Ескерту. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют аудандық әкімдігінің 2010.01.14 N 6 Қаулысымен
Қазақстан Республикасының «Әкімшілік рәсімдер туралы» 2000 жылғы 27 қарашадағы № 107 Заңы 9-1-бабы 2-тармағына сәйкес, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысымен бекітілген жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызмет Тізбесі, Қазақстан Республикасы Үкіметінің «Мемлекеттік қызмет көрсетудің Тұрпатты стандартын бекіту туралы» 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 қаулысы 2-тармағы негізінде және мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жоғарылату мақсатында аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау» мемлекеттік қызмет көрсетудің қоса берілген стандарты бекітілсін.
2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары С.Б. Бәкеевке жүктелсін.
3. Осы қаулы Мамлют ауданының әділет басқармасында мемлекеттік тіркелген күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
Аудан әкімі Б. Нұғыманов
Аудан әкімдігінің
2008 жылғы 8 ақпандағы
№ 21 қаулысымен бекітілді
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау
1. Мемлекеттік қызмет көрсетудің осы стандарты үйде оқытылатын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттарды ресімдеу тәртібін белгілейді (әрі қарай – мемлекеттік қызмет).
2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны:
Жартылай автоматтандырылған.
3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы" 2001 жылғы 17 шілдедегі № 246 Заңы
4-бабы 3-тармағы негізінде көрсетіледі - "уәкілдік орган өтініш иелері мен кент, ауыл (село), ауылдық (селолық) округтер әкімдерінен қоса берілген құжаттар және учаскелік комиссиялар қорытындыларымен өтініштер қабылдайды, оларды он күннің ішінде қарастырады және атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау немесе тағайындаудан бас тарту туралы шешім қабылдайды"
4. Мемлекеттік қызмет «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен көрсетіледі.
Мемлекеттік қызмет көрсету орны Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы Мамлютка қаласы Гуденко көшесі 17 үй.
5. Мемлекеттік қызметті аяқтау нысаны болып ескертуді беру табылады.
6. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалардың санаты:
1) Қазақстан Республикасының азаматтары, оралмандар, қашқын статусы бар тұлғалар, кедейлік деңгейінен аспайтын орта кіріспен тұруға қағазы бар және Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын азаматтар, шет елдіктер.
7. Мемлекеттік қызмет көрсетудегі уақыты бойынша шектеулер мерзімдері:
1) өтініш берушімен қажет құжаттарды, электрондық сұраныс беру сәтінен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі 10 күн (тіркеу, талон алу және т.с.с);
2) қажет құжаттарды тапсыруда, электрондық сұранысты құрастыруда кезекте тосудың ең көп уақыты 30 минут;
3) құжаттарды алуда кезекте тосудың ең көп уақыты, мемлекеттік қызметтің нәтижесі ретінде файлдың ең көп мөлшері 30 минут.
8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат ақпараттың ресми көздерінде, стендтерде, ақпараттық тақталарда жарияланады.
Қызметті «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі көрсетеді.
Қызмет көрсету орны Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы Мамлютка қаласы Гуденко көшесі 17 үй.
10. Мемлекеттік қызмет дүйсенбіден бастап жұмаға дейін сағат 9.00-ден бастап 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін, алдын ала жазылусыз көрсетіледі.
11. Мемлекеттік қызмет көрсету бөлмесі «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің ғимаратында орналасқан, екі есік, пандус, қажет құжаттар және оларды толтыру үлгілерімен фойе жабдықталған.
2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі
12. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш беруші ұсынады:
1) белгіленген үлгідегі өтініш;
2) жеке басының куәлігі;
3) осы стандарттың 6 тармағында нұсқалған санаттарға жататындығын растайтын кұжаттың көшірмесі
13. «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінде жүргізілетін мемлекеттің қызметті алу үшін толтыруға қажет бланктерді беру, № 4 кабинет.
Селолық округтер әкімдерінің аппараттары.
14. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажет құжаттар тізбесі «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесіне тапсырылады, № 4 кабинет.
15. Мемлекеттік қызметті алу үшін құжаттарды тапсырған өтініш берушіге қабылдау күні, орындау мерзімі көрсетілген талон беріледі.
16. Мемлекеттік қызмет көрсету қорытындылары туралы жеке қабылдау, курьер, пошта арқылы хабарланады.
Мемлекеттік қызмет көрсетудің ақырғы қорытындылары «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінде хабарланады, № 4 кабинет.
17. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға негіздер:
1) өтініш берушімен жалған мәліметтердің ұсынылуы;
2) ұсынылған құжаттардың сәйкес келмеуі;
3) сәйкес мерзімге кедейлік деңгейіне айына адамға орта кірістің жоғарылауы;
4) құжаттардың толық болмауы.
18. Мемлекеттік қызмет көрсетуде «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі өтініш берушілерге қатысты төмендегі принциптерге негізделеді:
1) Жергілікті өкілетті органдардың шешімі бойынша көмекті тағайындау және төлеу тәртібі туралы толық және нақты ақпарат алу;
2) пайдаланушы құжаттарының мазмұны туралы ақпаратты қорғауды және құпиялылығын, белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету;
3) мамандардың сыпайылығы, жауапкершілігі, біліктілігі;
4) банк шотына тағайындалған төлемдерді тоқсан сайын аудару.
19. Пайдаланушыға мемлекеттік қызмет көрсету қорытындылары осы стандартқа қоса берілген қосымшаға сәйкес сапа мен қол жеткізу көрсеткіштерімен өлшенеді.
20. Мемлекеттік қызметке қол жеткізу мен сапа көрсеткіштерінің мақсатты мағынасы жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтарымен бекітіледі, сол бойынша мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің не өзге субъектілердің жұмысы бағаланады.
21. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасы бойынша наразылық болған жағдайда «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің қызметкерлері іс-әрекетіне шағым беріледі:
1) «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің бастығы атына, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы, Мамлютка қаласы, Гуденко көшесі 17 үй.
2) жоғары тұрған ұйымдарға:
«Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаменті» мемлекеттік мекемесі, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы Абай көшесі 64 үй, телефон 8-(715)-(2)-46-56-48;
Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының әкімдігі, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы С. Мұқанов көшесі 17 үй телефон 8-(715)-(41)-2-17-88;
3) сот, прокуратура.
22. Шағымдар мемлекеттік органдардың кеңсесі арқылы қабылданады:
1) «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің бастығы мен орынбасарының атына, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы, Мамлютка қаласы, Гуденко көшесі 17 үй.
2) жоғары тұрған ұйымдарға:
«Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаменті» мемлекеттік мекемесі, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы Абай көшесі 64 үй, телефон 8-(715)-(2)-46-56-48;
Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының әкімдігі, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы С. Мұқанов көшесі 17 үй телефон 8-(715)-(41)-2-17-88;
3) сот, прокуратура.
23. Қабылданған шағым «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің ақпараттарды тіркеу журналында тіркеледі, өтінішті алған тұлғаның тегі, инициалдары, күні мен уақыты көрсетілген талон беріледі.
Шағым түскен сәтінен бастап 15 күннің ішінде қарастырылады.
Шағымды қарастыру қорытындылары туралы өтініш иесіне жазбаша түрде не поштамен, жеке хабарланады.
Шағымға жауап алу орны - «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің бастығы мен орынбасарының атына, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы, Мамлютка қаласы, Гуденко көшесі 17 үй, №1,4 кабинеттер, байланыс телефондары: 8-(715)-(41)-2-13-75, 8-(715)-(41)-2-21-43.
24. «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты басшыларының мекен-жайы:
«Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің бастығы, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы, Мамлютка қаласы, Гуденко көшесі 17 үй, № 1 кабинет, байланыс телефондары: 8-(715)-(41)-2-13-75.
Жұмыс кестесі: дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін алдын ала жазылусыз.
Азаматтарды қабылдау апта сайын әр бейсенбі жүргізіледі: сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
«Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі бастығының орынбасары, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы, Мамлютка қаласы, Гуденко көшесі 17 үй, № 4 кабинет, байланыс телефондары: 8-(715)-(41)-2-21-43.
Жұмыс кестесі: дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін алдын ала жазылусыз.
Азаматтарды қабылдау апта сайын әр бейсенбі жүргізіледі: дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
25. Пайдаланушы үшін басқа пайдалы ақпарат (өңдеу орталықтарының телефондары, қосымша қызмет туралы ақпарат және т.б).
«Мемлекеттік атаулы әлеуметтік
көмек тағайындау» мемлекеттік қызмет
көрсету стандартына қосымша
Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні
Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері |
Көрсет- |
Көрсеткіш- |
Көрсеткіш-тің есепті жылдағы ағымдағы мәні |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. Уақтылығы |
|||
1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі) |
100 |
100 |
100 |
1.2. қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі) |
100 |
100 |
100 |
2. Сапасы |
|||
2.1. қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) |
100 |
100 |
100 |
2.2. құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген жағдайдың (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және тағы басқасы) % үлесі |
100 |
100 |
100 |
3. Қол жетімділік |
|||
3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) |
100 |
100 |
100 |
3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % үлесі |
100 |
95 |
95 |
3.3. интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпарат % үлесі |
0 |
0 |
0 |
4. Шағымдану үдерісі |
|||
4.1. қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі) |
0 |
0 |
0 |
4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі) |
100 |
100 |
100 |
4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) |
100 |
100 |
100 |
4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) |
100 |
100 |
100 |
5. Сыпайылық |
|||
5.1. қызметкерлердің сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) |
100 |
100 |
100 |