Қазақстан Республикасының телекоммуникация желілерінде жедел-іздестіру іс-шараларын жүргізетін аппараттық-бағдарламалық және техникалық құралдарды енгізу және пайдалану кезіндегі мемлекеттік органдар мен ұйымдардың өзара іс-қимыл ережелерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитеті Төрағасының 2004 жылғы 20 қыркүйектегі N 179, Қазақстан Республикасы Ақпараттандыру және байланыс жөніндегі агенттігінің 2004 жылғы 20 қыркүйектегі N 199-б бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2004 жылғы 5 қарашада тіркелді. Тіркеу N 3187. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникациялар министрінің 2012 жылғы 23 сәуірдегі № 196 және Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитеті Төрағасының 2012 жылғы 28 сәуірдегі № 194 бірлескен бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Көлік және коммуникациялар министрінің 23.04.2012 № 196 және ҚР Ұлттық қауіпсіздік комитеті Төрағасының 28.04.2012 № 194 бірлескен бұйрығымен.

      "Жедел-іздестіру қызметі туралы" және " Байланыс туралы " Қазақстан Республикасының заңдарына, "Қазақстан Республикасының мемлекеттік басқару жүйесін одан әрі жетілдіру туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2003 жылғы 13 маусымдағы N 1107  Жарлығына , "Қазақстан Республикасының телекоммуникациялар желілерінде жедел-іздестіру іс-шараларын жүргізуді қамтамасыз ету жөніндегі қосымша шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 17 тамыздағы N 1081  қаулысына сәйкес Қазақстан Республикасының телекоммуникациялар желілерінде арнайы жедел-іздестіру іс-шараларын дайындау және жүргізу кезінде Қазақстан Республикасының өкілетті органдары мен ұйымдарының өзара іс-қимыл жасауының бірыңғай тәртібін орнату мақсатында БҰЙЫРАМЫЗ:
      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының телекоммуникация желілерінде жедел-іздестіру іс-шараларын жүргізетін аппараттық-бағдарламалық және техникалық құралдарды енгізу және пайдалану кезіндегі мемлекеттік органдар мен ұйымдардың өзара іс-қимыл ережелері бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитеті Төрағасының 2002 жылғы 20 наурыздағы N 42 - Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің міндетін атқарушының 2002 жылғы 29 наурыздағы N 103-1 "Қазақстан Республикасының телекоммуникация желілерінде жедел-іздестіру іс-шараларын жүргізетін аппараттық-бағдарламалық және техникалық құралдарды енгізу және пайдалану кезіндегі мемлекеттік органдар мен ұйымдардың өзара іс-қимыл ережелерін бекіту туралы" N 1831 нөмірмен тіркелген (Қазақстан Республикасы орталық атқарушы және өзге де мемлекеттік органдарының нормативтік құқықтық актілері бюллетені, 2002 ж., N 21, 621 бет)  бірлескен бұйрығының күші жойылды деп саналсын.
      3. Осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткен күнінен бастап күшіне енеді.

       Қазақстан Республикасы
      Ұлттық қауіпсіздік
      комитетінің Төрағасы
      ________________

      Қазақстан Республикасы
      Ақпараттандыру және байланыс
      жөніндегі агенттігі
      төрағасының міндетін атқарушы
      _______________

      Қазақстан Республикасының
      Бас прокуроры
      _______________

Қазақстан Республикасы Ұлттық   
қауіпсіздік комитеті Төрағасының 
2004 жылғы 20 қыркүйектегі N 179 
Қазақстан Республикасы       
Ақпараттандыру және байланыс    
жөніндегі агенттігі Төрағасының  
міндетін атқарушының       
2004 жылғы 20 қыркүйектегі    
N 199-б бірлескен бұйрығымен   
бекітілген             

Қазақстан Республикасының телекоммуникация
желілерінде жедел-іздестіру іс-шараларын жүргізетін
аппараттық-бағдарламалық және техникалық құралдарды
енгізу және пайдалану кезіндегі мемлекеттік органдар
мен ұйымдардың өзара іс-қимыл
ЕРЕЖЕЛЕРІ 1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ережелер Қазақстан Республикасының телекоммуникация желілерінде арнайы жедел-іздестіру іс-шараларын (бұдан әрі - АЖІІШ) өткізудің аппараттық-бағдарламалық және техникалық құралдарын енгізу және пайдалану кезінде Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитетінің (бұдан әрі - ҰҚК), Қазақстан Республикасы Ақпараттандыру және байланыс жөніндегі агенттігінің (бұдан әрі - АБА), тіркелген сертификаттау жөніндегі органдардың және байланыс операторларының бірыңғай өзара іс-қимыл тәртібін белгілейді.
 

      2. Осы Ережелерде қолданылатын негізгі ұғымдар:
      1) сертификаттау жөніндегі орган - Қазақстан Республикасының сертификаттау жүйесі белгілеген тәртіпте АЖІІШ жүргізуді қамтамасыз ету бөлігінде байланыс жабдықтарын сертификаттау жөніндегі жұмыстарды жүргізу үшін тіркелген заңды тұлға;
      2) байланыс операторы - Қазақстан Республикасының лизенциялау туралы заңнамалық актісімен белгіленген тәртіпте байланыс қызметтерін көрсетуге лицензия алған жеке немесе заңды тұлға;
      3) байланыс жабдығы - абоненттердің берілетін бірегейлендіру белгілеріне сәйкес абоненттер арасында байланыс арналарын қалыптастыруды қамтамасыз ететін сымдық, сымсыз телефон байланысы мен байланыс операторларының ақпаратты беру желілерінің құрауышы;
      4) арнайы жедел-іздестіру іс-шараларының құралдары (бұдан әрі - АЖІІШ құралдары) - Қазақстан Республикасының телекоммуникация желілерінде АЖІІШ жүргізуді қамтамасыз ететін байланыс жабдықтарының техникалық және аппараттық-бағдарламалық құралдары;
      5) шығарылған басқару пульт жабдығы (бұдан әрі - ШБП жабдығы) - байланыс жабдығының құрамына кірмейтін байланыс объектісіне орналастырылатын және АЖІІШ құралдарын басқаруды қамтамасыз ететін аппараттық-бағдарламалық және техникалық құралдар жинағы;
      6) АЖІІШ құралдарының кешені - байланыс операторлары мен ҰҚК техникалық құралдар кешеніне кіретін АЖІІШ құралдары, ШБП жабдықтары, арна құрушы жабдықтары, байланыс желілері мен арналары;
      7) белгіленген талаптар - Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері мен стандарттау және сертификаттау жөніндегі нормативтік құжаттардың АЖІІШ жүргізуді қамтамасыз ету бөлігіндегі байланыс жабдықтарына талаптары;
      8) абоненттің бірегейлендіру белгісі - байланыс жүйесінде абонентті анықтайтын белгі (соңғы жабдықтың жеке абоненттік нөмірі, электрондық поштаның адресі, IP-адресі, логині, соңғы жабдықтың бірегейлендіргіші (IMEI), абоненттің халықаралық жүйелік бірегейлендіргіші (IMSI, TMSI);
      9) провайдер - заңды және жеке тұлғаларға Интернет желісіне ену бойынша қызмет көрсетуге өкілетті байланыс операторы;
      10) қайта жазылмайтын компакт-диск - оптикалық жазу технологиясы бойынша бір рет жазба жүргізілетін (Writeble compact disk, CD-R) ақпарат жинақтаушы.
 

      3. АЖІІШ құралдар кешендерін енгізу сымдық және сымсыз байланыс жүйелері жабдықтарында, сондай-ақ ақпаратты беру желілері жабдықтарында жүргізіледі.
 

      4. АЖІІШ құралдар кешендерін енгізу және пайдалану мәселелері жөніндегі мәліметтер Қазақстан Республикасының мемлекеттік құпиялары болып табылады және олар Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік құпиялар туралы"  Заңымен белгіленген тәртіпте қабылдануы, берілуі, қайта жолдануы, сақталуы тиіс.
 

      5. АЖІІШ жүргізуді қамтамасыз ету мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының уәкілетті органдары мен ұйымдарының өзара іс-қимыл жасауы заңдылық, мемлекеттік және өзге де заңмен қорғалатын құпиялары бар мәліметтердің сақталуын қамтамасыз ету, телекоммуникация желілерінде көрсетілген іс-шараларды өткізудің нысандары мен әдістерін ашуды болдырмау, тараптардың мүдделерін өзара сақтау қағидасында негізделуі қажет.
 

      6. АЖІІШ құралдар кешендерін енгізу, қосу және пайдалану кезінде туындайтын даулы мәселелер Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіпте шешіледі.

2. Қазақстан Республикасының телекоммуникация
желілерінде жедел-іздестіру іс-шараларын жүргізетін
аппараттық-бағдарламалық және техникалық құралдарды
енгізу және пайдалану кезіндегі мемлекеттік органдар
мен ұйымдардың өзара іс-қимыл тәртібі

      7. АБА:
      1) ҰҚК-мен келісім бойынша байланыс жабдықтарының АЖІІШ өткізуді қамтамасыз ету бөлігіндегі дайындық мерзімін белгілейді;
      2) заңнамада көрсетілген жағдайларда лицензияның әрекетін алты айға дейін тоқтату туралы мәселені, тоқтатудың себебін көрсетіп, шешеді немесе лицензияны қайтарып алу туралы сотқа шағымданады.
 

      8. ҰҚК:
      1) АЖІІШ құралдары кешендерін байланыс операторларының байланыс жабдықтары мен арналарының техникалық өлшемдерін төмендетпей пайдалануын қамтамасыз етеді;
      2) АЖІІШ құралдар кешендерінің жұмыс істеуін бақылайды;
      3) АЖІІШ құралдар кешендерін пайдалану барысында жаңылысу және апат себептеріне комиссиялық тексеру жүргізеді;
      4) байланыс операторының лицензиядағы шарттарды, байланыс жабдықтарын дайындау немесе жаңғырту, сертификаттаудан өткізу, АЖІІШ құралдар кешендерін енгізу және пайдалануға ендіру мерзімдерін, сондай-ақ байланыс объектілерінде АЖІІШ құралдар кешендерін пайдалану шарттарын бұзғандығы туралы АБА-ны хабардар етеді.
 

      9. АБА және ҰҚК бірлесіп:
      1) Қолданыстағы және пайдалануға жаңадан енгізілген байланыс жабдықтарының құрамында АЖІІШ құралдарының болуын, сондай-ақ сертификаттау жөніндегі органдар берген АЖІІШ жүргізуді қамтамасыз ету бөлігіндегі міндетті түрде сертификаттауға жататын өнімнің сәйкестік сертификаттарының болуын бақылайды;
      2) АЖІІШ құралдарының жұмыс істеуін, сондай-ақ байланыс жабдықтарында тапсырыс берілмеген функциялар мен қызмет көрсетулердің бар болуын тексеруді жоспарлы негізде ұйымдастырады;
      3) байланыс жабдығын сертификаттау, сондай-ақ АЖІІШ құралдар кешендерін енгізу мен пайдалану саласындағы нормативтік құжаттарды әзірлейді, келісіледі;
      4) заңды және жеке тұлғалардың өтініштерін қарайды, АЖІІШ құралдар кешендерін пайдалану барысында болған апаттардың немесе оқиғалардың себептерін комиссиялық тексеруге қатысады;
      5) АЖІІШ жүргізуді қамтамасыз ету бөлігіндегі байланыс жабдықтарына нормативтік талаптарды, АЖІІШ құралдар кешендерін енгізу және пайдалану мәселелері бойынша нормативтік және техникалық құжаттарды әзірлейді.
 

      10. Байланыс операторлары:
      1) қолданыстағы және пайдалануға жаңадан енгізілетін байланыс жабдығының құрамында АЖІІШ құралдарының болуын және үздіксіз қызмет етуін қамтамасыз етеді, АЖІІШ құралдар кешендерін қосқанда және пайдаланған кезде қажетті байланыс жабдықтарының аппараттық (жалғаушы) қорларын береді;
      2) сертификаттауға АЖІІШ жүргізуді қамтамасыз ету бөлігінде міндетті түрдегі сертификаттауға жататын байланыс жабдығын ұсынады, және/немесе өздерінде сәйкестік сертификаттары болуы тиіс;
      3) ҰҚК-не АЖІІШ жүргізуді қамтамасыз ету бөлігіндегі байланыс жабдықтары туралы қажетті техникалық мәліметтер ұсынады;
      4) абоненттердің бірегейлік белгілері және жеке деректері бар ақпараттарға ҰҚК-нің енуін белгіленген тәртіпте қамтамасыз етеді;
      5) техникалық және ұйымдастырушылық шаралармен байланыс желілерінің барлық абоненттерін жеке тіркеу және бірегейлендіру жүйесін жүзеге асырады;
      6) ҰҚК-не келісім-шарт жағдайында пайдалануға байланыс объектілеріндегі қажетті қызметтік бөлмелерді және қажет болған жағдайда ШБП-нің жабдықтарын орналастыру үшін алаңдарды, сондай-ақ қажетті сыйымдылықта байланыстың тасымалдау арналарын және кабельдік қатынастар салу үшін жолдарды ұсынады;
      7) АЖІІШ құралдарының жұмыс істеуі бұзылған жағдайда, олардың жұмыс істеу қабілеттігін кідіртпей қалпына келтіруді қамтамасыз етеді;
      8) байланыс объектілерінде орналасқан ШБП жабдықтарының сақталуын қамтамасыз етеді, электрмен қамтамасыз ету, жерлендіру, климаттық жағдайларды қоса отырып оны пайдалану үшін қажетті жағдайлар жасайды;
      9) ҰҚК-мен бірлесе отырып, рұқсатсыз ену және қолдану мүмкіндігін болдырмайтын АЖІІШ құралдар кешендерін пайдалану режимін қамтамасыз етеді.

3. АЖІІШ жүргізуді қамтамасыз ету үшін байланыс
жабдықтарын дайындау және жаңарту тәртібі

      11. Байланыс операторлары АЖІІШ жүргізу құралдарына сымдық телефон байланысы, сымсыз жылжымалы байланыс, ақпараттарды беру желілері жабдықтарының белгіленген нормативтік құжаттардың талабына сәйкес, АЖІІШ жүргізуді қамтамасыз ету бөлігінде, қолданыстағы және пайдалануға жаңадан енгізілетін байланыс жабдықтарын әзірлеуді немесе жаңартуды жүзеге асырады. Осы мақсатта байланыс операторлары қажет болған жағдайда байланыс жабдығының көлеміне, үйлесімді кескініне және қосылу сұлбасына өзгерістер енгізеді.
 

      12. Байланыс операторлары байланыс жабдықтарын жеткізу немесе жаңғырту шартын жасасқанда белгіленген талаптарға сәйкес оның құрамында АЖІІШ құралдарының болуын, сондай-ақ АЖІІШ құралдарын енгізу және пайдалану кезінде өндірушілер тарапынан байланыс жабдықтарын техникалық қолдауын қамтамасыз етуді қарастырады. Сонымен қатар, құрамында нормативтік актілердің талаптарына сәйкес АЖІІШ құралдары болуы тиіс жабдықтың тізбесі мен техникалық ерекшеліктері, сондай-ақ аталған байланыс жабдықтарын Қазақстан Республикасының аумағына әкелуді байланыс операторлары ҰҚК-мен келісіледі.
 

      13. ҰҚК байланыс операторларына АЖІІШ жүргізуді қамтамасыз ету бөлігіндегі байланыс жабдықтарын дайындау немесе жаңартуды орындауда, сондай-ақ оны сертификаттауды жүзеге асыруда міндетті мерзімдерді белгілей алады, осы ретте байланыс жабдықтарын дайындау немесе жаңарту мерзімдері - алты күнтізбелік айдан, байланыс жабдықтарын сертификаттау - үш күнтізбелік айдан аспауы тиіс.
 

      14. ҰҚК АЖІІШ жүргізуді қамтамасыз ету бөлігінде қолданыстағы және пайдалануға жаңадан енгізілетін байланыс жабдықтарын дайындау немесе жаңартуды қамтамасыз ету үшін байланыс операторларына қажетті техникалық мәліметтер береді, кеңестік және әдістемелік көмек көрсетеді.
 

      15. АЖІІШ жүргізуді қамтамасыз етуге әсерін тигізетін байланыс жабдықтарындағы өзгерістерді (ауыстыруды, кеңейтуді) орындауды, сондай-ақ белгіленген талаптарға сәйкес өз құрамында АЖІІШ құралдары бар жаңа байланыс жабдықтарын пайдалануға енгізуді, байланыс операторлары жоспарланған жұмыстарды жүргізуге дейін үш күнтізбелік ай бұрын ҰҚК-мен келіседі.
 

      16. Көрсетілетін қызмет тізбесін кеңейту немесе өзгерту кезінде байланыс операторлары ол туралы АБА-ны және ҰҚК-ні хабардар етеді.
 

      17. Сертификаттау жүргізу барысында байланыс жабдықтарының мәлімделмеген функциясы табылған кезде ҰҚК АБА-ға, байланыс операторына және сертификаттау жөніндегі органға қайтадан сертификаттау жүргізу қажеттілігі туралы хабарлама жасайды.

4. АЖІІШ құралдар кешендерін енгізу және
пайдалану тәртібі

      18. АЖІІШ жүргізуді қамтамасыз ету саласында өзара іс-қимыл жасауды ұйымдастыру мақсатында байланыс операторлары және ҰҚК:
      құпиялылық;
      ҰҚК-ге қажетті ақпараттар беру;
      бөлмелар және байланыс арналарын беру;
      жабдықтарды орналастыру үшін орындар және кабельдерді салу үшін жолдар бөлу;
      ҰҚК өкілдерін байланыс объектілеріне жіберу;
      АЖІІШ құралдары кешендерін енгізу және пайдалану кезінде өзара іс-қимылды реттеу;
      АЖІІШ құралдары кешендерін пайдалану және сақталу жағдайларын, оларға техникалық қызмет көрсету және жөндеуді ұйымдастыру туралы мәселелерін қамтамасыз ету.
 

      19. ҰҚК және байланыс операторлары жыл сайын ағымдағы жылдың бірінші тоқсанында байланыс объектілерінде АЖІІШ құралдар кешендерін жою және пайдалануға енгізу бойынша іс-шаралар жоспарын әзірлейді және бекітеді.
 

      20. Байланыс операторлары ҰҚК-мен бірлесе отырып, бөлмелерді, байланыс жолдары мен арналарды, электрмен қоректендіруді, климаттық жағдайларды дайындау мен техникалық қолдауды қоса алғанда, байланыс объектілерінде АЖІІШ құралдар кешендерін енгізуге және пайдалануға техникалық жағдайлар әзірлейді және оларды бірлесе орындауды қамтамасыз етеді.
 

      21. ҰҚК байланыс объектілерінде оның пайдалануына бөлінген бөлмелерді өрт сөндіру және күзету сигнализациясы құралдарымен жабдықтайды, бөлмелерде өртке қарсы қауіпсіздік және санитарлық жағдайларды сақтауды қамтамасыз етеді.
 

      22. Байланыс объектілерінде АЖІІШ құралдар кешендерін енгізу және пайдалануға қосуды келісімдер негізінде және іс-шаралар жоспарына сәйкес ҰҚК байланыс операторларымен бірлесе отырып жүзеге асырады. Жұмыстарды орындау үшін сырттан мердігерлік ұйымдар тартылуы мүмкін.
 

      23. Байланыс объектілерінде АЖІІШ құралдар кешендерін енгізу және пайдалануға қосу жөніндегі жұмыстарды орындау кезінде байланыс операторлары іске қосу-орнату және тестілік жұмыстарды, соның ішінде байланыс жабдықтарын жеткізушілер тарапынан техникалық қолдауды қамтамасыз етеді.
 

      24. АЖІІШ құралдарына техникалық қызмет көрсету және жөндеуді байланыс операторлары жүзеге асырады. ШБП жабдықтарына техникалық қызмет көрсету және жөндеуді ҰҚК жүзеге асырады.
 

      25. АЖІІШ құралдар кешендерін пайдалану бекітілген техникалық жағдайларға сәйкес жүзеге асырылады. Байланыс операторлары, соның ішінде байланыс жабдықтарын жеткізушілер тарапынан АЖІІШ құралдарын пайдалану барысында олардың жұмыс істеуін техникалық қолдаумен қамтамасыз етеді.
 

      26. ҚР ҰҚК байланыс операторларымен бірлесе отырып байланыс объектілерінде АЖІІШ құралдар кешендерін пайдалану жағдайын мерзімді тексеруді жүзеге асырады. Байланыс операторы табылған ақауларды жою жөнінде кідірмей шаралар қабылдайды.
 

      27. АЖІІШ құралдарының жұмыс істеуінде ақаулар табылған жағдайда ҰҚК олардың жұмыс істеу қабілеттілігін қалпына келтіру қажеттілігі жөнінде байланыс операторын хабардар етеді. Егер байланыс операторы АЖІІШ құралдарының жұмыс істеу қабілеттілігін қалпына келтіру бойынша кідірмей шаралар қабылдамаған жағдайда, ҰҚК АБА-ға лицензия беру шарттарының бұзылғандығы туралы хабарлама жолдайды.
 

      28. ҰҚК және байланыс операторлары бірлесе отырып, АЖІІШ құралдар кешендерін пайдалану барысында жаңылысуларды, ақауларды, апаттарды жедел түзетуді қамтамасыз етеді.
 

      29. Байланыс операторлары байланыс объектілерінде орнатылған АЖІІШ құралдар кешендерінің, сондай-ақ оларды пайдалану тәртібінің сақталуына жауап береді және жабдықтар бұзылған немесе жоғалған жағдайда қалпына келтіруді қамтамасыз етеді.
 

      30. АЖІІШ құралдар кешендерін пайдалануға байланысты байланыс жабдықтарындағы, АЖІІШ құралдарындағы, ШБП және басқа да жабдықтардағы зақымдар, апаттар туындаған кезде ҰҚК және байланыс операторлары АБА-ны тарта отырып комиссиялық тергеу жүргізеді, оның барысында жабдықтардың жұмыс қабілеттілігін қалпына келтіру үшін тараптардың міндеттері белгіленеді.
 

      31. Байланыс операторлары ҰҚК-мен бірлесе отырып, абоненттік деректер базасына және операторлардың есепке алуларына байланыстың қорғалған арналарын пайдалана отырып, қашықтан қатынау жабдықтарын қосуға және пайдалануға техникалық жағдайлар әзірлейді және олардың орындалуын қамтамасыз етеді. Қашықтан қатынау жабдықтарын қосуды, пайдалануды, оған техникалық қызмет көрсетуді ҰҚК жүзеге асырады.
 

      32. Байланыс операторлары тоқсан сайын АБА-ға және ҰҚК-ге келесі тоқсанда байланыс желілерін дамыту жоспары, жоспарланып отырған байланыс жабдықтарын сатып алу, ұсынылатын байланыс қызметінің тізбесін кеңейту немесе өзгерту туралы мәліметтер ұсынып отырады.

5. Интернет провайдерлерінің жабдықтарында жүзеге
асырылған қосылулар туралы жазбаларды есепке алу,
тіркеу, сақтау және ұсыну тәртібі

      33. Интернет провайдерлері бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, пайдаланушылармен болған қосылулар туралы жазбаларды электронды түрде есепке алуды, тіркеуді және сақтауды жүзеге асырады.
 

      34. Жедел-іздестіру қызметінің субъектілері Қазақстан Республикасы заңнамаларының талаптарын сақтай отырып, құқыққа қарсы іс-әрекет фактілерін құжаттау үшін жүзеге асырылған қосылулар туралы ақпарат алуға құқылы.
 

      35. Провайдер абоненттің жалғанатын ену жөніндегі Интернет желісіне кесте түрінде жүргізілген жалғанатын сессияларды тұрақты түрде тіркеуді жүзеге асырады.
 

      36. Абонент санақ кестесінің мынадай негізгі өрістері болуы тиіс:
      1) пайдаланушының логині;
      2) стандартты форматтағы уақыты;
      3) жазба түрі (қосылу немесе ағыту);
      4) пайдаланушының желіге берген трафигі;
      5) пайдаланушының желіден алған трафигі;
      6) сессияның бірегейлендіру нөмірі;
      7) желіде болу уақыты;
      8) ажырау себебі;
      9) пайдаланушының компьютеріне бөлінген қосылу хаттамасы;
      10) пайдаланушының компьютеріне бөлінген ІР-адресі;
      11) қайта қоңырау шалу нөмірі;
      12) абоненттің шығыс нөмірі;
      13) қосу туралы қызметтік ақпарат;
      14) мәліметтерді алу жылдамдығы;
      15) мәліметтерді беру жылдамдығы.
 

      37. Күн сайын белгілі бір уақытта провайдер белгілі бір кезеңде (өткен сағатта, тәулікте) жиналған абоненттерді қосу статистикасы бар кестені жаңа қайта жазуға болмайтын компакт-дискіге жазуды жүзеге асырады.
 

      38. Аталған компакт-дискілер осы Ереженің қосымшасына сәйкес нысан бойынша арнайы есепке алу журналында тіркеледі және олардың қауіпсіздігін қамтамасыз ететін жеке орын жайларда сақталады.
 

      39. Компакт-дискілер бір жылға дейін мұрағатта сақталып, осы уақыт біткен соң жоюға жатады.
 

      40. Жедел-іздестіру қызметінің субъектісі жүзеге асырылған қосылулар туралы ақпаратты алу үшін провайдерге прокурордың санкциясы бар техникалық байланыс арналарынан, компьютерлік жүйелерден және өзге де техникалық құралдардан ақпараттарды алу туралы қаулыны, сондай-ақ "құпиялық" белгісі бар ресми бланкіде сұрау жолдайды.
      Сұрауда абоненттің нөмірі және (немесе) IP-адресі және қосылулардың сұранылатын уақыт мерзімі, сол мерзімде жүзеге асырылған қосылулар бойынша мәліметтер беру қажет.
      Техникалық байланыс арналарынан, компьютерлік жүйелерден және басқа да техникалық құралдардан ақпаратты алу шараларын жүргізуге жедел-іздестіру қызметі субъектісінің қаулысында Қазақстан Республикасының мемлекеттік құпиялары қатарына жататын мәліметтер болмауы тиіс.
      Интернет-провайдер байланыс арналарынан, компьютерлік жүйелерден және басқа да техникалық құралдардан ақпаратты алу туралы мәліметтерді беруді шектеулі рұқсаты бар жекелеген есептеу құжаттарына тіркейді және іс-шараның бастамашысына орындалған қаулыны қайтарады.
      Байланыс операторының құқық қорғау органдарының қаулыларынан көшірмелер алуларына тыйым салынады.
 

      41. Провайдер сұрау салудың талаптарына сәйкес жүзеге асырылған қосулар туралы ақпаратты дайындауды өз бетімен жүзеге асырады және жауабын іс-шараны өткізуші бастамашыға жібереді. Қосулар жазылған компакт-дискілер сұрау салу бастамашысына берілмейді.

                                Қазақстан Республикасы Ұлттық    
                               қауіпсіздік комитеті Төрағасының  
                               2004 жылғы 20 қыркүйектегі N 179  
                                 және Қазақстан Республикасы     
                                Ақпараттандыру және байланыс    
                               жөніндегі агенттігі Төрағасының   
                               міндетін атқарушының 2004 жылғы   
                              20 қыркүйектегі N 199-П бірлескен  
                                   бұйрығымен бекітілген        
                                 Қазақстан Республикасының      
                                телекоммуникация желілерінде
                                жедел-іздестіру іс-шараларын     
                             жүргізетін аппараттық-бағдарламалық 
                              және техникалық құралдарды енгізу  
                              және пайдалану кезінде мемлекеттік 
                                органдар мен ұйымдардың өзара   
                                 іс-қимыл ережелеріне қосымша     

           Жүзеге асырылған қосулар туралы мәліметтері бар
             компакт-дискілердегі тіркеу және есепке алу
                               журналы

___________________________________________________________________
CD-R N|Жазу уақыты |Тіркеу уақыты (сағ.,|Жауапты адамның| CD-R
және |(сағ., мин.,|  мин., сек., күні, | аты-жөні және |сақтау
тіркеу|сек., күні, |     айы, жылы)     |       қолы    | орны
кезеңі| айы, жылы) |                    |               |
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________

Об утверждении Правил взаимодействия государственных органов и организаций при внедрении и эксплуатации аппаратно-программных и технических средств проведения оперативно-розыскных мероприятий на сетях телекоммуникаций Республики Казахстан

Совместный приказ Председателя Комитета национальной безопасности Республики Казахстан от 20 сентября 2004 года N 179 и и.о. Председателя Агентства Республики Казахстан по информатизации и связи от 20 сентября 2004 года N 199-п. Зарегистрирован Министерством юстиции Республики Казахстан 5 ноября 2004 года N 3187. Утратил силу совместным приказом Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 23 апреля 2012 года № 196 и Председателя Комитета национальной безопасности Республики Казахстан от 28 апреля 2012 года № 194

      Сноска. Утратил силу совместным приказом Министра транспорта и коммуникаций РК от 23.04.2012 № 196 и Председателя Комитета национальной безопасности РК от 28.04.2012 № 194.

      В соответствии с Законами Республики Казахстан  "Об оперативно -розыскной деятельности" и "О связи",  Указом Президента Республики Казахстан от 13 июня 2003 года N 1107 "О дальнейшем совершенствовании системы государственного управления Республики Казахстан",  постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 августа 2001 года N 1081 "О дополнительных мерах по обеспечению проведения оперативно-розыскных мероприятий на сетях телекоммуникаций Республики Казахстан", в целях установления единого порядка взаимодействия уполномоченных органов и организаций Республики Казахстан при подготовке и проведении специальных оперативно-розыскных мероприятий на сетях телекоммуникаций Республики Казахстан  ПРИКАЗЫВАЕМ:
 

      1. Утвердить прилагаемые Правила взаимодействия государственных органов и организаций при внедрении и эксплуатации аппаратно-программных и технических средств проведения оперативно-розыскных мероприятий на сетях телекоммуникаций Республики Казахстан.
 

      2. Признать утратившим силу  совместный приказ Председателя Комитета национальной безопасности Республики Казахстан от 20 марта 2002 года N 42 и Заместителя Премьер-Министра - И.О. Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 29 марта 2002 года N 103-I "Об утверждении Правил взаимодействия государственных органов и организаций Республики Казахстан при установке и эксплуатации аппаратно-программных и технических средств проведения оперативно-розыскных мероприятий на сетях телекоммуникаций Республики Казахстан", зарегистрированный за N 1831 (Бюллетень нормативных правовых актов центральных исполнительных и иных государственных органов Республики Казахстан, 2002г., N 21, стр. 621).
 

      3. Настоящий приказ вступает в силу со дня его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

      Председатель Комитета            И.О. Председателя Агентства
      национальной безопасности        Республики Казахстан
      Республики Казахстан             по информатизации и связи


      Согласовано
 
      Генеральный прокурор
      Республики Казахстан

             

Утверждены совместным приказом  
 
Председателя Комитета национальной
безопасности Республики Казахстан
от 20 сентября 2004 года N 179  

И.О. Председателя Агентства   
Республики Казахстан      
по информатизации и связи    
от 20 сентября 2004 года N 199-п

 

ПРАВИЛА
взаимодействия государственных органов и организаций
при внедрении и эксплуатации аппаратно-программных и 
технических средств проведения оперативно-розыскных 
мероприятий на сетях телекоммуникаций Республики Казахстан 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила устанавливают единый порядок взаимодействия Комитета национальной безопасности Республики Казахстан (далее - КНБ), Агентства Республики Казахстан по информатизации и связи (далее - АИС), аккредитованных органов по сертификации и операторов связи при внедрении и эксплуатации аппаратно-программных и технических средств проведения специальных оперативно-розыскных мероприятий (далее - СОРМ) на сетях телекоммуникаций Республики Казахстан.
      2. Основные понятия, применяемые в настоящих Правилах:
      1) орган по сертификации - юридическое лицо, аккредитованное на проведение работ по сертификации оборудования связи в части обеспечения проведения СОРМ в порядке, установленном государственной системой сертификации Республики Казахстан;
      2) оператор связи - физическое или юридическое лицо, получившее лицензию на предоставление услуг связи в порядке, установленном законодательным актом Республики Казахстан о лицензировании;
      3) оборудование связи - компонент сетей проводной, беспроводной телефонной связи и передачи информации операторов связи, обеспечивающий формирование каналов связи между абонентами в соответствии с задаваемыми идентификационными признаками абонентов;
      4) средства специальных оперативно-розыскных мероприятий (далее - средства СОРМ) - технические и аппаратно-программные средства оборудования связи, обеспечивающие проведение СОРМ на сетях телекоммуникаций Республики Казахстан;
      5) оборудование вынесенного пульта управления (далее - оборудование ВПУ) - комплект аппаратно-программных и технических средств, не входящих в состав оборудования связи, размещаемых на объекте связи и обеспечивающих управление средствами СОРМ;
      6) комплекс средств СОРМ - комплекс технических средств КНБ и оператора связи, включающий средства СОРМ, оборудование ВПУ, каналообразующее оборудование, линии и каналы связи;
      7) установленные требования - требования нормативных правовых актов Республики Казахстан и нормативных документов по стандартизации и сертификации к оборудованию связи в части обеспечения проведения СОРМ;
      8) идентификационный признак абонента - признак, по которому определяется абонент в системе связи (индивидуальный абонентский номер оконечного оборудования, адрес электронной почты, IP-адрес, логин, идентификатор оконечного оборудования (IMEI), международный системный идентификатор абонента (IMSI, TMSI);
      9) провайдер - оператор связи, уполномоченный на предоставление юридическим и физическим лицам услуг по доступу в сеть Интернет;
      10) неперезаписываемый компакт-диск - накопитель информации, запись на который производится однократно по технологии оптической записи (Writable compact disc, CD-R).
      3. Внедрение комплексов средств СОРМ производится на оборудовании систем проводной и беспроводной связи, а также на оборудовании сетей передачи информации.
      4. Сведения по вопросам внедрения и эксплуатации комплексов средств СОРМ относятся к государственным секретам Республики Казахстан и должны приниматься, передаваться, пересылаться и храниться в порядке, установленном  Законом Республики Казахстан "О государственных секретах".
      5. Взаимодействие уполномоченных органов и организаций Республики Казахстан по вопросам обеспечения проведения СОРМ должно основываться на принципах законности, обеспечения сохранности сведений, составляющих государственную и иную охраняемую законом тайну, недопущения раскрытия форм и методов проведения указанных мероприятий на сетях телекоммуникаций, взаимного соблюдения интересов сторон.
      6. Спорные вопросы, возникающие при внедрении, подключении и эксплуатации комплексов средств СОРМ, решаются в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

       2. Порядок взаимодействия государственных органов и 
организаций при внедрении и эксплуатации аппаратно-программных 
и технических средств проведения оперативно-розыскных 
мероприятий на сетях телекоммуникаций Республики Казахстан

      7. АИС:
      1) устанавливает, по согласованию с КНБ, сроки готовности оборудования связи в части обеспечения проведения СОРМ;
      2) в случаях, предусмотренных законодательством, решает вопрос о приостановлении действия лицензии на срок до шести месяцев с указанием причины приостановления или обращается в суд об отзыве лицензии.
      8. КНБ:
      1) обеспечивает эксплуатацию комплексов средств СОРМ без ухудшения технических параметров оборудования и каналов связи операторов связи;
      2) контролирует функционирование комплексов средств СОРМ;
      3) проводит комиссионные расследования причин сбоев и аварий, происходящих в ходе эксплуатации комплексов средств СОРМ;
      4) уведомляет АИС о нарушении оператором связи требований, содержащихся в лицензии, сроков подготовки или модернизации, проведения сертификации оборудования связи, внедрения и ввода в эксплуатацию комплексов средств СОРМ, а также условий эксплуатации комплексов средств СОРМ на объектах связи.
      9. АИС и КНБ совместно:
      1) контролируют наличие средств СОРМ в составе действующего и вновь вводимого в эксплуатацию оборудования связи, а также наличие сертификатов соответствия на продукцию, подлежащую обязательной сертификации, в части обеспечения проведения СОРМ, выданных органами по сертификации;
      2) организуют на плановой основе проверки функционирования средств СОРМ, а также наличия в оборудовании связи незаявленных функций и услуг; 
      3) разрабатывают, согласовывают нормативные документы в области сертификации оборудования связи, а также внедрения и эксплуатации комплексов средств СОРМ;
      4) рассматривают заявления физических и юридических лиц, принимают участие в комиссионных расследованиях причин аварий или происшествий, происходящих в ходе эксплуатации комплексов средств СОРМ;
      5) разрабатывают нормативные требования к оборудованию связи в части обеспечения проведения СОРМ, нормативные и технические документы по вопросам внедрения и эксплуатации комплексов средств СОРМ.
      10. Операторы связи:
      1) обеспечивают наличие и бесперебойное функционирование средств СОРМ в составе действующего и вновь вводимого в эксплуатацию оборудования связи, при подключении и эксплуатации комплексов средств СОРМ предоставляют необходимые аппаратные (коммутационные) ресурсы оборудования связи;
      2) предоставляют на сертификацию оборудование связи, подлежащее обязательной сертификации в части обеспечения проведения СОРМ, и/или должны иметь в наличии сертификат соответствия; 
      3) предоставляют в КНБ необходимые технические сведения об оборудовании связи в части обеспечения проведения СОРМ;
      4) в установленном законодательством порядке обеспечивают доступ КНБ к информации, содержащей идентификационные признаки и личные данные абонентов;
      5) техническими и организационными мерами реализуют систему персональной регистрации и идентификации всех абонентов сети связи;
      6) предоставляют в пользование КНБ на договорных условиях необходимые служебные помещения на объектах связи и при необходимости площади для размещения оборудования ВПУ, а также транспортные каналы связи необходимой емкости и трассы для прокладки кабельных коммуникаций;
      7) обеспечивают незамедлительное восстановление работоспособности средств СОРМ в случае нарушений их функционирования;
      8) обеспечивают сохранность оборудования ВПУ, размещенного на объектах связи, создают необходимые условия для его эксплуатации, включая электроснабжение, заземление, климатические условия;
      9) совместно с КНБ обеспечивают режим эксплуатации комплексов средств СОРМ, исключающий возможность несанкционированного доступа и использования.

       3. Порядок подготовки или модернизации оборудования
связи для обеспечения проведения СОРМ

      11. Операторы связи в соответствии с установленными требованиями нормативных документов к средствам проведения СОРМ оборудования проводной телефонной связи, беспроводной подвижной связи, сетей передачи информации осуществляют подготовку или модернизацию действующего и вновь вводимого в эксплуатацию оборудования связи в части обеспечения проведения СОРМ. В этих целях операторы связи производят при необходимости изменения в объеме, конфигурации и схемах подключений оборудования связи.
      12. Операторы связи при заключении договоров на поставку или модернизацию оборудования связи предусматривают наличие в его составе средств СОРМ в соответствии с установленными требованиями, а также обеспечение технической поддержки со стороны производителей оборудования связи при внедрении и эксплуатации средств СОРМ. При этом перечень и технические спецификации оборудования, которое в соответствии с требованиями нормативных актов должно иметь в своем составе средства СОРМ, а также ввоз указанного оборудования связи на территорию Республики Казахстан операторы связи согласовывают с КНБ.
      13. КНБ может устанавливать операторам связи обязательные к выполнению сроки подготовки или модернизации оборудования связи в части обеспечения проведения СОРМ, а также осуществления его сертификации, при этом сроки на подготовку или модернизацию оборудования связи не должны превышать шести календарных месяцев, на сертификацию оборудования связи - трех календарных месяцев.
      14. Для обеспечения подготовки или модернизации действующего и вновь вводимого в эксплуатацию оборудования связи в части обеспечения проведения СОРМ КНБ предоставляет операторам связи необходимые технические сведения, оказывает консультативную и методическую помощь.
      15. Выполнение изменений в оборудовании связи (замена, расширение), которые оказывают влияние на обеспечение проведения СОРМ, а также ввод в эксплуатацию нового оборудования связи, которое в соответствии с установленными требованиями должно иметь в своем составе средства СОРМ, операторы связи согласовывают с АИС и КНБ не менее чем за три календарных месяца до планируемого проведения работ.
      16. При расширении или изменении перечня предоставляемых услуг связи операторы связи уведомляют об этом АИС и КНБ.
      17. При выявлении функций оборудования связи, не заявленных при проведении сертификации, КНБ направляет уведомления АИС, оператору связи и органу по сертификации о необходимости проведения повторной сертификации.

       4. Порядок внедрения и эксплуатации комплексов средств СОРМ

      18. В целях организации взаимодействия в области обеспечения проведения СОРМ операторы связи и КНБ заключают двусторонние соглашения, в которых отражаются вопросы:
      конфиденциальности;
      предоставления КНБ необходимой информации;
      предоставления помещений и каналов связи;
      выделения мест для размещения оборудования и трасс для прокладки кабелей;
      доступа на объекты связи представителей КНБ;
      регламентирования взаимодействия при внедрении и эксплуатации комплексов средств СОРМ;
      обеспечения условий эксплуатации и сохранности комплексов средств СОРМ, организации их технического обслуживании и ремонта.
      19. КНБ и операторы связи ежегодно в первом квартале текущего года разрабатывают и утверждают планы мероприятий на год по развертыванию и вводу в эксплуатацию комплексов средств СОРМ на объектах связи.
      20. Операторы связи совместно с КНБ разрабатывают технические условия на внедрение и эксплуатацию комплексов средств СОРМ на объектах связи и обеспечивают их совместное выполнение, включая подготовку и техническую поддержку помещений, линий и каналов связи, электропитания, климатических условий.
      21. КНБ оборудует помещения, выделенные в его пользование на объектах связи, средствами пожаротушения и охранной сигнализации, обеспечивает соблюдение в помещениях условий противопожарной безопасности и санитарии.
      22. Внедрение и ввод в эксплуатацию комплексов средств СОРМ на объектах связи осуществляет КНБ совместно с операторами связи на основании соглашений и в соответствии с планами мероприятий. Для выполнения работ могут привлекаться сторонние подрядные организации.
      23. При выполнении работ на объектах связи по внедрению и вводу в эксплуатацию комплексов средств СОРМ операторы связи обеспечивают техническую поддержку пуско-наладочных и тестовых работ, в том числе со стороны поставщика оборудования связи.
      24. Техническое обслуживание и ремонт средств СОРМ осуществляют операторы связи. Техническое обслуживание и ремонт оборудования ВПУ осуществляет КНБ.
      25. Эксплуатация комплексов средств СОРМ осуществляется в соответствии с утвержденными техническими условиями. Операторы связи обеспечивают техническую поддержку функционирования средств СОРМ в ходе их эксплуатации, в том числе со стороны поставщика оборудования связи.
      26. КНБ совместно с операторами связи осуществляет периодические проверки условий эксплуатации комплексов средств СОРМ на объектах связи. Оператор связи предпринимает незамедлительные меры по устранению выявленных нарушений.
      27. При выявлении нарушений функционирования средств СОРМ КНБ извещает оператора связи о необходимости восстановления их работоспособности. Если оператор связи не предпринимает незамедлительных мер по восстановлению работоспособности средств СОРМ, КНБ направляет в АИС уведомление о нарушении условий действия лицензии.
      28. КНБ и операторы связи совместно обеспечивают оперативное устранение возникающих сбоев, неисправностей, аварий в ходе эксплуатации комплексов средств СОРМ.
      29. Операторы связи несут ответственность за сохранность установленных на объектах связи комплексов средств СОРМ, а также за соблюдение правил их эксплуатации и обеспечивают восстановление оборудования в случае его порчи или утраты.
      30. При возникновении повреждений, аварий оборудования связи, средств СОРМ, оборудования ВПУ и другого оборудования, связанных с эксплуатацией комплексов средств СОРМ, КНБ и операторы связи с привлечением АИС проводят комиссионные расследования, в ходе которых устанавливаются обязанности сторон по восстановлению работоспособности оборудования.
      31. Операторы связи совместно с КНБ разрабатывают технические условия на подключение и эксплуатацию оборудования удаленного доступа с использованием защищенных каналов связи к абонентским базам данных и учетам оператора и обеспечивают их выполнение. Подключение, эксплуатацию, техническое обслуживание оборудования удаленного доступа осуществляет КНБ.
      32. Операторы связи ежеквартально предоставляют в АИС и КНБ сведения о планах развития сети связи в следующем квартале, планируемом приобретении оборудования связи, расширении или изменении перечня предоставляемых услуг связи.

       5. Порядок учета, регистрации, хранения и предоставления
записей об осуществленных соединениях на оборудовании
провайдеров Интернета

      33. Провайдеры Интернета с использованием программного и аппаратного обеспечения осуществляют в электронном виде учет, регистрацию и хранение записей о произведенных пользователями соединениях.
      34. Субъекты оперативно-розыскной деятельности вправе получать информацию об осуществленных соединениях для документирования фактов противоправной деятельности с соблюдением требований законодательства Республики Казахстан.
      35. Провайдер осуществляет постоянную регистрацию произведенных коммутируемых сессий в виде таблиц абонента сети Интернет по коммутируемому доступу.
      36. Таблица со статистикой абонента должна содержать следующие основные поля:
      1) логин пользователя;
      2) время в стандартном формате;
      3) тип записи (соединение или отсоединение);
      4) трафик, переданный пользователем в сеть;
      5) трафик, полученный пользователем из сети;
      6) идентификационный номер сессии;
      7) время нахождения в сети;
      8) причина разъединения;
      9) выделяемый компьютеру пользователя протокол соединения;
      10) выделяемый компьютеру пользователя IP-адрес;
      11) номер дозвона;
      12) исходящий номер абонента;
      13) служебная информация о соединении;
      14) скорость получения данных;
      15) скорость передачи данных.
      37. Ежедневно в определенное время провайдером осуществляется запись на новый неперезаписываемый компакт-диск накопленных за определенный период (за истекшие часы, сутки) таблиц со статистикой соединений абонентов.
      38. Указанные компакт-диски регистрируются в специальном журнале учета по форме согласно приложению к настоящим Правилам и хранятся в отдельном помещении, обеспечивающем их безопасность.
      39. Компакт-диски хранятся в архиве в течение одного года, по истечении которого подлежат уничтожению.
      40. Для получения информации об осуществленных соединениях субъект оперативно-розыскной деятельности направляет провайдеру санкционированное прокурором постановление о снятии информации с технических каналов связи, компьютерных систем и иных технических средств, а также запрос на официальном бланке с грифом "конфиденциально".
      В запросе должен указываться номер абонента и (или) IP-адрес и запрашиваемый период времени соединений, за который необходимо предоставить сведения по осуществленным соединениям.
      Постановление субъекта оперативно-розыскной деятельности на проведение мероприятия по снятию информации с технических каналов связи, компьютерных систем и иных технических средств не должно содержать сведений, отнесенных к государственным секретам Республики Казахстан.
      Провайдер Интернета регистрирует выдачу сведений о снятии информации с технических каналов связи, компьютерных систем и иных технических средств в отдельных учетных документах с ограниченным доступом и возвращает инициатору мероприятия исполненное постановление.
      Снятие оператором связи копий с постановлений правоохранительных органов запрещается.
      41. Провайдер самостоятельно осуществляет подготовку информации об осуществленных соединениях в соответствии с требованиями запроса и направляет ответ инициатору мероприятия. Компакт-диски с записями соединений инициатору запроса не предоставляются.

      

Приложение                 
к Правилам взаимодействия государственных  
органов и организаций при внедрении и   
эксплуатации аппаратно-программных и   
технических средств проведения     
оперативно-розыскных мероприятий на сетях 
телекоммуникаций Республики Казахстан,  
утвержденных совместным приказом     
Председателя Комитета национальной    
безопасности от 20 сентября 2004 года N 179
и И.О. Председателя Агентства Республики 
Казахстан по информатизации и связи   
от 20 сентября 2004 года N 199-П    


                             Журнал
          регистрации и учета компакт-дисков с данными об 
                     осуществленных соединениях  

________________________________________________________________
N и учетный |Время записи|   Время    |ФИО и подпись  |  Место |
период CD-R |(час., мин.,|регистрации |ответственного |хранения|
            |сек., дата, |(час., мин.,|     лица      |  CD-R  |
            |месяц, год) |сек., дата, |               |        |
            |            |месяц, год) |               |        |
____________|____________|____________|_______________|________|
____________|____________|____________|_______________|________|