Қазақстан Республикасының Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясы туралы ереженi бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Президентiнiң Жарлығы 1997 жылғы 13 қараша N 3755. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Президентінің 2001.07.11. N 654 жарлығымен. ~U010654

      "Бағалы қағаздар рыногы туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабына сәйкес қаулы етемiн:
      1. Қазақстан Республикасының Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясы туралы ереже бекiтiлсiн (қоса берiлiп отыр).
      2. Қазақстан Республикасының Үкiметi Үкiметтiң бұрынғы шығарылған актiлерiн осы Жарлыққа сәйкес келтiрсiн.
      3. Осы Жарлық қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi.

      Қазақстан Республикасының
      Президентi

                                         Қазақстан Республикасы
                                             Президентiнiң
                                        1997 жылғы 13 қарашадағы
                                           N 3755 Жарлығымен
                                               бекiтiлген

         Қазақстан Республикасының Бағалы қағаздар жөнiндегi
                      ұлттық комиссиясы туралы
                              ЕРЕЖЕ

                        I. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

      1. Қазақстан Республикасының Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясы (бұдан әрi - Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссия) Қазақстан Республикасының Президентiне тiкелей бағынатын және есеп беретiн, бағалы қағаздар рыногында қалыптасқан қатынастарды мемлекеттiк реттеудi және қадағалауды жүзеге асыратын мемлекеттiк орган болып табылады.
      2. Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссия өз қызметiнде Қазақстан Республикасының Конституциясын, "Бағалы қағаздар рыногы туралы" Қазақстан Республикасының Заңын, Қазақстан Республикасының өзге де заң актiлерiн, Қазақстан Республикасы Президентiнiң және Үкiметiнiң актiлерiн, мемлекеттiк органдардың Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес шығарылған нормативтiк құқықтық актiлерiн, сондай-ақ осы Ереженi басшылыққа алады.

       II. БАҒАЛЫ ҚАҒАЗДАР ЖӨНIНДЕГI ҰЛТТЫҚ КОМИССИЯНЫҢ
                     НЕГIЗГI МIНДЕТТЕРI

      3. Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның негiзгi мiндеттерi:
      1) бағалы қағаздар шығарылымы мен айналысы процесiнде туындайтын қатынастарды реттеу;
      2) инвесторлардың бағалы қағаздар рыногындағы құқықтарын және заңмен қорғалатын мүдделерiн қорғау;
      3) бағалы қағаздар рыногы субъектiлерiнiң қызметiне қойылатын мiндеттi талаптарды белгiлеу;
      4) бағалы қағаздар рыногы кәсiпқой қатысушыларының қызметiн бақылау функцияларын жүзеге асыру;
      5) бағалы қағаздар рыногы қатысушыларының кәсiби және бiлiм деңгейлерiн көтеру жөнiндегi жүйенi ұйымдастыру болып табылады.

        III. БАҒАЛЫ ҚАҒАЗДАР ЖӨНIНДЕГI ҰЛТТЫҚ КОМИССИЯНЫҢ
                             ФУНКЦИЯЛАРЫ

      4. Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссия қойылған мiндеттердi орындау үшiн мынадай функцияларды жүзеге асырады:
      1) Қазақстан Республикасы Үкiметiмен келiсе отырып, бағалы қағаздар рыногын қалыптастыру мен дамыту саласындағы басымдықтарды айқындайды;
      2) ұлттық бағалы қағаздар рыногының жай-күйiн және даму перспективасын талдайды;
      3) өзiнiң алдына қойылған мiндеттерге сәйкес бағалы қағаздар рыногы субъектiлерiнiң атқаруы мiндеттi нормативтiк құқықтық актiлердi әзiрлейдi және белгiленген тәртiппен бекiтедi;
      4) Қазақстан Республикасы Президентiнiң алдында Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның қызметi туралы есеп бередi, жылдық есептердi бұқаралық ақпарат құралдарында жариялай отырып, Қазақстан Республикасының Үкiметiне бағалы қағаздар рыногының жай-күйi туралы баяндайды;
      5) Қазақстан Республикасының бағалы қағаздар туралы заңдарының қолданылу практикасы жөнiнде ұсынымдар әзiрлейдi;
      6) Қазақстан Республикасының бағалы қағаздар рыногында шетел эмитенттерiнiң бағалы қағаздарын айналысқа қосу тәртiбiн айқындайды;
      7) бағалы қағаздар рыногында кәсiби қызметтiң түрлерiн айқындайды;
      8) бағалы қағаздар рыногында кәсiби қызметтi жүзеге асырудың бiрыңғай талаптарын (стандарттарын) бекiтедi;
      9) бағалы қағаздар рыногының кәсiпқой қатысушылары үшiн мiндеттi өз капиталының ең төмен деңгейi жөнiндегi талаптарды және бағалы қағаздармен жасалатын операциялар бойынша тәуекел дәрежесiн төмендететiн өзге де талаптарды белгiлейдi;
      10) Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкiмен келiсе отырып, бағалы қағаздар рыногындағы кастодиандық қызметтi жүзеге асырудың шарттары мен тәртiбiн, сондай-ақ нақты құны ұлттық валютамен (теңге) көрсетiлген бағалы қағаздарды әкелудiң және әкетудiң тәртiбiн белгiлейдi;
      11) инвестициялық қорлардың мемлекеттiк емес зейнетақы қорларының, сақтандыру ұйымдарының және бағалы қағаздар рыногындағы басқа да институциялық инвесторлардың инвестициялық қызметiнiң стандарттары мен шарттарын айқындайды;
      12) бағалы қағаздар рыногында кәсiби қызметтi жүзеге асыратын заңды тұлғаларға қойылатын талаптарды заңдарға сәйкес айқындайды;
      13) бухгалтерлiк есепке алу мен есептiлiк, активтердiң құны мен бағасын есептеудiң стандарттарын, бағалы қағаздар рыногы субъектiлерiне аудиторлық тексерiстер жүргiзу стандарттарын әзiрлеуге қатысады;
      14) бағалы қағаздар рыногын реттеу мәселелерi жөнiнде келiссөздер жүргiзiп, халықаралық шарттарға қол қояды;
      15) бағалы қағаздар рыногын реттеуге қатысты нормативтiк құқықтық актiлердiң орындалуын қамтамасыз етедi;
      16) Қазақстан Республикасының бағалы қағаздар рыногындағы қызметтi реттейтiн заңдарын бағалы қағаздар рыногы субъектiлерiнiң сақтауын бақылайды;
      17) бағалы қағаздардың кез келген түрiн сатып алған инвесторлардың құқықтарын және заңмен қорғалатын мүдделерiн қорғау жөнiндегi шараларды жүзеге асырады;
      18) бағалы қағаздар рыногы субъектiлерiнiң олардың қызметi туралы ақпаратты оның толықтығы, дұрыстығы, ашық болуы және оны жеткiзудiң жүйелiлiгi талаптарын ескере отырып, жариялау тәртiбiн сақтауын бақылайды;
      19) бағалы қағаздар рыногының жұмыс iстеуiне байланысты ресми материалдарды жариялайды;
      20) бағалы қағаздар рыногының жұмысы жөнiндегi мәселелер бойынша кеңес алу үшiн кеңесшiлердi, консультанттар мен сарапшыларды белгiленген тәртiпте тартады;
      21) тиiстi құжаттарды бағалы қағаздар деп тану туралы шешiм қабылдайды;
      22) эмитенттердiң бағалы қағаздарының эмиссияларын тiркеудiң тәртiбiн белгiлейдi;
      23) бағалы қағаздар ұстаушыларының тiзiлiмiн құрудың және сақтаудың шарттарын, тәртiбiн, тiзiлiм көшiрмелерiнiң нысандарын, бағалы қағаздарды беру туралы өкiмдердiң нысандарын және оларда көрсетiлетiн мәлiметтердiң тiзбесiн белгiлейдi;
      24) эмитенттерге олардың бағалы қағаздар шығарылымдарының және айналасының шарттарын орындауы жөнiнде бақылау жасауды жүзеге асырады;
      25) мемлекеттiк емес эмиссиялық бағалы қағаздардың эмиссияларын мемлекеттiк тiркеудi жүзеге асырады;
      26) жергiлiктi атқарушы органдардың бағалы қағаздар эмиссияларын мемлекеттiк тiркеудi жүзеге асырады;
      27) мемлекеттiк тiркеуден өткен бағалы қағаздар эмиссияларына бiрiздендiрiлген нөмiрлер бередi;
      28) мемлекеттiк бағалы қағаздар эмиссияларына бiрiздендiру нөмiрлерiн бередi;
      29) бағалы қағаздардың мемлекеттiк тiзiлiмiн жүргiзедi;
      30) эмитенттердiң есептерiн бекiту үшiн ұсынылған құжаттардың тiзбесiн және оларды ресiмдеу тәртiбiн белгiлейдi;
      31) эмитенттердiң бағалы қағаздар шығарылымы мен орналастыру қорытындылары туралы есептерiн бекiтедi;
      32) эмитенттердiң бағалы қағаздармен жасаған операцияларының есебiн жүргiзу және осы операциялар бойынша есептiлiктi жасау ережелерiн айқындайды;
      33) бағалы қағаздарды, оның iшiнде шетел эмитенттерiнiң бағалы қағаздарын жариялы түрде орналастыруға жiберудiң нормаларын белгiлейдi;
      34) бағалы қағаздар рыногындағы өзiн-өзi реттейтiн ұйымдардың қызметiн лицензиялайды;
      35) бағалы қағаздармен сауда жасау ережесiн бекiтедi;
      36) бағалы қағаздармен жасалатын операцияларды жүзеге асырудың тәртiбi мен шарттарына қойылатын мiндеттi талаптарды белгiлейдi;
      37) бағалы қағаздар рыногының кәсiпқой қатысушыларының, бағалы қағаздармен сауда-саттықты ұйымдастырушылардың және өзiн-өзi реттейтiн ұйымдардың есеп беру тәртiбiн айқындайды;
      38) бағалы қағаздар рыногының кәсiпқой қатысушыларының бағалы қағаздармен жасалған операциялар есебiн жүргiзуiнiң және осы операциялар бойынша есептiлiктi жасау ережелерiн айқындайды;
      39) бағалы қағаздар рыногындағы түрлi кәсiби қызметтердi және бағалы қағаздармен жасалатын сауда-саттықты ұйымдастырушылардың қызметiн, бағалы қағаздардың бланкiлерiн шығаруды және әкелудi заңдарға сәйкес лицензиялауды жүзеге асырады;
      40) бағалы қағаздар рыногы субъектiлердi қызметiнiң олардың Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес алған лицензияларына сәйкестiгiне тексерiстер жүргiзедi;
      41) бағалы қағаздар рыногы мамандарын-кәсiпқой қатысушыларын оқытуды және қайта даярлауды ұйымдастырады;
      42) Қазақстан Республикасының заң актiлерiне сәйкес өзге де функцияларды жүзеге асырады.

       IV. БАҒАЛЫ ҚАҒАЗДАР ЖӨНIНДЕГI ҰЛТТЫҚ КОМИССИЯНЫҢ
                         ҚҰҚЫҚТАРЫ

      5. Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссия:
      1) бағалы қағаздар рыногындағы қатынастарды реттейтiн заң жобалары мен өзге де нормативтiк құқықтық актiлер жобаларын әзiрлеуге және оларға сараптама жүргiзуге қатысуға;
      2) Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның аумақтық бөлiмшелерiн құруға, қайта құруға және таратуға;
      3) Қазақстан Республикасының Ұлттық банкiмен, министрлiктерден, мемлекеттiк комитеттерден, өзге де органдардан, ұйымдар мен жеке тұлғалардан олардың бағалы қағаздар рыногындағы қызметiне қатысты қажеттi ақпаратты сұратуға және алуға және осындай ақпаратқа талдау жүргiзуге;
      4) басқа мемлекеттердiң эмитенттерi шығарған бағалы қағаздарды Қазақстан Республикасының аумағында айналысқа жiберу;
      5) бағалы қағаздардың жаңа түрлерiн және туынды бағалы қағаздарды Қазақстан Республикасының бағалы қағаздар рыногындағы айналысқа жiберу туралы шешiмдер қабылдауға және осы бағалы қағаздардың айналысын тiркеу ережелерiн және тәртiбiн белгiлеуге;
      6) заңның талаптары бұзылған жағдайда эмитенттердiң бағалы қағаздарының эмиссияларын тiркеуден бас тартуға, тоқтата тұруға немесе бағалы қағаздар эмиссиясын болмаған деп тануға, бағалы қағаздарды шығару мен орналастыру туралы есептердi бекiту туралы шешiмдердi жоюға;
      7) мемлекеттiк емес бағалы қағаздарды шығаруды және орналастыруды жүзеге асыратын эмитенттерден оларды орналастырудың Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясы белгiлеген талаптарға сәйкес келетiн нәтижелерi туралы есептердi сұратуға және алуға;
      8) мемлекеттiк емес бағалы қағаздарды шығаруды және орналастыруды жүзеге асыратын эмитенттерден өзiнiң қызметi туралы есептi Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясы белгiлеген нысанда және мерзiмде сұратуға және алуға;
      9) мемлекеттiк емес бағалы қағаздарды шығаруды және орналастыруды жүзеге асыратын эмитенттерден инвесторлардың мүдделерiне қатысты мәлiметтердi, сондай-ақ эмитенттердiң қаржы-шаруашылық қызметiне қатысты өзгерiстер туралы ақпаратты сұратуға және алуға;
      10) акционерлiк капиталды қалыптастыру, бағалы қағаздар бойынша табыстар төлеу мәселелерi жөнiнде және бағалы қағаздар тiзiлiмiн олар өздерi дербес жүргiзген жағдайда бағалы қағаздармен жүргiзiлген операциялардың есебi мен есептiлiктiң дұрыстығын, сондай-ақ Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясының өкiлеттiктерiне сәйкес басқа да мәселелер жөнiнде эмитенттердiң қызметiн тексеруге;
      11) бағалы қағаздар ұстаушылардың жеке шоттарымен операциялар жүргiзудi тоқтата тұру туралы шешiмдер қабылдауға, сондай-ақ бағалы қағаздар ұстаушылар тiзiлiмiнен мәлiметтер сұратуға және алуға;
      12) бағалы қағаздар рыногындағы кәсiби қызметтiң жаңа түрлерiн белгiленген тәртiппен айқындауға;
      13) бағалы қағаздар рыногының кәсiпқой қатысушыларының қызметiне қойылатын талаптарды әзiрлеуге, бағалы қағаздар рыногында кәсiби қызметтi жүзеге асыру құқығына заңдарға сәйкес лицензия беруге немесе оны беруден бас тартуға;
      14) қор биржаларының және өзiн-өзi реттейтiн ұйымдардың бағалы қағаздармен сауда жасау ережелерiн бекiтуге, оларға бағалы қағаздар рыногындағы қызметтi жүзеге асыру құқығына лицензия беруге немесе оны беруден бас тартуға;
      15) бағалы қағаздар портфелiн басқару жөнiндегi қызметтi жүзеге асырудың негiзгi талаптарын белгiлеуге;
      16) бағалы қағаздар бланкiлерiн шығару және әкелу жөнiндегi қызметтi жүзеге асырудың негiзгi талаптарын белгiлеуге, қызметтiң осы түрiне лицензия беруге және беруден бас тартуға;
      17) берiлген лицензияларды бағалы қағаздар рыногы туралы заңдарға сәйкес қайтарып алуға немесе олардың қолданылуын тоқтата тұруға;
      18) бағалы қағаздар рыногының кәсiпқой қатысушыларынан, бағалы қағаздармен сауда-саттықты ұйымдастырушылардан Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссия белгiлеген тәртiппен қызметiнiң нәтижелерi туралы есептердi, бағалы қағаздармен жүргiзiлген операциялар туралы ақпараттарды сұратуға және алуға;
      19) бағалы қағаздар бланкiлерiн шығару және әкелу жөнiндегi қызметтi жүзеге асыратын субъектiлерден Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссия белгiлеген тәртiппен есептер сұратуға және алуға;
      20) бағалы қағаздармен жүргiзiлген операциялар бойынша есепке алу мен есептiлiктiң дұрыстығының мәселелерi жөнiнде бағалы қағаздар рыногының кәсiпқой қатысушыларының қызметiне тексерiстер жүргiзуге;
      21) бағалы қағаздар рыногы субъектiлерiнiң қызметiне Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның жұмыс жоспарына сәйкес, сондай-ақ мемлекеттiк органдарының және олардың лауазымды тұлғаларының тапсырмалары мен ұсыныстары бойынша, бағалы қағаздар рыногының қатысушылары мен азаматтардың өтiнiштерi бойынша тексерiстер жүргiзуге;
      22) эмитенттердiң, сауда-саттықты ұйымдастырушылардың, бағалы қағаздар рыногының кәсiпқой қатысушыларының, өзiн-өзi реттейтiн ұйымдардың Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның құзыретiне кiретiн мәселелердi шешу үшiн қажеттi құжаттарды беру туралы шешiмдер қабылдауға;
      23) тексерiстерге қатысу үшiн қаржы, салық және құқық қорғау органдарының мамандарын, сондай-ақ консультанттар ретiнде отандық және шетелдiк мамандарды тартуға;
      24) қор рыноктарындағы қатынастарға, бағалы қағаздар рыногын реттейтiн заңдардың нормалары бұзылған кезде келiсiлген әрекеттер жасауға қатысты мәселелер бойынша өзге де мемлекеттердiң бағалы қағаздар рыногын мемлекеттiк реттеу органдарымен өзара iс-қимыл жасауға;
      25) Қазақстан Республикасының бағалы қағаздар туралы заңдарының бұзылуы анықталған кезде тиiстi шаралар қолдану үшiн материалдарды құқық қорғау органдарына, соттарға және басқа да мемлекеттiк органдарға жiберуге;
      26) бағалы қағаздар субъектiлерiнiң бағалы қағаздардың шығарылымы мен айналысы процесiнде бұзылған құқықтары мен заңды мүдделерiн қорғау туралы соттарға қуынуға;
      27) бағалы қағаздар рыногының субъектiлерi арасындағы дауларды шешу кезiнде аралық судья болуға;
      28) бағалы қағаздар рыногының кәсiпқой қатысушыларын даярлау жөнiндегi қызметтi жүзеге асыруға оқу орталықтарына белгiленген тәртiппен рұқсат беруге, олардың қызметiн Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссия белгiлеген тәртiппен үйлестiруге және бақылауға, оқу орталықтарының тыңдаушыларын олардың бағалы қағаздар рыногында жұмыс iстеуге кәсiби жарамдылығын тексеру үшiн аттестация жүргiзуге; оқу орталықтарының аттестациядан өткен тыңдаушыларына бағалы қағаздар рыногында кәсiби қызметтi жүзеге асыру құқығына бiлiктiлiк куәлiктерiн беруге, Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның нормативтiк актiлерiне көзделген жағдайларда бiлiктiлiк куәлiктерiнiң күшiн тоқтата тұруға және керi қайтарып алуға;
      29) Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның баспасөз органын құруға;
      30) бұқаралық ақпарат құралдарына эмитенттер, сауда-саттықты ұйымдастырушылар, бағалы қағаздар рыногының кәсiпқой қатысушылары және олардың өзiн-өзi реттейтiн ұйымдары туралы қажеттi мәлiметтер жариялауға;
      31) Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiмен келiсiм бойынша бағалы қағаздар эмиссиясын тiркеу туралы куәлiктер, оқу орталықтарына бағалы қағаздар рыногының мамандарын даярлау құқығына және мамандардың кәсiби жарамдылығына аттестация жүргiзуге берiлген рұқсаттар үшiн, сондай-ақ мүдделi адамдарға Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясының ақпараттық базасына кiретiн құжаттардың көшiрмелерiн (оларды дайындауға кеткен шығыннан аспайтын құн бойынша) бергенi үшiн ақы төлеу тәртiбi мен мөлшерiн белгiлеуге құқығы бар. Аталған қаражат республикалық бюджеттің кірісіне жіберіледі;
      32)
      33) заңдарға сәйкес басқа да өкiлеттiктердi жүзеге асыруға құқығы бар.
      Ескерту. 5-тармақ өзгерді - ҚР Президентінің 2000.12.20. N 517
               жарлығымен. U000517_
 
            V. БАҒАЛЫ ҚАҒАЗДАР ЖӨНIНДЕГI ҰЛТТЫҚ КОМИССИЯНЫҢ
                ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН ОНЫҢ ҚЫЗМЕТIН ҰЙЫМДАСТЫРУ

      6. Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссия бiрыңғай орталықтандырылған құрылымы мен тiке бағыныстылық схемасы бар орган болып табылады.
      7. Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның құрылымына орталық аппарат мен аймақтық бөлiмшелерi кiредi.
      8. Комиссия мен Директорат Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның басқару органдары болып табылады.
      9. Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның жоғары басқару органы Комиссия болып табылады.
      10. Комиссия жетi адамнан тұрады. Комиссияның құрамына Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның Төрағасы, үш атқарушы директор, Қазақстан Республикасының Президентiнен, Қазақстан Республикасының Үкiметiнен және Қазақстан Республикасының Ұлттық банкiнен бiр-бiрден өкiл енедi.
      11. Комиссияның Қазақстан Республикасының Президентiнен, Қазақстан Республикасының Үкiметiнен және Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкiнен енгiзiлген мүшелерiн тиiсiнше Қазақстан Республикасының Президентi, Қазақстан Республикасының Үкiметi және Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкi тағайындайды және босатады.
      12. Комиссия өзiнiң отырыстарын кемiнде 5 мүшесi болғанда кез келген уақытта жүргiзуге құқылы. Комиссияның бағалы қағаздар рыногын реттеу мәселелерi жөнiндегi шешiмдерi оның мүшелерiнiң көпшiлiк дауысымен қабылданады. Дауыстар тең болған жағдайда Төрағаның даусы Комиссия отырысында шешушi болып табылады.
      13. Комиссияның отырысы Төраға қол қойған хаттамамен ресiмделедi. Шешiм Төраға мен Комиссияның отырысқа қатысқан барлық мүшелерi қол қойған Комиссияның қаулысымен ресiмделедi.
      14. Комиссия осы Ереженiң 4-тармағының 1) - 13) тармақшаларында аталған барлық мәселелер бойынша шешiмдер қабылдайды.
      15. Директорат Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның жедел басқару органы болып табылады.
      16. Директораттың құрамына Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның Төрағасы, 3 атқарушы директор, Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссия орталық аппаратының құрылымдық бөлiмшелерiнiң басшылары кiредi. Директораттың дербес құрамын Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссия Төрағасының ұсынуы бойынша Комиссия бекiтедi. Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның Төрағасы Директораттың отырыстарында төрағалық етедi. Директораттың отырысын оның мiндетiн атқарушы оның тапсырмасы бойынша жүргiзе алады. Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның Директораты Комиссияның және Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссия Төрағасының құзыретiне кiретiн мәселелердi қоспағанда, Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның құзыретiне жатқызылған барлық мәселелер бойынша шешiмдер қабылдайды.
      17. Директорат өзiнiң отырыстарын Директорат мүшелерiнiң кемiнде үштен екi бөлiгi болғанда кез келген уақытта өткiзуге құқылы. Директораттың шешiмдерi көпшiлiк дауыспен қабылданады. Дауыстар тең болғанда отырыстағы Төрағаның дауысы шешушi болып табылады.
      18. Директораттың отырысы отырысқа қатысқан барлық тұлғалар қол қойған хаттамамен ресiмделедi. Шешiм Директораттың қаулысымен ресiмделедi.
      19. Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның Төрағасын Қазақстан Республикасының Президентi қызметке тағайындайды және қызметтен босатады. Комиссияның мүшелерiн Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның атқарушы директорларын Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссия Төрағасының ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Президентi қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
      20. Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның Төрағасы:
      1) Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның қызметiне жалпы басшылық жасауды жүзеге асырады;
      2) Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның қызметiн ұйымдастырады;
      3) Комиссия мен Директораттың шешiмдерiн жүзеге асыруды қамтамасыз етедi;
      4) Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссия орталық аппаратының құрылымдық бөлiмшелерi басшыларының арасында мiндеттердi бөледi және оның аумақтық бөлiмшелерi басшыларының мiндеттерiн айқындайды;
      5) Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның қызметкерлерiн жұмысқа қабылдауды, ауыстыруды және қызметтен босатуды жүзеге асырады, оларға ынталандыру шаралар мен тәртiптiк жазалар қолданады;
      6)
      7) өз құзыретi шегiнде Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның барлық қызметкерлерi атқаруға мiндеттi бұйрықтар мен өкiмдер шығарады, олардың атқарылуына бақылауды ұйымдастырады;
      8) Комиссия мен Директораттың қаулыларына қол қояды;
      9) Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссия орталық аппаратының және аймақтық бөлiмшелерiнiң құрылымдық бөлiмшелерi туралы ережелердi, сондай-ақ штаттық кестесiн бекiтедi;
      10) басқа мемлекеттiк органдармен және ұйымдармен қатынастарда Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссия атынан өкiлдiк етедi;
      11) шетелдiк үкiметтiк және өзге де ұйымдармен қатынастарда Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның атынан iс-әрекет жасайды және сенiмхатсыз өкiлдiк етедi;
      12) өзi болмаған кезде мiндеттердi атқарушы директорлардың бiрiне жүктейдi, ол Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның қызметiн үйлестiредi және оған Төраға жүктеген өзге де мiндеттердi жүзеге асырады.
      Ескерту. 20-тармақ өзгерді - ҚР Президентінің 2000.12.20. N 517 жарлығымен. U000517_
      21. Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияны қамту республикалық бюджет қаражаты есебiнен жүзеге асырылады.
      Ескерту. 21-тармақ өзгерді - ҚР Президентінің 2000.12.20. N 517 жарлығымен. U000517_
      22. Алып тасталды - ҚР Президентінің 2000.12.20. N 517 жарлығымен. U000517_
      23. Алып тасталды - ҚР Президентінің 2000.12.20. N 517 жарлығымен. U000517_
      24. Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссия Төрағасының еңбегiне ақы төлеу, материалдық-тұрмыстық қамтамасыз ету, көлiктiк, медициналық және өзге де қызметтер көрсету министр деңгейiнде, ал Комиссия мүшелерi - Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның атқарушы директорларына - вице-министр деңгейiнде белгiленедi.
      25. Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияның қызметкерлерi және олармен бiрге тұратын отбасы мүшелерi медициналық қызмет көрсетудi белгiленген тәртiппен тиiстi мемлекеттiк денсаулық сақтау мекемелерiнде пайдаланады.
      26. Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссия заңды тұлға болып табылады, банктерде шоттары, Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк елтаңбасы бейнеленген және қазақ және орыс тiлдерiнде өзiнiң атауы жазылған мөрi болады.
      27. Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссияға берiлген және бекiтiлген мемлекеттiк мүлiктi иелену, пайдалану және билiк ету құқығы қолданылып жүрген заңдарға сәйкес жүзеге асырылады.

         VI. БАҒАЛЫ ҚАҒАЗДАР ЖӨНIНДЕГI ҰЛТТЫҚ КОМИССИЯНЫ
                  ТАРАТУ ЖӘНЕ ҚАЙТА ҰЙЫМДАСТЫРУ

      28. Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссия заңдарда белгiленген тәртiппен құрылады, қайта ұйымдастырылады және таратылады.

Об утверждении Положения о Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам

Указ Президента Республики Казахстан от 13 ноября 1997 г. N 3755. Утратил силу - Указом Президента РК от 11 июля 2001 г. N 654 ~U010654.


     В соответствии со статьей 11 Закона Республики Казахстан  

Z970077_

  
"О рынке ценных бумаг" постановляю:
     1. Утвердить Положение о Национальной комиссии Республики
Казахстан по ценным бумагам (прилагается).
     2. Правительству Республики Казахстан привести ранее изданные
акты Правительства в соответствии с настоящим Указом.
     3. Настоящий Указ вступает в силу со дня подписания.

     Президент
Республики Казахстан

                                        Утверждено
                                     Указом Президента
                                    Республики Казахстан
                                 от 13 ноября 1997 г. N 3755

                             ПОЛОЖЕНИЕ
            о Национальной комиссии Республики Казахстан
                         по ценным бумагам

                         I. ОБЩИЕ ПОЛОЖЕНИЯ



      1. Национальная комиссия Республики Казахстан по ценным бумагам (далее - Нацкомиссия по ценным бумагам) является государственным органом, непосредственно подчиненным и подотчетным Президенту Республики Казахстан, осуществляющим государственное регулирование и надзор за отношениями, складывающимися на рынке ценных бумаг.
      2. Нацкомиссия по ценным бумагам в своей деятельности руководствуется Конституцией Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан "О рынке ценных бумаг", иными законодательными актами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, нормативными правовыми актами государственных

органов, изданных в соответствии с законодательством Республики
Казахстан, а также настоящим Положением.

         II. ОСНОВНЫЕ ЗАДАЧИ НАЦКОМИССИИ ПО ЦЕННЫМ БУМАГАМ

     3. Основными задачами Нацкомиссии по ценным бумагам являются:
     1) регулирование отношений, возникающих в процессе выпуска и
обращения ценных бумаг;
     2) защита прав и охраняемых законом интересов инвесторов на
рынке ценных бумаг;
     3) установление обязательных требований к деятельности
субъектов рынка ценных бумаг;
     4) осуществление контрольных функций за деятельностью
профессиональных участников рынка ценных бумаг;
     5) организация системы по повышению профессионального и
образовательного уровней участников рынка ценных бумаг.

             III. ФУНКЦИИ НАЦКОМИССИИ ПО ЦЕННЫМ БУМАГАМ

     4. Для выполнения поставленных задач Нацкомиссия по ценным
бумагам осуществляет следующие функции:


      1) определяет по согласованию с Правительством Республики Казахстан приоритеты в области формирования и развития рынка ценных бумаг;
      2) анализирует состояние и перспективы развития национального рынка ценных бумаг;
      3) разрабатывает и в установленном порядке утверждает в соответствии с поставленными перед ней задачами нормативные правовые акты, обязательные к исполнению субъектами рынка ценных бумаг;
      4) отчитывается перед Президентом Республики Казахстан о деятельности Нацкомиссии по ценным бумагам, докладывает Правительству Республики Казахстан о состоянии рынка ценных бумаг, с публикацией годовых отчетов в средствах массовой информации;
      5) разрабатывает рекомендации по практике применения законодательства Республики Казахстан о ценных бумагах;
      6) определяет порядок допуска ценных бумаг иностранных эмитентов к обращению на рынке ценных бумаг Республики Казахстан;
      7) определяет виды профессиональной деятельности на рынке ценных бумаг;
      8) утверждает единые требования (стандарты) осуществления профессиональной деятельности на рынке ценных бумаг;
      9) устанавливает обязательные для профессиональных участников рынка ценных бумаг требования по минимальному уровню собственного капитала и иные требования, снижающие степень риска по операциям с ценными бумагами;
      10) по согласованию с Национальным Банком Республики Казахстан

устанавливает условия и порядок осуществления кастодиальной
деятельности на рынке ценных бумаг, а также порядок ввоза и вывоза
ценных бумаг, номинальная стоимость которых выражена в национальной
валюте (тенге);
     11) определяет стандарты и условия инвестиционной деятельности
инвестиционных фондов, негосударственных пенсионных фондов,
страховых организаций и других институциональных инвесторов на рынке
ценных бумаг;
     12) в соответствии с законодательством определяет требования,
предъявляемые к юридическим лицам, осуществляющим профессиональную
деятельность на рынке ценных бумаг;
     13) принимает участие в разработке стандартов бухгалтерского
учета и отчетности, исчисления стоимости и оценки активов,
стандартов проведения аудиторских проверок субъектов рынка ценных
бумаг;
     14) ведет переговоры и подписывает международные договоры по
вопросам регулирования рынка ценных бумаг;
     15) обеспечивает исполнение нормативных правовых актов,
касающихся регулирования рынка ценных бумаг;
     16) контролирует соблюдение субъектами рынка ценных бумаг
законодательства Республики Казахстан, регулирующего деятельность на
рынке ценных бумаг;


      17) осуществляет меры по защите прав и охраняемых законом

интересов инвесторов, приобретающих любые виды ценных бумаг;
     18) контролирует соблюдение субъектами рынка ценных бумаг
порядка опубликования информации об их деятельности на рынке ценных
бумаг с учетом требований полноты, достоверности, доступности и
регулярности ее доведения;
     19) публикует официальные материалы, связанные с
функционированием рынка ценных бумаг;
     20) привлекает в установленном порядке для консультирования по
вопросам функционирования рынка ценных бумаг советников,
консультантов и экспертов;
     21) принимает решение о признании соответствующих документов
ценными бумагами;
     22) устанавливает порядок регистрации эмиссий ценных бумаг
эмитентов;
     23) устанавливает условия, порядок создания и хранения реестра
держателей ценных бумаг, формы выписок из реестра, формы
распоряжений о передаче ценных бумаг и перечень указываемых в них
сведений;
     24) осуществляет контроль за эмитентами по выполнению ими
условий выпуска и обращения ценных бумаг;
     25) осуществляет государственную регистрацию эмиссий
негосударственных эмиссионных ценных бумаг;
     26) осуществляет государственную регистрацию эмиссий ценных
бумаг местных исполнительных органов;
     27) присваивает идентификационные номера эмиссиям ценных бумаг,
прошедших государственную регистрацию;
     28) присваивает идентификационные номера эмиссиям
государственных ценных бумаг;
     29) ведет Государственный реестр ценных бумаг;
     30) устанавливает перечень документов, представляемых для
утверждения отчетов эмитентов, и порядок их оформления;
     31) утверждает отчеты эмитентов об итогах выпуска и размещения
ценных бумаг;
     32) определяет правила ведения учета операций с ценными
бумагами эмитентами и составления отчетности по этим операциям;
     33) устанавливает нормы допуска ценных бумаг к их публичному
размещению, в том числе ценных бумаг иностранных эмитентов;
     34) лицензирует деятельность саморегулируемых организаций на
рынке ценных бумаг;
     35) утверждает правила торговли ценными бумагами;
     36) устанавливает обязательные требования к порядку и условиям
осуществления операций с ценными бумагами;


      37) определяет порядок предоставления отчетности профессиональными участниками рынка ценных бумаг, организаторами торгов ценными бумагами и саморегулируемыми организациями;
      38) определяет правила ведения учета операций с ценными бумагами профессиональными участниками рынка ценных бумаг и составления отчетности по этим операциям;
      39) осуществляет лицензирование различных видов профессиональной деятельности на рынке ценных бумаг и деятельности организаторов торгов ценными бумагами, производства и ввоза бланков ценных бумаг в соответствии с законодательством;
      40) проводит проверки деятельности субъектов рынка ценных бумаг на соответствие полученным ими лицензиям в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      41) организует обучение и переподготовку специалистов профессиональных участников рынка ценных бумаг;
      42) осуществляет иные функции в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.

               IV. ПРАВА НАЦКОМИССИИ ПО ЦЕННЫМ БУМАГАМ

      5. Нацкомиссия по ценным бумагам имеет право:
      1) участвовать в разработке и проведении экспертизы проектов законов и иных нормативных правовых актов, регулирующих отношения на рынке ценных бумаг;
      2) создавать, реорганизовывать и ликвидировать региональные подразделения Нацкомиссии по ценным бумагам;
      3) запрашивать и получать у Национального Банка Республики Казахстан, министерств, государственных комитетов, иных органов. организаций и физических лиц необходимую информацию относительно их деятельности на рынке ценных бумаг и проводить анализ такой информации;
      4) допускать к обращению на территории Республики Казахстан ценные бумаги, выпущенные эмитентами других государств;
      5) принимать решения о допуске к обращению на рынке ценных бумаг Республики Казахстан новых видов ценных бумаг и производных ценных бумаг и устанавливать правила регистрации эмиссии и порядок обращения этих ценных бумаг;
      6) в случае нарушения требований законодательства отказывать эмитентам в регистрации эмиссии ценных бумаг, приостанавливать или признавать эмиссии ценных бумаг несостоявшимися, отменять решения об утверждении отчетов о выпуске и размещении ценных бумаг;
      7) запрашивать и получать от эмитентов, осуществляющих выпуск и размещение негосударственных ценных бумаг, отчеты о результатах их размещения, отвечающих требованиям, установленным Нацкомиссией по ценным бумагам;
      8) запрашивать и получать от эмитентов, осуществляющих выпуск и размещение негосударственных ценных бумаг, отчетность о своей деятельности по форме и в срок, определяемые Нацкомиссией по ценным бумагам;
      9) запрашивать и получать от эмитентов, осуществляющих выпуск и размещение негосударственных ценных бумаг, сведения, затрагивающие интересы инвесторов, а также информацию об изменениях, касающихся финансово-хозяйственной деятельности эмитентов;
      10) проверять деятельность эмитентов по вопросам формирования акционерного капитала, выплаты доходов по ценным бумагам и достоверности учета и отчетности по операциям с ценными бумагами, в случае самостоятельного ведения ими реестра держателей ценных бумаг, а также по другим вопросам, в соответствии с полномочиями Нацкомиссии по ценным бумагам;
      11) принимать решения о приостановлении проведения операций с лицевыми счетами держателей ценных бумаг, а также запрашивать и получать сведения из реестра держателей ценных бумаг;
      12) в установленном порядке определять новые виды профессиональной деятельности на рынке ценных бумаг;
      13) разрабатывать требования к деятельности профессиональных участников рынка ценных бумаг, выдавать или отказывать в выдаче лицензии на право осуществления профессиональной деятельности на рынке ценных бумаг в соответствии с законодательством;
      14) утверждать правила торговли ценными бумагами фондовых бирж и саморегулируемых организаций, выдавать или отказывать в выдаче лицензии на право осуществления ими деятельности на рынке ценных бумаг;
      15) устанавливать основные требования по осуществлению деятельности по управлению портфелем ценных бумаг;
      16) устанавливать основные требования по осуществлению деятельности по производству и ввозу бланков ценных бумаг, выдавать или отказывать в выдаче лицензий на данный вид деятельности;
      17) отзывать выданные лицензии или приостанавливать их действие в соответствии с законодательством о рынке ценных бумаг;
      18) запрашивать и получать от профессиональных участников рынка ценных бумаг, организаторов торгов ценными бумагами предоставления отчетов о результатах деятельности, информации об операциях с ценными бумагами в порядке, определяемом Нацкомиссией по ценным бумагам;
      19) запрашивать и получать отчеты от субъектов, осуществляющих деятельность по производству и ввозу бланков ценных бумаг в порядке, определяемом Нацкомиссией по ценным бумагам;
      20) проводить проверки деятельности профессиональных участников рынка ценных бумаг по вопросам достоверности учета и отчетности по операциям с ценными бумагами;
      21) осуществлять проверки деятельности профессиональных участников рынка ценных бумаг согласно планам работы Нацкомиссии по ценным бумагам, а также по поручениям и представлениям государственных органов и их должностных лиц, обращениям участников рынка ценных бумаг и граждан;
      22) принимать решения о представлении эмитентами, организаторами торгов, профессиональными участниками рынка ценных бумаг, саморегулируемыми организациями документов, необходимых для решения вопросов, входящих в компетенцию Нацкомиссии по ценным бумагам;
      23) привлекать в установленном порядке для участия в проверках специалистов финансовых, налоговых и правоохранительных органов, а также в качестве консультантов отечественных и зарубежных специалистов;
      24) взаимодействовать с органами государственного регулирования рынков ценных бумаг иных государств по вопросам, касающимся отношений на фондовых рынках, согласованности действий при нарушении норм законодательства, регулирующего рынок ценных бумаг;
      25) при обнаружении нарушений законодательства Республики Казахстан о ценных бумагах направлять материалы в правоохранительные органы, суды и другие государственные органы для принятия соответствующих мер;
      26) обращаться с исками в суды о защите нарушенных в процессе выпуска и обращения ценных бумаг прав и законных интересов субъектов рынка ценных бумаг;
      27) выступать третейским судьей в спорах между субъектами рынка ценных бумаг в соответствии с законодательством;
      28) в установленном порядке выдавать учебным центрам разрешения на осуществление деятельности по подготовке профессиональных участников рынка ценных бумаг, координировать и контролировать их деятельность в порядке, установленном Нацкомиссией по ценным бумагам; проводить аттестацию слушателей учебных центров на их профессиональную пригодность для работы на рынке ценных бумаг; выдавать слушателям учебных центров, прошедшим аттестацию, квалификационные свидетельства на право осуществления деятельности на рынке ценных бумаг, приостанавливать действие квалификационных свидетельств и отзывать их в случаях, предусмотренных нормативными правовыми актами Нацкомиссии по ценным бумагам;
      29) учреждать печатный орган Нацкомиссии по ценным бумагам;
      30) публиковать в средствах массовой информации необходимые сведения об эмитентах, организаторах торгов, профессиональных участниках рынка ценных бумаг и их саморегулируемых организациях;
      31) устанавливать по согласованию с Министерством финансов Республики Казахстан порядок и размеры вносимой платы за выдачу свидетельств о регистрации эмиссии ценных бумаг, разрешений учебным центрам на право подготовки специалистов рынка ценных бумаг и проведение аттестаций специалистов на профессиональную пригодность, а также за выдачу заинтересованным лицам копий документов, входящих

в информационную базу Нацкомиссии по ценным бумагам (по стоимости,
не превышающую издержки их изготовления). Указанные средства 
направляются в доход республиканского бюджета;
     32) (исключен)
     33) осуществлять другие полномочия в соответствии с
законодательством. 
<*>

     Сноска. В пункт 5 внесены изменения - Указом Президента РК от
20 декабря 2000 г. N 517 (вступает в силу с 1 января 2001 г.)  

U000517_

 .    
 

              V. СТРУКТУРА И ОРГАНИЗАЦИЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
                    НАЦКОМИСИИ ПО ЦЕННЫМ БУМАГАМ



      6. Нацкомиссия по ценным бумагам представляет собой орган с единой централизованной структурой и вертикальной схемой подчинения.
      7. В структуру Нацкомиссии по ценным бумагам входят центральный аппарат и региональные подразделения.
      8. Органами управления Нацкомиссии по ценным бумагам являются Комиссия и Директорат.
      9. Высшим органом управления Нацкомиссии по ценным бумагам является Комиссия.
      10. Комиссия состоит из семи человек. В состав Комиссии входят председатель Нацкомиссии по ценным бумагам, три исполнительных директора, по одному представителю от Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан и Национального Банка Республики Казахстан.
      11. Члены Комиссии от Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан и Национального Банка Республики Казахстан назначаются и освобождаются соответственно Президентом Республики Казахстан, Правительством Республики Казахстан и Национальным Банком Республики Казахстан.
      12. Комиссия правомочна проводить свои заседания в любое время при наличии не менее 5-ти членов. Решения Комиссии по вопросам регулирования рынка ценных бумаг принимаются большинством голосов его членов. При равенстве голосов голос Председателя на заседании Комиссии является решающим.
      13. Заседания Комиссии оформляются протоколом, который подписывается Председателем. Решение оформляется постановлением Комиссии, которое подписывается Председателем и всеми присутствующими членами Комиссии.
      14. Комиссия принимает решения по всем вопросам, перечисленным в подпунктах 1) - 13) пункта 4 настоящего Положения.
      15. Органом оперативного управления Нацкомиссии по ценным бумагам является Директорат.
      16. В состав Директората входят Председатель Нацкомиссии по ценным бумагам, 3 исполнительных директора, руководители структурных подразделений центрального аппарата Нацкомиссии по ценным бумагам. Персональный состав Директората утверждается Комиссией по представлению Председателя Нацкомиссии по ценным бумагам. Председатель Нацкомиссии по ценным бумагам председательствует на заседаниях Директората. По его поручению заседание Директората может вести лицо, его замещающее. Директорат Нацкомиссии по ценным бумагам принимает решения по всем вопросам, находящихся в ведении Нацкомиссии по ценным бумагам, за исключением вопросов, входящих в компетенцию Комиссии и Председателя Нацкомиссии по ценным бумагам.
      17. Директорат правомочен проводить свои заседания в любое время при наличии не менее двух третей членов Директората. Решения Директората принимаются большинством голосов. При равенстве голосов голос Председателя на заседании является решающим.
      18. Заседания Директората оформляются протоколом, который подписывается всеми присутствующими на заседании лицами. Решение оформляется постановлением Директората.
      19. Председатель Нацкомиссии по ценным бумагам назначается на должность и освобождается от должности Президентом Республики Казахстан, члены Комиссии - исполнительные директора Нацкомиссии по ценным бумагам назначаются на должность и освобождаются от должности Президентом Республики Казахстан по представлению Председателя Нацкомиссии по ценным бумагам.
      20. Председатель Нацкомиссии по ценным бумагам:
      1) осуществляет общее руководство деятельностью Нацкомиссии по ценным бумагам;
      2) организует деятельность Нацкомиссии по ценным бумагам;
      3) обеспечивает реализацию решений Комиссии и Директората;
      4) распределяет обязанности между руководителями структурных подразделений центрального аппарата Нацкомиссии по ценным бумагам и определяет обязанности руководителей его региональных подразделений;
      5) осуществляет прием, перемещение и увольнение работников Нацкомиссии по ценным бумагам, применяет к ним меры поощрения и налагает дисциплинарные взыскания;
      6)(исключен)
      7) в пределах своей компетенции издает приказы и распоряжения, обязательные к исполнению всеми работниками Нацкомиссии по ценным бумагам, организует контроль за их исполнением;
      8) подписывает постановления Комиссии и Директората;
      9) утверждает положения о структурных подразделениях центрального аппарата и региональных подразделений, а также штатное расписание Нацкомиссии по ценным бумагам;
      10) представляет Нацкомиссию по ценным бумагам во взаимоотношениях с другими государственными органами и организациями;
      11) действует от имени Нацкомиссии по ценным бумагам и представляет ее без доверенности в отношениях с зарубежными правительственными и иными организациями;
      12) в случае своего отсутствия возлагает исполнение обязанностей на одного из исполнительных директоров, который координирует деятельность Нацкомиссии по ценным бумагам и осуществляет иные обязанности, возложенные на него Председателем. <*>
      Сноска. В пункт 20 внесены изменения - Указом Президента РК от 20 декабря 2000 г. N 517 (вступает в силу с 1 января 2001 г.) U000517_ .
      21. Содержание Нацкомиссии по ценным бумагам осуществляется за счет средств республиканского бюджета. <*>
      Сноска. В пункт 21 внесены изменения - Указом Президента РК от 20 декабря 2000 г. N 517 (вступает в силу с 1 января 2001 г.) U000517_ .
      22. (Пункты 22-23 исключены - Указом Президента РК от 20 декабря 2000 г. N 517 (вступает в силу с 1 января 2001 г.) U000517_ .
      24. Условия оплаты труда, материально-бытового обеспечения, транспортного, медицинского и иного обслуживания Председателя Нацкомиссии по ценным бумагам устанавливаются на уровне министра, членам Комиссии - исполнительным директорам Нацкомиссии по ценным бумагам - на уровне вице-министра.
      25. Работники Нацкомиссии по ценным бумагам и члены их семей, проживающие совместно с ними, пользуются в установленном порядке медицинским обслуживанием в соответствующих государственных учреждениях здравоохранения.
      26. Нацкомиссия по ценным бумагам является юридическим лицом, имеет счета в банках, печать с изображением Государственного герба Республики Казахстан и своим наименованием на казахском и русском языках.
      27. Право владения, пользования и распоряжения государственным имуществом, переданным или закрепленным за Нацкомиссией по ценным бумагам, осуществляется в соответствии с действующим законодательством.

            VI. ЛИКВИДАЦИЯ И РЕОРГАНИЗАЦИЯ НАЦКОМИССИИ НО
                            ЦЕННЫМ БУМАГАМ

      28. Нацкомиссия по ценным бумагам образуется, реорганизуется и ликвидируется в установленном законодательством порядке.