Еңбекшілдер ауданында тұрақты тұратын аз қамтамасыз етілген отбасыларына (азаматтарға) тұрғын үй көмегін беру ережесін бекіту туралы

Ақмола облысы Еңбекшілдер аудандық мәслихатының 2008 жылғы 22 желтоқсандағы № С-11/6. Ақмола облысы Еңбекшілдер ауданының Әділет басқармасында 2009 жылғы № 1-10-81 тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы Еңбекшілдер аудандық мәслихатының 2013 жылғы 26 сәуірдегі № С-15/6 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы Еңбекшілдер аудандық мәслихатының 26.04.2013 № С-15/6 (ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      Ескерту. Шешімнің атауы жаңа редакцияда - Ақмола облысы Еңбекшілдер аудандық мәслихатының 2012.04.26 № С-4/4 (ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      «Тұрғын үй қатынастары туралы» 1997 жылғы 16 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 97 бабына, «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін–өзі басқару туралы» 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 6 бабына«Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 сәуірдегі № 512, 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 «Тұрғын үй көмегін көрсету Ережесін бекіту туралы» қаулыларының негізінде аудандық мәлихат ШЕШІМ ЕТТІ:
      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - Ақмола облысы Еңбекшілдер аудандық мәслихатының 2010.07.02 № С-24/4 (қолданысқа енгізу тәртібін 3-тармақтан қараңыз) шешімімен.
      1. Қоса беріліп отырған Еңбекшілдер ауданында аз қамтамасыз етілген отбасыларына (азаматтарға) тұрғын үйлерін (жеке меншіктегі тұрғын үйді ұстаудан басқа) ұстау, коммуналдық және абоненттік телефон байланыс қызметтермен пайдалану үшін төлеуге тұрғын үй көмегін беру Ережесі бекітілсі.
      2. Осы шешімнің орындалуын бақылау әлеуметтік экономикалық даму, бюджет пен қаржы, заңдылық пен құқық тәртібі мәселелері жөніндегі тұрақты комиссияға жүктелсін.
      3. Осы шешім Еңбекшілдер ауданының Әділет басқармасында мемлекеттік тіркеуден өткен соң күшіне еніп, ресми түрде жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізілді.

      Аудандық мәлихат
      сессиясының төрайымы                       З.Құсайынова

      Аудандық мәслихаттың
      хатшысы                                    М.Исажанов

      КЕЛІСІЛДІ

      Аудан әкімі                                Т.Хамитов

      Жұмыспен қамту және
      әлеуметтік бағдарламалар
      бөлімінің бастығы                          Т.Әбуова

      Қаржы бөлімінің бастығы                    А.Бекенов

      Экономика және бюджеттік
      жоспарлау бөлімінің бастығы                Б.Бейсенова

Еңбекшілдер аудандық 
маслихатының 2008 жылғы
22 желтоқсандағы № С-11/6
шешімімен бекітілді 

Еңбекшілдер ауданында тұрақты тұратын
аз қамтамасыз етілген отбасыларына (азаматтарға)
тұрғын үй көмегін беру ережесі

      Ескерту. Ереженің атауы жаңа редакцияда - Ақмола облысы Еңбекшілдер аудандық мәслихатының 2012.04.26 № С-4/4 (ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ереже Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі «Тұрғын үй қатынастары туралы» Заңының 97 бабының 2 тармағының, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңының 6 бабының, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 сәуірдегі № 512 «Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы» қаулысының негізінде дайындалды және тұрғын үй көмегін берудің тәртібін анықтайды
      2. Тұрғын үй көмегі аудандық бюджет қаражаты есебінен Енбекшілдер ауданында тұрақты тұратын аз қамтамасыз етілген отбасыларына (азаматтарға) шығындардың орнын толтыру үшін төлеу бойынша:
      жекешелендірілген тұрғын үй-жайларда (пәтерлерде) тұратын немесе мемлекеттік тұрғын үй қорындағы тұрғын үй-жайларды (пәтерлерді) жалдаушылар қосымша жалдаушылар болып табылатын отбасыларына (азаматтарға) тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп - ұстауға арналған шығыстар;
      тұрғын үйдің меншік иелері немесе жалдаушылары (қосымша жалдаушылары) болып табылатын отбасыларына (азаматтарға) коммуналдық қызметтерді және телекоммуникацияның желісіне қосылған телефонға абоненттік ақының ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметін тұтыну;
      жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалға алған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін;
      жекешелендірілген үй-жайларда пәтерлерде, жеке тұрғын үйде тұрып жатқандарға тәулік уақыты бойынша электр энергиясының шығынын саралап есепке алатын және бақылайтын, дәлдік сыныбы 1-ден төмен емес электр энергиясын бір фазалық есептеуіштің құнын төлеуге көмек көрсетіледі;
      аталған жерлерде тұрақты тұратын адамдарға тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған ай сайынға және нысаналы жарналардың мөлшерін айкындайтын сметаға сәйкес, тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған коммуналдық қызметтер көрсету ақысын төлеу, сондай-ақ жекешелендірілген тұрғын үй-жайларында (пәтерлерде), жеке тұрғын үйде пайдалануда тұрған дәлдік сыныбы 2,5 электр энергиясын бір фазалық есептеуіштің орнына орнатылатын тәулік уақыты бойынша электр энергиясының шығынын саралап есепке алатын және бақылайтын, дәлдік сыныбы 1-ден төмен емес электр энергиясын бір фазалық есептеуіштің құнын төлеуге, жеткізушілер ұсынған шоттар бойынша тұрғын үй көмегі бюджет қаражаты есебінен көрсетіледі.
      Ескерту. 2 тармақ жаңа редакцияда - Ақмола облысы Еңбекшілдер аудандық мәслихатының 09.01.2013 № С-12/4 (ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      3. Тұрғын үйді ұстауға және коммуналдық қызметтерді тұтыну белгіленген көлемнің нормасынан жоғары болса, төлем жалпыға бірдей негізде жүргізіледі. Жәрдемақы шараларымен қамтамасыз етілетін тұрғын үй көлемінің нормасы 1 адамға 18 шаршы метр. Жалғыз тұратын азаматтар үшін жәрдемақы шараларымен қамтамасыз етілетін тұрғын үй көлемінің нормасы 30 шаршы метр, алайда бір бөлмелі пәтердің көлемінен аз болмауға тиісті.
      4. Тұрғын үй көмегі осы жерде тұрақты тұратын тұрғын үйдің иесі немесе пайдаланушы (жалдаушы) болып саналатын тұлғаларға бюджет қаражаты есебінен көрсетіледі.
      5. Тұрғын үй көмегі тұрғын жайларын ұстауға, коммуналдық қызметтерді тұтынуға және қалалық телекоммуникацияға қосылған телефонға абоненттік ақының көтерілу бөлігі бойынша байланыс қызметтеріне шығуға тиісті шығын үлесінің шегінен дәлелді шығатын шығын жоғары болған кезде тағайындалады.
      6. Тұрғын үйді ұстауға және коммуналдық қызметтерді тұтынуға ақы төлеуге отбасының жиынтық табысының 15% (пайыз) мөлшері белгіленеді.
      Ескерту. 6 тармақ жаңа редакцияда - Ақмола облысы Еңбекшілдер аудандық мәслихатының 09.01.2013 № С-12/4 (ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      7. Осы Ереженің 2 тармағына сәйкес тұрғын үй көмегін алуға құқығы бартұлғалар мен отбасылар Қазақстан Республикасының заңнамаларында көзделген жағдайларда, жөндеу жұмыстары аяқталғаннан кейін кондоминиумның жалпы мүлкісінің күрделі жөндеуге шыққан шығынына жәрдемақы алуға құқығы бар.
      8. Коммуналдық қызметтерді тұтыну нормативтері (сумен жабдықтау, газбен жабдықтау, канализация, электрмен жабдықтау жылумен жабдықтау, қоқыс шығару) нақты пайдаланылған қызметтердің шығынына қарап белгіленеді, бірақ ҚНмЕ (құрылыс нормалары мен ережелері) есеп айырысуына сәйкес шекті көлем шамасынан асырылмайды.
      9. Егер тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметтерді тұтынудың нормативтері мен тарифтері заңнамалық тәртіппен белгіленбеген жағдайда шығынның орнын толтыру нақты шыққан шығын бойынша төленеді, алайда ол коммуналдық қызметтерді тұтынудың белгіленген нормативтерінен жоғары болмауы керек. Коммуналдық қызметтерді тұтынуды есепке алу құралдары бар тұтынушылар үшін есептеулерге қосылатын шығындар өткен тоқсандағы немесе соңғы тоқсандағы қызметтер толық көлемде көрсетілген есептеу құралдарының негізінде белгіленеді, алайда ол коммуналдық қызметтерді тұтынудың белгіленген нормативтерінен аспауға тиіс. Сәуір айында есепке қабылданатын шығындар сәуір айы үшін ұсынылған түбіртектерге сәйкес дәлелді шығындар бойынша алынады.
      10. Тұрғын үй көмегін есептеу үшін барлық коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерінің тарифтерін және оларға өзгертулерді қызмет көрсетушілер ұсынады.

2. Тұрғын үй көмегін ұсыну тәртібі

      11. Меншігінде бір бірліктен көп тұрғын үйі (пәтерлері, үйлері) немесе тұрғын үйін жалға беретін тұлғалар тұрғын үй көмегін алу құқығынан айырылады.
      12. Еңбекке жарамды, бірақ жұмыс істемейтін, оқымайтын, әскер қатарында емес және «Еңбекшілдер аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінде тіркелмеген тұлғалары бар отбасылардың 1, 2 топтағы мүгедектерді, 18 жасқа дейінгі мүгедек балаларды күтуді жүзеге асыратын немесе 3 жасқа дейінгі балалардың тәрбиесімен айналысатындардан басқалары тұрғын үй көмегін алуға құқығы жоқ. Мерзімді қызметтегі әскери қызметкерлер отбасы құрамына есептелмейді.
      13. Тұрғын үй көмегі өтініш берілген күннен бастап 3 ай мерзіміне тағайындалады.
      14. Тұрғын үй көмегін тағайындау үшін отбасы (азамат) уәкілетті органға өтініш береді және мынадай құжаттарды ұсынады:
      1) өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
      2) тұрғын үйге құқық беретін құжаттың көшірмесі;
      3) азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесі;
      4) отбасының табысын растайтын құжаттар. Тұрғын үй көмегін алуға үміткер отбасының (Қазақстан Республикасы азаматының) жиынтық табысын есептеу тәртібін тұрғын үй қатынастары саласындағы уәкілетті орган белгілейді;
      5) тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп - ұстауға арналған ай сайынғы жарналардың мөлшері туралы шоттар;
      6) коммуналдық қызметтерді тұтынуға арналған шоттар;
      7) телекоммуникация қызметтері үшін түбіртек - шот немесе байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарттың көшірмесі;
      8) жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жергілікті атқарушы орган берген жалдау ақысының мөлшері туралы шот;
      9) жекешелендірілген тұрғын үй-жайларда (пәтерлерде), жеке тұрғын үйде тұрып жатқандарға тәулік уақыты бойынша электр энергиясының шығынын саралап есепке алатын және бақылайтын, дәлдік сыныбы 1-ден төмен емес электр энергиясын бір фазалық есептеуіштің құнын төлеуге тұрғын үй көмегін көрсету жөніндегі шаралар қолданылатын түбіртек-шот.
      Ескерту. 14 тармақ жаңа редакцияда - Ақмола облысы Еңбекшілдер аудандық мәслихатының 09.01.2013 № С-12/4 (ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      15. Кондоминиумның жалпы мүлкін күрделі жөндеуден өткізу шығынына жәрдемақы алуға құқығы бар тұлғалар мен отбасылар осы Ереженің 16 тармағында көрсетілген құжаттарды қосымша ұсынады:
      1) кондоминиумның жалпы мүлкіне күрделі жөндеу жүргізуге жиналған мақсатты төлемдердің төленгендігі туралы түбіртек;
      2) кондоминиумның жалпы мүлкіне күрделі жөндеу жүргізу үшін тұрғын үй иесінің, тұрғын үй иелерінің кооперативтері мен жөндеу жұмыстарын жүзеге асыратын ұйым арасында жасалған шарттың көшірмесі;
      3) кондоминиумның жалпы мүлкіне күрделі жөндеу жүргізу бойынша атқарылған жұмыстар туралы тапсыру-қабылдап алу актісінің көшірмесі.
      16. Ұсынылған құжаттарды қараудың нәтижесі бойынша отбасының табысы және коммуналдық төлемдер енгізіліп, отбасына есептеулер жасалады. Есептеуге отбасының өкілі немесе отбасының атынан келген тұлға және құжаттарды қабылдауды жүзеге асырған тұлға қол қояды. Есептеулердің негізінде екі дана шарт жасалады, бір данасы тұрғын үйдің иесіне (жалға алушыға) беріледі. Аталған шарт тұрғын үй көмегін ұсыну үшін негіз болып табылады.
      17. Электрмен жабдықтау, газбен жабдықтау, пайдалану шығындары мен байланыс қызметтері бойынша шығындарға өтініш берілгеннің алдындағы тоқсандағы газ алғандығы жөніндегі анықтаманың, түбіртектердің орташа шығыны бойынша есептеулер жасалады. Жылумен жабдықтау, сумен жабдықтау, канализация, қоқыс шығару бойынша шығындар коммуналдық қызметтерге толық ақы төлеу кезінде, есептеу құралдары бар болса, ақы төлеу дәлелі бойынша және қызмет көрсетушілердің коммуналдық қызметтерге қайта есептеулер жүргізген кездегі қызмет көрсетушілердің тарифтері бойынша алынады.
      18. Тұрғын үй көмегін алушылар тұрғын үй көмегі кызметіне өзінің меншігіндегі тұрғын үй нысанында қандай да болмасын өзгерістері туралы, отбасы құрамы және оның жиынтық табысы, сонымен қатар мәртебесі туралы 10 күнтізбелік күн ішінде ақпарат беруге тиісті.
      Ескерту. 18 тармақ жаңа редакцияда - Ақмола облысы Еңбекшілдер аудандық мәслихатының 2012.04.26 № С-4/4 (ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      19. Тұрғын үй көмегі көрсету қызметіне әдей жалған мәліметтер ұсынылған жағдайда ол тұрғын үй көмегінің жоғары немесе төмен тағайындалуына әсер етсе заңсыз тағайындалған соманы меншік иесі (жалға алушы) өз еркімен қайтарады, ал ол бас тартқан жағдайда сот арқылы қайтарылады.
      Ескерту. 19 тармақ жаңа редакцияда - Ақмола облысы Еңбекшілдер аудандық мәслихатының 09.01.2013 № С-12/4 (ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

3. Тұрғын үй көмегінің мөлшері

      20. Тұрғын үй көмегінің мөлшері  меншік иесінің (жалға алушының) үйді ұстау төлем ақымен қамтамасыз етілетін норма шегіндегі коммуналдық қызметтерді тұтынуға және бұл отбасының осы мақсатағы шығуға тиісті шығын деңгейі шегінің арасындағы айырмашылығы есептеледі.

4. Жергілікті жылу берілетін жекеменшік үйлерде
тұратын аз қамтамасыз етілген отбасыларына
(азаматтарға) тұрғын үй көмегін ұсыну тәртібі

      21. Жергілікті жылу берілетін үйлерде тұратын аз қамтамасыз етілген отбасыларына тұрғын үй көмегі тұрғын үйдің иесіне, жалға алушыларға тұрғын үйді жалға алғандығы туралы жалға алу шарты болған кезде беріледі.
      22. Жергілікті жылу берілетін үйлерде тұратын отбасыларына тұрғын үй көмегін есептеу үшін, әлеуметтік тұрғын үй нормасына сәйкес көмір шығыны 1 шаршы метрге 49,85 килограмм мөлшерінде есепке алынады, бірақ жылына бір отбасына 5 (бес) тоннадан аспауы керек.
      23. Отынның құнын есептеу үшін, тұрғын үй көмегі есептелетін тоқсанның алдындағы тоқсанның соңғы айында аудандық статистика және ақпарат бөлімі ұсынған аудан бойынша орташа бағасы негізге алынсын (наурыз, маусым, қыркүйек, желтоқсан).
      24. Жергілікті жылу берілетін үйлерде пайдаланылатын отынның басқа түрлерінің құны мен шығын нормаларын, тұрғын үй көмегін есептеу кезінде көмірдің құны мен шығын нормасына балама ретінде есептеу керек.
       25. Көмірді сатып алу маусымдыққа байланысты, тұрғын үйге барлық әлеуметтік шығын нормасын есептегенде (көмірдің бағасы), тұрғын үй көмегіне өтініш берілген тоқсанның үш айы есепке алынады.
      26. Тұрғын үй көмегін тағайындау кезінде үйде тұратын отбасының орташа табысы, өтініш берілген тоқсанның алдындағы тоқсанның көлемдігіне сай есептеледі.
      27. Электрмен жабдықтау, газбен жабдықтау, сумен жабдықтау, қоқыс шығару бойынша шығындар, өтініш берілген тоқсанның алдындағы тоқсандағы түбіртектер бойынша есептеледі.
      28. Еңбекшілдер ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі тұрғын үй көмегін алуға үміткер отбасының (азаматтың) жиынтық табысын тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш берген тоқсанның алдындағы тоқсандағы табыстарынан Қазақстан Республикасы құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері агенттігі Төрағасының 2011 жылғы 5 желтоқсандағы № 471 «Тұрғын үй көмегін алуға, сондай-ақ мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйді немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді алуға үміткер отбасының (азаматтың) жиынтық табысын есептеу қағидасын бекіту туралы» Бұйрығы негізінде есептейді.
      Ескерту. 28 тармақ жаңа редакцияда - Ақмола облысы Еңбекшілдер аудандық мәслихатының 2012.04.26 № С-4/4 (ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен

5. Тұрғын үй көмегін қаржыландыру және төлеу

      29. Тұрғын үй көмегін қаржыландыру және төлеу, телефон үшін өтем ақы азаматтарға тұрғын үйлерін күрделі жөндеу үшін әр түрлі меншік нысанындағы үйлерде тұратын тұлғаларға тұрғын үй көмегін төлемі жергілікті бюджет қаржысы есебінен қаржыландырылады.
      30. Тұрғын үй көмегі үміткерлердің жеке өтінішіне сәйкес жүргізіледі, телефон үшін өтемақы және тұрғын үйлерді күрделі жөндеуден өткізу үшін өтем ақы, өтініш берушілердің екінші деңгейлі банктердегі есепшоттарына аударылады.

Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) постоянно проживающим в Енбекшильдерском районе

Решение Енбекшильдерского районного маслихата Акмолинской области от 22 декабря 2008 года № С-11/6. Зарегистрировано Управлением юстиции Енбекшильдерского района Акмолинской области 28 января 2009 года № 1-10-81. Утратило силу решением Енбекшильдерского районного маслихата Акмолинской области от 26 апреля 2013 года № С-15/6

      Сноска. Утратило силу решением Енбекшильдерского районного маслихата Акмолинской области от 26.04.2013 № С-15/6 (вводится в действие со дня официального опубликования).

      Сноска. Заголовок решения в редакции решения Енбекшильдерского районного маслихата Акмолинской области от 26.04.2012 № С-4/4 (вводится в действие со дня официального опубликования).

      На основании статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года «О жилищных отношениях», статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан» и постановлении Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года № 512 «О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам», от 30 декабря 2009 года № 2314 «Об утверждении правил предоставления жилищной помощи» Енбекшильдерский районный маслихат РЕШИЛ:

      Сноска. Преамбула в редакции решения Енбекшильдерского районного маслихата Акмолинской области от 02.07.2010 № С-24/4 (порядок введения в действия см. п-3).
      1. Утвердить прилагаемые Правила Предоставления жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) на оплату содержания жилища (кроме содержания индивидуального жилого дома) и потребления коммунальных услуг и услуг телефонной абонентской связи в Енбекшильдерском районе.
      2. Контроль за исполнением настоящего решения возложить на постоянную комиссию районного маслихата по вопросам социально-экономического развития, бюджета и финансов, законности и правопорядка.
      3. Настоящее решение вступает в силу со дня государственной регистрации в Управлении юстиции Енбекшильдерского района и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Председатель сессии
      районного маслихата                        З.Кусаинов

      Секретарь районного
      маслихата                                  М.Исажанов

      СОГЛАСОВАНО:

      Аким района                                Т.Хамитов

      Начальник отдела занятости
      и социальных программ                      Т.Абуова

      Начальник отдела финансов                  А.Бекенов

      Начальник отдела
      экономики и бюджетного
      планирования                               Б.Бейсенова

Утверждены
решением Енбекшильдерского
районного маслихата
от 22 декабря 2008 года № С-11/6

Правила предоставления жилищной помощи
малообеспеченным семьям (гражданам)постоянно
проживающим в Енбекшильдерском районе

      Сноска. Заголовок правил в редакции решения Енбекшильдерского районного маслихата Акмолинской области от 26.04.2012 № С-4/4 (вводится в действие со дня официального опубликования).

1. Общие положения

      Настоящие Правила разработаны на основании пункта 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года «О жилищных отношениях», статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», постановления Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года № 512 «О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам» и определяют порядок предоставления жилищной помощи.
      2. Жилищная помощь предоставляется за счет средств районного бюджета малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в Енбекшильдерском районе для возмещения затрат по оплате:
      расходов на содержание жилого дома (жилого здания) семьям (гражданам), проживающим в приватизированных жилых помещениях (квартирах) или являющимся нанимателями (поднанимателями) жилых помещений (квартир) в государственном жилищном фонде;
      потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций семьям (гражданам), являющимся собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилища;
      арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде;
      стоимости однофазного счетчика электрической энергии с классом точности не ниже 1 с дифференцированным учетом и контролем расхода электроэнергии по времени суток, проживающим в приватизированных жилых помещениях (квартирах), индивидуальном жилом доме в пределах норм и предельно допустимого уровня расходов семьи (граждан) на эти цели;
      жилищная помощь оказывается по предъявленным поставщиками счетам на оплату коммунальных услуг на содержание жилого дома (жилого здания), согласно смете, определяющей размер ежемесячных и целевых взносов, на содержание жилого дома (жилого здания), а также по предъявленному поставщиком счету на оплату стоимости однофазного счетчика электрической энергии с классом точности не ниже 1 с дифференцированным учетом и контролем расхода электроэнергии по времени суток, устанавливаемого взамен однофазного счетчика электрической энергии с классом точности 2,5, находящегося в использовании в приватизированных жилых помещениях (квартирах), индивидуальном жилом доме, за счет бюджетных средств лицам, постоянно проживающим в данной местности.
      Сноска. Пункт 2 в редакции решения Енбекшильдерского районного маслихата Акмолинской области от 09.01.2013 № С-12/4 (вводится в действие со дня официального опубликования).
      3. Оплата на содержание жилища и потребление коммунальных услуг сверх установленной нормы площади производится на общих основаниях. За норму площади жилья, обеспечиваемую компенсационными мерами принимается 18 квадратных метров на человека. Для одиноко проживающих граждан за норму площади жилья, обеспечиваемую компенсационными мерами принимается 30 квадратных метров, но не менее площади однокомнатной квартиры.
      4. Жилищная помощь оказывается за счет бюджетных средств лицам, постоянно проживающим в данной местности и являющимся собственниками или нанимателями (арендаторами) жилища.
      5. Жилищная помощь назначается при превышении фактических расходов семьи на оплату содержания жилища и потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к городской сети телекоммуникаций, над долей предельно допустимых затрат на эти цели.
      6. Доля предельно допустимых расходов на оплату содержания жилища и потребления коммунальных услуг устанавливается к совокупному доходу семьи в размере 15% (процентов).
      Сноска. Пункт 6 в редакции решения Енбекшильдерского районного маслихата Акмолинской области от 09.01.2013 № С-12/4 (вводится в действие со дня официального опубликования).
      7. Семьи и лица, имеющие право на получение жилищного пособия согласно пункта 2 настоящих Правил, в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан, имеют право на компенсацию затрат на капитальный ремонт общего имущества кондоминиума после завершения ремонтных работ.
      8. Нормативы потребления коммунальных услуг (водоснабжение, газоснабжение, канализация, электроснабжение, теплоснабжение, мусороудаление), устанавливаются исходя из фактического потребления, но не более предельных величин согласно расчетов по СНиПу (строительные нормы и правила).
      9. В случае, если нормативы и тарифы на содержание жилища и потребление коммунальных услуг не определены в установленном законодательством порядке, возмещение затрат производится по фактическим расходам, но не более установленных нормативов потребления коммунальных услуг. Расходы, принимаемые к расчету для потребителей, имеющих приборы учета потребления коммунальных услуг, определяются по фактическим затратам за предыдущий квартал, или за последний квартал, в котором услуги оказывались в полном объеме, на основании показаний приборов учета, но не более установленных нормативов потребления коммунальных услуг. Расходы, принимаемые к расчету в апреле месяце, берутся по фактическим затратам согласно предъявленных квитанций за апрель.
      10. Тарифы на все коммунальные услуги и услуги связи и их изменения для расчета жилищной помощи предоставляются услугодателями.

2. Порядок предоставления жилищной помощи

      11. Лица, имеющие в частной собственности более одной единицы жилья (квартиры, дома) или сдающие жилые помещения в наем (аренду) или поднаем, утрачивают право на получение жилищной помощи.
      12. Не имеют право на получение жилищной помощи семьи, если в них имеются трудоспособные лица, которые не работают, не учатся, не служат в армии и не зарегистрированы в государственном учреждении «Отдел занятости и социальных программ» Енбекшильдерского района, за исключением лиц, осуществляющих уход за инвалидами 1, 2 группы, уход за детьми-инвалидами в возрасте до 18 лет или занятых воспитанием ребенка в возрасте до 3 лет. Военнослужащие срочной службы не учитываются в составе семьи.
      13. Жилищная помощь назначается сроком на 3 месяца со дня подачи заявления.
      14. Для назначения жилищной помощи семья (гражданин) обращается в уполномоченный орган с заявлением и представляет следующие документы:
      1) копию документа, удостоверяющего личность заявителя;
      2) копию правоустанавливающего документа на жилище;
      3) копию книги регистрации граждан;
      4) документы, подтверждающие доходы семьи. Порядок исчисления совокупного дохода семьи (гражданина Республики Казахстан), претендующей на получение жилищной помощи, определяется уполномоченным органом в сфере жилищных отношений;
      5) счета о размерах ежемесячных взносов на содержание жилого дома (жилого здания);
      6) счета на потребление коммунальных услуг;
      7) квитанцию-счет за услуги телекоммуникаций или копия договора на оказание услуг связи;
      8) счет о размере арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, предъявленный местным исполнительным органом;
      9) квитанцию–счет стоимости однофазного счетчика электрической энергии с классом точности не ниже 1 с дифференцированным учетом и контролем расхода электроэнергии по времени суток проживающим в приватизированных жилых помещениях (квартирах), индивидуальном жилом доме.
      Сноска. Пункт 14 в редакции решения Енбекшильдерского районного маслихата Акмолинской области от 09.01.2013 № С-12/4 (вводится в действие со дня официального опубликования).
      15. Семьи и лица, имеющие право на компенсацию затрат на капитальный ремонт общего имущества кондоминиума, представляют документы, предусмотренные пунктом 16 настоящих Правил, дополнительно:
      1) квитанции об оплате целевых сборов на проведение капитального ремонта общего имущества кондоминиума;
      2) копию договора на проведение капитального ремонта общего имущества кондоминиума, заключенного между собственником жилья, кооперативом собственников жилья и организацией, осуществляющей ремонтные работы;
      3) копию акта приема-передачи произведенных работ по капитальному ремонту общего имущества кондоминиума.
      16. По результатам рассмотрения представленных документов составляется расчет на семью, куда вносятся доход семьи и коммунальные платежи. Расчет подписывается представителем семьи или лицом, выступающим от имени семьи и лицом, осуществляющим прием документов. На основании расчета составляется договор в двух экземплярах, один из которых выдается собственнику (нанимателю) жилья. Указанный договор является основанием для предоставления жилищной помощи.
      17. Расходы по электроснабжению, газоснабжению, эксплуатационным расходам и услугам связи берутся в расчет по квитанциям, квитанции на газ, средние за квартал, предшествующий кварталу обращения. Расходы по теплоснабжению, водоснабжению, канализации, мусороудалению берутся по тарифам услугодателей при полной оплате коммунальных услуг и по факту оплаты при наличии счетчиков и перерасчете коммунальных услуг услугодателями.
      18. Получатели жилищной помощи в течение 10 календарных дней информируют службы жилищной помощи о любых изменениях формы собственности своего жилья, о составе семьи и ее совокупного дохода, а также статуса.
      Сноска. Пункт 18 в редакции решения Енбекшильдерского районного маслихата Акмолинской области от 26.04.2012 № С-4/4 (вводится в действие со дня официального опубликования).
      19. При представлении в службу жилищной помощи заведомо недостоверных сведений, повлекших за собой назначение завышенной или незаконной жилищной помощи, собственник (наниматель) возвращает незаконно полученную сумму в добровольном порядке, а в случае отказа в судебном порядке.
      Сноска. Пункт 19 в редакции решения Енбекшильдерского районного маслихата Акмолинской области от 09.01.2013 № С-12/4 (вводится в действие со дня официального опубликования).

3. Размер жилищной помощи

      20. Размер жилищной помощи рассчитывается как разница между физическим платежом собственника (нанимателя) за содержание жилья и потребление коммунальных услуг в пределах норм, обеспечиваемых компенсационными мерами и предельно допустимым уровнем расходов данной семьи на эти цели.

4. Порядок предоставления жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам), проживающим в частных домостроениях с местным отоплением

      21. Жилищная помощь малообеспеченным семьям, проживающим в домостроениях с местным отоплением, предоставляется собственникам жилого дома, нанимателям при наличии договора-аренды жилья.
      22. Для расчета жилищной помощи семьям, проживающим в домостроениях с местным отоплением, учитывать расход топлива на 1 метр квадратный в размере 49,85 килограмма, согласно социальной нормы жилья, но не более 5 (пяти) тонн угля на семью в год.
      23. Для расчета стоимости топлива за основу брать средние цены по району, предоставляемые районным отделом статистики и информации по состоянию на последний месяц квартала, предшествующего кварталу расчета жилищной помощи (март, июнь, сентябрь, декабрь).
      24. Норму расхода и стоимость другого вида топлива, используемого для местного отопления домостроения, при расчете жилищной помощи считать эквивалентной норме расхода и стоимости угля.
      25. В связи с сезонностью закупки угля, всю социальную норму расхода на жилой дом (стоимость угля) при начислении жилищной помощи учитывать за три месяца в квартал обращения.
      26. При начислении жилищной помощи средний доход семьи, проживающей в домостроении, рассчитывать за квартал, предшествующий кварталу обращения.
      27. Расходы по электроснабжению, газоснабжению, водоснабжению, мусороудалению берутся в расчет по квитанциям, средние за квартал, предшествующий кварталу обращения.
      28. Совокупный доход семьи (гражданина), претендующей на получение жилищной помощи исчисляется государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ Енбекшильдерского района» за квартал, предшествовавший кварталу обращения за назначением жилищной помощи на основании Приказа Председателя Агентства Республики Казахстан по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства от 5 декабря 2011 года № 471 «Об утверждении Правил исчисления совокупного дохода семьи (гражданина), претендующей на получение жилищной помощи, а также на предоставление жилища из государственного жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде.
      Сноска. Пункт 28 в редакции решения Енбекшильдерского районного маслихата Акмолинской области от 26.04.2012 № С-4/4 (вводится в действие со дня официального опубликования).

5. Финансирование и выплата жилищной помощи

      29. Финансирование выплат жилищной помощи, компенсации за телефон, капитального ремонта жилья лицам, проживающим в домах всех форм собственности, осуществляется за счет средств местного бюджета.
      30. Выплата жилищной помощи производится согласно личного заявления претендента жилищной помощи, компенсация за телефон и компенсация затрат на капитальный ремонт жилья зачисляется на личные счета заявителей в Банках второго уровня.