"Тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын кәмелетке толмаған балалардың мүдделерін қозғайтын мәмілелерді жасау үшін қорғаншылар мен қамқоршылар кеңесінің шешіміне анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 22 шілдедегі N 215 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Тимирязев ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 30 шілдеде N 13-12-74 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданының әкімдігінің 2009 жылғы 13 қарашада N 217 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданының әкімдігінің 2009.11.13 N 217 Қаулысымен

      «Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы» 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 Қазақстан Республикасының Үкіметінің қаулысына сәйкес, аудандық бюджетінен қаржыландыратын мемлекеттік органдарымен мемлекеттік қызметтерді көрсетудің сапасын көтеру мақсатында, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТТІ:
      1. «Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданының тұрғын үй- коммуналдық шаруашылығы, жолаушы көлігі мен автомобиль жолдары бөлімі» мемлекеттік мекемесімен ұсынылатын «Тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын кәмелетке толмаған балалардың мүдделерін қозғайтын мәмілелерді жасау үшін қорғаншылар мен қамқоршылар кеңесінің шешіміне анықтама беру» мемлекеттік қызмет көрсету жөнінде қоса берілген стандарт бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Л.В. Ганжаға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                     Б. Жұмабеков

Аудан әкімдігінің 2008 жылғы
22 шілдедегі № 215 қаулысымен
бекітілді

Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты «Тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын кәмелетке толмаған балалардың мүдделерін қозғайтын мәмілелерді жасау үшін қорғаншылар мен қамқоршылар кеңесінің шешіміне анықтама беру»

1. Жалпы ережелер

      1. Осы мемлекеттік қызмет тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын кәмелетке толмаған балалардың мүдделерін қозғайтын мәмілелерді жасау үшін қорғаншылар мен қамқоршылар кеңесінің шешіміне анықтама беру тәртібін анықтайды (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет).
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 1994 жылғы 27 желтоқсандағы Азаматтық кодексінің 222324 баптары, Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі «Тұрғын үй қатынастары туралы» Заңының 13-бабы 3-тармағы, Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 17 желтоқсандағы «Неке және отбасы туралы» Заңының 58-бабы 3-тармағы, 114-бабы, Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Заңының 14-бабы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1999 жылғы 9 қыркүйектегі № 1346 Қаулысымен бекітілген «Қазақстан Республикасының қорғаншылық және қамқоршылық органдары туралы Ереже» негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызмет 151100 Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданы Тимирязево селосы Уәлиханов көшесі, 7 мекен-жайында орналасқан «Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесімен көрсетіледі (бұдан әрі - «ББ» ММ).
      5. Мемлекеттік қызмет көрсетудің аяқтау нысаны ретінде тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын кәмелетке толмаған балалардың мүдделерін қозғайтын мәмілелерді жасау үшін қорғаншылар мен қамқоршылар кеңесінің шешіміне анықтаманы беру болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға  көрсетіледі (бұдан әрі - тұтынушы).
      7. Мемлекеттік қызмет келесі мерзімдерде көрсетіледі:
      1) тұтынушының қажетті құжаттарды тапсырған сәтінен бастап  мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері: үш жұмыс күнінен көп емес;
      2) қажетті құжаттарды тапсыру кезінде кезек күтуге жіберілетін ең ұзақ уақыт: отыз минуттан көп емес;
      3) құжаттарды алу кезінде кезек күтуге жіберілетін ең ұзақ уақыт: отыз минуттан көп емес.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тегін жүргізіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат аудандық «Нива» газетінде жарияланады, қажетті құжаттар, сонымен қатар оларды толтыру үлгілері туралы ақпарат Тимирязев ауданы Тимирязево селосы Уәлиханов көшесі, 7 мекен-жайы бойынша «ББ» ММ ғимаратында ақпараттық стендте орналастырылған.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету сенбі және жексенбіден басқа күндері күнделікті сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін ұсынылады. Қабылдау кезек күту тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз іске асады.
      11. Қызмет ұсыну орны: «ББ» ММ ғимаратының екінші қабаты, мекен-жайы: Тимирязев ауданы, Тимирязево селосы, Уәлиханов көшесі, 7 үй.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Қорғаншылық пен қамқоршылық кеңесінің шешіміне анықтама алу үшін келесі құжаттар ұсынылады:
      кәмелетке толмаған баланың қорғаншысы, қамқоршысы, патронатты тәрбиешісі - өтініш берушінің белгіленген нысандағы өтініші;
      өтініш берушінің жеке куәлігінің түпнұсқасы мен көшірмесі;
      баланың (балалардың) туу туралы куәлігі;
      13. Өтініш бланктері «ББ» ММ бас мамандарымен Тимирязев ауданы, Тимирязево селосы, Уәлиханов көшесі, 7 үй мекен-жайында беріледі.
      14. Мемлекеттік қызмет алу үшін қажетті құжаттарды тұтынушы «ББ» ММ мамандарына ұсынады.
      15. Құжаттарды тапсырғаннан кейін тұтынушыға құжаттардың қабылданған күні және мемлекеттік қызмет көрсету күні көрсетілген талон беріледі.
      16. Анықтама беру электрондық почта, сайт арқылы жүзеге асырылмайды. Анықтама жеке бару арқылы беріледі.
      17. Осы стандарттың 12 тармағында көрсетілген құжаттардың біреуін тұтынушы ұсынбаған жағдайда, сондай-ақ кәмелетке толмаған балаға тиесілі тұрғын үйді айырбастау немесе сату нәтижесінде оның құқықтары мен мүдделері бұзылған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылуы мүмкін.
      Бас тартылған жағдайда «ББ» ММ тұтынушыны бір жұмыс күні ішінде хабардар етеді және бас тарту себептерінің жазбаша негіздерін береді.

3. Жұмыс қағидалары

      18. Тұтынушылармен жұмыс қатынасында «ББ» ММ келесі қағидаларды басшылыққа алады:
      1) әдептілік;
      2) кәсіпқойлық;
      3) шұғылдылық;
      4) ақпараттың түсінікті жеткізілуі;
      5) өтініш берушінің құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың құпиялылығы;
      6) құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету.

4. Жұмыс нәтижесі

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді (қосымшаға сәйкес).
      20. «ББ» ММ жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапасы және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәні жыл сайын арнайы құрылған жұмыс тобымен бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Лауазымды тұлғаның әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіру және шағым дайындауға жәрдем көрсетуді «Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданы ауыл шаруашылығы бөлімі» мемлекеттік мекемесі қызметкерлерімен жүргізіледі.
      22. Шағым:
      1) Тимирязев ауданының әкіміне – Тимирязев ауданы Тимирязево селосы Уәлиханов көшесі, 1 тел. 2-12-40;
      2) Тимирязев аудандық сотына – Тимирязев ауданы Тимирязев селосы Уәлиханов көшесі 9, тел. 2-05-81.
      23. Қабылданған шағым азаматтардың шағымын тіркеу журналына тіркеледі және қолданыстағы заңмен белгіленген мерзімде қаралады,нәтижелері туралы өтініш берушіге пошта арқылы жазбаша немесе жеке қабылдауға тапсырылады.

6. Байланыс ақпарат

      24. «ББ» ММ бастығының байланыс деректері: Тимирязев ауданы, Тимирязево селосы, Уәлиханов көшесі, 7 үй.
      25. Өтініш берушіге  басқа да қажетті ақпараттар:
      1) Солтүстік Қазақстан облысы білім департаменті, мекен-жайы: Петропавл қаласы, Конституция көшесі, 58, телефоны 46-34-32
      2) Тимирязев ауданы әкімінің аппараты, мекенжайы: Тимирязев ауданы, Тимирязево селосы, Уәлиханов көшесі, 1, телефон 2-12-40

«Тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын
кәмелетке толмаған балалардың мүдделерін
қозғайтын мәмілелерді жасау үшін қорғаншылар
мен қамқоршылар кеңесінің шешіміне анықтама беру»
мемлекеттік қызмет көрсету стандартына қосымша

Таблица. Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштерінің мағынасы

Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштері

Көрсеткіш-тердің норматив-
тік мағынасы

Келесі жылдағы көрсеткіштер-дің мақсатты мағынасы

Есеп беру жылындағы көрсеткіштер-дің ағымдағы мағынасы

1

2

3

4

1. Дер кезділік

1.1. құжатты тапсырған кезден бастап белгіленген мерзімде қызметтер көрсетудің % (үлесі) жағдайлары

95

85

75

1.2. кезекте 40 минуттан астам қызмет көрсетуді пайдалануды күткен тұтынушылар % (үлесі)

90

90

85

2. Сапа

2.1. қызмет көрсетулер үрдісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

90

75

70

2.2. лауазымды тұлғалармен құжаттарды дұрыс ресімдеу жағдайлары (өндірістік есептеулер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

95

80

75

3. Қол жеткізушілік

3.1. қызмет көрсетулер тәртібі туралы ақпаратқа және оның сапасына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

80

70

65

3.2. тұтынушылармен дұрыс толтырылған және бірден тапсырылған құжаттар жағдайлары % (үлесі)

90

80

75

3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің % (үлесі)

50

45

40

4. Шағымдану үрдісі

4.1. іс бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдар % (үлесі)

0,1

0,2

0,25

4.2. белгіленген мерзімде қаралып және қанағаттандырылып негізделген шағымдар % (үлесі)

95

90

85

4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

85

70

65

4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

95

70

65

5. Сыпайылық

5.1. персоналдық сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

90

100

95

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Выдача справок решения совета, опеки и попечительства для сделок, затрагивающих интересы несовершеннолетних детей, являющихся собственниками жилища"

Постановление акимата Тимирязевского района Северо-Казахстанской области от 22 июля 2008 N 215. Зарегистрировано Управлением юстиции Тимирязевского района Северо-Казахстанской области 30 июля 2008 года N 13-12-74. Утратило силу - постановлением акимата Тимирязевского района Северо-Казахстанской области от 13 ноября 2009 года N 217

      Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Тимирязевского района Северо-Казахстанской области от 13.11.2009 г N 217

      В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», в целях повышения качества оказания государственных услуг государственными органами, финансируемыми из районного бюджета, акимат района ПОСТАНОВИЛ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги «Выдача справок решения совета, опеки и попечительства для сделок, затрагивающих интересы несовершеннолетних детей, являющихся собственниками жилища», предоставляемой государственным учреждением «Отдел образования Тимирязевского района Северо-Казахстанской области».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Ганжа Л.В.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Аким района                                Б. Жумабеков

Утвержден
постановлением акимата района
22 июля 2008 года № 215

Стандарт оказания государственной услуги «Выдача справок
решения совета, опеки и попечительства для сделок,
затрагивающих интересы несовершеннолетних детей,
являющихся собственниками жилья»

1. Общие положения

      1. Данная государственная услуга определяет порядок выдачи справок решения совета опеки и попечительства для сделок, затрагивающих интересы несовершеннолетних детей, являющихся собственниками жилища (далее -государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании статей 222324 Гражданского кодекса Республики Казахстан от 27 декабря 1994 года, пункта 3 статьи 13 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года «О жилищных отношениях», пункта 3 статьи 58статьи 114 Закона Республики Казахстан от 17 декабря 1998 года «О браке и семье», статьи 14 Закона Республики Казахстан от 8 августа 2002 года «О правах ребенка в Республике Казахстан», Положения об органах опеки и попечительства Республики Казахстан, утвержденного Постановлением Правительства Республики Казахстан от 9 сентября 1999 года № 1346.
      4. Государственная услуга оказывается государственным учреждением «Отдел образования Тимирязевского района Северо-Казахстанской области» (далее ГУ «ОО»), расположенным по адресу: 151100 Северо-Казахстанская область, Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Уалиханова, 7.
      5. Формой завершения оказываемой государственной услуги, является выдача справки решения совета опеки и попечительства для сделок, затрагивающих интересы несовершеннолетних детей, являющихся собственниками жилища.
      6. Данная государственная услуга оказывается физическим лицам (далее - потребитель).
      7. Государственная услуга оказывается в следующие сроки:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов: не более трех рабочих дней;
      2) максимальное допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов: не более тридцати минут;
      3) максимальное допустимое время ожидания в очереди при получении документов: не более тридцати минут.
      8. Оказание государственной услуги осуществляется бесплатно.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги публикуется в районной газете «Нива», информация о  необходимых документах, а также образцы их заполнения располагаются на стенде в здании ГУ «ОО», находящемся по адресу: Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Уалиханова, 7.
      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно, кроме субботы и воскресенья, с 9.00 до 18.00 часов, перерыв на обед с 13.00  до 14.00 часов. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Место предоставления услуги: ГУ «ОО» расположено на втором этаже здания по адресу: Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Уалиханова, дом № 7.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения справки решения совета опеки и попечительства представляются:
      заявление установленной формы от заявителя – опекуна, попечителя, патронатного воспитателя несовершеннолетнего;
      оригинал и копия удостоверения личности заявителя;
      свидетельство о рождении ребенка (детей);
      13. Бланки заявлений выдаются специалистами ГУ «ОО» по адресу: Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Уалиханова, 7.
      14. Документы, необходимые для получения государственной услуги, предоставляются потребителем специалисту ГУ «ОО».
      15. Потребителю после сдачи документов выдается талон с указанием даты принятия документов и даты получения потребителем государственной услуги.
      16. Выдача справки посредством электронной почты, сайта не осуществляется. Справка выдается при личном посещении.
      17. В оказании государственной услуги может быть отказано в  случае непредставления потребителем одного из документов, указанных в пункте 12 настоящего стандарта, а также нарушения прав и интересов несовершеннолетнего в результате продажи или обмена жилой площади, принадлежащей ему.
      В случае отказа ГУ «ОО» информирует потребителя в течение одного рабочего дня и выдает письменное обоснования причин отказа.

3. Принципы работы

      18. По отношению к потребителям ГУ «ОО» руководствуется следующими принципами:
      1) вежливость;
      2) профессионализм;
      3) оперативность;
      4) доступное разъяснение информации;
      5) конфиденциальность информации о содержании документов заявителя;
      6) обеспечение сохранности документов.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности(согласно приложению)
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа ГУ «ОО», ежегодно утверждаются специально созданной рабочей группой.

5. Порядок обжалования

      21. Разъяснение порядка обжалования действия (бездействия) должностного лица, оказание содействия в подготовке жалобы производится работниками ГУ «ОО».
      22. Жалоба подается:
      1) Акиму Тимирязевского района – Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Уалиханова, 1, телефон 2-12-40
      2) В Тимирязевский районный суд, село Тимирязево, улица Уалиханова, 1, телефон 2-05-81
      23. Принятая жалоба регистрируется в журнале обращений граждан и рассматривается в предусмотренные действующим законодательством сроки. О результатах рассмотрения жалобы заявителю сообщается в письменном виде, ответ направляется почтой либо вручается лично заявителю.

6. Контактная информация

      24. Контактные данные начальника ГУ «ОО»: Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Уалиханова, дом № 7.
      25. Другая полезная информация для заявителя:
      1) Департамент образования Северо-Казахстанской области, адрес: город Петропавловск, улица Конституции, 58, телефон 46-34-32.
      2) Аппарат акима Тимирязевского района адрес: Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Уалиханова, 1, телефон 2-12-40.

Приложение
к стандарту оказания государственной услуги
«Выдача справок решения совета, опеки и попечительства
для сделок, затрагивающих интересы несовершеннолетних
детей, являющихся собственниками жилища»

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и
доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги
в установленный срок
с момента сдачи
документа

95

85

75

1.2. % (доля)
потребителей,
ожидавших получения
услуги в очереди не
более 40 минут

90

90

85

2. Качество

2.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством процесса
предоставления услуги

90

75

70

2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов
должностным лицом
(произведенных
начислений, расчетов
и т.д.)

95

80

75

3. Доступность

3.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги

80

70

65

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем
документов и сданных
с первого раза

90

80

75

3.3 % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

50

45

40

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля)
обоснованных жалоб
общему количеству
обслуженных
потребителей по
данному делу

0,1

0,2

0,25

4.2. % (доля)
обоснованных жалоб,
рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

95

90

85

4.3. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
существующим порядком
обжалования

85

70

65

4.4. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
сроками обжалования

95

70

65

5. Вежливость

5.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
вежливостью персонала

90

100

95