Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2007 жылғы 29 желтоқсандағы № 589 қаулысы. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2008 жылғы 7 ақпанда № 3590 тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2011 жылғы 16 наурыздағы № 111 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2011.03.16 № 111 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабына, Қазақстан Республикасы Yкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы N 558 "Мемлекеттік қызмет көрсетудің yлгі стандартын бекіту туралы" қаулысына сәйкес Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Қостанай облысының аумағында миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды есептік тіркеуге (қайта тіркеуге) қою" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты бекітілсін.

      2. Осы қаулының орындалуына бақылау облыс әкімінің орынбасары С.Ш. Бектұрғановқа жүктелсін.

      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі

      Әкімдік мүшелері:

      КЕЛІСІЛДІ

Әкімдіктің                  
2007 жылғы 29 желтоқсандағы 
N 589 қаулысына қосымша     

"Қостанай облысының аумағында миссионерлік қызметті жүзеге 
асыратын тұлғаларды есептік тіркеуге (қайта тіркеуге) қою" 
мемлекеттік қызмет көрсетудің 
стандарты

  1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметтің анықтамасы:
      "Қостанай облысының аумағында миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды есептік тіркеуге (қайта тіркеуге) қою".
      Қазақстан Республикасының азаматтары, шетел азаматтары мен азаматтығы жоқ тұлғалар (бұдан әрі - миссионерлер) Қазақстан республикасының аумағында миссионерлік қызметті есептік тіркеуден өткеннен кейін жүзеге асырады. Есептік тіркеусіз миссионерлік қызметті жүзеге асыруға тыйым салынады.
      Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғалардың есептік тіркеуі жергілікті атқарушы органдармен жүргізіледі. Қазақстан Республикасының аумағындағы миссионерлер жыл сайын жергілікті атқарушы органдарда қайта тіркеуден өтуге міндетті.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны:
      автоматтандырылмаған.
      3. Аталған қызмет түрі "Діни наным-сенім бостандығы және діни бірлестіктер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 4-1, 4-2 баптарына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 17 шілдедегі № 702 "Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 28 қаңтардағы N 136  "Шетел азаматтарының Қазақстан Республикасында болуын құқықтық реттеудің жекелеген мәселелері" қаулысына толықтырулар енгізу туралы" қаулысының 3-1-бабының негізінде көрсетіледі.
      4. Осы мемлекеттік қызметті ұсынатын мемлекеттік органның, мемлекеттік мекеменің немесе өзге де субъектілердің атауы:
      "Қостанай облысының ішкі саясат департаменті" мемлекеттік мекемесі, Қостанай қаласы, Әл-Фараби даңғылы, 66, N 507 кабинет.
      5. Тұтынушы алатын мемлекеттік қызмет көрсетуді аяқтау нысаны:
      Қостанай облысының аумағында миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаны есептік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлік.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалардың санаты:
      миссионерлік қызметті жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының азаматтары, шетел азаматтары мен азаматтығы жоқ тұлғалар.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері.
      1) мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап жеті күннен аспайтын мерзімде;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 1қ минут.
      3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ретінде құжаттарды алған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 10 минут.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. "Қостанай облысының аумағында миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды есептік тіркеуге (қайта тіркеуге) қою" мемлекеттік қызметін көрсетудің стандарты Қостанай облысы әкімінің ресми сайтында www.kostanay.kz, "Ішкі саясат" веб-бетінде орналастырылған, Қостанай қаласы, Әл-Фараби даңғылы, 66, N 507 кабинет.
      10. Жұмыс кестесі: жұмыс күндері - сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс - сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      11. Азаматтарды қабылдау бөлмелері қызметті тұтынушылармен жұмыс үшін жабдықталған, мүмкіндіктері шектеулі адамдар, күту және қажетті құжаттарды дайындау үшін жағдайлар қарастырылған. Өртке қарсы қауіпсіздіктің талаптары сақталған.

  2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттардың тізбесі:
      1) дiни нанымға тиесiлi, миссионерлiк қызметтiң аумағы мен мерзiмi көрсетілген өтiнiш;
      2) миссионерлiк қызметтi жүзеге асыру құқығына дiни бірлестік берген сенiмхаттың немесе өзге де құжаттың көшiрмесi;
      3) миссионер мүддесiн бiлдiретiн дiни ұйым өз елiнiң заңнамасына сәйкес ресми тiркелгендiгiн куәландыратын тiркеу туралы куәлiктiң немесе өзге де құжаттың көшiрмесi;
      4) Қазақстан Республикасында тiркелген дiни ұйымның шақыруы;
      5) миссионерлiк қызметке арналған әдебиеттi тыңдау, бейне материалдарын және (немесе) өзге де дiни мақсаттағы заттар.
      Қостанай облысының аумағында миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды есептік тіркеуге (қайта тіркеуге) қоюға құжаттарды қабылдау «Қостанай облысының ішкі саясат департаменті» мемлекеттік мекемесі жұмыс күндері - сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс - сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін мына мекен-жай бойынша жүргізіледі: Қостанай қаласы, Әл-Фараби даңғылы, 66, N 507 кабинет, телефон 8 (7142) 575-193.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін «Қостанай облысының ішкі саясат департаменті» мемлекеттік мекемесі, Қостанай қаласы, Әл-Фараби даңғылы, 66, N№507 кабинетте, берілетін өтініш нысанын толтыру қажет.
      14. Толтырылған өтініш пен басқа да қажетті құжаттар мына мекен-жай бойынша тапсырылады: Қостанай қаласы, Әл-Фараби даңғылы, 66, N 507 кабинет, телефон: 8 (7142) 575-193.
      15. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжат қолхат болып табылады.
      16. Қостанай облысының аумағында миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды есептік тіркеуі (қайта тіркеу) туралы куәлікті өтінім беруші жеке басын растайтын куәлікті ұсынған кезде «Қостанай облысының ішкі саясат департаменті» мемлекеттік мекемесінен мына мекен мекен-жай бойынша алады: Қостанай қаласы, Қл-Фараби даңғылы, 66, № 5қ7 кабинет, телефон 8 (7142) 575-1ұ3.
      17. Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды есептік тіркеуге (қайта тіркеуге) бойынша» мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтату үшін есептік тіркеу үшін ұсынылған құжаттардың толық емес тізбесі мен құжаттарды ресімдеуде қателіктер негіз болып табылады.

  3. Жұмыс қағидаттары

      18. Қызметті тұтынушыға қатысты жұмыс принциптері сыпайылық, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпаратты ұсыну, тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуы, қорғалуы және құпиялылығын қамтамасыз ету, құжаттардың тұтынушы алған сәтіне дейін сақталуын қамтамасыз ету болып табылады.

  4. Жұмыстың нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандарттың 1-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік мекеменің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

  5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіру және шағым дайындауға жәрдем көрсету «Қостанай облысының ішкі саясат департаменті» мемлекеттік мекемесінде,
      мына мекен-жайы бойынша жүргізіледі: Қостанай қаласы, Әл-Фараби даңғылы, 66, N 507 кабинет.
      22. Шағым "Қостанай облысының ішкі саясат департаменті" мемлекеттік мекемесіне мына мекен-жайы бойынша беріледі: Қостанай қаласы, Әл-Фараби даңғылы, 66, N 501 кабинет.
      23. Берілген шағымға жауапты алудың мерзімі мен орнын "Қостанай облысының ішкі саясат департаменті" мемлекеттік мекемесінен мына мекен-жай бойынша білуге болады: Қостанай қаласы, Әл-Фараби даңғылы, 66, N 501 кабинет, телефон: 575-190.

6. Байланыс ақпараты

      24. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік мекеменің бөлім басшысының, басшы орынбасарының байланыс деректері:
      1) «Қостанай облысының ішкі саясат департаменті» мемлекеттік мекеменің директоры: телефоны: 8 (7142) 575-190, қабылдау уақыты әр айдың 2, 4 сәрсенбісінде - сағат 10.00-ден 13.00-ге дейін;
      2) "Қостанай облысының ішкі саясат департаменті" мемлекеттік мекемесі директорының орынбасары: телефоны: 8 (7142) 575-352, қабылдау уақыты әр айдың 1, 3 жұмасында - сағат 10.00-ден 13.00-ге дейін;
      3) саяси партиялар және үкіметтік емес бірлестіктер мен жұмыс жөніндегі бөлім: телефоны: 8 (7142) 575-193, Е-mаil: pоlitiка_npo@kostanay.kz - жұмыс күндері - сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс - сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      4) Жоғары ұйымның байланыс деректері - Қостанай облысының әкімдігі: Қостанай қаласы, Әл-Фараби даңғылы, 66, телефон: 575-039, N 705 кабинет. 
      25. Қостанай облысының аумағында миссионерлік қызметпен айналысатын тұлғаларды есептік тіркеуге (қайта тіркеуге) қою мемлекеттік қызмет көрсету мәселесі бойынша кеңесті 575-193 телефонына қоңырау соғып алуға болады. Жұмыс кестесі: күнде сағат 09.00-ден 18. 00-ге дейін, үзіліс - сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін, демалыс күндері: сенбі, жексенбі. 

"Қостанай облысының аумағында        
миссионерлік қызметті жүзеге        
асыратын тұлғаларды есептік         
      тіркеуге (қайта тіркеуге) қою"      
мемлекеттік қызметін көрсетудің     
стандартына қосымша                 

    Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік
мәні

Көрсеткіштің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіштің есепті жылдағы ағымдағы мәні

1

2

3

4

1. Уақыттылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

100

100

100

1.2. қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

85

85

85

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

90

90

90

2.2. құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген жағдайдың (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

100

100

100

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

90

90

90

3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

80

80

80

3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпарат % (үлесі)

50

50

0 (сайтта 
ұсынылған жоқ)

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)

0,5

0

0 (арыздан түскен жоқ)

4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі)

100

100

0 (арыздар түскен жоқ)

4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

90

90

90

4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90

90

90

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылығына қанағаттан-
ған тұтынушылардың % (үлесі)

90

90

90

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги

Постановление акимата Костанайской области от 29 декабря 2007 года № 589. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 7 февраля 2008 года № 3590. Утратило силу - Постановлением акимата Костанайской области от 16 марта 2011 года № 111

      Сноска. Утратило силу - Постановлением акимата Костанайской области от 16.03.2011 № 111.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги" акимат Костанайской области  ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги "Постановка на учетную регистрацию (перерегистрацию) лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность на территории Костанайской области".

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Бектурганова С.Ч.

      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня официального опубликования.

      Аким области  

      Члены акимата:

      СОГЛАСОВАНО

Утвержден                       
постановлением акимата          
      от 29 декабря 2007 года N 589   

Стандарт
оказания государственной услуги "Постановка 
на учетную регистрацию (перерегистрацию) лиц, 
осуществляющих миссионерскую деятельность 
на территории Костанайской области"

    1. Общие положения

      1. Определение государственной услуги:
      "Постановка на учетную регистрацию (перерегистрацию) лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность на территории Костанайской области".
      Граждане Республики Казахстан, иностранцы и лица без гражданства (далее - миссионер) осуществляют миссионерскую деятельность на территории Республики Казахстан после прохождения учетной регистрации. Осуществление миссионерской деятельности без учетной регистрации запрещается.
      Учетная регистрация лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность, производится местными исполнительными органами. Миссионеры на территории Республики Казахстан обязаны ежегодно проходить перерегистрацию в местных исполнительных органах.
      2. Форма оказываемой государственной услуги:
      неавтоматизированная.
      3. Данный вид услуги оказывается на основании статей 4-1, 4-2 Закона Республики Казахстан "О свободе вероисповедания и религиозных объединениях", раздела 3-1 постановления Правительства Республики Казахстан от 28 января 2000 года N 136 "Отдельные вопросы правового регулирования пребывания иностранцев в Республике Казахстан".
      4. Наименование государственного органа, государственного учреждения или иных субъектов, предоставляющих данную государственную услугу:
      Государственное учреждение "Департамент внутренней политики Костанайской области", город Костанай, проспект Аль-Фараби, 66, кабинет N 507.
      5. Форма завершения оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель:
      свидетельство об учетной регистрации (перерегистрации) лица, осуществляющего миссионерскую деятельность на территории Костанайской области.
      6. Категория физических и юридических лиц, которым оказывается государственная услуга:
      граждане Республики Казахстан, иностранцы и лица без гражданства, осуществляющие миссионерскую деятельность.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов производится в срок, не превышающий семи дней со дня подачи документов; 
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов - 10 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов - 10 минут.
      8. Услуга предоставляется бесплатно.
      9. Стандарт оказания государственной услуги "Постановка на учетную регистрацию (перерегистрацию) лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность на территории Костанайской области" размещен на официальном сайте акима Костанайской области  www.kostanay.kz , веб-страница "Внутренняя политика", город Костанай, проспект Аль-Фараби, 66, кабинет 507.
      10. График работы: в будние дни - с 09.00 до 18.00 часов, обеденный перерыв - с 13.00 до 14.00 часов.
      11. Помещение приема граждан приспособлено для работы с потребителями услуги, предусмотрены условия для людей с ограниченными физическими возможностями, условия для ожидания и подготовки необходимых документов. Соблюдены требования противопожарной безопасности. 

  2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Перечень необходимых документов для получения государственной услуги:
      1) заявление с указанием вероисповедной принадлежности, территории и срока миссионерской деятельности;
      копия доверенности или иного документа, выданного религиозным объединением на право осуществления миссионерской деятельности;
      копия свидетельства о регистрации или иного документа, удостоверяющего, что религиозное объединение, которое представляет миссионер, является официально зарегистрированным в соответствии с законодательством своей страны;
      вызов религиозного объединения, зарегистрированного в Республике Казахстан;
      литература, аудио, видео материалы или иные предметы   религиозного назначения, предназначенные для миссионерской деятельности. 
      Прием документов по регистрации (перерегистрации) лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность на территории Костанайской области производится в государственном учреждении "Департамент внутренней политики Костанайской области" в будние дни с 09.00 часов до 18.00 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.00 часов по адресу: город Костанай, проспект Аль-Фараби, 66, телефон: 8 (7142) 575-193.
      13. Для получения государственной услуги необходимо заполнить заявление, форма которого выдается в государственном учреждении "Департамент внутренней политики Костанайской области", город Костанай, проспект Аль-Фараби, 66, кабинет 507.
      14. Заполненное заявление и другие необходимые документы сдаются по адресу: город Костанай, проспект Аль-Фараби, 66, кабинет 507, телефон: 8 (7142) 575-193.
      15. Подтверждением о том, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги, является расписка. 
      16. Свидетельство об учетной регистрации лица, осуществляющего миссионерскую деятельность на территории Костанайской области, заявитель получает при предъявлении документа, удостоверяющего личность, в государственном учреждении «Департамент внутренней политики Костанайской области» по адресу: город Костанай, проспект Аль-Фараби, 66, кабинет 507, телефон: 8(7142) 575-193. 
      17. Основанием для приостановления оказания государственной услуги по учетной регистрации (перерегистрации) лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность, является неполный перечень и ошибки в оформлении документов, предоставленных для учетной регистрации. 

  3. Принципы работы

      18. Принципами работы по отношению к потребителю услуг являются вежливость, предоставление исчерпывающей информации об оказываемой государственной услуге, обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя, обеспечение сохранности документов потребителя до момента их получения.

  4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 1 к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного учреждения, оказывающего государственную услугу, ежегодно утверждаются специально созданной рабочей группой.

  5. Порядок обжалования

      21. Разъяснение порядка обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказание содействия в подготовке жалобы производится в государственном учреждении "Департамент внутренней политики Костанайской области" по адресу: город Костанай, проспект Аль-Фараби, 66, кабинет 507.
      22. Жалоба подается в государственное учреждение "Департамент внутренней политики Костанайской области" по адресу: город Костанай, проспект Аль-Фараби, 66, кабинет 501.
      23. Срок и место получения ответа на поданную жалобу, ход ее рассмотрения можно узнать в государственном учреждении "Департамент внутренней политики Костанайской области"  по адресу: город Костанай, проспект Аль-Фараби, 66, кабинет 501, телефон: 575-190. 

  6. Контактная информация

      24. Контактные данные руководителя, заместителя руководителя государственного учреждения, отдела, оказывающего государственную услугу: 
      1) директор государственного учреждения "Департамент внутренней политики Костанайской области": телефон: 8 (7142) 575-190, прием 2 и 4 среда каждого месяца - с 10.00 до 13.00 часов;
      2) заместитель директора государственного учреждения «Департамент внутренней политики Костанайской области»: телефон: 8 (7142) 575-352, прием 1 и 3 пятница каждого месяца - с 10.00 до 13.00 часов;
      3) отдел по работе с политическими партиями и неправительственными объединениями, телефон: 8(7142)575-193, E-mail  politika_npo@kostanay.kz - в будние дни - с 09.00 до 18.00 часов, обеденный перерыв - с 13.00 до 14.00 часов;
      4) Контактные данные вышестоящей организации - акимат Костанайской области: город Костанай, проспект Аль-Фараби, 66, телефон: 575-039, кабинет 705.
      25. Консультацию по вопросу постановки на учетную регистрацию (перерегистрацию) лиц, занимающихся миссионерской деятельностью на территории Костанайской области можно получить, позвонив по телефону 575-193. График работы: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв с 13.00 до 14.00 часов, выходные дни: суббота, воскресенье.

Приложение                                
к стандарту оказания государственной      
услуги "Постановка на учетную регистрацию 
(перерегистрацию) лиц, осуществляющих     
миссионерскую деятельность                
на территории Костанайской области"       

        Таблица. Значение показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
в последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги
в установленный срок
с момента сдачи документа

100

100

100

1.2. % (доля)
потребителей, ожидавших
получения услуги в
очереди не более 40 минут

85

85

85

2. Качество

2.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством процесса
предоставления услуги

90

90

90

2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов должностным
лицом (произведенных
начислений, расчетов
и т.д.

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством и информацией
о порядке предоставления
услуги

90

90

90

3.2.  % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов
и сданных с первого раза

90

90

90

3.3. % (доля) услуг
информации, о которых
доступно через интернет

50

50

50

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля)
обоснованных жалоб
к общему количеству
обслуженных потребителей,
потребителей по данному
виду услуг

0,5

0

0
(жалоб не поступало)

4.2. % (доля)
обоснованных жалоб,
рассмотренных
и удовлетворенных
в установленный срок

100

100

0 (жалоб не поступало

4.3. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
существующим порядком
обжалования

90

90

90

4.4. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных сроками
обжалования

90

90

90

5. Вежливость

5.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
вежливостью персонала

90

90

90