Қазақстан Республикасының азаматтық авиация саласын 2008 жылға дейiнгi кезеңде еуропалық авиация талаптарына көшiру жөнiндегi iс-шаралар жоспары туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің 2005 жылғы 17 қарашадағы N 325-ө Өкімі

      Қазақстан Республикасының азаматтық авиация салаларына халықаралық авиация стандарттарын енгiзу мақсатында қоса берiлiп отырған Қазақстан Республикасының азаматтық авиация саласын 2008 жылға дейiнгi кезеңде еуропалық авиация талаптарына көшiру жөнiндегі iс-шаралар жоспары бекiтiлсiн.

      Премьер-Министр

                                           Қазақстан Республикасы
                                             Премьер-Министрiнiң
                                          2005 жылғы 17 қарашадағы
                                              N 325-ө өкімімен
                                                  бекiтiлген

       Қазақстан Республикасының азаматтық авиация саласын
   2008 жылға дейiнгi кезеңде еуропалық авиация талаптарына
             көшiру жөнiндегі iс-шаралар жоспары

      Ескерту. Жоспарға өзгерту енгізілді - ҚР Премьер-Министрінің
2007.01.16 N 5 , 2007.08.10 N 219-ө , 2008.10.14 N 257 Өкімдерімен.

P/c
N

Іс-шаралар

Аяқталу
нысаны

Орын-
дауға
жауап-
тылар

Аяқталу
мерзiмі

Бол-
жалды
шығыс-
тар
(млн.
теңге)

Қаржы-
лан-
дыру
көзі

1

2

3

4

5

6

7

1-кезең

1.

Еуропалық авиа-
ция талаптарын
(JAR) енгізу
жөнiндегі
ведомствоаралық
жұмыс тобын
құру

Қазақстан
Респуб-
ликасы
Премьер-
Министрi-
нiң өкімі

ККM
(жи-
нақ-
тау),
Әдiлет-
мині,
ИСМ,
СIМ,
ЭБЖМ
және
өзге де
мемле-
кеттік
орган-
дар

2006
жылғы
31 қаң-
тарға
дейін

Талап
етiл-
мейдi

Талап
етiл-
мейдi

2.

Еуропалық авиа-
ция талаптары-
ның (JAR) мына-
дай құжаттарын
мемлекеттік және орыс тіл-
деріне аудару:
JAR 1, 11, 21, JAR OPS 1, 66, FСL 1 және 3, ММЕL/МЕL, JAR 39;
JAR 145, 147;
JAR 23, 27/29, JAR OPS 3, FCL 3, STD 23, VLA/VLR және TSO;
JAR 25, JAR E, JAR 26, JAR FСL, JAR APU, AWO, JAR STD.

Мемлекет-
тік және
орыс тiл-
дерiндегі
мәтін

ККМ
(жинақ-
тау),
Бiлiм-
минi

2006
жылғы
31 нау-
рызға
дейін

9,9

Респу-
блика-
лық
бюджет

3.

Қазақстан Рес-
публикасының
азаматтық авиа-
ция саласындағы
қолданыстағы
заңнамасы мен
енгiзiлетiн еу-
ропалық авиация
талаптарының
(JAR) айырмашы-
лығын анықтау
жөнінде құқық-
тық сараптама
жүргiзу

Қорытынды

ККМ
(жи-
нақ-
тау),
Әдiлет-
минi,
ИСМ

2006
жылғы
30 мау-
сымға
дейін

Талап
етiл-
мейдi

Талап
етiл-
мейдi

4.

"Азаматтық авиа-
ция академиясы"
АҚ-ны дамыта
отырып, қызметiн
қамтамасыз ету

Азаматтық
авиация
академия-
сында
авиация
кадрларын
даярлау-
дың, қайта
даярлаудың
еуропалық
талапта-
рына
сәйкес-
тiгiн
қамтамасыз
ету үшін
қажетті
материал-
дық-техни-
калық,
оқу және
оқу-әдiс-
темелiк
ресурс-
тарды
сарапта-
малық
бағалау.
Батыстың
авиациялық
техника-
сына
арналған
мамандар
даярлау
үшiн оқу
және
зертхана-
лық
үй-жай-
ларды
еуропалық
талаптарға
сәйкес
келтiру,
оқу және
компью-
терлiк
бағдарла-
малар,
жаттығу
кешендерiн
сатып алу.
Шетелдiк
жетекшi
мамандар-
дың ККМ
ААК қызмет-
керлерiн
және
Азаматтық
авиация
академия-
сының
оқытушы-
ларын
оқытуы
және
сертифи-
каттауы.
IСАО, EASA
(JAA), МАК
және ТМД
елдерi ОЖО
қауымдас-
тықтары
өкiлдерi-
нiң
қатысуымен
Қазақстан
Pecпубли-
касында
Еуропалық
авиация
талаптарын
енгiзу
жөнiнде
семинар
өткiзу.

ККМ,
Бiлiм-
минi,
Азамат-
тық
авиация
акаде-
миясы

2006
жылғы 31
желтоқ-
санға
дейін

122.255

Респу-
блика-
лық
бюджет

5.

алынып тасталды

6.

Азаматтық авиация
ұйымдарына IСАО,
EASA, МАК және
ТМД елдерi ОЖО
қауымдастықтары-
ның тәжiрибесiн
ескере отырып,
JAR енгізу
кезеңдерi туралы
хабарлау және
онымен таныстыру.

Семинар-
кеңес

Бiлiм-
минi,
ККМ
Азамат-
тық
авиация
акаде-
миясы

2007
жылғы
сәуір

Талап
етiл-
мейдi

Талап
етiл-
мейдi

2-кезең

7.

Еуропалық аза-
маттық авиация
конференциясына
(ECAC) кiру

Норма-
тивтiк
құқықтық
кесiм
қабылдау,
өтiнiш
жiберу

ККМ (жи-
нақтау),
СIМ

2007
жылғы
31
желтоқ-
санға
дейін

Талап
етiл-
мейдi

Талап
етiл-
мейдi

8.

алынып тасталды - 2007.08.10. N 219-ө

9.

Кеңестік әуе
кемелерін пай-
далануды рет-
тейтiн арнайы
ережелер әзiрлеу

ККМ ААК
бұйрығы

ККМ

2007
жылғы
30
қара-
шаға
дейін

3,5

Респу-
блика-
лық
бюджет

10.

1. Азаматтық
авиация саласы-
ның жай күйін
және Қазақстан
Республикасының
азаматтық
авиация
саласындағы
нормативтік
құқықтық
базасының
жай-қүйінің
халықаралық
авиация
талаптары мен
стандарттарына
сәйкестігін
талдау.
2. Қазақстан
Республикасы
азаматтық
авиация саласы-
ның және салалық
нормативтік
құқықтық
базасының
еуропалық
авиация
талаптарына
сәйкес келтіру
қажеттілігін
анықтау және
талдау.
3. Анықталған
қажеттіліктер-
дің басымдылы-
ғын және оларды
еуропалық
авиация
стандарттарына
көшірудің
кезектілігін
айқындау.
4. Анықталған
қажеттіліктер
мен кезектілік-
ті ескере
отырып, қызметі
еуропалық
авиация
талаптарына
сәйкес келтіруге
жататын
азаматтық
авиация
субъектілерінің
тобын айқындау.
5. Азаматтық
авиация саласын
еуропалық
авиация
стандарттарына
көшірудің
экономикалық
тиімділігін
бағалау.

Үкіметке
ақпарат

ККМ

2007
жылғы 31
қазанға
дейін

85,1

Респу-
блика-
лық
бюджет

11.

1. ККМ ААК қызметкерлері
мен азаматтық
авиация субъекті-
лері қызметкерле-
рінің біліктілі-
гін арттыру
бағдарламасын
жасау.
2. Бағдарлама
бойынша білікті-
лігін арттыруға
жіберілетін
адамдардың
тізбесін
қалыптастыру үшін
сала қызметкер-
лері мен ҚР ККМ
ААК қызметкер-
леріне қойылатын
біліктілік
талаптарының
тізбесін айқындау.
3. Бағдарлама
бойынша білікті-
лігін арттыруға
жіберілетін
адамдарды кон-
курстық іріктеу
жөніндегі
іс-шаралар.
4. Біліктілікті
арттыру жөнінде
семинарлар өткізу.

Үкіметке ақпарат

ККМ

2007
жылғы
30
қарашаға
дейін

53,4

Респу-
блика-
лық
бюджет

12.

1. Азаматтық
авиация саласын
және салалық
нормативтік
құқықтық базаны
еуропалық авиация
талаптарына
көшіру кестесін
жасау.
2. Кестеге
ЕАSА-ның
қорытындысын алу

Үкіметке ақпарат, семинар-
лар

ККМ

2007 жылғы
15 желтоқ- санға дейін

50,7

Респу-
блика-
лық
бюджет

13.

Еуропалық авиа-
ция талаптарын
(JAR) енгізу
жөнінде жүргі-
зіліп жатқан
жұмыстар туралы
азаматтық авиа-
ция ұйымдарын
хабардар ету
және таныстыру

БАҚ-қа
ақпарат,
семинарлар

ККМ

2007
жылғы
31
желтоқ-
санға
дейін

1,0

Респу-
блика-
лық
бюджет

3-кезең

14.

JAR-66, JAR-145,
JAR-147, JAR 1,
JAR FCL 2, JAR-21
Қазақстан
Республикасының
мемлекеттік
техникалық реттеу
жүйесі
тізілімінде
есепке алу және
тіркеу үшін
материалдар
дайындау және
енгізу

Қазақстан
Республи-
касының
мемлекет-
тік
техникалық
реттеу
жүйесінің
тізіліміне
тиісті
талаптарды
енгізу

ККМ,
ИСМ

2008
жылғы 30
қазанға
дейін

75,7

Респу-
блика-
лық
бюджет

15.

Әуеайлақтардың
қызметі; әуе
қозғалысын
бақылау
қызметтері үшін
стандарттар мен
ережелерді
Қазақстан
Республикасының
мемлекеттік
техникалық реттеу
жүйесі
тізілімінде
енгізу есепке алу
және тіркеу үшін
материалдар
дайындау және
енгізу

Қазақстан
Республи-
касының
мемлекет-
тік
техникалық
реттеу
жүйесінің
тізіліміне
тиісті
талаптарды
енгізу

ККМ,
ИСМ

2008
жылғы 10
желтоқсан
а дейін

75,6

Респу-
блика-
лық
бюджет

16.

Еуропалық авиа-
ция талаптарын
(JAR) енгізу
нәтижелерi жө-
нiнде азаматтық
авиация ұйымда-
рымен кеңестер
өткiзу

БАҚ-қа
ақпарат,
кеңес,
семинарлар

ККМ

2008
жылғы
30 қа-
рашаға
дейін

1,0

Респу-
блика-
лық
бюджет

17.

Еуропалық авиа-
ция талаптарын
(JAR) енгiзу
нәтижелерi жө-
нiнде Қазақстан
Республикасының
Үкiметiнде
кеңес өткiзу

Хаттама

ККМ (жи-
нақ-
тау),
Әдiлет-
минi,
ИСМ,
СIМ
және
ЭБЖМ

2008
жылғы
15
желтоқ-
санға
дейін

Талап
етiл-
мейдi

Талап
етiл-
мейдi

      Ескертпе:
      пайдаланылған аббревиатуралар:
ККM -     Көлік және коммуникация министрлiгi
ККM AAК - Көлiк және коммуникация министрлігінiң Азаматтық авиация
          комитетi
Әділетмині - Әділет министрлігі
ИСМ -     Индустрия және сауда министрлігі
ЭБЖМ -    Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі
СIМ -     Сыртқы iстер министрлігі
JAA -     Еуропаның бiрiккен авиациялық әкiмшілігі
JAR -     еуропалық авиация талаптары
ЕАSА -    еуропалық авиация қауiпсiздігі агенттігі
JAR 1 -   анықтамалар және аббревиатура
JAR 11 -  реттеу рәсiмдерi
JAR 21 -  сертификаттау рәсiмдерi - әуе кемелерi мен бөлшектерi
JAR OPS 1 - коммерциялық тасымалдар (аэропландар)
JAR 66 -  техникалық қызмет көрсету жөнiндегі персоналды
          сертификаттау
JAR FCL 1 - ұшу экипажын лицензиялау
JAR FCL 3 - медициналық стандарттар
JAR MMEL/MEL - жабдықтың негізгi/ ең аз тiзiмi
JAR 39 -  ұшу жарамдылығын реттейтін нұсқаулықтар
JAR 26 -  ұшу жарамдылығы жөнiндегi қосымша талаптар
JAR APU - қосымша тетiктер
JAR Е -   қозғалтқыштар
JAR AWO - кез келген ауа райы жағдайындағы қызмет
JAR 21 -  одан әрi сертификаттық рәсімдер
JAR 145 - техникалық қызмет көрсету бойынша аттестатталған ұйымдар
JAR 147 - техникалық қызмет көрсету бойынша оқыту/ емтихандар
JAR 34/36 - әуе кемелерi қозғалтқыштарының эмиссиясы/шу
JAR 23 -  жолаушы әуе кемелерi
JAR 27/29 - турбобұрандалық әуе кемелері
JAR OPS 3 - коммерциялық тасымалдарды жүзеге асыратын әуе кемелері
(тiкұшақтар)
JAR FCL - ұшу экипажын лицензиялау
JAR STD - тренажерларға және оқу жабдықтарына қойылатын талаптар
JAR TSO - бірiккен техникалық стандарттар
JAR VLA/VLR - аса жеңiл әуе кемелерi
Білімминi - Бiлiм және ғылым министрлiгi
MAК -     Мемлекетаралық авиация комитетi
ТМД -     Тәуелсiз Мемлекеттер Достастығы
ОЖО -     Оқу-жаттығу орталығы
IСАО -    Халықаралық азаматтық авиация ұйымы     

О Плане мероприятий по переходу на европейские авиационные требования отрасли гражданской авиации Республики Казахстан в период до 2008 года

Распоряжение Премьер-Министра Республики Казахстан от 17 ноября 2005 года N 325-р

      В целях внедрения международных авиационных стандартов в отрасли гражданской авиации Республики Казахстан утвердить прилагаемый план мероприятий по переходу на европейские авиационные требования отрасли гражданской авиации Республики Казахстан в период до 2008 года.

      Премьер-Министр

Утвержден                 
распоряжением Премьер-Министра      
Республики Казахстан            
от 17 ноября 2005 года N 325-р      

План мероприятий
по переходу на европейские авиационные требования
отрасли гражданской авиации Республики Казахстан
в период до 2008 года <*>

      Сноска. План с изменениями, внесенными распоряжениями Премьер-Министра РК от 16 января 2007 года N 5-p ; от 10 августа 2007 года N 219-p ; от 14.10.2008 N 257-p .

N
п/п

Мероприятия

  Форма
завершения

Ответст-
венные
за испол-
нение

Срок
завер-
шения
 

Предпола-
гаемые
расходы
(млн.
тенге)

Источник
финан-
сирования
 

1

2

3

4

5

6

7

1 этап

1.

Создание межведом-
ственной рабочей группы по внедрению европейских авиационных требований (JAR)

Распоря-
жение
Премьер-
Министра
Республики
Казахстан

МТК (свод),
МЮ, МИТ, МИД, МЭБП и иные
государ-
ственные
органы

До 31 января 2006 года

Не требуются

Не требуется

2.

Перевод на государст-
венный и русский языки документов европейских авиационных требований (JAR):
JAR 1, 11, 21, JAR OPS 1, 66, FCL 1 и 3, MMEL/MEL, JAR 39;
JAR 145,147;
JAR 23, 27/29, JAR OPS 3, FCL 3, STD 23, VLA/VLR и TSO;
JAR 25, JAR E, JAR 26, JAR FCL, JAR
APU, AWO, JAR STD

Текст на
государ-
ственном и русском языках

МТК
(свод),
МОН

До 31 марта 2006 года

  9,9

Республи-
канский бюджет

3.

Проведение
правовой   экспертизы  по опре-
делению     различий в
действующем
законо-
дательстве  в сфере  гражданской  авиации  Республики  Казахстан и
вводимых  европейских авиационных
требований  (JAR)

Заключение

МТК     (свод),  МЮ, МИТ

До 30    июня      2006 года

Не      требуются

Не      требуется

4.

Обеспечение
деятельности
с развитием
АО "Академия
гражданской
авиации"

Экспертная
оценка
необходи-
мых мате-
риально-
техничес-
ких,
учебных и
учебно-
методичес-
ких ресур-
сов для
обеспече-
ния соот-
ветствия
европей-
ских
требований
подготов-
ки, пере-
подготовки
авиацион-
ных кадров
в Академии
граждан-
ской
авиации.
Приведение
в соот-
ветствие с
европей-
скими
требова-
ниями
учебных и
лаборатор-
ных
помещений,
приобре-
тение
учебных и
компьютер-
ных
программ,
тренажер-
ных комп-
лексов для
подготовки
специалис-
тов на
западную
авиацион-
ную
технику.
Обучение и
сертифика-
ция
ведущими
зарубежны-
ми специа-
листами
сотрудни-
ков КГА
МТК и
препода-
вателей
Академии
граждан-
ской
авиации.
Проведение
семинара
по
внедрению
Европей-
ских
авиацион-
ных требо-
ваний в
Республике
Казахстан
с участием
предста-
вителей
ICAO, EASA
(JAA), МАК
и ассоциа-
ций УТЦ
стран СНГ.

МТК,
МОН,
Академия
граждан-
ской
авиации

до 31
декабря 2006 года

122,225

Республи-
канский бюджет

5.

(исключена от 16 января 2007 года N 5-p)

6.

Информиро-
вание и
ознакомление
организаций
гражданской
авиации об
этапах
внедрения
JAR с учетом
опыта ICAO,
EASA, МАК и
ассоциаций
УТЦ стран
СНГ.

Семинар-
совещание

МОН,
МТК,
Академия
граждан-
ской
авиации

Апрель
2007 года

Не требуются

Не требуется

                               2 этап

7.

Вступление в евро-
пейскую конференцию гражданской авиации (ЕСАС)

Принятие норматив-
ного правового акта, на-
правление заявления

МТК (свод), МИД

До 31 декабря 2007 года

Не требуются

Не требуется

8.

(исключена - от 10 августа 2007 года N 219-p)

9.

Разработка специальных правил, регламен-
тирующих эксплуатацию советских воздушных судов

Приказ КГА МТК

   МТК

До 30 ноября 2007 года

  3,5

Республи-
канский бюджет

10.

1. Анализ
состояния
отрасли
гражданской
авиации и
нормативно-
правовой
базы
Республики
Казахстан
в сфере
гражданской
авиации на
соответствие
международ-
ным авиаци-
онным требо-
ваниям и
стандартам.
2. Выявление
и анализ
потребностей
отрасли
гражданской
авиации
Республики
Казахстан и
отраслевой
нормативно-
правовой
базы,
подлежащей
приведению
в соответст-
вие с
европейскими
авиационными
требования-
ми.
3. Определе-
ние приори-
тетности
выявленных
потребностей
и их
очередности
перехода на
европейские
авиационные
стандарты.
4. Опреде-
ление круга
субъектов
гражданской
авиации,
деятельность
которых
подлежит
приведению в
соответствие
с европейс-
кими
авиационными
требования-
ми, с учетом
выявленных
потребностей
и очереднос-
ти.
5. Оценка
экономичес-
кой эффек-
тивности
перехода
отрасли
гражданской
авиации на
европейские
авиационные
стандарты

Информация
в Прави-
тельство

   МТК

До 31
октября
2007 года

  85,1

Республи-
канский бюджет

11.

1. Составле-
ние Програм-
мы повышения
квалификации
сотрудников
КГА МТК и
работников
субъектов
гражданской
авиации.
2. Определе-
ние перечня
квалифика-
ционных
требований к
работникам
отрасли и
сотрудникам
КГА МТК
РК для
формирования
перечня лиц,
направляемых
на повышение
квалификации
по
Программе.
3. Мероприя-
тия по
конкурсному
отбору лиц,
направляемых
на повышение
квалификации
по
Программе.
4. Проведе-
ние семина-
ров по
повышению
квалификации

Информация
в Прави-
тельство

   МТК

До 30 ноября 2007 года

  53,4

Республи-
канский бюджет

12.

1. Составле-
ние графика
перехода
отрасли
гражданской
авиации и
отраслевой
нормативно-
правовой
базы на
европейские
авиационные
требования.
2. Получение
заключения
EASA на
график

Информация
в Прави-
тельство,
семинары

   МТК

До 15 декабря 2007 года

  50,7

Республи-
канский бюджет

13.

Информиро-
вание и ознакомление организации гражданской авиации о
проводимых работах по внедрению европейских авиационных требований (JAR)

Информация
в СМИ,  семинары

   МТК

До 31 декабря 2007 года

  1,0

Республи-
канский бюджет

3 этап

14.

Подготовка и
внесение материалов для учета и регистрации в реестре Государст-
венной
системы технического регулирова-
ния Республики Казахстан JAR - 66,
JAR - 145, JAR - 147, JAR FCL 1, JAR FCL 2,
JAR - 21

Внесение
соответст-
вующих
требований в реестр Государст-
венной
системы техничес-
кого регу-
лирования
Республики
Казахстан

МТК,
МИТ

До 30 октября 2008 года

  75,7

Республи-
канский бюджет

15.

Подготовка и
внесение материалов учета и
регистрации в реестре Государст-
венной
системы технического регулирова-
ния Республики Казахстан
стандартов и
правил для:
деятельности
аэродромов;
служб контроля
воздушным
движением

Внесение
соответст-
вующих
требований в реестр Государст-
венной
системы техничес-
кого регу-
лирования
Республики
Казахстан

  МТК, 
  МИТ

До 10
декабря  2008 года

  75,6

Республи-
канский бюджет

16.

Проведение совещаний с организа-
циями гражданской авиации по результатам внедрения европейских авиационных требований (JAR)

Информация
в СМИ, совещение,семинары

  МТК

До 30
ноября 2008 года

   1,0

Республи-
канский бюджет

17.

Проведение совещания в Правитель-
стве Республики Казахстан по итогам внедрения европейских авиационных требований (JAR)

Протокол

МТК (свод), МЮ, МИТ, МИД
и МЭБП

До 15
декабря 2008 года

Не
требуются

Не
требуется

      Примечание:
      используемые аббревиатуры
      МТК - Министерство транспорта и коммуникаций
      КГА МТК - Комитет гражданской авиации Министерства транспорта и коммуникаций
      МЮ - Министерство юстиции
      МИТ - Министерство индустрии и торговли
      МЭБП - Министерство экономики и бюджетного планирования
      МИД - Министерство иностранных дел
      МОН - Министерство образования и науки
      МАК - Межгосударственный авиационный комитет
      СНГ - Содружество Независимых Государств
      УТЦ - Учебно-тренировочный центр
      ICAO - Международная организация гражданской авиации
      JAA - объединенная авиационная администрация Европы
      JAR - европейские авиационные требования
      EASA - европейское агентство авиационной безопасности
      JAR 1 - определения и аббревиатура
      JAR 11 - процедуры регулирования
      JAR 21 - сертификационные процедуры - воздушные суда и части
      JAR OPS 1 - коммерческие перевозки (аэропланы)
      JAR 66 - сертификация персонала по техническому обслуживанию
      JAR FCL 1 - лицензирование летного экипажа
      JAR FCL 3 - медицинские стандарты
      JAR MMEL/MEL - основной/минимальный список оборудования
      JAR 39 - инструкции, регулирующие летную годность
      JAR 26 - дополнительные требования по летной годности
      JAR APU - дополнительные механизмы
      JAR E - двигатели
      JAR AWO - деятельность при любых погодных условиях
      JAR 21 - дальнейшие сертификационные процедуры
      JAR 145 - аттестованные организации по техническому обслуживанию
      JAR 147 - обучение по техническому обслуживанию/экзамены
      JAR 34/36 - эмиссия двигателей воздушных судов/шумы
      JAR 23 - пассажирские воздушные суда
      JAR 27/29 - турбовинтовые воздушные суда
      JAR OPS 3 - воздушные суда, осуществляющие коммерческие перевозки (вертолеты)
      JAR FCL - лицензирование летного экипажа
      JAR STD - требования, предъявляемые к тренажерам и обучающим оборудованиям
      JAR TSO - объединенные технические стандарты
      JAR VLA/VLR - сверхлегкие воздушные суда