Қаланың жергiлiктi атқарушы органының резерв қаражатын пайдалану қағидасын бекiту туралы

Павлодар қаласы әкімиятының 2003 жылғы 23 шілдедегі N 603/17 қаулысы. Павлодар облысының Әділет басқармасында 2003 жылғы 29 тамызда N 2007 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Павлодар қалалық әкімдігінің 2007 жылғы 12 қаңтардағы N 9/1 қаулысымен.

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Павлодар қалалық әкімдігінің 2007 жылғы 12 қаңтардағы N 9/1 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 1 сәуiрдегi "Бюджет жүйесi туралы" Заңына, Қазақстан Республикасы үкiметiнiң 1999 жылғы 18 қыркүйектегi "Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң резерв қаражатын пайдалану" қағидасын бекiту туралы» N 1408 қаулысына сәйкес Павлодар қаласының әкiмдiгi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. Қоса берiлiп отырған қаланың жергiлiктi атқарушы органының резерв қаражатын пайдалану қағидасы бекiтiлсiн.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау қала әкiмiнiң орынбасары Х.Т. Оспановқа жүктелсiн.

      Павлодар қаласы әкiмiнiң
      мiндетiн атқарушы

Павлодар қаласы әкiмдiгiнiң
2003 жылғы 23 шілдедегі 
"Қаланың жергiлiктi атқарушы
органының резерв қаражатын 
пайдалану қағидасын бекiту туралы
N 603/17 қаулысымен    
БЕКIТIЛГЕН        

Қаланың жергiлiктi атқарушы органының резерв қаражатын пайдалану ҚАҒИДАСЫ

      Қаланың жергiлiктi атқарушы органының резерв қаражатын пайдаланудың осы қағидасы (бұдан әрi - қағида) қаланың жергiлiктi атқарушы органының резерв қаражатын бөлу және пайдалану тәртiбiн анықтайды.

                      1. Жалпы ереже

      1. Осы қағидада мынадай түсiнiктер пайдаланылады:
      1) қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервi тиiстi қаржы жылына Павлодар қаласы бюджетiнде қаралған және бiржолғы сипаттағы көзделмеген шығынды қаржыландыру үшiн қала әкiмдiгi қаулысына сәйкес бөлiнген қаражат;
      2) көзделмеген шығын ағымдағы қаржы жылына қалалық бюджеттi қалыптастыру кезiнде жоспарлауға мүмкiндiк болмаған және ағымдағы қаржы жылында қаржыландыруды қажет ететiн шығын;
      3) Павлодар қаласының жергiлiктi атқарушы органының мiндеттерiн өтеу үшiн қаланың жергiлiктi атқарушы органының резерв құрамының қаражаты - қаланың жергiлiктi атқарушы органының резерв құрамында қаралған және соттың шешiмдерi бойынша жергiлiктi атқарушы органдарының мiндеттерiн өтеу үшiн жергiлiктi бюджеттiк бағдарлама әкiмгерлерiне бөлiнген қаражат;
      4) Павлодар қаласы жергiлiктi атқарушы органының резерв қаражатын алушы жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалардың әкiмгерi.
      2. Қаланың жергiлiктi атқарушы органының сақтық қаражаты есебiнен қаржыландырылатын көзделмеген бiржолғы шығындарға мынадай iс-шаралар жатады:
      1) табиғи және техногендi сипаттағы төтенше жағдайларды жою, оған кiретiндер:
      төтенше жағдай нәтижесiнде жапа шеккендерге материалдық көмек көрсету;
      жапа шеккендер үшiн уақытша тұратын және тамақтану пункттерiн ұйымдастыру және ұстау;
      апаттық-құтқару және апаттық-қайта қалпына келтiру бөлiмшелерiн жабдықтармен және құтқарудың техникалық құралдарымен қосымша жабдықтау;
      төтенше жағдайлар зонасына күш салу және қаражат бөлу;
      2) соттың шешiмдерi бойынша қаланың жергiлiктi атқарушы органының мiндеттерiн өтеу;
      3) қала әкiмдiгiнiң қаулыларымен белгiленетiн өзге де көзделмеген шығындар.

2. Қаланың жергiлiктi атқарушы органының сақтық қаражатын пайдалану және бөлу тәртiбi

      3. Павлодар қаласының жергiлiктi атқарушы органының резервiнен қаражаттың бөлiнуi ағымдағы жылға сәйкес қалалық бюджеттiң құрамында осы мақсатқа бекiтiлген мөлшер шеңберiнде қаланың қаржы басқармасымен жүзеге асырылады.
      4. Қаржыландыру Павлодар қаласы әкiмдiгi қаулысының негiзiнде заңнамамен бекiтiлген тәртiпте жүргiзiледi, онда, алушы бөлiнген қаражат көлемi және оны пайдалану мақсаты, сонымен қатар, қаражат қайтару негiзiнде бөлiнген жағдайда оны табыстау және қайтару мерзiмi сияқты мәлiметтер көрсетiледi.
      5. Қаланың жергiлiктi атқарушы органының сақтық қаражатының қатаң нысаналы мақсаты бар және осы қағидамен, көрсетiлген резервтен қаражат бөлу туралы Павлодар қаласы әкiмдiгiнiң қаулыларымен көзделмеген қажеттiлiктерге пайдалануға болмайды.
      6. Қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервiнен қаражат бөлу туралы қала әкiмдiгi қаулысын дайындау кезiнде мынадай жағдайлар есепке алынады:
      1) ағымдағы қаржы жылына қалалық бюджетте бөлiнген қаржының жоқтығы;
      2) ағымдағы қаржы жылында қаланың жергiлiктi атқарушы органының сақтық қаражатында қажеттiлiктiң пайда болуы, сот шешiмдерi бойынша қаланың жергiлiктi атқарушы органы мiндеттерiн өтеу жағдайларынан басқа алушының бұрынғы мiндеттерiмен байланысты болмауы қажет.
      7. Қала әкiмдiгiнiң қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервiнен қаражат бөлу туралы қаулылары, қала әкiмдiгiнiң тиiстi қаулыларының негiзiнде жылдың аяғына дейiн күшiн жояды.

3. Табиғи және техногендi сипаттағы төтенше жағдайларды жоюға бөлiнетiн қаражат

      8. Табиғи және техногендi сипаттағы төтенше жағдай пайда болғанда қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервiнен қаражат бөлу туралы қолдаухатты қаланың төтенше жағдайлар жөнiндегi басқармасы қарастырады. Және де пайда болған төтенше жағдай жергiлiктi ауқымда болуы тиiс.
      9. Дәлелдеушi материалдар мен есептердi беру тәртiбiн және тiзбесiн қаланың төтенше жағдайлар жөнiндегi басқармасы анықтайды.
      10. Табиғи және техногендi сипаттағы төтенше жағдайларды жою қажет болған жағдайда қаланың төтенше жағдайлар жөнiндегi басқармасы заңнамамен бекiтiлген тәртiпте төтенше жағдайларды жоюға қаражатты бөлу туралы қала әкiмдiгiне қаулы жобасын қарауға енгiзедi.

4. Сот шешiмi бойынша қаланың жергiлiктi атқарушы
органының мiндеттерiн өтеуге арналған
қаражатты бөлу

      11. Сот шешiмi бойынша қаланың жергiлiктi атқарушы органының мiндеттерiн өтеу соттың атқарушы құжаттары болған кезде қаланың жергiлiктi атқарушы органының резерв қаражаты есебiнен қамтамасыз етiледi.
      Қолданып жүрген заңнамамен көзделген негiзде сот шешiмi бойынша төлемақы жүргiзуге жергiлiктi бюджеттiк бағдарлама әкiмгерлерi мiндеттi, және де олар барлық сот инстанцияларында көрсетiлген шешiмдерге шағым беруi тиiс.
      Актiлердi заңсыз қабылдағаны үшiн, сонымен қатар әкiмшiлiк басқаруда өзiнiң лауазымдық тұлғаларының құқық бұзушылық әрекетi үшiн жергiлiктi бюджет бағдарлама әкiмгерлерi "әкiмшiлiк шығындар» бағдарламасы бойынша оларға бөлiнген ақша есебiнен материалдық жауапкершiлiкке тартылады.
      12. Жергiлiктi бюджеттiк бағдарлама әкiмгерiнiң мiндеттерiн өтеуге қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервiнен қаражат бөлу туралы қала әкiмдiгi қаулысының жобасы заңнамамен бекiтiлген тәртiпте тиiстi жергiлiктi бюджеттiк бағдарлама әкiмгерлерiмен дайындалады.
      13. Қаланың жергiлiктi атқарушы органының мiндеттерiн өтеуге қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервiнен қаражат бөлу туралы қала әкiмдiгi қаулысының жобасы заңнамамен бекiтiлген тәртiпте қаланың қаржы басқармасында дайындалады.

5. Өзге де көзделмеген шығындарға қаржы бөлу

      14. Өзге де көзделмеген шығындарға қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервiнен қаражат бөлу үшiн жергiлiктi бюджеттiк бағдарлама әкiмгерлерi тиiстi дәлелдерi және есептерiмен бiрге қаражат бөлу туралы қолдаухатты қаланың қаланың қаржы басқармасына тапсырады.
      15. Қаланың қаржы басқармасы берiлген қолдаухат негiзiнде қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервiнен қаражат бөлу мүмкiндiгi немесе мүмкiн еместiгi туралы қорытынды шығарады.
      Қолдаухатты қарастыру кезiнде, табиғи және техногендi сипаттағы төтенше жағдайды жоюға қаржы жылы iшiнде өзге де көзделмеген шығындарға қаражатты үйлесiмдi бөлу мақсатында өзге де көзделмеген шығындарға қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервiнен бөлiнетiн қалалық бюджетте табиғи және техногендi сипаттағы төтенше жағдайларды жоюға және өзге де көзделмеген шығындарға көзделген қаражат сомасы әрбiр ағымдағы тоқсанда жылдық сомадан 25 пайыздан аспауы тиiс. Мұнда табиғи және техногендi сипаттағы төтенше жағдайды жоюға және өзге де көзделмеген шығындарға жергiлiктi атқарушы органының резервiнен қаражат бөлу туралы қала әкiмдiгiнiң бұрын қабылданған қаулылары есепке алынады.
      16. Жергiлiктi бюджеттiк бағдарлама әкiмгерiнiң қолдаухаты оң шешiлген жағдайда басқадай көзделмеген шығындарға арналған қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервiнен қаражат бөлу туралы қала әкiмдiгi қаулысының жобасы заңнамамен бекiтiлген тәртiпте осы әкiмгер дайындайды.

6. Бақылау және есеп беру

      17. Қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервiнен бөлiнетiн қаражатты алушылар қаражат бөлiнген күннен бастап бiр күнтiзбелiк ай iшiнде қаланың қаржы басқармасына орындалған жұмыстың құны және көлемi, олардың пайдаланылуы туралы есеп беруi тиiс.
      18. қаланың қаржы басқармасы ай сайын қаланың жергiлiктi атқарушы органының резерв қаражатын пайдалану және оны тиiстi кезеңге арналған қалдығы туралы қалалық жергiлiктi атқарушы органдарына ақпарат бередi.
      19. Қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервiнен бөлiнген қаражатты мақсатсыз пайдаланғаны үшiн, алушы қазақстан Республикасының заңнамасымен көзделген тәртiпте жауапкершiлiкке тартылады.
      20. Қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервiнен бөлiнген қаражатының мақсатты пайдалануын бақылау қаланың қаржы басқармасымен жүзеге асырылады.

Об утверждении Правил использования средств резерва местного исполнительного органа города

Постановление акимата города Павлодара от 23 июля 2003 года N 603/17. Зарегистрировано Управлением юстиции Павлодарской области 29 августа 2003 года за N 2007. Утратило силу - постановлением акимата города Павлодара Павлодарской области от 12 января 2007 года N 9/1.

       Сноска. Утратило силу - постановлением акимата города Павлодара Павлодарской области от 12 января 2007 года N 9/1.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 1 апреля 1999 года "О бюджетной системе", постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 сентября 1999 года N 1408 "Об утверждении Правил использования средств резерва Правительства Республики Казахстан" акимат города Павлодара ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила использования средств резерва местного исполнительного органа города.
      2. Контроль за выполнением данного постановления возложить на заместителя акима города Оспанова Х.Т.

      Исполняющий обязанности
      акима города Павлодара                  О.Шаяхметов

Утверждены       
постановлением акимата 
города Павлодара    
от 23 июля 2003 года N 603/17
"Об утверждении Правил  
использования средств резерва
местного исполнительного 
органа города"     

ПРАВИЛА
использования средств резерва местного
исполнительного органа города

      Настоящие Правила использования средств резерва местного исполнительного органа города (далее Правила) определяют порядок выделения и использования средств резерва местного исполнительного органа города.

1. Общие положения

      1. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      1) резерв местного исполнительного органа города средства, предусмотренные в бюджете города Павлодара на соответствующий финансовый год и выделяемые согласно постановлению акимата города для финансирования непредвиденных расходов единовременного характера;
      2) непредвиденные расходы расходы, которые невозможно было запланировать при формировании городского бюджета на текущий финансовый год в силу их непредвиденности и которые требуют безотлагательного финансирования в текущем финансовом году;
      3) средства в составе резерва местного исполнительного органа города для погашения обязательств местного исполнительного органа города Павлодара средства, предусматриваемые в составе резерва местного исполнительного органа города и выделяемые администраторам местных бюджетных программ для погашения обязательств местных исполнительных органов по решениям судов;
      4) получатель средств резерва местного исполнительного органа города Павлодара администратор местных бюджетных программ.
      2. К непредвиденным расходам единовременного характера, финансируемым за счет средств резерва местного исполнительного органа города, относятся следующие мероприятия:
      1) ликвидация чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера, которая включает:
      оказание материальной помощи пострадавшим в результате возникновения чрезвычайных ситуаций;
      развертывание и содержание временных пунктов проживания и питания для пострадавших;
      дополнительное оснащение техническими средствами спасения, оборудованием и снаряжением аварийно-спасательных и аварийно-восстановительных подразделений экстренного реагирования;
      транспортировка сил и средств в зону чрезвычайных ситуаций;
      2) погашение обязательств местного исполнительного органа города по решениям судов;
      3) иные непредвиденные расходы, определяемые постановлениями акимата города.

2. Порядок выделения и использования средст
резерва местного исполнительного органа города

      3. Выделение средств из резерва местного исполнительного органа города Павлодара осуществляется управлением финансов города в пределах размеров, утвержденных на эти цели в составе расходов городского бюджета на соответствующий финансовый год.
      4. Финансирование производится в установленном законодательством порядке на основании постановления акимата города Павлодара, в котором указываются такие данные, как получатель, объем выделяемых средств и цели их использования, а также, в случае выделения средств на возвратной основе, условия их предоставления и сроки возврата.
      5. Средства резерва местного исполнительного органа города имеют строго целевое назначение и не могут быть использованы на нужды, не предусмотренные настоящими Правилами и постановлениями акимата города Павлодара о выделении средств из данного резерва.
      6. При подготовке постановлений акимата города о выделении средств из резерва местного исполнительного органа города учитываются следующие условия:
      1) отсутствие ассигнований в городском бюджете на текущий финансовый год;
      2) возникновение потребности в средствах резерва местного исполнительного органа города в текущем финансовом году, причем необходимость в них не должна быть связана с прошлыми обязательствами получателя, за исключением случаев погашения обязательств местного исполнительного органа города по решениям судов.
      7. Постановления акимата города о выделении средств из резерва местного исполнительного органа города утрачивают силу на основании соответствующих постановлений акимата города до окончания года.

3. Выделение средств на ликвидацию чрезвычайных
ситуаций природного и техногенного характера

      8. В случае возникновения чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера ходатайства о выделении средств из резерва местного исполнительного органа города рассматривает управление по чрезвычайным ситуациям города. При этом возникшая чрезвычайная ситуация должна иметь местный масштаб.
      9. Порядок предоставления и перечень обосновывающих материалов и расчетов определяются управлением по чрезвычайным ситуациям города.
      10. При необходимости ликвидации чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера управление по чрезвычайным ситуациям города в установленном законодательством порядке вносит на рассмотрение акимата города проект постановления о выделении средств на ликвидацию чрезвычайных ситуаций.

4. Выделение средств на погашение обязательств местного
исполнительного органа города  по решениям судов

      11. Погашение обязательств местного исполнительного органа города по решениям судов обеспечивается за счет средств резерва местного исполнительного органа города при наличии судебных исполнительных документов.
      Администраторы местных бюджетных программ, обязанные производить выплаты по решениям судов, при наличии оснований, предусмотренных действующим законодательством, должны обжаловать указанные решения во всех судебных инстанциях.
      Администраторы местных бюджетных программ за неправомерно принятые акты, а также неправомерные действия своих должностных лиц в области административного управления несут материальную ответственность за счет денег, выделенных им по программе "Административные расходы".
      12. Проект постановления акимата города о выделении средств из резерва местного исполнительного органа города на погашение обязательств администраторов местных бюджетных программ готовится соответствующими администраторами местных бюджетных программ в установленном законодательством порядке.
      13. Проект постановления акимата города о выделении средств из резерва местного исполнительного органа города на погашение обязательств местного исполнительного органа города готовится управлением финансов города в установленном законодательством порядке.

5. Выделение средств на иные непредвиденные расходы

      14. Для выделения средств из резерва местного исполнительного органа города на иные непредвиденные расходы администраторы местных бюджетных программ представляют в управление финансов города ходатайство о выделении средств с соответствующими обоснованиями и расчетами.
      15. Управление финансов города на основании представленного ходатайства дает заключение о возможности либо невозможности выделения средств из резерва местного исполнительного органа города.
      При рассмотрении ходатайства, в целях рационального распределения средств на ликвидацию чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера и иные непредвиденные расходы в течение финансового года сумма средств, выделяемых из резерва местного исполнительного органа города на иные непредвиденные расходы, в каждом текущем квартале не должна превышать 25 процентов от годовой суммы, предусмотренной в городском бюджете на ликвидацию чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера и иные непредвиденные расходы. При этом в расчет принимаются ранее принятые постановления акимата города о выделении средств из резерва местного исполнительного органа города на ликвидацию чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера и иные непредвиденные расходы.
      16. При положительном заключении по ходатайству администратора местных бюджетных программ проект постановления акимата города о выделении средств из резерва местного исполнительного органа города на иные непредвиденные расходы готовится данным администратором в установленном законодательством порядке.

6. Контроль и отчетность

      17. Получатели средств, выделенных из резерва местного исполнительного органа города, должны предоставлять отчет об их использовании, объемах и стоимости выполненных работ управлению финансов города в течение календарного месяца со дня выделения средств.
      18. Управление финансов города ежемесячно предоставляет местному исполнительному органу города информацию об использовании средств резерва местного исполнительного органа города и его остатках на соответствующий период.
      19. Ответственность за нецелевое использование средств, выделяемых из резерва местного исполнительного органа города, несет получатель в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.
      20. Контроль за целевым использованием средств, выделяемых из резерва местного исполнительного органа города, осуществляется управлением финансов города.