Салынып жатқан (салынбақшы болып белгіленген) объектілерге мониторинг жүргізу ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және сауда министрлігінің Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитеті төрағасының 2004 жылғы 21 қазандағы N 414 бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2004 жылғы 19 қарашада тіркелді. Тіркеу N 3210. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері агенттігі Төрағасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 217 Бұйрығымен

      Күші жойылды - ҚР Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері агенттігі төрағасының 2009.12.04 № 217 бұйрығымен.

      "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" Қазақстан Республикасы  Заңының  33-бабының 6-тармағын және Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің 2003 жылғы 13 қазандағы N 248-ө  өкімін  орындау мақсатында БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған Салынып жатқан (салынбақшы болып белгіленген) объектілерге мониторинг жүргізу ережесі бекітілсін.
      2. Сәулет-құрылыс бақылау, инспекциялау және лицензиялау басқармасы:
      осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде белгіленген тәртіппен мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз етсін;
      мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін осы бұйрықты салалық бұқаралық ақпарат құралдарында жарияласын.
      3. "Салынып жатқан (салынбақшы болып белгіленген) объектілерге мониторинг жүргізу тәртібін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Индустрия және сауда министрлігінің Құрылыс істері жөніндегі комитеті төрағасының 2004 жылғы 16 маусымдағы N 276 бұйрығының күші жойылсын.
      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау төрағаның орынбасары А.Ұ. Қарамановқа жүктелсін.
      5. Осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткен күннен бастап күшіне енеді. 

      Төраға

Қазақстан Республикасы        
Индустрия және сауда министрлігінің 
Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық  
шаруашылық істері комитеті төрағасының
2004 жылғы 21 қазандағы N 414 бұйрығымен
бекітілген                

  Салынып жатқан (салынбақшы болып белгіленген)
объектілерге мониторинг жүргізу
ЕРЕЖЕСІ 1. Жалпы ережелер

      1. Салынып жатқан (салынбақшы болып белгіленген) объектілерге мониторинг жүргізу ережесі (бұдан әрі - Ереже) "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" Қазақстан Республикасының  Заңын  (бұдан әрі - Заң) іске асыру мақсатында әзірленді.

      2. Салынып жатқан (салынбақшы болып белгіленген) объектілердің мониторингі (бұдан әрі - мониторинг) объектілердің құрылысына бақылау жүргізетін бірыңғай республикалық жүйе болып табылады және ақпараттар жинайды, олардың жай-күйін және сәулет, қала құрылысы мен құрылыс қызметінің объектілерінің өзгерісін талдайды, бағалайды әрі болжайды.

      3. Мониторингті:
      1) Сәулет, қала құрылысы және құрылыс істері жөніндегі уәкілетті мемлекеттік орган (бұдан әрі - Уәкілетті орган);
      2) Уәкілетті органның облыстар мен Астана және Алматы қалаларындағы аумақтық сәулет-құрылыс бақылау, инспекциялау және лицензиялау басқармалары (бұдан әрі - аумақтық бөлімшелер) жүзеге асырады.

      4.  Заңның  33-бабына сәйкес аумақтық бөлімшелердің сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметінің субъектілерінен осы Ереженің 1 және 2-қосымшаларына сәйкес салынып жатқан (салынбақшы болып белгіленген) объектілер жөніндегі ақпаратты сұрауға құқығы бар.
      Аумақтық бөлімшелер өз кезегінде мониторинг бойынша Уәкілетті органға ұдайы есеп беріп отырады.

  2. Мониторингтің негізгі мақсаты және
міндеттері

      5. Салынып жатқан (салынбақшы болып белгіленген) объектілердің мониторингі сәулет-құрылыс бақылауын жүргізу, құрылыс сапасы, экологиялық қауіпсіздік пен қоршаған ортаны қорғау үшін заңнамалармен және өзге де мемлекеттік нормативтермен бекітілген нормалар мен талаптарды сақтауды қамтамасыз ету, қауіпті (зиянды) табиғи және техногендік құбылыстар мен процестердің алдын алу, сондай-ақ заңнамада белгіленген тәртіппен тарихи, мәдени құндылықтар деп танылған аумақтар мен объектілерді сақтау жолымен халықтың өмір сүруі мен тіршілік етуіне қолайлы және қауіпсіз орта қалыптастыруға қатысу мақсатында жүзеге асырылады.

      6. Мыналар:
      1) сәулеттік келбетті жақсартуға, құрастырмалардың, инженерлік жүйелер мен технологиялық жабдықтардың төзімділігі мен сенімділігін, пайдаланған кезде салынған объектілердің тұрақты жұмыс істеуін қамтамасыз етуге бағытталып жасалған жобалау құжаттамасын жетілдіру және сапасын арттыру бойынша жобалау ұйымдарының қызметі;
      2) құрылыс материалдары, бұйымдары мен құрастырмалары өндірісінің саласында шығарылған құрылыс өнімдерінің сапасы;
      3) қызметкерлердің біліктілігі және өндірістік қуат, сондай-ақ мердігерлік және қосалқы мердігерлік ұйымдардың жабдықталуы;
      4) объектілер мен кешендерде жүргізілген құрылыс-монтаж жұмыстарының сапасы туралы ақпараттарды жинау және талдау үшін мониторинг жүргізіледі.

      7. Жоспарланған құрылыс, құрылыс алаңының жай-күйі, құрылыс-монтаж жұмыстарының және қолданылатын құрылыс материалдарының, бұйымдары мен құрастырмаларының сапасын жақсартуға бағытталған шаралар туралы деректерді жинау және талдау мынадай мақсаттарда жүргізіледі:
      1) өңірлер шегінде құрылыс индустриясы базасының дамуын болжау;
      2) сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласында қолданылып жүрген заңнамаларды, құрылыс нормалары мен ережелерін және өзге де мемлекеттік нормативтерді бұза отырып салынған объектілерді анықтау;
      3) өз еркімен объектілерді салу, сапасыз құрылыс материалдарын шығару, төзімділігі мен беріктігі бойынша сапа сертификаты жоқ немесе зертханалық сынақтан өтпеген құрылыс материалдарын, бұйымдары мен құрастырмаларын пайдалану фактілері бойынша әкімшілік шаралар қолдану үшін материалдар дайындау;
      4) мониторингтің қорытындылары бойынша республикалық және өңіраралық кеңес ұйымдастыру әрі өткізу, ақпараттық-талдамалық жұмыстар материалдарын баспасөзде жариялау;
      5) мемлекеттік сәулет-құрылыс бақылауын жүзеге асыратын мамандар үшін біліктілікті жетілдіру курстарын ұйымдастыру;
      6) құрылыс саласын дамыту мәселелері, салынып жатқан объектілердің ағымдағы сапасы бойынша халықты және мемлекеттік басқару органдарын ақпараттық қамтамасыз ету.

  3. Мониторинг жүргізу

      8. Құрылыс объектілеріндегі құрылыс-монтаж жұмыстарының, қолданылатын құрылыс материалдарының сапасына тексеру жүргізе отырып, сондай-ақ заңнамада белгіленген тәртіппен бекітілген қалаларды (аудандарды) дамытудың бас жоспарларының шешімдерін сақтай отырып, мониторинг бойынша аумақтық бөлімшелер есеп береді.

      9. Объектілерге мониторинг жүргізетін мемлекеттік сәулет-құрылыс инспекциясы өкілдерінің заңнамада белгіленген тәртіппен жергілікті сәулет және қала құрылысы органдарынан, тапсырыс берушілерден, мердігерлік және жобалау ұйымдарынан объектілерді орналастыру мәселелері, құны және қаржыландыру көздері бойынша ақпараттар мен материалдарды, атқарушы және техникалық құжаттамаларды талап етуге құқығы бар.

Об утверждении Правил ведения мониторинга строящихся (намечаемых к строительству) объектов

Приказ Председателя Комитета по делам строительства жилищно-коммунального хозяйства Министерства индустрии и торговли Республики Казахстан от 21 октября 2004 года № 414. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 ноября 2004 года № 3210. Утратил силу приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства от 4 декабря 2009 года № 217

      Сноска. Утратил силу приказом Председателя Агентства РК по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства от 04.12.2009 № 217.

      Во исполнение пункта 6  статьи 33 Закона Республики Казахстан "Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан" и  распоряжения Премьер-Министра Республики Казахстан от 13 октября 2003 года № 248  ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила ведения мониторинга строящихся (намечаемых к строительству) объектов.
      2. Управлению архитектурно-строительного контроля, инспектирования и лицензирования:
      обеспечить в установленном порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      после государственной регистрации опубликовать настоящий приказ в средствах массовой информации.
      3. Отменить Приказ Председателя Комитета по делам строительства Министерства индустрии и торговли Республики Казахстан от 16 июня 2004 года № 276 "Об утверждении Порядка ведения мониторинга строящихся (намечаемых к строительству) объектов". 
      4. Контроль за исполнением данного приказа возложить на заместителя председателя Караманова А.У.
      5. Настоящий приказ вступает в силу со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан. 

       Председатель  

        

Утверждены                            
приказом Председателя Комитета по делам           
строительства жилищно-коммунального хозяйства      
Министерства индустрии и торговли             
Республики Казахстан                      
от 21 октября 2004 года N 414                  
    

Правила
ведения мониторинга строящихся (намечаемых
к строительству) объектов 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила ведения мониторинга строящихся (намечаемых к строительству) объектов (далее - Правила) разработаны в целях реализации  Закона Республики Казахстан "Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан" (далее - Закон).
      2. Мониторинг строящихся (намечаемых к строительству) объектов (далее - мониторинг) представляет собой единую республиканскую систему наблюдений за строительством объектов, и включает в себя сбор информации, анализ, оценку и прогноз состояния и изменения объектов архитектурной, градостроительной и строительной деятельности.
      3. Мониторинг осуществляют:
      1) Уполномоченный государственный орган по делам архитектуры, градостроительства и строительства (далее - Уполномоченный орган);
      2) территориальные управления архитектурно-строительного контроля, инспектирования и лицензирования Уполномоченного органа в областях и городах Астана и Алматы (далее - территориальные подразделения).
      4. В соответствии со  статьей 33 Закона, территориальные подразделения вправе запрашивать от субъектов архитектурной, градостроительной и строительной деятельности информацию по строящимся (намечаемым к строительству) объектам согласно приложениям 1 и 2 к настоящим Правилам.
      Территориальные подразделения в свою очередь, представляют регулярный отчет по мониторингу в Уполномоченный орган.

       2. Основные цели и задачи мониторинга

      5. Мониторинг строящихся (намечаемых к строительству) объектов осуществляется в целях участия в формировании благоприятной и безопасной среды обитания и жизнедеятельности населения путем ведения архитектурно-строительного контроля, обеспечения соблюдения норм и требований к качеству строительства, экологической безопасности и охране окружающей среды, установленных законодательством и иными государственными нормативами, предупреждения опасных (вредных) природных и техногенных явлений и процессов, а также сохранности территорий и объектов, признанных историческими, культурными ценностями в порядке, установленном законодательством.
      6. Мониторинг проводится для сбора и анализа информации о:
      1) деятельности проектных организаций по совершенствованию и повышению качества выпускаемой проектной документации, направленной на улучшение архитектурного облика, обеспечение прочности и надежности конструкций, инженерных систем и технологического оборудования, устойчивости функционирования объектов при эксплуатации;
      2) качестве выпускаемой строительной продукции в сфере производства строительных материалов, изделий и конструкции;
      3) квалификации работников и производственном потенциале, а также оснащенности подрядных и субподрядных организаций;
      4) качестве выполняемых строительно-монтажных работ на объектах и комплексах.
      7. Сбор и анализ данных о планируемом строительстве, состоянии строительных площадок, мерах, направленных на улучшение качества строительно-монтажных работ и применяемых строительных материалов, изделий и конструкций, проводится с целью: 
      1) прогнозирования развития базы стройиндустрии в разрезе регионов;
      2) выявления объектов, строящихся с нарушением законодательства, строительных норм и правил и иных государственных нормативов, действующих в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности;
      3) подготовки материалов для применения административных мер по фактам самовольного строительства объектов, производство и применение строительных материалов, изделий и конструкций, не имеющих сертификата качества или не прошедших лабораторного испытания на прочность и долговечность;
      4) организации и проведения республиканских и кустовых совещаний по итогам мониторинга, публикации в печати материалов информационно-аналитической работы;
      5) организации курсов повышения квалификации для специалистов, осуществляющих государственный архитектурно-строительный контроль;
      6) информационного обеспечения населения и органов государственного управления по вопросам развития строительной отрасли, текущему качеству строящихся объектов.

       3. Ведение мониторинга

      8. Отчет территориальных подразделений по мониторингу представляется с учетом проверок качества строительно-монтажных работ объектов строительства, применяемых строительных материалов, а также соблюдением решений генеральных планов развития городов (районов), утвержденных в порядке, установленном законодательством.
      9. Представители государственной архитектурно-строительной инспекции, осуществляющие мониторинг объектов, имеют право требовать в установленном законодательством порядке от местных исполнительных органов, заказчиков, подрядных и проектных организаций информацию и материалы по вопросам размещения объектов, стоимости и источникам финансирования, исполнительную и техническую документацию. 

* * * 

       Приложение 1                   
к Правилам ведения мониторинга строящихся     
(намечаемых к строительству) объектов,       
утвержденным приказом Председателя Комитета по делам 
строительства и жилищно-коммунального хозяйства
Министерства индустрии и торговли Республики Казахстан
от 21 октября 2004 года № 414          

                                   МОНИТОРИНГ
                        намечаемых к строительству 
                объектов _______ области на _______ 200 г. 

____________________________________________________________________
№  | Объекты      |Заказчик|АПЗ   |Начало       |Сметная стои-|Приме-
п/п|(наименование,|        |выдано|строительства|мость в теку-|чания
   | адрес)       |        |      |и срок ввода |щих ценах    | 
___|______________|________|______|_____________|_____________|_____
1 |       2      |   3    |   4  |     5       |      6      |  7
___|______________|________|______|_____________|_____________|_____
___|______________|________|______|_____________|_____________|_____
___|______________|________|______|_____________|_____________|_____

              Приложение 2                  
к Правилам ведения мониторинга строящихся     
(намечаемых к строительству) объектов,       
утвержденным приказом Председателя Комитета по делам 
строительства и жилищно-коммунального хозяйства
Министерства индустрии и торговли Республики Казахстан
от 21 октября 2004 года № 414          

                             МОНИТОРИНГ
       строящихся объектов _______ области на _______ 200 г. 

_______________________________________________________________
№  | Объекты   |За- |Ген-  |Разра- |Начало       |Сметная стои-|
п/п|(наименова-|каз-|под-  |ботчик |строительства|мость в теку-|
   |ние, адрес)|чик |рядчик|проекта|и срок ввода |щих ценах    | 
___|___________|____|______|_______|_____________|_____________|
1 |      2    |  3 |   4  |   5   |      6      |      7      |
___|___________|____|______|_______|_____________|_____________|
___|___________|____|______|_______|_____________|_____________|
___|___________|____|______|_______|_____________|_____________|    
 
  Продолжение таблицы
__________________________________________________ 
Освоено средств  |Информация о      |  Примечания 
(тенге)          |состоянии объекта |
_________________|__________________|_____________
         8       |         9        |      10
_________________|__________________|_____________
_________________|__________________|_____________
_________________|__________________|_____________