Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң құзырлы органы мен жұмыс iстеп тұрған тау-кен өндiру (мұнайгаз) кәсiпорны арасындағы Пайдалы қазба кенiшiнен кен өндiрудi жүзеге асырудың модельдiк шартын бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң ҚАУЛЫСЫ 1995 жылғы 27 маусым N 882. Күшi жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1997.01.27. N 108 қаулысымен. ~P970108

      Жер қойнауын пайдалануды және жұмыс iстеп тұрған тау-кен өндiру (мұнайгаз) кәсiпорындарының Қазақстан Республикасының Үкiметi уәкiлдiк берген құзырлы органмен шарт жасауын тәртiпке келтiру мақсатында Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң құзырлы органы мен тау-кен өндiру (мұнайгаз) кәсiпорны арасындағы Пайдалы қазба кенiшiнен кен өндiру жүзеге асырудың модельдiк шарты бекiтiлсiн.
      Құзырлы органдар шарттарды әзiрлеу және жасау кезiнде Модельдiк шарттың негiзгi ережелерiн басшылыққа алады.
      2.
      Ескерту. 2-тармақтың күшi жойылған - ҚРҮ-нiң 1996.05.27.
               N 646 қаулысымен. P960646_
      3. Құзырлы органның ұсынысы бойынша Қазақстан Республикасы Геология және жер қойнауын қорғау министрлiгiне жер қойнауын пайдалану лицензиясында көрсетiлген шарттар жасау мерзiмiн өзгертуiне рұқсат берiлсiн.
      4. Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгiмен, Геология және жер қойнауын қорғау министрлiгiмен, Экология және биоресурстар министрлiгiмен, Денсаулық сақтау министрлiгiмен, Қаржы министрлiгiмен келiсiлген әрбiр кәсiпорынмен шарттар әзiрлеу және жасау бойынша жұмыстар кестесiн құзырлы органдар екi ай мерзiм iшiнде Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң бекiтуiне ұсынсын.
      5. Облыстардың әкiмдерi модельдiк шартты басшылыққа алып, 1995 жылдан бастап кең тараған пайдалы қазбалар кенiштерiнен кен өндiру жөнiнде жер қойнауын пайдаланушылармен шарт жасалуын қамтамасыз етсiн.
      6. Қазақстан Республикасы Премьер-министрiнiң 1994 жылғы 9 қарашадағы N 452 өкiмiнiң күшi жойылған деп танылсын.
 

     Қазақстан Республикасы

     Премьер-министрiнiң

     бiрiншi орынбасары



                                       Қазақстан Республикасы



                                       Министрлер Кабинетiнiң

                                       1995 жылғы 27 маусымдағы

                                       N 882 қаулысымен

                                                    БЕКIТIЛГЕН



 
 
           Қазақстан Республикасының Үкiметi атынан келiссөз

 

         жүргiзуге, Шарт талаптарын анықтауға және оған қол

         қоюға құқық берiлген Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң

         Құзырлы органы мен


         _____________________________________________________

         ___________________________________________ауданында

         Жер қойнауын пайдалануға Үкiмет лицензиясын алған

         тау-кен (мұнайгаз) өндiру кәсiпорны арасындағы

         пайдалы кен орындарын игерудi жүзеге асыруға арналған

                          ҮЛГI ШАРТ


             Алматы қаласы

              199   жыл




     Осы Шарт 199__жылы (күнi____, айы___) Қазақстан


Республикасының Үкiметi атынан келiссөз жүргiзуге, Шарт талаптарын анықтауға және қол қоюға құқық берiлген Құзырлы органмен (бұдан әрi___________деп аталады) және Қазақстан Республикасының заңдары бойынша ұйымдастырылған, өзiнiң өкiлдiгi бар________және серия N______лицензияны алған тау-кен (мұнайгаз) өндiру Кәсiпорны арасында пайдалы кен орындарын игерудi жүзеге асыруға жасалған.
      Мыналарды:
      а) Қазақстан Республикасының Конституциясында, заңдарында және нормативтiк құжаттарында республиканың пайдалы кен орындарын қоса есептегенде бүкiл жер қойнауын тек қана республиканың меншiгi болып табылады деп жазылғанын,
      б) Қазақстан Республикасының Үкiметi Шарт жасауға онда айтылғандай Құзырлы органға өкiлдiк бергенiн,
      в) Құзырлы орган мен Кәсiпорын осы Шарт мұнай операцияларын қоса есептегенде пайдалы кен орындарын игерудi жүзеге асыру кезiнде олардың өзара құқықтары мен мiндеттерiн реттейтiн болады деп келiскенiн ескере отырып,
      Құзырлы орган мен Кәсiпорын төмендегiлер жөнiнде уағдаласты:
 
                 I. АНЫҚТАМА
 
      Егерде Шарттың мәтiнiнде басқаша түсiнiктемелер болмаса онда төменде келтiрiлген, ондағы пайдаланылған сөздер мен терминдер мынадай мағына бередi:
      1. Бонустар-Шартты iске асырудың әралуан кезеңдерiне орайластырылған төлемдердi бiлдiредi: Шартқа қол қойғаны үшiн "қол қою бонусы", коммерциялық жағынан ұтымды кен орнынан ашқаны үшiн - "коммерциялық ашудан түскен бонус" және белгiлi бiр өндiру деңгейiне қол жеткiзгенi үшiн- "өндiруден түскен бонус" алынады.
      2. Мемлекет (Республика)-Қазақстан Республикасын бiлдiредi.
      3. Мемлекеттiк орган дегенiмiз - пайдалы кендердi өндiруге Лицензия (рұқсат) бергенi үшiн, экологиялық бақылау жасағаны және басқалар үшiн жауап беретiн Қазақстан Республикасының басқару органдары.
      4. Шарт қолданылатын жыл - Григориан күнтiзбесi бойынша жүйелi он екi (12) айға тең кезең; Шарттың контексiнде ол Шарттың күшiне енген күнiнен немесе iске қосылған кез келген жылдықтан басталады.
      5. Күшiне ену күнi - осы Шарт күшiне енген күндi бiлдiредi.
      6. Шарт - Құзырлы орган мен Кәсiпорын арасында жасалатын пайдалы кен орындарын игерудi жүзеге асыруға арналған осы Шартты бiлдiредi.
      7. Пайдалы кендердi өндiру (мұнай, табиғи газ, металдар, көмiр, кенге жатпайтын шмкiзат және басқалар) - Лицензияның ережелерiне және осы Шартқа сәйкес кен орындарын игеруге қатысты операцияларды бiлдiредi. Суды, инфрақұрылымдарды, сондай-ақ Шарттың нысаны болып табылатын учаскеде экологиялық залалды ең аз мөлшерге дейiн жеткiзуге қабылданылатын шараларды қоса есептегенде, кен орындарын игеру жөнiндегi шараларды қажеттi түрде және қауiпсiз жүргiзуге қажеттi барлық қызмет пайдаланылады, бiрақ шек қойылмайды.
      8. Күнтiзбелiк жыл дегенiмiз - қаңтардың бiрiншi күнiнен басталатын және сол жылдың отыз бiрiншi желтоқсанында аяқталатын Григориан күнтiзбесi бойынша жүйелi он екi (12) айға тең кезең.
      9. Күнтiзбелiк тоқсан дегенiмiз - қаңтардың бiрiншi күнiнен, сәуiрдiң бiрiншi күнiнен, шiлденiң бiрiншi күнiнен және қазанның бiрiншi күнiнен басталатын Григориан күнтiзбесi бойынша жүйелi үш (3) айға тең кезең.
      10. Құзырлы орган - Қазақстан Республикасының Үкiметi осы Шартты жасауға тiкелей байланысты құқық берген мемлекеттiк органды бiлдiредi.
      11. Жер қойнауы туралы Кодекс - 1992 жылдың 30 мамырда күшiне енген жер қойнауы және минералды шикiзатты ұқсату туралы Қазақстан Республикасының Кодексi.
      12. Лицензия - жер қойнауын пайдаланушыға (кәсiпорынға) қызметтiң белгiлi бiр түрiне және кесiмдi мерзiмге берген Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң рұқсатын бiлдiредi.
      13. Пайдалы кен орындары дегенiмiз - пайдалы кендердiң (мұнайдың, табиғи газдың, металдың, көмiрдiң, кенге жатпайтын шикiзаттың және басқалардың) табиғи шоғырланған жерi, ол қолда бар техника мен қолда бар экономикалық жағдайлар кезiнде сан және сапа жағынан өнеркәсiптiк жолмен игеру нысаны болып табылады.
      14. Ай - Григориан күнтiзбесiне сәйкес күнтiзбелiк айды бiлдiредi.
      15. Мұнай операциялары - мұнайды барлауға, өндiруге, сақтауға, тасымалдау мен iшкi және сыртқы рынокта сатуға қатысты барлық жұмыстарды бiлдiредi.
      16. Iлеспе пайдалы кендер дегенiмiз - өнеркәсiп үшiн пайдалы болып табылатын негiзгi пайдалы кендермен бiрге өндiрiлетiн пайдалы кендердiң құрамдас бөлiгi.
      17. Үкiмет - Қазақстан Республикасының Үкiметi.
      18. Бухгалтерлiк есеп-қисап рәсiмi - 12-бапта айтылған есеп-қисап рәсiмiн бiлдiредi.
      19. Кәсiпорын- Құзырлы органмен Шарт жасайтын жұмыс iстеп тұрған кен (мұнайгаз) өндiрушi кәсiпорынды бiлдiредi.
      20. Жұмыс бағдарламасы - минералды шикзатты барлау, әзiрлеу, өндiру және ұқсату жөнiндегi жоспарларды қоса есептегенде пайдалы кен орындарын игерудi жүзеге асыру үшiн дайындалған жоспарлардың барлық түрiн бiлдiредi.
      21. Пайдалы кен орындарын игеру - шарт жасалғаннан кейiн жүзеге асырылатын қызметтi бiлдiредi және оған:
      а) геологиялық және геофизикалық зерттеулер;
      б) бұрғылау және пайдалы кендердi өндiру;
      в) жабдықтарды орнату, қосу, және алғаш рет сынап көру, пайдалы кендердi алу, ұқсату, байыту, өңдеу, сақтау, тасымалдау және жеткiзу мақсатында өндiру кезiнде қолданылатын жабдықтарды өндiру кезiнде қолданылатын жабдықтарды өндiруге пайдалануға қажеттi шаралар жатады.
      22. Барлау (барлау жұмыстары) - геологиялық, геофизикалық және басқа әдiстердi қолдана отырып, пайдалы кен орындарын анықтау мақсатында атқарылатын операциялар тiзбегi.
      23. Шарт қолданылатын аудан - пайдалы кен орындарын шағаруды жүзеге асыруға арналған географиялық координаттармен көрсетiлген аумақ, ол осы Шарттың 3-бабына сәйкес Шарт контексiнде құрлық бетiн бiлдiредi.
      24. Роялти - пайдалы кендердi өндiру көлемiнiң бiр бөлiгi ретiнде айқындалған заттай және/немесе ақшалай төленетiн жер қойнауын игеру құқы үшiн төлемдi бiлдiредi.
      25. Шарттың өолданылу мерзiмi - осы Шартқа сәйкес пайдалы кен

 

орындарын игеру iсiн және жүзеге асырылатын уақыт кезеңiн бiлдiредi.

     26. Тараптар - жиынтық ретiнде анықталған Құзырлы орган мен

Кәсiпорынды бiлдiредi.

     27. Қосалқы мердiгер дегенiмiз - Шартты орындау мақсатында

кәсiпорынды материалдармен және қызмет көрсетулермен қамтамасыз

ететiн шаруашылық ұйым.

     28. Кеден бажы - Қазақстан Республикасының Заңдарына сәйкес

кедендiк баждар тiзiлiмiнде белгiленген барлық баждарды, салықтарды немесе

алымдарды бiлдiредi.

     29. Үшiншi тарап - Үкiметке (Құзырлы органға), мердiгерге, қосалқы

мердiгерге қарағанда, шаруашылық жүргiзушi субъект ретiндегi кез келген

ұйымды бiлдiредi.

     30. Кездейсоқтықтар - шарттың орындалуы барысын қиындататын

қолдан келмейтiн (әскери қақтығыстар, табиғи апаттар, зiлзала және басқа)

жағдайлар.


                      2. ШАРТТЫҢ  МАҚСАТЫ


     31. Осы Шартың мақсаты Қазақстан Республикасының Заңдары және Үкiметi

қаулыларына сәйкес Құзырлы орган мен Кәсiпорын арасында пайдалы кен

орындарын игерудi жүзеге асыруға арналған шарттық қарым-қатынасты болып

табылады.


                      3. ШАРТТЫҢ ҚОЛДАНУ АУДАНЫ


     32. Шарттың қолданылу ауданы және оның көлемдерi - берiлетiн

жер қойнауы телiмiнiң шекарасы айқындалып, кен шығаруға бөлiнген

жер көрсетiлетiн жер қойнауын пайдаланудың белгiлi бiр түрiне

қосымшасымен Кәсiпорын алған Лицензиялардың (Лицензияның) шарттарымен

белгiленедi.


                      4. ШАРТТЫҢ ҚОЛДАНЫЛУ МЕРЗIМI


     33. Шарттың қолданылу мерзiмi Шарттың күшiне енген күнiнен

бастап_______ жыл.

     34. Шарттың қолданылу мерзiмi Лицензияның шарттары бойынша

тараптардың келiсiмiмен ұзартылуы мүмкiн.


                      5. ТАРАПТАРДЫҢ ҚҰҚЫҚТАРЫ


     35. Құзырлы органның:

     Шарттың қағидалары бойынша кәсiпорындармен тiкелей келiссөздерде

Республика атынан шығуға;

     Үкiмет атынан Шартқа қол қоюға;

     қол қойылған Шартты тиiстi Мемлекеттiк органның тiркеуiне беруге;

     жобаларға, контрактылық құжаттарға тәуелсiз сараптама жүргiзудi

ұйымдастыруға құқығы бар.

     36. Кәсiпорынның:


 
       пайдалы кен орындарын игерудi жүзеге асыру үшiн оған Лицензия және осы Шарт мүмкiндiк беретiн құқықтар шеңберiнде кез келген заңды әрәкет жасауына;
      Шарттың қолданылу ауданы шеңберiнде барлау жүргiзуiне;
      Шарттың қолданылу ауданында жұмыстың қалыпты барысын жүзеге асыру үшiн қажеттi өндiрiс пен әлеуметтiк сала объектiлерiн салуына, сондай-ақ Шарттың қолданылу ауданында да, одан тыс жерлерде де ортақ түрде пайдалынылатын объектiлiер мен коммуникацияларды иесiмен уағдаласты бойынша пайдалануына;
      пайдалы кен орындарын игерудi жүзеге асырудың жобасында және

 

табиғат қорғау органдарының рұқсаттамасында көзделгенiндей өндiрiс

қалдықтарын қоймаға жинауына;

     барлық көлiк жолдарын немесе Шарт қолданылатын ауданға жету

жолының басқа да тәсiлдерiн пайдалануына;

     пайдалы кен орындарын игерудi жүзеге асыру үшiн қажеттi активтердi,

құрал-жабдықтарды және өзгеде материалдарды кеден заңдары шеңберiнде

импорттауға және экспорттауға құқығы бар.

     37. Кәсiпорын Құзырлы органның келiсiмi бойынша қосымша

құқықтар иемдене алады.


                      6. ТАРАПТАРДЫҢ МIНДЕТТЕРI



 
       38. Құзырлы орган Кәсiпорының пайдалы кен орындарын игерудi жүзеге асыру үшiн талап етiлетiн рұқсатты алуына қажеттi көмек көрсетудi қамтамасыз етуге мiндеттенедi.
      39. Кәсiпорын:
      Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңдарын, қаулыларын, өзге де нормативтi актiлер мен реттеушi нұсқамаларын сақтай отырып, Жұмыс бағдарламасында көрсетiлген күнi коммерциялық өндiрiстi бастауға;
      кен өндiру кезiнде қажеттi алдыңғы қатарлы технологияны қолданып және жұмысқа бiлiктi мамандарды тарта отырып, пайдалы кен орындарын игерудi жүзеге асыру Жобасына сәйкес кен орындарын дамытуға және әзiрлеуге;
      егер олар экономикалық және техникалық сапалары, бағалары, жұмыс өлшемдерi мен жеткiзiлiм шарттары бойынша бәсекеге қабiлеттi болса, онда Қазақстан Республикасында өндiрiлетiн құрал-жабдықтарға, материалдарға және дайын өнiмдерге артықшылық беруге;
      егер осы көрсетiлетiн қызметтер бағасы, тиiмдiлiгi және сапасы бойынша бәсекеге қаблеттi болса, онда әуе, су, темiржол және басқа да көлiк түрлерiн қоса алғанда, пайдалы кен орындарына барлау жүргiзу және өндiру кезiнде қазақстандық кәсiпорындар мен ұйымдардың көрсететiн қызметтерiне басымдық беруге;

 

     Құзырлы органға Жұмыс бағдарламасын жүзеге асыру барысы

туралы жүйелi түрде ақпарат беруге;

     жұмыс аяқталғаннан кейiн жер қойнауы туралы Кодексте белгiленген

тәртiппен Шарт объектiсiн конверсиялауды немесе таратуды жүргiзуге құқығы

бар.


                      7. ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ

     40. Кәсiпорын мен Құзырлы орган негiзгi техникалық-экономикалық

көрсеткiштер жобасына сәйкес Жұмыс бағдарламасын келiседi.

     41. Егер Кәсiпорын Құзырлы органға техникалық және коммерциялық

жағдайларға байланысты қажеттi өзгерiстердiң дәлелденген себептерiн

беретiн болса және Құзырлы орган осыған орай оң шешiм шығаратын болса,

Жұмыс бағдарламасы жұмыстар барысында өзгеруi мүмкiн.


                 8. ӘЛЕУМЕТТIК ИНФРАҚҰРЫЛЫМДЫ ДАМЫТУ


     42. Жұмыс бағдарламасында қолданыстағы заңдарға сәйкес Шарттың

қолданылу ауданында әлеуметтiк инфрақұрылымды дамытуға кәсiпорындардың

қатысуы көзделедi.


                   9. ӨНДIРIСТIК ОҚЫТУ


     43. Кәсiпорын Жұмыс бағдарламасында дербес құрамды өндiрiстiк оқытуды

және даярлауды көздейдi.


                10. ШЫҒЫНДАРДЫҢ ОРНЫН ТОЛТЫРУ, ӨНIМДЕРГЕ

                   АРНАЛҒАН БАҒАЛАР ЖӘНЕ ОНЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ



 
       44. Кәсiпорын пайдалы кен орындарын игерудi жүзеге асыруға сондай-ақ осы Шарттың қағидаларында көзделiп өндiрiлген пайдалы кендердiң мөлшерiне иелiк ете отырып, шаруашылық мәселелерiнiң және қызмет көрсетудiң шешiмдерiне арналған барлық шығындардың орнын толтыруға тиiс.
      45. Кәсiпорынның салық салынатын кiрiстерiн белгiлеу мақсатында осы Шарт бойынша жүзеге асырылатын роялти сомасы және өзге де төлемдер, Шарт қолданылатын ауданда өндiрiлген пайдалы қазбалардың бағалары қолданыстағы заңдарда көзделген қағидаттарға сүйенiп белгiленетiн болады.
      46. Өнiмнiң жұмсалатын жерi.
      Кәсiпорын өндiрген өнiмнiң жұмсалатын жерi осы Шарттың келесi бабында баяндалған ескертпелердi айтпағанда, кәсiпорынның қарауына жатады.
      Құзырлы орган Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң шешiмiне сәйкес Қазақстан Республикасының саяси мүдделерiн бұзуы ықтимал барлық тыиым салынған жерлер туралы кәсiпорынды хабардар етедi. Кәсiпорын осындай жазбаша ескерту алынған жерлерге өнiмдерiн жiбермейдi.
 
               II. ЖЕКЕМЕНШIК ПЕН АҚПАРАТТЫ ИЕМДЕНУ ҚҰҚЫҒЫ
 
      47. Егер осы Шартта өзгеше көзделмесе, пайдалы кен орындарын игерудi жүзеге асыру үшiн Кәсiпорын сатып алған кез келген активтерi немесе жабдықтары Кәсiпорынның жеке меншiгi болып табылады.
      48. Шарттың тоқтатылғаны күшiне енген күннен бастап пайдалы кен орындарын игерудi жүзеге асыру кезiнде ақпараттармен, жазбалармен, үлгiлермен және басқа мәлiметтермен иелену құқығы жұмысты қаржыландырған Тарапқа жатады, соның нәтижесiнде егер ол Шартта көрсетiлмеген болса,

 

мемлекеттiк органдарға өтеусiз берiлiп, аттары аталған ақпарат алынады.

Шарт аяқталғаннан соң аталған ақпарат республиканың меншiгiне айналады.


                  12. БУХГАЛТЕРЛIК ЕСЕП


     49. Жұмыс iстеп тұрған бухгалтерлiк есептiң рәсiмiне сәйкес

пайдалы кен орындарын игерудi жүзеге асыруға байланысты Кәсiпорын

барлық шығындар мен шығасылардың толық және нақты бухгалтерлiк

есебiн жүзеге асыруға мiндеттенедi.


              13. САЛЫҚТАР МЕН ТӨЛЕМДЕР


     50. Қазақстан Республикасының салықтар туралы заңдары мен

ережелерiне сәйкес Кәсiпорын салықтар мен жарналар төлеуге мiндеттенедi.

     51. Кәсiпорын пайдалы кен орындарын игерудi жүзеге асыру

кезiнде мөлшерi, мерзiмi, төлеу тәртiбi Шартта белгiленетiн бонустар,

роялтилер, сондай-ақ үстеме пайда үшiн салық төлейдi.


              14. ҚАРЖЫЛАНДЫРУ


     52. Пайдалы кен орындарын игерудi жүзеге асыруға қажеттi барлық

ақшалай қаржыларды Жұмыс бағдарламасына сәйкес Кәсiпорын қамтамасыз етедi.

     53. Үкiмет пайдалы кен орындарын игерудi жүзеге асыру кезiнде

кәсiпорын шеккен зиянының есесiн қайтармайды.


            15. САҚТАНДЫРУ


     54. Осы Шарт күшiне енген күннен бастап Кәсiпорын пайдалы кен

орындарын игерудi жүзеге асыру жөнiнде сақтандыру бағдарламасын жасайды.

     55. Пайдалы кен орындарын игерудi жүзеге асыру үшiн жалға алынған

жеке адамдар жөнiнде кездейсоқ оқиғадан, дене жарақатынан немесе кәсiби

сырқаты бойынша өлiм-жiтiмiнен жеке сақтандыру Қазақстан Республикасының

заңдарына сәкес ресiмделедi.

     56. Сақтандыру жөнiндегi келiсiлген бағдарлама шеңберiндегi кез

келген талаптар мен сақтандырудан алынған кез келген өтем тиiсiнше

Кәсiпорын есебiне жатқызылады.


         16. ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНЫЛУДЫҢ ЕРЕКШЕ ШАРТТАРЫ


     57. Егер пайдалы кен орындарын игерудi жүзеге асыру кезiнде Кәсiпорын

қоршаған ортаға үлкен залал келтiретiндей ерекше технология қолдануды

жоспарлаған жағдайда, Шартқа аталған технологияны қолдану тәртiбiн

реттейтiн қосымша ережелер енгiзiледi.


        17. ЖЕР ҚОЙНАУЫН ҚОРҒАУ ЖӨНIНДЕГI ШАРАЛАР



 
       58. Пайдалы кен орындарын игерудi жүзеге асыру барысында Кәсiпорын жер қойнауын қорғауға қатысты Қазақстан Республикасының заңдарын сақтайды және:
      пайдалы қазбалар мен құрамдас бөлiктерiн толық шығару, олардың тиiмдi және кешендi пайдаланылуын қамтамасыз ету;
      кен орындарын игерудi тиiмдi жүйенi, минералдық шикiзаттарды өңдеу кезiнде қалдықсыз және қалдығы аз технологияны енгiзу;
       алынатын пайдалы қазбалардың негiзгi және солармен бiрге жатқан қорлары мен солардың құрамындағы құрамды бөлiктерiн, өңделген минералды шикiзаттардың өнiмдерiн, өндiрiс қалдықтары мен шығындарын сенiмдi түрде есептеу;
      жер қойнауын пайдалануға байланысты жұмыстардың қоршаған ортаның жағдайына зиянды әсерiн болдырмау, пайдаланылатын және кен жұмыстары тоқтап тұрған бұрғылау скважиналарын, сондай-ақ жер асты құрылыстарын сақтау;
      пайдалы қазбалардың сапасын және кен орындарының өнеркәсiптiк құндылығын төмендететiн немесе оларды игерудi қиындататын пайдалы кен орындарын таусылудан, ластанудан, су басудан, су жайылудан, өрттен және басқа зиянды факторлардан қорғау мақсатымен шаралар қолданады.
      Кәсiпорын Шарттың қолданылу ауданы шеңберiнде пайдалы кен орындарын игерудi жүзеге асыру кезiнде өндiрудi жүргiзу кезiнде олар келтiруi мүмкiн кез келген ысырап пен шығынғы байланысты қолданыстағы заңдарда көрсетiлген шекте үшiншi Тарап алдында жауап бередi, және кез келген талаптарға қатысты шығынды, сондай-ақ кез келген зиянға, немесе залалға байланысты Құзырлы органға қойылған шығындар мен талаптарды өтейдi.
 
                18. ЕҢБЕКТI ҚОРҒАУ
 
      59. Пайдалы кен орындарын игеруде жүзеге асыру кезiнде Кәсiпорын Қазақстан Республикасының заңдарында көрсетiлген жұмыстарды қауiпсiз жүргiзу жөнiндегi ережелер мен нормаларды, сондай-ақ апаттар мен кездейсоқ оқиғаларды болдырмау және одан сақтандыруды қамтамасыз етуге тиiс.
      60. Егер адамдардың өмiрi мен денсаулығына қауiп төнетiн болса, пайдалы кен орындарын игерудi жүзеге асыруға тиым салынады.
      61. Пайдалы кен орындарын барлауды немесе өндiрудi жүзеге асыру кезiнде Кәсiпорынның техникалық, қауiпсiздiк жөнiндегi ережелер мен нормаларын сақтауына Мемлекеттiк бақылауды Мемлекеттiк қадағалау және бақылау органы атқарады.
 
                 19. ҚОРШАҒАН ОРТАНЫ ҚОРҒАУ
 
      62. Пайдалы кен орындарын игерудi жүзеге асыру кезiнде Кәсiпорын қоршаған ортаны қорғауға экологиялық қауiпсiздендiруге қатысты заңдарға, өкiмдерге және ережелерге сәйкес әрекет жасайды, мына мақсатта:
      хайуанаттар әлемiне келтiретiн зиянды мейлiнше азайту және жобада көзделген табиғат қорғаудың барлық шараларын орындауға;
      табиғи ортаның шектен тыс ластануын болдырмауға күш жұмылдырады. Апат болған жағдайда Кәсiпорын табиғатқа келтiрiлген зиянды қалпына келтiре отырып, жiберiлген бұзылуларды жоюға мiндеттi.
      Осы Шарт бойынша Кәсiпорын шаруашылық қызметiн бастаудан бұрын табиғатты пайдалануға рұқсат алу үшiн мемлекеттiк табиғат қорғау органдарына өтiнiм жасайды.
      63. Қазақстан Республикасының Экология және биоресурстар министрлiгi табиғат қорғау заңдарының орындалуына мемлекеттiк бақылау жасайды.
 
               20. ТАРАПТАРДЫҢ ШАРТТЫҢ ТАЛАПТАРЫ МЕН
                 ШАРТТАРЫН БҰЗҒАНЫ ҮШIН ЖАУАПКЕРШIЛIГI
 
      64. Осы Шарттың талаптары мен шарттарын бұзатын тiкелей немесе жасырын түрдегi мәмiле жарамсыз болып табылады.
      65. Аталған мәмiленi жасаған, сондай-ақ минералды шикiзаттарды өндiру және ұқсату жөнiндегi жер қойнаулары туралы басқа заңдар мен қаулыларды, осы Шарттың талаптары мен шарттарын бұзған адамдар заңда белгiленген тәртiпке шақырылып, материалдық, әкiмшiлiк және қылмыстық жауапқа тартылады.
      66. Тәртiптiк, әкiмшiлiк және қылмысты жауапқа тарту-кiнәлi адамдарды келтiрген залалды өтеу мiндетiнен босатпайды.
 
               21. КЕЗДЕЙСОҚТЫҚ
      67. Егер орындау iсiндегi орындамаушылық немесе кiдiрiс қолдан келмес жағдайдан (кездейсоқтықтан) болса, Тараптардың ешқайсысы да осы Шарт бойынша қандай болмасын мiндеттемелердiң орындалуына жауапкершiлiк бермейдi.
      68. Қолдан келмес жағдаяттарға тараптардың бақылау шегiнен шыққан кез келген оқиғалар, (мысалы, әскери қақтығыстар, табиғи апаттар, зiлзалалар, өрт, iрi авариялар, коммуникациялардың бұзылуы және т. с. с.) жатады.
      69. Қолдан келмес жағдайлар туындаған кезде одан зардап шеккен Тарап бұл туралы басқа Тарапқа оқиғаның басталған күнiн анықтайтын және кездейсоқ жағдайдың сипаттамасы айтылған жазбаша хабарламаны тапсыру жолымен хабарлайды.
      70. Кездейсоқтық жағдаяттар туындаған кезде Тараптар қалыптасқан жағдайды әдiл шешудiң жолдарын қарастыру үшiн дереу мәжiлiс өткiзедi және осындай жағдаяттар салдарын неғұрлым жеңiлдету үшiн барлық құралдарды пайдаланады.
      71. Кездейсоқтық жағдаяттарға байланысты Шартта көрсетiлген жұмыстар толық немесе iшiнара тоқтап қалған кезде, аталған жұмыстарды жүргiзу кезеңi кездейсоқ жағдай тоқтаған мерзiмге дейiн ұзартылады.
 
                    22. ҚҰПИЯЛЫЛЫҚ
 
      72. Қазақстан Республикасының құпиялықты сақтауға қатысты заңдарына сәйкес Тараптар Шарттың қолданылу аудандағы жұмыстарға жататын барлық құжаттар, ақпараттар және есеп берулер бойынша құпиялылықты сақтау мерзiмдерiн белгiлейдi.
      73. Тараптардың бiрде-бiрi осы Шарттың мазмұнының құпиялығын сақтау мерзiмiнде жазбаша келiсiм алмай тұрып, қайсы бiр үшiншi Тарапқа оны және басқа құпия болып саналатын ақпараттың сырын ашуға құқылы емес.
      74. Осы Шартты орындау жолында кәсiпорын жұмыстарды iске асырумен айналысып жатқан үшiншi Тарапқа қажеттi құжаттарды, ақпаратты және есеп берулердi тапсыра алады. Үшiншi Тарапқа құпиялық тұрғысында:
      осы Шарт бойынша Тараптардың әрқайсысы оны iске асыру үшiн қаржы алуға өтiнiм беретiн банкiлер мен өзге де кредиттiк мекемелер;
      қосалқы мердiгердi және басқа мердiгерлердi, сондай-ақ осы Шарт бойынша құқықтары мен мiндеттемелерiн қайта ауыстырып беру ұсынылатын құқық иеленушi немесе құқық иеленушiнi қоса алғанда жұмыстар бойынша қызмет көрсететiн тараптар жатады.
 
                23. ҚҰҚЫҚТАРДЫ БЕРУ
 
      75. Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес Кәсiпорын Құзырлы органның алдын-ала рұқсатын алып, осы Шарт бойынша өз құқықтарының, мiндеттемелерi мен мiндеттерiнiң бiр бөлiгiн өзiнiң құрылымдық бөлiмшесiне (филиалға), мердiгерге қайта ауыстырып бере алады.
      76. Кәсiпорын өз құқықтарының бiр бөлiгiн құрылымдылық бөлiмшеге (филиалға), мердiгерге қайта ауыстырып берген кезде Кәсiпорындардың мiндеттемелерiн орындағаны туралы осы Шарт бойынша Құзырлы және Мемлекеттiк органдар алдында Кәсiпорын жауап бередi.
      77. Құзырлы орган осы Шарт бойынша өзiнiң құқықтарының және/немесе мiндеттемелерiнiң бiр бөлiгiн Қазақстан Республикасының Үкiметiнен алдын-ала жазбаша келiсiм алған кезде Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң бақылауындағы Үшiншi Тарапқа бере алады.
 
                24. ТӨРЕЛIК СОТ
 
      78. Осы шарттың кез келген шарттарын орындауға немесе пайымдауға байланысты туындауы мүмкiн барлық таластар мен келiспеушiлiктердi шешу үшiн Тараптар өзара келiссөз жүргiзу жолымен қолдан келгеннiң бәрiн жасайды.
      79. Келiспеушiлiк пайда болған күннен бастап 60 күн iшiнде шешiмiн таппағандарының кез келгенi Қазақстан Республикасының Жоғарғы төрелiк сотының шешуiне жатады. Төрелiк соттың шешiмi түпкiлiктi және Тараптардың әрқайсысы үшiн мiндеттi болып табылады.
      80. Тараптар келтiрген келiспеушiлiктi шешу жөнiнде қандай

 

болмасын өзгеше ережелер болған жағдайда, аталған ережелер сондай

дауларды шешу үшiн қолданылады.


               25. ШАРТ ТҰРАҚТЫЛЫҒЫНЫҢ КЕПIЛДIКТЕРI

     81. Шарт жасасқаннан кейiн Заңның өзгеруiне байланысты Кәсiпорынның

жағдайы жақсарған немесе нашарлаған жағдайда Кәсiпорын мен Тараптардың

өзара келiсiм бойынша Құзыреттi органның экономикалық мүдделерi балансына

қол жеткiзу мақсатында және мүдделi мемлекеттiк органдардың келiсуiмен

Шарттың кейбiр шарттары қайта қаралуы мүмкiн.


               26. ШАРТТЫҢ КҮШIНЕ ЕНУI


     82. Аталған Шарт Қазақстан Республикасының Геология және жер

қойнауын қорғау министрлiгiнде тiркелген күннен бастап күшiне енедi.

     83. Осы Шартқа берiлген барлық қосымшалар аталған Шарттың құрамдас

бөлiгi ретiнде қарастырылады. Қосымшалардың Ережелерi мен Шарттың өз

аралығында алшақтықтар байқалғанда, Шарттың өзi негiзгi маңызға ие болады.

     84. Егер аталған Шартты жүзеге асыру процесiнде Тараптар пiкiр алысу

кезiнде осы Шарттың кез келген бөлiгiне түзетулер немесе қосымшалар енгiзу

шешiмiне келсе, онда бұл мәселенi шешу үшiн Тараптардың өкiлеттi

өкiлдерiнiң қолы қойылған жазбаша келiсiм талап етiледi. Мұндай келiсiм

26-бапта көрсетiлген тәртiпке сәйкес аталған Шарттың құрамдас бөлiгi болып

танылады.


              27. ШАРТТЫҢ ҚОЛДАНЫЛУЫН ТОҚТАТУ ШАРТТАРЫ

     85. Аталған Шарт өз жұмысын төмендегi себептердiң бiрiне

байланысты:


 
       86. 4-бапқа сәйкес жұмыстарды жүргiзу кезеңiн ұзартуды Құзыреттi органның шешiмiмен бекiтпеген жағдайда аталған Шарт күшiне енген күннен бастап, аталған Шарттың қолданылуының соңғы күнi__________ ( ) жылы бiткенде;
      Егер Тараптардың бiрi осы Шарт бойынша аталған Шартты бұзуға жол берсе, екiншi Тарап осы Шарт бойынша келiсiлген кезеңнiң қолайлы уақыты iшiнде мұндай бұзуларды жоюды талап ету құқын иеленсе тоқтатады. Егер мұндай бұзулар көрсетiлген мерзiм iшiнде жөнделмесе, онда талап қоюшы Тарап бұзуға жол берген Тарапқа бұл жөнiнде 60 күн бұрын жазбаша хабарлама бере отырып, Шарттың қолданылуын тоқтату құқығына ие болады.
      Алайда мұндай материалдық бұзушылыққа қатысты түпкiлiктi шешiм осы Шарттың 25 бабына сәйкес Төрелiк соттың шешуiне жатады.
      87. Сонымен бiрге, егер Кәсiпорын:
      Жұмыс бағдарламасы шеңберiнде қолдан келмес (кездейсоқтық) жағдайларға байланысты болатынын айтпағанда, 90 күннен астам мерзiмге пайдалы қазбаларды игеру өндiрiсiн тоқтатса;
      аталған Шарттың шарттарын сақтаудан 30 күннен астам уақыт бойы бас тартса;
      Шарт бойынша осы Шарттың 23-бабына құпиялылықты сақтау туралы шартын бұзса;
      тиiстi рұқсат алмай, Шарт бойынша өз мүддесiнiң кез келген бөлiгiн қайта ауыстырып берсе;
      Құзыреттi заңды құқық органы банкрот етiп жарияласа;
      Шарттың қағидаларына сәйкес жүргiзiлген Төрелiк соттың түпкiлiктi шешiмiн орындамаса Шарттың қолданылуы тоқтатылады.
      88. Егер Құзыреттi органның пiкiрi бойынша 87-тармақта көзделiнгендей, Шартты тоқтату жағдайы туындаса, ол қолданыстағы заңда көрсетiлген тәртiппен бұл жөнiнде Кәсiпорынды хабардар етедi.
      89. Егер Шарттың тоқтатылуына апаратын жағдайды Құзыреттi органға хабарлаған күннен 60 күн өткеннен кейiн күрделi жағдайлар түзетiлмесе немесе оны түзету жөнiндегi келiсiмге қол жетпесе, аталған Шарт тоқтатылуы мүмкiн.
      Тараптардың келiспеушiлiгiне және Шарттың тоқтатылуына қатысты ақырғы шешiмдi осы Шарттың 25-бабына сәйкес төрелiк сот қабылдайды.
 
                    28. ШАРТ ТIЛI
 
      90. Аталған шарттың мәтiнi, осы Шартқа берiлетiн қосымшалар, қосымша құжаттар қазақ және орыс тiлдерiнде жасалады, екi данасының да заңдық күшi бiрдей.
      91. Тараптар қазақ және орыс тiлдерi қатынас тiлдерi ретiнде қолданылатын болады деп келiседi. Аталған Шарт күшiне енгеннен кейiн пайдалы кен орындарын игерудi жүзеге асыруға қатысты техникалық құжаттар мен ақпараттардың көпшiлiгi____________тiлiнде жасалады.
      Егер басқаша айтылмаса, әкiмшiлiк қызметке қатысты құжаттар мен ақпараттар қазақ және орыс тiлдерiнде жасалады. Кестелер мен басқа да есеп беретiн құжаттардың тақырыбы қазақ және орыс тiлдерiнде басылуға тиiс әрi қазақ/немесе орыс тiлiнде толтырылуы мүмкiн.
 
                    29. ҚОСЫМША ЕРЕЖЕЛЕР
 

 

     Аталған Шартты iске асыруға байланысты талап етiлетiн барлық

ескертулер мен құжаттар осы Шарт бойынша тек оларды алғаны

жөнiндегi мәлiметпен ғана Тараптардың әрқайсысына тиiстi үлгiде

берiлдi және тапсырылды деп есептеледi.

     93. Жазбаша хабарламалар мен құжаттар тiкелей өз қолымен

тапсырылады немесе төменде келтiрiлген мекен-жай бойынша почта

арнайы авиапочта, телекс немесе телеграф арқылы жiберiледi:

  Құзыреттi органның мекен-жайы        Кәсiпорынның мекен-жайы

  Телекс                               Телекс

  Телеграф                             Телеграф


  Құзыреттi органның басшысы           Кәсiпорын басшысы


     94. Осы Шарт бойынша мекен-жайлары өзгерген кезде

Тараптардың әрқайсысы екiншi Тарапқа жазбаша хабарлама жiберуге тиiс.

     Осы Шартты 199__жылғы__(күнi),____________(айы)

   Алматы қаласында, Қазақстан Республикасында, Тараптардың

өкiлеттi өкiлдерi жасады.


     Құзыреттi орган                        Кәсiпорын

     Қолы___________                        Қолы_____________

     Лауазымы__________                     Лауазымы____________


     М.О.                                   М.О.













Об утверждении Модельного договора на осуществление разработки месторождения полезного ископаемого между Компетентным органом Правительства Республики Казахстан и горнодобывающим (нефтегазовым) предприятием

Постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 27 июня 1995 г. N 882. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 27 января 1997 г. N 108 ~P970108.

      В целях упорядочения недропользования и заключения договоров с горнодобывающими (нефтегазовыми) предприятиями с Компетентным органом, уполномоченным Правительством Республики Казахстан, Кабинет Министров Республики Казахстан постановляет:
      1. Утвердить Модельный договор на осуществление разработки месторождения полезного ископаемого между Компетентным органом Правительства Республики Казахстан и горнодобывающим (нефтегазовым) предприятием.
      Компетентным органам при подготовке и заключении договоров руководствоваться основными положениями Модельного договора.
      2. (Пункт 2 утратил силу - постановлением Правительства РК от 27 мая 1996 г. N 646)
      3. Разрешить Министерству геологии и охраны недр Республики Казахстан по представлению Компетентного органа вносить изменения о сроках заключения договоров, указанных в лицензии на использование недр.
      4. Компетентным органам в двухмесячный срок представить на утверждение в Кабинет Министров Республики Казахстан график работ по подготовке и заключению договоров по каждому предприятию, согласованный с Министерством экономики, Министерством геологии и охраны недр, Министерством экологии и биоресурсов, Министерством здравоохранения, Министерством финансов Республики Казахстан.
      5. Главам областных администраций, руководствуясь Модельным договором, с 1995 года обеспечить заключение договоров с недропользователями по разработке месторождений общераспространенных полезных ископаемых.
      6. Признать утратившим силу распоряжение Премьер-министра Республики Казахстан от 9 ноября 1994 г. N 452.
 

Первый заместитель

  Премьер-министра

Республики Казахстан



                                            Утвержден



                                 постановлением Кабинета Министров

                                       Республики Казахстан

                                     от 27 июня 1995 г. N 882



 
 
                            МОДЕЛЬНЫЙ ДОГОВОР

 

                     на осуществление разработки

                 месторождения полезного ископаемого

               между Компетентным органом Правительства

              Республики Казахстан, наделенным правом на

            проведение переговоров, определение условий и

        подписание Договора от имени Правительства Республики

      Казахстан, и горнодобывающим (нефтегазовым) предприятием,

      получившим Правительственную лицензию на недропользование


       в районе______________________________________

       ______________________________________________





                       г. Алматы  199   г.


     Настоящий Договор на осуществление разработки месторождения

полезного ископаемого, заключенный (число___________, месяц________)

199___года, между Компетентным органом (именуемым далее____________),


наделенным правом на проведение переговоров, определение условий и подписание Договора от имени Правительства Республики Казахстан и горнодобывающим (нефтегазовым) предприятием_____________________, организованным по законам Республики Казахстан, имеющим свое представительство в_______________и Лицензию серии N______от_______.
      Принимая во внимание, что:
      (а) В Конституции, законах и нормативных документах Республики Казахстан записано, что недра республики, включая полезные ископаемые, являются исключительной собственностью республики.
      (б) Правительство Республики Казахстан уполномочило Компетентный орган заключить Договор, как в нем определено.
      (в) Компетентный орган и Предприятие договорились о том, что данный Договор будет регулировать их взаимные права и обязанности при осуществлении разработки месторождения полезного ископаемого, включая нефтяные операции.
      Компетентный орган и Предприятие договариваются о нижеследующем:
                       1. Определения
      Если нет иного разъяснения в тексте Договора, приведенные ниже слова и термины, использованные в нем, имеют следующий смысл:
      1. Бонусы - означают платежи, приуроченные к различным этапам реализации Договора: за подписание Договора - "подписной бонус", за открытие коммерчески выгодного месторождения - "бонус с коммерческого открытия" и за достижение определенного уровня добычи - "бонус с добычи".
      2. Государство (республика) - означает Республику Казахстан.
      3. Государственный орган - это органы управления Республики Казахстан, отвечающие за выдачу Лицензий (разрешений) на добычу полезного ископаемого, за экологический контроль и др.
      4. Год действия Договора - это период, равный двенадцати (12) последовательным месяцам по григорианскому календарю; в контексте Договора он начинается с даты вступления Договора в силу или в любую годовщину этого вступления.
      5. Дата вступления в силу - означает дату, когда этот Договор вступает в силу.
      6. Договор - означает данный Договор на осуществление разработки месторождения полезного ископаемого, заключаемый между Компетентным органом и Предприятием.
      7. Добыча полезного ископаемого (нефть, природный газ, металлы, уголь, нерудное сырье и др.) - означает операции, относящиеся к разработке месторождений в соответствии с положениями Лицензии и данного Договора. Добыча включает, но не ограничивает всю деятельность, необходимую для надлежащего и безопасного проведения мероприятий по разработке месторождения, включая использование воды, инфраструктуры, а также меры, принимаемые для сведения до минимума экологического ущерба на участке, являющемся предметом Договора.
      8. Календарный год - это период, равный двенадцати (12) последовательным месяцам по григорианскому календарю, начинающийся в первый день января и заканчивающийся на тридцать первый день декабря того же года.
      9. Календарный квартал - это период, равный трем (3) последовательным месяцам по григорианскому календарю, начинающийся в первый день января, первый день апреля, первый день июля и первый день октября.
      10. Компетентный орган - означает государственный орган, которому Правительство Республики Казахстан делегирует права, непосредственно связанные с заключением Договора.
      11. Кодекс о недрах - это Кодекс Республики Казахстан о недрах и переработке минерального сырья, вступивший в силу 30 мая 1992 года.
      12. Лицензия - означает разрешение, выдаваемое недропользователю (предприятию) Правительством Республики Казахстан на определенный вид деятельности и фиксированный срок.
      13. Месторождение полезного ископаемого - это природное скопление полезного ископаемого (нефти, природного газа, металла, угля, нерудного сырья и др.), которое в количественном и качественном отношении является предметом промышленной разработки при данном состоянии техники и в данных экономических условиях.
      14. Месяц - означает календарный месяц согласно григорианскому календарю.
      15. Нефтяные операции - означает все работы, относящиеся к разведке, добыче, хранению, транспортировке и сбыту нефти на внутреннем и внешнем рынках.
      16. Попутные полезные ископаемые - это составные части полезного ископаемого, представляющие интерес для промышленности, добываемые совместно с основным полезным ископаемым.
      17. Правительство - Правительство Республики Казахстан.
      18. Процедура бухгалтерского учета - означает процедуру учета, которая содержится в Статье 12.
      19. Предприятие - означает действующее горнодобывающее (нефтегазовое) предприятие заключающее Договор с Компетентным органом.
      20. Рабочая программа - означает все виды планов, подготовленных для осуществления разработки месторождения полезного ископаемого, включая планы по разведке, разработке, добыче и переработке минерального сырья.
      21. Разработка месторождения полезного ископаемого - означает деятельность, осуществляемую после заключения Договора, и включает:
      (а) геологические и геофизические исследования;
      (б) бурение и добычу полезных ископаемых;
      (в) установку, подключение и первоначальное опробование оборудования, мероприятия, необходимые для производства и эксплуатации оборудования, применяемого при добыче, с целью получения, сохранения, обогащения, обработки, хранения, транспортировки и доставки полезных ископаемых.
      22. Разведка (разведочные работы) - это цикл операций, выполняемых с целью обнаружения месторождений полезных ископаемых с применением геологических, геофизических, геохимических и иных методов.
      23. Район действия Договора - это территория, обозначенная географическими координатами, предназначенная для осуществления добычи месторождения полезного ископаемого, в контексте Договора означает поверхность суши согласно Статье 3 настоящего Договора.
      24. Роялти - означает платежи за право разработки недр, определяемые как часть от объема добычи полезного ископаемого и выплачиваемые в натуральном и/или денежном выражении.
      25. Срок действия Договора - означает период, в течение которого может осуществляться разработка месторождения полезного ископаемого, согласно данному Договору.
      26. Стороны - означает Компетентный орган и Предприятие, где они определены в совокупности.
      27. Субподрядчик - это хозяйственная организация, которая обеспечивает предприятие материалами и услугами для целей выполнения Договора.
      28. Таможенные пошлины - означает все пошлины, налоги или обложения, учрежденные в реестрах таможенных пошлин, согласно законам Республики Казахстан.
      29. Третья сторона - означает любое лицо как хозяйствующий

 

субъект в отличие от Правительства (Компетентного органа),

подрядчика, субподрядчика.

     30. Форс-мажор - обстоятельства непреодолимой силы, осложняющие

ход выполнения Договора (военные конфликты, природные катастрофы,

стихийные бедствия и др.).


                        2. Цель Договора

     31. Целью данного Договора является определение в соответствии

с законами Республики Казахстан и постановлениями Правительства

договорных взаимоотношений на осуществление разработки месторождений

полезных ископаемых между Компетентным органом и Предприятием.


                   3. Район действия Договора

     32. Район действия Договора и его размеры определяются

условиями Лицензии (Лицензий), полученной Предприятием на

определенный вид пользования недрами с приложением горного

отвода, где устанавливаются границы предоставляемого участка недр.


                   4. Срок действия Договора

     33. Срок действия Договора _____________() лет, начиная с

даты вступления Договора в силу.

     34. Сроки действия Договора могут быть продлены по

согласованию сторон по условиям Лицензии.


                      5. Права сторон

     35. Компетентный орган имеет право:

     представлять Республику на прямых переговорах с предприятием по

условиям Договора;

     подписывать Договор от имени Правительства;

     подавать подписанный Договор на регистрацию в соответствующий

Государственный орган;

     организовывать проведение независимой экспертизы проектов,

контрактных документов.

     36. Предприятие имеет право:


 
       предпринимать любые законные действия в рамках прав предоставленных ему Лицензией и настоящим Договором для осуществления разработки месторождений полезных ископаемых;
      производить разведку в пределах района действия Договора;
      сооружать в районе действия Договора объекты производственной и социальной сферы необходимые для осуществления нормального хода работ, а также пользоваться по договоренности с владельцем, объектами и коммуникациями общего пользования как в районе действия Договора, так и вне ее пределов;
      складировать отходы производства, как это предусмотрено проектом осуществления разработки месторождения полезного ископаемого и разрешением природоохранных органов;
      использовать все транспортные пути или другие способы подъезда в район действия Договора;
      импортировать и экспортировать активы, оборудование и иные материалы, необходимые для осуществления разработки месторождения полезного ископаемого в рамках таможенного законодательства.
      37. Предприятие может иметь дополнительные права по согласованию с Компетентным органом.
 
                      6. Обязанности сторон
      38. Компетентный орган обязуется обеспечивать Предприятию необходимое содействие в получении разрешений, требующихся для осуществления разработки месторождения полезного ископаемого.
      39. Предприятие обязуется:
      начать коммерческое производство к дате, указанной в Рабочей программе, соблюдая действующие законодательства, постановления, иные нормативные акты и регулирующие предписания Республики Казахстан;
      развивать и разрабатывать месторождение в соответствии с Проектом осуществления разработки месторождения полезного ископаемого, применяя при добычи надлежащую передовую технологию и привлекая к работе квалифицированных специалистов;
      отдавать предпочтение оборудованию, материалам и готовой продукции, произведенным в Республике Казахстан, если они конкурентоспособны по экономическим и техническим качествам, ценам, рабочим параметрам и условиям поставки;
      отдавать приоритет казахстанским предприятиям и организациям в услугах при проведении разведки и добычи полезных ископаемых, включая использование воздушных, водных, железнодорожных и других видов транспорта, если эти услуги конкурентоспособны по цене, эффективности и качеству;

 

     регулярно предоставлять Компетентному органу информацию о

ходе реализации Рабочей программы;

     по завершению работ провести консервацию или ликвидацию

Договорного объекта в порядке, установленном Кодексом о недрах.


                     7. Рабочая программа

     40. Предприятие и Компетентный орган согласовывают Рабочую

программу согласно основным технико-экономическим показателям

проекта.

     41. Рабочая программа может меняться в ходе работ, если

Предприятие представило Компетентному органу обоснованные причины

необходимых изменений, связанных с техническими и коммерческими

обстоятельствами, и Компетентным органом внесено на этот счет

положительное решение.


                 8. Развитие социальной инфраструктуры

     42. В рабочей программе предусматривается участие предприятия

в развитии социальной инфраструктуры в районе действия Договора

в соответствии с действующим законодательством.


                    9. Производственное обучение

     43. Предприятие в Рабочей программе предусматривает

производственное обучение и подготовку персонала.


                10. Возмещение расходов, цены на продукцию  

                             и ее реализация


 
       44. Предприятие должно возместить все расходы на осуществление разработки месторождения полезного ископаемого, а также решение хозяйственных вопросов и обслуживание, распорядившись объемом добытых полезных ископаемых, предусмотренным условиями настоящего Договора.
      45. В целях определения налогооблагаемых доходов Предприятия, сумм роялти и иных платежей, осуществляемых по данному Договору, цены на полезные ископаемые, добытые в районе действия Договора, будут определяться, исходя из принципов, предусмотренных действующим законодательством.
      46. Место назначения продукции:
      место назначения продукции, добытой предприятием, оставляется на усмотрение предприятия, за исключением оговорок, изложенных в следующей статье данного Договора;
      в соответствии с решением Правительства Республики Казахстан Компетентный орган извещает предприятие обо всех запрещенных местах назначения, способных нарушить политические интересы Республики Казахстан. Предприятие не отправляет продукцию по тем местам назначения, по которым получено таковое уведомление.
 
                 11. Право владения собственностью
                           и информацией
      47. Любые активы или оборудование, закупленные Предприятием для осуществления разработки месторождения полезного ископаемого, являются собственностью Предприятия, если иное не предусмотрено настоящим Договором.
      48. С даты вступления в силу прекращения Договора права на владение информацией, записями, образцами и другими сведениями при осуществлении разработки месторождения полезного ископаемого принадлежат Стороне, финансировавшей работы, в результате которых получена перечисленная информация, с безвозмездной передачей в

 

государственные органы, если иное не предусмотрено Договором. По

завершению Договора указанная информация становится собственностью

республики.


                      12. Бухгалтерский учет

     49. Предприятие обязуется осуществлять полный и точный

бухгалтерский учет всех расходов и издержек в связи с осуществлением

разработки месторождения полезного ископаемого в соответствии с

действующей процедурой бухгалтерского учета.


                       13. Налоги и платежи

     50. Предприятие обязуется платить налоги и взносы в

соответствии с законами и положениями о налогах Республики

Казахстан.

     51. Предприятие при осуществлении разработки месторождения

полезного ископаемого выплачивает бонусы, роялти, размеры, сроки

и порядок выплаты которых определяется Договором, а также налог

на сверхприбыли.


                      14. Финансирование

     52. Все денежные средства, необходимые для осуществления

разработки месторождения полезного ископаемого, обеспечиваются

Предприятием в соответствии с Рабочей программой.

     53. Убытки, понесенные предприятием при осуществлении

разработки месторождения полезного ископаемого, Правительством

не компенсируются.


                        15. Страхование


 
       54. Предприятие составляет программу страхования по осуществлению разработки месторождения полезного ископаемого с даты вступления в силу данного Договора.
      55. Личное страхование от смерти в результате несчастного случая, телесного повреждения или профессиональных заболеваний оформляется в отношении персонала, нанятого для осуществления разработки месторождения полезного ископаемого в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      56. Любые претензии в рамках согласованной программы по страхованию и любые возмещения, полученные от страхования, соответственно выставляются на счет Предприятия.
 
                 16. Особые условия применения технологии
      57. В случае, если при осуществлении разработки месторождения полезного ископаемого Предприятием планируется применение особых технологий, способных нанести повышенный вред окружающей среде, в Договор включаются дополнительные положения, регламентирующие порядок применения указанных технологий.
 
                        17. Меры по охране недр
      58. В ходе осуществления разработки месторождения полезного ископаемого Предприятие соблюдает законодательство Республики Казахстан, касающееся охраны недр, и предпринимает меры с целью:
      обеспечения полноты извлечения полезных ископаемых и компонентов, рационального и комплексного их использования;
      внедрения эффективных систем отработки месторождений, безотходных и малоотходных технологий при переработке минерального сырья;
      достоверного учета извлекаемых запасов основных и совместно с ними залегающих полезных ископаемых и содержащихся в них компонентов, продуктов переработки минерального сырья, отходов производства и потерь;
      предотвращения вредного влияния работ, связанных с пользованием недрами, на состояние окружающей среды, сохранность эксплуатируемых и находящихся в консервации горных выработок и буровых скважин, а также подземных сооружений;
      охраны месторождений полезных ископаемых от истощения, загрязнения, затопления, обводнения, пожара и других вредных факторов, снижающих качество полезных ископаемых и промышленную ценность месторождений или осложняющих их разработку.
      Предприятие при осуществлении разработки месторождения полезного ископаемого в пределах района действия Договора будет ответственно перед третьими Сторонами в рамках, предусмотренных действующими законами в отношении любых потерь и убытков, которые могут быть причинены им при проведении добычи, и будет возмещать затраты в отношении любой претензии, а также затраты и требования, предъявленные Компетентному органу в отношении любой потери, убытка или повреждения.
 
                      18. Охрана труда
      59. При осуществлении разработки месторождения полезного ископаемого Предприятием должно быть обеспечено выполнение правил и норм по безопасному ведению работ предусмотренных законодательством Республики Казахстан, а также проведение мероприятий по предупреждению и ликвидации аварий и несчастных случаев.
      60. Запрещается осуществление разработки месторождения полезного ископаемого, если возникает опасность для жизни и здоровья людей.
      61. Государственный контроль за соблюдением Предприятием правил и норм по технической безопасности при осуществлении разведки или добычи месторождений полезных ископаемых выполняется Государственным органом надзора и контроля.
 
                  19. Охрана окружающей среды
      62. Во время осуществления разработки месторождения полезного ископаемого Предприятие действует в соответствии с законами, распоряжениями и положениями, касающимися защиты окружающей среды и экологической безопасности, и предпринимает усилия с целью:
      сведения к минимуму ущерба, наносимого животному миру и выполнения всех природоохранных мероприятий, предусмотренных проектом;
      исключения сверхнормативного загрязнения природной среды. При возникновении аварий Предприятие обязано ликвидировать допущенное нарушение, с восстановлением нанесенного природе ущерба.
      Предприятие до начала хозяйственной деятельности по настоящему Договору обращается в государственные природоохранные органы за получением разрешения на природопользование.
      63. Государственный контроль за соблюдением природоохранного законодательства осуществляет Министерство экологии и биоресурсов Республики Казахстан.
 
              20. Ответственность сторон за нарушение
                  требований и условий Договора
      64. Сделки в прямой и скрытой форме нарушающие требования и условия настоящего Договора являются недействительными.
      65. Лица, виновные в совершении указанных сделок, а также других нарушений законодательства о недрах по добыче и переработке минерального сырья, других законов и постановлений, требований и условий настоящего Договора, несут установленную законом дисциплинарную, материальную, административную и уголовную ответственность.
      66. Привлечение к дисциплинарной, административной и уголовной ответственности не освобождает виновных лиц от обязанности возмещения причиненного ими вреда.
 
                       21. Форс-мажор
      67. Ни одна из сторон не будет нести ответственности за выполнение каких-либо обязательств по данному договору, если такое невыполнение или задержка в выполнении вызвана обстоятельствами непреодолимой силы (форс-мажор).
      68. К обстоятельствам непреодолимой силы относятся любые события, выходящие за рамки контроля сторон, как например: военные конфликты, природные катастрофы, стихийные бедствия (пожары, крупные аварии, нарушение коммуникаций и т. п.).
      69. В случае возникновения обстоятельств непреодолимой силы, Сторона, пострадавшая от них, незамедлительно уведомляет об этом другую Сторону путем вручения письменного извещения, уточняющего дату начала события и описание форс-мажорных обстоятельств.
      70. При возникновении форс-мажорных обстоятельств Стороны незамедлительно проводят совещание для поиска беспристрастного решения сложившейся ситуации и используют все средства для сведения к минимуму последствий таких обстоятельств.
      71. При полной или частичной приостановке работ по Договору, вызванной форс-мажорными обстоятельствами, период проведения указанных работ продлевается на срок до прекращения действия форс-мажора.
 
                       22. Конфиденциальность
      72. Стороны, в соответствии с законодательством Республики Казахстан, касающегося соблюдения конфиденциальности, определяют сроки соблюдения конфиденциальности по всем документам, информации и отчетам, относящимся к работам в районе действия Договора.
      73. Ни одна из Сторон без получения письменного согласия не вправе раскрыть какой-либо третьей Стороне в течение срока соблюдения конфиденциальности содержание настоящего Договора или иной информации, считаемой конфиденциальной.
      74. Во исполнение данного Договора предприятие может предоставить необходимые документы, информацию и отчеты Третьей стороне, занятой в реализации работ. Третьи стороны в части конфиденциальности включают в себя:
      банки и иные кредитные учреждения, к которым каждая из Сторон по данному Договору обращаются за получением финансовых средств для его реализации;
      стороны, предоставляющие услуги по работам, включая Субподрядчиков и иных подрядчиков по оказанию услуг, а также правопреемника или правопреемников, которым предлагается переуступка прав и обязательств по данному Договору.
 
                       23. Передача прав
      75. В соответствии с законодательством Республики Казахстан Предприятие может переуступать часть своих прав, обязательств и обязанностей по данному Договору своему структурному подразделению (Филиалу), субподрядчику, получив предварительное разрешение Компетентного органа.
      76. При переуступке Предприятием части своих прав структурному подразделению (филиалу), подрядчику ответственность перед Компетентным и Государственными органами в выполнении обязательств Предприятия по данному Договору несет Предприятие.
      77. Компетентный орган может переуступить часть своих прав и/или обязательств по данному Договору Третьей Стороне, контролируемой Правительством Республики Казахстан, при получении предварительно на то письменного согласия от Правительства Республики Казахстан.
 
                          24. Арбитраж
      78. Стороны сделают все от них зависящее для решения всех споров и разногласий, могущих возникнуть в связи с выполнением или интерпретацией любого из положений данного Договора, путем переговоров между собой.
      79. Любое из разногласий, которое не удалось разрешить путем переговоров в течении 60 дней с даты его возникновения, подлежит вынесению на решение Высшего арбитражного суда Республики Казахстан. Решение арбитражного суда является окончательным и обязательным для каждой из сторон.
      80. При наличии каких-либо иных правил по разрешению разногласий, обговоренных Сторонами, данные правила применяются для разрешения таких споров.
 
                   25. Гарантии стабильности Договора
      81. В случае улучшения или ухудшения положения Предприятия в связи с изменением законодательства после заключения Договора отдельные положения Договора могут быть пересмотрены с целью достижения баланса экономических интересов Предприятия и Компетентного органа по взаимному соглашению Сторон и по согласованию с заинтересованными государственными органами.
 
                    26. Вступление Договора в силу
      82. Данный Договор вступает в силу с даты его регистрации в Министерстве геологии и охране недр Республики Казахстан.
      83. Все приложения к данному Договору рассматриваются как составные части настоящего Договора. При наличии каких-либо расхождений между положениями приложений и самим Договором, сам Договор имеет основополагающее значение. Все ссылки на Договор относятся к основополагающему варианту самого Договора.
      84. Если в процессе реализации данного Договора Стороны во время консультаций придут к выводу внести поправки или дополнения к любой из частей данного Договора, то для решения этого вопроса требуется письменное согласие за подписью уполномоченных представителей Сторон. Такое соглашение признается составной частью данного Договора в соответствии с порядком, предусмотренным в статье 26.
 
                27. Условия прекращения действия Договора
      85. Данный Договор прекращает свое действие по одной из следующих причин:
      86. по истечении последнего дня________() года действия данного Договора, начиная с даты вступления данного Договора в силу, в случае если продление периода проведения работ не утверждено решением Компетентного органа в соответствии со статьей 4.
      Если одна из Сторон по настоящему Договору совершает нарушения настоящего Договора, другая Сторона по настоящему Договору наделяется правом потребовать устранение такого нарушения в течение приемлемого согласованного периода времени. Если таковое нарушение не устраняется в течение указанного периода времени, то Сторона, предъявляющая претензию, наделяется правом прекратить действие Договора, представив Стороне допустившей нарушение, письменное уведомление об этом за 60 дней.
      Однако окончательное решение относительно такого материального нарушения подлежит решению арбитража в соответствии со статьей 25 данного Договора.
      87. Кроме того, если Предприятие:
      прерывает производство, в рамках Рабочей программы, разработки полезных ископаемых на срок свыше 90 дней, кроме случаев, связанных с обстоятельствами непреодолимой силы (форс-мажор);
      отказывается в период свыше 30 дней, соблюдать условия настоящего Договора;
      нарушает условия Статьи 23 настоящего Договора о соблюдении конфиденциальности информации по Договору;
      переуступает любую часть своего интереса по Договору без соответствующего разрешения;
      объявлено банкротом органом компетентной юрисдикции;
      не выполняет окончательных решений арбитражного суда, проведенного согласно условиям Договора.
      88. Если по мнению Компетентного органа возникли условия прекращения Договора, предусмотренные в пункте 87, он письменно извещает об этом Предприятие в порядке, предусмотренном действующим законодательством.
      89. Если по истечении 60 дней с даты извещения Компетентного органа обстоятельства, вызывающее прекращение Договора, исправлены либо не достигнуто соглашение об исправлении осложняющих обстоятельств, данный Договор может быть прекращен.
      Окончательное решение относительно разногласий Сторон и прекращения Договора подлежит решению арбитражного суда в соответствии со статьей 25 настоящего Договора.
 
                    28. Язык Договора
      90. Текст данного Договора, приложения, дополнительные документы, прилагаемые к данному Договору, составляются на казахском и русском языках и оба экземпляра имеют одинаковую юридическую силу.
      91. Стороны договариваются, что казахский и русский языки будут использоваться как языки общения. После вступления в силу данного Договора большинство технической документации и информация к ней относительно осуществления разработки месторождения полезного ископаемого составляется на___________языке.
      Если иначе не оговорено, документация и информация, касающаяся административной деятельности, составляется на казахском и русском языках. Таблицы и другие отчетные документы должны печататься с заголовками на казахском и русском языках и могут быть заполнены на казахском и /или русском языке.
 
                  29. Дополнительные положения
      92. Все уведомление и документы, требуемые в связи с

 

реализацией данного Договора, считаются представленными и

доставленными должным образом каждой из Сторон по данному

Договору только по факту их получения.

     93. Уведомление и документы вручаются собственноручно или

отправляются по почте, заказной авиапочтой, по телексу или

телеграфом по следующему адресу, приведенному ниже:


     Адрес Компетентного органа               Адрес предприятия  

     Телекс                                   Телекс

     Телеграф                                 Телеграф


     Руководитель                             Руководитель

     Компетентного органа                     Предприятия

     ____________________________             ______________________


     94. При изменении адресов по настоящему Договору каждая из

Сторон должна представить письменное уведомление другой Стороне.

     Данный Договор заключен ______________(дня),________(месяца)

19_____ года в г. Алматы, Республика Казахстан, уполномоченными

представителями Сторон.


     Компетентный орган                      Предприятие


     подпись_________________                подпись________________

     должность_______________                должность______________


     М.П.                                     М.П.