"Жаңа астана" бюджеттен тыс республикалық қорынан жұмыстар мен қызмет көрсетулердi қаржыландыру мен кредиттеудiң ережелерiн бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Қаулысы 1996 жылғы 1 қазан N 1197. Күшi жойылды - ҚРҮ-нiң 1998.12.02. N 1225 қаулысымен. ~P981225

 


     "Жаңа астана" бюджеттен тыс республикалық қоры туралы" Қазақстан

Республикасы Үкiметiнiң 1995 жылғы 21 қарашадағы N 1582 


P951582_



қаулысын орындау үшiн  Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етедi:

     "Жаңа астана" бюджеттен тыс республикалық қорынан жұмыстар мен

қызмет көрсетулердi қаржыландыру мен кредиттеудiң қоса берiлiп

отырған Ережесi бекiтiлсiн.


     Қазақстан Республикасының

       Премьер-Министрi

                                       Қазақстан Республикасы

                                          Үкiметiнiң

                                       1996 жылғы 1 қазандағы

                                           N 1197 қаулысымен

                                            БЕКIТIЛГЕН


            "Жаңа астана" бюджеттен тыс республикалық қорынан

     жұмыстар мен қызмет көрсетулердi қаржыландыру мен кредиттеудiң

                               ережелерi


            I. Жалпы ережелер


 
       1. Қазақстан Республикасының жаңа астанасын абаттандыру және Ақмола қаласы мен оның ықпал аймағын одан әрi дамыту жөнiндегi шығындарды "Жаңа астана" бюджеттен тыс республикалық қоры (бұдан әрi - Қор) есебiнен қаржыландыру Қазақстан Республикасының заңдарына, Қазақстан Республикасы Президентiнiң және Үкiметiнiң қаулыларына, осы Ережелерге сәйкес жүзеге асырылады.
      2. Қор қаражаты есебiнен жұмыстарды қаржыландыру мен кредиттеу агенттiк келiсiмге сәйкес өкiлеттi банк арқылы жүзеге асырылады.
 
             II. Қор қаражаты есебiнен жүзеге асырылатын шығындар
      3. Қор қаражаты тек қана Қазақстан астанасын көшiру және Ақмола қаласы мен оның ықпал аймағын одан әрi дамыту жөнiндегi бiрiншi кезектегi шаралардың мемлекеттiк бағдарламасына (бұдан әрi - Бағдарлама), сондай-ақ Қазақстан Республикасы Президентi Iс Басқармасының және Қазақстан Республикасының Жоғары және орталық органдарын Ақмола қаласына көшiру жөнiндегi мемлекеттiк комиссиясының (бұдан әрi - Комиссия) шешiмдерiнде көзделген шығындарды қаржыландыруға жұмсалады және осы Ережеде қарастырылғаннан басқа мақсаттарға алып қоюға немесе жұмсауға жатқызылмайды.
 
             III. Қор қаражатын пайдалануға қатысты жұмыстарға
                          қатысушы субъектiлер
      4. Тапсырыс берушiлер:
      Ақмола қаласына қоныс аударуға жататын мемлекеттiк органдар, сондай-ақ Комиссияның айқындауы бойынша Алматы қаласының және оның ықпал аймағының қазiргi заманғы инфрақұрылымын жасау жөнiндегi жекелеген жұмыс түрлерiн орындау жүктелген басқа да заңды тұлғалар.
      5. Мердiгерлер:
      кез-келген заңды тұлғалар, соның iшiнде нақты объектi бойынша мердiгерлiк қызметтi жүзеге асыру құқығына ие болу конкурсында ұтып шыққан шетелдiк заңды тұлғалар;
      Комиссия жекелеген жұмыс түрлерi мен объектiлердi орындау үшiн белгiлеген заңды тұлғалар.
      6. Қорды бөлушi:
      Қазақстан Республикасы Президентiнiң Iс Басқармасы.
 
             IV. Қор қаражатын берудiң негiздемесi
      7. Белгiленген тәртiппен бекiтiлген Бағдарлама, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Президентi Iс Басқармасы мен Комиссияның шешiмдерi Қор қаржысын беру үшiн негiздеме болып табылады.
 
             V. Қаржыландыру ашудың тәртiбi
      8. Қордың қаражаты есебiнен қаржыландыру мен кредиттеу үшiн тапсырыс берушi өкiлеттi банкке ағымдағы жылда жаңадан басталатын құрылыстардың күрделi құрылысының жоспары мен титулдық тiзiмдерiн бередi.
      9. Өкiлеттi банк белгiленген тәртiппен бекiтiлген жобалау-сметалық құжаттаманың кейiн берiлуiмен жобалау-iздестiру, өлшеу-зерттеу жұмыстарын, құрылысты, жабдық сатып алуды бiрге қаржыландыруды жүргiзедi.
 
             VI. Қор қаражатын берудiң тәртiбi
      10. Комиссия өзiнiң шешiмiмен егер олар Бағдарламада айқындалмаған болса, жекелеген жұмыс түрлерiн орындау жөнiндегi тапсырыс берушiлердiң функциясын министрлiктерге, мемлекеттiк комитеттерге және орталық атқарушы органдарға, сондай-ақ басқа да заңды тұлғаларға бекiтiп бередi. Тапсырыс берушiлер қолданылып жүрген заңдарға сәйкес жүргiзiлген жұмыстардың түпкi нәтижелерi үшiн жауап бередi.
      11. Тапсырыс берушiлер белгiленген тәртiппен тендер құжаттамасын әзiрлейдi, жобалау және құрылыс жұмыстарына тендер өткiзедi.
      12. Тендер жеңiмпазы анықталғаннан кейiн тапсырыс берушiмен контракт жасалады.
      13. Тендер нәтижесiнде теңгеде және АҚШ долларында айқындалған сома түпкiлiктi болып табылады және контракт жасау кезiнде өзгертуге жатпайды.
      Қазақстан Республикасы Президентi Iс Басқармасының шешiмi бойынша Қор қаражаты тендер жариялаусыз, ал министрлiктердiң, мемлекеттiк комитеттердiң және өзге орталық атқарушы органдардың өз қаражаттары - Комиссияның шешiмi бойынша берiлiне алады.
      14. Белгiленген тәртiп бойынша рәсiмделген қаржыландыру немесе кредиттеу шарты мердiгердiң кепiлдiк мiндеттемесiн қоса алғанда, контрактiлiк құжаттама толық көлемiнде өкiлеттi банкке берiледi.
      15. Барлық заңды тұлғалар - тапсырыс берушiлер бөлiнген мақсатты кредит қаражатын қайтарудың мерзiмдерi мен шарттарына сәйкес өкiлеттi банкпен кредиттiк шарт жасайды. Мемлекеттiк органдар, сондай-ақ бюджет есебiнен ұсталатын ұйымдар қайтарымсыз негiзде қаржыландырылады.
 
             VII. Қор қаржыларын пайдаланудың тәртiбi
      16. Күрделi құрылыстағы қаржыландыруды, кредиттеудi және есеп айырысуды, сондай-ақ ғимараттарды күрделi жөндеуден өткiзуге байланысты жұмыстарды қаржыландыруды смета бойынша бекiтiлген тиiстi жұмыс түрлерiн орындауға арналған контрактiде көзделген көлемде өкiлеттi банк арқылы Қор жүзеге асырады.
      17. Мердiгерлiк ұйымдарға құрылыс материалдарын дайындауға берiлетiн жыл сайынғы аванс сомасы атқарылған жұмыстар көлемiнiң 50 процентiнен аспауы тиiс және басқа мақсаттарға жұмсалынуы мүмкiн емес, қарыздарды және мiндеттi төлемдердi төлеуге алып қоюға жатпайды.
      Тапсырыс берушiлер мен мердiгерлiк құрылыс-монтаж ұйымдарының арасындағы есеп айырысулар мердiгер шарттарының негiзiнде жүргiзiледi.
      Орындалған жұмыс көлемi үшiн тапсырыс берушiмен мердiгер қол қойған орындалған құрылыс-монтаж жұмыстарының құны туралы анықтаманың негiзiнде мердiгерлiк ұйымдардың өзге шығыстары мен шығындарын ескере отырып ай сайын есеп айырысулар жүргiзiледi.
      18. Тапсырыс берушi мен жобалау ұйымдары арасындағы есеп айырысулар орындалған жобалық жұмыстардың кезең-кезеңi бойынша объектiлер бойынша жүзеге асырылады. Түпкiлiктi есеп айырысу әзiрленген құжаттамалар бойынша сараптаманың қосымша оң қорытындысы алынғаннан кейiн жүргiзiледi.
      Жобалау-iздестiру жұмыстарына арналған шарттарда жылдық жұмыс көлемiнiң 40 процентi мөлшерiнде аванс қарастырылуы мүмкiн.
      19. Қордың пайдаланылмаған қаржысы жыл бойында өкiлеттi банктiң арнайы шотында қалады және келесi жылға ауыстырылады.
 
             VIII. Қор қаражатын пайдалануға бақылау жасау
      20. Қор қаражатының нысаналы пайдаланылуына бақылау жасауды Қордың Байқаушы кеңесi және өкiлеттi банк жүзеге асырады. Осы қаражаттың мақсатсыз пайдалану фактiлерi анықталған жағдайда, кiнәлiлер Қазақстан Республикасының қолданылып жүрген заңдарына сәйкес жауап бередi.
      21. Өкiлеттi банк Қазақстан Республикасы Президентi Iс Басқармасының және Қордың келiсiмi бойынша орындалған жұмыстардың көлемiне бақылау өлшемдерiн жүргiзедi, кемшiлiктер анықталған кезде алынған артық сомалар Қор есебiнен қалпына келтiрiледi, ал тапсырыс берушiден айыппұл сомасы қосылып жазылған соманың 10 процентi мөлшерiнде Қордың кiрiсiне өндiрiлiп алынады.
 
             IХ. Қор қаражатын пайдалану шарттарын бұзғаны үшiн
                            жауапкершiлiк
      22. Қордың қаражатын пайдалану шарттарын және шарт мiндеттемелерiн бұзғаны үшiн кiнәлiлер Қазақстан Республикасы заңдарына және осы Ережеге сәйкес жауапкершiлiкке тартылады.
      23. Шарттар және контрактiлер жасау кезiнде осы тарауда айтылған жауапкершiлiк шаралары шарттық және контрактiлiк құжаттаманың мәтiнiне мiндеттi түрде енгiзiлуге жатады.
 
             Х. Қор қаражатын пайдалану кезiндегi ерекше шарттар
      24. Шетел инвестицияларын тартуға арналған контрактiлердi жасау кезiнде оларды пайдаланудың мiндеттi мынадай шарттары:
      қазақстандық құрылыс және жобалау ұйымдары кемiнде 30 процент;
      қазақстандық кәсiпорындардың өнiмдерi, жұмыстары және қызмет көрсетулерi кемiнде 30 процент болуы тиiс.
      25. Қазақстанға шетел жұмыс күшiнiң әкелiнуiне бақылау жасауды Қазақстан Республикасы Еңбек министрлiгiнiң органдары жүзеге асырады.
 

Об утверждении Правил финансирования и кредитования работ и услуг из республиканского внебюджетного фонда "Новая столица"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 1 октября 1996 г. N 1197. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 2 декабря 1998 г. N 1225 ~P981225.

     Во исполнение постановления Правительства Республики Казахстан от 21 ноября 1995 г. N 1582 P951582_ "О республиканском внебюджетном фонде "Новая столица" Правительство Республики Казахстан постановляет:
      утвердить прилагаемые Правила финансирования и кредитования работ и услуг из республиканского внебюджетного фонда "Новая столица".
 

     Премьер-Министр

  Республики Казахстан



                                         Утверждены



                                 постановлением Правительства

                                     Республики Казахстан

                                 от 1 октября 1996 г. N 1197



 
 
          Правила финансирования и кредитования работ и услуг
       из республиканского внебюджетного фонда "Новая столица"
 
                          I. Общие положения
 
      1. Финансирование затрат по обустройству новой столицы Республики Казахстан и дальнейшему развитию города Акмолы и зон его влияния за счет средств республиканского внебюджетного фонда "Новая столица" (далее - Фонд) осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан, постановлениями Президента и Правительства Республики Казахстан и настоящими Правилами.
      2. Финансирование и кредитование работ за счет средств Фонда осуществляется согласно агентскому соглашению через уполномоченный банк.
 
          II. Затраты, осуществляемые за счет средств Фонда
 
      3. Средства Фонда направляются только на финансирование затрат, предусмотренных Государственной программой первоочередных мер по переносу столицы Республики Казахстан и дальнейшему развитию города Акмолы и зон его влияния (далее - Программа), а также решениями Управления Делами Президента Республики Казахстан и Государственной комиссии Республики Казахстан по передислокации высших и центральных государственных органов в город Акмолу (далее - Комиссия), и не подлежат изъятию или расходованию на другие цели, не предусмотренные настоящими Правилами.
 
        III. Субъекты, участвующие в работах с использованием
                            средств Фонда
 
      4. Заказчики:
      государственные органы, подлежащие передислокации в город

 

Акмолу, а также другие юридические лица, на которых возложено

выполнение отдельных видов работ по созданию современной

инфраструктуры города Акмолы и зон его влияния по определению

Комиссии.


     5. Подрядчики:

     любые юридические лица, в том числе иностранные, выигравшие

конкурс на право осуществления подрядной деятельности по конкретному

объекту;

     юридические лица, определенные Комиссией и заказчиками для

выполнения отдельных видов работ и объектов.


     6. Распорядитель Фонда:

     Управление Делами Президента Республики Казахстан.


           IV. Основания для предоставления средств Фонда



 
       7. Основанием для предоставления средств Фонда является утвержденная в установленном порядке Программа, а также решения Управления Делами Президента Республики Казахстан и Комиссии.
 
                  V. Порядок открытия финансирования
 
      8. Для финансирования и кредитования за счет средств Фонда заказчик представляет в уполномоченный банк план капитального строительства и титульные списки вновь начинаемых строек на текущий год.
      9. Уполномоченный банк проводит параллельное финансирование проектно-изыскательских, обмерно-обследовательских работ, строительства, приобретения оборудования с последующим представлением проектно-сметной документации, утвержденной в установленном порядке.
 
               VI. Порядок предоставления средств Фонда
 
      10. Комиссия своим решением закрепляет за министерствами, государственными комитетами и иными центральными исполнительными органами, а также другими юридическими лицами функции заказчиков по выполнению отдельных видов работ, если они не определены Программой. Заказчики согласно действующему законодательству Республики Казахстан несут ответственность за конечные результаты проводимых работ.
      11. Заказчики в установленном порядке подготавливают тендерную документацию и проводят тендер на осуществление проектных и строительных работ.
      12. После определения победителя тендера заключается контракт с заказчиком.
      13. Сумма, определенная в результате тендера в тенге и долларах США, является окончательной и не подлежит изменению при заключении контракта.
      По решению Управления Делами Президента Республики Казахстан средства Фонда могут предоставляться без объявления тендера, а собственные средства министерств, государственных комитетов и иных центральных исполнительных органов - по решению Комиссии.
      14. Контрактная документация в полном объеме, включая гарантийные обязательства подрядчика, оформленный в установленном порядке договор финансирования или кредитования предоставляются в уполномоченный банк.
      15. Все юридические лица-заказчики заключают с уполномоченным банком кредитный договор в соответствии со сроками и условиями возврата выделенных средств целевого кредита. Государственные органы, а также организации, содержащиеся за счет бюджета, финансируются на безвозвратной основе.
 
               VII. Порядок использования средств Фонда
 
      16. Финансирование, кредитование и расчеты в капитальном строительстве, а также финансирование работ, связанных с проведением капитального ремонта зданий, осуществляются Фондом через уполномоченный банк в объемах, предусмотренных контрактами на выполнение соответствующих видов работ по утвержденной смете.
      17. Сумма ежегодного аванса подрядным организациям на заготовку строительных материалов не должна превышать 50 процентов от годового объема выполняемых работ и не может быть направлена на другие цели, не подлежит изъятию на оплату долгов и обязательных платежей. Выданный аванс погашается пропорционально стоимости выполненных работ.
      Расчеты между заказчиками и подрядными строительно-монтажными организациями производятся на основании договоров подряда.
      За выполненный объем работ ежемесячно производятся расчеты на основании подписанных заказчиком и подрядчиком справок о стоимости выполненных строительно-монтажных работ с учетом прочих расходов и затрат подрядных организаций.
      18. Расчеты между заказчиком и проектными организациями осуществляются по этапам выполненных проектных работ или по объектам в целом в пределах 80 процентов их договорной стоимости. Окончательный расчет производится после получения дополнительного заключения экспертизы по разработанной документации.
      В договорах на проектно-изыскательские работы может предусматриваться аванс в размере 40 процентов годового объема работ.
      19. Неиспользованные средства Фонда в течение года остаются на специальном счете уполномоченного банка и переходят на следующий год.
 
            VIII. Контроль за использованием средств Фонда
 
      20. Контроль за целевым использованием средств Фонда осуществляют Наблюдательный совет Фонда и уполномоченный банк. В случая выявления фактов нецелевого использования этих средств виновные несут ответственность в соответствии с действующим

 

законодательством Республики Казахстан.

     21. Уполномоченный банк проводит контрольные обмеры объемов

выполненных работ по согласованию с Управлением Делами Президента

Республики Казахстан и Фондом, при выявлении нарушений излишне

полученные суммы восстанавливает за счет Фонда, а сумму штрафа с

подрядчиком в размере 10 процентов от суммы завышений взыскивает в

доход Фонда.


              IХ. Ответственность за нарушение условий

                    использования средств Фонда


     22. За нарушение условий использования средств Фонда и

договорных обязательств виновные подлежат привлечению к

ответственности в соответствии с законодательством Республики

Казахстан и настоящими Правилами.

     23. При заключении договоров и контрактов меры ответственности,

изложенные в настоящем разделе, подлежат обязательному включению в

текст договорной и контрактной документации.


         Х. Особые условия при использовании средств Фонда


     24. При заключении контрактов на привлечение иностранных

инвестиций в них должны быть обязательные условия на использование:

     не менее 30 процентов казахстанских строительных и проектных

организаций;

     не менее 30 процентов продукции, работ и услуг казахстанских

предприятий.


 
       25. Контроль за ввозом в Республику Казахстан рабочей силы осуществляют органы Министерства труда Республики Казахстан.