Уәкілетті және жергілікті атқарушы органдарға бақылу жасауды жүзеге асыру ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Салық комитеті Төрағасының 2007 жылғы 9 маусымдағы N 393а Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет Министрлігінде 2007 жылғы 16 шілдеде Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 4808 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2009 жылғы 9 қаңтардағы N 5 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Қаржы министрінің 2009.01.09 N 5 бұйрығымен.

      -------------------- Бұйрықтан үзінді -------------------

      БҰЙЫРАМЫН:
      1. Осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес кейбір нормативтік құқықтық актілердің күші жойылды деп танылсын.
      2. ...
      3. ...
      4. Осы бұйрық 2009 жылғы 1 қаңтардан бастап күшіне енеді.

      Министр                                        Б.Жәмішев

Қазақстан Республикасы
Қаржы Министрдің   
2009 жылғы 9 қаңтардағы
№ 5 бұйрығына қосымша

Күші жойылған кейбір нормативтік құқықтық актілерінің тізбесі

      1. ....
      26. Уәкілетті және жергілікті атқарушы органдарға бақылау жасауды жүзеге асыру ережесін бекіту туралы Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Салық комитеті төрағасының 2007 жылғы 9 маусымдағы № 393 а бұйрығы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4808 болып тіркелді, "Заң газеті" газетінде 2007 жылғы 22 тамыздағы № 128, "Ресми газет" газетінде 2007 жылғы 22 қыркүйектегі № 38 жарияланды).
      .........

      Қолданушылардың назарына!!!
      Қаулының қолданысқа енгізілу тәртібін 4-тармақтан қараңыз.

      "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының Кодексін (Салық кодексі) іске асыру мақсатында БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған Уәкілетті және жергілікті атқарушы органдарға бақылау жүргізуді жүзеге асыру ережесі бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі Салық комитетінің Өндірістік емес төлемдер басқармасы (Г.Ә. Смағұлова) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігіне мемлекеттік тіркеуге жіберсін.

      3. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі Салық комитетінің ұйымдастыру-қаржылық қамтамасыз ету басқармасы (Р.Ю. Юсупов) осы бұйрықты мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін ресми жариялау бойынша шаралар қабылдасын.

      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Төраға

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасы
      Ақпараттандыру және байланыс
      агенттiгiнiң төрағасы
      2007 жылғы 24 сәуір

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасы
      Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын
      реттеу мен қадағалау агенттігінің төрағасы
      2007 жылғы 21 мамыр

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасы Жер ресурстарын
      басқару агенттiгiнiң төрағасы
      2007 жылғы 5 ақпан

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасының
      Бас прокуроры
      2007 жылғы 5 маусым

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасы Ұлттық
      қауіпсіздік комитетінің төрағасы
      2007 жылғы 8 маусым

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасы Жоғарғы
      Соты жанындағы Сот әкiмшілігі
      комитетінiң төрағасы
      2007 жылғы 8 қаңтар

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасының
      Қаржы министрлігінің Кедендік бақылау
      комитетінiң төрағасы
      2007 жылғы 17 қаңтар

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасының
      Қаржы министрлігінің Дәрменсіз борышкерлермен
      Жұмыс жөніндегі комитетінiң төрағасы
      2007 жылғы 22 қаңтар

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасының
      Ішкі істер министрі
      2007 жылғы 17 сәуір

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасының
      Денсаулық сақтау министрі
      2007 жылғы 2 наурыз

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасының
      Индустрия және сауда министрі
      2007 жылғы 19 ақпан

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасының
      Сыртқы істер министрі
      2007 жылғы 30 наурыз

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасының
      Мәдениет және ақпарат министрі
      2007 жылғы 5 наурыз

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасының
      Қорғаныс министрі
      2007 жылғы 23 сәуір

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасының
      Білім және ғылым министрі
      2007 жылғы 6 наурыз

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасының
      Қоршаған ортаны қорғау министрі
      2007 жылғы 31 қаңтар

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасының
      Ауыл шаруашылығы министрі
      2007 жылғы 25 қаңтар

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникация министрі
      2007 жылғы 4 сәуір

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасының
      Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрі
      2007 жылғы 26 ақпан

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасының
      Туризм және спорт министрi
      2007 жылғы 12 ақпан

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасының
      Төтенше жағдайлар министрi
      2007 жылғы 14 наурыз

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасының
      Энергетика және минералдық ресурстар министрі
      2007 жылғы 9 сәуір

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасының
      Әділет министрі
      2007 жылғы

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасының
      Ұлттық банкінің төрағасы
      2007 жылғы 28 мамыр

Қазақстан Республикасы Қаржы
министрлігінің Салық комитеті
төрағасының       
2007 жылғы 9 маусымдағы  
N 393а бұйрығымен бекітілген

Уәкiлеттi және жергiлiктi атқарушы органдарға бақылау
жасауды жүзеге асыру ережесі 1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ереже "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің (Салық кодексі)  551-бабына сәйкес әзірленген және салық және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдердi есептеудiң дұрыстығы, оларды алудың толымдылығы мен уақтылы аударылуы жөнiндегi мәселелер бойынша уәкiлеттi және жергiлiктi атқарушы органдарға бақылау жасауды жүзеге асырудың тәртібі мен мерзімдерін белгілейді.

      2. Уәкiлеттi және жергiлiктi атқарушы органдарға бақылау жасауды жүзеге асырудың мақсаты олардың салық және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдердi есептеудiң дұрыстығы, оларды алудың толымдылығы мен уақтылы аударылуы бойынша функцияны орындауын тексеру болып табылады.

      3. Уәкiлеттi органдар - бюджетке төленетiн мiндеттi төлемдердi есептеудi және (немесе) жинауды жүзеге асыруға Қазақстан Республикасының Yкiметi уәкiлеттiк берген салық органдарын қоспағанда, Қазақстан Республикасының мемлекеттiк органдары.

2. Бақылауды жүзеге асыру тәртібі мен мерзімдері

      4. Тексеру жүргізу (бұдан әрі - тексеру) арқылы уәкiлеттi және жергiлiктi атқарушы органдарға (бұдан әрі - уәкілетті органдар) бақылау жасауды жүзеге асыру үшін негіз болып салық органының бланкісінде ресімделген және мынадай деректемелерді:
      1) салық органында бұйрықты тіркеу нөмірі мен күнін;
      2) бақылауды жүзеге асырушы адамдардың лауазымдарын, аты-жөндерін;
      3) тексерілетін уәкілетті органның толық атауы мен салық тіркеуінің нөмірін;
      4) тексеру тағайындаудың негіздемесін (салық органының тексеру жоспарының, жоғары тұрған салық органы тапсырмасының және басқа да аумақтық салық органдары сұрау салуларының, құқық қорғау органдары қаулыларының және талаптарының негізінде не болмаса салық заңнамасын бұзушылық белгісі бар ақпарат келіп түскен кезде);
      5) тексеру барысында анықталуы тиіс мәселелерді;
      6) тексерілетін кезең мен тексеру жүргізу мерзімін;
      7) бақылауды жүзеге асыруға тартылатын басқа мемлекеттік органдардың лауазымды адамдары (бұдан әрі - өзге де адамдар) лауазымдарын, аты-жөндерін;
      8) уәкілетті органның бұйрықпен (көшірмесін) танысқаны және алғаны туралы белгісін қамтитын тексеру тағайындау туралы бұйрық (бұдан әрі - бұйрық) табылады.

      5. Бұйрыққа салық органының басшысы (немесе оның орынбасары) қол қоюға тиіс және салық органының мөрімен расталады.

      6. Бұйрық салық органдарында тіркеуден өткен соң, оны Қазақстан Республикасы Бас прокурорының 2005 жылғы 22 желтоқсандағы N 69 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық кесімдерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2005 жылғы 28 желтоқсанда N 3999 болып тіркелген) бекітілген Мемлекеттік мекемелердің қызметіне тексерісті есепке алу бойынша нұсқаулыққа (бұдан әрі - Нұсқаулық) сәйкес Құқықтық статистика және арнайы есепке алу комитетiнiң аумақтық басқармаларында тіркеу жүргізіледі.

      7. Бір бұйрықтың негізінде бір ғана уәкілетті органға тексеру жүргізуге болады, бұл ретте аталған тексеру салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемнің бір ғана түрі бойынша сияқты бірнешеуі бойынша да жүргізілуі мүмкін.

      8. Бұйрықтарда көрсетілетін тексеру жүргізудің мерзімі алдағы жұмыстардың көлемін, қойылған мақсаттарды ескере отырып белгіленеді және бұйрық тіркелген кезден бастап отыз күнтізбелік күннен аспауы тиіс.
      Аса күрделі мәселелерді тексеру кезінде салық органының басшысы тексеру жүргізу мерзімін елу жұмыс күніне дейін ұзарта алады. Аса күрделі мәселелер салық органы басшысының жазбаша негізделген шешімімен расталады және уәкілетті органға тапсырылады.

      9. Тексеру мерзімі ұзартылған және (немесе) бақылауды жүзеге асырушы адамдардың саны өзгертілген және (немесе) тексерілетін кезең өзгертілген жағдайда салық органы бұйрығының бланкісінде мынадай деректемелерді:
      1) салық органында қосымша бұйрықты тіркеу күні мен нөмірін;
      2) тексеруді ұзарту мерзімін;
      3) тексерілетін уәкілетті органның толық атауы және салық тіркеуінің нөмірін;
      4) тексерілетін кезеңді өзгертуді;
      5) бақылауды жүзеге асырушы адамдардың, бақылауды жүзеге асыруға тартылатын өзге де адамдардың санын өзгертуді;
      6) уәкілетті органның қосымша бұйрықпен (көшірмесімен) танысқаны және алғаны туралы белгісін қамтитын қосымша бұйрық ресімделеді.

      10. Тексеру жүргізу мерзімінің барысы салық органының уәкілетті органға құжаттарды беру туралы талаптарды тапсыруы мен уәкілетті органның тексеру жүргізу кезінде сұрау салынатын құжаттарды берген кездегі уақыт арасындағы кезеңдерде, сондай-ақ салық органының сұрау салуы бойынша мәліметтерді және құжаттарды алу кезінде тоқтатыла тұрады.

      11. Тексеру мерзімі тоқтатыла тұрған кезде мынадай деректемелерді:
      1) бақылау жүргізу мерзімдерін тоқтата тұру туралы хабарламаны салық органында тіркеу күні мен нөмірін;
      2) салық органының атауын;
      3) тексерілетін уәкілетті органның толық атауы мен салық тіркеуінің нөмірін;
      4) тоқтатыла тұрған бұйрықтың күні мен тіркеу нөмірін;
      5) бақылауды тоқтата тұру қажеттілігінің негіздемесін;
      6) бақылауды жүргізу мерзімдерін тоқтата тұру туралы хабарламаның табыс етілгені және алынғаны туралы белгіні көрсете отырып бақылау жүргізу мерзімдерін тоқтата тұру туралы хабарлама ресімделеді.

      12. Құжаттарды беру туралы салық органының талабы салық органының бланкісінде ресімделеді, сонымен қатар бұйрықты шығарған салық органы басшысының (немесе оның орынбасарының) қолы қойылады және осы талапты орындау және тапсыру күнін көрсетумен уәкілетті органға тапсырылады.

      13. Уәкілетті органның лауазымды адамы тексеру кезінде сұрау салынған құжаттарды беруден бас тартқан немесе оларды көрсетілген мерзімде бермеген жағдайда бақылауды жүзеге асырушы тікелей лауазымды адам талапқа тиісті жазба жасайды.

      14. Тексеру мерзімдері қайта жаңартылған кезде мынадай деректерді:
      1) бақылау жүргізу мерзімдерін қайта жаңарту туралы хабарламаны салық органында тіркеу күні мен нөмірін;
      2) салық органының атауын;
      3) тексерілетін салық органының толық атауы мен салық тіркеуінің нөмірін;
      4) қайта жаңартылатын бұйрықтың күні мен тіркеу нөмірі;
      5) бақылауды қайта жаңарту мерзімін;
      6) бақылауды жүргізу мерзімдерін қайта жаңарту туралы хабарламаны тапсыру және алу күні туралы белгіні көрсете отырып бақылауды жүргізу мерзімдерін қайта жаңарту туралы хабарлама ресімделеді.

      15. Бақылауды жүргізу мерзімдерін тоқтата тұру және қайта жаңарту туралы хабарламалар салық органы хатының бланкісінде қалыптастырылады және басып шығарылады, сонымен қатар бұйрықты шығарған салық органы басшысының (немесе оның орынбасарының) қолы қойылады және уәкілетті органның лауазымды адамына табыс етіледі.

      16. Бақылауды жүргізу мерзімдерін тоқтата тұру және қайта жаңарту туралы хабарламалар хабарламаларды тіркеу журналында (1-қосымша) тіркеледі.

      17. Бақылау жүргізу мерзімдерін тоқтата тұру туралы және қайта жаңарту туралы қосымша бұйрықты, хабарламаларды тіркеген соң салық органдары Нұсқаулықтың 13-тармағында белгіленген нысан бойынша және мерзімдерде Құқықтық статистика және арнайы есепке алу комитетiнiң аумақтық басқармаларында карточка береді.

      18. Тексерудің тоқтатыла тұрған кезеңі оны жүргізу мерзіміне кірмейді.

      19. Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемнің бір түрі бойынша есептеудiң дұрыстығы, алудың толымдылығы мен уақтылы аударылуы мәселелері бойынша уәкілетті органдарға тексеру жүргізудің кезеңділігі мынадай жағдайларды:
      1) уәкілетті органды қайта ұйымдастыру немесе таратуға байланысты тексеру жүргізуді;
      2) нақты органға қатысты уәкілетті мемлекеттік орган басшысының бұйрығына сәйкес кезектен тыс бақылау жүзеге асырылған кезді қоспағанда, жарты жылда бір реттен жиі емес.

      20. Бақылауды жүзеге асыратын лауазымды адамдар тексеру объектісіне келісімен уәкілетті органның лауазымды адамына қызметтік куәлігін көрсетіп бұйрықты (көшірмесін) тапсыруға тиіс.

      21. Уәкілетті органның лауазымды адамы салық органының бұйрығын (көшірмесін) алған кез тексеру жүргізу мерзімінің басталуы болып табылады.

      22. Уәкілетті органның лауазымды адамы салық органы бұйрығының данасына бұйрықпен (көшірмесімен) танысқаны және алғаны туралы белгі қояды. Бұйрықты көрсету фактісін уәкілетті органның лауазымды адамы тиісті күнді көрсетумен қолын қойып куәландырады.

      23. Уәкілетті органның лауазымды адамы бұйрықтың данасына қол қоюдан бас тартқан жағдайда, бақылауды жүзеге асыратын лауазымды адам көрсетілген құжаттың соңына: "Бұйрық ұсынылды, қол қоюдан бас тартты" деген жазба жүргізеді.

      24. Уәкілетті органның лауазымды адамы бұйрықты (көшірмесін) алудан бас тартуы тексеру жүргізудің күшін жою үшін негіз болып табылмайды.

      25. Бақылауды жүзеге асыратын лауазымды адамдардың тексеру жүргізуі үшін пайдаланылатын аумақтарға немесе уәкілетті органның үй-жайларына (тұрғылықты үй-жайлардан басқа) кіруіне кедергі келтірілген кезде хаттама толтырылады.
      Хаттамаға бақылауды жүзеге асыратын лауазымды адамдар және уәкілетті орган қол қояды. Уәкілетті органның лауазымды адамы көрсетілген хаттамаға қол қоюдан бас тартқан кезде бас тартудың себебі туралы жазбаша түсініктеме беруі тиіс.
      Бас тартудың себебі туралы жазбаша түсініктеме бермеген жағдайда, бақылауды жүзеге асыратын лауазымды адам хаттамаға куәгерлердің қатысуымен тиісті жазба жасайды.

      26. Егер Қазақстан Республикасының заңнамалық кесімдеріне сәйкес уәкілетті органның аумағына немесе үй-жайына кіру үшін арнайы рұқсат қажет болса, бақылауды жүзеге асыратын лауазымды адамдарда арнайы рұқсаттар болуы тиіс.

      27. Тексеру аяқталған кезде бақылауды жүзеге асырған лауазымды адам мыналарды:
      1) бақылауды жүзеге асыру орнын, бақылау актісін жасау күнін;
      2) бақылауды жүргізген лауазымды адамдардың лауазымдарын, аты-жөндерін;
      3) бақылауды тағайындау негіздемесін;
      4) уәкілетті органның толық атауын және салық тіркеуінің нөмірін;
      5) тексеру барысында анықталуы тиіс мәселелерді;
      6) уәкілетті органның олардың келісімімен және қатысуымен тексеру жүргізілген лауазымды адамдарының лауазымдарын, аты-жөндерін;
      7) тексеру жүргізу мерзімін;
      8) тексерудің басталған және аяқталған күнін;
      9) тексеруге берілген және берілмеген құжаттардың тізбесін;
      10) уәкілетті орган туралы мәліметтерді (мемлекеттік тіркеу немесе қайта тіркеу туралы, ұйымдастыру - құқықтық нысаны, мекен-жайы);
      11) алдыңғы бақылаудың нәтижелерін және бұрын анықталған бұзушылықтарды жою бойынша қабылданған шараларды;
      12) жүргізілген тексерудің жиынтық нәтижесін;
      13) бақылауды жүргізген лауазымды адамдардың және уәкілетті органның ұсыныстары мен ескертулерін;
      14) бақылауды жүзеге асырған және уәкілетті органның лауазымды адамдарының лауазымдарын, аты-жөндерін, қолдарын көрсетумен бақылау актісін жасайды.

      28. Бақылау актісін уәкілетті органға табыс ету күні тексеру жүргізу мерзімінің аяқталуы болып саналады.

      29. Бақылау актісінде тексерумен қамтылған барлық мәліметтер және Қазақстан Республикасы салық заңнамасының тиісті нормасына сілтеме жасай отырып анықталған бұзушылықтың егжей-тегжейлі сипаттамасы толық жете баяндалады.
      Салық заңнамасын бұзушылықтар және бюджетке жеткіліксіз түсу сомаларының бар болуы анықталған кезде бақылау актісі табыс етілген кезден бастап отыз күнтізбелік күннен кешіктірілмейтін мерзімде кейіннен төлем құжаттарын қоса бере отырып талаптың орындалуы туралы ақпарат берумен анықталған бұзушылықтарды жою және анықталған жеткіліксіз түсу сомаларының түсуін қамтамасыз ету туралы талап ұсынады.
      Ұсынылған талаптар орындалмаған жағдайда бақылауды жүзеге асырған лауазымды адам тексерілген уәкілетті органның жоғары тұрған органына немесе құқық қорғау органдарына растаушы құжаттарды (бақылау актісі, талап және тағы сол сияқтылар) қоса бере отырып анықталған салық заңнамасын бұзушылықтардың және ұсынылған талаптардың егжей-тегжейлі сипаттамасымен хат жібереді.

      30. Егер тексеру жүргізу аяқталған соң салық заңнамасын бұзушылықтар анықталмаған жағдайда, бұл туралы бақылау актісінде тиісті жазба жасалады.

      31. Бақылау актісі екі данада жасалады және бақылауды жүзеге асырған және уәкілетті органның лауазымды адамдары қол қояды.

      32. Бақылау актісі нөмірленген, тігілген және салық органының мөрімен бекітілген болуға тиіс бақылау актілерін тіркеу журналында (2-қосымша) тіркеледі.

      33. Бақылау актісінің бір данасы уәкілетті органға табыс етіледі. Бақылау актісін алған кезде уәкілетті органның лауазымды адамы оны алғаны туралы белгі қояды.

      34. Қазақстан Республикасының салық заңнамасын бұзушылықтар анықталған кезде Қазақстан Республикасының әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы кодексіне сәйкес бақылауды жүзеге асырған лауазымды адам уәкілетті органның лауазымды адамына әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттама жасайды.

      35. Бұйрық және бақылау актісі "Салық аудитiне электрондық бақылау" ақпараттық жүйесіне енгізіледі.

                                 Уәкiлеттi және жергiлiктi атқарушы
                                     органдарға бақылау жасауды
                                       жүзеге асыру ережесіне
                                              1-қосымша

       Бақылау жүргізу мерзімдерін тоқтата тұру туралы және
       қайта жаңарту туралы хабарламаларды тіркеу журналы

Р/с N

Бақылана-
тын уәкілетті органның атауы

СТН

Бақылау
жүргізу
мерзімдерін
тоқтата
тұру немесе
қайта
жаңарту
туралы
хабарлама

Тапсырылды

Тап-
сы-
рыл-
ған
күні

Лауазым-
ды адам-
ның аты-жөні

қолы

қолма-
қол

почтамен

1

2

3

4

5

6

7

8

9



















                                   Уәкiлеттi және жергiлiктi атқарушы
                                    органдарға бақылау жасауды
                                     жүзеге асыру ережесіне
                                            2-қосымша

           Бақылау актілерін тіркеу журналы

Р/с N

Бақылау актісі-
нің
нөмірі
мен күні
 

Бақыла-
натын
уәкілет-
ті органның атауы

СТН

Тексеру барысында
анықталуы тиіс мәселелер

Анықталған бұзушылықтың сипаттамасы ҚР салық заңнамасының тиісті нормасына сілтеме)

Бюджетке енгізілме- ген (неме-
се уақтылы
енгізілме- ген)
анықталған
сома, теңге

1

2

3

4

5

6

7















  кестенің жалғасы

Қабылданған шаралар

Ес-
керту

Анықталған бұзушылық-тарды жою бойынша қабылдан- ған өзге де шаралар

Бюджетке енгізілмеген сомалар өндіріп алынды

әкімшілік айыппұл салынды

сомасы, теңге

төлем құжатының нөмірі мен күні

ҚР ӘҚБК
нормасына
сілтеме
жасаумен
сомасы, теңге

төлем
құжатының
нөмірі
мен күні

8

9

10

11

12

13













Об утверждении Правил осуществления контроля над уполномоченными и местными исполнительными органами

Приказ Председателя Налогового комитета Министерства финансов Республики Казахстан от 9 июня 2007 года N 393а. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 16 июля 2007 года N 4808. Утратил силу приказом Министра финансов Республики Казахстан от 9 января 2009 года № 5

 

       Сноска. Утратил силу приказом Министра финансов РК от 09.01.2009 № 5.

      В целях реализации Кодекса Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" ПРИКАЗЫВАЮ :

      1. Утвердить прилагаемые Правила осуществления контроля над уполномоченными и местными исполнительными органами.

      2. Управлению непроизводственных платежей Налогового комитета Министерства финансов Республики Казахстан (Смагулова Г.А.) направить настоящий приказ на государственную регистрацию в Министерство юстиции Республики Казахстан.

      3. Управлению организационно-финансового обеспечения Налогового комитета Министерства финансов Республики Казахстан (Юсупов Р.Ю.) принять меры по официальному опубликованию настоящего приказа после его государственной регистрации.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель

      "Согласован"
      Председатель
      Агентства Республики Казахстан
      по информатизации и связи
      25 апреля 2007 год

      "Согласован"
      Председатель
      Агентства Республики Казахстан
      по регулированию и
      надзору финансовых рынков
      и финансовых организаций
      21 мая 2007 год

      "Согласован"
      Председатель
      Агентства Республики Казахстан
      по управлению земельными ресурсами
      5 февраля 2007 год

      "Согласован"
      Генеральный прокурор
      Республики Казахстан
      5 июня 2007 год

      "Согласован"
      Председатель
      Комитета национальной
      безопасности
      Республики Казахстан
      8 июня 2007 год

      "Согласован"
      Председатель
      Комитета по судебному
      администрированию
      при Верховном суде
      Республики Казахстан
      8 января 2007 год

      "Согласован"
      Председатель
      Комитета таможенного контроля
      Министерства финансов
      Республики Казахстан
      17 января 2007 год

      "Согласован"
      Председатель
      Комитета по работе с
      несостоятельными должниками
      Министерства финансов
      Республики Казахстан
      22 января 2007 год

      "Согласован"
      Министр внутренних дел
      Республики Казахстан
      17 апреля 2007 год

      "Согласован"
      Министр здравоохранения
      Республики Казахстан
      2 марта 2007 год

      "Согласован"
      Министр индустрии и торговли
      Республики Казахстан
      19 февраля 2007 год

      "Согласован"
      Министр иностранных дел
      Республики Казахстан
      30 марта 2007 год

      "Согласован"
      Министр культуры и информации
      Республики Казахстан
      5 марта 2007 год

      "Согласован"
      Министр обороны
      Республики Казахстан
      23 апреля 2007 год

      "Согласован"
      Министр образования и науки
      Республики Казахстан
      6 марта 2007 год

      "Согласован"
      Министр охраны
      окружающей среды
      Республики Казахстан
      31 января 2007 год

      "Согласован"
      Министр сельского хозяйства
      Республики Казахстан
      25 января 2007 год

      "Согласован"
      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан
      4 апреля 2007 год

      "Согласован"
      Министр труда и
      социальной защиты населения
      Республики Казахстан
      26 февраля 2007 год

      "Согласован"
      Министр туризма и спорта
      Республики Казахстан
      12 февраля 2007 год

      "Согласован"
      Министр по чрезвычайным
      ситуациям
      Республики Казахстан
      14 марта 2007 год

      "Согласован"
      Министр энергетики и
      минеральных ресурсов
      Республики Казахстан
      9 апреля 2007 год

      "Согласован"
      Министр юстиции
      Республики Казахстан

      "Согласован"
      Председатель
      Национального банка
      Республики Казахстан
      28 мая 2007 год

Утверждены          
приказом Председателя   
Налогового комитета    
Министерства финансов   
Республики Казахстан    
от 9 июня 2007 года N 393а

Правила
осуществления контроля над уполномоченными
и местными исполнительными органами

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработаны в соответствии со статьей 551 Кодекса Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс) и устанавливают порядок и сроки осуществления контроля над уполномоченными и местными исполнительными органами по вопросам правильности исчисления, полноты взимания и своевременности перечисления налогов и других обязательных платежей в бюджет.

      2. Целью осуществления контроля над уполномоченными и местными исполнительными органами является проверка исполнения ими функции по правильному исчислению, полноты взимания и своевременности перечисления налогов и других обязательных платежей в бюджет.

      3. Уполномоченные органы - государственные органы Республики Казахстан, за исключением налоговых органов, уполномоченные Правительством Республики Казахстан осуществлять исчисление и (или) сбор обязательных платежей в бюджет.

2. Порядок и сроки осуществления контроля

      4. Основанием для осуществления контроля над уполномоченными и местными исполнительными органами (далее - уполномоченные органы) посредством проведения проверки (далее - проверка) является приказ о назначении проверки (далее - приказ), оформленный на бланке приказа налогового органа и содержащий следующие реквизиты:
      1) дату и номер регистрации приказа в налоговом органе;
      2) должности, фамилии, имена, отчества лиц, осуществляющих контроль;
      3) полное наименование и регистрационный налоговый номер проверяемого уполномоченного органа;
      4) обоснование назначения проверки (на основании плана проверки налогового органа, поручений вышестоящего налогового органа и запросов других территориальных налоговых органов, постановлений и требований правоохранительных органов, либо при поступлении информации имеющих признаки нарушения налогового законодательства);
      5) вопросы, подлежащие выяснению в ходе проверки;
      6) проверяемый период и срок проведения проверки;
      7) должности, фамилии, имена, отчества должностных лиц, других государственных органов (далее - иные лица), привлекаемых к осуществлению контроля;
      8) отметка уполномоченного органа об ознакомлении и получении приказа (копии).

      5. Приказ должен быть подписан руководителем налогового органа (или его заместителем) и заверен печатью налогового органа.

      6. После регистрации приказа в налоговых органах производится его регистрация в территориальных управлениях Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан в соответствии с Инструкцией по учету проверок деятельности государственных учреждений, утвержденной приказом Генерального Прокурора Республики Казахстан от 22 декабря 2005 года N 69 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан 28 декабря 2005 года под N 3999) (далее - Инструкция).

      7. На основании одного приказа может проводиться проверка только одного уполномоченного органа, при этом данная проверка может проводиться как по одному виду налога и другого обязательного платежа в бюджет, так и по нескольким.

      8. Срок проведения проверки, указываемый в приказах, устанавливается с учетом объема предстоящих работ, поставленных задач и не должен превышать тридцати календарных дней с момента регистрации приказа.
      При проверке вопросов особой сложности срок проведения проверки может быть увеличен руководителем налогового органа до пятидесяти рабочих дней. Вопросы особой сложности подтверждаются обоснованным письменным решением руководителя налогового органа, и вручается уполномоченному органу.

      9. В случае продления сроков проверки и (или) изменения количества лиц, осуществлявших контроль, и (или) изменения проверяемого периода на бланке приказа налогового органа оформляется дополнительный приказ, содержащий следующие реквизиты:
      1) дату и номер регистрации дополнительного приказа в налоговом органе;
      2) срок продления проверки;
      3) полное наименование и регистрационный налоговый номер проверяемого уполномоченного органа;
      4) изменение проверяемого периода;
      5) изменение количества лиц, осуществлявших контроль, а также иных лиц, привлекаемых к осуществлению контроля;
      6) отметка уполномоченного органа об ознакомлении и получении дополнительного приказа (копии).

      10. Течение срока проведения проверки приостанавливается на периоды времени между моментами вручения уполномоченному органу требований налогового органа о представлении документов и представления уполномоченным органом запрашиваемых при проведении проверки документов, а также на момент получения сведений и документов по запросу налогового органа.

      11. При приостановлении срока проверки оформляется извещение о приостановлении сроков проведения контроля с указанием следующих реквизитов:
      1) дату и номер регистрации извещения о приостановлении сроков проведения контроля в налоговом органе;
      2) наименование налогового органа;
      3) полное наименование и регистрационный налоговый номер проверяемого уполномоченного органа;
      4) дата и регистрационный номер приостановленного приказа;
      5) обоснование необходимости приостановления контроля;
      6) отметка о дате вручения и получения извещения о приостановлении сроков проведения контроля.

      12. Требование налогового органа о предоставлении документов оформляется на бланке налогового органа, также подписывается руководителем (или его заместителем) налогового органа, вынесшим приказ, и вручается должностному лицу уполномоченного органа с указанием даты исполнения и вручения данного требования.

      13. В случае отказа должностного лица уполномоченного органа от представления запрашиваемых при проверке документов или непредставление их в указанный срок делается соответствующая запись в требовании непосредственно должностным лицом, осуществляющим контроль.

      14. При возобновлении сроков проверки оформляется извещение о возобновлении сроков проведения контроля с указанием следующих реквизитов:
      1) дату и номер регистрации извещения о возобновлении сроков проведения контроля в налоговом органе;
      2) наименование налогового органа;
      3) полное наименование и регистрационный налоговый номер проверяемого уполномоченного органа;
      4) дата и регистрационный номер возобновляемого приказа;
      5) срок возобновления контроля;
      6) отметка о дате вручения и получения извещения о возобновлении сроков проведения контроля.

      15. Извещения о приостановлении и о возобновлении сроков проведения контроля формируются и распечатываются на бланке письма налогового органа, также подписываются руководителем (или его заместителем) налогового органа вынесшего приказ и вручаются должностному лицу уполномоченного органа.

      16. Извещения о приостановлении и о возобновлении сроков проведения контроля регистрируются в журнале регистрации извещении ( Приложение 1 ).

      17. После регистрации дополнительного приказа, извещений о приостановлении и о возобновлении сроков проведения контроля в налоговых органах представляется карточка в территориальные управления Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан по форме и в сроки, установленные пунктом 13 Инструкции.

      18. Период проверки, на который был приостановлен, не включается в срок ее проведения.

      19. Периодичность проведения проверки уполномоченных органов по вопросам правильности исчисления, полноты взимания и своевременности перечисления по одному виду налога и другого обязательного платежа в бюджет не чаще одного раза в полугодие, за исключением следующих случаев:
      1) при проведении проверки в связи с реорганизацией или ликвидацией уполномоченного органа;
      2) при осуществлении внеочередного контроля согласно приказу руководителя уполномоченного государственного органа в отношении конкретного уполномоченного органа.

      20. Непосредственно после прибытия на объект проверки, должностные лица, осуществляющие контроль, должны предъявить должностному лицу уполномоченного органа служебные удостоверения и вручить приказ (копию).

      21. Началом проведения проверки считается момент получения должностным лицом уполномоченного органа приказа (копии) налогового органа.

      22. На экземпляре приказа налогового органа должностным лицом уполномоченного органа делается отметка об ознакомлении и получении приказа (копии). Факт предъявления приказа удостоверяется подписью должностного лица уполномоченного органа с указанием соответствующей даты.

      23. В случае отказа должностного лица уполномоченного органа от подписи на экземпляре приказа, должностным лицом, осуществляющим контроль, в конце указанного документа производится запись: "Приказ предъявлен, от подписи отказался".

      24. Отказ должностного лица уполномоченного органа от получения приказа (копии) не является основанием для отмены проведения проверки.

      25. При воспрепятствовании доступа должностных лиц, осуществляющих контроль на используемые для проведения проверки территории или в помещения уполномоченного органа (кроме жилых помещений), составляется протокол.
      Протокол подписывается должностными лицами, осуществляющим контроль, и уполномоченным органом. При отказе от подписания указанного протокола должностное лицо уполномоченного органа должен дать письменные объяснения о причине отказа.
      В случае непредставления письменного объяснения о причине отказа, должностным лицом, осуществляющим контроль, в присутствии понятых делается соответствующая запись в протоколе.

      26. Если для допуска на территорию или в помещение уполномоченного органа необходимо наличие специального допуска в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан, должностные лица, осуществляющие контроль должны иметь при себе специальные допуски.

      27. При завершении проверки должностным лицом, осуществившим контроль, составляется акт контроля с указанием:
      1) места осуществления контроля, даты составления акта контроля;
      2) должности, фамилии, имени, отчества должностных лиц, проводивших контроль;
      3) основание назначения контроля;
      4) полное наименование и регистрационный налоговый номер уполномоченного органа;
      5) вопросы, подлежащие выяснению в ходе проверки;
      6) должности, фамилии, имена, отчества должностных лиц уполномоченного органа с ведома и в присутствии которых произведены проверки;
      7) период проведения проверки;
      8) дата начала и окончания проверки;
      9) перечень документов, представленных и не представленных к проверке;
      10) сведения об уполномоченном органе (о государственной регистрации или перерегистрации, организационно-правовая форма, адрес);
      11) результаты предыдущего контроля, и принятые меры по устранению ранее выявленных нарушений;
      12) итоговый результат произведенной проверки;
      13) предложения и замечания должностных лиц, осуществивших контроль и уполномоченного органа;
      14) должности, фамилии, имена, отчества, подписи должностных лиц, осуществлявших контроль и уполномоченного органа.

      28. Завершением срока проведения проверки считается день вручения должностному лицу уполномоченного органа акта контроля.

      29. В акте контроля детально излагаются все сведения охваченные проверкой и подробное описание выявленных нарушений со ссылкой на соответствующую норму налогового законодательства Республики Казахстан.
      При выявлении нарушении налогового законодательства и наличии сумм недопоступления в бюджет выставляется требование об устранении выявленных нарушений и обеспечении поступлении выявленных сумм недопоступления в срок не позднее тридцати календарных дней с момента вручения акта контроля с последующим представлением информации о выполнении данного требования с приложением копии платежных документов.
      В случае не выполнения выставленных требований, должностным лицом, осуществившим контроль в вышестоящий орган проверенного уполномоченного органа или в правоохранительные органы, направляется письмо с подробным описанием выявленных нарушений налогового законодательства и выставленных требований с приложением подтверждающих документов (акт контроля, требование и так далее) для принятия принудительного выполнения выставленных требований.

      30. В случае, если по завершении проведения проверки не установлены нарушения налогового законодательства, то об этом в акте контроля делается соответствующая запись.

      31. Акт контроля составляется в двух экземплярах и подписывается должностными лицами, осуществившими контроль и уполномоченным органом.

      32. Акт контроля регистрируется в журнале регистрации актов контроля, который должен быть пронумерован, прошнурован и скреплен печатью налогового органа ( Приложение 2 ).

      33. Один экземпляр акта контроля вручается уполномоченному органу. При получении акта контроля должностное лицо уполномоченного органа делает отметку о его получении.

      34. При установлении нарушений налогового законодательства Республики Казахстан на должностного лица уполномоченного органа, согласно Кодексу Республики Казахстан об административных правонарушениях, должностным лицом, осуществившим контроль, составляется протокол об административном правонарушении.

      35. Приказ и акт контроля вводятся в информационную систему "Электронный контроль налогового аудита".

Приложение 1              
к Правилам осуществления       
контроля над уполномоченными и    
местными исполнительными органами  

      Журнал регистрации извещении о приостановлении и
         о возобновлении сроков проведения контроля

N
п/п

Наиме-
нование
конт-
ролируе-
мого
уполно-
мочен-
ного
органа

Р
Н
Н

Изве-
щение о
приоста-
новлении
или
возоб-
новлении
сроков
прове-
дения
контроля

Вручено

Дата
вру-
че-
ния

ФИО
долж-
ност-
ного
лица

под-
пись

на-
роч-
но

поч-
той

1

2

3

4

5

6

7

8

9




























Приложение 2              
к Правилам осуществления       
контроля над уполномоченными и    
местными исполнительными органами  

                Журнал регистрации актов контроля

N
п/п

Номер
и дата
акта
конт-
роля

Наиме-
нование
контро-
лируе-
мого
уполно-
мочен-
ного
органа

Р
Н
Н

Вопросы,
подлежащие
выяснению
в ходе
контроля

Описание
выявленного
нарушения
(ссылка на
соответ-
ствующую
норму
налогового
законо-
дательства
РК)

Выявленная
сумма не
внесенная
(или несвое-
временно
внесенная)
в бюджет,
тенге

1

2

3

4

5

6

7






















        продолжение таблицы

Принятые меры

При-
меча-
ние

Прочие меры
принятые по
устранению
выявленных
нарушений

взысканы
суммы, не
внесенные
в бюджет

наложено административного
штрафа

сумма,
тенге

номер
и дата
платежного
документа

сумма с
указанием
ссылки на
норму
КоАП РК,
тенге

номер
и дата
платежного
документа

8

9

10

11

12

13