Қазақстан Республикасы Энергетика, индустрия және сауда министрлiгiнiң мәселелерi

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Қаулысы 1998 жылғы 22 шiлде N 686. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 1999.05.27. N 657 қаулысымен. ~P990657

      Қазақстан Республикасы Президентiнiң "Қазақстан Республикасында мемлекеттiк басқаруды одан әрi жетiлдiру туралы" 1998 жылғы 21 мамырдағы N 3958 U983958_ және "Мемлекеттiк басқару органдарын одан әрi оңтайландыру жөнiнденi шаралар туралы" 1998 жылғы 30 маусымдағы N 3988 U983988_ Жарлықтарын iске асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етедi:
      1. Қазақстан Республикасының Энергетика, индустрия және сауда министрлiгi туралы ереже бекiтiлсiн (1-қосымша).
      2. Қазақстан Республикасы Энергетика, индустрия және сауда министрлiгінiң құрылымы бекiтiлсiн (2-қосымша).
      3. Қазақстан Республикасы Энергетика, индустрия және сауда министрлiгiне 4, оның iшiнде бiр бiрiншi вице-министр, 15 адамнан тұратын алқа ұстауға рұқсат етiлсiн.
      4. Қазақстан Республикасы Энергетика, индустрия және сауда министрлiгiнiң қарауындағы ұйымдардың тiзбесi бекiтiлсiн (3-қосымша).
      5. Мыналарға:
      1) Қазақстан Республикасы Энергетика, индустрия және сауда министрлiгiнiң Мемлекеттiк материалдық резервтер жөнiндегi комитетiне, Мемлекеттiк сатып алулар жөнiндегi департаментiне, Алкогольдi өнiмдердi өндiруге және олардың айналымына мемлекеттiк бақылау жасау жөнiндегi комитетiне Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң Мемлекеттiк материалдық резервтер жөнiндегi комитетiнiң, Мемлекеттiк сатып алулар жөнiндегi департаментiнiң, Алкогольдi өнiмдердi өндiруге және олардың айналымына мемлекеттiк бақылау жасау жөнiндегi комитетiнiң жедел басқаруында болған мүлiкке жедел басқару құқығы;
      2) Қазақстан Республикасы Энергетика, индустрия және сауда министрлiгiнiң Экономикалық жоспарлау жөнiндегi комитетiне Қазақстан Республикасы Стратегиялық жоспарлау және реформалар жөнiндегi агенттiгiнен берiлетiн мүлiкке жедел басқару құқығы бекiтiлсiн.
      6. Мыналар:
      1) Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар жөнiндегi агенттiгiнiң орталық аппараттары санын 128 адамға қысқарту, жоғарыда айтылғандарға сәйкес заңды тұлғалар құқығындағы комитеттердiң, департаменттердiң штаттық санының Министрлiкке берiлу есебiнен Қазақстан Республикасы Энергетика, индустрия және сауда министрлiгiнiң штат саны 468 адам;
      2) қызметтiк жеңiл автомобильдер лимитi 25 болып белгiленсiн.
      7. Қазақстан Республикасының Энергетика, индустрия және сауда

министрлiгi Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгiмен бiрлесе
отырып бiр ай мерзiм iшiнде Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң бұрын
шығарған актiлерiн осы қаулыға сәйкес келтiру туралы ұсыныс енгiзсiн.
     8. "Қазақстан Республикасы Энергетика, индустрия және сауда
министрлiгiнiң мәселелерi" туралы Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң
1997 жылғы 22 қарашадағы N 1642  

P971642_

  қаулысының 1, 2, 3,
4-тармақтарының (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1997 ж., N 41,
470-құжат) күшi жойылды деп танылсын.

       Қазақстан Республикасының
          Премьер-Министрi
                                           Қазақстан Республикасы
                                                Үкiметiнiң
                                           1998 жылғы 22 шiлдедегi
                                           N 686 қаулысына
                                                1-қосымша

        Қазақстан Республикасының Энергетика, индустрия және
                      сауда министрлiгi туралы
                               ЕРЕЖЕ
                             Миссиясы



      Қазақстан Республикасында тиiмдi, бәсекеге қабiлеттi өндiрiс құру, ұлттық өндiрушiлердiң дамуына, сондай-ақ олардың мүдделерiн қорғауға жәрдемдесу.

                          1. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасының Энергетика, индустрия және сауда министрлiгi (бұдан әрi - Министрлiк) энергетика, индустрия, сауда саласында мемлекеттiк саясатты, сондай-ақ салааралық үйлестiрудi әзiрлеудi және iске асыруды жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының орталық атқарушы органы болып табылады.
      2. Министрлiк өз қызметiн Қазақстан Республикасының Конституциясына, заңдарына, Қазақстан Республикасы Президентi мен Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң актiлерiне, өзге де нормативтiк құқықтық актiлерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      3. Министрлiктiң аппаратын ұстауға арналған шығыстарды

қаржыландыру республикалық бюджетте орталық атқарушы органдарды
ұстау үшiн көзделген қаржының есебiнен жүзеге асырылады.
     4. Министрлiк қызметкерлерiнiң санын, құрылымы мен еңбекақы
төлеу қорын Қазақстан Республикасының Үкiметi белгiлейдi.
     5. Министрлiк заңды тұлға болып табылады, оның банктерде
шоттары, Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк елтаңбасы бейнеленген
және өз атауы мемлекеттiк тiлде жазылған мөрi болады.

                     2. Қызметiнiң басымдықтары

     6. Министрлiк қызметiнiң басымдықтары мыналар болып табылады:
     1) отын-энергетика ресурстарын ұтымды пайдалану;
     2) индустриалды, сауда және тұрғын үй саясатын әзiрлеу және оны
жүзеге асыру;
     3) инвестициялық процестердi жандандыру;
     4) экспортқа бағдарланған технологиялық жағынан байланысты
өнеркәсiптiк кешендер құру;
     5) диверсификацияланған өндiрiс құру.

                    3. Министрлiктiң мiндеттерi

     7. Министрлiктiң мiндеттерi мыналар болып табылады:


      1) елдiң әлеуметтiк-экономикалық дамуының қысқа мерзiмдi, орта мерзiмдi кезеңдерiне арналған жоспарлары мен болжамдарын әзiрлеу;
      2) әлеуметтiк-экономикалық реформаларды iске асыруды жүзеге асыру және үйлестiру;
      3) мемлекеттiк сыртқы экономикалық және сауда саясатын әзiрлеу және оны iске асыру;
      4) Қазақстан Республикасының инвестициялар жөнiндегi мемлекеттiк комитетiмен бiрлесiп ұйымдарға қарымды инвесторларды iздеудi және тартуды жүзеге асыруға жәрдемдесу және инвестициялық жобаларды iске асыруды қамтамасыз ету;
      5) өз құзыретiнiң шектерiнде шаруашылық жүргiзушi субъектiлердiң қаржы-шаруашылық қызметiнiң мониторингi;
      6) ресурстық және технологиялық базаны қайта құру негiзiнде отын-энергетика кешенiн, өнеркәсiп пен құрылыс салаларын дамыту, осы салалардағы ұйымдарды реформалау жөнiндегi жұмыстарды ұйымдастыру, шаруашылық жүргiзушi субъектiлердi қайта құрылымдау жөнiнде ұсыныстар дайындау;
      7) тарифтiк және тарифтiк емес реттеу әдiстерiн қолдана отырып,

сыртқы-экономикалық қызметтi реттеу;
     8) мемлекеттiк мұқтаждықтар үшiн конкурстар ұйымдастыру және
оларды өткiзу, сондай-ақ конкурстық құжаттаманы әзiрлеу;
     9) стандарттау, метрология және сертификаттау саласында
мемлекеттiк саясатты жүргiзу;
     10) Қазақстан Республикасының бiрыңғай патент жүйесiн басқару;
     11) этил спиртi мен алкогольдi өнiм өндiрiсi мен айналымына
бақылау жасау саласында мемлекеттiк саясатты жүргiзу;
     12) авторлық және сабақтас құқықтарды қорғау саласында
мемлекеттiк саясат жүргiзу;;
     13) мемлекеттiк материалдық резервтердi басқару;
     14) мүдделi министрлiктермен және ведомстволармен бiрлесiп
экспорттық бақылау саласында мемлекеттiк саясатты жүргiзуге қатысу;
     15) шаруашылық жүргiзушi субъектiлердiң жұмыс iстеу мәселелерi
жөнiнде нормативтiк құқықтық актiлер әзiрлеу.

                    4. Министрлiктiң функциялары

     8. Министрлiк өзiне жүктелген мiндеттерге сәйкес:


      1) Министрлiктiң құрылымына кiретiн мемлекеттiк органдардың ағымдағы, қысқа және орта мерзiмдi жоспарларды әзiрлеуiн үйлестiредi және олардың iске асырылуын бақылайды;
      2) Қазақстан Республикасының жергiлiктi атқарушы органдарымен өзара iс-қимыл жасайды;
      3) Қазақстан Республикасы экономикасының жай-күйiн, оның дамуын және дүниежүзiлiк эконономиканың даму тенденцияларын талдайды және болжайды;
      4) инфрақұрылымды дамытудың және өнеркәсiптiк өндiрiстi диверсификациялаудың негiзгi бағыттарын әзiрлеудi үйлестiредi;
      5) елдiң отын-энергетикалық және индустриалды кешендерiн, құрылысты дамытудың стратегиялық жоспарларын әзiрлейдi;
      6) елдiң энергетикалық қауiпсiздiгi стратегиясын әзiрлейдi және оны iске асырады;
      7) көмiрсутегi шикiзатының қорларын ұтымды және тиiмдi пайдалануға мемлекеттiк бақылауды жүзеге асыруға қатысады;
      8) кен орындарын игеру жөнiндегi орталық комиссияның жұмысын ұйымдастырады;
      9) мемлекеттiк тұрғын үй саясатын iске асырудың тетiгiн жетiлдiру жөнiндегi жұмысты үйлестiредi;
      10) аймақтардың әлеуметтiк-экономикалық жағдайын талдайды және оларды дамыту бағдарламаларын әзiрлеуге қатысады;
      11) жер қойнауын пайдалануға арналған келiсiм-шарттарға техникалық-экономикалық сараптама жүргiзедi;
      12) халықаралық, мемлекетаралық және мемлекеттiк стандарттарды, өлшемдердiң сертификаты мен бiрлiгiн қамтамасыз ету жөнiндегi жұмысты үйлестiредi және бақылауды жүзеге асырады;
      13) өнертабысқа, өнеркәсiптiк үлгiлерге - патенттердi беруге арналған өтiнiмдердi және тауар таңбаларына, қызмет көрсету таңбаларына арналған және тауардың шыққан жерiнiң атауын пайдалану құқығына арналған куәлiктердi тiркейдi, қазақстандық және шетелдiк өтiнiмдерге мемлекеттiк сараптама жүргiзудi ұйымдастырады және қорғану құжаттарын бередi;
      14) халықаралық экономикалық және қаржы ұйымдарының қызметiне Қазақстанның қатысуына байланысты мәселелер бойынша Қазақстан Республикасының саясатын қалыптастыруға қатысады және оны iске асырады, шет елдермен экономикалық қарым-қатынастар жөнiнде ұсыныстар дайындауға қатысады;
      15) мемлекеттiк және жұмылдыру резервтерiн қалыптастыру, сақтау және пайдалану тұрғысында салааралық үйлестiрудi және ведомстволық бақылауды жүзеге асырады;
      16) Қаржы министрлiгiмен бiрлесе отырып мемлекеттiк меншiк объектiлерiн сенiмгерлiк басқаруға, концессияға, жалға, лизингке беруге арналған келiсiм-шарттар бойынша шарттардың орындалуына бақылау жасауға қатысады;
      17) Қаржы Министрлiгiмен бiрлесе отырып шаруашылық серiктестiктердегi мемлекеттiк үлестерге дивидендтердiң дұрыс есептелуiн бақылау жасайды;
      18) энергетиканы, индустрия мен құрылыс салаларын дамыту бағдарламаларының iске асырылуына бақылауды және Қазақстан Республикасындағы өнеркәсiп саясатын жалпы үйлестiрудi жүзеге асырады;
      19) отын-энергетика балансын әзiрлейдi және оның iске асырылуын қамтамасыз етедi;
      20) басқарылатын салалардағы ұйымдардың қызметiн талдауды жүзеге асырады, сыртқы және iшкi тауар рыноктарындағы коньюктураны зерттейдi;
      21) этил спиртi мен алкогольдi өнiм өндiретiн ұйымдар өнiмнiң сапасына бақылауды жүзеге асырады;
      22) энергия үнемдеу, энергияның қайта жаңартылатын және дәстүрлi емес көздерiн пайдалану саласында мемлекеттiк саясатты әзiрлеу мен iске асыруды ұйымдастырады;
      23) өз құзыретiне жатқызылған қызмет түрлерiн лицензиялауды және оларға бақылауды жүзеге асырады;
      24) толлингтiк операцияларды жүргiзудiң орындылығына экономикалық және технологиялық сараптама жасайды;
      25) қымбат металдар бойынша жиынтық орындау балансын дайындайды, меншiк нысанына қарамастан кәсiпорындардың орындау баланстарын бекiтедi;
      26) жылу-энергетика ресурстарын үнемдеу, құрылыс материалдары өнеркәсiбiнде жаңа технологияларды енгiзу және құрылыстың өндiрiстiк базасын құрылымдық қайта құруды қамтамасыз ету жөнiндегi жұмысты үйлестiредi;
      27) құрылыс сапасына мемлекеттiк бақылауды, сәулет-қала құрылысын салу қызметi саласындағы мемлекеттiк нормалардың, ережелер мен стандарттардың, басқа да мiндеттi талаптардың сақталуын ұйымдастырады;
      28) ведомстволық сараптама жүргiзудi, құрылыс пен қайта жаңарту жобаларын, құрылыстың техникалық-экономикалық негiздемелерiн, құрылыс материалдары, бұйымдар мен конструкцияларға арналған техникалық шарттарды келiсудi және бекiтудi ұйымдастырады;
      29) сәулет және қала құрылысының жергiлiктi органдарымен бiрлесе отырып, қалаларды және басқа да елдi мекендердi жоспарлау мен салудың нормалары мен ережелерiнiң сақталуына бақылау жасауды, реттеудiң ерекше режимдi аумақтарын пайдалануды, тарихи қала құрылысын салу мұраларын сақтауды жүзеге асырады;
      30) мемлекеттiк сатып алуларды үйлестiредi және бақылайды;
      31) өз қызметiнiң аясында заңдарды қолдану тәжiрибесiн талдайды және қорытады, оны жетiлдiру жөнiнде ұсыныстар әзiрлейдi, заң және басқа да нормативтiк құқықтық актiлердiң жобаларын дайындауға қатысады, оларды Үкiметтiң қарауына енгiзедi;
      32) өз құзыретiнiң шегiнде Қазақстан Республикасының және басқа да елдердiң ұйымдарымен келiссөздер жүргiзедi және келiсiмдер жасасады;
      33) энергетика, индустрия және сауда саласындағы мемлекеттiк (қазыналық) кәсiпорындарды басқару жөнiндегi уәкiлеттi орган болып табылады;
      34) Министрлiктiң қызметiне байланысты жұмыстарды жүргiзуге қатысу үшiн тәуелсiз сарапшыларды, аудиторларды және консультанттарды тартады;
      35) Үкiметтiң тапсыруы бойынша Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарына қол қояды;
      36) қару-жарақтың, әскери техникалардың, екiұдай мақсаттағы өнiмдердiң және өнiмдердiң (қызмет көрсетулердiң) Үкiметтiң шешiмдерiмен көзделген басқа да түрлерiнiң экспортына бақылау жасауды жүзеге асырады;
      37) Қазақстан Республикасының заңдарымен жүктелген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

                      5. Министрлiктiң құқықтары

      9. Министрлiк өзiне жүктелген тапсырмаларды жүзеге асыру және мiндеттемелерiн орындау кезiнде мыналарға:
      1) мемлекеттiк органдардан, ұйымдардан, лауазымды адамдар мен азаматтардан заңдарда белгiленген тәртiппен Министрлiк қызметiнiң аясына қатысты ақпараттарды сұратуға және алуға;
      2) мемлекеттiк органдардың дамудың ағымдағы, орта және қысқа мерзiмдi жоспарларын орындауына бақылауды жүзеге асыруға;
      3) мемлекеттiк және жергiлiктi атқарушы органдарға аталған жоспарларды жүзеге асыруға кедергi болатын олар қабылдаған актiлердiң күшiн жою немесе өзгерту туралы ұсыныстар енгiзуге;
      4) өз құзыретiнiң шектерiнде Министрлiктiң құрылымдық бөлiмшелерiне атқарылуға мiндеттi нұсқаулар беруге және нормативтiк құқықтық актiлер шығаруға;
      5) өз құзыретiнiң шектерiнде халықаралық шарттар жасасуға, шет елдердiң тиiстi ведомстволарымен, халықаралық ұйымдарымен, және шетел заңды тұлғаларымен келiссөздер жүргiзуге және келiсiмдерге қол қоюға;
      6) басқа мемлекеттiк органдардың мамандарын, сондай-ақ шетелдiк және жергiлiктi сарапшылар мен мамандарды жұмысқа тартуға;
      7) мүдделi орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың қатысуымен Қазақстан Республикасының басқа мемлекеттермен, халықаралық ұйымдармен жасасатын экономикалық шарттары мен келiсiмдерi бойынша ұсыныстар енгiзуге;
      8) Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiмен және басқа да мемлекеттiк органдармен бiрлесiп банкроттықтың алдын алу, сондай-ақ мемлекеттiк қатысуы бар шаруашылық серiктестiктердi қайта ұйымдастыру және қайта құрылымдау жөнiндегi шараларды әзiрлеуге және оларды iске асыру жөнiндегi шараларға қатысуға;
      9) қорғаныс өнеркәсiбiн конверсиялаудың мемлекеттiк

бағдарламасын iске асыруға қатысуға;
     10) бәсекеге қабiлеттiлiктi бағалауға және отандық тауар
өндiрушiлердiң өнiмдерiн iшкi және сыртқы рыноктарға шығару жөнiнде
мемлекеттiк қолдауды қамтамасыз етуге, импортты алмастыруды дамыту
бағдарламаларын әзiрлеуге, тауарлық дайындығы жоғары өнiмдердi
шығару жөнiндегi жаңа өндiрiстердi құруға көмек көрсетуге;
     11) Үкiмет шешiмiн талап ететiн ұйымдарды құру, қайта
ұйымдастыру және тарату мәселелерi бойынша ұсыныстар енгiзуге құқылы.

         6. Министрлiктiң және оның лауазымды  адамдарының
                           жауапкершiлiгi

     10. Министрлiк өз комиссиясының, Министрлiкке жүктелген
мiндеттер мен функциялардың уақтылы және сапалы орындалуы үшiн жауап
бередi.
     11. Министр Министрлiкке жүктелген мiндеттердiң орындалуы үшiн
жеке жауап бередi.
     12. Министрлiктiң құрылымына кiретiн департаменттердiң,
комитеттердiң, агенттiктiң, ұйымдардың оларға жүктелген мiндеттердiң
орындалуы және өз функцияларын жүзеге асыруы үшiн олардың басшылары
жеке жауап бередi.
     13. Министрлiктiң қызметкерлерi тәртiптiк жағымсыз әрекет
жасағаны үшiн Қазақстан Республикасының заңдар белгiлеген тәртiпте
жауап бередi.

               7. Министрлiктiң қызметiн ұйымдастыру

     14. Министрлiктi Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң
ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Президентi қызметке
тағайындайтын және қызметтен босататын Министр басқарады.


      15. Министрдiң төрт орынбасары - вице-министрi, оның iшiнде бiр бiрiншi вице-министрi болады, оларды Министрдiң ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Үкiметi қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
      16. Министр Министрлiктiң жұмысын ұйымдастырады және оған басшылық жасайды, оның жүйесiне кiретiн департаменттердiң, комитеттердiң, агенттiктiң, ұйымдардың қызметiне бақылауды жүзеге асырады.
      17. Министр:
      1) вице-министрлердiң арасындағы мiндеттердi бөледi, департаменттер директорларының, комитеттер, агенттiк төрағаларының және Министрлiктiң басқа да жауапты қызметкерлерiнiң өкiлеттiктерi мен мiндеттерiн белгiлейдi;
      2) Министрлiктiң қызметкерлерiн қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
      3) қолданылып жүрген заңдарға сәйкес Министрлiктi барлық мемлекеттiк органдарда және ұйымдарда бiлдiредi;
      4) заңды тұлға мәртебесiндегi құрылымдық бөлiмшелердi қоспағанда, министрлiктiң қызметiн қамтамасыз ететiн бөлiмшелердiң құрылымы мен олар туралы ережелердi бекiтедi;
      5) белгiленген сан шектерiнде Министрлiк орталық аппаратының штат кестесiн, заңды тұлға құқығындағы комитеттердiң, агенттiктердiң, департаменттердiң штат санын бекiтедi;
      6) өзiнiң құзыретiне жатқызылған басқа да мәселелер бойынша шешiмдер қабылдайды.
      18. Министрлiкте құрамында Министр, оның орынбасарлары (вице-министрлер), комитеттердiң, агенттiктiң, департаменттердiң жекелеген басшылары бар алқа құрылады. Алқаның құрамына өзге де адамдар ене алады.
      19. Алқаның сандық құрамын Үкiмет бекiтедi. Алқа шешiмдерi Министрдiң бұйрықтарымен iске асырылады. Алқа мүшелерi арасында дауыстар тең болған жағдайда шешiмдi Алқа төрағасы қабылдайды.
      20. Алқаның жеке құрамын Министр бекiтедi.
      21. Министрлiк өзiне жүктелген функцияларды жүзеге асыру үшiн тұрақты жұмыс iстейтiн әдiстемелiк (методологиялық) кеңестер мен уақытша жұмыс топтарын құра алады, оның құрамына министрлiктер мен ведомстволардың, басқа да мемлекеттiк органдар мен ұйымдардың өкiлдерi, сондай-ақ жеке ғалымдар мен мамандар енгiзiледi.
      22. Министрлiк өз құзыретiнiң мәселелерi бойынша орталық және жергiлiктi атқарушы органдар үшiн мiндеттi шешiмдер қабылдайды. Министрлiк қабылдайтын шешiмдер Министрдiң бұйрығымен, ресiмделедi.
      23. Комитеттiң басшысы Комитеттiң жұмысын ұйымдастырады және басшылықты жүзеге асырады, Комитетке жүктелген мiндеттердiң орындалуына және оның функцияларының жүзеге асырылуына жеке жауап бередi.
      24. Комитет басшысы осы мақсаттарда:
      1) өз орынбасарларының және құрылымдық бөлiмшелер басшыларының мiндеттерi мен жауаптылық дәрежелерiн белгiлейдi;
      2) Министр бекiтетiн лауазымдар номенклатурасына сәйкес Комитет

қызметкерлерiн қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
     3) тәртiптiк жаза қолданады;
     4) өз құзыретiнiң шектерiнде бұйрықтар шығарады;
     5) Комитеттiң құрылымдық бөлiмшелерi мен оның аумақтық
органдары туралы ережелердi бекiтедi;
     6) өз құзыретiнiң шектерiнде қолданылып жүрген заңдарға сәйкес
Комитеттi мемлекеттiк органдарда және ұйымдарда бiлдiредi;
     7) өзiнiң құзыретiне жатқызылған басқа да мәселелер бойынша
шешiмдер қабылдайды.
     25. Комитеттердi, агенттiктi ұстауға арналған шығыстарды
қаржыландыру республикалық бюджетте Министрлiктi ұстауға көзделген
қаржының, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес
олардың алатын басқа да қаражатының есебiнен жүзеге асырылады.


                                           Қазақстан Республикасы
                                                Үкiметiнiң
                                           1998 жылғы 22 шiлдедегi
                                           N 686 қаулысына
                                                2-қосымша

        Қазақстан Республикасы Энергетика, индустрия және
                   сауда министрлiгiнiң құрылымы

     - Басшылық
     - Электр энергетикасы және қатты отын департаментi
     - Мұнай және газ департаментi
     - Өнеркәсiп департаментi
     - Экономикалық талдау және инвестициялық саясат департаментi
     - Сыртқы экономикалық саясат департаментi
     - Сауда департаментi
     - Жұмысты ұйымдастыру жөнiндегi департамент
     - Қаржы және бухгалтерлiк есеп басқармасы
     - Экономикалық жоспарлау жөнiндегi комитет (заңды тұлға
       құқығында)
     - Тұрғын үй және құрылыс саясаты жөнiндегi комитет (заңды тұлға
       құқығында)
     - Стандарттау, метрология және сертификаттау жөнiндегi комитет
       (заңды тұлға құқығында)
     - Алкогольдi өнiмдердi өндiруге және олардың айналымына
       мемлекеттiк бақылау жасау жөнiндегi комитет (заңды тұлға
       құқығында)
     - Мемлекеттiк материалдық резервтер жөнiндегi комитет (заңды
       тұлға құқығында)
     - Мемлекеттiк сатып алулар жөнiндегi департамент (заңды тұлға
       құқығында)
     - Авторлық құқықтар жөнiндегi агенттiк (заңды тұлға құқығында)
     - Экспорттық бақылау және лицензиялау департаментi (заңды тұлға
       құқығында)
     - Ресей Федерациясының Мәскеу қаласындағы Өкiлдiгi
<*>

     ЕСКЕРТУ. 2-қосымша толықтырылды - ҚРҮ-нiң 1998.11.11. N 1150
              қаулысымен.  

P981150_

 

                                           Қазақстан Республикасы
                                                Үкiметiнiң
                                           1998 жылғы 22 шiлдедегi
                                           N 686 қаулысына
                                                3-қосымша

        Қазақстан Республикасы Энергетика, индустрия және
           сауда министрлiгiнiң қарауындағы мекемелердiң,
                    ұйымдар мен кәсiпорындардың
                              ТIЗБЕСI

     - Облыстық экономика басқармалары, Астана, Алматы қалаларының
экономика басқармалары


      - Қазақстан Республикасының Энергетика, индустрия және сауда

министрлiгi комитеттерiнiң, департаменттерiнiң, агенттiгiнiң
аумақтық органдары және комитеттердiң, департаменттердiң,
агенттiктiң ведомстволық бағынысындағы ұйымдар
     - "Экономикалық зерттеулер институты" республикалық мемлекеттік 
кәсіпорны (шаруашылық жүргізу құқығында) 
<*>

     - Республикалық "Мемэнергияқадағалау"
     - Мұнай және газ өнеркәсiбiнiң  оқу орталығы (Алматы қаласы)
     - Мұнай және газ өнеркәсiбiнiң бас диспетчерлiк басқармасы
     - "Өндiрiстiк-пайдалану басқармасы" мемлекеттiк кәсiпорны
(Астана қаласы)
     ЕСКЕРТУ. Тізбе өзгерді - ҚР Үкіметінің 1999.04.27. N 488 
              қаулысымен.  

P990488_

   
      
      


Вопросы Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 22 июля 1998 г. N 686 Утратило силу - постановлением Правительства РК от 27 мая 1999 г. N 657 ~P990657

     В целях реализации Указов Президента Республики Казахстан от 21 мая 1998 года N 3958 U983958_ "О дальнейшем совершенствовании государственного управления в Республике Казахстан" и от 30 июня 1998 года N 3988 U983988_ "О дальнейших мерах по оптимизации органов государственного управления" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить Положение о Министерстве энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан (приложение 1).
      2. Утвердить структуру Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан (приложение 2).
      3. Разрешить Министерству энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан иметь 4 вице-министров, в том числе одного первого, коллегию в количестве 15 человек.
      4. Утвердить перечень организаций, находящихся в ведении Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан (приложение 3).
      5. Закрепить за:
      1) Комитетом по государственным материальным резервам, Департаментом по государственным закупкам, Комитетом по государственному контролю над производством и оборотом алкогольной продукции Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан право оперативного управления имуществом, находившимся в оперативном управлении Комитета по государственным материальным резервам, Департамента по государственным закупкам, Комитета по государственному контролю над производством и оборотом алкогольной продукции Министерства финансов Республики Казахстан;
      2) Комитетом по экономическому планированию Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан право оперативного управления имуществом, передаваемым из Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан.
      6. Определить:
      1) штатную численность Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан в количестве 468 единиц за счет сокращения численности центрального аппарата Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан на 128 единиц, передачи Министерству штатной численности комитетов, департаментов на правах юридического лица в соответствии с вышеизложенным;
      2) лимит служебных легковых автомобилей в количестве 25 единиц.
      7. Министерству энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан совместно с Министерством юстиции Республики Казахстан в месячный срок внести предложения о приведении ранее изданных актов Правительства Республики Казахстан в соответствие с настоящим постановлением.
      8. Признать утратившими силу пункты 1, 2, 3, 4 постановления Правительства Республики Казахстан от 22 ноября 1997 года N 1642 P971642_ "Вопросы Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1997 г., N 51, ст. 470).
     Премьер-Министр
  Республики Казахстан


                                            Приложение 1

к постановлению Правительства Республики Казахстан от 22 июля 1998 г. N 686


                              ПОЛОЖЕНИЕ
           О МИНИСТЕРСТВЕ ЭНЕРГЕТИКИ, ИНДУСТРИИ И ТОРГОВЛИ
                         РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН

                                МИССИЯ
     Создание эффективного, конкурентоспособного производства,
содействие развитию, а также защите интересов национальных
производителей.



                          1. ОБЩИЕ ПОЛОЖЕНИЯ

      1. Министерство энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан (в дальнейшем - Министерство) является центральным исполнительным органом Республики Казахстан, осуществляющим разработку и реализацию государственной политики в области энергетики, индустрии, торговли, а также межотраслевую координацию.
      2. Министерство осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией Республики Казахстан, законами, актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      3. Финансирование расходов на содержание аппарата Министерства

осуществляется за счет ассигнований, предусмотренных в
республиканском бюджете на содержание центральных исполнительных
органов.
     4. Численность, структура и фонд оплаты труда работников
Министерства определяются Правительством Республики Казахстан.
     5. Министерство является юридическим лицом, имеет счета в
банках, печать с изображением Государственного герба Республики
Казахстан и своим наименованием на государственном языке.

                     2. ПРИОРИТЕТЫ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ

     6. Приоритетами деятельности Министерства являются:
     1) эффективное использование топливно-энергетических ресурсов;
     2) разработка и реализация индустриальной, торговой и жилищной
политики;
     3) активизация инвестиционных процессов;
     4) создание экспортно-ориентированных технологически связанных
промышленных комплексов;
     5) создание диверсифицированного производства.

                       3. ЗАДАЧИ МИНИСТЕРСТВА

     7. Задачами Министерства являются:


      1) разработка планов и прогнозов социально-экономического развития страны на краткосрочный, среднесрочный периоды;
      2) осуществление и координация реализации социально-экономических реформ;
      3) разработка и реализация государственной внешнеэкономической и торговой политики;
      4) содействие организациям совместно с Государственным комитетом Республики Казахстан по инвестициям осуществлению поиска и привлечению потенциальных инвесторов и обеспечение реализации инвестиционных проектов;
      5) мониторинг финансово-хозяйственной деятельности хозяйствующих субъектов в рамках своей компетенции;
      6) развитие топливно-энергетического комплекса, отраслей промышленности и строительства на основе преобразования ресурсной и технологической базы, организация работ по реформированию организаций, подготовка предложений по реструктуризации хозяйствующих субъектов в этих отраслях;
      7) регулирование внешнеэкономической деятельности посредством

применения методов тарифного и нетарифного регулирования;
     8) организация и проведение конкурсов для государственных нужд,
а также разработка конкурсной документации;
     9) проведение государственной политики в сфере стандартизации,
метрологии и сертификации;
     10) управление единой патентной системой Республики Казахстан;
     11) проведение государственной политики в сфере контроля над
производством и оборотом этилового спирта и алкогольной продукции;
     12) проведение государственной политики и контроля в сфере
охраны авторских и смежных прав;
     13) управление государственными материальными резервами;
     14) участие совместно с заинтересованными министерствами и
ведомствами в проведении государственной политики в сфере
экспортного контроля;
     15) разработка нормативных правовых актов по вопросам
функционирования хозяйствующих субъектов.

                      4. ФУНКЦИИ МИНИСТЕРСТВА

     8. Министерство в соответствии с возложенными на него задачами:


      1) координирует разработку и контролирует реализацию текущих, краткосрочных и среднесрочных планов и осуществление реформ государственными органами, входящими в структуру Министерства;
      2) взаимодействует с местными исполнительными органами Республики Казахстан;
      3) анализирует состояние и прогнозирует развитие экономики Республики Казахстан и тенденции развития мировой экономики;
      4) координирует разработку основных направлений развития инфраструктуры и диверсификации промышленного производства;
      5) разрабатывает стратегические планы развития топливного энергетического и индустриального комплексов страны, строительства;
      6) разрабатывает и реализует стратегию энергетической безопасности страны;
      7) участвует в осуществлении государственного контроля за рациональным и эффективным использованием запасов углеводородного сырья;
      8) организует работу центральной комиссии по разработке месторождений;
      9) координирует работу по совершенствованию механизма реализации государственной жилищной политики;
      10) анализирует социально-экономическое положение регионов и участвует в разработке программ их развития;
      11) проводит технико-экономическую экспертизу контрактов на недропользование;
      12) координирует работу и осуществляет контроль по обеспечению международных, межгосударственных и государственных стандартов, сертификации и единства измерений;
      13) регистрирует заявки на выдачу патентов на изобретения, промышленные образцы и свидетельства на товарные знаки, знаки обслуживания и на право пользования наименованием места происхождения товара, организует проведение государственной экспертизы казахстанских и иностранных заявок и выдает охранные документы;
      14) участвует в формировании и реализует политику Республики Казахстан по вопросам, связанным с участием Казахстана в деятельности международных экономических и финансовых организаций в подготовке предложений по экономическому сотрудничеству с зарубежными странами;
      15) осуществляет межотраслевую координацию и надведомственный

контроль в части формирования, хранения и использования
государственного и мобилизационного резервов;
     16) совместно с Министерством финансов участвует в контроле за
выполнением условий по контрактам на передачу объектов
государственной собственности в доверительное управление, концессию,
аренду, лизинг;
     17) совместно с Министерством финансов Республики Казахстан
контролирует правильность начисления дивидендов на государственные
доли в хозяйственных товариществах;
     18) осуществляет контроль за реализацией программ развития
энергетики, отраслей индустрии и строительства и общую координацию
промышленной политики в Республике Казахстан;
     19) разрабатывает топливно-энергетический баланс и обеспечивает
его реализацию;
     20) осуществляет анализ деятельности организаций, курируемых
отраслей, изучает конъюнктуру на внешнем и внутреннем товарных
рынках;
     21) осуществляет контроль за качеством продукции организаций,
производящих этиловый спирт и алкогольную продукцию;
     22) организует разработку и реализацию государственной политики
в области энергосбережения, использования возобновляемых и
нетрадиционных источников энергии;
     23) осуществляет лицензирование видов деятельности, отнесенных
к его компетенции;
     24) проводит экономическую и технологическую экспертизу
целесообразности проведения толлинговых операций;


      25) готовит сводный исполнительный баланс по драгоценным металлам, рассматривает и утверждает исполнительные балансы предприятий независимо от форм собственности;
      26) координирует работу по экономии теплоэнергетических ресурсов, внедрению новых технологий в производстве строительных материалов и структурной перестройке производственной базы строительства;
      27) организует государственный контроль за качеством строительства, соблюдением государственных норм, правил и стандартов, других обязательных требований в сфере архитектурно-градостроительной деятельности;
      28) организует проведение ведомственной экспертизы, согласование и утверждение проектов строительства и реконструкции, технико-экономических обоснований строительства, технических условий на строительные материалы, изделия и конструкции;
      29) осуществляет совместно с местными органами архитектуры и градостроительства контроль за соблюдением норм и правил планировки и застройки городов и других населенных пунктов, использованием территорий с особым режимом градостроительного регулирования, сохранением исторического градостроительного наследия;
      30) координирует и контролирует государственные закупки;
      31) анализирует и обобщает практику применения законодательства в сфере своей деятельности, разрабатывает предложения по его совершенствованию, участвует в подготовке проектов законодательных и иных нормативных правовых актов, вносит их на рассмотрение Правительства;
      32) ведет переговоры и заключает соглашения с организациями Республики Казахстан и других стран в пределах своей компетенции;
      33) является уполномоченным органом по управлению государственными (казенными) предприятиями в области энергетики, индустрии и торговли;
      34) привлекает в случае необходимости независимых экспертов, аудиторов и консультантов для участия в проведении работ, связанных с деятельностью Министерства;
      35) подписывает по поручению Правительства международные договоры Республики Казахстан;
      36) осуществляет контроль экспорта вооружения, военной техники, продукции двойного назначения и других видов продукции (услуг), предусмотренных решениями Правительства;
      37) осуществляет иные функции, возложенные на него законодательством Республики Казахстан.

                        5. ПРАВА МИНИСТЕРСТВА

      9. Министерство при осуществлении возложенных на него задач и выполнении обязанностей имеет право;
      1) запрашивать и получать в установленном порядке информацию, относящуюся к сфере деятельности Министерства, от государственных органов, организаций, должностных лиц и граждан;
      2) осуществлять контроль за исполнением государственными органами текущих, краткосрочных и среднесрочных планов развития;
      3) вносить предложения в центральные и местные исполнительные органы об отмене или изменении принятых ими актов, препятствующих реализации указанных планов;
      4) в пределах своей компетенции давать структурным подразделениям Министерства обязательные для исполнения указания и издавать нормативные правовые акты;
      5) в пределах своей компетенции заключать международные договоры, проводить переговоры и подписывать соглашения с соответствующими ведомствами зарубежных стран, международными организациями и иностранными юридическими лицами;
      6) привлекать к работе специалистов других государственных органов, а также иностранных и местных экспертов и специалистов;
      7) вносить с участием заинтересованных центральных и местных исполнительных органов предложения по экономическим договорам и соглашениям, заключаемым Республикой Казахстан с другими государствами, международными организациями;
      8) участвовать совместно с Министерством финансов и другими государственными органами Республики Казахстан в разработке и реализации мер по предупреждению банкротства, а также по реорганизации и реструктуризации хозяйственных товариществ с участием государства;
      9) участвовать в реализации государственной программы конверсии оборонной промышленности;
      10) оценивать конкурентоспособность и обеспечивать государственную поддержку по продвижению продукции отечественных товаропроизводителей на внутреннем и внешнем рынках, разрабатывать программы развития импортозамещения, содействовать созданию новых производств по выпуску продукции повышенной товарной готовности;
      11) вносить предложения по вопросам создания, реорганизации и ликвидации организаций, требующих решения Правительства.

                   6. ОТВЕТСТВЕННОСТЬ МИНИСТЕРСТВА
                        И ЕГО ДОЛЖНОСТНЫХ ЛИЦ

      10. Министерство несет ответственность за своевременное и качественное выполнение своей миссии, задач и функций, возложенных на Министерство.
      11. Персональную ответственность за выполнение Министерством возложенных на него задач несет Министр.
      12. Персональную ответственность за выполнение департаментами, комитетами, агентством, организациями, входящими в систему Министерства, возложенных на них задач и осуществление ими своих функций несут их руководители.
      13. Работники Министерства несут ответственность за совершение дисциплинарных проступков в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

               7. ОРГАНИЗАЦИЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ МИНИСТЕРСТВА

      14. Министерство возглавляет Министр, назначаемый на должность и освобождаемый от должности Президентом Республики Казахстан по представлению Премьер-Министра Республики Казахстан.
      15. Министр имеет четырех заместителей - вице-министров, в том числе одного первого, назначаемых на должность и освобождаемых от должности Правительством Республики Казахстан по представлению Министра.
      16. Министр организует и руководит работой Министерства, осуществляет контроль за деятельностью департаментов, комитетов, агентства, организаций, входящих в его систему.
      17. Министр:
      1) распределяет обязанности между вице-министрами, определяет полномочия и обязанности директоров департаментов, председателей комитетов, агентства и других ответственных работников Министерства;
      2) назначает на должность и освобождает от должности работников Министерства;
      3) представляет Министерство во всех органах и организациях в соответствии с действующим законодательством;
      4) утверждает структуру и положения о подразделениях, обеспечивающих деятельность Министерства за исключением структурных подразделений со статусом юридического лица;
      5) утверждает штатное расписание центрального аппарата Министерства, а также штатную численность комитетов, агентства, департаментов на правах юридических лиц в пределах установленной численности;
      6) принимает решения по другим вопросам, отнесенным к его компетенции.
      18. В Министерстве образуется Коллегия в составе Министра, его заместителей (вице-министров), отдельных руководителей комитетов, агентства, департаментов. В состав Коллегии могут входить и иные лица.
      19. Численный состав Коллегии утверждается Правительством Республики Казахстан. Решения Коллегии реализуются приказами Министра. В случае равенства голосов между членами Коллегии решение принимается Председателем Коллегии.
      20. Персональный состав Коллегии утверждается Министром.
      21. Для реализации возложенных на него функций Министерство имеет право создавать постоянно действующие методические (методологические) советы и временные рабочие группы, с включением в их состав представителей министерств и ведомств, других государственных органов и организаций, а также отдельных ученых и специалистов.
      22. По вопросам своей компетенции Министерство принимает решения, обязательные для центральных и местных исполнительных органов. Решения, принимаемые Министерством, оформляются приказами Министра.
      23. Председатель Комитета организует и осуществляет руководство работой Комитета, несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Комитет задач и осуществление им своих функций.
      24. В этих целях Председатель Комитета:
      1) определяет обязанности и степень ответственности своих заместителей и руководителей структурных подразделений;
      2) назначает на должность и освобождает от должности работников Комитета в соответствии с номенклатурой должностей, утверждаемой Министром;
      3) налагает дисциплинарные взыскания;
      4) в пределах своей компетенции издает приказы;
      5) утверждает положения о структурных подразделениях Комитета и его территориальных органах;
      6) в пределах своей компетенции представляет в государственных органах и организациях в соответствии с действующим законодательством;
      7) принимает решения по другим вопросам, отнесенным к его компетенции.
      25. Финансирование расходов на содержание комитетов, агентства осуществляется за счет ассигнований, предусмотренных в республиканском бюджете на содержание Министерства, а также других средств, получаемых ими в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
                                            Приложение 2

к постановлению Правительства Республики Казахстан от 22 июля 1998 г. N 686


       Структура Министерства энергетики, индустрии и торговли

                        Республики Казахстан 
<*>

     Сноска. В структуру внесены изменения - постановлением Правительства 
РК от 11 ноября 1998 г. N 1150  

P981150_

 .

 Руководство

 Департамент электроэнергетики и твердого топлива

 Департамент нефти и газа

 Департамент промышленности

 Департамент экономического анализа и инвестиционной политики

 Департамент внешнеэкономической политики

 Департамент торговли

 Департамент по организации работы

 Управление финансов и бухгалтерского учета

 Комитет по экономическому планированию (на правах юридического
лица)

 Комитет по жилищной и строительной политике (на правах
юридического лица)

 Комитет по стандартизации, метрологии и сертификации (на правах
юридического лица)

 Комитет по государственному контролю над производством и оборотом
алкогольной продукции (на правах юридического лица)

 Комитет по государственным материальным резервам (на правах
юридического лица)

 Департамент по государственным закупкам (на правах юридического
лица)

 Агентство по авторским правам (на правах юридического лица)

 Департамент экспортного контроля и лицензирования (на правах
юридического лица)
     
 Представительство в городе Москве Российской Федерации    

     
     


                                            Приложение 3

к постановлению Правительства Республики Казахстан от 22 июля 1998 г. N 686


                               ПЕРЕЧЕНЬ
     учреждений, организаций и предприятий, находящихся в ведении
            Министерства энергетики, индустрии и торговли
                         Республики Казахстан <*>
      Сноска. Внесены изменения - постановлением Правительства РК от 27 апреля 1999 г. N 488 P990488_ .
Областные управления экономики и управления экономики городов Астаны, Алматы
Территориальные органы комитетов, департаментов, агентства Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан и подведомственные комитетам, департаментам, агентству организации
Республиканское государственное предприятие "Институт экономических исследований" (на праве хозяйственного ведения)
Республиканский "Госэнергонадзор"
Учебный центр нефтяной и газовой промышленности (г. Алматы)
Главное диспетчерское управление нефтяной и газовой промышленности
 Государственное предприятие "Производственно-эксплуатационное
управление" (г. Астана)