Дәрменсіз борышкерге қатысты оңалту рәсімін қолдануды келісу ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2008 жылғы 12 тамыздағы N 401 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2008 жылғы 29 тамызда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 5291 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2012 жылғы 30 наурыздағы № 178 бұйрығымен.

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Қаржы министрінің 2012.03.30 № 178 (қол қойылған күннен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Қолданушылардың назарына!!!
      Бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4-тармақтан қараңыз.

      "Банкроттық туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-2-бабының 7) тармақшасына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН :

      1. Қоса беріліп отырған Дәрменсіз борышкерге қатысты оңалту рәсімін қолдануды келісу ережесі бекітілсін.

      2. "Дәрменсіз борышкерлерге қатысты оңалту рәсімін қолдануды келісу бойынша Нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі дәрменсіз борышкерлермен жұмыс жөніндегі комитеті төрағасының 2004 жылғы 9 маусымдағы N 30 бұйрығының күші жойылды деп танылсын, (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2004 жылғы 12 шілдеде N 2943 болып тіркелген).

      3. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Дәрменсіз борышкерлермен жұмыс комитеті (С.М. Бекбосынов) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін және оның кейіннен бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                    Б.Жәмішев

        "КЕЛІСІЛДІ"
      Қазақстан Республикасы
      Табиғи монополияларды реттеу
      агенттігі төрағасының м.а.
      _______________ Қ. Смағұлов
      2008 жыл 14 тамыз

      "КЕЛІСІЛДІ"
      Қазақстан Республикасы
      Ұлттық қауіпсіздік комитетінің
      Төрағасы
      _____________ А.Шабдарбаев
      2008 жыл 14 тамыз

Қазақстан Республикасы   
Қаржы министрінің     
2008 жылғы 12 тамыздағы  
     N 401 бұйрығымен     
бекітілген        

Дәрменсіз борышкерге қатысты оңалту рәсімін
қолдануды келісу ережесі

      Ескерту. Бүкіл мәтін бойынша «Комитетті, оның аумақтық бөлімшесін», «Комитет, оның аумақтық бөлімшесі» және «Комитетпен, оның аумақтық бөлімшесімен» деген сөздер «Комитеттің аумақтық бөлімшесін», «Комитеттің аумақтық бөлімшесі» және «Комитеттің аумақтық бөлімшесімен» деген сөздермен ауыстырылды - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010.06.17 N 292 Бұйрығымен.

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Дәрменсіз борышкерге қатысты оңалту рәсімін қолдануды келісу ережесі (бұдан әрі - Ереже) "Банкроттық туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 21 қаңтардағы Заңына (бұдан әрі - Заң) сәйкес әзірленді және дәрменсіз борышкерге қатысты оңалту рәсімін қолдануды келісу тәртібін реттейді.

2. Оңалту рәсімін қолдану туралы қолдаухат беру

      2. Дәрменсіз борышкер сотқа оны банкрот деп тану туралы өтініш бергенге дейін Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Дәрменсіз борышкерлермен жұмыс комитетінің аумақтық бөлімшесі (бұдан әрі - Комитеттің аумақтық бөлімшесі) немесе өзінің орналасқан жері бойынша оның филиалы осы Ережеге 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша дәрменсіз борышкерге қатысты оңалту рәсімін қолдану туралы қолдаухат (бұдан әрі - Қолдаухат) беруге құқылы. Осыған ұқсас Қолдаухатпен банкроттық туралы іс қозғалғанға дейін сондай-ақ кредит берушілер немесе үшінші тұлғалар жүгіне алады.
      Ескерту. 2-тармаққа өзгерту енгізілді - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010.06.17 N 292 Бұйрығымен.

      3. Қолдаухатта дәрменсіз борышкерге қатысты оңалту рәсімін қолдану орындылығының негіздемесі және кредит берушілер комитетінің құрамы бойынша ұсыныс көрсетіледі, оған Заңның 43-бабаына сәйкес мынадай құжаттар қоса беріледі:

      1) соңғы үш жылдағы қаржылық есептілік және оңалту жоспарын жасау сәтіне борышкердің қаржылық жағдайы туралы мәліметтер;

      2) дәрменсіз борышкерді оңалту жоспары (бұдан әрі - Жоспар);

      3) кепілмен қамтамасыз етілген талаптардың жалпы сомасының 50 пайызынан астамын беретін кепілді кредит берушілерді, сондай-ақ олардың үлесіне осы кредит берушілер талаптарының жалпы сомасының 50 пайызынан астамы келетін конкурстық кредит берушілерге оңалту рәсімін жүргізуге жазбаша келісім;

      4) дәрменсіз борышкерге қатысты сыртқы байқау рәсімі енгізілген жағдайда сыртқы байқау әкімшісінің төлем қабілеттілігін қалпына келтіру мүмкіндігі туралы қорытындысы.

      4. Қолдаухатқа қоса берілген Жоспар борышкердің төлем қабілеттілігін қалпына келтіру жөніндегі нақты іс-шараларды (оңалту шаралары) және Заңның 47-бабының 2-тармағына сәйкес кредит берушілердің алдындағы берешекті өтеу мерзімін қамтиді.

      5. Егер Жоспар оңалту шарасы ретінде оны санациялауды қамтыса, Жоспарға санацияға қатысушының аудару сомасы мен мерзімін көрсете отырып, Жоспарға сәйкес ақшаны дәрменсіз борышкерге және (немесе) кредит берушілерге аударуға жазбаша міндеттемесі, сондай-ақ олардың осы міндеттемелерді орындау мүмкіндігін растайтын құжаттар (банктің анықтамасы, шарттар, есептеулер және т.б.) қоса беріледі.
      Егер санацияда барлық кредит берушілердің олармен келісілген мерзімде талаптарын қанағаттандыруды қамтамасыз ету міндеттемесін алған екі және одан да көп тұлғалар қатысса, кредит берушілер алдында басталғаннан кейін олар санацияға қатысудан бас тартқан жағдайда бір немесе бірнеше санацияға қатысушылардың жауапкершілігін бөлуді көздейтін санацияға қатысушылардың келісімі, борышкердің мүлкін басқаруға қатысу тәртібі қоса беріледі. Сондай-ақ шаруашылық серіктестіктеріне қатысушылардың, акционерлік қоғам акционерлерінің жалпы жиналысының шешімі беріледі, оған сәйкес санацияға қатысушы оңалту рәсімін табысты аяқтаған жағдайда олар инвестициялаған қаражат сомасында шаруашылық серіктестігіне қатысушының, акционерлік қоғам акционерінің құқықтарын алады.

      6. Кредит берушілер комитетінің және Комитеттің аумақтық бөлімшесін мен олардың филиалдарының келісімен Жоспарға өзгерістер енгізуге жол беріледі.

      7. Табиғи монополиялардың субъектілері немесе тауар нарығында үстемдік (монопольдік) жағдайы бар немесе азаматтардың өміріне, денсаулығына, ұлттық қауіпсіздікке немесе қоршаған ортаға әсер етуге қабілетті республиканың экономикасы үшін маңызды стратегиялық мәні бар нарық субъектілері болып табылатын ұйымдарды оңалту жоспары және оған өзгерістер тиісті орталық атқарушы органмен, Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитетінің тиісті аумақтық органымен, ал қала құрылысы кәсіпорындары бойынша - облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) тиісті әкімімен келіскеннен кейін уәкілетті органға жіберіледі.

3. Оңалту рәсімін қолдану туралы қолдаухатты және оған қоса
берілген құжаттарды қарау

      8. Осы Ереженің 3-тармағына сәйкес берілген қолдаухат және құжаттарды оларды тіркегеннен кейін он жұмыс күнінің ішінде Комитеттің аумақтық бөлімшесі немесе оның филиалы қарайды.
      Ескерту. 8-тармаққа өзгерту енгізілді - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010.06.17 N 292 Бұйрығымен.

      9. Құжаттар мынадай:
      осы Ереженің 3-тармағында көрсетілген құжаттардың толық дестесін бермеген;
      егер табиғи монополиялардың субъектілері немесе тауар нарығында үстемдік (монопольдік) жағдайы бар немесе азаматтардың өміріне, денсаулығына, ұлттық қауіпсіздікке немесе қоршаған ортаға әсер етуге қабілетті республиканың экономикасы үшін маңызды стратегиялық мәні бар нарық субъектілері болып табылатын ұйымдарды оңалту жоспары Заңда және осы Ереженің 7-тармағында анықталған мүдделі органдармен келісілмеген жағдайларда үш жұмыс күнінің ішінде қараусыз қайтарылады.
      Комитеттің аумақтық бөлімшесі немесе оның филиалы құжаттарды қайтарған жағдайда Оңалтуды қолдану туралы қолдаухат берген тұлға кемшіліктерді жойғаннан кейін тиісінше ресімделген құжаттарды келісуге қайта бере алады.

4. Оңалту рәсімін қолдануды келісу

      10. Өтінішті және оған қоса берілген құжаттарды қарастыру қорытындысы бойынша, Комитеттің аумақтық бөлімшесі немесе оның филиалы дәрменсіз борышкерге оңалту рәсімін қолдануда келісім береді немесе осы келісімді беруден бас тартады.
      Дәрменсіз борышкерге оңалту рәсімін қолдануға келісім берген жағдайда Комитеттің аумақтық бөлімшесімен немесе оның филиалымен оңалту рәсімін қолдану мақсаттылығы туралы негізгі тұжырымы айқындалатын қорытынды жасалады.
      Дәрменсіз борышкерге оңалту рәсімін қолдануға келісім беруден бас тартқан жағдайда Комитеттің аумақтық бөлімшесімен немесе оның филиалымен өтініш берушіге осы Ереженің 11-тармағында көзделген бас тартудың себептері көрсетілген жауап жіберіледі
      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда жазылды - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010.06.17 N 292 Бұйрығымен.

      11. Комитеттің аумақтық бөлімшесі немесе оның филиалы мынадай:

      1) төлем қабілеттілігін қалпына келтіру перспективаларының болмауына байланысты оңалту рәсімдерін қолдану орынсыз болған;

      2) оңалту рәсімін қолданбай толық көлемде кредит берушілердің талаптарын қанағаттандыру мүмкіндігі болған;

      3) ұсынылған құжаттарды қарау кезінде дәрменсіз борышкердің мүлкі, оның мөлшері, орналасқан жері туралы мәліметтердің немесе мүлік, мүлікті өзге иелікке беру, мүлікті иеліктен айыру немесе жою туралы мәліметтердің дұрыс еместігі, сондай-ақ экономикалық қызметті көрсететін бухгалтерлік және өзге есеп құжаттардың жасырылғандығы, жойылғаны, бұрмаланғаны анықталған;

      4) дәрменсіз борышкерді банкрот деп тану туралы жойылмаған сот шешімі болған жағдайларда борышкерге оңалту рәсімін қолдануға келісім беруден бас тартады.

      12. Комитеттің аумақтық бөлімшесі немесе оның филиалы дәрменсіз борышкерге оңалту рәсімін қолдануға өз келісімін берген жағдайда кредит берушілердің комитетін қалыптастырады және Заңның 11 және 12-баптарының талаптарына сәйкес оның бірінші отырысын шақырады, онда Жоспар қаралады.

      13. Шешімдер қабылдау тәртібін сақтай отырып кредит берушілердің комитеті мақұлдаған жоспарды кредит берушілер комитетінің келісімін растайтын құжаттарды және Комитеттің аумақтық бөлімшесінің немесе оның филиалының қорытындысын қоса бере отырып, Қолдаухат берген тұлға сотқа жібереді.

      14. Сот Жоспарды бекіту және дәрменсіз борышкерге қатысты оңалту рәсімін қолдану туралы ұйғарым шығарған кезде Комитеттің аумақтық бөлімшесі немесе оның филиалы Заңнамада белгіленген мерзімде оңалтуды басқарушыны тағайындайды.

      15. Осы Ережеге 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жасалған Жоспарға өзгерістер енгізу туралы өтінішті оңалтуды басқарушы кредит берушілер комитетімен келіскеннен кейін мынадай құжаттарды:
      Жоспарға өзгерістер енгізу жөніндегі ұсыныстар келісілген кредит берушілер комитеті отырысының хаттамасын;
      Жоспарға өзгерістер енгізу орындылығын растайтын құжаттарды қоса бере отырып, келісуге Комитетке, оның аумақтық бөлімшесіне немесе оның филиалына келісуге жібереді.
      Жоспарға өзгертулер енгізу туралы өтініш түскен кезден бастап Комитеттің аумақтық бөлімшесімен немесе оның филиалымен он жұмыс күн ішінде қаралады.
      Ескерту. 15-тармаққа өзгерту енгізілді - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010.06.17 N 292 Бұйрығымен.

      16. Кредит берушілер комитетімен және Комитетпен, оның аумақтық бөлімшесімен немесе оның филиалымен келісілген Жоспарға өзгерістер енгізу жөніндегі өтінішті оңалтуды басқарушы сотқа бекіту үшін жібереді.

      17. Соттың Жоспарға өзгерістерді бекіту туралы ұйғарымының көшірмесін оңалтуды басқарушы бекітілген өзгерістерді қоса бере отырып, заңды күшіне енген күннен бастап бес жұмыс күнінен кешіктірмей Комитетке, оның аумақтық бөлімшесіне немесе оның филиалына береді.

      Қазақстан Республикасы  
Қаржы министрінің    
2008 жылғы 12 тамыздағы  
     N 401 бұйрығымен     
бекітілген        
Дәрменсіз борышкерге қатысты
оңалту рәсімін қолдануды 
келісу ережесіне     
1-қосымша        

                                  _________________________________
                                  _________________________________
                                     (уәкілетті органның атауы)

                                  _________________________________
                                  (қолдаухат берген тұлғаның атауы)

                                 __ _______________________ қатысты
                       (ұйымның атауы)
                  оңалту рәсімін қолдану туралы
                           қолдаухат

      ______________________________________________________________
                        (ұйымның атауы)
______________________________________бойынша Әділет департаментінде
(облысы, Алматы қаласы, Астана қаласы)
тіркелген _______________________, тіркеу нөмірі N_____.
            (тіркелген күні)
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
___________________________________________________________________.
  (ұйымның қысқаша тарихы, ұйым жүзеге асыратын қызмет түрлері)
__________________________жағдай бойынша қаржы-экономикалық жағдайы
(оңалту жоспарын жасау күні)
қанағаттанарлықсыз. Дебиторлық берешек сомасы _________мың теңге. Негізгі құралдардың қалдық құны _________мың теңге. Кредиторлық берешектің жалпы сомасы _______мың теңге, оның ішінде:
      1-кезек - _________мың теңге;
      2-кезек - _________мың теңге;
      3-кезек - _________мың теңге;
      4-кезек - _________мың теңге;
      5-кезек - _________мың теңге;
      Ұйымның қалыптасқан қанағаттанарлықсыз қаржы-экономикалық жағдайының негізгі себептері _______________________________ болып
                             (төлем қабілетсіздік себептері)
табылады.
      Қаржы-экономикалық жағдайын жақсарту мақсатында ______________
                                                     (ұйымның атауы)
оңалту жоспары әзірленді. Ұйымды оңалту рәсімдерінің мақсаты оның төлем қабілеттілігін қалпына келтіру болып табылады.
      Оңалтуды қолдану орындылығы және төлем қабілеттілігін қалпына келтіру мүмкіндігі қоса беріліп отырған шарттармен, экономикалық есептеулермен және басқа құжаттармен расталады.
      Жоғарыда айтылғандардың негізінде _________________ қатысты
                                         (ұйымның атауы)
оңалту рәсімін қолдану мүмкіндігін қарастыруды сұраймыз.
      "Банкроттық туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 43-бабы 2-тармағына сәйкес кредит берушілер комитетінің құрамына мынадай тұлғаларды ұсынамыз:
      1. Еңбекақы төлеу жөніндегі өкіл - __________________.
                                            (аты-жөні)
      2. Салық комитетінің өкілі - ________________________.
                                     (лауазымы, аты-жөні)
      3. Кепілді және конкурстық кредит берушілердің өкілдері :
      ____________________ - _______________, ___________________.
           аты-жөні            (лауазымы)        (ұйымның атауы)

      Заңның 43-бабының 3-тармағына және Қазақстан Республикасы Қаржы Министрінің 200__жылғы»"___"»__________№N ____, бұйрығымен бекітілген Дәрменсіз борышкерге қатысты оңалту рәсімін қолдануды келісу ережесінің 3-тармағына сәйкес мынадай құжаттарды қоса беріп отырмыз:
      1) соңғы үш жылдағы қаржылық есептілік;
      2) дәрменсіз борышкерді оңалту рәсімі;
      3) кепілмен қамтамасыз етілген талаптардың жалпы сомасының 50 пайызынан астамын беретін кепілді кредит берушілерді, сондай-ақ олардың үлесіне осы кредит берушілер талаптарының жалпы сомасының 50 пайызынан астамы келетін конкурстық кредит берушілерге оңалту рәсімін жүргізуге жазбаша келісім;
      4) борышкерге қатысты сыртқы байқау рәсімі жүргізілген жағдайда сыртқы байқау әкімшісінің төлем қабілеттілігін қалпына келтіру мүмкіндігі туралы қорытындысы.

____________________________________     қолы   __________________
(қолдаухат берген тұлғаның лауазымы)               (аты-жөні).

Қазақстан Республикасы  
Қаржы министрінің    
2008 жылғы 12 тамыздағы  
     N 401 бұйрығымен     
бекітілген        
Дәрменсіз борышкерге қатысты
оңалту рәсімін қолдануды 
келісу ережесіне     
2-қосымша        

                                   _________________________________
                                   _________________________________
                                      (уәкілетті органның атауы)

                                         Оңалтуды басқарушыдан
                                   _________________________________
                                            (ұйымның атауы)

Оңалту жоспарына өзгерістер енгізу туралы
өтініш
_________________________________
(ұйымның атауы)

      Кредит берушілер комитетімен келісілген ___________________ ,
                                                (ұйымның атауы)
оңалту жоспарына өзгерістер енгізу жөніндегі ұсыныстарды келісуге беремін.
      1. ____________________________________________.
                (өзгерістер енгізу себептері)
      2. ____________________________________________.
          (өзгерістер енгізілетін жоспардың бөлігі)
      3. _______________________________________________________.
        (енгізілген өзгерістерді ескере отырып қорытынды нәтиже)

      Қосымша:
      1) кредит берушілер комитеті отырысының 200_ жылғы "__"______ N __ хаттамасы;
      2) өзге құжаттар.

      Оңалтуды басқарушы
      ___________________________   қолы   __________________
            (ұйымның атауы)                   (аты-жөні)

Об утверждении Правил согласования применения реабилитационной процедуры в отношении несостоятельного должника

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 12 августа 2008 года № 401. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 августа 2008 года № 5291. Утратил силу приказом Министра финансов Республики Казахстан от 30 марта 2012 года № 178

      Сноска. Утратил силу приказом Министра финансов РК от 30.03.2012 № 178.

      В соответствии с подпунктом 7) статьи 10-2 Закона Республики Казахстан "О банкротстве", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила согласования применения реабилитационной процедуры в отношении несостоятельного должника.

      2. Признать утратившим силу Приказ Председателя Комитета по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан от 9 июня 2004 года № 30 "Об утверждении Инструкции по согласованию применения процедуры реабилитации в отношении несостоятельных должников", (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов от 12 июля 2004 года N 2943).

      3. Комитету по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан (Бекбосунов С.М.) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его последующее официальное опубликование в средствах массовой информации.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр                                    Б. Жамишев

      "СОГЛАСОВАН"
      И.о. Председателя Агентства
      Республики Казахстан
      по регулированию
      естественных монополий
      _________________ К. Смагулов
      14 августа 2008 г.

      "СОГЛАСОВАН"
      Председатель
      Комитета Национальной безопасности
      Республики Казахстан
      ________________ А. Шабдарбаев
      14 августа 2008 г.

Утверждены          
приказом Министра финансов 
Республики Казахстан    
от 12 августа 2008 года N 401

Правила
согласования применения реабилитационной процедуры
в отношении несостоятельного должника

      Сноска. По всему тексту слова "Комитета, его территориального подразделения", "Комитет, его территориальное подразделение" и "Комитетом, его территориальным подразделением" заменены словами "территориального подразделения Комитета", "территориальное подразделение Комитета", и "территориальным подразделением Комитета" приказом Министра финансов РК от 17.06.2010 № 292 (порядок введения в действие см. п. 3).

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила согласования применения реабилитационной процедуры в отношении несостоятельного должника (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 21 января 1997 года "О банкротстве" (далее - Закон) и регулируют порядок согласования применения реабилитационной процедуры в отношении несостоятельного должника.

2. Представление ходатайства о применении
реабилитационной процедуры

      2. Несостоятельный должник вправе до обращения в суд с заявлением о признании его банкротом заявить в территориальное подразделение Комитета по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан (далее - территориальное подразделение Комитета) или его филиал по месту своего нахождения, ходатайство о применении к нему реабилитационной процедуры (далее - Ходатайство) по форме согласно Приложению 1 к настоящим Правилам. С подобным Ходатайством могут обратиться также кредиторы или третьи лица до возбуждения дела о банкротстве.
      Сноска. Пункт 2 с изменениями, внесенными приказом Министра финансов РК от 17.06.2010 № 292 (порядок введения в действие см. п. 3).

      3. В Ходатайстве отражается обоснование о целесообразности применения в отношении несостоятельного должника реабилитационной процедуры и предложение по составу комитета кредиторов, к которому прилагаются в соответствии со статьей 43 Закона следующие документы:
      1) финансовая отчетность за три последних года и сведения о финансовом состоянии должника на момент составления плана реабилитации;
      2) план реабилитации несостоятельного должника (далее - План);
      3) письменное согласие на проведение реабилитационной процедуры залоговых кредиторов, представляющих более 50 процентов от общей суммы обеспеченных залогом требований, а также конкурсных кредиторов, на долю которых приходится более 50 процентов от общей суммы требований этих кредиторов;
      4) заключение администратора внешнего наблюдения о возможности восстановления платежеспособности в случае, если в отношении несостоятельного должника вводилась процедура внешнего наблюдения.

      4. План, приложенный к Ходатайству, содержит конкретные мероприятия по восстановлению платежеспособности несостоятельного должника (реабилитационные меры) и сроки погашения задолженности перед кредиторами, в соответствии с пунктом 2 статьи 47 Закона.

      5. Если План в качестве реабилитационной меры содержит его санацию, к Плану прилагается письменное обязательство участника санации перечислить деньги несостоятельному должнику и (или) кредиторам в соответствии с Планом, с указанием суммы и сроков перечисления, а также документы, подтверждающие возможность исполнения им данных обязательств (справка банка, договоры, расчеты и другие).
      Если в санации принимают участие два и более лиц, принявших на себя обязательство обеспечить удовлетворение требований всех кредиторов в согласованные с ними сроки, прилагается соглашение участников санации, предусматривающее распределение перед кредиторами ответственности одного или нескольких участников санации в случае их отказа от участия в санации после ее начала, порядок участия в управлении имуществом должника. Также представляется решение общего собрания участников хозяйственного товарищества, акционеров акционерного общества в соответствии с которым участник санации приобретает права участника хозяйственного товарищества, акционера акционерного общества в сумме инвестированных им средств, в случае успешного завершения реабилитационной процедуры.

      6. Изменения в План допускаются с согласия комитета кредиторов и территориального подразделения Комитета или его филиала, и утверждаются судом.

      7. План реабилитации и изменения к нему организаций, являющихся субъектами естественной монополии или субъектами рынка, занимающих доминирующее (монопольное) положение на товарном рынке либо имеющих важное стратегическое значение для экономики республики, способных оказать влияние на жизнь, здоровье граждан, национальную безопасность или окружающую среду, направляется в территориальное подразделение Комитета или его филиал после согласования с соответствующим центральным исполнительным органом, соответствующим территориальным органом Комитета национальной безопасности Республики Казахстан, а по градообразующим предприятиям - с соответствующим акимом области (города республиканского значения, столицы).

3. Рассмотрение ходатайства о применении реабилитационной
процедуры и приложенных к нему документов

      8. Ходатайство и документы, представленные в соответствии с пунктом 3 настоящих Правил, рассматриваются территориальным подразделением Комитета или его филиалом в течение десяти рабочих дней со дня их регистрации.
      Сноска. Пункт 8 с изменениями, внесенными приказом Министра финансов РК от 17.06.2010 № 292 (порядок введения в действие см. п. 3).

      9. Документы возвращаются без рассмотрения в течение трех рабочих дней, в случаях:
      представление неполного пакета документов, указанных в пункте 3 настоящих Правил;
      если план реабилитации организаций, являющихся субъектами естественной монополии или субъектами рынка, занимающих доминирующее (монопольное) положение на товарном рынке либо имеющих важное стратегическое значение для экономики республики, способных оказать влияние на жизнь, здоровье граждан, национальную безопасность или окружающую среду не согласован с заинтересованными органами, определенными Законом и пунктом 7 настоящих Правил.
      В случае возврата территориальным подразделением Комитета или его филиалом документов, лицо, подавшее Ходатайство о применении реабилитации, после устранения недостатков, может повторно представить надлежаще оформленные документы для согласования.

4. Согласование применения реабилитационной процедуры

      10. По итогам рассмотрения ходатайства и приложенных к нему документов, территориальное подразделение Комитета или его филиал дает согласие на применение к несостоятельному должнику реабилитационной процедуры либо отказывают в даче данного согласия.
      В случае согласия на применение к несостоятельному должнику реабилитационной процедуры территориальным подразделением Комитета или его филиалом составляется заключение, в котором отражаются основные выводы о целесообразности применения реабилитационной процедуры.
      В случае отказа в даче согласия на применение к несостоятельному должнику реабилитационной процедуры, территориальным подразделением Комитета или его филиалом направляется заявителю мотивированный ответ с указанием причин отказа, предусмотренных пунктом 11 настоящих Правил.
      Сноска. Пункт 10 в редакции приказа Министра финансов РК от 17.06.2010 № 292 (порядок введения в действие см. п. 3).

      11. Территориальное подразделение Комитета или его филиал отказывает в даче согласия на применение к несостоятельному должнику реабилитационной процедуры в случаях:
      1) нецелесообразности применения реабилитационных процедур, ввиду отсутствия перспектив восстановления платежеспособности;
      2) наличия возможности удовлетворить требования кредиторов в полном объеме без применения реабилитационной процедуры;
      3) выявления при рассмотрении представленных документов недостоверности сведений об имуществе несостоятельного должника, его размере, местонахождении либо иной информации об имуществе, передачи имущества в иное владение, отчуждении или уничтожении имущества, а также сокрытии, уничтожении, фальсификации бухгалтерских и иных учетных документов, отражающих экономическую деятельность;
      4) наличия не отмененного решения суда о признании несостоятельного должника банкротом.

      12. Территориальное подразделение Комитета или его филиал, в случае своего согласия на применение к несостоятельному должнику реабилитационной процедуры, формирует и утверждает комитет кредиторов и созывает его первое заседание в соответствии с требованиями статей 11 и 12 Закона, на котором рассматривается План.

      13. План, одобренный комитетом кредиторов с соблюдением порядка принятия решений, установленного Законом, направляется в суд лицом, подавшим Ходатайство, с приложением документов, подтверждающих согласие комитета кредиторов и заключения территориального подразделения Комитета или его филиала.

      14. При вынесении судом определения об утверждении Плана и применении в отношении несостоятельного должника реабилитационной процедуры, территориальным подразделением Комитета или его филиалом в установленные Законом сроки назначается реабилитационный управляющий.

      15. Заявление о внесении изменений в План, составленное по форме согласно Приложению 2 к настоящим Правилам, направляется реабилитационным управляющим на согласование в территориальное подразделение Комитета или его филиал, после согласования с комитетом кредиторов, с приложением следующих документов:
      протокола заседания комитета кредиторов, на котором были согласованы предложения по внесению изменений в План;
      документы, подтверждающие целесообразность внесения изменений в План.
      Заявление о внесении изменений в План рассматривается территориальным подразделением Комитета или его филиалом в течение десяти рабочих дней с момента его поступления.
      Сноска. Пункт 15 с изменениями, внесенными приказом Министра финансов РК от 17.06.2010 № 292 (порядок введения в действие см. п. 3).

      16. Согласованное комитетом кредиторов и территориальным подразделением Комитета или его филиалом, заявление по внесению изменений в План направляется реабилитационным управляющим для утверждения в суд не позднее двух рабочих дней со дня согласования.

      17. Копия определения суда об утверждении изменений в План представляется реабилитационным управляющим в территориальное подразделение Комитета или его филиал не позднее пяти рабочих дней со дня вступления в законную силу, с приложением утвержденных изменений.

Приложение 1               
к Правилам согласования         
применения реабилитационной       
процедуры в отношении          
несостоятельного должника,       
утвержденным приказом          
Министра финансов            
Республики Казахстан           
от 12 августа 2008 года N 401      

____________________________________________

____________________________________________
(наименование уполномоченного органа)  

от _________________________________________
   (наименование лица подавшего ходатайство)

Ходатайство
о применении реабилитационной процедуры
в отношении __________________________
            (наименование организации)

_______________ зарегистрировано в Департаменте юстиции по _______________
(наименование организации)                 (область, г. Алматы, г. Астана)
__________________, регистрационный номер N _____.
(дата регистрации)

__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________.
(краткая история организации, виды деятельности, осуществляемые организацией)

      По состоянию на ____________________________ финансово-экономическое
                   (дата составления плана реабилитации)

состояние неудовлетворительное. Сумма дебиторской задолженности составляет
_____ тыс. тенге. Остаточная стоимость основных средств составляет _____
тыс. тенге. Общая сумма кредиторской задолженности составляет _____ тыс.
тенге, в том числе:
      1 очередь - _____ тыс. тенге;
      2 очередь - _____ тыс. тенге;
      3 очередь - _____ тыс. тенге;
      4 очередь - _____ тыс. тенге;
      5 очередь - _____ тыс. тенге.
      Основными причинами сложившегося неудовлетворительного финансово-
экономического состояния организации являются ____________________________.
                                             (причины неплатежеспособности)
      В целях улучшения финансово-экономического состояния разработан план
реабилитации __________________________. Целью процедуры реабилитации
             (наименование организации)
организации является восстановление ее платежеспособности.
      Целесообразность применения реабилитации и возможность восстановления платежеспособности подтверждается прилагаемыми договорами, экономическими расчетами и другими документами.
      На основании вышеизложенного, просим рассмотреть возможность применения
в отношении __________________________ реабилитационной процедуры.
            (наименование организации)
      В соответствии с пунктом 2 статьи 43 Закона Республики Казахстан "О банкротстве" в состав комитета кредиторов предлагаем следующих лиц:
      1. Представитель по оплате труда - __________.
                                          (Ф.И.О.)
      2. Представитель Налогового комитета - _________________.
                                            (должность, Ф.И.О.)
      3. Представители залоговых и конкурсных кредиторов:
      ________ - ___________, __________________________.
       Ф.И.О.    (должность)  (наименование организации)

      В соответствии с пунктом 3 статьи 43 Закона и пунктом 3 Правил согласования применения реабилитационной процедуры в отношении несостоятельного должника, утвержденных приказом Министра финансов Республики Казахстан от "__"__________200__года N___, прилагаем следующие документы:
      1) финансовая отчетность за три последних года;
      2) план реабилитации несостоятельного должника;
      3) письменное согласие на проведение реабилитационной процедуры залоговых кредиторов, представляющих более 50 процентов от общей суммы обеспеченных залогом требований, а также конкурсных кредиторов, на долю которых приходится более 50 процентов от общей суммы требований этих кредиторов;
      4) заключение администратора внешнего наблюдения о возможности восстановления платежеспособности в случае, если в отношении должника вводилась процедура внешнего наблюдения.

______________________________________     подпись       ________________
(должность лица подавшего ходатайство)                       (Ф.И.О.)

Приложение 2               
к Правилам согласования         
применения реабилитационной       
процедуры в отношении          
несостоятельного должника,       
утвержденным приказом          
Министра финансов            
Республики Казахстан           
от 12 августа 2008 года N 401      

____________________________________________

____________________________________________
(наименование уполномоченного органа)  

От реабилитационного управляющего          
_________________________________________
   (наименование организации)       

Заявление
о внесении изменений в план реабилитации

_________________________________
(наименование организации)

      Представляю для согласования предложения по внесению изменений в план
реабилитации _____________________________, согласованные с комитетом
              (наименование организации)
кредиторов.
      1. ________________________________________________.
                  (причины внесения изменений)
      2. ________________________________________________.
           (часть плана, в который вносится изменения)
      3. ________________________________________________.
        (итоговый результат с учетом вносимых изменений)

      Приложение:
      1) протокол заседания комитета кредиторов от "__"________200_ года N__;
      2) прочие документы.

Реабилитационный управляющий

_______________________________         подпись       ________________
   (наименование организации)                             (Ф.И.О.)