Мемлекеттiк органдардың басшыларын (әкiмшiлiк мемлекеттiк қызметшiлердi) аттестациялауды өткiзу үшiн аттестациялық комиссиялар құру ережелерiн бекiту туралы

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері жөніндегі агенттігі төрағасының 2002 жылғы 26 маусымдағы N 02-2-4/88 бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2002 жылғы 8 шілдеде тіркелді. Тіркеу N 1914. Күші жойылды - Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының 2020 жылғы 13 қазандағы № 158 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының 13.10.2020 № 158 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасы Президентiнің "Әкімшiлiк мемлекеттiк қызметшiлердi аттестациялауды өткiзу ережелерiн бекiту туралы" 2000 жылғы 21 қаңтардағы N 327 Жарлығын iске асыру мақсатында бұйырамын:

      1. Мемлекеттiк органдардың басшыларын (әкiмшiлiк мемлекеттiк қызметшiлердi) аттестациялауды өткiзу үшiн қоса берiлiп отырған Аттестациялық комиссиялар құру ережелерi (бұдан әрi - Ережелер) бекiтiлсiн.

      2. Осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркелген күнiнен бастан iске қосылады.

      Төраға

  Қазақстан Республикасы
Мемлекеттік қызмет істері
жөніндегі агенттігі төрағасының
2002 жылғы 26 маусымдағы N 02-2-4/88
бұйрығымен бекітілген

Мемлекеттiк органдардың басшыларын (әкiмшiлiк
мемлекеттiк қызметшілердi) аттестациялауды өткiзу
үшiн аттестациялық комиссиялар құру
ережелерi

      Осы Ережелер мемлекеттiк органдардың басшыларын (мемлекеттiк әкiмшiлiк қызметшiлердi) аттестациялауды өткiзу үшiн аттестациялық комиссиялар (бұдан әрi - Комиссия) құру және олардың құрамдарын жасақтау рәсiмдерiне қойылатын талаптарды айқындайды. Ережелер Қазақстан Республикасының Конституциясына , Қазақстан Республикасының Заңдарына, Қазақстан Республикасы Президентiнiң "Мемлекеттiк әкiмшiлiк қызметшiлердi аттестациялауды өткiзу ережелерiн бекiту туралы" 2000 жылғы 21 қаңтардағы N 327 Жарлығына және Қазақстан Республикасының басқа да нормативтiк-құқықтық актiлерiне сәйкес әзiрлендi.

1. Жалпы ережелер

      1. Комиссия мемлекеттiк органдар басшыларының (мемлекеттiк әкiмшiлiк қызметшiлердiң) (бұдан әрi - басшы) кәсiби даярлығы, құқықтық мәдениетi деңгейiн және азаматтармен жұмыс iстеу қабілетiн анықтау мақсатында құрылады.

      2. Комиссияны заңнамамен белгiленген тәртiппен басшыларды тағайындауға құқылы лауазымды тұлға (бұдан әрi - лауазымды тұлға) құрады. Комиссияның жеке құрамын лауазымды тұлға бекiтедi. Комиссияның құрамына төрағаны қоса, кемi үш адам кiруi тиiс.

      3. Комиссия жоспарланған аттестация өткiзiлетiн кезеңге құрылады.

      4. Комиссияның шешiмi Комиссия мүшелерi, хатшы қол қоятын және лауазымды тұлғаның тиiстi актiсiмен бекiтiлетiн хаттамамен толтырылады.

      5. Комиссияның шешiмi ашық немесе құпия дауыс беру арқылы қабылданады және оған Комиссия мүшелерiнiң жалпы санының көпшiлiгi дауыс берсе қабылданған болып саналады. Дауыстарды есептеу кезiнде Комиссия мүшелерiнiң мәжілiсiне қатысушылардың дауыстары ғана есепке алынады.

      Дауыстар тең болған жағдайда Комиссия төрағасы дауыс берген шешiм қабылданған болып саналады.

      6. Комиссия мүшелерi ондайлық айтылған жағдайда жазбаша мазмұндалуы және хаттамаға қоса тiркелуi тиiс айрықша пiкiр білдiруге құқылы.

      7. Комиссия құрамына басқа бiр мемлекеттiк органның ведомствосындағы құрылымдық бөлiмшелердің өкілдерiн қосуға жол берiлмейдi.

      8. Мәжiлiсте Комиссия мүшелерінің бiрi болмаған жағдайда мәжiлiс болмаған деп саналады.

      9. Жоқ Комиссия мүшелерiн алмастыруға жол берiлмейдi.

2. Комиссияның iс-қызметiн ұйымдастыру

      10. Комиссияның органдары:

      1) төраға;

      2) хатшы.

      11. Комиссияның төрағасы оның iс-қызметiне басшылық етедi, Комиссияның отырыстарында төрағалық етедi, оның жұмысын жоспарлайды, жалпы бақылауды жүзеге асырады және iс-қызмет пен оның қабылдайтын шешiмдерi үшiн жауапкершiлiк көтередi.

      12. Комиссияның хатшысы Комиссияның мәжiлiсiне тиiстi материалдар, қажеттi құжаттар дайындайды және ол өткiзiлгеннен кейiн хаттама толтырады.

3. Комиссияның құрамын анықтау

      13. Республикалық бюджеттен қаржыландырылатын орталық мемлекеттiк органдар аумақтық бөлiмшелерiнің басшыларын аттестациялауды өткiзу үшiн Комиссия құрамына:

      1) облыстық аумақтық мемлекеттiк органдардың басшылары үшін:

      орталық мемлекеттiк органның басшысы, ал жауапты хатшы лауазымы енгізілген мемлекеттік органдарда, жауапты хатшы;

      орталық мемлекеттiк орган басшысының орынбасары;

      аттестациялауға жататын қызметшiлерге қарағанда сондай немесе одан жоғары лауазымға орналасқан мемлекет орган орталық аппаратының әкiмшiлiк мемлекеттiк қызметшiлерi;

      2) осы тармақтың 1) тармақшасында көрсетiлген лауазымды тұлғалардан басқа аудандық аумақтық органдардың басшылары үшiн:

      аттестациялауға жататын қызметшiлерге қарағанда сондай немесе одан жоғары лауазымға орналасқан мемлекеттiк орган облыстық аумақтық органының жетекшiсi, оның орынбасары, әкімшілік мемлекеттiк қызметшілерi кiре алады.

      Ескерту: 13-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Мемлекеттік қызмет істері жөніндегі агенттігінің 2007.09.03. N 02-01-02/113 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) бұйрығымен .

      14. Жергiлiктi бюджет есебiнен қаржыландырылатын мемлекеттiк органдардың басшыларын аттестациялауды өткiзу үшiн Комиссия құрамына:

      1) облыстар әкiмдерi аппараттарының басшылары үшiн:

      облыс әкiмi;

      облыс әкiмiнiң орынбасарлары;

      2) осы тармақтың 1) тармақшасында көрсетiлген лауазымды тұлғалардан басқа аудандар әкімдерi аппараттарының басшылары үшін:

      ауданның әкiмi;

      облыс әкiмi аппаратының басшысы;

      аудан әкiмiнiң орынбасары;

      облыс әкiмiнiң аппараты басшысының орынбасары;

      3) осы тармақтың 1) тармақшасында көрсетiлген лауазымды тұлғалардан басқа облыстық атқару органдарының басшылары үшін:

      облыс әкiмi аппаратының басшысы;

      4) осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көрсетiлген лауазымды тұлғалардан басқа аудандық атқару органдарының басшылары үшiн:

      облыс әкiмiнің аппараты басшысының орынбасары;

      аудан әкiмi аппаратының басшысы кiре алады.

Об утверждении Правил создания аттестационных комиссий для проведения аттестации руководителей государственных органов (административных государственных служащих)

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы от 26 июня 2002 года N 02-2-4/88. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 8 июля 2002 года N 1914. Утратил силу приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы от 13 октября 2020 года № 158.

      Сноска. Утратил силу приказом Председателя Агентства РК по делам государственной службы от 13.10.2020 № 158 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В целях реализации Указа Президента Республики Казахстан от 21 января 2000 года N 327 "Об утверждении Правил проведения аттестации административных государственных служащих" приказываю:

      1. Утвердить прилагаемые Правила создания аттестационных комиссий для проведения аттестации руководителей государственных органов (административных государственных служащих) (далее - Правила).

      2. Настоящий приказ вводится в действие со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

Председатель



  Утверждены
приказом Председателя
Агентства Республики Казахстан
по делам государственной службы
от 26 июня 2002 года N 02-2-4/88
 

Правила создания аттестационных комиссий
для проведения аттестации руководителей
государственных органов
(административных государственных служащих)

      Настоящие Правила устанавливают требования, предъявляемые к процедурам создания аттестационных комиссий для проведения аттестации руководителей государственных органов (административных государственных служащих) (далее - Комиссия) и формирования их составов. Правила разработаны в соответствии с Конституцией Республики Казахстан, законами Республики Казахстан, Указом Президента Республики Казахстан от 21 января 2000 года N 327 "Об утверждении Правил проведения аттестации административных государственных служащих" и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан.

     

1. Общие положения

      1. Комиссия создается с целью определения уровня профессиональной подготовки руководителей государственных органов (административных государственных служащих) (далее - руководитель), их правовой культуры и способности работать с гражданами.

      2. Комиссия создается должностным лицом, имеющим право назначать руководителей в порядке, установленном законодательством (далее - должностное лицо). Персональный состав Комиссии утверждается должностным лицом. В состав Комиссии должно входить не менее трех человек, включая председателя.

      3. Комиссия создается на период проведения планируемой аттестации.

      4. Решение Комиссии оформляется протоколом, который подписывается членами Комиссии, секретарем и утверждается соответствующим актом должностного лица.

      5. Решение Комиссии принимается открытым или тайным голосованием и считается принятым, если за него подано большинство голосов от общего количества членов Комиссии. В случае равенства голосов принятым считается решение, за которое проголосовал председатель Комиссии.

      6. Члены Комиссии имеют право на особое мнение, которое, в случае его выражения, должно быть изложено в письменном виде и приложено к протоколу.

      7. Не допускается включение в состав Комиссии представителей структурных подразделений, подведомственных иному государственному органу.

      8. При отсутствии на заседании одного из членов Комиссии, заседание считается несостоявшимся.

      9. Замещение отсутствующих членов Комиссии не допускается.

2. Организация деятельности Комиссии

      10. Органы Комиссии:

      1) председатель;

      2) секретарь.

      11. Председатель Комиссии руководит ее деятельностью, председательствует на заседаниях Комиссии, планирует ее работу, осуществляет общий контроль и несет ответственность за деятельность и принимаемые ею решений.

      12. Секретарь Комиссии подготавливает соответствующие материалы к заседанию Комиссии, необходимые документы и оформляет протокол после его проведения. Секретарь Комиссии осуществляет техническое обслуживание и обеспечивает функционирование Комиссии и не вправе принимать участие в голосовании.

3. Определение состава Комиссий

      13. В состав Комиссии для проведения аттестации руководителей территориальных подразделений центральных государственных органов, финансируемых из республиканского бюджета, могут входить:

      1) для руководителей областных территориальных государственных органов:

      руководитель центрального государственного органа, а в государственных органах, в которых введена должность ответственного секретаря, ответственный секретарь;

      заместители руководителя центрального государственного органа;

      административные государственные служащие центрального аппарата государственного органа, занимающие такую же или более высокую должность, чем служащие, подлежащие аттестации;

      2) для руководителей районных территориальных органов помимо указанных в подпункте 1) настоящего пункта должностных лиц:

      руководитель областного территориального органа государственного органа, его заместитель, административные государственные служащие, занимающие такую же или более высокую должность, чем служащие, подлежащие аттестации.

      Сноска. Пункт 13 с изменением, внесенным приказом Председателя Агентства РК по делам государственной службы от 3 сентября 2007 года N 02-01-02/113 (вводится в действие по истечении 10 календарных дней со дня его первого офиц. опуб.).

      14. В состав Комиссии для проведения аттестации руководителей государственных органов, финансируемых из местного бюджета, могут входить:

      1) для руководителей аппаратов акимов областей:

      аким области;

      заместители акима области;

      2) для руководителей аппаратов акимов районов помимо указанных в подпункте 1) настоящего пункта должностных лиц:

      аким района;

      руководитель аппарата акима области;

      заместители акима района;

      заместители руководителя аппарата акима области;

      3) для руководителей областных исполнительных органов помимо указанных в подпункте 1) настоящего пункта должностных лиц:

      руководитель аппарата акима области;

      4) для руководителей районных исполнительных органов помимо указанных в подпунктах 1) и 2) настоящего пункта должностных лиц:

      заместитель руководителя аппарата акима области;

      руководитель аппарата акима района.