Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Регламентi

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Қаулысы 1997 жылғы 3 шiлде N 1050. Күшi жойылды - ҚРҮ-нiң 1997.11.18. N 1599 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің Аппараты мен орталық атқарушы органдарының қайта ұйымдастырылуына байланысты Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қазақстан Республикасы Үкіметінің регламенті бекітілсін (қоса беріліп отырған).

      2. "Қазақстан Республикасы Үкіметі жұмысының регламенті туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1996 жылғы 22 ақпандағы № 226 қаулысының күші жойылған деп танылсын.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі                                                                                                      Ә.Қажыгелдин

  Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң
1997 жылғы 3 маусымдағы
N 1050 қаулысымен
Бекiтiлген

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Регламентi

I. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасының Үкiметi Қазақстан Республикасының атқарушылық билiгiн жүзеге асырады, атқарушы органдардың жүйесiн басқарады және олардың қызметiне басшылықты жүзеге асырады.

      2. Үкiметтiң қызметi Қазақстан Республикасының Конституциясымен, "Қазақстан Республикасының Үкiметi туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң Конституциялық заң күшi бар Жарлығымен, осы Регламентпен және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтiк құқықтық актiлерiмен реттеледi.

      3. Премьер-Министр мен Үкiметтiң қызметiн ақпараттық-талдаулық, құқықтық, консультативтiк, ұйымдастырушылық және материалдық-техникалық қамтамасыз етудi Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң Кеңсесi (бұдан әрi - Кеңсе) жүзеге асырады.

      4. Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң iс қағаздарын жүргiзу Кеңсеге жүктеледi.

      5. Заңдарда көзделген Үкiметтiң кадрлық мәселелерi республика Үкiметi белгiлеген кадрлар жөнiндегi шешiмдердi қарау мен қабылдаудың тәртiбiне сәйкес қаралады.


II. Жұмыстарды жоспарлау

      6. Үкiмет пен оның Төралқасының отырыстарында қаралуға арналған мәселелердiң тоқсан сайынғы тiзбесiн кезектi тоқсанға дейiн бiр ай бұрын министрлiктердiң, мемлекеттiк комитеттердiң, өзге де орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың және Кеңсенiң бөлiмшелерiнiң ұсынулары бойынша Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмi жасайды. Үкiмет пен оның Төралқасының отырыстарында қаралатын мәселелердiң тiзбесi республика Премьер-Министрiнiң өкiмiмен бекiтiледi.

      Қаралатын мәселелердiң бекiтiлген тiзбесi Кеңсенiң Басшысымен келiсiлген тiзiм бойынша Үкiмет мүшелерiне, облыстардың және Алматы қаласының әкiмдерiне, Кеңсе мен бөлiмдердiң басшыларына, басқа да ұйымдарға жiберiледi.

      7. Жоспарланған мәселенi тiзбеден алып тастауды немесе оны қарауды неғұрлым кейiнiрек мерзiмге ауыстыруды атқарушы бөлiм ұсынған анықтаманың негiзiнде республиканың Премьер-Министрi жүзеге асырады.

III. Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Үкiметi Төралқасының отырыстарын дайындау мен өткiзудiң тәртiбi

      8. Үкiметтiң отырысы кемiнде айына бiр рет өткiзiледi.

      9. Үкiметтiң отырысын Республиканың Премьер-Министрi не Президентi шақырады.

      10. Үкiметiнiң отырыстарында Премьер-Министр, ал ол болмаған кезде - мiндеттердiң бөлiнуiне сәйкес Премьер-Министрдi алмастырушы Премьер-Министрдiң орынбасары төрағалық етедi. Үкiмет аса маңызды мәселелердi қараған кезде оның отырыстарында республиканың Президентi төрағалық етедi.

      11. Үкiметiнiң отырысы, егер оған Үкiмет мүшелерiнiң кемiнде үштен екiсi қатысса, құқықтық күшi бар деп есептеледi. Үкiмет мүшелерi оның отырыстарына алмастыру құқығынсыз қатысады.

      12. Үкiметтiң отырысы ашық болып табылады. Республика Президентiнiң не Премьер-Министрiнiң бастамашылығы бойынша жабық отырыс өткiзiлуi мүмкiн.

      13. Үкiметтiң шешiмi отырысқа қатысушылардың көпшiлiк дауысымен қабылданады және Республика Үкiметiнiң қаулыларымен немесе хаттамалық шешiмдерiмен ресiмделедi.

      14. Үкiметтiң Төралқасы отырыстарының мерзiмдiлiгi мен күн тәртiбiн Кеңсе Басшысының ұсынысы бойынша Республиканың Премьер-Министрi айқындайды.

      Үкiмет Төралқасының отырыстарында Республика Премьер-Министрi, ал Премьер-Министр болмаған жағдайда оның тапсыруы бойынша - Премьер-Министрдiң бiрiншi орынбасары немесе Премьер-Министрдiң орынбасары төрағалық етедi.

      15. Үкiмет пен оның Төралқасының отырыстарына Премьер-Министрдiң Кеңсесi Басшысының ұсынуымен Премьер-Министрмен келiсiлген тiзiм бойынша облыстардың және Алматы қаласының әкiмдерi, өзге де мемлекеттiк органдар мен ұйымдардың басшылары, Премьер-Министр Кеңсесiнiң жауапты қызметкерлерi, шақырылған адамдар да қатыса алады.

      Үкiмет пен оның Төралқасының отырыстарына, сондай-ақ Президент Әкiмшiлiгiнiң Басшысы мен оның орынбасарлары, кеңесшiлерi, құрылымдық бөлiмшелерiнiң басшылары және Президент Әкiмшiлiгiнiң басқа да жауапты қызметкерлерi де қатыса алады.

      16. Үкiметтiң немесе Үкiмет Төралқасының отырыстарында қарауға арналған материалдарды отырысқа дейiн үш күннен кешiктiрмей атқарушы бөлiм енгiзедi. Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмi күн тәртiбiн жасайды және оған Кеңсенiң Басшысы қол қойғаннан кейiн Үкiмет мүшелерi мен Кеңсенiң бөлiмдерiне хабарлайды.

      Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмi күн тәртiбi мен қажет болған жағдайда басқа да материалдарды:

      Республика Президентiне, Парламент палаталарының төрағаларына, Үкiмет мүшелерiне, Кеңсе Басшысының орынбасарларына, Кеңсенiң бөлiмдерiне, құжаттардың жобаларын дайындаған орталық атқарушы органдарға, қажет болған жағдайларда - Парламент комитеттерiнiң басшыларына жiбередi.

      Барлық шешiмдердiң жобалары мен оларға материалдар отырыстар аяқталғаннан кейiн Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмiне қайтаруға жатады.

      17. Үкiмет пен оның Төралқасының отырыстарына мәселелер дайындаған кезде мынадай талаптарды сақтау қажет:

      Үкiмет пен оның Төралқасы отырыстарының қарауына енгiзiлетiн Үкiметiнiң қаулылары мен Премьер-Министр өкiмдерiнiң жобаларына құжатты енгiзген орталық атқарушы органның басшысы, атқарушы және тиiстi бөлiмiнiң меңгерушiсi, Үкiмет шешiмдерiн әзiрлеудi үйлестiру бөлiмiнiң меңгерушiсi, Заң қызметiнiң жетекшiсi, мәселе қарауындағы Премьер-Министрдiң орынбасары, мiндеттердiң бөлiнуi бойынша Кеңсе Басшысының орынбасарлары және Кеңсенiң Басшысы алдын ала виза қояды;

      жоба мен анықтама екi алшақтық арқылы басылған 5 бет мәтiннен аспауға тиiс;

      жобаның, анықтаманың және әрбiр мәселе бойынша келiсу парағының тақырыбы бiрдей болуы тиiс;

      талқыланатын мәселелер бойынша отырысқа шақырылғандардың тiзiмiн айқындауды және нақтылауды атқарушы бөлiм жүзеге асырады. Бөлiмнiң меңгерушiсi қол қойған шақырылғандардың тiзiмi (аты-жөнi, лауазымы) құжаттардың жобаларымен бiрге отырысқа дейiн үш күн бұрын Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмiне берiледi. Шақырылғандардың болуын, мәселенi дайындаған бөлiм қамтамасыз етедi;

      Үкiмет пен оның Төралқасының отырысына облыстардың әкiмдерiн, кәсiпорындар мен ұйымдардың басшыларын шақыру - атқарушы бөлiм дайындаған және Кеңсенiң Басшысы, ол болмаған кезде оны алмастырушы адам қол қойған жеделхатпен жүзеге асырылады;

      Үкiметтiң отырысында Президенттiң төрағалығымен қаралған жобалар Президент Әкiмшiлiгiнiң тиiстi бөлiмдерiмен келiсуге жатады;

      Үкiмет және оның Төралқасы отырысының қарауына енгiзiлетiн, орталық атқарушы органдар дайындаған Президент актiлерiнiң жобалары мынадай тәртiппен ұсынылады:

      бiрiншi басшы немесе оның орнындағы адам қол қойған iлеспе хатпен қоса құжатты қабылдаудың қажеттiгiнiң негiздемесi баяндалған және қажеттi экономикалық есептерi бар, жұмыс тобының құрамы көрсетiлген анықтама, жобаны орталық атқарушы органдардың басшыларымен келiсу парағы, баяндамашылардың аты-жөнi, жұмыс орны және лауазымы көрсетiлген тiзiмi, сондай-ақ мәселенi қарауға қатысу үшiн шақырылғандардың тiзiмi берiледi.

      18. Отырыстарға енгiзiлген және онда қаралған Үкiметтiң қаулылары мен Премьер-Министрдiң өкiмдерiнiң жобалары бойынша келiспеушiлiктер пайда болған және оларды тиянақтау жөнiнде тапсырма берiлген жағдайларда, атқарушы бөлiм екi күндiк мерзiмде Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмiне тиiстi тапсырманы атқарудың нақты мерзiмдерiн көрсете отырып Үкiмет шешiмдерiн әзiрлеудi үйлестiру бөлiмiмен және Заң қызметiмен келiсiлген хаттамалық шешiмнiң жобасын ұсынады.

      19. Үкiмет пен оның Төралқасының отырыстарында оған қатысушы лауазымды тұлғалар, талқыланатын мәселелердiң атауы, баяндама жасаушылар мен талқылау кезiнде сөйлеген адамдардың фамилиялары көрсетiлетiн хаттама жүргiзiледi. Қажет болғанда отырыстарда қаралған мәселелер магнитофон таспасына (диктафонға) жазылады.

      Жазбаларды таратып жазу (басу) Кеңсе Басшысының нұсқауы бойынша бiр мезгiлде не кейiнiрек жүргiзiледi.

      Хаттама бiр данада басылды, бес күндiк мерзiм iшiнде ресiмделедi және оған отырыста төрағалық етушi, ал оған қосымшаға - Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмiнiң меңгерушiсi қол қояды.

      Үкiмет пен оның Төралқасы отырыстарының хаттамаларына күнтiзбелiк жылға реттiк нөмiрлер берiледi. Хаттамалар Парламент палаталарының төрағаларына, Үкiмет Төралқасының мүшелерiне, Кеңсе Басшысының орынбасарларына, Президент Кеңсесiнiң Бастығына, Премьер-Министр мен Премьер-Министрдiң бiрiншi орынбасарларының кеңесшiлерiне, Кеңсенiң бөлiмдерiне, отырыста тиiстi тапсырмалар берiлген орталық және жергiлiктi атқарушы органдарға жiберiледi.

      Үкiмет пен оның Төралқасы отырыстарының хаттамалары қажеттiлiгi болмағанда жер-жерде актi бойынша жойылады.

      Үкiмет пен оның Төралқасы отырыстарының хаттамалары (түпнұсқалары), сондай-ақ оларға материалдар (оның iшiнде диктофондық жазбалар) Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмiнде сақталады.

     

      IV. Республика Үкiметiнiң қаулылары мен

      Премьер-Министрi өкiмдерiнiң жобаларын

      дайындаудың, ресiмдеудiң және таратудың

      тәртiбi

     

      20. Жедел қарауды қажет ететiн республика Үкiметiнiң қаулылары мен Премьер-Министрi өкiмдерiнiң жобаларын дайындауды республиканың орталық атқарушы органдары жүзеге асырады. Жоба Экономика және сауда министрлiгiмен, Қаржы министрлiгiмен, Әдiлет министрлiгiмен және басқа да мүдделi орталық атқарушы органдармен келiсiлген, бiрiншi басшылары немесе оларды алмастырушы адамдар қол қойған қазақ және орыс тiлдерiнде ұсынылады. Қажет болған дискеттер қосарламаға бағдарламаларда ұсынылады. Келiсу "ескертпелерiмен" болған кезде жобаға қажеттi түсiндiрмелермен бiрге келiспеушiлiктер туралы анықтама қоса берiледi.

      Жобалардың сапалы және уақытылы әзiрленуi және Үкiметке бекiтiлген мерзiмдерде ұсынылуы үшiн орталық атқарушы органдардың бiрiншi басшылары жеке жауаптылықта болады.

      21. Премьер-Министр Кеңсесiнiң атқарушы бөлiмi жобаны мүдделi бөлiмдермен келiсудi қамтамасыз етедi, одан кейiн жобаға атқарушы, тиiстi бөлiмнiң меңгерушiсi, Үкiмет шешiмдерiн әзiрлеудi үйлестiру бөлiмi, Заң қызметi, мiндеттердiң бөлiнуi бойынша Кеңсе Басшысының орынбасарлары, Премьер-Министрдiң орынбасарлары (Премьер-Министр өкiмдерiнiң жобаларына - Премьер-Министрдiң жетекшiлiк ететiн орынбасары) Кеңсенiң Басшысы виза қояды.

      Қажет болғанда, Кеңсенiң бөлiмдерiнде қаралғандығы ескерiле отырып, жоба пысықтау және мүдделi министрлiктермен және ведомстволармен келiсу үшiн тиiстi орталық атқарушы органға жiберiлуi мүмкiн.

      Кеңсенiң тиiстi бөлiмдерiнiң меңгерушiлерi ұсынылған жобалардың сапасы мен олардың Премьер-Министрдiң қарауына уақытында енгiзiлуi үшiн жеке жауаптылықта болады.

      22. Үкiмет қаулысының, Премьер-Министр өкiмiнiң дайындалған жобасына орталық атқарушы орган мен Премьер-Министр Кеңсесiнiң атқарушы бөлiмi мәселенiң қысқаша мазмұны мен аталмыш шешiмдi қабылдаудың қажеттiлiгiне негiздемесi жазылған анықтама жасайды.

      23. Үкiметтiң қаулысы мен Премьер-Министр өкiмiнiң түпкiлiктi тиянақталған жобасы белгiленген үлгiдегi бланктерге басылады, Визалары бар бiрiншi данасы қол қоюға ұсынылады, екiншiсi оны кейiн баспаханаға беру үшiн iсте қалады.

      Егер құжаттың жобасы осы Регламенттiң талаптары бұзыла отырып дайындалған жағдайларда, Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмi оны пысықтауға қайтарады.

      24. Үкiметiнiң шешiмi мен Премьер-Министрдiң өкiмiне Премьер-Министр қол қояды. Премьер-Министр болмаған жағдайда оның тапсыруы бойынша Премьер-Министрдiң бiрiншi орынбасары қол қояды, оларға қосымшаға құжатты дайындаған бөлiмнiң меңгерушiсi мен атқарушы виза қояды.

      25. Үкiметтiң қаулылары мен Премьер-Министр өкiмдерiнiң қол қойылған түпнұсқалары қосымшаларымен бiрге олардың ресiмделуiнiң дұрыстығы, жобаның барлық нұсқаларының, жөнелту көрсеткiштерiнiң, келiсу парағында көрсетiлген басқа да бастапқы құжаттардың болуы тексерiлетiн Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмiне берiледi. Құжаттар пакетi толық жинақталмаған жағдайда атқарушы екi күндiк мерзiмнен кешiктiрмей жоқ материалдарды ұсынуға мiндеттi.

      Шешiмнiң түпнұсқасына қол қойылғаннан кейiн оған түзету енгiзуге болмайды.

      Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмi құжаттардың уақытында шығуы мен адресаттарға жiберiлуi үшiн жауаптылықта болады.

      26. Қажет болған жағдайда, Үкiметтiң қаулысы мен Премьер-Министрдiң өкiмiнiң қосымша данасы жөнелту көрсеткiшiнде белгi қойылуы арқылы Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмi меңгерушiсiнiң рұқсатымен ғана берiледi.

      Қажет болған кезде, Үкiмет актiлерiне қосымшалар адресаттарға үзiндi түрiнде жiберiледi.

      27. Үкiметтiң қаулылары мен Премьер-Министр өкiмдерiнiң бұрын таратылған даналарын ауыстыру Кеңсе Басшысының рұқсатымен ғана жүргiзiлуi мүмкiн. Бастапқы жiберiлген құжаттар Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмiне қайтарылуы тиiс. Жөнелту көрсеткiшiнде қайтарылғандығы туралы белгi жасалады, қайтарылған даналар жойылады.

     

      V. Республика Үкiметi енгiзетiн Қазақстан Республикасының

      Президентi актiлерiнiң жобаларын дайындау

     

      28. Үкiмет енгiзетiн Республика Президентi актiлерiнiң жобаларын дайындауды Республика Премьер-Министрi орынбасарларының немесе мәселенi дайындау жоспарында құрылуы көзделген жұмыс тобының басшылығымен орталық атқарушы органдар, Кеңсенiң тиiстi бөлiмдерi жүзеге асырады.

      Президент актiлерiнiң жобалары Үкiметтiң қаулысымен енгiзiледi.

      29. Республика Президентi актiлерiнiң жобалары мен Үкiмет қаулыларының жобаларына атқарушы, тиiстi бөлiмнiң меңгерушiсi, Әдiлет министрлiгi, сондай-ақ Үкiмет шешiмдерiн әзiрлеудi үйлестiру бөлiмi мен Заң қызметi, Премьер-Министрдiң мәселе қарауындағы орынбасары, Кеңсенiң Басшысы, Премьер-Министр виза қояды. Республика Президентi актiсiнiң жобасымен республиканың Премьер-Министрi, оны алмастырушы қол қойған iлеспе жазба қоса берiледi.

      Мақұлдамаған қорытынды немесе ескертпелер мен ұсыныстар болған жағдайларда Президент актiлерiнiң жобаларын атқарушы бөлiм Президент актiсiнiң жобасын ұсынған орталық атқарушы органға пысықтауға және мүдделi министрлiктермен және ведомстволармен келiсуге қайтарады.

      30. Орталық атқарушы органдар дайындаған, Экономика және сауда министрлiгiмен, Қаржы министрлiгiмен, Әдiлет министрлiгiмен және басқа да мүдделi министрлiктермен және ведомстволармен келiсiлген және олар түпнұсқасының мәтiнiне виза қойған республика Президентi актiлерiнiң жобалары қазақ және орыс тiлдерiнде Кеңсенiң тиiстi бөлiмiне ұсынылады. Бiрiншi басшы немесе оның орнындағы адам қол қойған iлеспе хатқа құжатты қабылдау қажеттiгiнiң негiздемесi, оның iшiнде қаржылық, жазылған анықтама мен Президенттiң осы мәселе бойынша бұрын қабылданған актiлердiң тiзбесi, олардың атқарылуы туралы анықтама, қажет болған кезде әлеуметтiк-саяси талдаудың нәтижелерi мен актiнi қабылдаудың күтiлiп отырған салдарына болжам, сондай-ақ жұмыс тобының құрамы, жөнелту көрсеткiшi көрсетiле отырып барлық мүдделi орталық атқарушы органдармен келiсiлгендiгi туралы анықтама қоса берiледi.

      31. Осы Регламентпен белгiленген орталық атқарушы органдар ұсынатын Президент актiлерiнiң жобалары бойынша келiсу рәсiмi мен қорытындылар дайындауы, егер басқа мерзiмдер көзделмесе олар түскен күннен бастап он күннен аспайтын мерзiм iшiнде Кеңсенiң бөлiмдерi жүзеге асырады.

     

      VI. Үкiметтiң заң жобалары жұмыстарының жоспары мен

      Үкiметтiң заң жобалары жұмыстарының жоспарына

      енгiзiлген заң жобаларын дайындаудың тәртiбi

     

      32. Үкiметтiң заң жобалары жұмыстары жоспарының жобасы министрлiктердiң және басқа да орталық атқарушы органдардың ұсыныстарының негiзiнде қалыптастырылды және оны Үкiмет қаулыларының жобаларын енгiзу үшiн белгiленген тәртiппен Әдiлет министрлiгi Үкiметке ұсынады.

      33. Республиканың орталық атқарушы органдары заң жобалары жұмыстарының тiзбесiне сүйене отырып, белгiленген мерзiмдерде қазақ және орыс тiлдерiнде заң жобаларын әзiрлейдi және Республика Үкiметiне ұсынады.

      Орталық атқарушы органдардың бiрiншi басшылары заң жобаларының сапасы, олардың уақытында әзiрленуi мен ұсынылуы үшiн жеке жауаптылықта болады.

      34. Заңдардың жобалары Қаржы министрлiгiмен, Экономика және сауда министрлiгiмен, Әдiлет министрлiгiмен, Кеңсе Басшысының орынбасарымен, Заң қызметiмен, сондай-ақ:

      қаржы және несие-ақша саясаты мәселелерi бойынша - Ұлттық Банкпен;

      сыртқы саясат және дипломатиялық қызмет мәселелерi бойынша - Сыртқы iстер министрлiгiмен келiсiлгеннен кейiн Республика Үкiметiнiң қарауына енгiзiледi.

      Одан басқа, жекелеген заң жобалары бойынша экономикалық, құқықтық, ғылыми-техникалық және өзге де сараптамалар ұсынылады.

      Мақұлдамаған қорытындылар немесе ескертпелер мен ұсыныстар болған жағдайда заңдардың жобаларын атқарушы бөлiм заң жобасын ұсынған орталық атқарушы органға пысықтауға және мүдделi министрлiктермен және ведомстволармен келiсуге қайтарады.

      Егер Үкiмет басқа мерзiмдер белгiлемесе, жобаларды келiсудiң мерзiмi он күннен аспауы тиiс.

      35. Республика Үкiметiнiң заң шығарушылық бастамашылығы тәртiбiмен дайындалған заң жобасы Конституциямен және заңдармен Мемлекет басшысының өкiлеттiгiне жатқызылған мәселелердi қозғаған жағдайда, олар Республика Президентiмен келiсуге жатады.

      Үкiмет Парламентiнiң Мәжiлiсiне енгiзетiн заңдардың жобалары Республика Президентiнiң Әкiмшiлiгiмен келiсуге жатады.

      36. Үкiметтiң қарауына ұсынылған заң жобасы жөнiндегi материалдар заңның жобасын, заңды қабылдаудың қажеттiгiнiң негiздемесi, қабылданатын заңның мақсаты, мiндеттерi, негiзгi ережелерi және болжалып отырған салдары бар түсiндiрме жазбаны, егер заңды жүзеге асыру шығындарды талап ететiн болса қаржы-экономикалық есептi, жұмыс тобының құрамын, оның орталық атқарушы органының бiрiншi басшысымен келiсiлген Парламентте заң жобасы жөнiнде баяндама жасаушының кандидатурасы жөнiндегi ұсынысты, аталмыш заң жобасының қабылдануына байланысты өзгертiлуге немесе күшi жойылған деп тануға жататын заң актiлерiнiң тiзбесiн және аталмыш заңды жүзеге асыру үшiн қажеттi нормативтiк актiлердi әзiрлеу туралы ұсынысты, сондай-ақ қажет болған жағдайларда, заңды қолдануға енгiзу туралы Парламент қаулысының жобасы мен сараптамалардың қорытындысын қамтуы тиiс, ал қолданылып жүрген заңдарға өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы заңдардың жобалары бойынша баптардың бұрынғы және жаңа редакциясының салыстырма кестесi ұсынылады.

      37. Үкiмет Парламенттiң Мәжiлiсiне енгiзетiн заң жобалары, әдетте, Үкiметтiң не оның Төралқасының отырыстарында қаралады. Заң жобасын талқылау заң жобасын әзiрлеушiнiң, Кеңсенiң тиiстi бөлiмдерi өкiлдерiнiң, сарапшылардың мiндеттi қатысуымен өткiзiледi. Талқылауға мүдделi министрлiктердiң, мемлекеттiк комитеттердiң және ведомстволардың, қоғамдық бiрлестiктердiң, бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдерi де шақырылуы мүмкiн.

      Заң жобасын қараудың нәтижелерi бойынша және ол Парламенттiң Мәжiлiсiне жолданған жағдайда Үкiметтiң қаулысы қабылданады. Егер мұндай шешiм қабылданбаса, Үкiмет пен оның Төралқасы отырысының хаттамасында нақты мерзiмдерi мен атқарушылары белгiлене отырып заң жобасын пысықтауға қайтару туралы көрсетiледi. Шешiмнiң атқарылуын белгiленген тәртiппен Кеңсе бақылайды.

     

      VII. Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң актiлерiн

      жариялаудың тәртiбi

     

      38. Қол қойылған құжаттарды ресми бұқаралық баспасөз құралдарында жариялау туралы шешiмдi Кеңсенiң Басшысы немесе оның орынбасарлары қабылдайды. Жариялауға жататын Үкiмет қабылдаған актiнi Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмi қазақ және орыс тiлдерiнде ҚазТАГ-қа жолдайды.

      39. Үкiмет пен оның Төралқасының отырыстары, Премьер-Министр мен оның орынбасарлары, Кеңсе өткiзген шаралар туралы басқа да ресми материалдарды дайындауды Үкiметтiң Баспасөз қызметi жүзеге асырады.

      40. Мемлекеттiк немесе заңды арнаулы қорғалатын өзге де құпиялары бар мәлiметтердi қамтитын актiлер жариялауға жатпайды. Бұл ретте құжаттарға оның құпиялылығы туралы белгi қойылады және олар белгiленген тәртiппен олардың күшi қолданылатын ұйымдар мен азаматтардың назарына жеткiзiледi.

      41. Үкiметтiң қаулысы Қазақстан Республикасының Президентi мен Қазақстан Республикасының Үкiметi актiлерiнiң жинағында жарияланады.

     

      VIII. Атқаруды бақылау мен тексерудi

      ұйымдастырудың тәртiбi

     

      Президенттiң, Парламенттiң актiлерiнiң, Үкiмет шешiмдерiнiң

      және халықаралық келiсiмдердiң атқарылуына бақылау

      жасау туралы

     

      42. Республика Президентi мен Парламентiнiң Үкiметке тапсырма берiлген актiлерi, Үкiмет пен оның Төралқасының шешiмдерi, Республикасы Премьер-Министрiнiң бекiтушi немесе өкiм ету сипатындағыларын қоспағанда өкiмдерi бақылауға алынады.

      Бақылаудағы директивалық құжаттарға оның атқарылуына жауапты бөлiм, Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмi үшiн тiркеу кәртiшкелерi жүргiзiледi. Көрсетiлген кәртiшкелер бойынша қызметтiк хат-хабарлар және азаматтардың өтiнiштерiн қарау секторы өз кезегiнде түскен материалдар туралы Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмiне хабарлайтын бөлiмдер бойынша тиiстi шығатын хат-хабарларды бөледi.

      43. Бақылаудағы Президенттiң, Парламенттiң актiлерiнiң, Үкiмет пен оның Төралқасының шешiмдерiнiң, республика Премьер-Министрi өкiмдерiнiң уақытында және сапалы атқарылуы үшiн жауаптылық Кеңсе бөлiмдерiнiң басшыларына, олар атқаруға жолданған министрлiктердiң, мемлекеттiк комитеттердiң және басқа да орталық атқарушы органдардың бiрiншi басшыларына жүктеледi. Атқарушы бөлiм көрсетiлген құжаттарды алғаннан кейiн үш күндiк мерзiм iшiнде оларды жүзеге асыру жөнiндегi ұйымдастыру шараларының тiзбесiн Кеңсе Басшысының бекiтуiне ұсынады.

      44. Бақылаудағы Президенттiң Парламенттiң, Үкiметтiң актiлерiнiң, республика Премьер-Министрi өкiмдерiнiң атқарылу мерзiмдерiнiң сақталуын, сондай-ақ Мәжiлiстiң қарауына енгiзiлетiн заң жобаларын дайындауды Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмi бақылайды.

      45. Көрсетiлген бақылаудағы директивалық құжаттарда бiрнеше бөлiмдер жетекшiлiк ететiн мәселелер қойылған жағдайларда, атқарушы үш күндiк мерзiм iшiнде басқа бөлiмдер атқаруы тиiс тармақтарды көрсете отырып тапсырманың жобасын жасайды, оны олармен келiседi және Кеңсе Басшысының бекiтуiне ұсынады. Қол қойылған тапсырманың көшiрмелерi онда көрсетiлген бөлiмдер мен Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмiне жолданады.

      Республика Президентiнiң шешiмi бөлiмдерiнiң қатысуынсыз қабылданатын жағдайларда, атқарушыларды Кеңсенiң басшылығы айқындайды.

      Президенттiң актiлерiнде Үкiметтiң тапсырмаларды атқарушының нақты мерзiмдерi болмаған кезде, оны Кеңсе тиiстi атқарушы бөлiммен келiседi және Премьер-Министрдiң немесе оның орынбасарының Мемлекет басшысының келiп түскен шешiмiне тапсырмаларында көрсетiледi.

      Құжаттың атқарылуына бақылау жасау Премьер-Министрдiң орынбасарларына жүктелген жағдайларда, атқарушыны Премьер-Министрдiң орынбасары айқындайды және көмекшiсi арқылы ол туралы Кеңсенiң Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмiне хабарлайды.

      46. Атқарушы, бақылаудағы құжат бойынша келiп түскен материалдарды бақылауды, жинауды, өңдеудi және жинақтап қорытуды, Премьер-Министрдiң немесе оның орынбасарының атына белгiленген мерзiмдерде Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмi меңгерушiсiнiң қолы қойылған оның орындалу барысы туралы ақпарат дайындауды қамтамасыз етедi.

      47. Бақылаудағы құжаттың атқарылуының нақты мерзiмдерi болмаған кезде орталық атқарушы органдарға құжаттың түскен күнiнен бастап есептелетiн бiр айлық атқару мерзiмi белгiленедi.

      Бөлiмге орталық және жергiлiктi атқарушы органдардан материалдарды алғаннан кейiн оны түпкiлiктi әзiрлеуге бiр айлық мерзiм белгiленедi.

      48. Бақылаудағы құжатты атқарудың мерзiмi атқарушы органның жазбасының, аталмыш құжатқа қол қойған адамдардың қарарларының негiзiнде ұзартылады. Министрлiктердiң, мемлекеттiк комитеттердiң және басқа да орталық атқарушы органдардың осы мәселе жөнiндегi хаттары осындай тәртiппен қаралады. Құжатты атқару мерзiмiн ұзартуға дәлелдi дәйектер болған кезде үш реттен артық жол берiлмейдi және оны атқарудың мерзiмi аяқталғанға дейiн кемiнде екi-үш күн бұрын ресiмделуi тиiс.

      Мерзiмнiң ұзартылғандығы туралы Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмiне хабарланады.

      Президенттiң Үкiметке қатысты актiлерiн бақылаудан алу және олардың атқарылу мерзiмдерiн ұзарту мәселелерiн Президенттiң Әкiмшiлiгi қарайды.

      Президенттiң актiлерiн жүзеге асыру жөнiндегi Үкiметтiң қаулысы қабылданған жағдайларда, оның атқарылуы мәселесiн Президенттiң Әкiмшiлiгi тек Президенттiң актiсiмен бiрдей тармақтары бойынша ғана шешедi, барлық қалған тармақтары бойынша бұл мәселелердi Үкiмет қарайды.

      49. Тиiстi құжат оның орындалуы туралы бөлiмнiң ақпараты, анықтамасы бойынша немесе Президенттiң актiлерiн жүзеге асыру немесе Үкiметтiң бұрын қабылданған шешiмдерiн дамыту жөнiнде қабылданған Үкiметтiң қаулысының негiзiнде Премьер-Министрдiң, Премьер-Министр орынбасарларының қарарларымен бақылаудан алынады. Мұндай тәртiп құжаттар бөлiмнiң жұмыстық бақылауына ауыстырылған кезде де белгiленедi.

      Атқарылған құжаттардың бақылаудан алынғандығы туралы және олардың жұмыстық бақылауға ауыстырылғандығы туралы Құжаттамалық қамтамасыз ету және қызмет көрсету бөлiмiне хабарлануы тиiс. Атқарушы хабарлауға жауапты болады.

      Мемлекетаралық және үкiметаралық келiсiмдердегi тапсырма Сыртқы байланыстар және хаттама бөлiмi әзiрлеген жоспар-кестелерге сәйкес белгiленген тәртiппен бақылаудан алынады.

     

      Президенттiң, Премьер-Министрдiң, Премьер-Министрдiң

      орынбасарларының және Кеңсе Басшысының тапсырмалары

      бар құжаттардың атқарылуына бақылау жасау туралы

     

      50. Президенттiң, Премьер-Министрдiң, Премьер-Министрдiң орынбасарларының және Кеңсе Басшысының тапсырмалары бар құжаттардың атқарылуына бақылау жасау, олар атқарылуға жолданған бөлiмдерге жүктеледi.

      Премьер-Министрдiң орынбасарлары тапсырмаларының атқарылуына бақылау жасауды, сондай-ақ олардың кеңесшiлерi жүзеге асырады.

      Тапсырмаларда, әдетте, құжаттарды атқарудың мерзiмдерi белгiленедi. Олар болмаған жағдайларда орталық атқарушы органдарға құжат келiп түскен күннен бастап есептелетiн бiр айлық атқару мерзiмi, ал "жедел" белгiлi болған кезде - атқарушы алған күннен бастап он күндiк мерзiм белгiленедi.

      Атқарудың нақты мерзiмi болған кезде министрлiктер, ведомстволар, өзге де орталық атқарушы органдар тапсырмада көрсетiлген мерзiмнiң ортасында талап етiлген құжаттарды ұсынуға мiндеттi. Кеңсенiң бөлiмдерi қалған уақытта құжатты пысықтауды, Кеңседе келiсудi және Премьер-Министрдiң, Премьер-Министрдiң осы тапсырманы берген орынбасарының қарауына енгiзудi қамтамасыз етедi.

      Егер құжаттың белгiленген мерзiмде орындалуы мүмкiн болмаса, онда бөлiм оның кешiктiрiлуiнiң себептерi туралы жазбаша хабарлауы және кейiнге қалдыру туралы сұрауын дәлелдеуi тиiс. Құжаттың атқарылу мерзiмiн тапсырманы берген басшы ұзартады.

      51. Тапсырманы бақылаудан алу Басшылықтың рұқсатымен жүзеге асырылады. Ол үшiн бөлiм меңгерушiсi қарарға қол қойған басшының атына iстелген жұмыстар және тапсырманы бақылаудан алудың себептерi туралы ақпарат ұсынады.

Регламент Правительства Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 3 июля 1997 г. N 1050. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 18 ноября 1997 г. N 1599 ~P971599.

      В связи с реорганизацией Аппарата Правительства Республики Казахстан и центральных исполнительных органов Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить Регламент Правительства Республики Казахстан (прилагается).

      2. Признать утратившим силу постановление Правительства Республики Казахстан от 22 февраля 1996 г. № 226 "О регламенте работы Правительства Республики Казахстан".

      Премьер-Министр
Республики Казахстан                                                                                           А. Кажыгелдин

  Утвержден
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 3 июля 1997 г. N 1050

      РЕГЛАМЕНТ
Правительства Республики Казахстан

      I. Общие положения

      1. Правительство Республики Казахстан осуществляет исполнительную власть Республики Казахстан, возглавляет систему исполнительных органов и осуществляет руководство их деятельностью.

      Деятельность Правительства регулируется Конституцией Республики Казахстан, Указом Президента Республики Казахстан, имеющим силу Конституционного закона, Z952688_ "О Правительстве Республики Казахстан", настоящим Регламентом и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан.

      3. Информационно-аналитическое, правовое, консультативное, организационное и материально-техническое обеспечение деятельности Премьер-Министра и Правительства осуществляет Канцелярия Премьер-Министра Республики Казахстан (далее - Канцелярия).

      4. Ведение делопроизводства Правительства Республики Казахстан возлагается на Канцелярию.

      5. Кадровые вопросы Правительства, предусмотренные законодательством, рассматриваются в соответствии с порядком рассмотрения и принятия решений по кадрам, устанавливаемым Правительством Республики.

     

      II. Планирование работы

     

      6. Ежеквартальный перечень вопросов для рассмотрения на заседаниях Правительства и его Президиума составляется Отделом документационного обеспечения и обслуживания по предложениям министерств, государственных комитетов, иных центральных и местных исполнительных органов и подразделений Канцелярии за месяц до очередного квартала. Перечень вопросов, рассматриваемых на заседаниях Правительства и его Президиума, утверждается распоряжением Премьер-Министра Республики.

      Утвержденный перечень рассматриваемых вопросов рассылается

     

      членам Правительства, акимам областей и г. Алматы, руководителям

      Канцелярии и отделов, другим организациям по списку, согласованному

      с Руководителем Канцелярии.

      7. Исключение запланированного вопроса из перечня или перенос

      его рассмотрения на более поздний срок осуществляется

      Премьер-Министром Республики на основании справки, представляемой

      отделом-исполнителем.

      III. Порядок подготовки и проведения заседаний

      Правительства и Президиума Правительства

      Республики Казахстан

      8. Заседания Правительства проводятся не реже одного раза в

      месяц.

      9. Заседания Правительства созываются Премьер-Министром либо

      Президентом Республики.

      10. На заседаниях Правительства председательствует Премьер-Министр, а в его отсутствие - Заместитель Премьер-Министра, замещающий Премьер-Министра в соответствии с распределением обязанностей. При рассмотрении Правительством особо важных вопросов на его заседаниях председательствует Президент Республики.

      11. Заседание Правительства считается правомочным, если в нем принимает участие не менее двух третей членов Правительства. Члены Правительства участвуют в его заседании без права замены.

      12. Заседания Правительства являются открытыми. По инициативе Президента либо Премьер-Министра Республики могут проводиться закрытые заседания.

      13. Решения Правительства принимаются большинством голосов присутствующих на заседании и оформляются постановлениями или протокольными решениями Правительства Республики.

      14. Периодичность и повестка дня заседаний Президиума Правительства определяется Премьер-Министром Республики по представлению Руководителя Канцелярии.

      На заседаниях Президиума Правительства председательствует Премьер-Министр Республики, а в случае отсутствия Премьер-Министра по его поручению - Первый заместитель Премьер-Министра или Заместитель Премьер-Министра.

      15. На заседаниях Правительства и его Президиума могут также участвовать акимы областей и г. Алматы, руководители иных государственных органов и организаций, ответственные работники Канцелярии Премьер-Министра, приглашенные лица по списку, согласованному с Премьер-Министром по представлению Руководителя Канцелярии Премьер-Министра.

      На заседаниях Правительства и его Президиума могут также участвовать Руководитель Администрации Президента и его заместители, советники, руководители структурных подразделений и другие ответственные работники Администрации Президента.

      16. Материалы для рассмотрения на заседаниях Правительства или Президиума Правительства вносятся отделом-исполнителем не позднее чем за три дня до заседания. Отдел документационного обеспечения и обслуживания составляет повестку и после подписания ее Руководителем Канцелярии оповещает членов Правительства и отделы Канцелярии.

      Повестка дня и при необходимости другие материалы рассылаются Отделом документационного обеспечения и обслуживания:

      Президенту Республики, председателям Палат Парламента, членам Правительства, заместителям Руководителя Канцелярии, отделам Канцелярии, центральным исполнительным органам, готовившим проекты документов, в необходимых случаях - руководителям комитетов Парламента.

      Все проекты решений и материалы к ним по окончании заседаний подлежат возврату в Отдел документационного обеспечения и обслуживания.

      17. При подготовке вопросов к заседаниям Правительства и его Президиума необходимо соблюдать следующие требования:

      проекты постановлений Правительства и распоряжений Премьер-Министра, выносимые на рассмотрение заседания Правительства и его Президиума, предварительно визируются руководителем центрального исполнительного органа, вносившего документ, исполнителем и заведующим соответствующим отделом, заведующим Отделом координации подготовки правительственных решений, руководителем Юридической службы, Заместителем Премьер-Министра, в ведении которого находится вопрос, заместителями Руководителя Канцелярии по распределению обязанностей и Руководителем Канцелярии;

      проект и справка не должны превышать 5 страниц текста, напечатанного через два интервала;

      проект, справка и лист согласования по каждому вопросу должны иметь идентичные заголовки;

      определение и уточнение списка приглашенных на заседания по обсуждаемым вопросам осуществляются отделом-исполнителем. Список приглашенных (фамилия, имя, отчество, должность), подписанный заведующим отделом, вместе с проектами документов передается в Отдел документационного обеспечения и обслуживания за три дня до заседания. Явку приглашенных обеспечивает отдел, готовивший вопрос;

      вызов акимов областей, руководителей предприятий и организаций на заседания Правительства и его Президиума производится телеграммой, подготовленной отделом-исполнителем и подписанной Руководителем Канцелярии, а в его отсутствие - лицом, его замещающим;

      проекты, рассмотренные на заседаниях Правительства под председательством Президента, подлежат согласованию с соответствующими отделами Администрации Президента.

      Проекты актов Президента, вносимые на рассмотрение заседания Правительства и его Президиума, подготовленные центральными исполнительными органами, представляются в следующем порядке:

      к сопроводительному письму, подписанному первым руководителем или лицом, его замещающим, прилагаются справка с изложением обоснования необходимости принятия документа и необходимыми экономическими расчетами, с указанием состава рабочей группы, лист согласования проекта с руководителями центральных исполнительных органов, список докладчиков с указанием их фамилии, имени, отчества, места работы и должности, а также список приглашенных для участия в рассмотрении вопроса.

      18. В случаях, когда по внесенным и рассмотренным на заседаниях проектам постановлений Правительства и распоряжений Премьер-Министра возникают разногласия и даются поручения по их доработке, отдел-исполнитель в двухдневный срок представляет в Отдел документационного обеспечения и обслуживания согласованный с Отделом координации подготовки правительственных решений и Юридической службой проект протокольного решения с указанием конкретных сроков исполнения соответствующих поручений.

      19. На заседаниях Правительства и его Президиума ведется протокол, в котором указываются присутствующие должностные лица, названия обсуждаемых вопросов, фамилии докладчиков и выступивших при обсуждении. При необходимости, вопросы, рассматриваемые на заседаниях, записываются на магнитофонную ленту (диктофон).

      Расшифровка записи может производиться одновременно либо позже по указанию Руководителя Канцелярии.

      Протокол печатается в одном экземпляре, оформляется в пятидневный срок и подписывается председательствующим на заседании, а приложения к ним - заведующим Отделом документационного обеспечения и обслуживания.

      Протоколам заседаний Правительства и его Президиума присваиваются порядковые номера на календарный год. Протоколы рассылаются Председателям палат Парламента, членам Президиума Правительства, заместителям Руководителя Канцелярии, Начальнику Канцелярии Президента, советникам Премьер-Министра и первых заместителей Премьер-Министра, отделам Канцелярии, центральным и местным исполнительным органам, которым на заседаниях даны соответствующие поручения.

      Протоколы заседаний Правительства и его Президиума уничтожаются по акту, на местах, по минованию надобности.

      Протоколы заседаний Правительства и его Президиума (подлинники), а также материалы к ним (в том числе диктофонные записи) хранятся в Отделе документационного обеспечения и обслуживания.

     

      IV. Порядок подготовки, оформления и рассылки

      проектов постановлений Правительства и распоряжений

      Премьер-Министра Республики

     

      20. Подготовка проектов постановлений Правительства и распоряжений Премьер-Министра Республики, требующих оперативного рассмотрения, осуществляется центральными исполнительными органами республики. Проекты представляются на казахском и русском языках, согласованные с Министерством экономики и торговли, Министерством финансов, Министерством юстиции и другими заинтересованными центральными исполнительными органами, подписанные первыми руководителями или лицами, их замещающими. При необходимости представляются дискеты на совмещенных программах. При наличии согласования "с замечаниями", к проекту прикладывается справка о разногласиях с необходимыми пояснениями.

      Персональную ответственность за качественную и своевременную разработку и представление проектов в утвержденные сроки в Правительство несут первые руководители центральных исполнительных органов.

      21. Отдел-исполнитель Канцелярии Премьер-Министра обеспечивает согласование проекта с заинтересованными отделами, после чего проект визируется исполнителем, заведующим соответствующим отделом, Отделом координации подготовки правительственных решений, Юридической службой, заместителями Руководителя Канцелярии по распределению обязанностей, заместителями Премьер-Министра (проекты распоряжений Премьер-Министра - курирующим заместителем Премьер-Министра), Руководителем Канцелярии.

      При необходимости, с учетом рассмотрения в отделах Канцелярии, проект может быть направлен соответствующему центральному исполнительному органу для доработки и дополнительного согласования с заинтересованными министерствами и ведомствами.

      Персональную ответственность за качество и своевременность внесения на рассмотрение Премьер-Министра представленных проектов несут заведующие соответствующих отделов Канцелярии.

      22. К подготовленному проекту постановления Правительства, распоряжения Премьер-Министра центральный исполнительный орган и отдел-исполнитель Канцелярии Премьер-Министра составляют справку, в которой излагается краткое содержание вопроса и обоснование необходимости принятия данного решения.

      23. Окончательно отработанные проекты постановлений Правительства и распоряжений Премьер-Министра печатаются на бланках установленного образца. Первый экземпляр с визами представляется на подпись, второй остается в деле для дальнейшей его передачи в типографию.

      В случаях, если проект документа подготовлен с нарушением требований настоящего Регламента, Отдел документационного обеспечения и обслуживания возвращает его на доработку.

      24. Постановления Правительства и распоряжения Премьер-Министра подписываются Премьер-Министром. В случае отсутствия Премьер-Министра по его поручению подписывает Первый заместитель Премьер-Министра. Приложения к ним визируются заведующим Отделом и исполнителем, готовившим документ.

      25. Подписанные подлинники постановлений Правительства и распоряжений Премьер-Министра с приложениями передаются в Отдел документационного обеспечения и обслуживания, где проверяется правильность их оформления, наличие всех вариантов проекта, указателя рассылки, других первичных документов, перечисленных в листе согласования. В случае недоукомплектованности пакета документов исполнитель обязан не позднее двухдневного срока представить недостающие материалы.

      Исключается внесение исправлений в подлинник решения после его подписания.

      Ответственность за своевременные выпуск и рассылку документов адресатам несет Отдел документационного обеспечения и обслуживания.

      26. В случае необходимости дополнительные экземпляры постановления Правительства, распоряжения Премьер-Министра выдаются только с разрешения заведующего Отделом документационного обеспечения и обслуживания с отметкой в указателе рассылки.

      При необходимости приложения к актам Правительства рассылаются адресатам в виде выписок.

      27. Замена ранее разосланных экземпляров постановлений Правительства и распоряжений Премьер-Министра может быть произведена только с разрешения Руководителя Канцелярии. Первоначально разосланные документы должны быть отозваны в Отдел документационного обеспечения и обслуживания. Отметки о возврате делаются в указателе рассылки, возвращенные экземпляры уничтожаются.

     

      V. Подготовка проектов актов Президента

      Республики Казахстан, вносимых

      Правительством Республики

     

      28. Подготовка проектов актов Президента Республики, вносимых Правительством, осуществляется центральными исполнительными органами, соответствующими отделами Канцелярии под руководством заместителей Премьер-Министра Республики или рабочей группой, создание которой предусмотрено планом подготовки вопроса.

      Проекты актов Президента вносятся постановлением Правительства.

      29. Проекты актов Президента Республики и проекты постановлений Правительства визируются исполнителем, заведующим соответствующим отделом, Министерством юстиции, а также Отделом координации подготовки правительственных решений и Юридической службой, Заместителем Премьер-Министра, в ведении которого находится вопрос, Руководителем Канцелярии, Премьер-Министром. К проекту акта Президента Республики прилагается сопроводительная записка, подписанная Премьер-Министром Республики или лицом, его замещающим.

      В случаях отрицательного заключения или наличия замечаний и предложений проекты актов Президента возвращаются отделом-исполнителем центральному исполнительному органу, представившему проект акта Президента на доработку и согласование с заинтересованными министерствами и ведомствами.

      30. Проекты актов Президента Республики, подготовленные центральными исполнительными органами, согласованные и завизированные на тексте оригинала Министерством экономики, Министерством финансов, Министерством юстиции и другими заинтересованными министерствами и ведомствами, представляются в соответствующий отдел Канцелярии на казахском и русском языках. К сопроводительному письму, подписанному первым руководителем или лицом, его замещающим, прилагается справка с изложением обоснования необходимости принятия документа, в том числе финансового, и перечень ранее принятых актов Президента по этому вопросу, справка об их исполнении, при необходимости результаты социально-политического анализа и прогноз ожидаемых последствий принятия акта, а также справка о согласовании со всеми заинтересованными центральными исполнительными органами с указанием состава рабочей группы, указатель рассылки.

      31. Установленная настоящим Регламентом процедура согласования и подготовки заключений по представляемым центральными исполнительными органами проектам актов Президента осуществляются отделами Канцелярии не более чем в десятидневный срок со дня их поступления, если не оговорены другие сроки.

     

      VI. Порядок подготовки Плана законопроектных работ

      Правительства и законопроектов, включенных

      в План законопроектных работ Правительства

     

      32. Проект Плана законопроектных работ Правительства формируется на основании предложений министерств и других центральных исполнительных органов и представляется в Правительство Министерством юстиции в порядке, установленном для внесения проектов постановлений Правительства.

      33. Исходя из перечня законопроектных работ центральные исполнительные органы республики в установленные сроки разрабатывают и представляют в Правительство Республики законопроекты на казахском и русском языках.

      Персональную ответственность за качество, своевременность разработки и представления законопроектов несут первые руководители центральных исполнительных органов.

      34. Проекты законов вносятся на рассмотрение Правительства Республики после согласования с Министерством финансов, Министерством экономики и торговли, Министерством юстиции, заместителем Руководителя Канцелярии, Юридической службой, а также:

      Национальным Банком - по вопросам финансовой и кредитно-денежной политики;

      Министерством иностранных дел - по вопросам внешней политики и дипломатической службы.

      Кроме того, по отдельным законопроектам представляются акты экономических, правовых, научно-технических и иных экспертиз.

      В случае отрицательного заключения или наличия замечаний и предложений проекты законов возвращаются отделом-исполнителем центральному исполнительному органу, представившему законопроект, на доработку и согласование с заинтересованными министерствами и ведомствами.

      Срок согласования проектов не должен превышать десяти дней, если Правительством не установлены другие сроки.

      35. В тех случаях, когда законопроекты, подготовленные в порядке законодательной инициативы Правительства Республики, затрагивают вопросы, отнесенные Конституцией и законами к полномочиям Главы государства, они подлежат согласованию с Президентом Республики.

      Проекты законов, вносимые Правительством в Мажилис Парламента, подлежат согласованию с Администрацией Президента Республики.

      36. Представляемые на рассмотрение Правительства материалы по законопроекту должны содержать проект закона, пояснительную записку с обоснованием необходимости принятия закона, развернутой характеристикой целей, задач, основных положений и прогнозируемых последствий принимаемого закона, финансово-экономический расчет, если реализация закона требует затрат, состав рабочей группы, предложения по кандидатуре докладчика по законопроекту в Парламенте, согласованное с первым руководителем его центрального исполнительного органа, перечень законодательных актов, подлежащих изменению или признанию утратившими силу в связи с принятием данного законопроекта, и предложения о разработке нормативных актов, необходимых для реализации данного закона, а также в необходимых случаях проект постановления Парламента о введении закона в действие и заключения экспертиз, а по проектам законов о внесении изменений и дополнений в действующее законодательство представляется сравнительная таблица прежней и новой редакции статей.

      37. Законопроекты, вносимые Правительством в Мажилис Парламента, как правило, рассматриваются на заседании Правительства, либо его Президиума. Обсуждение законопроекта проводится при обязательном участии разработчика законопроекта, представителей соответствующих отделов Канцелярии, экспертов. На обсуждение могут также приглашаться представители заинтересованных министерств, государственных комитетов и ведомств, общественных объединений, средств массовой информации.

      По результатам рассмотрения законопроекта и в случае направления его в Мажилис Парламента принимается постановление Правительства. Если такое решение не принимается, то в протоколе заседания Правительства или его Президиума указывается о возвращении законопроекта на доработку с установлением конкретных сроков и исполнителей. Исполнение решения контролируется Канцелярией в установленном порядке.

     

      VII. Порядок опубликования актов Правительства

      Республики Казахстан

     

      38. Решение об опубликовании подписанных документов в официальных средствах массовой информации принимает Руководитель Канцелярии или его заместители. Принятые Правительством акты, подлежащие опубликованию, направляются Отделом документационного обеспечения и обслуживания в КазТАГ на казахском и русском языках.

      39. Подготовку других официальных материалов о заседаниях Правительства и его Президиума, мероприятиях, проводимых Премьер-Министром и его заместителями, Канцелярией, осуществляет Пресс-служба Правительства.

      40. Не подлежат публикации акты, содержащие сведения, представляющие собой государственную или иную, специально охраняемую законом тайну. При этом на документах ставится гриф о секретности, и они в установленном порядке доводятся до сведения организаций и граждан, на которых распространяется их действие.

      41. Постановления Правительства публикуются в Собрании актов Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан.

     

      VIII. Порядок организации контроля и проверки исполнения

     

      О контроле за исполнением актов Президента,

      Парламента, правительственных решений

      и международных соглашений

     

      42. На контроль берутся акты Президента Республики и Парламента, в которых даются поручения Правительству, решения Правительства и его Президиума, распоряжения Премьер-Министра Республики, за исключением тех, которые носят утверждающий или распорядительный характер.

      На контрольные директивные документы заводятся регистрационные карточки для отдела, ответственного за исполнение, Отдела документационного обеспечения и обслуживания. По указанным карточкам сектор служебной корреспонденции и обращений граждан распределяет соответствующую входящую корреспонденцию по отделам, которые в свою очередь, о поступивших материалах сообщают в Отдел документационного обеспечения и обслуживания.

      43. Ответственность за своевременное и качественное исполнение контрольных актов Президента, Парламента, решений Правительства и его Президиума, распоряжений Премьер-Министра Республики возлагается на руководителей отделов Канцелярии, первых руководителей министерств, государственных комитетов и других центральных исполнительных органов, которым они направлены на исполнение. Отдел-исполнитель в трехдневный срок после получения указанных документов представляет на утверждение Руководителя Канцелярии перечень организационных мероприятий по их реализации.

      44. Соблюдение сроков исполнения контрольных актов Президента, Парламента, Правительства, распоряжений Премьер-Министра Республики, а также подготовки законопроектов, вносимых на рассмотрение Мажилиса, контролирует Отдел документационного обеспечения и обслуживания.

      45. В случаях, когда в указанных контрольных директивных документах ставятся вопросы, курируемые несколькими отделами, исполнитель составляет в трехдневный срок проект поручения с указанием пунктов, которые должны исполняться другими отделами, согласовывает его с ними и представляет на утверждение Руководителя Канцелярии. Копии подписанного поручения направляются указанным в нем отделам и Отделу документационного обеспечения и обслуживания.

      В случаях, когда решения Президента Республики принимаются без участия отделов, исполнителей определяет руководство Канцелярии.

      При отсутствии в актах Президента конкретных сроков исполнения поручений Правительству они согласовываются Канцелярией с соответствующим Отделом-исполнителем и указываются в поручении Премьер-Министра или его заместителя к поступившему решению Главы государства.

      В случаях, когда контроль за исполнением документа возлагается на заместителя Премьер-Министра, исполнителя определяет заместитель Премьер-Министра и через помощника сообщает об этом в Отдел документационного обеспечения и обслуживания Канцелярии.

      46. По контролируемому документу исполнитель обеспечивает контроль, сбор, обработку и обобщение поступающей информации, подготовку в установленные сроки за подписью заведующего Отделом документационного обеспечения и обслуживания информации о ходе его выполнения на имя Премьер-Министра или его заместителя.

      47. При отсутствии конкретных сроков исполнения контрольного документа центральным исполнительным органом устанавливается месячный срок исполнения, исчисляемый со дня поступления документа.

      Отделу, после получения материалов от центральных и местных исполнительных органов, устанавливается месячный срок окончательной его доработки.

      48. Срок исполнения контрольного документа продлевается на основании записки отдела-исполнителя, резолюцией лиц, подписавших данный документ. Письма министерств, государственных комитетов и других центральных исполнительных органов по этому вопросу рассматриваются в том же порядке. Продление срока исполнения документа допускается не более трех раз при наличии веских аргументов и должно быть оформлено не менее чем за два-три дня до истечения срока его исполнения.

      О продлении срока сообщается в Отдел документационного обеспечения и обслуживания.

      Вопросы снятия с контроля и продления сроков исполнения актов Президента, касающихся Правительства, рассматриваются Администрацией Президента.

      В случаях принятия постановления Правительства по реализации акта Президента вопросы исполнения решаются с Администрацией Президента лишь по пунктам, идентичным с актом Президента, по всем остальным пунктам эти вопросы рассматриваются Правительством.

      49. Соответствующий документ снимается с контроля резолюцией Премьер-Министра, заместителей Премьер-Министра по информации, справке отдела о его выполнении или на основании постановления Правительства, принятых по реализации актов Президента или в развитие ранее принятых решений Правительства. Подобный порядок устанавливается при переводе документов на рабочий контроль отдела.

      О снятии с контроля исполненных документов и о переводе их на рабочий контроль должно быть сообщено в Отдел документационного обеспечения и обслуживания. Ответственность за сообщение несет исполнитель.

      Поручения, содержащиеся в межгосударственных и межправительственных соглашениях, снимаются с контроля в установленном порядке в соответствии с планами-графиками, разрабатываемыми Отделом внешних связей и протокола.

     

      О контроле за исполнением документов с поручениями

      Президента, Премьер-Министра, заместителей

      Премьер-Министра и Руководителя Аппарата

     

      50. Контроль за исполнением поручений Президента, Премьер-Министра Республики, Руководителя Канцелярии возлагается на отделы, которым они были направлены на исполнение.

      Контроль за исполнением поручений заместителей Премьер-Министра осуществляется также их советниками.

      В поручении, как правило, устанавливаются сроки исполнения документов. В случаях их отсутствия центральным исполнительным органам устанавливается месячный срок исполнения, исчисляемый со дня поступления документа, а при наличии грифа "срочно" - десятидневный срок со дня получения исполнителем.

      При наличии конкретного срока исполнения министерства, ведомства, иные центральные исполнительные органы обязаны представить требуемые документы к середине указанного в поручении срока. Отделы Канцелярии в оставшееся время обеспечивают доработку, согласование в Канцелярии и внесение документа на рассмотрение Премьер-Министра, Заместителя Премьер-Министра, давшего данное поручение.

      Если документ не может быть выполнен в установленный срок, то отдел письменно должен сообщить о причинах задержки и мотивировать просьбу об отсрочке. Срок исполнения документа продлевается тем руководителем, который давал поручение.

      51. Снятие поручения с контроля осуществляется с разрешения Руководства. Для этого заведующий отделом представляет на имя руководителя, подписавшего резолюцию, информацию о проделанной работе и мотивах снятия поручения с контроля.