Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлігі Өсімдік карантині жөніндегі комитетінің мәселелері

Қазақстан Республикасы Үкіметінің Қаулысы 1999 жылғы 26 сәуір N 476. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 1999.08.27. N 1266 қаулысымен. ~P991266

      "Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің жекелеген мәселелері" туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1999 жылғы 5 наурыздағы N 206 P990206_ қаулысына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулы етеді:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Өсімдік карантині жөніндегі комитеті туралы ереже;
      2) Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлігі Өсімдік карантині жөніндегі комитетінің құрылымы бекітілсін.
      2. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдерінің күші жойылды деп танылсын.
      3. Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлігі бір ай мерзім ішінде Қазақстан Республикасы Үкіметінің бұрын қабылданған актілерін осы қаулыға сәйкес келтіру жөнінде заңдарда белгіленген тәртіппен ұсыныс енгізсін.
      4. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.
     Қазақстан Республикасының
        Премьер-Министрі


                                   Қазақстан Республикасы

Үкіметінің 1999 жылғы 26 сәуірдегі N 476 қаулысымен бекітілген


      Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің
         Өсімдік карантині жөніндегі комитеті туралы
                        Ереже

                    1. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлiгiнiң Өсiмдiк карантинi жөнiндегi комитетi (бұдан әрi - Комитет) Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлiгі құзыретiнiң шегiнде арнайы атқарушылық және бақылау-қадағалау функцияларын, сондай-ақ өсiмдiк карантинi саласында салааралық үйлестiрудi жүзеге асыратын ведомствосы болып табылады. <*>
      ЕСКЕРТУ. 1-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 1999.08.02. N 1093
               қаулысымен. P991093_
      2. Комитет өз қызметiн Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарына, Қазақстан Республикасы Президентiнiң, Үкiметiнiң актiлерiне, өзге де нормативтiк құқықтық актiлерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      3. Комитет мемлекеттiк мекеменiң ұйымдастырушылық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, өз атауы мемлекеттiк тiлде жазылған мөрлерi мен мөртаңбалары, белгiленген үлгiдегi бланкiлерi, сондай-ақ заңдарға сәйкес банкте шоттары болады.
      Комитет азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседi.
      Егер Комитетке заңдарға сәйкес уәкiлеттiк берiлген болса, онда оның мемлекет атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарабы болуға құқығы бар.
      4. Комитет өз құзыретiндегi мәселелерi бойынша заңдарда белгiленген тәртiппен бұйрықтар шығарады, олардың Қазақстан Республикасының бүкiл аумағында мiндеттi күшi бар.
      5. Комитеттің құрылымы мен штат санының лимитін Қазақстан Республикасының Үкіметі бекітеді. <*>
      ЕСКЕРТУ. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 1999.08.02. N 1093
               қаулысымен. P991093_
      6. Комитеттiң заңды мекен-жайы:
      Астана қаласы, Пушкин көшесi,166.
      7. Комитеттiң толық атауы - "Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігiнiң Өсiмдiк карантинi жөнiндегi комитетi" мемлекеттiк мекемесi.
      8. Осы Ереже Комитеттің құрылтай құжаты болып табылады.
      9. Комитеттің қызметін қаржыландыру Қазақстан Республикасының заң актілерінде көзделген тәртіппен жүзеге асырылады.

      2. Комитеттің негізгі міндеттері, функциялары және құқықтары

      10 Комитеттің негізгі міндеттері:
      1) Қазақстан Республикасының аумағын шет елдерден немесе республиканың карантиндік аймақтарынан карантиндік объектілердің әкелінуінен немесе өздігінен енуінен қорғау;
      2) карантиндік объектілерді анықтау, шектеу және жою, сондай-ақ олардың Республиканың карантиндік объектілер жоқ аймақтарына енуінің алдын алу;
      3) өсімдіктер карантині саласындағы заңдар мен белгіленген ережелердің сақталуына және республиканың аумағында өсімдіктер карантині жөніндегі іс-шаралардың орындалуына мемлекеттік бақылау жүргізу болып табылады:
      11. Комитет заңдарда белгіленген тәртіппен мынадай функцияларды жүзеге асырады:
      1) өз құзыретіне сәйкес карантиндік зиянкестерге қарсы күрес жөніндегі іс-шаралардың көлемін, қалыптасып отырған карантиндік жағдайды және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі талаптарды ескере отырып, фумигация және залалсыздандыру құралдарына қажеттілікті және оларды пайдаланудың тәртібін белгілейді;
      2) республикалық бюджеттің есебінен жүргізілетін карантиндік іс-шараларды жүргізуге арналған қаржының мөлшері туралы, осы қаражатты карантиндік ахуалға қарай бөлу туралы ұсыныстар енгізеді және олардың мақсатқа сай пайдаланылуын бақылауды жүзеге асырады;
      3) өсімдік карантині саласында заң және өзге де нормативтік құқықтық актілердің жобаларын әзірлеуге қатысады;
      4) басқа мемлекеттерден әкелінетін карантиндік өнімге, сондай-ақ республиканың аумағы арқылы транзитпен өтетін карантиндік жүктерге импорттық карантиндік рұқсаттамалар береді;
      5) карантинге жататын өнімге фитосанитарлық сертификаттар береді;
      6) карантинге жататын өнімді, көлік құралдарын карантиндік қарау, лабораториялық сараптама және тексеру жүргізеді;
      7) импорттық және басқа да карантинделетін өнімдерді, көлік құралдарын, қойма және басқа да үй-жайларын залалсыздандыруды ұйымдастырады және жүргізеді;
      8) республикадағы карантиндік объектілердің таралуының есебін жүргізеді және мүдделі тұлғаларға ақпарат береді;
      9) Комитеттiң интродукциялық-карантиндiк питомниктерiнде карантинделетiн импорттық өнiмдерге тексеру жүргiзiледi және карантинделетiн материалды карантиндiк тексерудi жүзеге асыратын басқа да интродукциялық-карантиндiк питомниктердiң, сорт учаскелерiнiң, оранжереялардың қызметiн бақылайды;
      10) өсiмдiк карантинi саласындағы халықаралық шарттардың жобаларын әзiрлеуге қатысады;
      11) өз құзыретiнiң мәселелерi бойынша шекара кеден құқық қорғау және басқа да мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасайды;
      12) өз құзыретiнiң шегiнде халықаралық ұйымдарда республиканың өсiмдiк карантинi мәселелерi жөнiндегi мүдделерiн білдiредi;
      13) өсiмдiк карантинi бойынша мемлекеттiк iс-шаралардың жүйесiн әзiрлейдi және ұйымдастырады, оның iшiнде карантиндiк объектiлердiң енуi мен таралуының алдын алу жөнiндегi мақсатты бағдарламаларды әзiрлейдi, өз құзыретiнiң шегiнде меншiк нысандарына қарамастан жеке және заңды тұлғалардың оларды орындауын бақылайды;
      14) өсiмдiк карантинi бойынша бақылау объектiлерiне бақылау жүргiзедi;
      15) ғылыми-зерттеу ұйымдарымен бiрлесiп, халықаралық нормалар мен ұсынымдарға және оларды меншiк нысандарына қарамастан жеке және заңды тұлғалардың орындауын бақылауды жүзеге асыруға негiзделген карантиндiк iс-шараларды әзiрлейдi;
      16) жеке және заңды тұлғалардың өсiмдiк карантинi жөнiндегi заңдарды сақтауын бақылайды;
      17) өсiмдiк карантинi саласындағы ғылыми жетiстiктер мен озық тәжiрибенi насихаттауды және енгiзудi ұйымдастырады;
      18) өсiмдiк карантинi жөнiндегi мемлекеттiк инспекторларды даярлау мен қайта даярлау жөнiндегi негiзгі бағыттарын айқындайды және бағдарламаларды қалыптастырады;
      19) өзiне заңдармен жүктелген өзге де функцияларды жүзеге асырады.
      12. Комитеттiң негiзгi мiндеттерiн iске асыруы және өз функцияларын жүзеге асыруы үшiн заңдарда белгiленген тәртiппен:
      1) заңдардың нормаларының орындалуын және Өсiмдiк карантинi жөнiндегi ереженiң сақталуын тексеру мақсатында меншiктiң барлық нысанындағы ұйымдарға кедергiсiз кiруге және тексерiстер жүргiзуге, өз өкiлеттiктерiн жүзеге асыру үшiн қажеттi ақпарат алуға;
      2) жергiлiктi өкiлдi және атқарушы органдармен және жергiлiктi өзiн-өзi басқару органдарымен бiрлесіп теңiз және өзен порттары (пристаньдары), темiр жол станциялары, әуежайлар, почта байланысы кәсiпорындары, базарлар, автовокзалдар (автостанциялар) және өзге де объектiлер иелерiнiң немесе уәкiлеттi органдарының карантиндiк iс-шараларды жүргiзуiн бақылауды жүзеге асыруға;
      3) лабораториялық сараптама жүргiзу үшiн карантиндiк өнiмдердiң үлгiлерiн алуға;
      4) жеке және заңды тұлғаларға карантиндiк объектiлер ошақтарында және көлiкте қажеттi iс-шаралар жүргiзу туралы талап қоюға;
      5) карантиндiк жүктер мен объектiлердi олар фитосанитарлық (карантиндiк) сертификатсыз тасымалданған немесе импорттық карантиндiк рұқсатсыз шетелден әкелiнген кезде фитосанитарлық сараптама жүргiзу кезеңіне тоқтата тұруға;
      6) өсiмдiк карантинi жөнiндегі заңдардың бұзылуына жол берген лауазымды адамдар мен азаматтарды әкiмшiлiк жауапқа тартуға;
      7) өз құзыретiнiң шегiнде әкiмшiлiк құқық бұзушылықтар туралы хаттамалар жасауға;
      8) өсiмдiк карантинi жөнiндегi ережелердi бұзушылық жойылғанға дейiн жеке және заңды тұлғалардың шаруашылық қызметiн тоқтата тұруға, оның iшiнде карантиндiк объектiлермен зақымданған карантинделетiн материалдарды тиеу мен түсiруге тыйым салуға;
      9) заңдарға сәйкес өзге де құқықтарды жүзеге асыруға құқығы бар.

                          3. Комитеттiң мүлкi

      13. Комитеттiң жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкi болады.
      14. Комитетке бекiтiлiп берiлген мүлiк республикалық меншiкке жатады.
      15. Комитеттің өзiне бекiтiлiп берiлген мүлiктi өз бетiнше иелiктен шығаруға немесе оған өзге тәсiлмен билiк жүргiзуге құқығы жоқ.
      Комитетке заңдарда белгіленген жағдайлар мен шектерде мүлiкке билiк ету құқығы берiлуi мүмкiн.

                       4. Комитеттiң қызметiн ұйымдастыру

      16. Комитеттi Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрiнiң ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Үкiметi қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын Төраға басқарады.
      Комитет төрағасының оның ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрi қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын орынбасары болады.
      Комитет төрағасы лауазымы бойынша сонымен бiр мезгiлде Қазақстан Республикасының Өсiмдiк карантинi жөнiндегi бас мемлекеттiк инспекторы, оның орынбасары - Қазақстан Республикасы Өсiмдiк карантинi жөнiндегi бас мемлекеттiк инспекторының орынбасары болып табылады.
      17. Комитет төрағасы Комитеттiң жұмысын ұйымдастырады және оған басшылық жасайды және Комитетке жүктелген мiндеттердiң орындалуы мен оның өз функцияларын жүзеге асыруы үшiн жеке жауаптылықта болады.
      18. Комитеттiң төрағасы осы мақсатта:
      1) өз орынбасарының, Комитеттiң басқа да қызметкерлерiнiң

мiндеттерi мен өкiлеттiктерiн белгiлейдi;
     2) заңдарға сәйкес Комитеттің қызметкерлерiн қызметке 
тағайындайды және қызметтен босатады;
     3) заңдарда белгiленген тәртiппен Комитеттiң қызметкерлерiне 
тәртіптiк жаза қолданады;
     4) Комитеттiң бұйрықтарына қол қояды;
     5) құрылымдық бөлiмшелер туралы ережелердi бекiтедi;
     6) қолданылып жүрген заңдарға сәйкес барлық мемлекеттiк 
органдарда және өзге де ұйымдарда Комитеттi бiлдiредi; 
     7) заңдарға сәйкес өзге де өкiлеттiктердi жүзеге асырады. 
     19. Комитеттiң өз құзыретiне жатқызылған мәселелер бойынша 
шешiмдерi барлық ұйымдардың, лауазымды адамдар мен азаматтардың орындауы 
үшiн мiндеттi.
     20. Өсiмдiктердiң карантинi саласындағы мәселелердiң негiзгi 
бағыттарын және даму тұжырымдамаларын қарау үшiн Комитеттiң жанынан 
ғалымдардың, жоғары бiлiктi мамандардың, сондай-ақ өзге де адамдардың 
қатарынан Ғылыми-техникалық кеңес құрылады.
     Ғылыми-техникалық кеңестiң құрамы мен ол туралы ереженi Комитеттiң 
төрағасы бекiтедi.
     21. Комитеттiң бiрыңғай жүйесiне мыналар кiредi: 
     Республикалық карантиндiк лаборатория;
     Республикалық интродукциялық-карантиндiк питомник;
     Өсiмдiк карантинi жөнiндегi Ақмола облыстық мемлекеттiк 
инспекциясы Астана қаласындағы филиалымен;
     Өсiмдiк карантинi жөнiндегi Ақтөбе шекаралық мемлекеттiк инспекциясы;
     Өсiмдiк карантинi жөнiндегi Алматы шекаралық мемлекеттiк 
инспекциясы Талдықорған қаласындағы филиалымен;
     Өсiмдiк карантинi жөнiндегi Алматы қалалық мемлекеттік инспекциясы;
     Өсімдік карантині жөніндегі Атырау шекаралық мемлекеттік инспекциясы;
     Өсімдік карантині жөніндегі Шығыс Қазақстан шекаралық мемлекеттік 
инспекциясы Семей қаласындағы филиалымен;
     Өсімдік карантині жөніндегі Жамбыл шекаралық мемлекеттік инспекциясы;
     Өсімдік карантині жөніндегі Батыс Қазақстан шекаралық мемлекеттік 
инспекциясы;
     Өсімдік карантині жөніндегі Қарағанды облыстық мемлекеттік 
инспекциясы Жезқазған қаласындағы филиалымен;
     Өсімдік карантині жөніндегі Қызылорда шекаралық мемлекеттік 
инспекциясы;
     Өсімдік карантині жөніндегі Қостанай шекаралық мемлекеттік 
инспекциясы, Арқалық қаласындағы филиалымен;
     Өсімдік карантині жөніндегі Маңғыстау шекаралық мемлекеттік 
инспекциясы;
     Өсімдік карантині жөніндегі Павлодар шекаралық мемлекеттік 
инспекциясы;
     Өсімдік карантині жөніндегі Солтүстік Қазақстан шекаралық 
мемлекеттік инспекциясы, Көкшетау қаласындағы филиалымен;
     Өсімдік карантині жөніндегі Оңтүстік Қазақстан шекаралық мемлекеттік 
инспекциясы;
     өсімдік карантині жөніндегі шекаралық, облыстық, қалалық 
мемлекеттік инспекциялардың құрамына кіретін өсімдік карантині 
жөніндегі шекаралық постылар (ӨКШП).
     
               5. Комитетті қайта ұйымдастыру және тарату
     
     22. Комитетті қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан 
Республикасының заңдарына сәйкес жүзеге асырылады.


                                   Қазақстан Республикасы

Үкіметінің 1999 жылғы 26 сәуірдегі N 476 қаулысымен бекітілген


       Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлігі

             Өсімдік карантині жөніндегі комитетінің
                           Құрылымы
     
     Басшылық
     
     Карантиндік бақылау бөлімі
     
            


                                     Қазақстан Республикасы

Үкіметінің 1999 жылғы 26 сәуірдегі N 476 қаулысымен қосымша


      Қазақстан Республикасы Үкіметінің күші жойылған
                   кейбір шешімдерінің
                          Тізбесі

      1. "ССРО мемагроөнеркәсібінің Қазақ ССР бойынша Өсімдік карантині жөніндегі мемлекеттік инспекциясын Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлігі жанындағы Өсімдік карантині жөніндегі Бас мемлекеттік инспекция етіп қайта құру туралы" Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетінің 1992 жылғы 13 тамыздағы N 676 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1992 ж., N 32, 497-құжат).
      2. "Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетінің 1992 жылғы 13 тамыздағы N 676 қаулысының 5 тармағын ішінара өзгерту туралы" Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетінің 1993 жылғы 12 қаңтардағы N 29 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1993 ж., N 2, 22-құжат).
      3. "Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетінің 1992 жылғы 13 тамыздағы N 676 қаулысына өзгеріс енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1997 жылғы 10 шілдедегі N 1093 P971093_ қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1997 ж., N 31, 285-құжат).
      4. "Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетінің 1992 жылғы 13 тамыздағы N 676 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1997 жылғы N 5 мамырдағы N 708 P970708_ қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1997 ж., N 18, 161-құжат).
      5. "Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне

өзгерістер мен толықтырулар енгізу және күші жойылған деп тану туралы" 
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1997 жылғы 8 сәуірдегі N 505  

P970505_

 
қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір 
шешімдеріне енгізілетін өзгерістер мен толықтырулардың 1-тармағы 
(Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1997 ж., N 15, 121-құжат).
     
     
     
 Оқығандар:
 Қобдалиева Н.   
 Омарбекова А.          
                                         
      
      


Вопросы Комитета по карантину растений Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 26 апреля 1999 года N 476 . Утратило силу - постановлением Правительства РК от 27 августа 1999 г. N 1266 ~P991266.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 27.08.1999 № 1266.

      В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 марта 1999 года N 206 P990206_ "Отдельные вопросы Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан" Правительство Республики Казахстан постановляет:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) Положение о Комитете по карантину растений Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан;

      2) структуру Комитета по карантину растений Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан.

      2. Признать утратившими силу некоторые решения Правительства Республики Казахстан согласно прилагаемому перечню.

      3. Министерству сельского хозяйства Республики Казахстан в месячный срок в установленном законодательством порядке внести предложения по приведению ранее принятых актов Правительства Республики Казахстан в соответствие с настоящим постановлением.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания.


      Премьер-Министр

      Республики Казахстан


  Утверждено
 
 
  постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 26 апреля 1999 года № 476
 
 
  Положение
  о Комитете по карантину растений Министерства
  сельского хозяйства Республики Казахстан
 
  1. Общие положения
 

      1. Комитет по карантину растений Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан (далее - Комитет) является ведомством, осуществляющим в пределах компетенции Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан специальные исполнительные и контрольно-надзорные функции, а также межотраслевую координацию в сфере карантина растений.

      Сноска. В пункт 1 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 2 августа 1999 г. N 1093 P991093_ .

      2. Комитет осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента, Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Комитет является юридическим лицом, в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, а также в соответствии с законодательством счета в банке.

      Комитет вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      Комитет имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если он уполномочен на это в соответствии с законодательством.

      4. Комитет по вопросам своей компетенции в установленном


      законодательством порядке издает приказы, которые имеют обязательную

      силу на всей территории Республики Казахстан.

      5. Структура и лимит штатной численности Комитета утверждаются

      Правительством Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 5 - в редакции постановления Правительства РК от 2

      августа 1999 г. N 1093

      P991093_

      .

      6. Юридический адрес Комитета:

      город Астана, улица Пушкина, 166.

      7. Полное наименование Комитета - государственное учреждение

      "Комитет по карантину растений Министерства сельского хозяйства

      Республики Казахстан".

      8. Настоящее Положение является учредительным документом Комитета.

      9. Финансирование деятельности Комитета осуществляется в порядке,

      предусмотренном законодательными актами Республики Казахстан.

      2. Основные задачи, функции и права Комитета

      10. Основными задачами Комитета являются:

      1) охрана территории Республики Казахстан от занесения или самостоятельного проникновения из зарубежных стран или из карантинных зон республики карантинных объектов;

      2) выявление, локализация и ликвидация карантинных объектов, а также предупреждение их проникновения в регионы Республики, где они отсутствуют;

      3) проведение государственного контроля за соблюдением законодательства в области карантина растений и установленных правил и выполнением мероприятий по карантину растений на территории Республики.

      11. Комитет, в установленном законодательством порядке, осуществляет следующие функции:

      1) в соответствии со своей компетенцией определяет объемы мероприятий по борьбе с карантинными вредителями, потребность и порядок использования средств фумигации и обеззараживания с учетом складывающейся карантинной обстановки и требований по охране окружающей среды;

      2) вносит предложения о размерах ассигнований на проведение карантинных мероприятий, проводимых за счет республиканского бюджета, о распределении этих средств в соответствии с карантинной обстановкой и осуществляет контроль за их целевым и рациональным использованием;

      3) участвует в подготовке проектов законодательных и иных нормативных правовых актов в области карантина растений;

      4) выдает импортные карантинные разрешения на подкарантинную продукцию, завозимую из других государств, а также на подкарантинные грузы, следующие транзитом через территорию республики;

      5) выдает фитосанитарные сертификаты на подкарантинную продукцию;

      6) проводит карантинный досмотр, лабораторную экспертизу и проверку подкарантинной продукции, а также транспортных средств;

      7) организует и проводит обеззараживание импортной и другой подкарантинной продукции, транспортных средств, складских и других помещений;

      8) ведет учет распространения карантинных объектов в республике и представляет информацию заинтересованным лицам;

      9) проводит проверку импортной подкарантинной продукции в интродукционно-карантинных питомниках Комитета и контролирует деятельность других интродукционно-карантинных питомников, сортоучастков, оранжерей, осуществляющих карантинную проверку подкарантинного материала;

      10) участвует в разработке проектов международных договоров в области карантина растений;

      11) взаимодействует по вопросам своей компетенции с пограничными, таможенными, правоохранительными и другими государственными органами;

      12) в пределах своей компетенции представляет интересы республики по вопросам карантина растений в международных организациях;

      13) разрабатывает и организует систему государственных мероприятий по карантину растений, в том числе разрабатывает целевые программы по предупреждению проникновения и распространения карантинных объектов, в пределах своей компетенции контролирует их выполнение физическими и юридическими лицами, независимо от форм собственности;

      14) проводит контроль за объектами контроля по карантину растений;

      15) разрабатывает совместно с научно-исследовательскими организациями карантинные мероприятия, основанные на международных нормах и рекомендациях и осуществление контроля за их выполнением физическими и юридическими лицами, независимо от форм собственности;

      16) контролирует соблюдение физическими и юридическими лицами законодательства по карантину растений;

      17) организует пропаганду и внедрение научных достижений и передового опыта в области карантина растений;

      18) определяет основные направления и формирует программы по подготовке и переподготовке государственных инспекторов по карантину растений;

      19) осуществляет другие функции, возложенные на него законодательством.

      12. Комитет для реализации основных задач и осуществления своих функций имеет право в установленном законодательством порядке:

      1) беспрепятственно посещать и проводить обследования организаций всех форм собственности с целью проверки выполнения норм законодательства и соблюдения Правил по карантину растений, получать необходимую для осуществления своих полномочий информацию;

      2) осуществлять совместно с местными представительными и исполнительными органами и органами местного самоуправления контроль за проведением карантинных мероприятий владельцами или уполномоченными органами морских и речных портов (пристаней), железнодорожных станций, аэропортов, предприятий почтовой связи, рынков, автовокзалов (автостанции) и иных объектов;

      3) отбирать образцы подкарантинной продукции для проведения лабораторной экспертизы;

      4) предъявлять физическим и юридическим лицам требования о проведении необходимых мероприятий в очагах карантинных объектов и на транспорте;

      5) задерживать на период проведения фитосанитарной экспертизы подкарантинные грузы и объекты при их перевозках без фитосанитарного (карантинного) сертификата, или ввезенные из-за границы без импортного карантинного разрешения;

      6) привлекать к административной ответственности должностных лиц


      и граждан, допустивших нарушения законодательства по карантину растений;

      7) в пределах своей компетенции составлять протоколы об

      административных правонарушениях;

      8) приостанавливать хозяйственную деятельность физических и

      юридических лиц до устранения нарушений Правил по карантину растений,

      в том числе запрещать погрузку и выгрузку подкарантинных материалов,

      зараженных карантинными объектами;

      9) осуществлять иные права, в соответствии с законодательством.

      3. Имущество Комитета

      13. Комитет имеет на праве оперативного управления обособленное

      имущество.

      14. Имущество, закрепленное за Комитетом, относится к республиканской

      собственности.

      15. Комитет не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом

      распоряжаться закрепленным за ним имуществом.

      Комитету может быть предоставлено право распоряжения имуществом в случаях и пределах, установленных законодательством.


      4. Организация деятельности Комитета


      16. Комитет возглавляет Председатель, назначаемый на должность и освобождаемый от должности Правительством Республики Казахстан по представлению Министра сельского хозяйства Республики Казахстан.

      Председатель Комитета имеет заместителя, назначаемого на должность и освобождаемого от должности Министром сельского хозяйства Республики Казахстан по представлению Председателя Комитета.

      Председатель Комитета одновременно по должности является Главным государственным инспектором по карантину растений Республики Казахстан, его заместитель - заместителем Главного государственного инспектора по карантину растений Республики Казахстан.

      17. Председатель Комитета организует и руководит работой Комитета


      и несет персональную ответственность за выполнение возложенных на

      Комитет задач и осуществление им своих функций.

      18. В этих целях Председатель Комитета:

      1) определяет обязанности и полномочия своего заместителя, других

      сотрудников Комитета;

      2) в соответствии с законодательством назначает на должности и

      освобождает от должностей работников Комитета;

      3) в установленном законодательством порядке налагает

      дисциплинарные взыскания на сотрудников Комитета;

      4) подписывает приказы Комитета;

      5) утверждает положения о структурных подразделениях;

      6) представляет Комитет во всех государственных органах и иных

      организациях в соответствии с действующим законодательством;

      7) осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательством.

      19. Решения Комитета по вопросам, отнесенным к его компетенции,

      обязательны для исполнения всеми организациями, должностными лицами и

      гражданами.

      20. Для рассмотрения основных направлений и концепций развития

      вопросов в области карантина растений при Комитете создается научно-

      технический Совет из числа ученых, высококвалифицированных специалистов, а

      также иных лиц.

      Состав научно-технического Совета и положение о нем утверждаются

      Председателем Комитета.

      21.В единую систему Комитета входят:

      Республиканская карантинная лаборатория;

      Республиканский интродукционно-карантинный питомник;

      Акмолинская областная государственная инспекция по карантину

      растений с филиалом в городе Астане;

      Актюбинская пограничная государственная инспекция по карантину растений;

      Алматинская пограничная государственная инспекция по карантину

      растений с филиалом в городе Талдыкоргане;

      Алматинская городская государственная инспекция по карантину растений;

      Атырауская пограничная государственная инспекция по карантину растений;

      Восточно-Казахстанская пограничная государственная инспекция по


      карантину растений с филиалом в городе Семипалатинске;

      Жамбылская пограничная государственная инспекция по карантину растений;

      Западно-Казахстанская пограничная государственная инспекция по

      карантину растений;

      Карагандинская областная государственная инспекция по карантину

      растений с филиалом в городе Жезказгане;

      Кзылординская пограничная государственная инспекция по карантину

      растений;

      Костанайская пограничная государственная инспекция по карантину

      растений с филиалом в городе Аркалыке;

      Мангистауская пограничная государственная инспекция по карантину

      растений;

      Павлодарская пограничная государственная инспекция по карантину растений;

      Северо-Казахстанская пограничная государственная инспекция по

      карантину растений с филиалом в городе Кокшетау;

      Южно-Казахстанская пограничная государственная инспекция по карантину

      растений;

      пограничные посты по карантину растений (ППКР), входящие в состав

      пограничных, областных, городских государственных инспекций по карантину

      растений.

      5. Реорганизация и ликвидация Комитета

      22. Реорганизация и ликвидация Комитета осуществляется в

      соответствии с законодательством Республики Казахстан.


  Утверждена
 
 
  постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 26 апреля 1999 года № 476
 
 
  Структура
 
  Комитета по карантину растений Министерства
  сельского хозяйства Республики Казахстан
 

      Руководство

      Отдел карантинного контроля


  Приложение
 
 
  к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 26 апреля 1999 года № 476
 
 
  Перечень
  утративших силу некоторых решений
  Правительства Республики Казахстан
 

      1. Постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 13 августа 1992 года № 676 P920676_ "О преобразовании государственной инспекции по карантину растений Госагропрома СССР по Казахской ССР в Главную государственную инспекцию по карантину растений при Министерстве сельского хозяйства Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1992 г., № 32, ст.497).

      2. Постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 12 января 1993 года № 29 "О частичном изменении пункта 5 постановления Кабинета Министров Республики Казахстан от 13 августа 1992 г. № 676" (САПП Республики Казахстан, 1993 г., № 2, ст. 22).

      3. Постановление Правительства Республики Казахстан от 10 июля 1997 года № 1093 P971093_ "О внесении изменения в постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 13 августа 1992 г. № 676" (САПП Республики Казахстан, 1997 г., № 31 , ст. 285).

      4. Постановление Правительства Республики Казахстан от 5 мая 1997 года № 708 P970708_ "О внесении изменений и дополнений в постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 13 августа 1992 г. № 676" (САПП Республики Казахстан, 1997 г., № 18, ст. 161).

      5. Пункт 1 изменений и дополнений, которые вносятся в некоторые


      решения Правительства Республики Казахстан", утвержденных постановлением

      Правительства Республики Казахстан от 8 апреля 1997 года № 505

      P970505_

      "О

      внесении изменений и дополнений и признании утратившими силу некоторых

      решений Правительства Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан,

      1997 г., № 15, ст. 121).

      (Специалисты: Э.Жакупова

      Н.Мартина)