Аз қамсызданған азаматтарға тұрғын үйдi күтiп ұстауға және коммуналдық қызметтердi төлеуге, тұрғын үй жәрдем ақысын берудiң ретi туралы

Железин аудандық әкімиятының 2003 жылғы 23 сәуірдегі N 205/24 шешімі. Павлодар облысының Әділет басқармасында 2003 жылғы 28 мамырда N 1842 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Железин аудандық мәслихатының 2010 жылғы 11 қазандағы N 225-4/28 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Железин аудандық мәслихатының 2010.10.11 N 225-4/28 шешімімен.

      Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуiрдегi "Тұрғын үй қатынастары туралы", 1999 жылғы 16 қарашадағы "Қазақстан Республикасының тұрғындарды әлеуметтiк қорғау мәселелерi жөнiндегi кейбiр заңнамалық актiлерiне өзгерiстер енгiзу туралы", 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару туралы" Заңдарына сәйкестi аудандық Мәслихаты ШЕШIМ ЕТЕДI:
      1. Аз қамсызданған азаматтарға тұрғын үйдi күтiп ұстауға және коммуналдық қызметтердi төлеуге тұрғын үй жәрдем ақысын беру ретiнiң қоса бекiтiлiп отырған қағида, күтiп ұстаудың және тұрғын үй-коммуналдық қызметтерiнiң төлем ақысының нормалары бекiтiлсiн (1 қосымша).
      2. Тұрғын үй жәрдем ақысын тағайындау жөнiндегi сәйкес комиссия құрамы бекiтiлсiн (2 қосымша).
      3. Тұрғын үй жәрдем ақысын тағайындау үшiн қажет құжаттардың тiзбесi және осы құжаттарды беретiн мекемелердiң, кәсiпорындардың тiзiмi (3 қосымша), тұрғын үй жәрдемақысын тағайындау үшiн қажет құжаттардың тiзiмi (4 қосымша) бекiтiлсiн.

      Аудандық Мәслихаттың
      сессиясының төрағасы Ж.Опанова
 
      Аудандық Мәслихаттың
      хатшысы Г.Машкова

Аудан Мәслихатының      
II-сайланған, XXIV-сессия  
"Аз қамсызданған азаматтарға тұрғын
үйдi күтiп ұстауға және коммуналдық
қызметтердi төлеуге, тұрғын үй
жәрдем ақысын берудiң ретi туралы"
2003 жылғы 23 сәуiрдегі N 205/24
шешiмiне N 1 қосымша    

Аз қамсызданған азаматтарға тұрғын үйдi күтiп ұстауға және коммуналдық қызметтердi төлеуге, тұрғын үй жәрдем ақысын берудiң ретi туралы ҚАҒИДА 1. Тұрғын үй жәрдем ақысы

      1. Тұрғын үй жәрдем ақысы, тұрғындардың аз қамсызданған топтарына тұрғын үйдi күтiп ұстауға, тұтынған тұрғын үй-коммуналдық қызметiне және мемлекеттiк үй қорындағы үй жалақысына төлемақы.
      Тұрғын үй жәрдем ақысы заңнамаларда белгiленген жеңiлдiктермен қатар азаматтардың жеке санаттары үшiн тұрғын үй және тұрғын үй-коммуналдық қызметтерiнiң төлемдерi бойынша тұрғындарды әлеуметтiк қорғаудың бiр нысаны болып саналады.
      2. Егер де шығын тұрғын үйдi күтiп ұстауға және тұрғын үй-коммуналдық қызметiн тұтынуға төленетiн төлем тұрғын алаң нормасының шектiгiнде, өтемақы шараларымен және тұрғын үй-коммуналдық қызметiн тұтыну нормативiмен қамтамасыз етiлген шығындар осы мақсатқа жұмсалатын отбасы бюджетiнiң шектiк шығынынан артса, онда тұрғын үй жәрдем ақысы ауданда тұрақты тұратын пәтер меншiк иелерi немесе жалдаушылары саналатын тұлғаларға берiледi, азаматтығы есепке алынбайды.
      Тұрғын үйдi күтiп ұстауға және коммуналдық қызметтегi тұтынуға төленетiн төлемнiң шектiк ұйғарымды шығысының үлесi отбасының жиынтық табысының 30 пайыздық мөлшерiне белгiленедi.
      Тұрғын үйдi ұстауға және коммуналдық қызметтi тұтынуға төленетiн төлемдердiң белгiленген нормадан асқан төлемдерi ортақ негiзде жүргiзiледi.
      3. Өтемдi шаралармен қамтамасыз етiлген тұрғын алаң нормасы, әрбiр отбасы мүшесiне тұрғын үй заңнамасымен белгiленген тұрғын үй беру нормасына эквивалентi. Коммуналдық қызметтердi тұтыну нормативiн (су жабдықтау, газ, канализация, электр, жылу қуаты, қоқыс шығару), осылармен қамтамасыз етiлетiн осы аумақтың тұрғындарына аудан әкiмi белгiлейдi.
      Тұрғын алаң нормасына, өтемдiк шаралармен қамтамасыз етiлген, әрбiр отбасының мүшесiне 18 шаршы метр пәтердiң (үйдiң) пайдалы алаңы қабылданды және 30 шаршы метр жалғызiлiктi тұратын азаматтар үшiн.
      Егер де барлық отбасыларының нормативтiк алаңы нақтыдан асса, есепке нақты алаң алынады (тұрғын үй ұстау және коммуналдық қызметтер төлемi қосымшада қаралған).
      4. Тұрғын үй жәрдемақысы аудандық тұрғындарын әлеуметтiк қорғау бөлiмi арқылы коммуналдық қызметтермен қамтамасыз етiлген үйлердi тұратын тұрғындарға берiледi.
      Тұрғын үй жәрдемақысы Железинка ауданында тұрақты тұратын және бiр тұрғын үйдiң меншiк иесi саналатын жеке тұлғаларға тағайындалады.
      Егерде отбасында бiреуден көп тұрғын үйлерi болса, онда жәрдемақы бiр бiрлiкке тағайындалады. Коммуналдық қызметтерiмен қамтамасыз етiлген үйлерде тұрақты тұратын және осы тұрғын үйдiң меншiк иесi саналмайтын тұлғалар тұрғын үй жәрдемақысын қолдарында жалдау шарты болғанда алуға құқылы.
      5. Егерде отбасында жұмысқа қабылеттi тұлғалар (еркектер, әйелдер) болып, олар жұмыс iстемесе, оқымаса, әскери қызмет атқармаса және жұмыспен қамту қызметiнде тiркелмесе, онда төменде аталған отбасыларынан басқалар тұрғын үй жәрдемақысын алуға құқысыз:
      1) аяғы ауыр әйелдер, жетi жасқа дейiнгi баланың күтiмiмен немесе тәрбиесiмен қамтылған әйелдер;
      2) 50-ден асқан жұмыс iстемейтiн әйелдер, ал еркектер 55-тен;
      3) 3 топтағы мүгедектер;
      4) 1, 2 топтардағы мүгедектерге, күтiмге мұқтаж деп танылған мүгедек балаларға күтiм жасайтын тұлғалар;
      5) 80-сен жастан асқан қарияларға күтiм жасайтын тұлғалар.
      6. Жанжал, айтыс-тартыс немесе басқадай стандарттан тыс жағдайлар туындағанда тұрғын үй жәрдемақысының тағайындалу туралы мәселенiң шешiмi, жергiлiктi өкiлеттi және атқарушы органдардың өкiлдерiнен құрылатын арнаулы комиссияның қарауынан шығарылуы мүмкiн.
      7. Тұрғын үй жәрдемақысы, тұрғын үй жалдаушысына (меншiк иесiне) тұрғын үйдi күтiп ұстауға және коммуналдық қызметтердi төлеуге есептелген төлемдi төмендету ретiнде олардың есеп-шотына аудару арқылы жүргiзiледi.
      Тұрғын үй жәрдемақысының мөлшерi тұрғын үйге және тұрғын үй-коммуналдық қызметтерге есептелген нақты төлемнен асырылмайды.
      8. Тұрғын үй жәрдемақысының ең төменгi мөлшерi айлық есеп көрсеткiшiнiң 0,5 мөлшерiнде, ал ең жоғарғы мөлшерi бiр отбасына есептегенде 2 айлық есеп көрсеткiшiнен асырылмайды. Тұрғын үй жәрдемақысы ай сайын өтiнiш түскен айдан бастап тағайындалады. Тұрғын үй жәрдемақысын алушыларды қайта тiркеу, алғашқы қажеттi құжаттармен рәсiмдеу процедурасына сәйкестi.
      Отбасының тұрғын үй және тұрғын үй-коммуналдық қызметтерге төлейтiн шектi ұйғарымды шығындарының үлесiнiң, отбасы табысының және тұрғын үй-коммуналдық қызметтердiң ставкалары мен тарифтерiнiң өзгеруiне байланысты тұрғын үй жәрдемақысын тағайындау қызметтерi ертеде тағайындалған жәрдемақыларға қайта есептеу жүргiзедi.
      9. Тұрғын үй жәрдемақысын алушылары 10 күндiк ағымда өз үйлерiнiң меншiктiк нысанының қандай да болмасын өзгерiстерi, отбасы құрамы және оның жиынтық табысы жәрдемақының дұрыс есептелмеу жағдайлары туралы жәрдемақы тағайындау қызметiне ақпарат берулерi қажет.
      Егерде жалдаушы (меншiк иесi) тұрғын үй жәрдемақы қызметтерiне, алдын ала көтерме немесе заңсыз өтемақы тағайындайтын қиыс деректер берсе, онда олар жәрдемақы алу құқығынан бiр жылға айырылады, ал заңсыз алынған жәрдемақы белгiленген заңнамалық ретте кейiн қайтарылады.
      10. Отбасының барлық тұрақты тұратын мүшелерiнiң тұрғын үй жәрдемақысын алуға құқылары бар. Тұрақ-жай иесiнiң отбасының мүшелерi болып, оның жұбайы, балалары, ата-аналары саналады. Басқа да адамдар отбасы мүшесi болуы мүмкiн, егерде олар меншiк иесiмен бiрге тұрып ортақ шаруашылық жүргiзсе. Тұрғын үй жәрдемақысын тағайындағанда отбасы мүшелерiне уақытша оқуға кеткен және әскер қызметiн өтiп жатқан тұлғалар жатады. Бiрге тұратын немерелерi, жиендерi отбасы мүшелерiне жатпайды, оларға ата-аналарының табыстары туралы анықтама тапсыру қажет. Егер отбасының құрамы толық болмаса, отағасы бұл пәтерде тiркеуде болмаса, жеке тұрса, сот шешiмiмен айырылмаса, онда оның табыстары туралы анықтама-деректер қажет.

2. Тұрғын үй жәрдемақысын тағайындау

      11. Тұрғын үй жәрдемақысын тағайындау туралы шешiм жалдаушының (меншiк иесiнiң) өтiнiшiнiң негiзiне және оған қосымша берiлген отбасы құрамы, пайдалы тұрғын алаң мөлшерi, тұрғын үйдi күтiп ұстау және коммуналдық қызметтердi шығындары жөнiндегi төлемдер, отбасының жиынтық табысы туралы құжаттарға сай қабылданады.
      Тұрғын үй жәрдемақысының есебi соңғы тоқсанның (оның алдындағы тоқсанның) табыстары және тарифтерi бойынша жүргiзiледi.
      12. Егерде тұрғын үй жәрдемақысын алуға өтiнiш түсiрушi сот шешiмiмен айырылған болса, бұрынғы жұбайынан алимент алуға шағым түсiрмесе немесе жұбайы бiрге тұрып сот арқылы айырылмаса, онда жәрдемақы жылыту кезеңiнiң үш айының ағымында тағайындалады. үш айдың ағымында тұрғын үй жәрдемақысын алуға өтiнiш түсiрушi айырылысуға құжаттар тапсыруы қажет. Немесе алимент алуға шағым түсiруi қажет. Егерде ол оны iстемесе жәрдемақыны тағайындау және төлеу тоқтатылады.
      13. Тұрғындарды әлеуметтiк қорғау бөлiмi тексерiс қорытындылары бойынша жәрдемақының есептелiп тағайындалған сомаларына өзгерiстер енгiзуге құқылы.
      14. Жәрдемақы алу құқығын анықтағанда отбасының бiр мезгiлдегi құрамы мен табыс жиынтығы алынады.
      15. Егерде жұбайы өлген зейнеткерлер тұрғын үйдi өзiне қайта рәсiмдемесе, онда тұрғын үй жәрдемақысы тұрақты түрде жалғызiлiктi зейнеткерлерге есептелгендей жүргiзiледi.
      16. Ортақ иелiктегi пәтерден басқа зейнеткерлер тiркеуден шығып онда тұрмаса, онда қалған зейнеткерлерге тұрғын үй жәрдемақысының мөлшерi әлеуметтiк нормалар бойынша анықталады.
      17. 2, 3, 4 бөлмелi пәтерлерде тұратын зейнеткерлер және 1, 2 топтағы мүгедектер үшiн жылыту кезеңiнде тұрғын үй жәрдемақысын тағайындау бекiтiлген нормалардың иесiнде жүргiзiледi, нақты есептелген коммуналдық қызметтер есепке алынбайды.
      18. Меншiк иесiнiң қомақты себептермен жоқтығында (хабар-ошарсыз жоғалуында, алимент төлеу бойынша iздестiрудегi) қайтыс болған жағдайда (тұрғын үйдi қайта рәсiмдеуге қаражат жоқтығында) отбасының тұрғын үй-тұрмыстық жағдайы туралы актi бойынша тұрғын үйдiң ортақ иелiк мүшелерiне жәрдемақы есептеледi.
      19. Оқу мекемелерiн бiтiрiп (мектеп, институт және т.б.) жыл ағымында жұмысқа орналастырылмаған тұлғаларға жиынтық табысты есептегенде екi айлық есеп көрсеткiшiн есептеу арқылы жүргiзiледi.
      20. Отбасының жиынтық табысын есептеу Қазақстан Республикасының 2001 жылы 12 маусымда қабылданған "Салықтар және бюджетке төленетiн басқада мiндеттi төлемдер туралы" кодексiне және 2003 жылдың 1 қаңтарына дейiнгi енген өзгерiстерге сәйкестi салық салуға жататын барлық табыстардың түрлерi есепке алынады.
      21. Бұдан басқа, отбасының жиынтық табысының құрамына қосымша келесi табыс түрлерi енедi:
      1) зейнетақының барлық түрi;
      2) арнаулы мемлекеттiк жәрдемақының барлық түрi;
      3) стипендиялар;
      4) есептеу кезеңiнде төлемдi оқудың сомасы (жоғары оқу орындары, гимназиялар, колледждер және т.б.) отбасының табысынан төлемдi құжаттармен қуатталмаған жағдайда;
      5) материалдық көмек, аз қамсызданған отбасыларына материалдық көмек;
      6) дивидендтер;
      7) кәсiпкерлiк қызметтiң табыстары.
      22. Жерлеуге, бала туғанда, мейрамдарда берiлген материалдық көмек сомалары табысқа жатпайды.
      23. Отбасы мүшесiнiң алатын алиментi отбасының жиынтық табысына есептеледi, ал отбасы мүшесiнiң төлейтiн алиментi оның табысынан шығарылады.
      24. Отбасының жиынтық табысының құрамына жеке қосалқы шаруашылықтан, саяжай учаскесiнен түсетiн табыстан айына екi айлық есеп көрсеткiшi мөлшерiндегi табыс қосылады.
      25. Ұсынылған құжаттарды қарау нәтижесi бойынша отбасымен шарт жасалады, оған жәрдемақының есептелген есебi енгiзiледi. Шарт екi данада әзiрленедi, оның бiр данасы жалдаушыда (меншiк иесiнде) сақталады.
      Көрсетiлген шарт тұрғын үй жәрдемақысын беру үшiн негiз болып саналады.
      26. Ақпараттың дұрыстығына сенiмсiздiк туындаған жағдайда, тұрғын үй жәрдемақысының қызметi ақпарат сұратуға құқылы, ал заңды және жеке тұлғалар тұрғын үй жәрдемақысын алуға үмiткер тұлғаның табыстары туралы ақпарат беруге мiндеттi.
      Жалдаушы (меншiк иесi).
      Отбасының барлық мүшелерi тұрғын үй жәрдем ақысын алуға өтiнiш бередi.
      Заңды және жеке тұлғалардан тұрғын үй жәрдемақысын беру үшiн олардың табыстары туралы деректер алуға, табыстары туралы ақпаратты таратуға болатыны жөнiнде арнаулы рұқсатқа қол қоюлары қажет.
      27. Жәрдемақы жалдаушының (меншiк иесiнiң) төлемдi шаралармен қамтамасыз етiлген нормалардың шектiгiнде тұрғын үйдi және тұрғын үй-коммуналдық қызметтi тұтынуға жұмсаған нақты төлемiнiң және отбасының осы мақсатқа жұмсаған шығынының шектi жiберiледi деңгейiнiң айырықшылығы мөлшерiнде есептеледi.

3. Тұрғын үй жәрдемақысын қаржыландыру көзi

      28. Барлық меншiктiк нысандардағы үйлерде тұратын тұрғындарға тұрғын үй жәрдемақысының төлемiн қаржыландыру жергiлiктi бюджет қаражатынан жүргiзiледi.
      29. Тұрғын үйдi ұстауға және тұрғын үй-коммуналдық қызметтерiне шығатын есептiк-нормативтiк шығындарды анықтау табиғи монополияларды реттеу жөнiндегi аумақтық департаменттердiң және басқада өкiлеттенген атқарушы органдардың бақылауымен жүргiзiледi.
      30. Тұрғындарды әлеуметтiк қорғау бөлiмi пәтер жалдаушылардың және меншiк иелерiнiң тiзiмдерiн құрастырады, оларға берiлген жәрдемақының сомасын көрсетедi және ай сайын жиналған борышты өтеу үшiн қаржы органдарына ол жөнiнде деректер бередi.
      31. Қаржы органдары борыштар туралы берiлген деректердiң негiзiнде жергiлiктi бюджетте қаражаттан төлемдi қайтаруды жүргiзедi.
      32. Аудандық қаржы органдары жылына бiр реттен кем емес, бастапқы құжаттар бойынша тұрғын үй жәрдемақысына төленген бюджет қаражатының дұрыс жұмсалғанына тексерiс жүргiзедi.
      33. Дұрыс рәсiмделмеген құжаттар бойынша тұрғын-үй жәрдемақысы тағайындалса, осыған кiнәлi лауазымды тұлғалар белгiленген заң ретiнде жауап бередi.

Тұрғын үйдi күтiп ұстаудың және тұрғын үй-коммуналдық қызметiнiң төлемiнiң нормалары

Көрсетiлетiн қызметкер     атауы Өлшем      бiрлiгi Жеңiлдiк     нормасы Ескерту

Суық су

теңге

70


Пайдалы      алаң

ш.м.

18


Жалғызiлiктi   тұрушыларға

ш.м.

30


Босатылатын    газ

Бiр      адамға      кг/ай

5,5

Төлем      құжаты      ұсынылмайды

Электр      қуатын      тұтыну

кВт      отбасына

4,5


  Аудан Мәслихатының      
II-сайланған, XXIV-сессия  
"Аз қамсызданған азаматтарға тұрғын
үйдi күтiп ұстауға және коммуналдық
қызметтердi төлеуге, тұрғын үй
жәрдем ақысын берудiң ретi туралы"
2003 жылғы 23 сәуiрдегі N 205/24
шешiмiне N 2 қосымша   

Тұрғын үй жәрдемақысын тағайындау жөнiндегi
комиссияның құрамы

Ахметов
Аблай Балтабаевич

- әлеуметтiк саясат басқармасының      бастығы, комиссия төрағасы

Нұрғалиева
Күлжәмилә Кәкiшқызы

- аудан тұрғындарын әлеуметтiк      қорғау бөлімінің бастығы, төраға орынбасары     

Оспанова Қазира      Қайырқызы

- аудан тұрғындарын әлеуметтiк      қорғау бөлiмiнiң бас маманы,      комиссия хатшысы

Комиссия мүшелері:

Ворошилова Людмила      Владимировна

- аудандық салық комитетi      төрағасының орынбасары

Доскереев Қайыржан      Бекқайырұлы

- қаржы және экономика бөлiмiнiң      бастығы

Жапарова Мәриям      Қабнасырқызы

- денсаулық сақтау бөлiмiнiң Бастығы

Падалко
Нина Григорьевна

- Железинка селолық округ      әкiмiнiң орынбасары

Сағнаев
Сақыпзада Мұқанұлы

- жұмыспен қамту бөлiмiнiң      бастығы

Оралов
Өмiрбек Алпысұлы

- бөлiмiнiң бастығы,төраға      орынбасары

Аудан Мәслихатының      
II-сайланған, XXIV-сессия  
"Аз қамсызданған азаматтарға тұрғын
үйдi күтiп ұстауға және коммуналдық
қызметтердi төлеуге, тұрғын үй
жәрдем ақысын берудiң ретi туралы"
2003 жылғы 23 сәуiрдегі N 205/24
шешiмiне N 3 қосымша

    Тұрғын үй жәрдемақысын тағайындау үшiн қажет құжаттардың тiзiмi

Жер комитетi

      Жер және мүлiктiк пайларды пайдалану туралы (сату-сомасын көрсету, жалға беру - қай мерзiмге және бағасы, жерге меншiктiлiк құқығын пай ретiнде немесе салым ретiнде өндiрiстiк кооперативтерге және т.б.).

Салық инспекциясы

      Комитет анықтамасы бойынша жер және мүлiк пайларын пайдаланудан табыстар және басқа да табыстар туралы, табысының жоқтығы туралы.

Тұрғындарды жұмыспен қамту бөлiмi

      Жұмыссыз статусын белгiлеу туралы, қай мезгiлден, жәрдемақы мөлшерi.

Ауылдық округ әкiмдерi

      Отбасы құрамы, тұрақты тұрақ орны туралы анықтамалар. Кәсiпкерлiк қызметi, жұмыспен байланысы. қамқоршылық белгiлеу туралы, жеке жағдайларда отбасын зерделеу актiсi.

Аудандық сот

      Алимент белгiлеу туралы сот шешiмiнiң көшiрмесi. Алимент белгiлеуден бас тарту туралы сот шешiмiнiң көшiрмесi.

Аудандық ЗАГС бөлiмi

      Жалғыз басты аналардың балаларына әкелiк белгiлеу туралы, баланың әкесi туралы деректер, аудан бойынша өлгендердiң тiзiмi.

Зейнетақы төлеу жөнiндегi мемлекеттiк орталықтың аудандық бөлiмi

      Алатын зейнетақы мөлшерi, мемлекеттiк арнаулы жәрдемақылар.

Аудан тұрғындарын әлеуметтiк қорғау бөлiмi

      Әлеуметтiк жәрдемақылардың және басқа да төлемдердiң мөлшерi туралы.

Жеке меншiк кәсiпкерлерiнiң кәсiпорындары, ұйымдары

      Еңбекақысы (ай сайынғы) туралы анықтама. Ақшадай саналған, заттай берiлген табыстары туралы анықтама. Жұмысқа қабылдау туралы бұйрықтың көшiрмесi.

Аудан Мәслихатының     
II-сайланған, XXIV-сессия  
"Аз қамсызданған азаматтарға тұрғын
үйдi күтiп ұстауға және коммуналдық
қызметтердi төлеуге, тұрғын үй
жәрдем ақысын берудiң ретi туралы"
2003 жылғы 23 сәуiр N 205/24
шешiмiне N 4 қосымша    

Отбасы мүшелерiнiң жиынтық табысына енгiзiлетiн табыстардың түрлерiнiң тiзiмi

      1. Еңбекақы ретiнде алынатын табыстар
      2. Кәсiпкерлiк қызметтен түсетiн табыстар
      3. Мүлiктiк табыс
      4. Мемлекеттiк және мемлекеттiк емес зейнетақылар, стипендиялар, жәрдемақылар, өтемдер (АСП-ден басқа, тұрғын-үй жәрдем ақысынан басқа)
      5. Балаларға және басқа да асыраудағы жандарға алынатын алименттер
      6. Жасалған мүгедектiкке немесе басқа да денсаулыққа жасалған зақымдыққа өтемақы ретiнде алынатын бiршаралық сомалар
      7. Ақшалай және заттай нысандағы ұтыстар
      8. Жеке қосалқы шаруашылықтан, екi есеп көрсеткiшi мөлшерiнде (соның iшiнде үй жануарлары, саяжай учаскесi) түсетiн табыстар

О порядке предоставления малообеспеченным гражданам жилищных пособий на содержание жилья и оплату коммунальных услуг

Решение Железинского районного маслихата от 23 апреля 2003 года N 205/24. Зарегистрировано Управлением юстиции Павлодарской области 28 мая 2003 года за N 1842. Утратило силу решением маслихата Железинского района Павлодарской области от 11 октября 2010 года N 225-4/28

      Сноска. Утратило силу решением маслихата Железинского района Павлодарской области от 11.10.2010 N 225-4/28.

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", от 16 ноября 1999 года "О внесении изменений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам социальной защиты населения", от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении в Республике Казахстан"; районный Маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить Правила о порядке предоставления малообеспеченным гражданам жилищных пособий на содержание жилья и оплату коммунальных услуг, нормы на содержание и оплату жилищно-коммунальных услуг. (Приложение N 1).
      2. Утвердить состав комиссии по назначению жилищных пособий согласно (Приложению N 2)
      3. Утвердить перечень документов необходимых для назначения жилищного пособия, перечень учреждений, предприятий, представляющих эти документы (Приложение N 3), перечень видов доходов, включаемых в совокупный доход в членов семьи (Приложение N 4).

      Председатель сессии
      районного маслихата                        Ж. Оспанова

      Секретарь
      Районного маслихата                        Г. Машкова

Приложение N 1        
к решению Железинского    
районного Маслихата очередной 
XXIV сессии, II-созыва   
"Правила о порядке предоставления
малообеспеченным гражданам жилищных
пособий на содержания жилья и  
оплату коммунальных услуг"   
от 23 апреля 2003 года N 205/24 

ПРАВИЛА
о порядке предоставления малообеспеченным гражданам
жилищных пособий на содержание жилья
и оплату коммунальных услуг.

1. Жилищные пособия

      1. Жилищное пособие компенсация, предоставляемая малообеспеченным слоям населения для возмещения затрат по оплате содержания жилья, потребления жилищно-коммунальных услуг, а также по найму (аренде) жилья из государственного жилищного фонда.
      Жилищные пособия являются одной из форм социальной защиты населения наряду с установленными законодательством льготами по оплате жилья и жилищно-коммунальных услуг для отдельных категорий граждан.
      2. Жилищное пособие предоставляется постоянно проживающим в районе лицам, являющимися собственниками или нанимателями (арендаторами жилища) независимо от гражданства в том случае, если расходы на оплату содержания жилья и потребление жилищно-коммунальных услуг в пределах нормы площади жилья, обеспечиваемой компенсационными мерами, и нормативов потребления жилищно-коммунальных услуг в бюджете семьи превышают долю предельно допустимых расходов на эти цели. Доля предельно допустимых расходов на оплату содержания жилья и потребление коммунальных услуг устанавливается к совокупному доходу семьи в размере 30 процентов.
      Оплата содержания жилья и потребление жилищно-коммунальных услуг сверх устанавливаемой нормы производится на общих основаниях.
      3. Нормы площади жилья, обеспечиваемой компенсационными мерами, эквивалентны нормам предоставления жилья на каждого члена семьи, установленным жилищным законодательством. Нормативы потребления коммунальных услуг (водоснабжение, газ, канализация, электрическая, тепловая энергия, мусороудаление), которыми обеспечивается население данной территории, устанавливаются акимом района. За норму площади жилья, обеспеченную компенсационными мерами, принята полезная площадь квартиры (дома) 18 кв.м. на каждого члена семьи и 30 кв.м. для одиноко проживающих граждан. Если нормативная площадь на всех членов семьи превышает фактическую, в расчет берется фактическая площадь (нормы на содержание и оплату коммунальных услуг предусмотрены в приложении).
      4. Жилищные пособия предоставляются отделом социальной защиты населения района лицам, проживающим в многоэтажных домах и домах барачного типа (кроме индивидуальных).
      Жилищное пособие назначается физическим лицам, постоянно проживающим в Железинском районе и являющимся собственниками одной единицы жилья. Если семья имеет более одной единицы жилья, пособие назначается только на одну единицу. Лица постоянно проживающие в благоустроенном жилье и не являющиеся владельцами этого жилья, имеют право на жилищное пособие при наличии договора аренды (найма).
      5. Не имеют право на получение жилищного пособия семьи, если в них имеются трудоспособные лица (мужчины и женщины), которые не работают, не учатся, не служат в армии и не зарегистрированы в службе занятости, за исключением:
      1) беременных женщин, женщин занятых уходом или воспитанием ребенка в возрасте до 7 лет;
      2) неработающих женщин с 50-ти лет, а мужчин с 55-ти лет;
      3) инвалидов 3 группы;
      4) лиц, осуществляющих уход за инвалидами 1, 2 групп, ребенком инвалидом, признанными нуждающимися в уходе;
      5) лиц, осуществляющих уход за престарелыми лицами старше 80-ти лет.
      6. В случае возникновения конфликтных, спорных или нестандартных ситуаций, решение вопроса о назначении жилищных пособий может быть вынесено на рассмотрение специальной комиссии, создаваемой из числа представителей местных представительных и исполнительных органов.
      7. Жилищное пособие предоставляется в безналичной форме как уменьшение платежа за содержание жилья и коммунальные услуги по сравнению с суммой, начисленной нанимателю (собственнику) жилья путем перечисления во вклады.. Размер жилищного пособия не может превышать фактически начисленной платы за жилье и жилищно-коммунальные услуги.
      8. Установить минимальную сумму жилищного пособия в месяц в размере 0,5 величины месячного расчетного показателя, максимальный размер жилищного пособия в расчете на одну семью не должен превышать величины двукратного месячного расчетного показателя.
      Жилищное пособие назначается ежемесячно с месяца подачи заявления. Перерегистрация получателей жилищных пособий аналогична первоначальной процедуре оформления со всеми необходимыми документами.
      При изменении доли предельно допустимых расходов семьи на оплату содержания жилья и жилищно-коммунальных услуг, доходов семьи, а также ставок и тарифов на жилищно-коммунальные услуги службами жилищных пособий производится перерасчет ранее назначенных пособий.
      9. Получатели жилищных пособий должны в течение 10 дней информировать службы жилищных пособий о любых изменениях формы собственности своего жилья, в составе семьи и ее совокупного дохода, а также о случаях неверного начисления пособия.
      За предоставление в службу жилищных пособий заведомо недостоверных сведений, повлекших за собой назначение завышенной или незаконной компенсации, наниматель (собственник) лишается права на получение пособия в течение одного года, а незаконно полученные в виде жилищных пособий суммы подлежат возврату в установленном законодательством порядке.
      10. Право на жилищное пособие имеют все постоянно проживающие члены семьи. Членами семьи собственника жилого помещения считаются его супруг(а), их дети, родители. Членами семьи могут быть и другие лица, если они проживают совместно с собственниками и ведут с ним общее хозяйство. При назначении пособия на жилье к членам семьи относят также лиц, временно выехавших на учебу и проходящих службу в армии. Проживающие совместно внуки, племянники к членам семьи не относятся, им же необходимо представить справку о доходах родителей. В случае, если семья имеет неполный состав, т.е. глава семьи не прописан в данной квартире, совместно не проживает, но не разведены решением суда, необходимы сведения о его доходах.

2. Начисление жилищных пособий

      11. Решение о назначении жилищного пособия принимается на основании заявления нанимателя (собственника) жилья и прилагаемых к нему документов о составе семьи, размере полезной площади, занимаемого жилья, расходов об оплате содержания жилья и коммунальных услуг, совокупном доходе семьи.
      Расчет суммы жилищного пособия производить по доходам и тарифам последнего (предшествующего) квартала.
      12.Если обратившийся за жилищным пособием разведен решением суда, но им не подан иск на получение алиментов от бывшего супруга или супруг совместно не проживает и официально не разведен, то пособие назначается в течение трех месяцев отопительного сезона. В течение трех месяцев обратившийся за жилищным пособием должен подать документы на развод или же подать иск на получение алиментов. В случае, если он этого не сделает, назначение и выплата пособия прекращается
      13. Отдел соцзащиты населения имеет право вносить изменения в начисленные суммы жилищных пособий по результатам проверки.
      14. При определении права на получение пособия состав семьи учитывается за тот же период, за который определяется совокупный доход.
      15. Пенсионерам не переоформившим жилье, в случае смерти собственника жилья (супруги(а)), начислять жилищное пособие постоянно, как одинокопроживающим пенсионерам.
      16. Для пенсионеров, проживающих в квартире, из которой выписаны или не проживают другие совладельцы, величина жилищного пособия определяется по социальным нормам, только для проживающих пенсионеров.
      17. Начисление жилищных пособий в отопительный сезон для одинокопроживающих пенсионеров и инвалидов 1, 2 группы в 2-х, 3-х и 4-х комнатных квартирах производить на основании утвержденных норм, не учитывая фактически начисленные комуслуги.
      18. Пособие начислять совладельцам жилья при отсутствии владельца по веской причине (пропавший без вести, находящийся в розыске по уплате алиментов), умерший (при отсутствии средств на переоформление жилья) по акту о жилищно-бытовых условий проживания семьи.
      19. Лицам, окончившим учебные заведения (школы, институты и др.) и не трудоустроенным в течение года, исчисление совокупного дохода производить с учетом двукратного месячного расчетного показателя.
      20. При исчислении совокупного дохода семьи, учитываются все виды доходов, подлежащие налогообложению, в соответствии с Кодексом Республики Казахстан «О налогах и других обязательных платежах в бюджет» принят 12.06.01 г. в связи с изменениями на 01.01.03 г.
      21. Кроме того, в состав совокупного дохода семьи дополнительно включаются следующие виды доходов:
      1) все виды пенсии;
      2) все виды специального государственного пособия;
      3) стипендия;
      4) сумма платного обучения на начисляемый период (вузы, гимназии, колледжи и т.д.) в случае не подтверждения документально дохода семьи, из которого осуществляется оплата за обучение;
      5) материальная помощь, материальная помощь малообеспеченным семьям;
      6) дивиденды;
      7) доходы от предпринимательской деятельности.
      22. Не учитывается в доход сумма на погребение, на рождение, материальная помощь к праздникам.
      23. Получаемые членом семьи алименты учитываются в совокупном доходе семьи, а выплачиваемые членом семьи алименты исключаются из его дохода.
      24. В состав совокупного семейного дохода включать доходы от личного подсобного хозяйства, от дачного участка в размере двукратной расчетной величины в месяц.
      25. По результатам рассмотрения представленных документов составляется договор на семью, куда вносится расчет начисления пособия. Договор составляется в двух экземплярах, один из которых хранится у нанимателя (собственника) жилья. Указанный договор является основанием для представления жилищных пособий.
      26. В случае возникновения сомнения в достоверности информации, службы жилищных пособий вправе запрашивать, а юридические и физические лица обязаны предоставлять информацию о доходах лица, претендующего на получение жилищного пособия. Все дееспособные члены семьи нанимателя (собственника) жилья подают заявление на получение жилищного пособия. Должны подписать специальное разрешение на распространение информации о доходах, которое может быть предъявлено юридическим и физическим лицам, как подтверждение согласия на выдачу службе жилищных пособий сведений о его доходах.
      27. Размер пособия рассчитывается как разница между фактическим платежом нанимателя (собственника) на содержание жилья и потребление жилищно-коммунальных услуг в пределах норм, обеспечиваемых компенсационными мерами и предельно допустимым уровнем расходов данной семьи на эти цели.

3. Источники финансирования жилищных пособий

      28. Финансирование выплат жилищных пособий жителям, проживающим в домах всех форм собственности, осуществляется за счет средств местного бюджета.
      29. Определение расчетно-нормативных затрат на содержание жилья и предоставление жилищно-коммунальных услуг проводится под контролем территориальных департаментов по регулированию естественных монополий и других уполномоченных органов исполнительной власти.
      30. Отдел социальной защиты населения формирует списки нанимателей и собственников квартир с указанием сумм предоставленных пособий и ежемесячно представляют данные о задолженности финансовым органам по месту нахождения для возмещения.
      31. Финансовые органы на основании предоставленных данных о задолженности производят возмещение средств за счет ассигнований, предусматриваемых в местном бюджете.
      32. Районные финансовые органы не реже одного раза в год обязаны проводить по первичным документам проверку правильности расходования бюджетных средств на выплату жилищных пособий.
      33. За неправильное оформление документов, по которым незаконно были назначены жилищные пособия, должностные лица, по вине которых это произошло, несут ответственность в порядке, установленном законом.

Нормы
на содержание и оплату
жилищно-коммунальных услуг

Наименование услуг Единица измерения Нормы потребления Нормы льготного отпуска Примечания

Холодная вода

тенге


70


Полезная площадь

кв.м.


18


для одинокопроживающих

кв.м.


30


Отпуск газа

кг/месяц  на человека


5,5

без предъявления платежных  документов

Потребление электроэнергии

кВт на

семью


45


Приложение N 2        
к решению Железинского    
районного Маслихата очередной 
XXIV сессии, II- созыва   
"Правила о порядке предоставления
малообеспеченным гражданам жилищных
пособий на содержания жилья и  
оплату коммунальных услуг"   
от 23 апреля 2003 года N 205/24 

Состав комиссии
по назначению жилищного пособий

Ахметов Аблай Балтабаевич

- начальник управления социальной политики района, председатель комиссии

Нургалиева Кульжамиля Какишевна

- начальник отдела социальной защиты населения района, заместитель председателя

Оспанова Казира Каировна

- главный специалист отдела социальной защиты населения района, секретарь комиссии

Члены комиссии:

Ворошилова Людмила Владимировна

- заместитель председателя налогового комитета по Железинскому району

Доскиреев Кайыржан Баккаирович

- начальник отдела финансов и экономики района

Жапарова Мариям Кабнасыровна

- начальник отдела здравоохранения района

Падалко Нина Григорьевна

- заместитель акима Железинского сельского округа

Сагнаев Сахипзада Муканович

- начальник районного отдела занятости

Уралов Омирбек Алпанович

- начальник управления коммунального хозяйства

Приложение N 3        
к решению Железинского    
районного Маслихата очередной 
XXIV сессии, II- созыва   
"Правила о порядке предоставления
малообеспеченным гражданам жилищных
пособий на содержания жилья и  
оплату коммунальных услуг"   
от 23 апреля 2003 года N 205/24  

Перечень документов,
необходимых для начисления жилищных пособий

Земельный комитет

      Об использовании земельных и имущественных паев (продажа - указать сумму, аренда указать на какой срок оплата, передача права на земельную собственность в качестве пая или взноса в производственные кооперативы и т.д.)

Налоговая инспекция

      О доходах от использования земельных и имущественных паев по справке комитета и других доходах об отсутствии дохода.

Отдел занятости труда

      Об установлении статуса безработного с указанием периода, размера пособий.

Акимы сельских округов

      Справка о составе семьи, о постоянном месте жительства. Предпринимательская деятельность, связь с работой. Об установлении опекунства, акт обследования семейного положения в отдельных случаях.

Районный суд

      Копии решений суда об установлении алиментов. Копии решений суда об отказе взыскания алиментов.

Райзагс

      Об установлении отцовства матерям-одиночкам, сведения об отце ребенка, списки умерших по району.

ГЦВП

      О размере получаемой пенсии, госспецпособиях.

Отдел социальной защиты населения

      О размере социальных пособий и других выплат.

Предприятия и организации работающим

      Справка о заработной плате (помесячно). Справка о доходах выданных в виде натуроплаты в пересчете в денежном выражении. Выписка из приказа о приеме на работу.

Паспортный стол

      Список выбывших за пределы района

Приложение N 4        
к решению Железинского    
районного Маслихата очередной 
XXIV сессии, II- созыва   
"Правила о порядке предоставления
малообеспеченным гражданам жилищных
пособий на содержания жилья и  
оплату коммунальных услуг"   
от 23 апреля 2003 года N 205/24  

Перечень видов доходов,
включаемых в совокупный доход члена семьи

      1. Доходы получаемые в виде оплаты труда.
      2. Доходы от предпринимательской деятельности
      3. Имущественный доход
      4. Государственные и негосударственные пенсии, стипендии, пособия, компенсации (кроме АСП, жилищного пособия).
      5. Получаемые алименты на детей и других иждивенцев.
      6. Единовременные суммы, полученные в порядке возмещения ущерба, причиненного увечьем или иным повреждением здоровья.
      7. Выигрыш в денежной и натуральной форме.
      8. Доходы от личного подсобного хозяйства (в том числе домашнего скота, дачного участка), в размере двукратной величины расчетного показателя.