"Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы білім бөлімі" мемлекеттік мекемесімен кәмелетке толмағандарға тиеслі тұрғын үй алаңын айыбастауға немесе сатуға рұқсат беру үшін нотариалдық кеңсеге анықтамаларды беру бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 22 қаңтардағы N 15 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Тайынша ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 4 наурызда N 13-11-100 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының әкімдігінің 2009 жылғы 21 қыркүйектегі N 342 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының әкімдігінің 2009.09.21 N 342 Қаулысымен

      «Әкімшілік процедуралар туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабына, «Мемлекеттік қызмет көрсетудің бір үлгідегі стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 қаулысының 2 тармағына сәйкес аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы білім бөлімі»  Мемлекеттік мекемесімен кәмелетке толмағандарға тиесілі тұрғын үй алаңын айырбастауға немесе сатуға рұқсат беру үшін нотариалдық кеңсеге анықтамаларды беру бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты бекітілсін.
      2. Аудан әкімдігінің осы қаулысы алғашқы ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн мерзімі өтуі бойынша қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                А. Маковский

Аудан әкімдігінің 2008 жылғы
22 қаңтардағы № 15 қаулысымен
бекітілді

«Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы білім бөлімі» Мемлекеттік мекемесімен кәмелетке толмағандарға тиесілі тұрғын үй алаңын айырбастауға немесе сатуға рұқсат беру үшін нотариалдық кеңсеге анықтамаларды беру бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты

1. Жалпы ереже

      1. Мемлекеттік қызмет көрсетудің анықтамасы: кәмелетке толмағандарға тиесілі тұрғын үй алаңын айырбастауға немесе сатуға рұқсат беру үшін нотариалдық кеңсеге анықтамаларды беру.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі – жарым-жартылай автоматтандырылған.
      3. Нормативтік құқықтық кесімнің атауы, бап (тармақ) және тармақтың мазмұны (заңнамалық кесім, Қазақстан Республикасы Президентінің кесімі, Қазақстан Республикасы Үкіметінің кесімі), олар негізінде мемлекеттік қызметтер көрсетіледі: Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1999 жылғы 9 қыркүйектегі № 1346 «Қазақстан Республикасының қамқорлық және қамқоршылық органдары туралы Ереженің» 2 бөлімі 18-тармағы 10) тармақшасы.
      2001 жылғы 31 мамырдағы кәмелетке толмаған балалардың құқықтарын қорғау жөніндегі әдістемелік – нұсқаулы хат.
      4. Осы мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсынатын мемлекеттік органның атауы: Мемлекеттік мекеме: «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының білім бөлімі», Тайынша қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 206.
      5. Тұтынушы алуға көрсетілетін мемлекеттік қызмет көрсетудің аяқталу формасы (нәтижесі): мәміле жасауға келісім туралы анықтама
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалардың санаттары: Кәмелетке толмағандардың заңды өкілдері.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімі:
      1) Тұтынушыларға қажетті құжаттарды берген күннен бастап мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері: 15 күнге дейін;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтудің максималды уақыты: 30 минутқа дейін;
      3)қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтудің максималды уақыты: 30 минутқа дейін.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсетудің ақылы немесе тегін екендігін көрсету: кәмелетке толмағандарға тиесілі тұрғын үй алаңын айырбастауға немесе сатуға рұқсат беру үшін нотариалдық кеңсеге анықтамаларды беру тегін жүргізіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету стандартын міндетті орналастыру орындары: кәмелетке толмағандарға тиесілі тұрғын үй алаңын айырбастауға немесе сатуға рұқсат беру үшін нотариалдық кеңсеге анықтамаларды беру мемлекеттік қызметтер көрсету стандарты «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің ғимаратындағы стендте орналасқан.
      10. Мемлекеттік мекеменің жұмыс кестесі: дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9-00-ден 18-00-ге дейін, түскі үзіліс 13-00-ден 14-00-ге дейін.
      11. Қызмет көрсетудің шарттары мен орындары: «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің ғимаратының күту залында орындықтар, ақпараттық стендтер ұйымдастырылған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Қажетті құжаттар мен талаптардың тізбесі, оның ішінде мемлекеттік қызмет көрсетулерді пайдалануға жеңілдіктері бар тұлғалар үшін:
      1) ата-аналардың немесе заңды өкілдерінің өтініші;
      2) кәмелетке толмаған баланың туу туралы куәлігі;
      3) тұрғын үй алаңын айырбастауға немесе сатуға кәмелетке толмағанның жазбаша келісім;
      4) тұрғын үйдің меншік құқығын растайтын құжат
      13. Мемлекеттік қызмет көрсетулерді пайдалану үшін толтыруға қажетті бланктар беру орны (өтініш формалары және т.б.):
      Бланктар «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінде  беріледі.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсетуді пайдалануға қажетті толтырылған бланктар, қалыптар, арыздар және басқа да құжаттар тапсырылатын жауапты тұлғаның мекен-жайы мен кабинет нөмірі:
      Қажетті құжаттардың толық пакетімен өтініш Тайынша қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 206 мекен-жайы бойынша «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесіне тапсыралады.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсетуді пайдалану үшін тұтынушының барлық құжаттарды тапсырғанын растайтын құжаттың атауы мен түрі:
      Азаматтардың өтініштерін тіркеу журналы
      16. Мемлекеттік қызмет көрсетулер нәтижесін жеткізу тәсілдері:
      Аңықтама поштамен жіберіледі немесе Тайынша қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 206 мекен-жайы бойынша «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесіне жеке қатынасу кезінде беріледі.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтату немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту ушін себеп болған негіздердің толық тізбесі:
      1) құжаттардың толық пакетін ұсынбау;
      2) құжаттарда көрсетілген мәліметтердің сәйкессіздігі;
      3) кәмелетке толмаған балалардың мүдделеріне қайшылықтар.

3. Жұмыс принціпі

      18. Мемлекеттік орган басшылыққа алған жұмыс принціпі:
      Мемлекеттік қызмет көрсетулерді пайдалануга арызданған азаматтар:
      1) қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат алуға;
      2) сыпайылыққа, жауапкершілік пен кәсібилікке;
      3) белгіленген үлгідегі өтінішті және оған қоса берілетін бланктарды тегін алуға;
      4) қабылданған шешімі туралы хабарлама алуға арқа сүйе алады, хабарлама беруден бас тартылған жағдайда оның себептері көрсетілетін болады.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелері осы стандарттың қосымшасында көрсетілген сапалылық пен қол жеткізушілік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе басқа да субъектілердің жұмыстары бағаланатын мемлекеттік қызмет көрсетулердің сапасы мен қол жеткізушідігінің көрсеткіштерінің мақсатты тағайындалуы жыл сайын арнайы құрылған жұмысшы топтармен бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекеттеріне шағымдану тәртібі: Лауазымды тұлғаның әрекетіне шағымдану «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің басшысына арыздану арқылы білім бөлімі бастығының кабинетінде іске асырылады.
      22. Шағым түскен мемлекеттік органның атауы, электрондық пошта мекен-жайы немесе лауазымды тұлғаның кабинет нөмірі: «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының білім бөлімі».
      23. Қабылданылған арызды растайтын құжат.
      Үзінді талон.

6. Байланыс ақпарат

      24. Тікелей мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның басшыларының, оның орынбасарының және жоғары тұрған ұйымның байланыс мәліметтері: «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі - Солтүстік Қазақстан облысы, Тайынша қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 206, электрондық пошта мекен жайы:trmk@rambler.ru.
      Мекеме бастығы, телефон 2-16-94, № 1 кабинет;
      Бастықтың орынбасары, телефон 22-0-75, № 2 кабинет;
      Солтүстік Қазақстан облысының білім Департаменті, Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі 58.

Кәмелетке толмағандарға тиесілі тұрғын үй
алаңын айырбастауға немесе сатуға рұқсат беру
үшін нотариалдық кеңсеге анықтамаларды беру
бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің
стандартына қосымша

Таблица. Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштерінің мағынасы

Сапа мен қол жеткізушілік
көрсеткіштері

Көрсеткіш-
тердің нормативтік мағынасы

Келесі жылдағы
көрсет-
кіштердің мақсатты мағынасы

Есеп беру жылындағы
көрсеткіш-
тердің
ағымдағы
мағынасы

1

2

3

4

1. Дер кезділік

1.1. құжатты тапсырған кезден бастап белгіленген мерзімде
қызметтер көрсетудің % (үлесі) жағдайлары

100 %

100 %


1.2. кезекте 40 минуттан астам қызмет көрсетуді пайдалануды күткен тұтынушылар % (үлесі)

100 %

100 %


2. Сапа

2.1. қызмет көрсетулер үрдісінің сапасына
қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

100 %

100 %


2.2. лауазымды тұлғалармен құжаттарды дұрыс ресімдеу жағдайлары (өндірістік есептеулер, есеп айырысулар және т.б.)  % (үлесі)

100 %

100 %


3. Қол жеткізушілік

3.1. қызмет көрсетулер тәртібі туралы ақпаратқа және оның сапасына қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

100 %

100 %


3.2.тұтынушылармен
дұрыс толтырылған және бірден тапсырылған
құжаттар жағдайлары % (үлесі)

100 %

100 %


3.3. Интернет арқылы
қол жеткізе алатын
ақпараттар қызметі %
(үлесі)

100 %

100 %


4. Шағымдану үрдісі

4.1. іс бойынша қызмет көрсетілген
тұтынушылардың жалпы санына негізделген
шағымдар % (үлесі)

100 %

100 %


4.2. белгіленген мерзімде қаралып және қанағаттандырылып негізделген шағымдар % (үлесі)

100 %

100 %


4.3. шағымданудың
қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

100 %

100 %


4.4. шағымдану мерзіміне
қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

100 %

100 %


5. Сыпайылық

5.1. персоналдық сыпайылығына
қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

100 %

100 %


Об утверждении стандарта оказания государственной услуги по выдаче справок в нотариальную контору для разрешения обмена или продажи жилой площади, принадлежащей несовершеннолетним детям Государственным учреждением "Отдел образования Тайыншинского района Северо-Казахстанской области"

Постановление акимата Тайыншинского района Северо-Казахстанской области от 22 января 2008 года N 15. Зарегистрировано Управлением юстиции Тайыншиского района Северо-Казахстанской области 4 марта 2008 N 13-11-100. Утратило силу - постановлением акимата Тайыншинского района Северо-Казахстанской области от 21 сентября 2009 года N 342

      Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Тайыншинского района Северо-Казахстанской области от 21.09.2009 N 342  

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», пунктом 2 постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги по выдаче справок в нотариальную контору для разрешения обмена или продажи жилой площади, принадлежащей несовершеннолетним детям Государственным учреждением «Отдел образования Тайыншинского района Северо-Казахстанской области».
      2. Настоящее постановление акимата района вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Аким района                                А. Маковский

Утвержден
постановлением акимата района
от 22 января 2008 года № 15

Стандарт оказания государственной услуги
по выдачи справок в нотариальную контору для разрешения обмена
или продажи жилой площади, принадлежащей несовершеннолетним
детям Государственным учреждением «Отдел образования
Тайыншинского района Северо-Казахстанской области»

1. Общие положения

      1. Определение государственной услуги:
      выдача справок в нотариальную контору для разрешения обмена или продажи жилой площади, принадлежащей несовершеннолетним детям
      2. Форма оказываемой государственной услуги:
      частично автоматизированная
      3. Статья (пункт) нормативно правового акта, законодательный акт, акт Президента Республики Казахстан, акт Правительства Республики Казахстан, на основании которого оказывается государственная услуга:
      Постановление правительства Республики Казахстан от 9 сентября 1999 года № 1346 «Положение об органах опеки и попечительства Республики Казахстан», часть 2 пункт 18 подпункт 10
      4. Наименование государственного органа, предоставляющих государственную услугу:
      государственное учреждение: «Отдел образования Тайыншинского района Северо-Казахстанской области» город Тайынша, улица Конституции  Казахстана, 206.
      5. Форма завершения (результат) оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель:
      справка о согласии на совершение сделок
      6. Категория физических и юридических лиц, которым оказывается государственная услуга:
      законные представители несовершеннолетних
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов до 15 дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов до 30 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов до 30 минут.
      8. Платность или бесплатность оказания государственной услуги:
      выдача справок в нотариальную контору для разрешения обмена или продажи жилой площади, принадлежащей несовершеннолетним детям, предоставляется бесплатно.
      9. Места обязательного размещения стандарта оказания государственной услуги:
      Стандарт оказания государственной услуги выдача справок в нотариальную контору для разрешения обмена или продажи жилой площади, принадлежащей несовершеннолетним детям, размещен на стенде в здании государственного учреждения «Отдел образования Тайыншинского района Северо-Казахстанской области
      10. График работы государственного органа:
      с понедельника по пятницу, рабочее время с 9 часов до 18 часов, обеденный перерыв с 13 часов до 14 часов
      11. Условия места предоставления услуги:
      в здании государственного учреждения «Отдел образования Тайыншинского района Северо-Казахстанской области» предусмотрены стулья в зале ожидания, информационные стенды.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Указать перечень необходимых документов и требований, в том числе для лиц, имеющих льготы для получения государственной услуги:
      1) заявления родителей или законных представителей;
      2) свидетельство о рождении несовершеннолетнего;
      3) письменное согласие несовершеннолетнего на обмен или продажу жилой площади;
      4) документ, подтверждающий право на собственность жилища
      13. Место выдачи бланков (форм заявлений и т.п.), которые необходимо заполнить для получения государственной услуги:
      Бланки выдаются в государственном учреждении «Отдел образования Тайыншинского района Северо-Казахстанской области»
      14. Адрес и номер кабинета ответственного лица, которому сдаются заполненные бланки, формы, заявления и другие документы, необходимые для получения государственной услуги:
      Заявление с полным пакетом необходимых документов сдается в  государственное учреждение «Отдел образования Тайыншинского района Северо-Казахстанской области» по адресу: город Тайынша, улица Конституции Казахстана 206.
      15. Наименование и форму документа, подтверждающего, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги:
      Журнал регистрации заявлений граждан
      16. Способы доставки результата оказания услуги:
      Справка  направляется почтой или выдается при личном посещении государственного учреждения «Отдел образования Тайыншинского района Северо-Казахстанской области» по адресу: город Тайынша, улица Конституции Казахстана 206.
      17. Перечень оснований для приостановления оказания государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги:
      1) непредставление полного пакета документов;
      2) несоответствие данных в представленных документах;
      3) противоречия интересам несовершеннолетнего.

3. Принципы работы

      18. Принципы работы, которым руководствуется государственный орган.
      При обращении за предоставлением государственной услуги граждане могут рассчитывать на:
      1) получение полной и подробной информации о порядке предоставления услуги;
      2) вежливость, ответственность и профессионализм;
      3) бесплатное получение заявления, установленного образца и прилагаемых к нему бланков;
      4) получение уведомления о принятом решении, в случае отказа в уведомлении будут указаны причины отказа

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии сприложением к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Порядок обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц:
      Обжалование действия должностного лица осуществляется по средством обращения к руководителю государственного учреждения «Отдел образования Тайыншинского района Северо-Казахстанской области» кабинет начальника отдела образования.
      22. Наименование государственного органа, адрес электронной почты, либо номер кабинета должностного лица, которому подается жалоба:
      Начальник государственного учреждения «Отдел образования Тайыншинского района Северо-Казахстанской области»
      23. Документ, подтверждающий принятие жалобы:
      Отрывной талон

6. Контактная информация

      24. Контактные данные (сайт, адрес электронной почты, график работы и приема, адрес, телефоны) руководителя государственного органа, учреждения или иного субъекта, непосредственно оказывающего государственную услугу, его заместителей и вышестоящей организации:
      Государственное учреждение «Отдел образования Тайыншинского района Северо-казахстанской области» - Северо-Казахстанская область, город Тайынша, улица Конституции Казахстана, № 206, адрес электронной почты: trmk@rambler.ru
      Начальник учреждения, телефон 21694, кабинет № 1;
      Заместитель начальника, телефон 22075, кабинет № 2;
      Департамент образования Северо-Казахстанской области, город Петропавловск улица Конституции Казахстана 58.

Приложение
к стандарту оказания
государственной услуги
выдача справок в нотариальную контору
для разрешения обмена или
продажи жилой площади,
принадлежащей несовершеннолетним детям

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показате-
ля в последую-
щем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100 %

100 %


1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

100 %

100 %


2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

100 %

100 %


2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100 %

100 %


3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

100 %

100 %


3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

100 %

100 %


3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

100 %

100 %


4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному делу

100 %

100 %


4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

100 %

100 %


4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

100 %

100 %


4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

100 %

100 %


5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

100 %

100 %