской системы сейсмологических наблюдений и прогноза землетрясений входят: 
     Институт сейсмологии и Сейсмологическая опытно-методическая экспедиция Национальной академии наук Республики Казахстан; 
     Научно-производственный комплекс по прогнозированию селевых явлений и землетрясений производственного объединения "Казселезащита"; 
     научные подразделения и экспедиции Российской академии наук, расположенные на территории Республики Казахстан (по согласованию с Российской Федерацией); 
     воинские части Министерства обороны Республики Казахстан, выполняющие функции регистрации сейсмических событий, и подразделения противовоздушной обороны, осуществляющие радиолокационное зондирование атмосферы, выявление электромагнитных аномалий, связанных с динамикой сейсмического состояния земной коры; 
     научно-исследовательские подразделения инженерно-сейсмометрических наблюдений за зданиями и сооружениями Казахского научно-исследовательского и проектно-экспериментального института сейсмостойкого строительства и архитектуры Министерства строительства, жилья и застройки территорий Республики Казахстан; 
     специализированные режимные службы Министерства геологии и охраны недр Республики Казахстан; 
     геофизические службы Национального ядерного центра Республики Казахстан; 
     специализированные службы Главного управления по геодезии и картографии при Кабинете Министров Республики Казахстан; 
     специализированные службы Главного управления по гидрометеорологии при Кабинете Министров Республики Казахстан; 
     научные подразделения Казахского государственного национального университета, осуществляющие контроль биофизических предвестников землетрясений. 
     3. Установить, что основными задачами служб, входящих в республиканскую систему сейсмологических наблюдений и прогноза землетрясений, являются: 
     обеспечение прогнозов землетрясений на основе проведения и анализа результатов сейсмологических наблюдений; 
     оперативное определение места, времени и параметров происшедших землетрясений; 
     оповещение Правительства Республики Казахстан и местных исполнительных органов в сейсмоопасных районах о происшедших и возможных последствиях прогнозируемых землетрясений; 
     организация банка сейсмологических данных, обеспечение межрегионального и международного обмена геофизической информацией; 
     организация работ по сейсмическому районированию территории Республики Казахстан, оценки потенциальной сейсмической опасности территорий; 
     разработка карт сейсмического районирования территории Республики Казахстан, нормативных документов по вопросам защиты населения, объектов и территорий от воздействия землетрясений. 
     7. Министерству иностранных дел, Национальной академии наук Республики Казахстан с участием других заинтересованных министерств и ведомств республики продолжить работы по привлечению сейсмологических служб и исследовательских центров США, Японии, Китайской Народной Республики, Израиля, Российской Федерации и Кыргызской Республики к решению проблемы прогнозирования землетрясений в сейсмоопасных регионах Казахстана.

       
                По сейсмостойкому строительству, 
              сейсмоусилению зданий и сооружений 

      
     9. Главам Алматинской, Восточно-Казахстанской, Жамбылской, Семипалатинской, Талдыкорганской, Южно-Казахстанской областных и Алматинской городской администраций, министерствам и ведомствам, государственным компаниям, предприятиям и организациям, независимо от форм собственности, в целях защиты населения и снижения экономического ущерба от возможных землетрясений: 
     развернуть на основе уточненных данных проведенного обследования работы по антисейсмическому усилению зданий и сооружений, прежде всего с массовым пребыванием людей (жилых домов, школ, детских дошкольных учреждений, больниц) и объектов жизнеобеспечения (тепло-, водо-, газо-, энергоснабжения и связи, канализации), химически и взрывоопасных производств. Капитальный ремонт не сейсмостойких зданий и сооружений в сейсмоопасных районах республики производить с обязательным проведением работ по повышению их сейсмической устойчивости. Определить персонально ответственных лиц за реализацию данных мероприятий и установить порядок периодического рассмотрения хода практических работ; 
     проводить среди населения необходимую разъяснительную работу и распространить для частных домовладельцев памятки и методические материалы по антисейсмическому усилению индивидуальных жилых зданий, обеспечить организацию и проведение этих работ; 
     предусматривать начиная с 1995 года ежегодное выделение целевых ассигнований на проведение работ по антисейсмическому усилению и сносу не сейсмостойких зданий и сооружений; 
     в месячный срок разработать и утвердить планы временного расселения жильцов из сейсмоопасных домов в сейсмостойкие здания на период угрозы возникновения и ликвидации последствий землетрясений, с созданием для этой категории населения необходимых условий жизнеобеспечения в течении 30 суток; 
     запретить на период повышенной сейсмической опасности, объявляемый соответствующими решениями Государственного комитета Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям, проведение в культурно-зрелищных и других сооружениях мероприятий с массовым пребыванием людей. 
     10. Министерству энергетики и угольной промышленности Республики Казахстан завершить в 1995 году необходимые работы по обеспечению сейсмической устойчивости объектов теплоэлектроснабжения, реализовать меры по их быстрому и безаварийному отключению в случае землетрясений и переходу на резервное топливо, разработать надежные схемы теплоэлектроснабжения населенных пунктов, включая использование мобильных источников. 
     11. Главам Алматинской городской, Алматинской и Талдыкорганской областных администраций, Министерству образования, Министерству здравоохранения Республики Казахстан, другим министерствам и ведомствам республики в месячный срок вывести из эксплуатации подлежащие сносу ветхие, сейсмоопасные здания школ, дошкольных учреждений, больниц, техникумов и вузов в гг. Алматы и Талдыкоргане, Алматинской и Талдыкорганской областях. 
     13. Главам Алматинской, Восточно-Казахстанской, Жамбылской, Семипалатинской, Талдыкорганской, Южно-Казахстанской областных и Алматинской городской администраций, Министерству строительства, жилья и застройки территорий Республики Казахстан; 
     обеспечить контроль за качеством строительства в сейсмоопасных регионах республики; 
     аннулировать лицензии на строительную деятельность организаций, допускающих нарушения норм и правил сейсмостойкого строительства; 
     остановить строительство зданий и сооружений, возводимых с нарушениями норм строительства для сейсмоопасных территорий; 
     запретить отвод земельных участков под строительство индивидуальных жилых домов и дач без принятия специальных мер по обеспечению их сейсмостойкости, а также строительство объектов в зонах тектонических разломов, неблагоприятных грунтовых условий, на оползнеопасных склонах. 
     14. Министерству строительства, жилья и застройки территорий Республики Казахстан: 
     в I квартале 1995 г. внести в Кабинет Министров Республики Казахстан предложения по дополнениям к законодательным и нормативным актам Республики Казахстан, предусматривающие ответственность граждан за нарушение норм сейсмостойкого строительства индивидуальных жилых домов, дач и иных построек, связанных с длительным пребыванием людей; 
     до конца 1995 года пересмотреть и утвердить новые строительные нормы и правила взамен СНиП-11-7-81 "Строительство в сейсмоопасных регионах"; 
     подготовить совместно с Национальной академией наук Республики Казахстан, другими заинтересованными министерствами и ведомствами и в двухмесячный срок внести в Кабинет Министров Республики Казахстан предложения о создании Межведомственной комиссии по сейсмическому районированию и сейсмостойкому строительству. 
     15. Считать целесообразным уменьшение общей численности проживающего населения в г. Алматы с доведением ее в перспективе до оптимальных величин. 

                 По обеспечению готовности 
           и развития систем оповещения и связи 

     16. Главам Алматинской, Восточно-Казахстанской, Жамбылской, Семипалатинской, Талдыкорганской, Южно-Казахстанской областных, Алматинской городской администраций, Министерству транспорта и коммуникаций, Государственному комитету Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям: 
     обеспечить поддержание в постоянной готовности систем оповещения, подвижных громкоговорящих установок, провести и завершить реконструкцию систем оповещения, в месячный срок довести до нормативного уровня количество электросирен и уличных громкоговорителей, отработать вопросы передачи сигналов оповещения и экстренной информации через негосударственные теле- и радиовещательные компании, а также путем привлечения персонала районных и местных жилищно-эксплуатационных и аварийных служб, сил милиции; 
     в месячный срок разработать и утвердить схемы организации связи при чрезвычайных ситуациях, создать необходимые запасы радиостанций, других радиосредств; 
     в трехмесячный срок отработать вопросы и обеспечить представление информации в республиканскую автоматизированную информационно-управляющую систему по чрезвычайным ситуациям по межкомпьютерной связи об оперативной обстановке, ходе ликвидации последствий стихийных бедствий, вводе и выделении сил и средств. 
     17. Министерству транспорта и коммуникаций Республики Казахстан: 
     обеспечить постоянную готовность средств связи по схеме "Волна-П", провести мероприятия по ее модернизации; 
     производить незамедлительное выделение радиочастот для Государственного комитета Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям, областных комиссий по чрезвычайным ситуациям по их заявкам. 
     18. Государственному комитету Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям создать в I квартале 1995 г. систему оперативной радиосвязи, обеспечивающую управление силами и средствами в условиях выхода из строя проводных систем связи. 

               По обучению населения и руководителей 
         порядку и правилам действий в чрезвычайных ситуациях

       
     20. Главам Алматинской, Восточно-Казахстанской, Семипалатинской, Талдыкорганской, Жамбылской, Южно-Казахстанской областных и Алматинской городской администраций, Государственному комитету Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям, руководителям министерств, ведомств, предприятий и организаций, других организационно-производственных структур, независимо от форм собственности: 
     постоянно осуществлять обучение населения, руководителей всех уровней правилам подготовки и порядку действий в условиях землетрясения, систематически проводить учения и тренировки, в том числе по сигналам оповещения, обеспечить каждую семью соответствующей памяткой или инструкцией, активно пропагандировать эти знания в средствах массовой информации; 
     определить в каждом населенном пункте, здании и сооружении безопасные места пребывания, пути эвакуации, с установкой соответствующих указателей, отработать практические способы вывода людей из зданий и сооружений. 
     21. Министерству образования Республики Казахстан обучить весь контингент учащихся и профессорско-преподавательского состава правилам и порядку действий в условиях землетрясения, проводить регулярные тренировки по отработке практических навыков. 
     22. Министерству печати и массовой информации Республики Казахстан по согласованию с Государственным комитетом Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям включать в заказ для государственных нужд на 1995 и последующие годы издание учебной литературы, памяток, плакатов и другой печатной продукции, связанной с обучением населения и руководителей действиям в чрезвычайных ситуациях, организовать издание учебной литературы на подведомственных предприятиях и опубликование материалов в средствах массовой информации.

       
          По обеспечению готовности, оснащению и развитию 
        аварийно-спасательной службы, вводу сил и средств 

      
     23. Главам Алматинской, Восточно-Казахстанской, Жамбылской, Семипалатинской, Талдыкорганской, Южно-Казахстанской областных, Алматинской городской администраций, министерствам, ведомствам, предприятиям и организациям республики обеспечить поддержание в постоянной готовности сил аварийно-спасательной службы, невоенизированных формирований гражданской обороны к действиям в чрезвычайных ситуациях природного и техногенного характера, принять меры по доукомплектованию их численности, исходя из расчета один спасатель на десять человек населения в сейсмоопасных регионах, и оснащению этих формирований необходимой техникой, специальным оборудованием и средствами, проводить регулярные учения и тренировки с целью отработки вопросов организации и ведения спасательных и других неотложных работ, предусматривать в приоритетном порядке ассигнования на финансирование мероприятий по подготовке аварийно-спасательных формирований. 
     С целью комплектования невоенизированных формирований гражданской обороны разрешить использование военнообязанных запаса через соответствующие военные комиссариаты. 
     24. Государственному комитету Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям, Министерству финансов Республики Казахстан до конца I квартала 1995 г. укомплектовать специалистами, оснастить техникой и специальным снаряжением, привести в готовность к ведению спасательных работ Республиканский оперативно-спасательный отряд и оказать практическую помощь в оснащении техникой его дублера - Восточно-Казахстанского оперативно-спасательного отряда. Для этих целей выделить в 1995 году из резервного фонда Кабинета Министров для финансирования чрезвычайных ситуаций ассигнования в общей сумме 60 (шестьдесят) млн. тенге. 
     25. Государственному комитету Республики Казахстан, Министерству обороны Республики Казахстан завершить в первом полугодии 1995 г. укомплектование и оснащение Узунагачского полка гражданской обороны техникой, оборудованием и снаряжением и обеспечить его полную готовность к ведению аварийно-спасательных работ. 
     26. Министерству внутренних дел Республики Казахстан обеспечить дооснащение пожарных частей необходимой противопожарной и аварийно-спасательной техникой, оборудованием и снаряжением. 
     27. Министерству здравоохранения Республики Казахстан завершить в I квартале 1995 г. создание службы экстренной медицины и обеспечить ее готовность к ведению медико-санитарных работ в чрезвычайных ситуациях. 
     28. Министерству экономики, Министерству финансов Республики Казахстан предусматривать при проработке проектов индикативных планов и бюджета республики на 1995 и последующие годы ежегодное выделение средств на расходы по содержанию, оснащению и развитию аварийно-спасательных формирований, пожарных частей и служб экстренной медицины, указанных в пунктах 24-27 настоящего постановления, проведению учений, тренировок и учебно-методических сборов, оплату труда и экипирование внештатных спасателей, привлекаемых на учения, в том числе в 1995 году в общем объеме не менее 1500 млн. (один миллиард пятьсот миллионов) тенге. 
     Главам областных администраций обеспечить выделение и ввод сил и средств для проведения спасательных и неотложных восстановительных работ в случае разрушительного землетрясения согласно приложению 2, совместно с Государственным комитетом Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям начиная с января 1995 г. обеспечить проведение регулярных тренировок и учений. 
     30. Министерству внутренних дел Республики Казахстан и его структурным подразделениям на местах в месячный срок разработать план мероприятий по обеспечению охраны правопорядка, пресечению фактов мародерства, хищений государственного, общественного и личного имущества граждан в условиях возможных крупномасштабных землетрясений, аварий и катастроф. 
     31. Министерству обороны, Министерству внутренних дел, Комитету Национальной безопасности Республики Казахстан обеспечить выделение сил и средств для ликвидации последствий землетрясений, других стихийных бедствий и техногенных катастроф согласно приложению 2; регулярно проводить соответствующие учения и тренировки.  <*> 
     Сноска. В пункт 31 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 7 января 2000 г. N 25   P000025_  . 
     33. ( Пункт 33 исключен - постановлением Правительства Рк от 5 декабря 2003 г.  N 1237  )
     34. ( Пункт 34 исключен - постановлением Правительства Рк от 5 декабря 2003 г.  N 1237  )
     35. Государственному комитету Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям в двухнедельный срок разработать планы взаимодействия с министерствами и ведомствами, местными исполнительными органами, а также с воинскими частями Министерства обороны, Министерства внутренних дел и Комитета национальной безопасности Республики Казахстан при угрозе и возникновении разрушительного землетрясения. 

                По организации работы транспортного комплекса

       
     36. Министерству транспорта и коммуникаций Республики Казахстан, управлениям Алматинской, Западно-Казахстанской, Целинной железных дорог, Национальной акционерной авиакомпании "Казакстан ауе жолы", в двухмесячный срок:<*> 
     определить аэродромы, обеспечивающие прием большегрузных самолетов для доставки тяжелой инженерной и транспортной техники, материалов, и отработать планы взаимодействия по организации перевозок указанных грузов; 
     проработать вопросы организации строительства объездного железнодорожного пути вокруг г. Алматы и строительства вторых путей между железнодорожными станциями Алматы-1 и Алматы-2; 
     совместно с Министерством обороны Республики Казахстан обеспечить сооружение подъездных устройств (аппарелей) для разгрузки инженерной и транспортной техники на железнодорожных тупиках; 
     совместно с главами Алматинской, Талдыкорганской областных, Алматинской городской администраций определить пункты разгрузки - погрузки на участках станций Отар-Алматы-Капчагай, Сары-Озек-Алажиде для выгрузки техники и механизмов аварийно-спасательных формирований и эвакуации пострадавшего населения из районов землетрясения с закреплением по областям, станциям выгрузки и районам г. Алматы согласно приложению 2, обеспечить сооружение на всех прилегающих г. Алматы железнодорожных станциях автотранспортных подъездов для оперативной разгрузки грузов и вывоза людей, определить нормативное количество сил и средств, необходимых для выполнения аварийно-восстановительных работ на железнодорожных путях и аэродромах; 
     проводить начиная с января 1995 г. специальные тренировки по отработке планов действий транспортного комплекса в условиях угрозы и возникновения землетрясения. 
       Сноска. В абзаце первом исключены слова - постановлением Правительства РК от 28 июня 1996 г. N 836.  

             По эвакуации пострадавшего населения

       
     37. Государственному комитету Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям, главам Алматинской городской, Алматинской и Талдыкорганской областных администраций, Министерству транспорта и коммуникаций, Министерству здравоохранения, Министерству образования Республики Казахстан с участием других заинтересованных министерств и ведомств республики, глав областных администраций в месячный срок разработать планы эвакуации детей, больных и пострадавшего населения при возникновении разрушительных землетрясений в городах Алматы и Талдыкоргане. 
     Государственному комитету Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям по итогам проработки указанных вопросов подготовить и внести соответствующее предложение в Кабинет Министров Республики Казахстан. 
     38. Государственному комитету Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям совместно с Министерством строительства, жилья и застройки территорий Республики Казахстан в месячный срок произвести уточнение расчетов потерь населения (в том числе безвозвратных) в городах Алматы и Талдыкоргане при возможных землетрясениях на основании данных паспортизации зданий и сооружений и результатов их обследования на сейсмостойкость. 
     Главам Алматинской городской, Алматинской и Талдыкорганской областных администраций в месячный срок уточнить наличие имеющихся мест захоронения погибшего населения в случае разрушительного землетрясения в городах Алматы и Талдыкоргане. 

                 По системе материально-технических, 
              продовольственных, медицинских резервов

       
     39. Комитету по государственным материальным резервам при Кабинете Министров Республики Казахстан в течении первого полугодия 1995 г. обеспечить на случай возможного землетрясения в г. Алматы накопление в сотаве государственного резерва совместно с государственными акционерными компаниями "Мунай онимдери", "Кен дала", другими заинтересованными министерствами, ведомствами, акционерными и холдинговыми компаниями, концернами: 
     горюче-смазочных материалов в количестве 200-250 тыс. тонн; 
     1500 юрт и отопительных печей к ним; 
     4000 утепленных палаток; 
     труб стальных и чугунных, запорной арматуры, металлопроката, лесоматериалов, брезента укрывочного, кабельной продукции и других строительных материалов и изделий (по номенклатуре и в объемах, определяемых соответствующими решениями Государственного комитета Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям). 
     40. Министерству здравоохранения Республики Казахстан совместно с главами областных и Алматинской городской администраций создать республиканские резервы медикаментов и медицинского оборудования для обеспечения пострадавшего населения на случай чрезвычайных ситуаций по расчетной потребности: 
     в течение I квартала 1995 г. - для г. Алматы, Алматинской и Талдыкорганской областей; 
     в течение 1995 года - для остальных областей республики. 
     41. Министерству промышленности и торговли Республики Казахстан совместно с государственными акционерными и холдинговыми компаниями "Легпром", "Тагам", главами областных и Алматинской городской администраций, другими заинтересованными министерствами, ведомствами, акционерными и холдинговыми компаниями, концернами обеспечить создание республиканских резервов продуктов питания (в том числе консервированных), одежды, кроватей, постельных принадлежностей: 
     в месячный срок - для г. Алматы из расчета потребности на 100 тыс. человек на срок до 30 суток; 
     в течение 1995 года - для остальных областей республики (по расчетной потребности). 
     42. Министерству экономики, Министерству финансов Республики Казахстан предусматривать начиная с 1995 года соответствующее увеличение объемов ассигнований: 
     Комитету по государственным материальным резервам при Кабинете Министров, Министерству здравоохранения, Министерству промышленности и торговли Республики Казахстан - на содержание указанной в пунктах 39-41 номенклатуры продукции и материалов для чрезвычайных ситуаций в составе государственного резерва; 
     Государственной акционерной компании "Кен дала" - на затраты, связанные с обеспечением хранения, количественной и качественной сохранности, своевременного освежения резерва юрт и отопительных печей к ним; 
     Государственной акционерной компании "Мунай онимдери"- на дополнительные затраты по ответственному хранению и обеспечению количественной и качественной сохранности нефтепродуктов в государственном резерве. 
     43. Главам Алматинской, Восточно-Казахстанской, Жамбылской, Семипалатинской, Талдыкорганской, Южно-Казахстанской областных, Алматинской городской администраций, министерствам и ведомствам предусмотреть создание аналогичных резервов на вверенных территориях и подведомственных предприятиях. 

     44. Главам Алматинской, Восточно-Казахстанской, Жамбылской, Семипалатинской, Талдыкорганской, Южно-Казахстанской областных, Алматинской городской администраций, министерствам, ведомствам в месячный срок разработать с учетом особенностей регионов комплекс мер по снижению ущерба от возможных землетрясений и принять соответствующие решения. 
     45. Возложить персональную ответственность за выполнение настоящего постановления на первых руководителей местных исполнительных органов, министерств, ведомств, организаций и учреждений, независимо от форм их собственности. 
     46. О ходе реализации настоящего постановления главам областных и Алматинской городской админстраций, министерствам, ведомствам, акционерным и холдинговым компаниям, концернам докладывать Кабинету Министров Республики Казахстан ежегодно (по итогам полугодий) и по мере истечения установленных сроков исполнения поручений.           

           Премьер-министр
       Республики Казахстан                               

                                                 Приложение
                                              к постановлению
                                            Кабинета Министров
                                           Республики Казахстан
                                       от 30 декабря 1994 г. N 1490

                   

                      Сейсмологические станции
            Сейсмологической опытно-методической экспедиции
            Национальной академии наук Республики Казахстан,
            подлежащие обеспечению надежными средствами связи
------------------------------------------------------------------   
N  ! Наименование  ! Телефонная   ! КВ-радио- ! УКВ-радиостанция !     
                                                   ! 
п/п!сейсмостанций  !  связь       ! станция   ! (радио -         !
   !               !              !           ! релейная связь)  !
------------------------------------------------------------------

 1   Кастек          восстановить                строительство

 2   Майтюбе         восстановить                строительство

 3   Ак-Тюз                          установить

 4   Известковый     строительство

 5   Акжар                           установить

 6   Тянь-Шань       строительство

 7   Чолпан-Ата                      установить

 8   Талгар                          установить

 9   Котурбулак      строительство

10   Иссык                           установить

11   Новоалексеевка                  установить

12   Чон-Кемин                       установить

13   Советская                       установить

14   Боом                            установить

15   Саз                             установить

16   Алма-Арасан     строительство

17   Нижняя Каменка  сторительство

18   Казачка         строительство

19   Бурундай        строительство

20   Курам           строительство   строительство

21   Тургень                         строительство              

                                                 Приложение 2
                                               к постановлению
                                             Кабинета Министров
                                            Республики Казахстан
                                        от 30 декабря 1994 г. N 1490  <*>

     Сноска. Приложение 2 - в редакции постановления Правительства РК от 7 января 2000 г. N 25  P000025_   .

     

                         Силы и средства,
              выделяемые для ликвидации последствий 
              возможного землетрясения в городе
              Алматы и Алматинской области
---------------------------------------------------------------------------
      Кто выделяет       !   Количество личного  ! Количество техники,    
                         !     состава, чел.     !      ед.
--------------------------------------------------------------------------
         1               !           2           !           3
-------------------------------------------------------------------------

  а) для города Алматы 

  г. Астана                       1495                     162

  Акмолинская область             1610                     145

  Актюбинская область             2452                     161

  Атырауская область              1280                     160

  Восточно-Казахстанская область  6160                     880

  Жамбылская область              7440                    1060

  Западно-Казахстанская область   1896                     143

  Карагандинская область          1970                     260

  Кызылординская область          1420                     170

  Костанайская область            1700                     150

  Мангистауская область           1150                     120

  Павлодарская область            2755                     420

  Северо-Казахстанская область     945                     140

  Южно-Казахстанская область      5433                     660

  Министерство обороны            1600                      95

  Министерство внутренних дел      800                      85

  Комитет национальной 

  безопасности                    по согласованию и отдельному плану

  б) для Алматинской области

  Западно-Казахстанская область    100                      -

  Карагандинская область          4670                     945

  Павлодарская область            1155                     235

  Южно-Казахстанская область      1540                     145

  Министерство обороны            4000                     240

  Министерство внутренних дел      720                      60

  Комитет национальной      

  безопасности                    по согласованию и отдельному плану       

        

                                                 Приложение 3
                                                к постановлению
                                              Кабинета Министров
                                             Республики Казахстан
                                        от 30 декабря 1994 г. N 1490

                     Силы и средства,
           выделяемые органами военного командования
           для ликвидации последствий землетрясения

      
     Сноска. Приложение 3 утратило силу - постановлением Правительства РК от 7 января 2000 г. N 25   P000025_  .

                                                 Приложение 4
                                               к постановлению
                                              Кабинета Министров
                                             Республики Казахстан
                                        от 30 декабря 1994 г. N 1490

                        Перечень
       служб гражданской обороны и чрезвычайных ситуаций,
          создаваемых министерствами и ведомствами
                   Республики Казахстан
-------------------------------------------------------------------
Министерства, ведомства          ! Службы гражданской обороны
    республики                   ! и чрезвычайных ситуацийЪ
---------------------------------!----------------------------------
              1                  !                 2
---------------------------------------------------------------------
1. Министерство внутренних дел     Служба охраны общественного порядка

                                   Противопожарная служба

2. Министерство здравоохранения    Медицинская служба  

совместно с Государственной 

акционерной холдинговой компанией 

"Фармация", акционерным обществом    

"Медтехника"

3. Министерство печати и массовой    Служба информации

информации совместно с корпорацией

"Телевидение и радио Казахстана"

4. Министерство строительства,        Инженерная служба

жилья и застройки территорий         

совместно с государственными 

холдинговыми компаниями "Курылыс",

"Курылыс материалдары", акционерной

холдинговой компанией

"Монтажспецстрой", Государственным

республиканским концерном по 

развитию и эксплуатации объектов

жилищно-коммунального хозяйства

"Казжилкомхоз", Министерством

геологии и охраны недр

5. Министерство транспорта            Транспортная служба

и коммуникаций

6. Министерство промышленности        Служба торговли и питания

и торговли совместно с Союзом

потребительских обществ        

7. Министерство энергетики            Служба энергетики

и угольной промышленности

8. Министерство сельского             Служба защиты животных

   хозяйства                          и растений

9. Национальная акционерная           Служба оповещения и связи

компания "Казактелеком"

10. Государственная акционерная       Служба горюче-смазочных

компания "Мунай онимдери"             материалов

11. НХГ "Сельхозмаш" совместно        Техническая служба

с Государственной акционерной

компанией "Кен дала"

12. Государственная акционерная       Служба дорог и мостов

компания "Казакстан жолдары"

13. Национальная акционерная          Служба противорадиационной

компания "КАТЭП"                      защиты

14. Государственная холдинговая       Служба химической защиты

компания "Химпром"