"Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 8 ақпандағы N 21 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 20 наурызда N 13-10-55 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют аудандық әкімдігінің 2010 жылғы 14 қаңтардағы N 6 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют аудандық әкімдігінің 2010.01.14 N 6 Қаулысымен

      Қазақстан Республикасының «Әкімшілік рәсімдер туралы» 2000 жылғы 27 қарашадағы № 107 Заңы 9-1-бабы 2-тармағына сәйкес, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысымен бекітілген жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызмет Тізбесі, Қазақстан Республикасы Үкіметінің «Мемлекеттік қызмет көрсетудің Тұрпатты стандартын бекіту туралы» 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 қаулысы 2-тармағы негізінде және мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жоғарылату мақсатында аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау» мемлекеттік қызмет көрсетудің қоса берілген стандарты бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары С.Б. Бәкеевке жүктелсін.
      3. Осы қаулы Мамлют ауданының әділет басқармасында мемлекеттік тіркелген күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                     Б. Нұғыманов

Аудан әкімдігінің
2008 жылғы 8 ақпандағы
№ 21 қаулысымен бекітілді

Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызмет көрсетудің осы стандарты үйде оқытылатын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттарды ресімдеу тәртібін белгілейді (әрі қарай – мемлекеттік қызмет).
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны:
      Жартылай автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы" 2001 жылғы 17 шілдедегі № 246 Заңы
4-бабы 3-тармағы негізінде көрсетіледі - "уәкілдік орган өтініш иелері мен кент, ауыл (село), ауылдық (селолық) округтер әкімдерінен қоса берілген құжаттар және учаскелік комиссиялар қорытындыларымен өтініштер қабылдайды, оларды он күннің ішінде қарастырады және атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау немесе тағайындаудан бас тарту туралы шешім қабылдайды"
      4. Мемлекеттік қызмет «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен көрсетіледі.
      Мемлекеттік қызмет көрсету орны Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы Мамлютка қаласы Гуденко көшесі 17 үй.
      5. Мемлекеттік қызметті аяқтау нысаны болып ескертуді беру табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалардың санаты:
      1) Қазақстан Республикасының азаматтары, оралмандар, қашқын статусы бар тұлғалар, кедейлік деңгейінен аспайтын орта кіріспен тұруға қағазы бар және Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын азаматтар, шет елдіктер.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсетудегі уақыты бойынша шектеулер мерзімдері:
      1) өтініш берушімен қажет құжаттарды, электрондық сұраныс беру сәтінен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі 10 күн (тіркеу, талон алу және т.с.с);
      2) қажет құжаттарды тапсыруда, электрондық сұранысты құрастыруда кезекте тосудың ең көп уақыты 30 минут;
      3) құжаттарды алуда кезекте тосудың ең көп уақыты, мемлекеттік қызметтің нәтижесі ретінде файлдың ең көп мөлшері 30 минут.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат ақпараттың ресми көздерінде, стендтерде, ақпараттық тақталарда жарияланады.
      Қызметті «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі көрсетеді.
      Қызмет көрсету орны Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы Мамлютка қаласы Гуденко көшесі 17 үй.
      10. Мемлекеттік қызмет дүйсенбіден бастап жұмаға дейін сағат 9.00-ден бастап 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін, алдын ала жазылусыз көрсетіледі.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету бөлмесі «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің ғимаратында орналасқан, екі есік, пандус, қажет құжаттар және оларды толтыру үлгілерімен фойе жабдықталған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш беруші ұсынады:
      1) белгіленген үлгідегі өтініш;
      2) жеке басының куәлігі;
      3) осы стандарттың 6 тармағында нұсқалған санаттарға жататындығын растайтын кұжаттың көшірмесі
      13. «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінде жүргізілетін мемлекеттің қызметті алу үшін толтыруға қажет бланктерді беру, № 4 кабинет.
      Селолық округтер әкімдерінің аппараттары.
      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажет құжаттар тізбесі «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесіне тапсырылады, № 4 кабинет.
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін құжаттарды тапсырған өтініш берушіге қабылдау күні, орындау мерзімі көрсетілген талон беріледі.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсету қорытындылары туралы жеке қабылдау, курьер, пошта арқылы хабарланады.
      Мемлекеттік қызмет көрсетудің ақырғы қорытындылары «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінде хабарланады, № 4 кабинет.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға негіздер:
      1) өтініш берушімен жалған мәліметтердің ұсынылуы;
      2) ұсынылған құжаттардың сәйкес келмеуі;
      3) сәйкес мерзімге кедейлік деңгейіне айына адамға орта кірістің жоғарылауы;
      4) құжаттардың толық болмауы.

3. Жұмыс принциптері

      18. Мемлекеттік қызмет көрсетуде «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі өтініш берушілерге қатысты төмендегі принциптерге негізделеді:
      1) Жергілікті өкілетті органдардың шешімі бойынша көмекті тағайындау және төлеу тәртібі туралы толық және нақты ақпарат алу;
      2) пайдаланушы құжаттарының мазмұны туралы ақпаратты қорғауды және құпиялылығын, белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету;
      3) мамандардың сыпайылығы, жауапкершілігі, біліктілігі;
      4) банк шотына тағайындалған төлемдерді тоқсан сайын аудару.

4. Жұмыстың қорытындылары

      19. Пайдаланушыға мемлекеттік қызмет көрсету қорытындылары осы стандартқа қоса берілген қосымшаға сәйкес сапа мен қол жеткізу көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызметке қол жеткізу мен сапа көрсеткіштерінің мақсатты мағынасы жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтарымен бекітіледі, сол бойынша мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің не өзге субъектілердің жұмысы бағаланады.

5. Өтінішті шағым ету тәртібі

      21. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасы бойынша наразылық болған жағдайда «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің қызметкерлері іс-әрекетіне шағым беріледі:
      1) «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің бастығы атына, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы, Мамлютка қаласы, Гуденко көшесі 17 үй.
      2) жоғары тұрған ұйымдарға:
      «Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаменті» мемлекеттік мекемесі, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы Абай көшесі 64 үй, телефон 8-(715)-(2)-46-56-48;
      Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының әкімдігі, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы С. Мұқанов көшесі 17 үй телефон 8-(715)-(41)-2-17-88;
      3) сот, прокуратура.
      22. Шағымдар мемлекеттік органдардың кеңсесі арқылы қабылданады:
      1) «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің бастығы мен орынбасарының атына, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы, Мамлютка қаласы, Гуденко көшесі 17 үй.
      2) жоғары тұрған ұйымдарға:
      «Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаменті» мемлекеттік мекемесі, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы Абай көшесі 64 үй, телефон 8-(715)-(2)-46-56-48;
      Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының әкімдігі, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы С. Мұқанов көшесі 17 үй телефон 8-(715)-(41)-2-17-88;
      3) сот, прокуратура.
      23. Қабылданған шағым «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің ақпараттарды тіркеу журналында тіркеледі, өтінішті алған тұлғаның тегі, инициалдары, күні мен уақыты көрсетілген талон беріледі.
      Шағым түскен сәтінен бастап 15 күннің ішінде қарастырылады.
      Шағымды қарастыру қорытындылары туралы өтініш иесіне жазбаша түрде не поштамен, жеке хабарланады.
      Шағымға жауап алу орны - «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің бастығы мен орынбасарының атына, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы, Мамлютка қаласы, Гуденко көшесі 17 үй, №1,4 кабинеттер, байланыс телефондары: 8-(715)-(41)-2-13-75, 8-(715)-(41)-2-21-43.

6. Байланыс ақпарат

      24. «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты басшыларының мекен-жайы:
      «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің бастығы, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы, Мамлютка қаласы, Гуденко көшесі 17 үй, № 1 кабинет, байланыс телефондары: 8-(715)-(41)-2-13-75.
      Жұмыс кестесі: дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін алдын ала жазылусыз.
      Азаматтарды қабылдау апта сайын әр бейсенбі жүргізіледі: сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі бастығының орынбасары, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы, Мамлютка қаласы, Гуденко көшесі 17 үй, № 4 кабинет, байланыс телефондары: 8-(715)-(41)-2-21-43.
      Жұмыс кестесі: дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін алдын ала жазылусыз.
      Азаматтарды қабылдау апта сайын әр бейсенбі жүргізіледі: дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      25. Пайдаланушы үшін басқа пайдалы ақпарат (өңдеу орталықтарының телефондары, қосымша қызмет туралы ақпарат және т.б).

«Мемлекеттік атаулы әлеуметтік
көмек тағайындау» мемлекеттік қызмет
көрсету стандартына қосымша

Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсет-
кіштің
норматив-
тік мәні

Көрсеткіш-
тің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіш-тің есепті жылдағы ағымдағы мәні

1

2

3

4

1. Уақтылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

100

100

100

1.2. қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

2.2. құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген жағдайдың (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және тағы басқасы) % үлесі

100

100

100

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % үлесі

100

95

95

3.3. интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпарат % үлесі

0

0

0

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)

0

0

0

4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі)

100

100

100

4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Назначение государственной адресной социальной помощи"

Постановление акимата Мамлютского района Северо-Казахстанской области от 8 февраля 2008 года N 21. Зарегистрировано Управлением юстиции Мамлютского района Северо-Казахстанской области 20 марта 2008 года N 13-10-55. Утратило силу - постановлением акимата Мамлютского района Северо-Казахстанской области от 14 января 2010 года N 6

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мамлютского района Северо-Казахстанской области от 14.01.2010 N 6

      В соответствии с пунктом 2 со статьями 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года № 107 "Об административных процедурах", на основании Реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561, пунктом 2 постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги" и в целях повышения качества оказания государственных услуг акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги "Назначение государственной адресной социальной помощи" государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Мамлютского района Северо-Казахстанской области".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Бакеева С.Б.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня государственной регистрации в управлении юстиции Мамлютского района.

      Аким района                                Б. Нугуманов

Утвержден
постановлением акимата района
от 8 февраля 2008 года № 21

Стандарт оказания государственной услуги
Назначение государственной адресной социальной помощи

1. Общие положения

      1. Данный стандарт оказания государственной услуги определяет порядок  назначения государственной адресной социальной помощи (далее – государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги:
      Частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании пункта 3  статьи 4 Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года № 246 «О государственной адресной социальной помощи» - «уполномоченный орган принимает от заявителей и акимов поселка, аула (села), аульного (сельского) округа заявления с прилагаемыми документами и заключениями участковых комиссий, рассматривает их в течение десяти дней со дня получения и принимает решение о назначении адресной социальной помощи или отказе в ней».
      4. Государственная услуга оказывается государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ Мамлютского района Северо-Казахстанской области».
      Место оказания государственной услуги Северо-Казахстанская область Мамлютский район, город Мамлютка, улица Гуденко, 17.
      5. Формой завершения государственной услуги является выдача уведомления.
      6. Категория физических и юридических лиц, которым оказывается государственная услуга:
      1) граждане Республики Казахстан, оралманы, лица имеющий статус беженца, иностранцы, лица без гражданства, имеющие вид на жительство и постоянно проживающие в Республике Казахстан, со среднедушевым доходом, не превышающим черты бедности;
      2) инвалиды и лица в период нахождения на стационарном лечении более одного месяца, учащихся и студентов, слушателей и курсантов дневной формы обучения, включая магистратуру и аспирантуру, а также граждане, занятые по уходу за инвалидами 1 и 2 группы, лицами старше восьмидесяти лет, дети в возрасте до 7 лет.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи заявителем необходимых документов (с момента регистрации, получения талона, и т.п.), подачи электронного запроса для получения государственной услуги 10 дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов (при регистрации, получении талона, и т.п.), формирования электронного запроса 30 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов, максимально допустимый размер файла, как результат оказания государственной услуги 30 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается в официальных источниках информации, стендах, информационных досках.
      Услугу оказывает государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Мамлютского района Северо-Казахстанской области».
      Место оказания государственной услуги Северо-Казахстанская область, Мамлютский район, город Мамлютка, улица Гуденко, 17.
      10. Государственная услуга  оказывается с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.00 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Помещение для оказания государственной услуги расположено в здании, государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Мамлютского района Северо-Казахстанской области» имеется двойная дверь, пандус, фойе оснащено стендами с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги заявитель представляет:
      1) заявление;
      2) сведения о составе семьи;
      3) сведения о полученных доходах членов семьи заявителя;
      4) сведения о наличии подсобного хозяйства.
      13. Выдача бланков, которые необходимо заполнить для получения государственной услуги производится в государственном учреждении «Отдел занятости и социальных программ Мамлютского района Северо-Казахстанской области», кабинет № 4.
      Аппараты акимов сельских округов.
      14. Перечень необходимых документов для получения государственной услуги сдается в государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Мамлютского района Северо-Казахстанской области», кабинет № 4.
      15. Заявителю, сдавшему документы для получения государственной услуги, выдается талон с указанием дата принятия и срока исполнения.
      16. О результатах оказания государственной услуги сообщается через  личное посещение, курьера, почту.
      Конечный результат об оказании государственной услуги в государственном учреждении «Отдел занятости и социальных программ Мамлютского района Северо-Казахстанской области», кабинет № 4.
      17. Основаниями для отказа в оказании государственной услуги являются:
      1) недостоверность сведений предоставляемых заявителем;
      2) несоответствие представленных документов;
      3 превышение среднедушевого дохода на человека в месяц над размером черты бедности на соответствующий период;
      4) неполный пакет документов.

3. Принципы работы.

      18. При предоставлении  государственной услуги государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Мамлютского района Северо-Казахстанской области» основывается на следующие принципы по отношению к заявителям:
      1) получение полной и подробной информации о порядке выдачи справок безработным гражданам;
      2) обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя, обеспечение сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки;
      3) вежливость, ответственность и профессионализм специалистов;
      4) ежеквартальное перечисление назначенных выплат на банковский счет.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. В случае имеющихся претензий по качеству предоставления государственной услуги обжалование действия сотрудников государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Мамлютского района Северо-Казахстанской области» подается:
      1) на имя руководителя государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Мамлютского района Северо-Казахстанской области», юридический адрес: Северо-Казахстанская область, Мамлютский район, город Мамлютка, улица Гуденко, 17;
      2) в вышестоящие организации:
      Государственное учреждение «Департамент координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области», юридический адрес: Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Абая 64, телефон 8-(715)-(2)-46-56-48;
      Акимат Мамлютского района Северо-Казахстанской области, юридический адрес: Северо-Казахстанская область, Мамлютский  район, город Мамлютка, улица С. Муканова, 17 телефон 8-(715)-(41)-2-17-88;
      3) в суд, прокуратуру.
      22. Жалобы принимаются через канцелярию государственных органов:
      1) Начальнику или заместителю начальника государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Мамлютского района Северо-Казахстанской области», юридический адрес: Северо-Казахстанская область, Мамлютский район, город Мамлютка, улица Гуденко, 17;
      2) в вышестоящие организации:
      Государственное учреждение «Департамент координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области», юридический адрес: Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Абая 64, телефон 8-(715)-(2)-46-56-48;
      Акимат Мамлютского района Северо-Казахстанской области, юридический адрес: Северо-Казахстанская область, Мамлютский  район, город Мамлютка, улица С. Муканова, 17 телефон 8-(715)-(41)-2-17-88;
      3) в суд, прокуратуру.
      23. Принятая жалоба регистрируется в журнале учета информации государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Мамлютского района Северо-Казахстанской области» с выдачей  талона с указанием даты и времени, фамилии и инициалов лица, принявшего обращение.
      Жалоба рассматривается в течение 15 дней с момента поступления.
      О результатах рассмотрения жалобы заявителю сообщается в письменном виде по почте либо лично.
      Место получения ответа на жалобу - государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Мамлютского района Северо-Казахстанской области», юридический адрес:
      Северо-Казахстанская область, Мамлютский район, город Мамлютка, улица Гуденко, 17, № кабинета 1, 4 контактные телефоны:
      8-(715)-(41)-2-13-75, 8-(715)-(41)-2-21-43.

6. Контактная информация

      24. Адреса руководителей государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Мамлютского района Северо-Казахстанской области» ответственных за оказываемую государственную услугу:
      Начальник государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Мамлютского района Северо-Казахстанской области», юридический адрес: Северо-Казахстанская область, Мамлютский район, город Мамлютка, улица Гуденко, 17. № кабинета 1контактный телефон: 8-(715)-(41)-2-13-75.
      График работы: с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.00 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов, без предварительной записи.
      Прием граждан осуществляется еженедельно по четвергам с 9.00 до 18.00 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов.
      Заместитель начальника государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Мамлютского района Северо-Казахстанской области», юридический адрес: Северо-Казахстанская область, Мамлютский район, город Мамлютка, улица Гуденко, 17, № кабинета 4 контактный телефон: 8-(715)-(41)-2-21-43.
      График работы: с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.00 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов, без предварительной записи.
      Прием граждан осуществляется еженедельно по вторникам с 9.00 до 18.00 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов.
      25. Другая полезная информация для потребителя (телефоны центров обработки вызовов, информация о дополнительных услугах и т.д.)

Приложение
к стандарту оказания государственной
услуги назначение государственной
адресной социальной помощи

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и
доступности

Норма-
тивное
значение
показа-
теля

Целевое
значение
показа-
теля в
после-
дующем
году

Текучее
значение
показа-
теля в
отчетном
оду

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100

100

100

1.2. % (доля) потребителей, ожидающих получения услуги в очереди не более 40 минут

100

100

100

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

100

100

100

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

100

100

100

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

100

95

95

3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

0

0

0

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

0

0

0

4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

100

100

100

4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

100

100

100

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

100

100

100

5. Вежливость

5.1. (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

100

100

100