Қазақстан Республикасының азаматтық авиациясы субъектілерінің қызметін авиациялық қауіпсіздік желісі бойынша инспекциялық тексерудің үлгі бағдарламасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2009 жылғы 20 қаңтардағы N 13 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2009 жылғы 10 ақпанда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 5540 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация министрінің м.а. 2010 жылғы 29 қыркүйектегі N 438 Бұйрығымен.

      Күші жойылды - ҚР Көлік және коммуникация министрінің м.а. 2010.09.29 N 438 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.

      Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияға "Қауіпсіздік. Халықаралық азаматтық авиацияны заңсыз араласу актілерінен қорғау" деген 17-қосымшаның талабына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының азаматтық
авиациясы субъектілерінің қызметін авиациялық қауіпсіздік желісі бойынша инспекциялық тексерудің үлгі бағдарламасы бекітілсін.
      2. Осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Азаматтық авиация комитеті (М.М. Қубаев) қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация вице-министрі А.Ғ. Бектұровқа жүктелсін.
      4. Осы бұйрық оның ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                        С. Ахметов

                                      Қазақстан Республикасы Көлік
                                     және коммуникация министрінің
                                       2009 жылғы 20 қаңтардағы
                                      N 13 бұйрығымен бекітілген

       Қазақстан Республикасының азаматтық авиациясы
   субъектілерінің қызметін авиациялық қауіпсіздік желісі
     бойынша инспекциялық тексерудің үлгі бағдарламасы

Р/с N

Бағдарлама бойынша позиция нөмiрлерi және тексерiлетiн бөлшектер

Сәйкестiктi бағалау (+/-)

Сәйкессіздік позициясы нөмiрi

1.

Авиациялық қауiпсiздiктi қамтамасыз етудi ұйымдастыру мыналарды қамтуы тиіс:



1)

авиациялық қауiпсiздiк қызметiнiң бекiтiлген ұйымдастырушылық-өндiрiстiк құрылымының болуы, оның техникалық, өндiрiстiк және қаржылық қамтамасыз етiлуi;



2)

АҚҚ әуежай қызметтерiмен және Қазақстан Республикасының басқа мүдделi мемлекеттiк органдарымен (ІІМ, ҰҚК, Кеден комитеті) өзара iс-қимыл технологиясының болуы;



3)

авиациялық қауiпсiздiк қызметiнiң қызмет аясы (орындалатын мiндеттерi);



4)

авиациялық қауiпсiздiктi қамтамасыз етуге жауапты әуежай басшылығы құрамының тiзiмi;



5)

ТЖ туындаған кезде ТЖ реттеу бойынша іс-қимылдар жоспарына сәйкес шешiм қабылдау үшiн жауапты лауазымды тұлғаларды тағайындау бойынша өкiмдiк құжаттың болуы;



6)

авиациялық қауiпсiздiктi қамтамасыз етумен тiкелей байланысты АҚҚ персоналы лауазымдарының, мамандықтарының және мамандандырылудың бекiтiлген тiзбесiнiң болуы;



7)

АҚҚ мамандарының лауазымдық нұсқаулықтарының болуы;



8)

авиациялық қауіпсіздіктің әр түрiне (бағытына) қатысты аттестаттауға және (немесе) сертификаттауға жататын АҚҚ мамандары санаттарының тiзбесi;



9)

АҚҚ бөлiмшелерiнiң сертификатталған (өздiк жұмысқа рұқсаты бар) мамандармен жинақталуы;



10)

АҚҚ персоналын авиациялық қауiпсiздiк шараларын қамтамасыз ету бойынша жұмысқа жiберу тәртiбi (оқыту, тағыламдамадан өту, куәліктерді, рұқсат қағаздарын және(немесе) сертификаттарды ресiмдеу);



11)

АА оқу орындарында (шарттар немесе бiр жолғы өтiнiм негiзiнде);
 меншiктi оқу базасында оқытуды көздейтін АҚҚ персоналын дайындауды ұйымдастыру және қамтамасыз ету (дайындау, қайта оқыту және бiлiктiлiгiн арттыру жоспарларының болуы және орындалуы);
 соңғы жағдайда даярлау бағдарламалары (сабақтары) мазмұнының және оқу базасы жарақталуының (сыныптардың техникалық жабдықталуының белгiленген талаптарға сәйкестiгi) қосымша тексерiледi;



12)

АҚҚ орналастыру және авиациялық қауiпсiздiк бойынша технологиялық рәсімдерді жүзеге асыруға арналған өндiрiстiк ғимараттар мен үй-жайлардың болуы және оларды күтiп ұстау (аудандардың жеткiлiктiлігi, олардың техникалық құралдармен, байланыс құралдарымен, автокөлiкпен және басқа да тіршілікті қамтамасыз ету жүйелерiмен жарақталуы);



13)

   АҚҚ-тағы өртке қарсы жай-күй және қауiпсiздiк техникасының жағдайы;



14)

   қару-жарақты сақтауға арналған арнайы үй-жайдың болуы, үлгі сертификатының болуы;



15)

   әуежайдың басшылық құрамы мен АҚҚ персоналының қызметтiк үй-жайлармен (кабинеттермен, талдау бөлмелерiмен) және тұрмыстық мақсатта қолданылатын үй-жайлармен (демалу және тамақ iшу бөлмелерiмен, киiм шешетiн орындармен, арнайы киiмдердi құрғататын бөлмелермен және т.б.) қамтамасыз етiлуi. Оларда температура режимiн, желдетудi, жарықтандыруды сақтау. Көрсетілген үй-жайлардың өлшемдері мен жарақталуының нормативтік талаптарға сәйкестігі;



16)

   белгiленген тәртiппен бекiтiлген және қолдануға енгiзiлген АҚ қамтамасыз ету жөнiндегi басшылық, нормативтiк және ақпараттық құжаттамамен қамтамасыз етiлу;



17)

   құжаттаманы есепке алу, пайдалану және сақтау, келiп түскен өзгерiстер мен толықтыруларды енгiзу тәртiбi және оларды орындаушыларға жеткiзу. Әуежайдың басқа бөлiмшелерi персоналының авиациялық қауiпсiздiктi қамтамасыз ету жөнiндегi басшылық, нормативтік және ақпараттық құжаттаманы зерделеу тәртiбi;



18)

авиациялық қауiпсiздiктi қамтамасыз ету бойынша мынадай басшылық құжаттардың:
   ұйымның авиациялық қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету бағдарламасының;
   АҚҚ туралы ереженің;
   жолаушыларға, ӘК экипаждарының мүшелерiне, авиаперсоналға, қол жүгiне, багажға, жүкке, почтаға және борттық қорларға тексеру жүргiзу технологиясының;
   өткiзу және объект iшiндегi режим жөнiндегi нұсқаулықтың;
   азаматтық авиация қызметiне заңсыз араласу актiлерiмен байланысты оқиғалар бойынша iс-әрекет жоспарының толықтығы мен сапасы;



19)

   авиациялық қауiпсiздiк бойынша қабылданған шаралардың орындалуын бақылау жүйесi, соның iшiнде:
   қауiпсiздiк шараларының орындалуына бақылау жүргiзу мерзiмдiлiгi;
   авиациялық қауiпсiздiктi қамтамасыз ету бойынша өткiзiлетiн iс-шаралардың жеткiлiктiлiгi мен тиiмдiлiгiн талдау және бағалау жүргiзу;
   болуы мүмкiн заңсыз араласу актiлерiнен қорғау мақсатында азаматтық авиация объектiлерiнiң (орындарының) осалдығын анықтау бойынша iс-әрекет;
   авиациялық қауiпсiздiк бойынша бекiтiлген құжаттарды түзету;
   жүргiзiлетiн бақылауды есепке алу бойынша құжаттаманың болуы және оларды жүргiзу;
   осындай бақылауды жүргiзу және есепке алу үшiн жауапты тұлғаларды тағайындау;



20)

хабарлау және байланыс жүйесi;



21)

   қарудың, оқ-дәрiлердiң және АҚҚ арнайы құралдарының болуын, жай-күйiн және қозғалысын есепке алу мен есептілік жүргізу. Осы есепке алуды жүргiзу үшiн жауапты тұлғаларды тағайындау;



22)

   авиациялық қауiпсiздiк жөнiндегi есепке алу мен есептіліктің жай-күйi, соның iшiнде:
   тәртiптi сақтау және тиісті мемлекеттік басқару органдарына белгiленген есептілік пен заңсыз араласу актiлерi, авиациялық қауiпсiздiктi қамтамасыз етуде анықталған кемшiлiктер туралы ақпаратты, сондай-ақ авиациялық қауiпсiздiк жай-күйiнiң мәселелерi бойынша басқа да ақпаратты ұсынудың уақтылығы;
   осы бағыттағы жұмыстарды жүргiзу үшiн жауапты тұлғаларды тағайындау;



23)

   АҚҚ сертификатталған жабдықпен қамтамасыз етiлуі, үлгі сертификатының болуы және жарамдылығы;



24)

   АҚҚ метрологиялық қамтамасыз етудi ұйымдастыру;



25)

   жауапты тұлғаларды тағайындап, тұрақты ішкі тексерулерді жүргізу;



26)

   нысанды киімді бақылауды қамтамасыз ету (қорғау шаралары, беру және алу тәртібі).



2.

   Авиакәсіпорынның ғимараттары мен жердегi құралдарының қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету төмендегілерді қамтуы тиіс:



1)

   әуежай аумағын (бақыланатын аймақтарды) және авиатехниканы, бағыттағыш және глиссадалық радиомаяктардың жұмыс секторларының аймақтарын, әуе қозғалысына қызмет ету объектiлерiн, әуеайлақтың радио және жарықтехникалық жабдықтарын, ЖЖМ қоймалары мен коммерциялық қоймаларды қоса алғанда, онда орналасқан объектiлердiң күзетiлуiн ұйымдастыру және қамтамасыз ету;
   шектеулi кiру аймақтары (бақыланатын аймақтар) мен олардың шекараларын, соның ішінде әуежайдың объектілері аумағының шегінен тыс шекараларды белгiлеу;
   объектiлердiң орналасуы мен бақыланатын аймақтардың (шектеулі кіру аймағы) шекаралары көрсетiлген әуежай аумағы сызбасының болуы;
   бақыланатын аймақтардың қауiпсiздiгiн қамтамасыз етудiң жай-күйi (қоршаулардың бар болуы, жүйесi мен жай-күйi, жарықтандыру), аймақтарды күзету үшін жауапкершiлiктi бөлу;
   әуежайдың периметрi бойынша және оның аумағында орналасқан азаматтық авиация объектiлерiнiң қоршауының болуы және жай-күйi, күзет мұнараларының, жарықтандырудың, қалқаншаның, күзетiлетiн жолдың ескерту аншлагтарының және қоршау бойы қауіпсіздік жолақтарының болуы;
   жылжымалы күзеттiң болуы және күзету мерзiмдiлiгi;
   авиаотынмен қамтамасыз ету объектiлерiнде және коммерциялық қоймаларда қосымша қоршаулар;
   ӘК тұрақтау орындарын, бөлек орналасқан объектiлер мен бақылау-өткiзу пункттерiнiң аумақтарын сыртқы жарықтандырумен жабдықтау;
   техникалық күзету, бақылау, сигнал беру және байланыс құралдарының болуы және жай-күйi;



2)

   бақыланатын аймақтарға адамдар мен көлiк құралдарының кiруiн ұйымдастыру және бақылаудың жай-күйi, соның iшiнде:
   бекітілген өткізу және объектішілік жөніндегі нұсқаулықтың болуы (халықаралық әуежайларда Нұсқаулық шекара, кеден және мемлекеттік бақылау органдарының басқа да түрлерімен келісіледі), рұқсатнаманың белгiленген жүйесiн пайдалану, рұқсатнама беру үшін жауапты уәкілетті органның болуы және белгіленген режим талаптарының орындалуы;
   бақылау-өткiзу пункттерiнiң (бұдан әрi - БӨП) болуы және жай-күйi, олардың қақпалармен, шлагбаумдармен, алаңшалармен және қызмет көрсету персоналы мен автокөлiктi тексеру үшiн техникалық құралдармен жабдықталуы;
   қосалқы БӨП бар болуы және олардың жабдықталуы;
   өткiзу мен объектішiлік режимдi жүзеге асыру;
   бақыланатын аймақтарға адамдардың кiруiн бақылау рәсімі, әуежай аумағына персоналдың, бөтен ұйымдардан келушiлердiң, көлiктiң кiруi мен өтуiнiң белгiленген тәртiбi (рұқсатнамалардың әр алуан түрлерiн беру, пайдалану және алып қою тәртiбi);
   әуежайдың бақыланатын аймақтарында адамдар мен көлiк құралдарының болуы мен жүруiн бақылауды ұйымдастыру және қамтамасыз ету;
   барлық кілттердің және құлыптардың жазбаша тіркеу жүйесінің болуы;
   жауапты тұлғаны тағайындап, шектеулі рұқсат етілген аймаққа кіре алатын барлық персоналдың сауалнамалық деректеріне тексеру жүргізу.



3.

Әуе кемелерiнiң (ӘК) қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету мыналарды қамтуы тиіс:



1)

ӘК жерде күзетудiң ұйымдастырылуы және жай-күйi:
   ӘК күзетудi қамтамасыз ету сызбасы;
   ӘК күзет посттарының болуы және жай-күйi;
   ӘК қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету үшін жауапкершілік;
   нұсқаулықтың болуы, ӘК техникалық қызмет көрсетуге және күзетуге қабылдау-тапсыру тәртiбiн ұйымдастыру және сақтау (ӘК күзетуге қабылдау-тапсыру журналын жүргiзу);
   ӘК аралық әуежайларда техникалық және коммерциялық қызмет көрсету кезiнде, оларда авиациялық қауiпсiздiк шараларының сақталуын бақылауды ұйымдастыру және қамтамасыз ету;
   ӘК тұрақтау орындарын жарықтандырудың болуы және жай-күйi;



2)

ӘК қол жеткiзудi бақылауды ұйымдастыру және қамтамасыз ету;



3)

ӘК қызмет көрсетуге рұқсаты бар авиаперсоналда рұқсат етілген аймақтар мен жұмыс ауысымдары көрсетiлген рұқсатнамалардың (тархеткалар) болуы;



4)

ӘК қауiпсiздiк жүйелерiмен жабдықтау, соның iшiнде:
   ұшқыш кабинасының есігін блоктау;
   жасырын сигнализация жүйесінің болуы және жұмыс қабілеттілігі;
   кiлем жамылғысында тіліктердің болуы;
қару және оқ-дәрі тасымалдайтын орындардың жабдықталуы;
   ӘК бортында табылған жарылғыш құрылғы орналастыру үшін неғұрлым қауіпсіз жерлердің белгіленуі;



5)

ӘК үшiн арнайы тұрақтың болуы, жай-күйi және жарақталуы;



6)

ӘК ұшу алдында тексеру жүргiзудiң ұйымдастырылуы және жай-күйi, соның iшiнде:
   ӘК арнайы тексеру орындары тiзбесiнiң болуы;
   пайдаланылатын ӘК үлгiлерiнiң технологиялық карталары мен тексеру сызбасының болуы;
   ӘК тексеру топтарын құру туралы бұйрықтың болуы;



7)

   жолаушылар мен ӘК экипаж мүшелерiнiң ұшу кезiндегi қауiпсiздiгiн қамтамасыз етудiң қабылданған iс-шаралары, соның iшiнде:
   ӘК экипажының төтенше жағдайдағы іс-әрекеттер жөніндегі, ұшу құжаттамасының, жаднаманың болуы;
   ӘК ұшып жүрген кезде тексеру жүргізу тәртібі туралы нұсқаулықтың болуы.



4.

Жолаушылар мен қол жүгiн, ӘК экипаж мүшелерi мен авиаперсоналды ұшу алдында тексерудi ұйымдастыру төмендегілерді қамтуы тиіс:



1)

жолаушыларды бақылау аймақтары мен тексеру пункттерiнiң болуы және жай-күйi, соның iшiнде:
   тексеру пункттерiнiң жабдықталуы мен орналасуының белгiленген талаптарға сәйкестiгi;
   жеке тексеруге арналған кабиналардың (үй-жайлардың) болуы және жарақталуы;



2)

тексеру пункттерiнiң техникалық тексеру құралдарымен жарақталуы:
   техникалық тексеру құралдарының болуы, жай-күйі және сертификаттық талаптарға сәйкестігі, тексеру жабдығы туралы егжей-текжейлі деректер;
   техникалық тексеру құралдарына қызмет көрсетуді және жөндеуді ұйымдастыру;



3)

тексеру топтарының оқытылған мамандармен жинақталуы, соның iшiнде:
   кәсiби дайындығы мен сертификаттарының болуы;
   топ мамандарының қолданылатын техникалық тексеру құралдарының негiзгi сипаттамалары мен пайдалану ережелерiн бiлуi;
   тексеру топтары мамандарының қызметтiк нұсқаулықтарының болуы;



4)

жолаушылар мен қол жүгiне тексеру жүргiзу технологиясының болуы және белгiленген рәсімдерге сәйкестiгi, соның iшiнде:
   арнайы тексеру рәсімдері (қолмен және таңдап тексеру, тексеруден өтуден бас тарту, жеке түрде тексеру);
   транзитпен жүретiн немесе басқа рейске ауысып отыратын жолаушыларды тексеру;



5)

тексеру тәртiбi туралы жолаушыларға арналған ақпараттың болуы және жай-күйi;



6)

ресми тұлғалар мен делегацияларға арналған залдардың болуы, жай-күйi және техникалық тексеру құралдарымен жарақталуы;



7)

жекелеген жолаушылар санаттарына қатысты қабылданатын шаралар (хабарлау туралы талаптар, қауіпсіздікті қамтамасыз ету шаралары мен рәсімдері):
   жоғары лауазымды тұлғалар және дипломаттар;
   үкіметтік курьерлер және дипломатиялық вализдер;
   VIP және ресми делегациялар залдары арқылы өтетін тұлғалар;
   үкіметтің жоғары лауазымды өкілдерін күзету;
   ӘК бортындағы қауіпсіздік қызметінің қызметкерлері;
   мүгедектер;
   күзетудегі немесе әкімшілік бақылаудағы жолаушылар (жер аударылған тұлғалар, айдаудағы тұтқындар);
   тұтқындардың/жер аударылғандардың айдауылдары;



8)

тексерiлген жолаушылар үшiн тазартылған аймақтардың болуы және жай-күйi;



9)

   жолаушыларды ӘК бортына жеткiзіп салу және ілесіп жүру тәртiбi;
   тексеруден өткен және өтпеген адамдардың араласып кетуiн болдырмау;



10)

   ӘК экипаждарының мүшелері мен әуежайдың, авиакәсіпорынның және пайдаланушының авиаперсоналын тексеруді ұйымдастыру және жай-күйі;
   ӘК экипаждарының мүшелері мен авиаперсоналды тексеру технологиясын сақтау;



11)

   тексеру нәтижелерi бойынша есепке алу мен есептіліктің жай-күйi. Жолаушыларды, багажды, жүкті және борт тағамын тексеру карталарының болуы;



12)

   ӘК бортында ұшу кезінде жолаушылардан алынған қаруды, оқ-дәрiлердi және арнайы құралдарды тасымалдау тәртiбiн ұйымдастыру және сақтау, соның iшiнде:
   қару мен оқ-дәрiлердi экипажға тапсыру технологиясының болуы;
   қару мен оқ-дәрiлердi қабылдау және беру үшiн үй-жайлардың болуы;
   ӘК бортына қару мен оқ-дәрiлердi жеткiзу шарттары;
   ӘК жолаушы салонында қару мен оқ-дәрiлердi алып ұшу;
   ӘК қол жетпейтiн жерлерiнде сақталатын қаруды алып ұшу;
   ұшу кезеңінде жолаушылардан алынған қару мен оқ-дәрiлердi алып ұшуға арналған жабылатын металл жәшiктердi орналастыру, тасымалдау және сақталуын қамтамасыз ету ережелерi бойынша нұсқаулықтың болуы.



5.

Багажды, жүктi, почтаны және борттық қорларды ұшу алдында тексерудi ұйымдастыру төмендегілерді қамтуы тиіс:



1)

багаждың, жүктiң, почтаның және борттық қорлардың қауiпсiздiгiн қамтамасыз етудi ұйымдастыру және оның жай-күйi:
   багажды қабылдау және күзету;
   багажды тексеру рәсімдері;
   багаждың жолаушыларға тиiстiлiгiн анықтау;
   тiркелген багажды тексеру;
   тiркелген трансферттiк багаж;
   дұрыс өңделмеген багажды сақтау;
   багаждың ӘК тасымалдануын бақылау;



2)

   жүктi, почтаны (бандерольдер, курьерлік жөнелтімдер) және борттық қорларды тексеру рәсімдері:
   әдеттегі жағдайлардағы қауiпсiздiк мақсатында тексеру шаралары;
   қауiптiлігі жоғары кезеңдегi тексеру шаралары;
   борт тағамын және борт қорын қауіпсіздік мақсатында бақылаудың рәсімдері мен шаралары;



3)

   багажды, жүктi, почтаны және борттық қорды тексеру пункттерiнiң болуы, жай-күйi және жарақталуы;



4)

   бекiтiлген Багажды, жүктi, почтаны және борттық қорды тексеру технологиясының болуы;



5)

АҚҚ авиациялық қауiпсiздiктi қамтамасыз етудiң техникалық құралдарымен қамтамасыз етiлуi;



6)

жолаушыларды, қол жүгiн, багажды, жүктi, почтаны және борттық қорларды тексерудiң, сондай-ақ ӘК экипажының мүшелерi мен жердегi персоналды тексерудiң арнайы техникалық құралдарын пайдалану:
   пайдаланылатын техникалық тексеру
   құралдарының түрлерi мен үлгiлерi;
   оларды қолдану учаскелерi;
   жарылғыш заттарды табу үшiн техникалық құрылғылар мен қызметтiк иттердi пайдалану;



7)

   инженерлік-техникалық күзет құралдарын пайдалану:
   пайдаланылатын инженерлік-техникалық күзет құралдарының түрлерi мен үлгiлерi;
   инженерлік-техникалық күзет құралдарын қолдану объектiлерi;
   бақылау пункттерiнiң болуы және жарақталуы;
   күзет құралдары іске қосылған кезде шаралар қабылдау рәсімдері;



8)

авиациялық қауiпсiздiктi қамтамасыз етудiң техникалық құралдарын пайдалану және техникалық қызмет көрсету тәртiбi.



6.

   Азаматтық авиация қызметiне заңсыз араласу актiлерiне байланысты төтенше жағдайларды реттеу жөнiндегi шараларды ұйымдастыру және қабылдау төмендегілерді қамтуы тиіс:



1)

   авиациялық қауiпсiздiк жөнiндегi әуежай комиссиясының болуы және қызметi:
   бекiтiлген Әуежай комиссиясы туралы ереженiң болуы;
   әуежай комиссиясының құрамы;
   әуежай комиссиясының жұмыс жоспарының болуы;



2)

азаматтық авиация қызметiне заңсыз араласу актiлерiне байланысты төтенше жағдайларды реттеу жөніндегі iс-әрекеттер жоспарының болуы:
   ТЖ туындаған кезде персоналдың iс-әрекеттерi жөнiндегi нұсқаулықтардың, үзiндiлердiң және жаднамалардың болуы (ӘК басып алуға әрекет жасалған, диверсия және жарылғыш құрылғыларды қолдану қаупi болған жағдайларда көзделген iс-әрекеттер мен рәсімдер);
   "Дабыл" операциясын өткiзудiң келiсiлген жоспарының болуы және оның "Қазақстан Республикасының әуежайларында азаматтық авиация әуе кемелерінде террористік акциялардың жолын кесу туралы" ҚР ККМ 2006 жылғы 12 тамыздағы N 209 ҚБП, ҚР ҰҚК 2006 жылғы 01 шілдедегі N 104 ҚБП, ҚР ПҚС 2006 жылғы 05 шілдедегі N 74 ҚБП бірлескен бұйрығының талаптарына сәйкестігі;
   жарылғыш құрылғыларды қолдану қаупi төнген жағдайда жолаушыларды көшiрiп әкету және ӘК жерде тексеруден өткiзу тәртiбi;
   заңсыз араласу актiлерiне ұшыраған ӘК аэронавигациялық қызмет көрсету;
   жоғары қауiп кезеңiнде немесе аса маңызды рейстер мен бағыттарға қатысты, соның iшiнде бопсалаушылық актiлерi және әуежай қызметкерлерiнiң әрекетiне араласу кезiнде қолдануға жататын авиациялық қауiпсiздiктi қамтамасыз ету бойынша арнайы шаралар;



3)

ТЖ реттеу бойынша жедел штабтың жұмысын қамтамасыз ету үшiн командалық пункттiң (бұдан әрi – КП) (арнайы жабдықталған үй-жайдың) болуы:
   жедел штабтың құрамы мен құрылымдық сызбасы;
   хабарлаудың және байланыстың белгiленген тәртiбi (сызбасы);
   байланыс құралдарының болуы, жай-күйi және пайдаланылуы;
   командалық пункттің қызметтi қамтамасыз ету құралдарымен жарақталуы;
   жедел штабты iс-әрекетке келтiрудiң белгiленген тәртiбi;



4)

   ТЖ реттеуге тартылатын күштер мен құралдардың болуы және дайындығы;



5)

   күш пен құралдарды үйлестiру, сабақтар, жаттығулар мен оқу-жаттығуларды өткiзудi ұйымдастыру мен есепке алу;



6)

өзара қарым-қатынастағы қызметтермен және ұйымдармен (олардың дайындығы мен жаттығуларды өткiзу мерзiмдiлiгi үшiн жауапты орган) авиациялық қауiпсiздiк шараларын практикалық жаттықтыру бойынша өткiзiлетiн оқу iс-шаралары.



      Аббревиатуралардың толық жазылуы:

ҚР ІІМ         – Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі;
ҚР ҰҚК         – Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитеті;
ҚР ПКҚ         – Қазақстан Республикасы Президенттің Күзет қызметі;
ҚР ҚМ          – Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігі;
ҚР ККМ         – Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация
                 министрлігі;
АА             – азаматтық авиация;
АҚҚ            – авиациялық қауіпсіздік қызметі;
АҚ             – авиациялық қауіпсіздік;
ӘКПБ           – әуе кеңістігі пайдалану басқармасы;
ЖЖМ            – жанар-жағармай материалы;
ӘК             – әуе кемесі;
БӨП            – бақылау-өткізу пункті;
ТЖ             – төтенше жағдай;
VIP-залы       – аса маңызды тұлғаларға арналған зал;
ЖЗ             – жарылғыш заттар;
СЭҚ            – санитарлық-эпидемиялық қызмет.
      Ескертпе:
      (*) – осы ұйым үшiн мiндеттi емес;
      (-1) – одан арғы қызметке тыйым салатын сәйкессiздiктер;
      (-2) – келiсiлген мерзiмде жойылатын немесе шектеулер енгiзiлетiн жағдайда, одан арғы қызметке кедергi болмайтын сәйкессiздiктер;
      (-3) – одан арғы қызметке кедергi болмайтын және өндiрiс пен сапа жүйесiн жетiлдiру кезiнде жоюға жататын сәйкессiздiктер.

Об утверждении Типовой программы инспекционного обследования деятельности субъектов гражданской авиации Республики Казахстан по линии авиационной безопасности

Приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 20 января 2009 года № 13. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 10 февраля 2009 года № 5540. Утратил силу приказом и.о. Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 29 сентября 2010 года № 438

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра транспорта и коммуникаций РК от 29.09.2010 № 438 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с требованием Приложения 17 "Безопасность. Защита международной гражданской авиации от актов незаконного вмешательства" к Конвенции о международной гражданской авиации, ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемую Типовую программу инспекционного обследования деятельности субъектов гражданской авиации Республики Казахстан по линии авиационной безопасности.
      2. Комитету гражданской авиации Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (Кубаев М.М.) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан Бектурова А.Г.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти
календарных дней после его официального опубликования.

      Министр                                    С. Ахметов

Утверждена       
приказом Министра   
транспорта и коммуникаций
Республики Казахстан  
от 20 января 2009 года № 13

Типовая Программа
инспекционного обследования деятельности
субъектов гражданской авиации Республики Казахстан
по линии авиационной безопасности


п/п

Номера позиций по программе и проверяемые
элементы

Оценка
соот-
вет-
ствия
(+/-)

Номер
позиции
несоот-
вет-
ствия

1.

Организация обеспечения авиационной
безопасности должна включать в себя:



1)

наличие утвержденной организационно-
производственной структуры службы авиационной
безопасности, ее техническое, производственное
и финансовое обеспечение;



2)

наличие технологии взаимодействия САБ со
службами аэропорта и другими органами (МВД,
КНБ, Таможенный комитет) Республики Казахстан;



3)

сферы деятельности службы авиационной
безопасности (выполняемые задачи);



4)

список руководящего состава аэропорта,
ответственного за обеспечение авиационной
безопасности;



5)

наличие распорядительного документа по
назначению должностных лиц, ответственных
за принятие решений при возникновении ЧС,
в соответствии с Планом действий по
урегулированию ЧС;



6)

наличие утвержденного перечня должностей,
специальностей и специализаций персонала
САБ, непосредственно связанного с
обеспечением авиационной безопасности;



7)

наличие должностных инструкций специалистов
САБ;



8)

перечень категорий специалистов САБ,
подлежащих аттестации и (или) сертификации,
применительно к каждому виду (направлению)
авиационной безопасности;



9)

укомплектованность подразделений САБ
сертифицированными (имеющими допуск к
самостоятельной работе) специалистами;



10)

порядок допуска персонала САБ к работам по
обеспечению мер авиационной безопасности
(обучение, стажировка, оформление
свидетельств, допусков и/или сертификатов);



11)

организация и обеспечение подготовки
персонала САБ (наличие и выполнение планов
подготовки, переучивания и повышения
квалификации), предусматривающее обучение:
  в учебных заведениях ГА (на основании
договоров или разовых заявок);
  на собственной учебной базе.
в последнем случае дополнительно проверяется
соответствие содержания программ подготовки
(занятий) и оснащенности учебной базы
(технического оборудования классов
установленным требованиям);



12)

наличие и содержание производственных
зданий и помещений, для размещения САБ и
осуществления технологических процедур по
АБ (достаточность площадей, их оснащенность
техническими средствами, средствами связи,
автотранспортом и др. системами
жизнеобеспечения);



13)

противопожарное состояние и состояние
технической безопасности в САБ;



14)

наличие специального помещения для хранения
вооружения, наличие сертификата типа;



15)

обеспеченность руководящего состава и
персонала САБ аэропорта, служебными
помещениями (кабинетами, комнатами
разборов) и помещениями бытового назначения
(комнатами отдыха и приема пищи, раздевалками,
сушилками спецодежды и т.д.).
Соблюдение в них температурного режима,
вентиляции, освещения. Соответствие размеров и
оснащение указанных помещений нормативным
требованиям (заключение СЭС);



16)

обеспеченность руководящей, нормативной и
информационной документацией по обеспечению
АБ, утвержденной и введенной в действие в
установленном порядке;



17)

порядок учета, использования и хранения
документации, внесения поступающих изменений и
дополнений и их доведения до исполнителей.
Порядок изучения руководящей, нормативной и
информационной документации, по обеспечению
АБ персоналом других подразделений
аэропорта;



18)

полноту и качество руководящих документов
по обеспечению АБ:
  программу обеспечения АБ;
  положение о САБ;
  технологию производства досмотра пассажиров,
членов экипажей ВС, обслуживающего персонала,
ручной клади, багажа, грузов, почты и бортовых
запасов;
  инструкцию по пропускному и
внутриобъектовому режиму;
  план действий по урегулированию ЧС,
связанных с актами незаконного вмешательства
в деятельность гражданской авиации;



19)

систему контроля за выполнением принятых
мер по АБ:
  периодичность проведения контроля
выполняемых мер безопасности;
  проведение анализа и оценки достаточности
и эффективности проводимых мероприятий по
обеспечению АБ;
  деятельность по выявлению уязвимости
объектов (мест) гражданской авиации, в
целях их защиты от возможных актов незаконного
вмешательства;
  корректировка утвержденных документов по АБ;
  наличие и ведение документации по учету
проводимого контроля;
  назначение лиц, ответственных за проведение
и учет такого контроля;



20)

систему оповещения и связи по АБ;



21)

ведение учета и отчетности наличия, состояния
и движения оружия, боеприпасов и спецсредств
САБ. Назначение ответственных лиц за ведение
данного учета;



22)

состояние учета и отчетности по АБ:
  соблюдение порядка и своевременность
представления в соответствующие
государственные органы управления
установленной отчетности и информации об актах
незаконного вмешательства, выявленных
недостатках в обеспечении АБ, а также другой
информации по вопросам состояния АБ;
  назначение ответственных лиц за ведение
данного направления работ;



23)

обеспеченность САБ сертифицированным
оборудованием, наличие сертификата типа и
годности;



24)

организацию метрологического обеспечения в
САБ;



25)

проведение регулярных внутренних проверок
с назначением ответственных лиц;



26)

обеспечение контроля за форменной одеждой
(меры защиты, порядок выдачи и изъятия).



2.

Обеспечение безопасности сооружений и наземных
средств авиапредприятия должно включать
в себя:



1)

организацию и обеспечение охраны территории
(контролируемых зон) аэропорта и
расположенных на ней объектов, включая
авиатехнику, зоны рабочих секторов курсовых
и глиссадных радиомаяков, объектов УВД,
радио и светотехнического оборудования
аэродрома, складов ГСМ и коммерческих складов:
  установление зон ограниченного доступа
(контролируемых зон) и их границ, в т.ч. за
пределами территории объектов аэропорта;
  наличие схемы территории аэропорта, с
указанием расположения объектов и границ
контролируемых зон (зон ограниченного
доступа);
  состояние охраны контролируемых зон
(наличие, система и состояние ограждений,
освещение), распределение ответственности
за охрану зон;
  наличие и состояние ограждения аэропорта,
по периметру и расположенных на его
территории объектов гражданской авиации,
наличие постовых вышек, освещения, козырька,
предупредительных аншлагов патрульной дороги
и полос безопасности вдоль ограждения;
  наличие подвижных патрулей и периодичность
патрулирования;
  дополнительные ограждения на объектах
авиатопливообеспечения и на коммерческих
складах;
  оборудование наружным освещением мест
стоянок ВС, территории отдельно расположенных
объектов и контрольно-пропускных пунктов;
  наличие и состояние технических средств
охраны, наблюдения, сигнализации и связи;



2)

организацию и состояние контроля доступа лиц
и транспортных средств в контролируемые зоны:
  наличие утвержденной Инструкции по
пропускному и внутриобъектовому режиму
(в международных аэропортах Инструкция
согласовывается с органами пограничного,
таможенного и других видов государственного
контроля), использование установленной
системы пропусков, наличие уполномоченного
органа, ответственного за выдачу пропусков и
выполнение требований установленного режима;
наличие и состояние КПП, их оборудование
воротами, шлагбаумами, площадками и
техническими средствами для производства
досмотра обслуживающего персонала и
автотранспорта;
  наличие запасных КПП и их оборудование;
осуществление пропускного и внутриобъектового
режима;
  процедура контроля доступа лиц в
контролируемые зоны, установленный порядок
прохода, проезда на территорию аэропорта
персонала, посетителей, сторонних организаций
и транспорта (порядок выдачи, использования и
изъятия различных видов пропусков);
  организация и обеспечение контроля
нахождения и движения лиц, транспортных
средств в контролируемых зонах аэропорта;
  наличие письменной системы регистрации всех
ключей и замков;
  проведение проверки анкетных данных всего
персонала, имеющие несопровождаемый доступ в
зоны ограниченного допуска аэропорта с
назначением ответственного лица.



3.

Обеспечение безопасности ВС должно включать в
себя:



1)

организацию и состояние охраны ВС на земле:
  схему обеспечения охраны ВС;
  наличие и состояние постов охраны ВС;
  ответственность за обеспечение безопасности
ВС;
  наличие инструкции, организация и соблюдение
порядка приема-передачи ВС на техобслуживание
и под охрану (ведение журнала приема-передачи
ВС под охрану);
  организацию и обеспечение контроля за
соблюдением мер АБ на ВС, при их техническом
и коммерческом обслуживании в промежуточных
аэропортах;
 наличие и состояние освещения мест стоянок
ВС;



2)

организацию и обеспечение контроля доступа к
ВС;



3)

наличие у авиаперсонала, имеющего допуск к
обслуживанию ВС, пропусков (тархеток) с
указанием зон допуска и рабочих смен;



4)

оборудование ВС системами безопасности:
  блокирование двери пилотской кабины;
  наличие и работоспособность системы скрытой
сигнализации;
  наличие разреза в ковровом покрытии;
  оборудование мест для перевозки оружия и
боеприпасов;
  обозначение наименее опасных мест на борту
ВС для размещения обнаруженного взрывного
устройства;



5)

наличие, состояние и оснащенность специальной
стоянки для ВС;



6)

организацию и состояние производства
предполетного досмотра ВС:
 наличие перечня мест специального осмотра
ВС;
  наличие технологических карт и схем досмотра
используемых типов ВС;
 наличие приказа о создании групп досмотра
ВС;



7)

принятые меры обеспечения безопасности
пассажиров и членов экипажа ВС в полете:
 наличие полетной документации, памятки
экипажу ВС по действиям в чрезвычайной
обстановке;
 наличие Инструкции о порядке проведения
досмотра ВС в полете.



4.

Организация предполетного досмотра пассажиров
и ручной клади, членов экипажей ВС и
авиаперсонала должна включать в себя:



1)

наличие и состояние зон контроля и пунктов
досмотра пассажиров:
 соответствие оборудования и размещения
пунктов досмотра установленным требованиям;
 наличие и оснащенность кабин (помещений) для
личного досмотра;



2)

оснащенность пунктов досмотра техническими
средствами досмотра:
 наличие, состояние и соответствие
сертификационным требованиям технических
средств досмотра, подробные данные об
оборудовании для досмотра;
 организацию обслуживания и ремонта
технических средств досмотра;



3)

укомплектованность групп досмотра обученными
специалистами:
 профессиональную подготовленность и наличие
сертификатов;
 знание специалистами групп основных
характеристик и правил эксплуатации
применяемых технических средств досмотра;
 наличие должностных инструкций специалистов
групп досмотра;



4)

наличие и соответствие установленным
процедурам утвержденной технологии
производства досмотра пассажиров и ручной
клади:
 специальные процедуры досмотра (ручной и
выборочный досмотр, отказ от прохождения
досмотра, досмотр в частном порядке);
 досмотр пассажиров, следующих транзитом или
пересаживающихся на другие рейсы;



5)

наличие и состояние информации для пассажиров
о порядке досмотра;



6)

наличие, состояние и оснащенность техническими
средствами досмотра залов для официальных лиц
и делегаций;



7)

принимаемые меры в отношении пассажиров
отдельных категорий (требования об
уведомлении, меры и процедуры обеспечения
безопасности):
 высокопоставленные лица и дипломаты;
 правительственные курьеры и дипломатические
вализы;
 лица, следующие через VIP и зал официальных
делегаций;
 охрана высокопоставленных представителей
правительства;
 сотрудники службы безопасности на борту ВС;
 инвалиды;
 пассажиры, находящиеся под стражей или
административным контролем (депортируемые
лица, конвоируемые заключенные);
 конвоиры заключенных/депортируемых лиц;



8)

наличие и состояние стерильных зон для
досмотренных пассажиров;



9)

порядок доставки и сопровождения пассажиров
на борт ВС;
исключение смешивания лиц, прошедших и не
прошедших досмотр;



10)

организацию и состояние досмотра членов
экипажей ВС и авиаперсонала аэропорта,
авиапредприятия и эксплуатанта;
соблюдение технологии досмотра членов
экипажей ВС и авиаперсонала;



11)

состояние учета и отчетности по результатам
досмотра.
Наличие карт досмотра пассажиров, багажа,
груза и бортпитания (бортовых запасов);



12)

организацию и соблюдение порядка перевозки на
борту ВС оружия, боеприпасов и спецсредств,
изъятых у пассажиров на время полета:
 наличие технологии передачи оружия и
боеприпасов экипажу;
 наличие помещения для приема и выдачи оружия
и боеприпасов;
 условия доставки на борт ВС оружия и
боеприпасов;
 провоз оружия и боеприпасов в пассажирском
салоне ВС;
 провоз оружия, хранящегося в недоступных
местах ВС;
 наличие Инструкции по правилам размещения,
транспортировки и обеспечения сохранности
металлических запираемых ящиков для перевозки
оружия и боеприпасов, изъятых у пассажиров на
период полета.



5.

Организация предполетного досмотра багажа,
груза, почты и бортовых запасов должна
включать в себя:



1)

организацию и состояние обеспечения
безопасности багажа, груза, почты и бортовых
запасов:
 прием и охрана багажа;
 процедуры досмотра багажа;
 установление принадлежности багажа
пассажирам;
 досмотр зарегистрированного багажа;
 трансфертный зарегистрированный багаж;
 хранение неправильно обработанного багажа;
 контроль за транспортировкой багажа к ВС;



2)

процедуры досмотра груза, почты (бандеролей,
курьерских отправлений) и бортовых запасов:
 меры контроля в целях безопасности в обычных
условиях;
 меры контроля в период повышенной угрозы;
 процедуры и меры контроля в целях
безопасности бортпитания и бортприпасов;



3)

наличие, состояние и оснащенность пунктов
досмотра багажа, груза, почты и бортовых
запасов;



4)

наличие утвержденной Технологии досмотра
багажа, груза, почты и бортовых запасов;



5)

обеспеченность САБ техническими средствами
обеспечения авиационной безопасности;



6)

использование специальных технических средств
досмотра пассажиров, ручной клади, багажа,
груза, почты и бортовых запасов, а также
досмотра членов экипажей ВС и наземного
персонала:
 виды и типы используемых технических средств
досмотра;
 участки их применения;
 использование технических устройств и
служебных собак для обнаружения ВВ;



7)

использование инженерно-технических средств
охраны:
 виды и типы используемых
инженерно-технических средств охраны;
 объекты применения инженерно-технических
средств охраны;
 наличие и оснащенность пунктов контроля;
 процедуры принятия мер при срабатывании
средств охраны;



8)

порядок эксплуатации и технического
обслуживания технических средств обеспечения
авиационной безопасности.



6.

Организация и принятие мер по урегулированию
чрезвычайных ситуаций, связанных с актами
незаконного вмешательства в деятельность
гражданской авиации должна включать в себя:



1)

наличие и деятельность аэропортовой комиссии
по АБ:
 наличие утвержденного Положения об
аэропортовой комиссии;
 состав аэропортовой комиссии;
 наличие планов работы аэропортовой комиссии;



2)

наличие Плана действий по урегулированию
чрезвычайных ситуаций, связанных с актами
незаконного вмешательства в деятельность
гражданской авиации:
 наличие инструкций, выписок и памяток по
действиям персонала при возникновении ЧС
(действия и процедуры, предусмотренные в
случаях попыток захвата ВС, диверсий и угроз
применения взрывных устройств);
 наличие согласованного Плана проведения
операции "Дабыл" и его соответствие
требованиям совместного Приказа МТК РК от
"12" августа 2006 года № 209 ДСП, КНБ РК от
"01" июля 2006 года № 104 ДСП, СОП РК от "05"
июля 2006 года № 74 ДСП "Об утверждении
Инструкции по пресечению террористических
акций на воздушных судах гражданской авиации
в аэропортах Республики Казахстан";
 порядок эвакуации пассажиров и проведения
досмотра ВС на земле в случае угрозы
применения взрывных устройств;
 аэронавигационное обслуживание ВС,
подвергшихся актам незаконного вмешательства;
 специальные меры по обеспечению АБ,
подлежащие применению в периоды повышенной
угрозы или в отношении особо важных рейсов и
маршрутов, в т.ч. при актах вымогательства и
вмешательства в действия сотрудников
аэропорта;



3)

наличие командного пункта (специально
оборудованного помещения) для обеспечения
работы оперативного штаба по урегулированию
ЧС:
 состав и структурная схема оперативного
штаба;
 установленный порядок (схема) оповещения и
связи;
 наличие, состояние и использование средств
связи;
 оснащенность командного пункта средствами
обеспечения деятельности;
 установленный порядок приведения в действие
оперативного штаба;



4)

наличие и готовность сил и средств,
привлекаемых к урегулированию ЧС;



5)

координацию сил и средств, организацию и учет
проведения занятий, тренировок и учений;



6)

учебные мероприятия, проводимые по
практической отработке мер авиационной
безопасности с взаимодействующими службами и
организациями (орган, ответственный за их
подготовку и периодичность проведения
тренировок).



      Расшифровка аббревиатур:
      МВД РК  – Министерство внутренних дел Республики Казахстан;
      КНБ РК  – Комитет национальной безопасности Республики Казахстан;
      СОП РК  – Служба охраны Президента Республики Казахстан;
      МО РК   – Министерство обороны Республики Казахстан;
      МТК РК  – Министерство транспорта и коммуникаций Республики
                Казахстан;
      ГА      – гражданская авиация;
      САБ     – служба авиационной безопасности;
      АБ      – авиационная безопасность;
      УВД     – управление воздушным движением;
      ГСМ     – горюче-смазочный материал;
      ВС      – воздушное судно;
      КПП     – контрольно-пропускной пункт;
      ЧС      – чрезвычайная ситуация;
      VIP зал – зал для особо важных персон;
      ВВ      – взрывчатые вещества;
      СЭС     – санитарно–эпидемиологическая служба.

      ПРИМЕЧАНИЕ :
      (*)     - не обязательно для данной организации;
      (-1)    - несоответствия, запрещающие дальнейшую деятельность;
      (-2)    - несоответствия, не препятствующие дальнейшей
                деятельности, при условии устранения в согласованные
                сроки или введении ограничений;
      (-3)    - несоответствия, не препятствующие дальнейшей деятельности
                и подлежащие устранению при совершенствовании производства
                и системы качества.