Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарттарын бекіту туралы

Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2007 жылғы 19 желтоқсандағы N 392 қаулысы. Оңтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2008 жылғы 09 қаңтарда N 1972 тіркелді. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2009 жылғы 8 желтоқсандағы N 384 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2009.12.08 N 384 Қаулысымен.

      " Әкімшілік рәсімдер туралы " Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабына сәйкес және " Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы " Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы N 558, "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы " 2007 жылғы 30 маусымдағы N 561 қаулыларын іске асыру мақсатында Оңтүстік Қазақстан облысының әкімдігі Қ АУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Миссионерлік қызметпен айналысатын адамдарды есептік тiркеуге (қайта тіркеуге) қою" мемлекеттік қызмет көрсету стандарты бекітілсін.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Д.Қ.Мыңбайға жүктелсін.

      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі 

Оңтүстік Қазақстан
      облысы әкімдігінің 2007 жылғы
"19" желтоқсандағы
N 392 қаулысымен бекітілген

"Миссионерлік қызметпен айналысатын адамдарды 
есептік тiркеуге (қайта тіркеуге) қою" жөніндегі

  мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. Есептік тіркеуге қою - бұл Қазақстан Республикасының аумағында миссионерлік қызметті жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының азаматтарын, шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды тіркеу. Миссионерлік қызметті есептік тіркеусіз жүзеге асыруға тыйым салынады.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны - автоматтандырылмаған. 
      3. Миссионерлік қызметті жүзеге асырушы шетелдік азаматтарды есептік тіркеу (қайта тіркеу) мынадай заңдылық актілер негізінде көрсетіледі:
      1) "Діни сенім бостандығы және діни бірлестіктер туралы" Қазақстан Республикасының 1992 жылғы 15 қаңтардағы Заңының  4-1 ,   4-2  баптары;
      2) "Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 28 қаңтардағы   N 136 қаулысына толықтыру енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 17 шілдедегі  N 702 қаулысы ;
      4. Осы мемлекеттік қызметті Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаменті ұсынады. Мекен-жайы: Шымкент қаласы, Бейбітшілік даңғылы, N3 үй, Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің ресми сайты: www.ontustik.kz.
      5. Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының азаматтарын, шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды есептік тіркеуге алу жөніндегі берілетін куәлік осы көрсетілетін мемлекеттік қызметтің қорытындысы болып табылады. 
      6. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының азаматтарына, шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарға көрсетіледі.
      7.   Осы көрсетілетін мемлекеттік қызметтің уақыт бойынша шектеу мерзімі:
      1) осы мемлекеттік қызмет көрсету жеке тұлғалардың жазбаша арыздары тіркелген күннен бастап 7 күннің ішінде;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде (тіркеу, талон алу кезінде, т.с.с.) кезек күтуге берілетін ең ұзақ уақыт - 40 минут;
      3) мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі күтуге берілетін ең ұзақ уақыт - 30 минут.
      8. Осы мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты ақпарат көзі ретінде Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің діни бірлестіктермен жұмыс жөніндегі бөлімінің кабинетінде орналасқан: "Оңтүстік Қазақстан", "Южный Казахстан" газеттерінде жарияланған, Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің ресми сайтына """. ontustik.kz енгізілген. 
      10. Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің жұмыс кестесі: құжаттар қабылдауы 323 кабинетте әр күн сайын сағат 9.00 - ден 18.00 - ге дейін қабылданады, үзіліс сағат 13.00 - ден 14.00 - ге дейін. 
      Демалыс күндері: сенбі және жексенбі.
      Жеке тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызмет үшін алдын ала жазылу, жедел қызмет көрсету талаптары жоқ.
      11. Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің діни бірлестіктермен жұмыс жөніндегі бөлімінде мемлекеттік қызмет көрсету үшін келесі жағдайлар жасалынған 323 кабинетте: жазғы мерзімде оптималдық температураны сақтау үшін кондиционер, өтініш үлгілерінің стенді, қажетті құжаттардың тізімі және стол, екі үстел орналасқан.  

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Осы аталған мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің діни бірлестіктермен жұмыс жөніндегі бөліміне келесі тізбеге сай қажетті құжаттарды ұсынуы тиіс: 
      1) ұстанатын дiнi, миссионерлiк қызмет аумағы мен мерзiмi көрсетiлген өтiнiш;
      2) миссионерлiк қызметті жүзеге асыру құқығына дiни бiрлестiк берген сенiмхаттың немесе өзге де құжаттың көшiрмесі;
      3) тiркеу туралы куәлiктiң немесе миссионер оның атынан өкілдiк ететін дiни бiрлестiктің өз елiнiң заңдарына сәйкес ресми тiркелгендiгiн куәландыратын өзге де құжаттың көшiрмесi;
      4) Қазақстан Республикасында тiркелген дiни бiрлестiктің жiберген шақыруы;
      5) миссионерлік қызметке арналған әдебиет, дiни мақсаттағы аудио-бейне материалдар және (немесе) өзге де заттар. 
Өтiнiш берушi көрсетiлген құжаттарды ұсынған кезде белгiленген тәртiппен тiркелген төлқұжатын немесе жеке басын куәландыратын өзге де құжатты көрсетедi.
      13. Миссионерлік қызметпен айналысатын адамдарды есептік тiркеуге (қайта тіркеуге) қоюға арналған бланкілер, өтініш нысандарды беру орны Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің діни бірлестіктермен жұмыс жөніндегі бөлімі болып табылады, 323 кабинет, Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің ресми сайты: www.ontustik.kz.
      14. Тұтынушының мемлекеттік қызметті алу үшін берген өтініштері мен басқа да құжаттары Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің діни бірлестіктермен жұмыс жөніндегі бөлімінің мамандарына жеке тапсырылады, 323 кабинет, тел.:53-46-56.
      15. Тұтынушы барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін осы мемлекеттік қызметтің уақыты көрсетілген талонды алады.
      16. Миссионерлік қызметті жүзеге асырушы шетелдік азаматтарды есептік тіркеу жөніндегі куәліктің берілуі тұтынушының Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің діни бірлестіктермен жұмыс жөніндегі бөліміне өзінің жеке келуі бойынша жүзеге асырылады, Шымкент қаласы, Бейбітшілік даңғылы, кабинет 323. 
      17. Жеке тұлғаларға осы мемлекеттік қызметті ұсынуды тоқтатуға немесе бас тартуға мыналар негіз болып табылады:
      1) қажетті құжаттарды тапсырылмаған адамдар.  

3. Жұмыс қағидаттары 

      18. Тұтынушыға қызмет көрсету кезінде Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің діни бірлестіктермен жұмыс жөніндегі бөлімінің мамандары келесі жұмыс қағидаттарын басшылыққа алады: 
      1) әдептілік және осы мемлекеттік қызмет жөнінде нақты ақпараттар беру;
      2) ақпараттың сақталуын қамтамасыз ету;
      3) тұтынушылар құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандарттың қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді ("Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні" кестесі).
      20. Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің діни бірлестіктермен жұмыс жөніндегі бөлімінің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мақсатты мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.  

5. Шағымдану тәртібі

      21. Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің діни бірлестіктермен жұмыс жөніндегі бөлімінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаменті директорының орынбасары, миссионерлік қызметті жүзеге асырушы шетелдік азаматтарды есептік тіркеуден өткізу жөніндегі комиссияның төрағасы түсіндіреді, кабинет 325, телефон: 23-31-31.
      22. Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаменті директорының атына жазылған арыз - шағымдар Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің әкімшілік бөлімінде тіркеледі, 326 кабинет, тел.: 53-45-48. 
      23. Арыз-шағымдардың қабылданғандығын растайтын құжат тіркеу журналында тіркелген, қаралатын арыз-шағымның мерзімі және берілген арыз-шағымға жауап алынатын орны көрсетілген әкімшілік бөлімінде берілген талон болып табылады. Арыз-шағымдардың қаралу барысын Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің әкімшілік бөлімі қызметкерлерінен мына байланыс телефоны арқылы білуге болады: 53-45-48.

6. Байланыс ақпараты

      24. Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаменті жөніндегі мәліметтер, пошталық мекен-жайы: 160012, Шымкент қаласы, Бейбітшілік даңғылы, N 3 үй.
      Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаменті директорының қабылдау бөлмесі: 33-97-93.
      Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаменті директоры орынбасарының телефоны: 23-31-31.
      Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің діни бірлестіктермен жұмыс жөніндегі бөлімі мамандарының телефоны: 53-46-56.
      Жұмыс кестесі: әр күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      Демалыс күндері: сенбі, жексенбі.
      Жеке тұлғаларды қабылдау күндері: 
      Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің директоры: әр айдың 3-ші бейсенбісі сағат 15.00 - ден 18.00 - ге дейін; 
      Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаменті директорының орынбасары: жұма сайын сағат 10.00 - ден 13.00 - ге дейін.
      Жоғарғы органның байланыс мәліметтері - Оңтүстік Қазақстан облысының әкімдігі: Шымкент қаласы, Тәуке хан даңғылы, N6 үй, тел.:53-74-43, факс: 53-05-27. 
      25. Тұтынушы үшін басқа да пайдалы ақпарат Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің ресми сайтына www.ontustik.kz енгізілген.

      "Миссионерлік қызметпен айналысатын
адамдарды есептік тiркеуге    
(қайта тіркеуге) қою"     
мемлекеттік қызмет көрсету   
стандартына қосымша      

Кесте.

  Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол
жетімділік
көрсеткіштері

Көрсет-
кіштің
норматив-
тік мәні

Көрсет-
кіштің
келесі
жылғы 
мақсатты
мәні

Көрсеткіштің
есептік жылғы
ағымдағы мәні

1

2

3

4

1. Уақтылылығы

1.1. Құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

100%

90%

80%

1.2. Қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

100%

70%

60%

2. Сапасы

2.1. Қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100%

100%

100%

2.2. Құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс рәсімдеген жағдайдың (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.)  % (үлесі)

90%

80%

70%

3. Қол жетімділігі

3.1. Қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың  % (үлесі)

100%

100%

100%

3.2. Тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

90%

80%

70%

3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпарат % (үлесі)

50%

40%

30%

4. Шағымдану үдерісі

4.1. Қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)

0,1%

0,3%

0,5%

4.2. Белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылуға негізделген шағымдардың % (үлесі)

95%

70%

60%

4.3. Шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95%

60%

50%

4.4. Шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

90%

60%

50%

5. Әдептілігі

5.1. Қызметкерлердің әдептілігіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100%

90%

90%

Об утверждении стандартов оказания государственных услуг

Постановление акимата Южно-Казахстанской области N 392 от 19 декабря 2007 года. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области от 9 января 2008 года за N 1972. Утратило силу постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 8 декабря 2009 года N 384

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 08.12.2009 N 384.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и в целях реализации постановлений Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги", от 30 июня 2007 года N 561 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", акимат Южно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги - "Постановка на учетную регистрацию (перерегистрацию) граждан, занимающихся миссионерской деятельностью".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Мынбай Д.К.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Аким области

Утвержден
постановлением акимата
Южно-Казахстанской области
от 19 декабря 2007 года N 392

      Стандарт оказания государственной услуги       "Постановка на учетную регистрацию (перерегистрацию)
граждан, занимающихся миссионерской деятельностью"

      1. Общие положения

      1. Постановка на учетную регистрацию - это учет граждан Республики Казахстан, иностранцев и лиц без гражданства, которые осуществляют миссионерскую деятельность на территории Республики Казахстан. Осуществление миссионерской деятельности без учетной регистрации запрещается.
      2. Форма оказания данной государственной услуги - не автоматизированная.
      3. Постановка на учетную регистрацию (перерегистрацию) граждан, занимающихся миссионерской деятельностью оказывается на основании следующих законодательных актов:
      1) статьи 4-14-2 Закона Республики Казахстан от 15 января 1992 года "О свободе вероисповедания и религиозных объединениях";
      2) постановления Правительства Республики Казахстан от 17 июля 2003 года N 702 "О внесении дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 28 января 2000 года N 136";
      4. Данную государственную услугу предоставляет департамент внутренней политики Южно-Казахстанской области, находящийся по адресу: город Шымкент, проспект Бейбитшилик, дом N 3; официальный сайт акимата Южно-Казахстанской области: www.ontustik.kz.
      5. Результатом данной государственной услуги является свидетельство об учетной регистрации граждан Республики Казахстан, иностранцев и лиц без гражданства, осуществляющих миссионерскую
деятельность.
      6. Государственная услуга оказывается гражданам Республики Казахстан, иностранцам и лицам без гражданства.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании данной государственной услуги:
      1) сроки оказания данной государственной услуги с момента регистрации письменного обращения физических лиц - в течение 7 дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов не более - 40 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания государственной услуги - 30 минут.
      8. Данная государственная услуга оказывается физическим лицам бесплатно.
      9. Стандарт оказания данной государственной услуги размещен на визуальном источнике информации в кабинете отдела по работе с религиозными объединениями департамента внутренней политики ЮКО: в газетах "Оңтүстік Қазақстан", "Южный Казахстан"; на официальном сайте акимата Южно-Казахстанской области: www.ontustik.kz.
      10. График работы департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области: прием документов в кабинете 323, ежедневно с 9.00 до 18.00 часов с перерывом с 13.00 до 14.00 часов.
      Выходные дни: суббота и воскресенье.
      Предварительной записи и ускоренного обслуживания физических лиц для получения данной государственной услуги не существует.
      11. В отделе по работе с религиозными объединениями департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области для предоставления данной государственной услуги созданы следующие условия: стол, два стула, кондиционер в кабинете 323 для поддержания оптимальной температуры в летний период, стенд с образцами заявлении, перечнем необходимых документов.

      2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить в отдел по работе с религиозными объединениями департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области следующие документы согласно перечню:
      1) заявление с указанием вероисповедной принадлежности, территории и срока миссионерской деятельности;
      2) копию доверенности или иного документа, выданного религиозным объединением на право осуществления миссионерской деятельностью;
      3) копию свидетельства о регистрации или иного документа, удостоверяющего, что религиозное объединение, которое представляет миссионер, является официально зарегистрированным в соответствии с законодательством своей страны;
      4) вызов религиозного объединения, зарегистрированного в Республике Казахстан;
      5) литературу, аудио-видеоматериалы и (или) иные предметы религиозного назначения, предназначенные для миссионерской деятельности.
      При представлении указанных документов заявитель предъявляет паспорт или иной документ, удостоверяющий личность, зарегистрированный в установленном порядке.
      13. Местом выдачи бланков, форм заявлений о постановке на учетную регистрацию (перерегистрацию) граждан, занимающихся миссионерской деятельностью является отдел по работе с религиозными объединениями департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области, кабинет 323; официальный сайт акимата Южно-Казахстанской области: www.ontustik.kz.
      14. Заявления и другие документы, необходимые для получения государственной услуги потребителем сдаются лично специалистам отдела по работе с религиозными объединениями департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области, кабинет 323, тел.: 53-46-56.
      15. Потребитель после сдачи всех необходимых документов, получает талон, в котором содержится дата получения потребителем данной государственной услуги.
      16. Выдача свидетельство об учетной регистрации иностранного гражданина, осуществляющего миссионерскую деятельность осуществляется при личном посещении потребителем отдела по работе с религиозными объединениями департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области, находящегося по адресу: город Шымкент, проспект Бейбитшилик, дом N3, кабинет 323.
      17. Основанием для приостановления или отказа в предоставлении данной государственной услуги физическому лицу являются:
      1) лица, не предоставившие необходимых документов.

3. Принципы работы

      18. Специалисты отдела по работе с религиозными объединениями департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области по отношению к потребителю данной государственной услуги руководствуются следующими принципами работы:
      1) вежливость и дача исчерпывающей информации о данной государственной услуге;
      2) обеспечение сохранности информации;
      3) обеспечение защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания данной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему стандарту (таблица "Значение показателей качества и доступности").
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа отдела по работе с религиозными объединениями департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Порядок обжалования действий (бездействий) отдела по работе с религиозными объединениями департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области разъясняются заместителем директора департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области, председателем комиссии по постановке на учетную регистрацию (перерегистрацию) граждан, занимающихся миссионерской деятельностью кабинет 325, телефон: 23-31-31.
      22. Жалоба подается на имя директора департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области в административный отдел для регистрации, кабинет 326, тел.: 53-45-48.
      23. Документом, подтверждающим принятие жалобы, является талон, зарегистрированный в журнале регистрации, выдаваемый административным отделом департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области, где указывается место получения ответа на поданную жалобу и срок рассмотрения жалобы. О ходе рассмотрения жалобы можно узнать у сотрудников административного отдела департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области по контактному телефону: 53-45-48.

6. Контактная информация

      24. Контактные данные департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области: почтовый адрес: 160012, город Шымкент, проспект Бейбитшилик, дом N 3.
      Телефон приемной директора департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области: 33-97-93.
      Телефон заместителя директора департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области: 23-31-31.
      Телефон специалистов отдела по работе с религиозными объединениями департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области: 53-46-56.
      График работы: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв с 13.00 до 14.00 часов.
      Выходные дни: суббота и воскресенье.
      График личного приема физических лиц:
      директором департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области: третий четверг месяца с 15.00 до 18.00 часов;
      заместителем директора департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области: по пятницам с 10.00 до 13.00 часов.
      Контактные данные вышестоящей организации - акимат Южно-Казахстанской области: город Шымкент, проспект Тауке хана, дом N6, тел.: 53-74-43, факс: 53-05-27.
      25. Другая полезная информация для потребителя размещена на на официальном сайте акимата Южно-Казахстанской области: www.ontustik.kz.

Приложение
к стандарту оказания государственной
      услуги "Постановка на учетную
регистрацию (перерегистрацию) граждан,
занимающихся миссионерской деятельностью"

Таблица.
Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности
Нормативное
значение
показателя
Целевое
значение
показателя
в последующем
году
Текущее
значение
показателя
в отчетном
году
1 2 3 4
1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с
момента сдачи документа

100 %

90 %

80 %

1.2. % (доля)
потребителей, ожидавших
получения услуги в
очереди не более 40
минут

100 %

70 %

60 %

2. Качество

2.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством процесса
предоставления услуги

100 %

100 %

100 %

2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов должностным
лицом (произведенных
начислений, расчетов
и т.д.)

100 %

100 %

100 %

3. Доступность

3.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством и информацией
о порядке предоставления
услуги

100 %

100 %

100 %

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов
и сданных с первого раза

90 %

80 %

70 %

3.3. % (доля) услуг
информации, о которых
доступно через Интернет

50 %

40 %

30 %

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля)
обоснованных жалоб
общему количеству
обслуженных потребителей
по данному виду услуг

0,1 %

0,3 %

0,5 %

4.2. % (доля)
обоснованных жалоб,
рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

95 %

70 %

60 %

4.3. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
существующим порядком
обжалования

95 %

60 %

50 %

4.4. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных сроками
обжалования

90 %

60 %

50 %

5. Вежливость

5.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
вежливостью персонала

100 %

90 %

90 %