Облыстық өнеркәсiп және көлiк департаментiнiң Ережесi мен құрылымын бекiту туралы

Қызылорда облысы әкiмiнiң 2000 жылғы 26 қазандағы № 337 шешiмi. Қызылорда облысының Әдiлет басқармасында 2000 жылғы 15 қарашада № 439 болып тiркелдi. Күші жойылды - Қызылорда облысы әкімінің 2004 жылғы 3 тамыздағы N 19 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Қызылорда облысы әкімінің 03.08.2004 N 19 шешімімен.

      Облыс әкімінің 2000 жылғы 25 қыркүйектегі № 320 "Облыс әкімінің 1999 жылғы 15 сәуірдегі № 55 "Әкімдер аппаратының құрылымы, олардың дербес орындаушы органдарының тізбесі, қызметкерлер санының лимиттері, қызметтік жеңіл автокөліктерінің саны, еңбекақы қоры және қызметтік іссапарларға арналған шығындар туралы" шешіміне өзгертулер мен толықтырулар енгізу туралы" шешіміне сәйкес ШЕШІМ ЕТЕМІН:

      Облыстық өнеркәсіп және көлік департаментінің Ережесі мен құрылымы бекітілсін (қосымша беріледі).

      С. Нұрғисаев

  Облыс әкімінің
  2000 жылғы 26 қазандағы
  № 337 шешімімен бекітілген

Мемлекеттік мекеме "Облыстық өнеркәсіп және көлік департаменті"

ЕРЕЖЕ

І. Жалпы ереже.

      1.1. Қызылорда облысының әкімінің-өкілдік органы болып табылатын, мемлекеттік мекеме- "Облыстық өнеркәсіп және көлік департаменті" (әрі қарай -- Департамент). Қазақстан Республикасының заңдарында, нормативтік актілерде, өнеркәсіп және көлік департаменті туралы ережеде ескерілген шекте атқарушы, бақылаушы міндеттерін және өнеркәсіпте, көлік және кен қорын қолдануда үйлестіруді іске асыратын заңды тұлға статусын иемденген, мемлекеттік мекеме.

      1.2. Департамент өз қызметін, Қазақстан Республикасының Конституциясына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Қазақстан Республикасы Үкіметінің заңдары мен актілеріне, жарлықтарына, облыс әкімінің шешімдері мен өкімдеріне басқа да нормативтік, құқық актілеріне, сонымен қатар осы Ережеге сәйкес атқарады.

      1.3. Департамент - "Қазақстан Республикасының жергілікті өкілдік және атқару органдары туралы Заңының және ҚР Азаматтық Кодексі негізінде құрылған заңды тұлға. Ұйымдастыру құқығы түрі бойынша ол банкілерде есеп шоты, мемлекеттік тілде өз атауы жазылған және Қазақстан Республикасының елтаңбасы бейнеленген мөрі, белгіленген үлгіде ресми құжаты бар мемлекеттік мекеме болып табылады.

      Департамент азаматтық -құқықтық байланыстарда өз атынан сөйлейді.

      1.4.Департамент өз құзыры қызметінде облыс көлемінде міндетті түрде күші бар белгіленген заңды тәртіппен шешімдер, өкімдер түрінде актілер шығарады.

      1.5.Департаменттің құрылымы және штаттар санының шегі облыс әкімінің шешімімен бекітіледі.

      1.6. Департамент мына мекен жайда орналасқан: Қызылорда қаласы, Жахаев көшесі 71 үй.

      1.7. Департамент аппаратын қаржыландыру жергілікті бюджетте қаралған атқарушы органдарды ұстау үшін бөлінген ақшадан жүзеге асырылады.

II. Департаменттің қызметтері, негізгі міндеттері және құқығы.

      2.1. Департаменттің негізгі қызметтік міндеттері:

      - өнеркәсіп және көлік салаларының даму бағдарламасын жасау мен іске асыру және оларды үйлестіру;

      - сыртқы экономикалық қарым-қатынастар бойынша ұсыныстар дайындау, қашық және жақын шет мемлекеттермен байланыс жасауды реттеу, халықаралық жәрмеңкелер мен көрмелерді өткізуге ат салысу;

      - жергілікті атқару органдарымен өзара іс-қимылда болып, облыстық өндіріс кешеңдеріне мемлекеттік басқару жасау, өнеркәсіп, көлік салаларының қызметтерін үйлестіру, талдау жүргізу;

      - өнеркәсіп, көлік салаларын дамыту концепциясын әзірлеу;

      - Оңтүстік Торғай ойпатындағы мұнай кен орнының ілеспе газдарын қайта өңдеу бағдарламасын жүзеге асыру;

      - меншік түріне және басқару саласына қарамастан көлік мекемелерінің қызметтерін реттеу;

      - Қызылорда облысының жер қойнау байлығын қолдану құқығына келісім-шарт жасасып және оны орындау;

      - түсті және қара металдардың қалдығын және сынығын сыртқа шығаруды есептік тіркеуден өткізу.

      2.2. Департамент өз қызметінде:

      - тау-кен өндіру, мұнай-газ, машина жасау кешендері, жеңіл және тамақ өнеркәсіптері мен көлік мекемелерінің қызметтерін үйлестіруді қамтамасыз етеді;

      - біріккен кәсіпорындар мен басқа құрылымдарды құру процестеріне қатысады;

      - кешендердің даму жоспарларын және жобаларын әзірлеу мен зерттеуді жүзеге асырады, өндірістік қуаттарды дамыту, олардың пайдалануын жақсарту, өндірістің техникалық деңгейін көтеру жөніндегі ғылыми-техникалық және инвестициялық саясатты ұйымдастырады;

      - өндірісті технологиялық жағынын жетілдіру, өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта ұйымдастыру және қайта құру шараларын дайындап, іске асырады;

      - кәсіпорындарды сенім басқаруына беру жөніндегі тендерлерді ұйымдастыруға қатысады;

      - мемлекеттік өнеркәсіп кәсіпорындары, бірлестіктері, басқа да жергілікті коммуналды меншіктегі құрылымдардың, сонымен қатар облыста автокөлік тасымалдау ұйымдарының қызметтері туралы қағидалар, ережелер және басқа да нормативтік құжаттарды белгіленген тәртіппен әзірлеп, бекітуге ұсынады;

      - өнеркәсіп және көлік кәсіпорындарына әр түрлі меншік түріне негізделген нарық инфрақұрылымын қалыптастыруға, әдістемелік және ұйымдастыру-экономикалық көмегін көрсетеді;

      - облыста өнеркәсіп саласын дамыту мәселелерін шешу үшін қаржы және валюта қаражатының сұранысын негіздейді және белгіленген тәртіппен тиісті органдарға ұсыныстар жасайды;

      - ішкі және әлемдік тұтыну нарық коньюктурасына талдау жасау негізінде азық-түлік және азық-түлік емес тауарларды өндіру ұсыныстарын қалыптастырады;

      - облыста көлік қызметін басқару жөніндегі облыс әкімінің мемлекеттік органы болғандықтан, коммуналды мемлекеттік өндірістерге қатысты мекемелердің өкілетті органы болып табылады;

      - облыста көлік саласы дамуының кешендік бағдарламасын әзірлейді және жүзеге асырады;

      - көлік қызметін реттейтін нормативті-құқықтық базасын жетілдіру үшін ұсыныстар дайындайды;

      - облыс аумағында, күші бар заңдылық шеңберінде, біртұтас көлік саясатын жүргізеді;

      - облыстық маршруттардың схемаларын, жүру кестелерін, тасымалдаушылардың маршруттарды өзгерту туралы ұсыныстарын, жаңа маршруттар ашу, графиктері мен жүру кестелерін, тариф құрылымдарын қайта қарау және жолаушылар тасымалдауды жетілдіруге арналған басқа да шараларды қарап бекітеді;

      - тасымалдаушылардың меншік түріне қарамастан қызмет көрсетуге тендерлер ұйымдастырып, өткізеді және келісім-шарттар жасасады;

      - әр түрлі меншіктегі тасымалдаушылардың маршруттағы қызметтерінде тендерлік талаптардың орындалуын бақылап, қадағалайды;

      - Қызылорда облысының минералды-шикізат кешенін дамыту үшін, басқа да жергілікті атқару органдарымен бірге тікелей бағытталған инвестиция тарту және пайдалану стратегиясын әзірлейді;

      - коммерциялық мақсатта жер қойнауындағы жалпы таралған пайдалы қазбаларды пайдалануға, келісім-шарттар жасауға, жер қойнауын пайдалану және қорғау жөніндегі Оңтүстік Қазақстан жер қойнауы аймақтық басқармасының Қызылорда инспекциясымен бірлесе отырып қабылданған өтініштерді қарайды;

      - жергілікті атқару органдарының, Қызылорда жер қойнауын пайдалану және қорғау инспекциясының және басқа да мүдделі мекемелердің қатысуымен жалпы таралған пайдалы қазбаларды барлау, өндіру құқығын алу жөніндегі инвестициялық бағдарламаларға конкурстар өткізеді;

      - Қызылорда жер қойнауын пайдалану және қорғау инспекциясымен бірлесе отырып, жер қойнауын пайдаланушылардың, жер қойнауын пайдалану үшін алған лицензия және келісім-шарт талаптарының орындалуын талдау жүргізуді жүзеге асырады, бақылауды ұйымдастырады;

      - түрлі түсті және қара металдардын қалдықтары мен сынықтарын қайта өндеу және сату, жинау, сақтау жөніндегі қызметпен айналысу туралы облыс әкімінің, ҚР энергетика, индустрия және сауда министрлігіне жіберілетін өтініштерін дайындайды;

      - облыс аумағынан шығарылған түрлі түсті және қара металдардың қалдықтары мен сынықтарын, сонымен қатар олардың қайта өңделген өнімдерін тіркеуден өткізеді.

      2.3. Департамент құқығы.

      Департамент өзіне жүктелген қызметтерді орындау үшін:

      - басқару түріне қарамастан облыстағы өнеркәсіп, көлік мекемелерінің жұмыстарын үйлестіруге;

      - басқа ведомоствалармен бірге облыстың басқа аймақтарымен және шетелдік фирмалар мен облыстың ынтымактастық келісім-шарттарын дайындауға қатысуға;

      - өз құзыры шегінде, Қазақстан Республикасы Президентінің актілері мен Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулыларын және облыс әкімінің шешімдері мен өкімдерін орындауына бағытталған шешім қабылдауға, нормативті актілерді шығаруға;

      - меншік түріне қарамастан өнеркәсіп, көлік, жер қойнауын пайдаланушы кәсіпорындарынан Департамент белгілеген мерзімде мәліметтер сұрауға және алуға;

      - өз құзыры шегінде мемлекеттік кәсіпорындарды, мекемелерді және ұйымдарды қайта құру және жою жөнінде ұсыныстар енгізуге;

      - бірлескен кәсіпорындар мен холдингтер ұйымдастырғанда, құрылтай құжаттарын дайындауға қатысуға;

      - мүдделі органдармен келісе отырып, үйлестіру, ғылыми-техникалық және сараптау комиссияларын, уақытша жұмысшы топтарын құру, сондай-ақ өнеркәсіп, көлік проблемаларына арналған кеңестер өткізуге құқылы.

ІІІ. Департамент мүліктері.

      3.1. Өнеркәсіп және көлік департаменті жекелеген мүліктерін қауырт басқаруға құқылы. Мүліктер негізгі қордан тұрады.

IV. Департаменттің қызметін ұйымдастыру.

      Департаментті облыс әкімі қызметке тағайындайтын және босататын бастық басқарады.

      Бастықтың орынбасарын тиісті облыс әкімінің орынбасарының келісімімен департамент бастығы тағайындайды.

      Департамент бастығы:

      Департамент қызметіне басшылық жүргізеді, оның атынан барлық мекемелер, кәсіпорындар мен ұйымдарда өкілеттік етеді, қолданылатын заңдарға сәйкес сенім хатсыз іс-әрекет жасайды.

      "Мемлекеттік қызмет туралы" ҚР заңына сәйкес қызметкерлердің қызметтік міңдеттерін орындау жауапкершілігінің дәрежесін белгілейді.

      Департамент аппаратының штаттық несиелерін, аппаратты ұстауға арналған шығыс сметаларын, жергілікті бюджетте қаралған атқару органдарын ұстау сметасына байланысты бекітеді.

      Департамент қызметкерлеріне белгіленген заңдылық тәртіп пен тәртіптік жаза қолданады.

      Зандылықтарға сәйкес басқада өкілеттіліктерді іске асырады.

V. Департаментті қайта құру және тарату.

      Департаментті қайта құру және тарату Қазақстан Республикасы Заңдарына сәйкес және облыс әкімінің шешімімен жүргізіледі.

  Облыс әкімінің
  2000 жылғы 25 қазандағы
  № 337 шешімімен бекітілген

Облыстық өнеркәсіп және көлік департаментінің құрылымы

      1. Басшылық

      1. Департамент бастығы

      2. Департамент бастығының орынбасары

      Барлығы-2

      2. Өнеркәсіп бөлімі

      1. Бөлім бастығы

      2. Бас маман

      3. Жетекші маман

      Барлығы- 3

      3. Көлік бөлімі

      1. Бөлім бастығы

      2. Бас маман

      3. Бас маман

      Барлығы- 3

      4. Жер қойнауын пайдалану бөлімі

      1. Бөлім бастығы

      2. Бас маман

      3. Жетекші маман

      Барлығы- 3

      Барлығы- 11

Об утверждении Положения и структуры областного департамента промышленности и транспорта

Решение акима Кызылординской области от 26 октября 2000 года № 337. Зарегистрировано Управлением юстиции Кызылординской области 15 ноября 2000 года № 439. Утратило силу решением акима Кызылординской области от 03 августа 2004 года № 19

      Сноска. Утратило силу решением акима Кызылординской области от 03.08.2004 № 19

      В соответствии с решением акима области № 320 от 25 сентября 2000г. "О внесении изменений и дополнений в решение акима области от 15 апреля 1999г. № 55 "О структуре аппарата акимов, перечне их самостоятельных исполнительных органов, лимитах, численности работников, количестве служебных и легковых автомобилей, фонде оплаты труда и расходах на служебные командировки" РЕШИЛ:

      Утвердить Положение и структуру областного департамента промышленности и транспорта (прилагается).

      С. Нургисаев

  Утверждено
  решением акима области
  от "26" октября 2000года № 337

Государственное учреждение "Областной Департамент промышленности и транспорта"

ПОЛОЖЕНИЕ

I. Общее положение

      1.1. Государственное учреждение - Областной Департамент промышленности и транспорта Кызылординской области (далее Департамент). На казахском языке: мемлекеттік мекеме "Облыстық өнеркәсіп және көлік департаменті". Уполномоченным органом является аким Кызылординской области. Государственное учреждение обладающее статусом юридического лица, осуществляющим специальные исполнительные, контрольно-надзорные функции и проводящим межотраслевую координацию в промышленности, транспорте, в недропользовании в пределах, предусмотренных законодательством РК, нормативными актами и Положением об областном Департаменте промышленности и транспорта.

      1.2. Департамент осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией Республики Казахстан и законами Республики Казахстан, актами Президента, Правительства Республики Казахстан, решениями и распоряжениями акима области, иными нормативными и правовыми актами, а также настоящим Положением.

      1.3. Департамент является юридическим лицом, созданным на основе Гражданского Кодекса РК и Закона Республики Казахстан "О местных представительных и исполнительных органах РК". В организационно-правовой форме он является государственным учреждением и имеет счет в банке, печать с изображением герба Республики Казахстан с наименованием на государственном языке, бланки установленного образца.

      Департамент вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      1.4. Департамент по вопросам своей компетенции, в установленном законодательством порядке, издает акты в виде решений, распоряжений, которые имеют обязательную силу на территории области.

      1.5. Структура и предельная штатная численность департамента утверждается решением акима области.

      1.6. Департамент расположен по адресу: г.Кызылорда ул.Жахаева,71

      1.7. Финансирование расходов на содержание аппарата Департамента осуществляется за счет ассигнований, предусмотренных в местном бюджете на содержание исполнительных органов.

II. Функции, основные задачи и права Департамента

      2.1. Основные функциональные обязанности департамента:

      - разработка и реализация программ развития отраслей промышленности и транспорта и их координация;

      - подготовка предложений по вопросам внешнеэкономического сотрудничества и налаживание связей со странами дальнего и ближнего зарубежья, участие в проведении международных выставок;

      - государственное управление производственным комплексом области во взаимодействии с местными исполнительными органами, мониторинг, координация деятельности отраслей промышленности, транспорта;

      - разработка концепций развития отраслей промышленности, транспорта;

      - реализация программы утилизации попутных газов нефтяных месторождений Южно-Тургайского прогиба;

      - регулирование деятельности транспортных предприятий, независимо от форм собственности и ведомственной принадлежности.

      - заключение и исполнение контрактов на право недропользования в Кызылординской области;

      - ведение учетной регистрации по вывозу лома и отходов цветных и черных металлов.

      2.2. Департамент в своей деятельности:

      - обеспечивает координацию деятельности предприятий и организаций горнодобывающего, нефтегазового, машиностроительного комплексов, легкой и пищевой промышленности, транспорта;

      - принимает участие в процессе создания совместных предприятий и других структур;

      - осуществляет анализ и разрабатывает проекты и планы развития отраслей, формирует научно-техническую и инвестиционную политику по развитию производственных мощностей, улучшению их использования, повышению технического уровня производства;

      - осуществляет и разрабатывает меры по технологической модернизации производства, перепрофилированию и реорганизации промышленных предприятий;

      - участвует в организации тендеров по передаче предприятий в доверительное управление;

      - разрабатывает и вносит на утверждение в установленном порядке положения, правила и другие нормативные документы по вопросам деятельности государственных промышленных предприятий, объединений, организаций и других структурных образований, находящихся в местной коммунальной собственности, а также организации автотранспортных перевозок в области;

      - оказывает методологическую и организационно-экономическую помощь предприятиям промышленности, транспорта в формировании рыночных инфраструктур, основанных на различных формах собственности;

      - обосновывает потребность в финансовых и валютных средствах для решения задач развития промышленности области и в установленном порядке вносит предложения в соответствующие органы;

      - на основе анализа конъюктуры внутреннего и мирового потребительского рынка формирует предложения по производству продовольственных и непродовольственных товаров;

      - как государственный орган акима области по управлению транспортным комплексом области, является уполномоченным органом по отношению к коммунальным государственным предприятиям, организовывающим пассажирские автомобильные перевозки;

      - разрабатывает и реализует комплексную программу развития транспортных перевозок в области;

      - вносит предложения по совершенствованию нормативно-правовой базы регулирования транспорта;

      - проводит в рамках действующего законодательства единую транспортную политику на территории области;

      - рассматривает и утверждает областные маршрутные схемы, расписания движения на маршрутах, предложения перевозчика по изменению маршрутов, открытию новых, пересмотру графиков, расписаний, структуры, тарифов и других мер, направленных на совершенствование перевозок пассажиров;

      - организует и проводит тендеры и заключает контракты с перевозчиками разных форм собственности на оказание услуг;

      - осуществляет контрольно-надзорные функции за выполнением перевозчиками разных форм собственности тендерных условий на маршрутах;

      - разрабатывает с другими местными исполнительными органами стратегию привлечения и использования прямых инвестиций для развития минерально-сырьевого комплекса Кызылординской области;

      - рассматривает прием заявок совместно с Кызылординской инспекцией по охране и использованию недр ТУ "Южказнедра" на заключение контрактов на недропользование общераспространенных полезных ископаемых в коммерческих целях;

      - организовывает проведение конкурсов инвестиционных программ на право разведки и добычи общераспространенных полезных ископаемых с участием местных исполнительных органов, Кызылординской инспекцией по охране и использованию недр и других заинтересованных организаций;

      - организует контроль и осуществляет мониторинг соблюдения недропользователями условий лицензий и контрактов на использование недр совместно с Кызылординской инспекцией по охране и использованию недр;

      - готовит ходатайства акимата области в Министерство энергетики, индустрии и торговли РК на занятие деятельностью по сбору(заготовке), хранению, переработке и реализацией лома и отходов цветных и черных металлов;

      - регистрирует вывоз лома и отходов цветных и черных металлов, а также продукции их переработки с территории области.

      2.3. Права Департамента.

      Департамент, для выполнения возложенных на него функций, имеет право:

      - осуществлять координацию деятельности предприятий промышленности и транспорта по области независимо от форм собственности и ведомственной подчиненности;

      - участвовать совместно с другими ведомствами в подготовке соглашений и договоров о сотрудничестве области с другими регионами и зарубежными фирмами;

      - издавать в пределах своей компетенции нормативные документы, принимать решения по исполнению актов Президента Республики Казахстан, постановлений и распоряжений Правительства Республики Казахстан и акима области;

      - запрашивать и получать, в установленные Департаментом сроки, информацию от предприятий промышленности, транспорта, недропользователей и внешних торговых организаций, независимо от форм собственности;

      - вносить предложения, в пределах своей компетенции, по созданию, реорганизации и ликвидации государственных предприятий, организаций и учреждений;

      - участвовать в подготовке учредительных документов при формировании совместных предприятий и холдингов;

      - по согласованию с заинтересованными органами создавать временные рабочие группы, координационные, научно-технические и экспертные комиссии, а также проводить совещания по проблемам промышленности и транспорта.

III. Имущество Департамента

      3.1. Департамент промышленности и транспорта имеет на праве оперативного управления обособленное имущество. Имущество состоит из основных фондов.

IV. Организация деятельности Департамента

      4.1. Департамент возглавляет начальник, назначаемый и освобождаемый от должности акимом области.

      Заместитель начальника назначается начальником Департамента по согласованию с заместителем акима области.

      Начальник Департамента:

      - осуществляет руководство деятельностью Департамента, представляет его во всех учреждениях, предприятиях и организациях, действует от имени Департамента без доверенности в соответствии с действующим законодательством;

      - в соответствии с Законом РК "О государственной службе" устанавливает степень ответственности работников Департамента за выполнение должностных обязанностей;

      - утверждает штатное расписание и смету расходов на содержание аппарата Департамента в пределах выделенных ассигнований, предусмотренных "в местном бюджете, на содержание исполнительных органов;

      - в установленном законодательством порядке налагает дисциплинарные взыскания на сотрудников департамента;

      - осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательством.

V. Реорганизация и ликвидация Департамента.

      Реорганизация и ликвидация Департамента производится в соответствии с законодательством Республики Казахстан и решением акима области.

  Утверждена
  решением акима области
  от 25 октября 2000 года № 337

СТРУКТУРА

областного Департамента промышленности и транспорта

      Руководство:

      1. Начальник Департамента

      2. 3аместитель начальника Департамента

      Итого: 2

      Отдел промышленности:

      1. Начальник отдела

      2. Главный специалист

      3. Ведущий специалист

      Итого: - 3

      Отдел недропользования:

      1. Начальник отдела

      2. Главный специалист

      3. Ведущий специалист

      Итого: -3

      Отдел транспорта

      1. Начальник отдела

      2. Главный специалист

      3. Главный специалист

      Итого: - 3

      Всего: 11