Ақмола облыстық әділет басқармасында 30.05.2002 жылы № 1136 тіркелген, Атбасар аудандық мәслихатының 17.05.2002 жылғы № С 19/7 "Аз қамтамасыз етілген отбасына /азаматтарға/ тұрғын үй (жеке меншік тұрғын үйден басқа) мен коммуналдық қызмет төлемін төлеу көмегін көрсету Ережесін бекіту туралы" шешіміне өзгерістер мен толықтырулар енгізу

Атбасар аудандық мәслихатының 2003 жылғы 3 қазандағы N С-2-2 шешімі. Ақмола облысының Әділет басқармасында 2003 жылғы 15 қазанда N 2057 тіркелді. Күші жойылды - Атбасар аудандық мәслихатының 2009 жылғы 27 сәуірдегі № 4С-17/7 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Атбасар аудандық мәслихатының 2009.04.27 № 4С-17/7 шешімімен

      Еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қорғау бөлімінің бас маманы Р.Қ.Сейтқасымованың ақпаратын тыңдап, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 6 бабы негізінде, "Қазақстан Республикасының кейбір заң актілеріне халықты әлеуметтік қорғау мәселелері бойынша өзгерістер енгізу туралы" Заңына соның ішінде "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 97 бабы 2 тармағына сәйкес және облыстық еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қорғау басқармасының 15.07.2003 жылғы N 03/1338 кепілдемесін қолдана отырып Атбасар аудандық мәслихаты ШЕШІМ ЕТЕДІ:
      1. Атбасар аудандық мәслихатының 17.05.2002 жылғы N С 19/7 "Аз қамтамасыз етілген отбасына /азаматтарға/ тұрғын үй (жекеменшік тұрғын үйден басқа) мен коммуналдық қызмет төлемін төлеу көмегін көрсету Ережесін бекіту туралы" шешіміне келесі өзгерістер енгізілсін:
      1) 1 қосымшадағы "Жалпы ережедегі" 1 тараудың 2 тармағының екінші абзацы келесі мазмұнда баяндалсын:
     "Тұрғын үйді ұстау үшін /жеке тұрғын үйден басқа/ және коммуналдық қызмет төлемін төлеуге мүмкіндігінше анық рұқсат етілген шығындар үлесі отбасы жинақты табысына: жалғызбасты азаматтарға, зейнеткерлерге және мүгедектерге, оралмандар отбасына, жалғызбасты аналарға, толық емес отбасына, көп балалы отбасына 20%, басқа отбасылар үшін 30% мөлшерде белгіленеді".
      2) 5 тармақтың екінші абзацы келесі мазмұнда баяндалсын:
      "Тұрғын үй көмегін алуға келесі отбасылардың құқығы жоқ: егер отбасында еңбекке жарамды, бірақ жұмыс істемейтін, оқымайтын, әскерде қызмет жасамайтын, жұмыспен қамту орталығында тіркелмеген адамдар болса, мүгедектерді, оларға күтім керек деп табылса, күтетін және бала тәрбиелеп отырған, ең кіші бала 7 жасқа толғанша, жұмыс істемейтін тұлғалар үшін: әлеуметтік-маңызды ауруы бар және қоршаған ортаға қауіп төндіретін ауруы бар, зейнеткерлік алдындағы жастағы азаматтардан (53-58 жастағы әйелдер, 58-63 жастағы еркектер) басқа".
      3) "Тұрғын үй жәрдемақысын есептеу" 2 тараудың 10 тармағына "отбасының негізінде" сөзінен кейін толықтама енгізілсін: "Әлеуметтік маңызды ауруы бар және қоршаған ортаға қауіп төндіретін ауруы бар жұмыс істемейтін тұлғаларға ДКК қорытындысы негізінде, зейнеткерлік алдындағы жастағы (әйелдер 53-58, ерлер 58-63) жұмыс істемейтін азаматтарға арызы негізінде, жұмыссыз деп тіркелген анықтаманы талап етпей-ақ құжаттарды қабылдау арқылы тағайындалады".
      4) Атбасар аудандық мәслихатының 17.05.2002 жылғы № С 19/7 "Аз қамтамасыз етілген отбасына /азаматтарға/ тұрғын үй (жекеменшік тұрғын үйден басқа) мен коммуналдық қызмет төлемін төлеу көмегін көрсету Ережесін бекіту туралы" шешіміне 1 қосымша осы шешімнің қосымшасына сәйкес жаңа мазмұнда баяндалсын.
      2. Бұл шешім Ақмола облыстық әділет басқармасында мемлекеттік тіркеуден өткен күннен бастап заңды күшіне енеді.

      Сессия төрағасы
      Атбасар аудандық мәслихаты хатшысы

Атбасар аудандық мәслихатының
2003 жылғы 3 қазандағы N С 2/1
шешіміне 1 қосымша

Аз қамтамасыз етілген отбасына /азаматтарға/ тұрғын үй
(жекеменшік тұрғын үйден басқа) мен коммуналдық қызмет төлемін төлеу көмегін көрсету Ережесі

1. Жалпы ереже

      1. Тұрғын үй көмегі аз қамтамасыз етілген отбасына /азаматтарға/ тұрғын үй (жекеменшік тұрғын үйден басқа) және  коммуналдық қызметке төлемақы шығынын қайтару үшін беріледі, мемлекеттік тұрғын үй қорындағы тұрғын үйді жалдау /арендаға алу/ бойынша.
      Тұрмыстық көмек әлеуметтік қорғаудың бір түрі болып табылады және Қазақстан Республикасының 16.04. 1997 жылғы "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңымен және 1999 ж. 16 қарашадағы N№477-1 "Қазақстан Республикасының кейбір заң актілеріне халықты әлеуметтік қорғау мәселесі бойынша өзгерістер енгізу туралы" Заңымен қарастырылған.
      2. Тұрмыстық көмек Атбасар ауданы төңірегі мен Атбасар қаласында тұрғылықты тұратын адамдарға, олардың тұрғын үй ұстауға /жеке тұрғын үйден басқа/ және коммуналдық қызметке төлем ақы шығыны отбасы бюджетінің осы мақсатқа көзделген шығыны үлесінен асып кеткен жағдайда, беріледі. Тұрғын үй ұстауға және коммуналдық қызметке белгіленген нормадан жоғары төлем жалпы негізінде төленеді.
      Тұрғын үй ұстауға /жеке тұрғын үйден басқа/ және коммуналдық төлем ақының шектелген рұқсат етілген шығынының үлесі отбасы жинақты табысына: жалғызбасты азаматтарға, зейнеткерлерге және мүгедектерге, оралмандар отбасына, жалғызбасты аналарға, толық емес отбасына, көп балалы отбасына - 20%, басқа отбасылар үшін - 30% мөлшерде белгіленеді.
      3. Тұрғын үй ауданы нормасы, жәрдемақы шараларымен қамтамасыз етілетін, ҚР 16.04.1997ж. "Тұрғын үй қатынастары туралы" 16 сәуір 1997 жылғы Заңымен белгіленген отбасының әрбір мүшесіне берілетін тұрғын үй нормасына эквивалентті, коммуналдық қызмет /сумен жабдықтау, газбен жабдықтау, канализация, электрмен, жылумен жабдықтау/ аудан және қала халқы қамтамасыз етілетін, Қазақстан Республикасы заңдарына сәйкес белгіленген.
      4. Тұрғын үй көмегі аудан көлемінде және қалада тұрғылықты тұратын және тұрғын үй егесіне және жалдаушы, арендаға алушы болып табылатын жеке тұлғаларға тағайындалады.
      5. Жеке меншігінде бір бірліктен көп үйі /пәтері/ бар және тұрғын үйді жалдау /арендаға/ беретін тұлғалар, тұрмыстық көмек алу құқығынан айырылады.
      Тұрмыстық көмек алуға келесі отбасылардың құқығы жоқ: егер отбасында еңбекке жарамды, бірақ жұмыс істемейтін, оқымайтын, әскерге қызмет жасамайтын, жұмыспен қамту орталығында тіркелмеген адамдар болса, мүгедектерді күтетін, оларға күтім керек деп табылса, және бала тәрбиелеп отырған, ең кіші бала 7 жасқа толғанша, жұмыс істемейтін тұлғалар үшін: әлеуметтік-маңызды ауруы бар және қоршаған ортаға қауіп төндіретін ауруы бар, зейнет алдындағы жастағы (53-58 жастағы әйелдер, 58-63 жастағы еркектер) азаматтардан басқа.
      6. Тұрмыстық көмек тоқсан сайын тағайындалады, есептеу осы тоқсанда есептеледі, сонымен бірге отбасы табысы және коммуналдық қызметке шығындар /жылу үшін төлемнен басқасы/ өткен тоқсан бойынша алынады, ал жылу шығыны жоба есебімен деректі төлем бойынша кейіннен қайта есептеумен алынады.
      Тұрмыстық көмек мөлшері тұрғын үй ұстауға және коммуналдық қызметке төлемнің деректі есептелген сомасынан артық бола алмайды.
      Тұрмыстық көмек бірінші рет арызданған адамдар үшін арызданған айынан бастап, ал бұрын көмек алуға бөлімде есепте тұрғандар үшін, егер арыздану осы тоқсан ішінде түссе, осы тоқсанға тағайындалады.
      Егер тұрғын үй ұстауға және коммуналдық қызметке төлем тарифі өзгерсе, отбасы табысы өзгерсе, аудандық әлеуметтік қорғау бөлімі бұрын есептелген тұрмыстық көмекті қайта есептейді.
      7. Тұрмыстық көмек ақшалай төлем түрінде белгіленеді. Тұрмыстық көмек Халықтың банк арқылы, азаматтардың салымы бойынша есеп-шотына аудару жолымен, осы мақсатқа аудандық бюджеттен бөлінген қаражат есебінде, беріледі.
      Тұрмыстық көмекті беру тәртібі мен шарты аудандық еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қорғау бөлімінің Халықтық банкпен жасалған агенттік келісімі бойынша анықталады.
      8. Конфликтті, таласты және стандартты емес жағдай туындаса, тұрмыстық көмекті тағайындау мәселесін шешу аудан әкімі аппараты жанынан жергілікті өкілетті және атқарушы органдар қызметкерлері ішінен құрылған арнайы комиссия қарауына енгізіледі.
      9. Тұрмыстық көмек алушылар өз үйінің меншіктігі, отбасы құрамы мен жинақты табысы өзгерген жағдайда және көмек дұрыс есептелмеген жағдайда аудандық еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қорғау бөліміне 10 күн ішінде мәлімет беру керек.
      Бөлімге сенімсіз мәлімет бергені үшін, егер ол тұрмыстық көмектің көбірек немесе заңсыз төленуіне әкеп соқса, тұрғын үй егесі /жалдаушысы/ тұрмыстық көмектен бір жыл бойынша айырылады, ал тұрмыстық көмектің заңсыз алынған сомасы заңмен белгіленген тәртіп бойынша қайтарылып алынады.

2. Тұрмыстық көмектің есептелінуі

      10. Тұрмыстық көмекті тағайындау шешімі тұрғын үй егесі /жалдаушысы/ арызы негізінде және үйдің керекті ауданы, коммуналдық қызмет мөлшері, отбасының жинақты табысы құжаттары негізінде, әлеуметтік маңызды ауруы бар және қоршаған ортаға қауіп төндіретін ауруы бар жұмыс істемейтін тұлғаларға ВКК қорытындысы негізінде, зейнет алдындағы жастағы (әйелдер 53-58, ерлер 58-63) жұмыс істемейтін азаматтарға арызы негізінде, жұмыссыз деп тіркелген анықтаманы талап етпей-ақ, құжаттарды қабылдау арқылы тағайындалады.
      11. Берілген құжаттарды қарау қорытындысы бойынша отбасына шарт жасалынады, оған тұрмыстық көмекті есептеу кіргізіледі. Шарт екі данада /экземплярда/ жасалынады, оның біреуі тұрғын үй егесіне /жалдамашысына/ беріледі. Осы шарт тұрмыстық көмек беруде негіз болып табылады.
      12. Мәліметтің сенімділігіне сызат түскен жағдайда аудандық еңбек жұмыспен қамтамасыз ету және халықты әлеуметтік қорғау бөлімі тұрмыстық көмек алушылардан табысы туралы ақпаратты сұрауға, ал заңды және жеке тұлғалар осы ақпаратты беруге міндетті.
      13. Тұрмыстық көмек мөлшері тұрғын үй егесінің /жалдаушысының/ тұрғын үй ұстауға және коммуналдық қызметке төлемінің норма шегінде деректі төлемі мен отбасының осы мақсаттағы шығыны арасындағы айырмашылығы негізінде есептеледі.

3. Тұрмыстық көмекті қаржыландыру көздері

      14. Тұрмыстық көмек, барлық меншіктегі үйлерде тұратын, адамдарға аудандық бюджет қаражаты есебінде төленеді.
      15. Тұрғын үй ұстауға және коммуналдық қызметке есепті-нормативті шығынды анықтау өкілетті органдар бақылауымен жүргізіледі.
      16. Аудандық еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қорғау бөлімі негізгі тұрғын үй егесі /жалдаушысы/ тізімін, көрсетілген көмек сомасын көрсетіп, дайындайды, және аудандық қаржы бөліміне ай сайын тапсырыс береді, сонымен бірге тұрмыстық көмек бойынша айлық есеп беріп турады.
      17. Аудандық қаржы бөлімі тапсырыс негізінде ай сайын, төлем
тапсырысымен, аудандық еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қорғау бөлімінің қаражатын аудандық бюджетпен қарастырылған ассигнование есебімен орнын толтырады.
      18. Аудандық қаржы бөлімі, жылына бір рет, алғашқы құжаттар бойынша тұрмыстық көмек төлеміне берілетін бюджеттік қаражаттың дұрыс шығындалуын тексеруге міндетті.
      19. Құжаттарды дұрыс емес ресімдегені үшін, егер сонымен тұрмыстық көмек заңсыз төленген болса, лауазымды тұлға кінәсінен болса, заңмен тағайындалған тәртіпте жауапкершілік тартады.

О внесении изменений и дополнений в решение Атбасарского районного маслихата от 17.05.2002 года N С19/7, зарегистрированного в Управлении юстиции Акмолинской области за N 1136 от 30.05.2002 года, об утверждении "Правил оказания помощи малообеспеченным семьям/гражданам/ на оплату содержания жилья (кроме содержания индивудуального жилого дома) и потребления коммунальных услуг"

Решение Атбасарского районного маслихата Акмолинской области от 3 октября 2003 г N С-2/2. Зарегистрировано Управлением юстиции Акмолинской области 15 октября 2003 года N 2057. Утратило силу - решением Атбасарского районного маслихата Акмолинской области от 27 апреля 2009 года № 4С-17/7

      Утратило силу - решением Атбасарского районного маслихата Акмолинской области от 27 апреля 2009 года № 4С-17/7

      Заслушав информацию Р.К.Сейткасымовой - главного специалиста по жилищным пособиям отдела труда, занятости и социальной защиты населения, на основании статьи 6 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении в Республике Казахстан",в соответствии с Законом Республики Казахстан "О внесении изменений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам социальной защиты населения", в частности пункт 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан "О жилищных отношениях" и руководствуясь рекомендацией областного Управления труда, занятости и социальной защиты населения от 15 июля 2003 года N 03/1338 районный маслихат РЕШИЛ:
      1. Внести в приложение 1 решения Атбасарского районного маслихата от 17. 05. 2002 года N С 19/7 об утверждении "Правил оказания помощи малообеспеченным семьям /гражданам/ на оплату содержания жилища (кроме содержания индивидуального жилого дома) и потребления коммунальных услуг", следующие изменения:
      1) В пункте 2 раздела 1 "Общее положение" второй абзац изложить в следующей редакции :
      "Доля предельно допустимых расходов на оплату содержания жилища/ кроме содержания индивидуального жилого дома/ и потребления коммунальных услуг, устанавливаются к совокупному доходу семьи в размере: одиноко проживающим гражданам, пенсионерам и  инвалидам, семьям оралманов, одиноким матерям, неполным семьям, многодетным семьям - 20%, для остальных семей - 30%.
      2) В пункте 5 второй абзац изложить в следующей редакции:
      "Не имеют права на получение жилищной помощи семьи, если в них имеются трудоспособные лица, которые не работают, не учатся, не служат в армии и не зарегистрированы в службе занятости в качестве безработных: за исключением лиц, осуществляющих уход за инвалидами, признанными нуждающимися в уходе, или занятых воспитанием детей до исполнения младшему ребенку 7 лет, не работающих лиц: имеющих социально-значимое заболевание и заболевания представляющие опасность для окружающих, граждан предпенсионного возраста (женщин 53-58, мужчин 58-63).
      3) Внести в раздел 2 "Начисление жилищной помощи" в пункт 10 после слова "семьи" дополнения:
      "заключения ВКК (врачебно-консультационной комиссии) для неработающих лиц, имеющих социально-значимое заболевание и заболевания представляющие опасность для окружающих, без истребования справки о регистрации в качестве безработного. Прием документов граждан предпенсионного возраста (женщин 53-58, мужчин 58-63) производить согласно поданного заявления без истребования справки о регистрации в качестве безработного.
      4) Приложение 1 к решению Атбасарского районного маслихата от 17.05.2002 года N С19/7 "О порядке и размере оказания малообеспеченным семьям /гражданам/ помощи на оплату содержания жилья и потребления коммунальных услуг в городе и районе" изложить в новой редакции, согласно приложению к настоящему решению.
       2. Настоящее решение вступает в законную силу со дня государственной регистрации в Управлении юстиции Акмолинской области

      Председатель сессии
      Секретарь Атбасарского районного маслихата  
 

                                                                                                 Приложение 1 к решению
Атбасарского районного маслихата
                               от 3 октября 2003 года N C2/2

Правила оказания помощи малообеспеченным семьям /гражданам/ на оплату
содержания жилья /кроме содержания индивидуального жилого дома/
и потребления коммунальных услуг.
 

1. Общие положения

      1. Жилищная помощь предоставляется семьям /гражданам/ для возмещения затрат по оплате содержания жилища/ кроме содержания индивидуального жилого дома и потребления коммунальных услуг по найму /аренде/ жилья государственного жилого фонда.
      Жилищная помощь является одной из форм социальной защиты и предусмотрена Законами Республики  Казахстан "О жилищных отношениях" от 16 апреля 1997 года и "О внесении изменений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам социальной защиты населения" от 16 ноября 1999 г за N 477-1.
       2. Жилищная помощь предоставляется постоянно проживающим на территории Атбасарского района и города Атбасар лицам, в том случае, если расходы на оплату содержания жилища /кроме содержания индивидуального жилого дома/ и потребления коммунальных услуг в бюджете семьи превышают долю предельно допустимых расходов на эти цели.
      Доли предельно допустимых расходов на оплату содержание жилища /кроме содержания индивидуального жилого дома/ и потребления коммунальных  услуг, устанавливаются к совокупному доходу семьи в  размере: одиноко проживающим гражданам, пенсионерам и инвалидам, семьям оралманов, одиноким матерям, неполным семьям, многодетным семьям - 20% процентов, для остальных семей - 30% процентов.
      Оплата на содержание жилища и потребления коммунальных услуг сверх установленной нормы производится на общих основаниях.
      3. Нормы площади жилья обеспечиваемые компенсационными мерами, эквивалентны нормам предоставления жилья на каждого члена семьи, установленными Законом Республики Казахстан, "О жилищных отношениях" от 16 апреля 1997 года, нормативы потребления коммунальных услуг /водоснабжение, канализация, электроснабжение, теплоснабжение/ которыми обеспечивается население района и города, устанавливаются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      4. Жилищная помощь назначается физическим лицам, постоянно проживающим в районе и в городе и являющимися собственниками или пользователями /нанимателями,арендаторами/ жилья.
      5. Лица, имеющие в частной собственности более одной единицы жилья /квартиры, дома/ или сдающие жилые помещения в наем /аренду/ или поднаем, утрачивают право на получение жилищной помощи.
      Не имеют права на получение жилищной помощи семьи, если в них имеются трудоспособные лица, которые не работают, не учатся, не служат в армии и не зарегистрированы в службе занятости в качестве безработных: за исключением лиц осуществляющих уход за инвалидами, признанными нуждающимися в уходе, или занятых воспитанием детей до исполнения младшему ребенку 7 лет, не работающим лицам: имеющих социально-значимое заболевание и заболевания представляющие опасность для окружающих, граждан предпенсионного возраста (женщин 53-58, мужчин 58-63).
      6. Жилищная помощь назначается ежеквартально, начисление производится за текущий квартал, при этом доход семьи и расходы за коммунальные услуги /за исключением расходов на отопление/ учитываются за истекший квартал,а расходы на отопление берутся в плановом начислении с учетом последующего перерасчета по фактической оплате.
      Размер жилищной помощи не может превышать сумму фактически начисленной платы за содержание жилища и потребления коммунальных услуг.
      Назначение жилищной помощи производится лицам, обратившимся первично с месяца обращения,а ранее состоявшие на учете в отделе по получению помощи, за текущий квартал,если обращение последовало в течение текущего квартала.
      При изменении тарифов на оплату содержания жилья и коммунальных услуг, изменении доходов семьи, районный отдел труда, занятости и социальной защиты населения производит перерасчет ранее начисленной жилищной помощи.
      7. Жилищная помощь устанавливается в виде денежных выплат. Выплата жилищной помощи осуществляется через Народный банк, путем зачисления на счета по вкладам граждан за счет средств, выделенных на эти цели из районного бюджета.
      Порядок и условия выплаты жилищной помощи определяются агентскими соглашениями, заключенными между районным отделом труда, занятости и социальной защиты  населения и Народным банком.
      8. В случае возникновения конфликтных, спорных или нестандартных ситуаций,решение вопроса о назначении жилищной помощи может быть внесено на рассмотрение специальной комиссии при аппарате акима района, созданной из числа работников местных  представительных и исполнительных органов.
      9. Получатели жилищной помощи должны в течение 10 дней информировать районный отдел труда, занятости и социальной защиты населения о любых изменениях формы собственности своего жилья, о составе семьи и ее совокупного дохода, а также о случаях неверного начисления помощи.
      За предоставление в отдел заведомо недостоверных, сведений повлекших за собой назначение завышенной или незаконной выплаты жилищной помощи, наниматель/собственник/ жилья лишается права на получение жилищной помощи в течение одного года, а незаконно полученные суммы жилищной помощи подлежат возврату в установленном законодательством порядке.
 

2. Начисление жилищно помощи

      10. Решение о назначении жилищной помощи принимается на основании заявления нанимателя /собственника/ жилья и прилагаемых к нему документов о составе семьи, размере полезной площади занимаемого жилья,коммунальных услуг, совокупном доходе семьи, заключения ВКК (врачебно-консультационной комиссии)(для неработающих лиц имеющих социально-значимое заболевания и заболевания представляющие опасность для окружающих, без истребования справки о регистрации в качестве безработного. Прием документов граждан предпенсионного возраста (женщин 53-58, мужчин 58-63) производить согласно поданного заявления без истребования справки о регистрации в качестве безработного.
      11. По результатам рассмотрения представленных документов составляется договор на семью, куда вносится расчет начисления жилищной помощи. Договор составляется в двух экземплярах,один из которых выдается нанимателю /собственнику/ жилья. Указанный договор является основанием для предоставления жилищной помощи.
      12. В случае возникновения сомнения в достоверности информации районный отдел труда, занятости и социальной защиты населения, вправе запрашивать, а юридические и физические лица обязаны предоставлять информацию о доходах лица, претендующего на получение жилищной помощи.
      13. Размер жилищной помощи рассчитывается как разница между фактическим платежом нанимателя /собственника/ за содержание жилья и потребление коммунальных услуг в пределах норм, обеспечиваемых компенсационными мерами и предельно допустимым уровнем расходов данной семьи на эти цели.
 

           3. Источник финансирования жилищной помощи

      14. Финансирование выплат жилищной помощи лицам, проживающим в домах всех форм собственности, осуществляется за счет средств районного бюджета.    
      15. Определение расчетно-нормативных затрат на содержание жилья и представление коммунальных услуг проводится под контролем уполномоченных органов.
      16. Районный отдел труда, занятости и социальной защиты населения формирует списки основных нанимателей /собственников/ жилья с указанием сумм представленной помощи и ежемесячно готовят заявку районному финансовому отделу для возмещения, а также сдает месячный отчет по жилищной помощи. 
      17. Районный финансовый отдел на основании заявок ежемесячно, платежным поручением, производит возмещение средств районному отделу труда, занятости и социальной защиты населения за счет ассигнований, предусмотренных в районном бюджете.
      18. Районный финансовый отдел, не реже одного раза в год, обязан проводить по первичным документам проверку правильности расходования бюджетных средств на выплату жилищной помощи.
      19. За неправильное оформление документов, по которым незаконно была выплачена жилищная помощь, должностные лица, по вине которых это произошло, несут ответственность в порядке установленном законом.