Екiбастұз қаласы қаланың жергiлiктi атқарушы органы резервiнiң қаражатын пайдалану қағидаларын бекiту туралы

Екібастұз қалалық әқімиятының 2003 жылғы 29 сәуірдегі N 272/4 қаулысы. Павлодар облысының Әділет басқармасында 2003 жылғы 30 мамырда N 1849 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Екібастұз қаласының әкімдігінің 2009 жылғы 27 шілдедегі N 447/8 қаулысымен

       Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Екібастұз қаласының әкімдігінің 2009 жылғы 27 шілдедегі N 447/8 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару туралы" Заңына, 1999 жылғы 1 сәуiрдегi "Бюджет жүйесi туралы" Заңына, Павлодар облысы әкiмдiгiнiң 2002 жылғы 8 қаңтардағы "Облыстың жергiлiктi атқарушы органы резервiнiң қаражатын пайдалану қағидаларын бекiту туралы" N 3/1 қаулысына сәйкес, қала әкiмдiгi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. Қоса берiлiп отырған қаланың жергiлiктi атқарушы органы резервiнiң қаражатын пайдалану қағидалары бекiтiлсiн.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау қала әкiмiнiң экономика мәселелерi жөнiндегi орынбасары Б.Қ.Құспековке жүктелсiн.

      Екiбастұз қаласының
      әкiмi

Екiбастұз қаласы әкiмдiгiнiң
2003 жылғы 29 сәуірдегі 
"Қаланың жергiлiктi атқарушы
органы резервiнiң қаражатын
пайдалану қағидалары туралы"
N 272/4 қаулысымен  
бекiтiлген      

Қаланың жергiлiктi атқарушы органы резервiнiң қаражатын пайдалану Қағидалары

1.Жалпы ережелер

      Қаланың жергiлiктi атқарушы органы резервiнiң қаражатын пайдалану қағидаларында мынандай ұғымдар қолданылады:
      1) қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервi-қалалық бюджетте тиiстi қаржылық жылға көзделген және қала әкiмдiгiнiң қаулысына сәйкес бiр жолғы сипаттағы күтiлмеген шығындарды қаржыландыруға бөлiнетiн қаржы;
      2) көлденең шығындар-үстiмiздегi қаржылық жылы қалалық бюджеттi құрастыру кезiнде жоспарлауға мүмкiндiк болмаған және тосын жағдайда пайда болғандықтан, үстiмiздегi қаржы жылы кiдiрiссiз қаржыландыруды талап ететiн шығындар;
      3) қаланың жергiлiктi атқарушы органының мiндеттемелерiн өтеу үшiн қалалық жергiлiктi атқарушы органы резервiнiң құрамындағы қаражат-қаланың жергiлiктi атқарушы органы резервiнiң құрамында қарастырылған және жергiлiктi атқарушы органдардың сот шешiмдерi жөнiндегi мiндеттемелерiн өтеуге жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалар әкiмгерлерiне бөлiнетiн қаражат;
      4) қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервiнiң қаражатын алушы-жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалардың әкiмгерлерi немесе қаланың әкiмi.
      2. Қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервтiк қаражатынан қаржыландырылатын күтiлмеген шығындарға келесi шаралар жатады:
      1) табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайларды жою, оған енетiндер:
      төтенше жағдай туындау нәтижесiнде зардап шеккендерге материалдық көмек көрсету;
      зардап шеккендер үшiн уақытша тамақтану және тұрақ пункттерiн құру және ұстау;
      апатты қалпына келтiру және апаттан құтқару шұғыл қимылдау бөлiмшелерiн қосымша құралдармен және жарақтармен, техникалық құтқару құралдарымен жабдықтау;
      төтенше жағдай аймағына күштер мен құралдарды тасымалдау;
      2) қаланың жергiлiктi атқарушы органдарының сот шешiмдерi жөнiндегi мiндеттемелерiн өтеу;
      3) қала әкiмдiгiнiң қаулыларымен анықталған басқа да көлденең шығындар.

2. Қаланың жергiлiктi атқарушы органы резервiнiң қаражатын бөлу мен пайдалану тәртiбi

      3. Қаланың жергiлiктi атқарушы органы резервiнен қаражат бөлудi бұл мақсатқа сәйкес қаржылық жылға қалалық бюджеттiң шығыс құрамында бекiтiлген заңнамалармен белгiленген тәртiп пен көлемдерде жүргiзiлетiн қаржыландырылуды ашу арқылы қалалық қаржы басқармасы жүргiзедi.
      4. Қаржыландыру заңнамалармен белгiленген тәртiп бойынша қала әкiмдiгiнiң қаулысы негiзiнде жүргiзiледi, онда алушы ретiнде бөлiнетiн қаражаттың көлемi мен оларды пайдалану мақсаты, сонымен қатар қайтарылу негiзiнде бөлiнген қаражат болса, оларды беру шарты және қайтару мерзiмi көрсетiледi.
      5. Қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервiнiң қаражаты қатаң түрде мақсатты пайдаланылуға тиiстi және осы Ережелерде және қала әкiмдiгiнiң осы резервтен қаржы бөлу туралы қаулыларымен ескерiлмеген мұқтаждарға пайдаланылмайды.
      6. Қала әкiмдiгiнiң жергiлiктi атқарушы органының резервiнен қаражат бөлу туралы қаулыларын даярлағанда келесi шарттар ескерiлуi тиiстi:
      1) ағымдағы қаржылық жылы қалалық бюджетте қаржылардың бөлiнбеуi;
      2) ағымдағы қаржылық жылы қаланың жергiлiктi атқарушы органы резервiнiң қаражатына қажеттiлiктiң туындауы, бiрақ оған қажеттiлiк қаланың жергiлiктi атқарушы органының сот шешiмдерi жөнiндегi мiндеттемелерiн өтеу қаражаттарынан басқа жағдайда болмаса, алушының бұрынғы мiндеттемелерiмен байланысты болмауы керек.
      7. Қала әкiмдiгiнiң жергiлiктi атқарушы органының резервiнен қаражат бөлу туралы қаулылары жыл аяқталғанға дейiн қала әкiмдiгiнiң сәйкес қаулысы негiзiнде өз күшiн жояды.

3.Табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайларды жоюға қаражат бөлу

      8. Табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайлар туындаған кезде қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервiнен қаражат бөлу туралы өтiнiштердi қала бойынша төтенше жағдайлар жөнiндегi басқарма қарайды. Мұнда төтенше жағдай жергiлiктi көлемде болу керек.
      9. Беру тәртiбiн және негiздеме материалдардың тiзбесi мен есептеулердi қала бойынша төтенше жағдайлар жөнiндегi басқарма анықтайды.
      10. Табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайларды жою қажет болған жағдайда қала бойынша төтенше жағдайлар жөнiндегi басқарма заңнамамен белгiленген тәртiп бойынша қала әкiмдiгiнiң қарауына төтенше жағдайларды жоюға қаражат бөлу туралы қаулының жобасын ұсынады.

4.Қаланың жергiлiктi атқарушы органының сот шешiмдерi жөнiндегi мiндеттемелерiн өтеуге қаражат бөлу

      11. Қаланың жергiлiктi атқарушы органының сот шешiмдерi жөнiндегi мiндеттемелерiн өтеу соттық атқарушы құжаттар болса, қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервтiк қаражатынан қамтамасыз етiледi.
      Сот шешiмдерi бойынша төлем жасауға мiндеттi жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалардың әкiмгерлерi қолданылып жүрген заңнамалармен ескерiлген негiздер болған жағдайда аталған шешiмдерге барлық сот деңгейлерiне шағымдана алады.
      Жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалар әкiмгерлерi заңсыз қабылданған актiлер, сонымен қатар өз лауазымды тұлғаларының әкiмшiлiк басқару саласындағы заңсыз әрекеттерi үшiн "әкiмшiлiк шығындар" бағдарламасы бойынша бөлiнген қаржы есебiнен материалды жауапкершiлiкке тартылады.
      12. Қала әкiмдiгiнiң қаланың жергiлiктi атқарушы органының сот шешiмдерi жөнiндегi мiндеттемелерiн өтеуге қаражат бөлу туралы қаулысының жобасын заңнамалармен белгiленген тәртiп бойынша жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалардың әкiмгерлерi даярлайды.

5.Басқа күтiлмеген шығындарды қаржыландыру

      13. Басқа күтiлмеген шығындар үшiн қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервiнен қаражат бөлу үшiн жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалар әкiмгерлерi қалалық қаржы басқармасына сәйкес негiздемелерi және есептерiмен қоса қаражат бөлу туралы өтiнiш тапсырады.
      14. Қалалық қаржы басқармасы тапсырылған өтiнiш негiзiнде қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервiнен қаражат бөлу мүмкiндiгi немесе мүмкiн еместiгi жайлы қорытынды бередi.
      Өтiнiштi қарағанда табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайларды және басқа да күтiлмеген шығындарды жоюға арналған қаржыларды үнемдi пайдалану мақсатында, қаржы жылы бойы қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервiнен басқа күтiлмеген шығындарға бөлiнетiн қаражаттың сомасы әр ағымдағы тоқсанда қалалық бюджетте табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайларды және басқа да күтiлмеген шығындарды жоюға ескерiлген жылдық соманың 25% аспауы керек. Мұнда қала әкiмдiгiнiң табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайларды және басқа да күтiлмеген шығындарды жоюға қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервiнен қаражат бөлу туралы бұрын қабылданған қаулылары есепке алынады.
      15. Қорытынды қанағаттанарлық болған жағдайда жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалар әкiмгерлерiнiң өтiнiшiмен қала әкiмдiгiнiң табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайларды және басқа да күтiлмеген шығындарды жою туралы қаулыны осы әкiмгер заңнамамен белгiленген тәртiп бойынша дайындайды.

6. Бақылау және есеп беру

      16. Қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервiнен қаржы алушылар қаржы бөлiнгеннен кейiнгi бiр күнтiзбелiк ай iшiнде қалалық қаржы басқармасына олардың пайдалануы, көлемi және құны туралы есеп тапсыруға тиiстi.
      17. Қалалық қаржы басқармасы ай сайын қаланың жергiлiктi атқарушы органына сәйкес кезеңге қаланың жергiлiктi атқарушы органы резервiнiң қаражатының пайдаланылуы және оның қалдығы туралы ақпарат тапсырады.
      18. Қаланың жергiлiктi атқарушы органының резервiнiң қаражатын мақсатсыз пайдаланғаны үшiн алушы қазақстан Республикасының заңнамасымен белгiленген тәртiп бойынша жауапкершiлiкке тартылады.
      19. Қалалық қаржы басқармасы қаланың жергiлiктi атқарушы органы резервiнiң қаражатының мақсатты пайдалануына бақылау жасайды.

Об утверждении Правил использования средств резерва местного исполнительного органа города

Постановление акимата города Экибастуза от 29 апреля 2003 года N 272/4. Зарегистрировано Управлением юстиции Павлодарской области 30 мая 2003 года за N 1849. Утратило силу постановлением акимата города Экибастуза Павлодарской области от 27 июля 2009 года N 447/8

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Экибастуза Павлодарской области от 27 июля 2009 года N 447/8.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан "О бюджетной системе", постановлением акимата Павлодарской области от 8 января 2002 года N 3/1 "Об утверждении Правил использования средств резерва местного исполнительного органа области", акимат города ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила использования средств резерва местного исполнительного органа города.
      2. Контроль за выполнением данного постановления возложить на Куспекова Б.К., заместителя акима города по экономическим вопросам.

      Аким города Экибастуза                     В.Набитовский

Утверждены              
постановлением акимата города Экибастуза
от 29 апреля 2003 года N 272/4   
"Об утверждении Правил использования 
средств резерва местного     
исполнительного органа города"  

Правила
использования средств резерва местного
исполнительного органа города

      Настоящие Правила использования средств резерва местного исполнительного органа города (далее Правила)определяют порядок выделения и использования средств резерва местного исполнительного органа города.

1. Общие положения

      1. В Правилах использования средств резерва местного исполнительного органа города (далее Правила) используются следующие понятия:
      1) резерв местного исполнительного органа города средства, предусмотренные в городском бюджете на соответствующий финансовый год и выделяемые согласно постановлению акимата города для финансирования непредвиденных расходов единовременного характера;
      2) непредвиденные расходы расходы, которые невозможно было запланировать при формировании городского бюджета на текущий финансовый год в силу их непредвиденности, и которые требуют безотлагательного финансирования в текущем финансовом году;
      3) средства в составе резерва местного исполнительного органа города для погашения обязательств местного исполнительного органа города - средства, предусматриваемые в составе резерва местного исполнительного органа города и выделяемые администраторам местных бюджетных программ для погашения обязательств местных исполнительных органов по решениям судов;
      4) получатель средств резерва местного исполнительного органа города администратор местных бюджетных программ либо аким города.
      2. К непредвиденным расходам единовременного характера, финансируемым за счет средств резерва местного исполнительного органа города, относятся следующие мероприятия:
      1) ликвидация чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера, которая включает:
      оказание материальной помощи пострадавшим в результате возникновения чрезвычайных ситуаций;
      развертывание и содержание временных пунктов проживания и питания для пострадавших;
      дополнительное оснащение техническими средствами спасения, оборудованием и снаряжением аварийно-спасательных и аварийно-восстановительных подразделений экстренного реагирования;
      транспортировка сил и средств в зону чрезвычайных ситуаций;
      2) погашение обязательств местного исполнительного органа города по решениям судов;
      3) иные непредвиденные расходы, определяемые постановлениями акимата города.

2. Порядок выделения и использования средств
резерва местного исполнительного органа города

      3. Выделение средств из резерва местного исполнительного органа города осуществляется городским финансовым управлением посредством открытия финансирования, производимого в установленном законодательством порядке, в пределах размеров, утвержденных на эти цели в составе расходов городского бюджета на соответствующий финансовый год.
      4. Финансирование производится в установленном законодательством порядке на основании постановления акимата города, в котором указываются такие данные, как получатель, объем выделяемых средств и цели их использования, а также, в случае выделения средств на возвратной основе, условия их предоставления и сроки возврата.
      5. Средства резерва местного исполнительного органа города имеют строго целевое назначение и не могут быть использованы на нужды, не предусмотренные настоящими Правилами и постановлениями акимата города о выделении средств из данного резерва.
      6. При подготовке постановлений акимата города о выделении средств из резерва местного исполнительного органа города учитываются следующие условия:
      1) отсутствие ассигнований в городском бюджете на текущий финансовый год;
      2) возникновение потребности в средствах резерва местного исполнительного органа города в текущем финансовом году, причем необходимость в них не должна быть связана с прошлыми обязательствами получателя, за исключением средств погашения обязательств местного исполнительного органа города по решениям судов.
      7. Постановления акимата города о выделении средств из резерва местного исполнительного органа города утрачивают силу на основании соответствующих постановлений акимата города до окончания года.

3. Выделение средств на ликвидацию чрезвычайных
ситуаций природного и техногенного характера

      8. В случае возникновения чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера ходатайства о выделении средств из резерва местного исполнительного органа города рассматривает управление по чрезвычайным ситуациям по городу. При этом возникшая чрезвычайная ситуация должна иметь местный масштаб.
      9. Порядок предоставления и перечень обосновывающих материалов и расчетов определяются управлением по чрезвычайным ситуациям по городу.
      10. При необходимости ликвидации чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера управление по чрезвычайным ситуациям по городу в установленном законодательством порядке вносит на рассмотрение акимата города проект постановления о выделении средств на ликвидацию чрезвычайных ситуаций.

4. Выделение средств на погашение обязательств местного исполнительного органа города по решениям судов

      11. Погашение обязательств местного исполнительного органа города по решениям судов обеспечивается за счет средств резерва местного исполнительного органа города при наличии судебных исполнительных документов.
      Администраторы местных бюджетных программ, обязанные производить выплаты по решениям судов, при наличии оснований, предусмотренных действующим законодательством, должны обжаловать указанные решения во всех судебных инстанциях.
      Администраторы местных бюджетных программ за неправомерно принятые акты, а также неправомерные действия своих должностных лиц в области административного управления несут материальную ответственность за счет денег, выделенных им по программе "Административные расходы".
      12. Проект постановления акимата города о выделении средств из резерва местного исполнительного органа города на погашение обязательств администраторов местных бюджетных программ готовится соответствующими администраторами местных бюджетных программ в установленном законодательством порядке.

5. Выделение средств на иные непредвиденные расходы

      13. Для выделения средств из резерва местного исполнительного органа города на иные непредвиденные расходы администраторы местных бюджетных программ представляют в городское финансовое управление ходатайство о выделении средств с соответствующими обоснованиями и расчетами.
      14. Городское финансовое управление на основании представленного ходатайства дает заключение о возможности либо невозможности выделения средств из резерва местного исполнительного органа города.
      При рассмотрении ходатайства, в целях рационального распределения средств на ликвидацию чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера и иных непредвиденных расходов, в течение финансового года сумма средств, выделяемых из резерва местного исполнительного органа города на иные непредвиденные расходы, в каждом текущем квартале не должна превышать 25% от годовой суммы, предусмотренной в городском бюджете на ликвидацию чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера и иные непредвиденные расходы. При этом в расчет принимаются ранее принятые постановления акимата города о выделении средств из резерва местного исполнительного органа города на ликвидацию чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера и иные непредвиденные расходы.
      15. При положительном заключении по ходатайству администратора местных бюджетных программ проект постановления акимата города о выделении средств из резерва местного исполнительного органа города на иные непредвиденные расходы готовится данным администратором в установленном законодательством порядке.

6. Контроль и отчетность

      16. Получатели средств, выделенных из резерва местного исполнительного органа города, должны предоставлять отчет об их использовании, объемах и стоимости выполненных работ городскому финансовому управлению в течение календарного месяца со дня выделения средств.
      17. Управление финансов города ежемесячно предоставляет местному исполнительному органу города информацию об использовании средств резерва местного исполнительного органа области и его остатках на соответствующий период.
      18. Ответственность за нецелевое использование средств, выделяемых из резерва местного исполнительного органа города, несет получатель в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.
      19. Контроль за целевым использованием средств, выделяемых из резерва местного исполнительного органа города, осуществляется городским финансовым управлением.