Аймақтық сұранымды қамтамасыз ету үшiн жергiлiктi бюджет есебiнен тауарларды (жұмыстарды, қызмет көрсетулердi) мемлекеттiк сатып алуларды ұйымдастыру тәртiбi туралы үлгi ереженi бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Қаулысы 1996 жылғы 24 шiлде N 925. Күшi жойылды - ҚРҮ-нiң 1998.02.25. N 141 қаулысымен. ~P980141

      Жергiлiктi бюджет қаржылары есебiнен тауарларды (жұмыстарды, қызмет көрсетулердi) мемлекеттiк сатып алуларды ұйымдастыруды жетiлдiру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкiметi Қаулы Етедi:
      1. Аймақтық сұранымды қамтамасыз ету үшiн жергiлiктi бюджет есебiнен тауарларды (жұмыстарды, қызмет көрсетулердi) мемлекеттiк сатып алуларды ұйымдастыру тәртiбi туралы қоса берiлiп отырған үлгi ереже бекiтiлсiн.
      2. Облыстар мен Алматы қаласының әкiмдерiне аймақтық сұранымды қамтамасыз ету үшiн жергiлiктi бюджет есебiнен тауарларды (жұмыстарды, қызмет көрсетулердi) мемлекеттiк сатып алуларды ұйымдастыру тәртiбi туралы үлгi ережеге сәйкес 1996 жылғы 1 тамыздан бастап аймақтық сұранымды қамтамасыз ету үшiн жергiлiктi бюджет есебiнен жүзеге асырылатын тауарларды (жұмыстарды, қызмет көрсетулердi) мемлекеттiк сатып алуларды ұйымдастыру тәртiбiн әзiрлеп, жүзеге асыруға ұсыным тапсырылсын.
 

     Қазақстан Республикасының

       Премьер-Министрiнiң

          орынбасары



                                       Қазақстан Республикасы



                                       Үкiметiнiң 1996 жылғы

                                       "24" шiлдедегi N 925

                                            қаулысымен

                                            бекiтiлген



 
 
           Аймақтық сұранымды қамтамасыз ету үшiн жергiлiктi бюджет
          есебiнен тауарларды (жұмыстарды, қызмет көрсетулердi)
          мемлекеттiк сатып алуларды ұйымдастыру тәртiбi туралы
                              ҮЛГI ЕРЕЖЕ
 
      Осы үлгi ереже жергiлiктi бюджет қаржылары есебiнен жүзеге асырылатын тауарларды (жұмыстарды, қызмет көрсетулердi) мемлекеттiк сатып алуларды жүргiзудiң тәртiптерi мен шарттарын белгiлейдi.
 
               I. Жалпы ережелер
 
      1. Мемлекеттiк аймақтық сатып алулар -өнiм берушiлерден контракт негiзiнде мемлекеттiк тапсырыс берушiлер атынан тауарларды (жұмыстарды, қызмет көрсетулердi) жергiлiктi басқару органының тұтыну нысаны болып табылады.
      2. Мемлекеттiк сатып алулар келiсiлген мерзiмде талап ететiн сапада ең төменгi баға бойынша тауарларды (жұмыстарды, қызмет көрсетулердi) сатып алуға мүмкiндiк беретiн конкурстық негiзде жүзеге асырылады және:
      аймақтық және аймақаралық бағдарламаларды жүзеге асыруға;
      жергiлiктi бюджеттен қаржыландырылатын бiлiм берудi, денсаулық сақтауды, әлеуметтiк қамсыздандыруды, мәдениеттi, жерге орналастыруды және аймақтың басқа қызмет салаларын, мемлекеттiк өкiмет органының қызметiн қамтамасыз етуге;
      жергiлiктi бюджеттен қаржыландыратын аймақтық маңызы бар коммуникацияларды ұстауға және дамытуға;
      республикалық бюджеттен қаржыландыратын шаралардан басқа, табиғи апаттардың және төтенше жағдайлардың зардаптарын жою резервтерiн құруға және дамытуға;
      3. Жергiлiктi бюджет қаржылары есебiнен қаржыландырылатын облыстық, аудандық және өзге ұйымдар мемлекеттiк тапсырыс берушiлер болып табылады.
      Олардың өнiмдердi (тауарларды) сатып алу жөнiндегi өздерiнiң өкiлеттiгiн тапсырыс берушiлерге беруге құқы бар, оны құрылымдық бөлiмшелерi, сондай-ақ Қазақстанның жеке заңдық тұлғалары атқара алады.
      4. Мемлекеттiк сатып алулар бойынша берiлетiн өнiмдер (тауарлар) мемлекеттiк стандарттарға, техникалық шарттарға, мемлекеттiк тапсырыс берушiлер қоятын басқа да талаптар мен айрықша шарттарға сәйкес келуге тиiс.
      5. Өнiм берушiлер мемлекеттiк сатып алулар бойынша контрактiлердi орындау үшiн оларға қажеттi материалдық-техникалық ресурстарды өз бетiнше сатып алады.
 
             2. Мемлекеттiк сатып алуларды қалыптастыру
      6. Мемлекеттiк тапсырыс берушiлер тауарларды (жұмыстарды, қызмет көрсетулердi) мемлекеттiк сатып алудың құрылымы мен көлемдерiн алдын ала қалыптастыруды жүзеге асырады және облыстық қаржы басқармасы белгiлеген нысан бойынша осы мақсаттарға арналған бюджеттiк тапсырыс жобаларын белгiленген мерзiмде облыстық (қалалық) қаржы басқармасына және облыстық (қалалық) экономика басқармасына ұсынады.
      7. Облыстық (қалалық) экономика басқармасы және облыстық (қалалық) қаржы басқармасы мемлекеттiк тапсырыс берушiлер берген бюджеттiк тапсырыстар негiзiнде және аймақтық әлеуметтiк-экономикалық дамудың болжамдары мен жергiлiктi бюджет тұрғысынан келiп, тиiстi бағыттар бойынша көрсетiлген тапсырыстарды бюджеттiк сомалар жобасымен үйлесiмдi болуын жүзеге асырады.
      8. Жергiлiктi бюджет бекiтiлгеннен кейiн мемлекеттiк тапсырыс берушiлер бөлiнген қаржы қаражаттарына сәйкес мемлекеттiк сатып алулардың құрылымы мен көлемдерiн түпкiлiктi қалыптастыруды жүзеге асырады.
      9. Облыстық (қалалық) экономика басқармасы және облыстық (қалалық) қаржы басқармасы мемлекеттiк сатып алулардың көлемi мен құрылымын толық құрғаннан кейiн, олар бойынша бiрыңғай көтерме сатуларды жүзеге асыру үшiн мемлекеттiк тапсырыс берушiлердiң көптеген саны сатып алатын жалпы мақсаттағы өнiмнiң тiзбесiн анықтайды.
 
          3. Мемлекеттiк сатып алуларды орналастыру тәртiбi
 
      10. Аймақтық сұранымды қамтамасыз ету үшiн жергiлiктi бюджет қаржы есебiнен жүзеге асырылатын тауарларды (жұмыстарды, қызмет көрсетулердi) мемлекеттiк сатып алулар, әдетте, бәсекелестiк рәсiмдердi қолдана отырып жүзеге асырылады.
      Жалпы мақсаттағы өнiмдер бойынша, оның тiзбесiн облыстық (қалалық) экономика басқармасы мен қаржы басқармасы бекiтедi, мемлекеттiк сатып алулар облыстық (қалалық) конкурстық комиссияның ұйымдастыруымен, облыстың (қаланың) әкiмi бекiтетiн бәсекелестiк рәсiмдердi қолдана отырып жүзеге асырылады.
      Облыстық (қалалық) конкурстық комиссия мемлекеттiк сатып алулар өткiзуге ниеттенетiнi туралы хабарлайды, тапсырыстың талабы мен шартын қалыптастырады, олар бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау жолымен және ұсыныстарды конкурстық мүмкiн болатын қатысушыларына жiберу арқылы өнiм берушiлерге хабарланады.
      11. Конкурстар ашық өткiзiлуге тиiс және оған кем дегенде үш қатысушы қатысқан болса, өткiзiлген болып саналады. Ашық және салауатты бәсекенi қалыптастырудың негiзгi тетiгi конкурстық барысын және сатып алуларды кеңiнен құлақдар етудi тұрақты жариялап отыру болып табылады.
      12. Конкурсқа қатысу үшiн, өнiм берушiлер облыстық (қалалық) экономика басқармасына конкурстың шарттары бойынша талап етiлетiн ақпарат тiркелген оферта тапсырады. Комиссия оферталарды тапсыру мерзiмi өтiсiмен конкурсқа қатысушылардың ақырғы құрамын анықтайды және оларды конкурсқа қатысушыларды тарта отырып қарайды.
      13. Өздерiнiң өнiмдерiне арналған бағалар соңғылар ұсынатыннан 20-проценттен аспаған жағдайда, шетелдiк талапшыларға қарағанда республикалық өнiм берушiлерге өзге де тең жағдайлармен бiрге тауарларды (жұмыстарды, қызмет көрсетулердi) жеткiзуге басым мүмкiндiктер берiледi.
      14. Облыстық (қалалық) конкурстық комиссия, конкурстың өлшемдерiнен келiп, жеңiскердi анықтайды, ал мемлекеттiк тапсырыс берушi онымен контракт жасайды.
      15. Конкурстық комиссияның жұмысшы органы нақты сатып алу мәселесiнде бiлiктi кәсiпорындардың, ұйымдардың, мекемелердiң қатарынан тауарларды (жұмыстарды, қызмет көрсетулердi) мемлекеттiк сатып алуларға әрбiр конкурсты өткiзу үшiн, облыстық конкурс комиссиясының ұсынысы бойынша, облыс (қала) әкiмiнiң шешiмiмен бекiтiледi. Жұмысшы органының қызмет ету аясына конкурсты ұйымдастыру және жобаның техникалық жағын қамтамасыз ету кiредi.
      16. Контрактiнiң орындалуына бақылауды қажеттi ақпарат алу, өнiм сапасын және оны беру мерзiмдерiн тексеру жолымен мемлекеттiк тапсырыс берушi жүзеге асырады.
      17. Контрактының тоқтатылуы контрактының шарттарына сәйкес мемлекеттiк тапсырыс берушiнiң немесе өнiм берушiнiң бастамасымен жүргiзiлуi мүмкiн.
      18. Мемлекеттiк тапсырыс берушi мен өнiм берушi арасында туындалған дауларды шешу қолданыстағы заңдармен реттеледi.
      19. Жалпы мақсаттағы өнiмдер тiзбесiне енгiзiлмеген тауарларды (жұмыстарды, қызмет көрсетулердi) мемлекеттiк сатып алуларды 10-18-тармақтарға сәйкес бәсекелестiк рәсiмдердi қамтамасыз ете отырып, мемлекеттiк тапсырыс берушiлер өз бетiнше жүзеге асырады.
      20. Мемлекеттiк сатып алулар көлемiнiң ең төменгi деңгейi, бұл жағдайда бәсекелестiк рәсiмдерiн өткiзу мiндеттi болса, онда тиiстi осы кезеңге облыстық (қалалық) бюджеттi бекiту арқылы айқындалады.
 
            4. Мемлекеттiк сатып алуларды қаржыландыру
 
      21. Мемлекеттiк сатып алуларды қаржыландыруды бюджеттiк қаржыларды мақсатты пайдалану жөнiндегi қаржы жоспарына сәйкес мемлекеттiк тапсырыс берушi жүзеге асырады.
      22. Мемлекеттiк сатып алуларды қаржыландыру көздерiне осы мiндеттердi жүзеге асыру үшiн жұмылдырылатын бюджеттен тыс қорлардың қаржылары жатады.
      23. Тапсырыстарды мемлекеттiк қаржыландыру мен төлеудi мемлекеттiк сатып алулар жөнiндегi контрактыларда көрсетiлген мерзiмдегi тапсырыстар негiзiнде мемлекеттiк тапсырыс берушiлер облыстық (қалалық) қаржы басқармасына ресурстарын бөлу арқылы қарастырылады.
      24. Контрактыны орындау шарттарына байланысты өнiмдерге, әсiресе ауыл шаруашылығы өнiмдерiне төлеу, кезең-кезеңмен немесе аванстық төлем түрiнде жүргiзiлуi мүмкiн.
      25. Мемлекеттiк сатып алулар ең төменгi конкурстық бағадан аспайтын контрактылық баға бойынша жүзеге асырылады.
      26. Мемлекеттiк сатып алуларға арналған жергiлiктi бюджетте көзделген қаржы ресурстарын облыстық (қалалық) қаржы басқармасы жасалған контрактыларға сәйкес толық көлемде қамтамасыз етедi.
 

Об утверждении Типового положения о порядке организации государственных закупок товаров (работ, услуг) для обеспечения потребностей регионов

Постановление Правительства Республики Казахстан от 24 июля 1996 г. N 925. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 25 февраля 1998 г. N 141 ~P980141.

      В целях совершенствования организации государственных закупок товаров (работ, услуг) за счет средств местных бюджетов Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Утвердить прилагаемое Типовое положение о порядке организации государственных закупок (работ, услуг) для обеспечения потребностей регионов за счет местных бюджетов.
      2. Рекомендовать акимам областей и г. Алматы в соответствии с Типовым положением о порядке организации государственных закупок товаров (работ, услуг) для обеспечения потребностей регионов за счет местных бюджетов разработать и ввести в действие с 1 августа 1996 года порядок организации государственных закупок товаров (работ, услуг) для обеспечения потребностей регионов, осуществляемых за счет местных бюджетов.
 

     Заместитель

  Премьер-Министра

Республики Казахстан



                                          Утверждено



                                 постановлением Правительства

                                     Республики Казахстан

                                   от 24 июля 1996 г. N 925



 
 
                           Типовое положение
            о порядке организации государственных закупок
         товаров (работ, услуг) для обеспечения потребностей
                  регионов за счет местных бюджетов
 
      Настоящее Типовое положение определяет порядок и условия проведения государственных закупок товаров (работ, услуг) для обеспечения потребностей регионов, осуществляемых за счет средств местного бюджета.
 
                          1. Общие положения
 
      1. Государственные региональные закупки - форма приобретения местными органами управления в лице государственных заказчиков продукции, товаров (работ, услуг) у поставщиков на основании контрактов.
      2. Государственные закупки осуществляются на конкурсной основе, позволяющей приобретать товары (работы, услуги) требуемого качества в обусловленные сроки по минимальным ценам, и служат для:
      реализации региональных и межрегиональных программ;
      обеспечения деятельности органов государственной власти, содержания и развития образования, здравоохранения, социального обеспечения, культуры, землеустройства и других сфер деятельности региона, финансируемых из местного бюджета;
      содержания и развития коммуникаций регионального значения, финансируемых из местного бюджета;
      создания и содержания резервов для ликвидации последствий стихийных бедствий и чрезвычайных ситуаций, кроме мероприятий, финансируемых из республиканского бюджета.
      3. Государственными заказчиками являются областные, районные и иные организации, финансируемые за счет средств местного бюджета. Они имеют право делегировать свои полномочия по закупке продукции (товаров) субзаказчикам, которыми могут выступать их структурные подразделения, а также самостоятельные юридические лица Казахстана.
      4. Продукция (товары), поставляемая по государственным закупкам, должна соответствовать государственным стандартам, техническим условиям, другим требованиям и особым условиям, устанавливаемым заказчиком.
      5. Поставщики самостоятельно приобретают материально-технические ресурсы, необходимые для исполнения контрактов по государственным закупкам.
 
               2. Формирование государственных закупок
 
      6. Государственные заказчики осуществляют предварительное формирование структуры и объемов государственных региональных закупок товаров (работ, услуг) и в установленные сроки представляют в областное (городское) финансовое управление и областное (городское) управление экономики проекты бюджетных заявок на эти цели по форме, установленной областным управлением финансов.
      7. Областное (городское) управление экономики и областное (городское) финансовое управление на основании представленных государственными заказчиками бюджетных заявок и исходя из прогнозов социально-экономического развития региона и местного бюджета осуществляют увязку указанных заявок с проектировками бюджетных ассигнований по соответствующим направлениям.
      8. После утверждения местного бюджета государственные заказчики осуществляют окончательное формирование структуры и объемов государственных закупок в соответствии с объемами выделенных финансовых средств.
      9. Областное (городское) управление экономики и областное (городское) финансовое управление, после окончательного формирования структуры и объемов государственных закупок, определяют перечень продукции общего назначения, закупаемой значительным числом государственных заказчиков для осуществления по ним единых оптовых закупок.
 
            3. Порядок размещения государственных закупок
 
      10. Государственные закупки товаров (работ, услуг) для обеспечения потребностей регионов, осуществляемые за счет средств местного бюджета, как правило, осуществляются с применением конкурентных процедур.
      По продукции общего назначения, перечень которой утверждается управлением экономики и финансовым управлением области (города), государственные закупки осуществляются только с применением конкурентных процедур, организуемых областной (городской) конкурсной комиссией, утверждаемой акимом области (города).
      Областная (городская) конкурсная комиссия объявляет о намерении произвести государственные закупки, формирует требования и условия заказа, которые доводятся до поставщиков путем публикации в средствах массовой информации или рассылки предложений потенциальным участникам конкурса.
      11. Конкурсы должны быть открытыми и считаются состоявшимися, если в них участвуют не менее трех участников. Основным механизмом формирования открытой и здоровой конкуренции является регулярное публикование хода конкурса и анонсирование закупок.
      12. Для участия в конкурсе поставщики представляют в конкурсную комиссию областного (городского) управления экономики оферту с информацией, требуемой по условиям конкурса. По истечении срока сдачи оферт комиссия рассматривает их с привлечением участников конкурса и определяет окончательный состав участников конкурса.
      13. Республиканским поставщикам при прочих равных условиях на поставку товаров (работ, услуг) предоставляются приоритеты перед иностранными соискателями в случае, если цены на их продукцию не превышают предлагаемые последними более чем на 20 процентов.
      14. Областная (городская) конкурсная комиссия, исходя из критериев конкурса, определяет победителя, а государственный заказчик заключает с ним контракт.
      15. Рабочий орган конкурсной комиссии утверждается решением Акима области (города) по представлению областной конкурсной комиссии для проведения каждого конкурса на государственные закупки товаров (работ, услуг) из числа предприятий, организаций, учреждений, компетентных в вопросах конкретной закупки. В функции рабочего органа входит организация конкурса и обеспечение технической стороны проекта.
      16. Контроль за выполнением контракта осуществляет государственный заказчик путем получения необходимой информации, проверки качества продукции и сроков ее поставок.
      17. Прекращение контракта может быть произведено по инициативе государственного заказчика или поставщика в соответствии с условиями контракта.
      18. Решение споров, возникших между государственным заказчиком и поставщиком, регулируется действующим законодательством.
      19. Государственные закупки товаров (работ, услуг), не включенных в перечень продукции общего назначения, осуществляются государственными заказчиками самостоятельно, с обеспечением конкурентных процедур согласно пунктам 10 - 18.
      20. Минимальный уровень объема государственных закупок, при котором проведение конкурентных процедур обязательно, определяется при утверждении областного (городского) бюджета на соответствующий период.
 
              4. Финансирование государственных закупок
 
      21. Финансирование государственных закупок осуществляется государственным заказчиком в соответствии с финансовым планом по целевому использованию бюджетных средств.
      22. Источниками финансирования государственных закупок могут быть также средства внебюджетных источников, привлекаемых для решения этих задач.
      23. Финансирование и оплата заказов государством предусматривает выделение областным (городским) финансовым управлениям финансовых ресурсов государственным заказчиком на основе заявок в сроки, оговоренные контрактами по государственным закупкам.
      24. В зависимости от условий выполнения контракта оплата продукции, особенно сельскохозяйственной, может производиться поэтапно или в виде авансовых платежей.
      25. Государственные закупки товаров (работ, услуг) осуществляются по контрактным ценам, не превышающим минимальные конкурсные цены.
      26. Финансовые ресурсы, предусмотренные в местном бюджете для государственных закупок, обеспечиваются областным (городским) финансовым управлением в полном объеме в соответствии с заключенными контрактами.