Арнаулы әлеуметтік қызметтерге қажеттілікті бағалау және айқындау ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2009 жылғы 10 ақпандағы N 79, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 28 қаңтардағы N 28, Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2009 жылғы 28 қаңтардағы N 28-0 Бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2009 жылғы 20 ақпанда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 5560 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2016 жылғы 19 ақпандағы № 133 және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 26 ақпандағы № 178 бірлескен бұйрығымен

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 19.02.2016 № 133 және ҚР Білім және ғылым министрінің 26.02.2016 № 178 (қолданысқа енгізілу тәртібін 4-т. қараңыз) бірлескен бұйрығымен.

      "Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабы 3) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:
      1. Қоса беріліп отырған Арнаулы әлеуметтік қызметтерге қажеттілікті бағалау және айқындау ережесі бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау вице-министрі Г.А. Ділімбетоваға жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
       Денсаулық сақтау министрі                       Ж. Досқалиев

      Қазақстан Республикасының
       Білім және ғылым министрі                       Ж. Түймебаев

      Қазақстан Республикасының
       Еңбек және халықты әлеуметтік
       қорғау министрі                                Б. Сапарбаев

Қазақстан Республикасы   
Денсаулық сақтау министрінің
2009 жылғы 10 ақпандағы N 79
Қазақстан Республикасы  
Білім және ғылым министрінің
2009 жылғы 28 қаңтардағы N 2
Қазақстан Республикасы  
Еңбек және халықты әлеуметтік
қорғау министрінің    
2009 жылғы 28 қаңтардағы N 28-0
бірлескен бұйрығымен бекітілген

Арнаулы әлеуметтік қызметтерге қажеттілікті
бағалау және айқындау ережесі

      1. Осы Арнаулы әлеуметтік қызметтерге қажеттілікті бағалау және айқындау ережесі (бұдан әрі - Ереже) "Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңына сәйкес әзірленді және өмірлік қиын жағдайда жүрген адамдардың (отбасылардың) арнаулы әлеуметтік қызметтерге деген қажеттілігін бағалау мен айқындаудың тәртібін белгілейді.
      Ескерту. 1-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 2010.03.18 N 186, ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.03.18 N 125 және ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2010.03.17 N 89-ө бірлескен бұйрығымен.
      2. Осы Ережеде мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) медициналық-әлеуметтік сараптама (МӘС) – ағза функцияларының тұрақты бұзылуы салдарынан туындаған тыныс-тіршілігінің      шектелулерін бағалау негізінде, куәландырылушы адамның әлеуметтік қорғау және оңалту шараларына қажеттіліктерін белгіленген тәртіппен айқындау;
      2) медициналық және психологиялық-педагогикалық диагностика - орын алып отырған кемістіктерін анықтау және емдеудің, оқыту мен
тәрбиелеудің барабар жағдайларын айқындау үшін балалардың психофизикалық дамуын дисциплинаралық кешенді бағалау;
      3) психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация(ПМПК)– мүмкіндігі шектеулі балаларға диагностика жасау және консультация беру үшін құрылған арнаулы білім беру ұйымы;
      4) әлеуметтік бейімсіздену - жеке адамның қоршаған ортамен
өзара іс-әрекетінің бұзылуы;
      5) әлеуметтік депривация - адамның (отбасының) негізгі өмірлік қажеттіліктерін өздігінен қанағаттандыру мүмкіндігінің шектелуі және (немесе) олардан айрылуы;
      6) халықты әлеуметтік қорғау саласындағы уәкілетті орган -
Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі Бақылау және әлеуметтік қорғау жөніндегі комитетінің      аумақтық органдары.
      3. Арнаулы әлеуметтік қызметтердің кепілді көлемі шеңберіндегі арнаулы әлеуметтік қызметтерге қажеттілікті арнаулы әлеуметтік
қызметтерге қажеттілікті бағалау және айқындау жөніндегі әлеуметті
қызметкер айқындайды.
      4. Жергілікті атқарушы органдар арнаулы әлеуметтік қызметтерге қажеттілікті бағалау және айқындау жөніндегі әлеуметтік қызметкердің қорытындысының негізінде арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсыну туралы шешім қабылдайды.
      5. Стационарлық және жартылай стационарлық үлгідегі медициналық әлеуметтік мекемелер мен ұйымдарда (бұдан әрі - МӘҰ) қызмет көрсетілетін өмірлік қиын жағдайда жүрген адамдарға (отбасыларға) арналған арнаулы
әлеуметтік қызметтердің түрлері мен көлемін осы МӘҰ-ның әлеуметтік
жұмыс жөніндегі маманы айқындайды.
      Ескерту. 5-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 2010.03.18 N 186, ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.03.18 N 125 және ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2010.03.17 N 89-ө бірлескен бұйрығымен.
      6. Әлеуметтік қызметтерге қажеттілікті айқындау үшін білім беру, денсаулық сақтау және өзге де бейін мамандарының қорытындысы
қажет болған жағдайда, халықты әлеуметтік қорғау саласындағы
уәкілетті орган тиісті комиссияны құрады.
      7. Мыналар:
      1) ағза функцияларының бұзылушылықтарына қарай
айқындалатын тыныс-тіршілігінің шектелуі:
      2) әлеуметтік бейімсіздену;
      3) әлеуметтік депривация;
      4) адамның (отбасының) өмір сүруінің, қалыптасуының және
қызметінің материалдық, экономикалық, әлеуметтік және рухани жағдайларының жеткіліксіздігімен немесе болмауымен сипатталатын қолайсыз әлеуметтік орта – өмірлік қиын жағдайда жүрген адамдардың (отбасылардың) арнаулы әлеуметтік қызметтерге қажеттілігін айқындау критерийлері болып табылады.
      Ескерту. 7-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 2010.03.18 N 186, ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.03.18 N 125 және ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2010.03.17 N 89-ө бірлескен бұйрығымен. 
      8. Өмірлік қиын жағдайда жүрген адамдардың (отбасылардың) арнаулы
әлеуметтік қызметтерге қажеттілігін бағалау арнаулы әлеуметтік
қызметтерге қажеттілікті айқындау критерийлеріне сәйкес және мыналардың:
      1) ағза функцияларының бұзылу кезінде өзіне өзі қызмет көрсетуге қабілетін айқындау (1-қосымша);
      2) әлеуметтік бейімсізденуі кезінде, оқуға, еңбек қызметіне, бағдарлануға, қарым-қатынасқа және өзінің мінез-құлқын бақылауға жеке қабілеттеріне қарай, дербестік қабілетін айқындау негізінде (2-қосымша);
      3) әлеуметтік депривациясы кезінде, өзіне өзі қызмет етудің және осы проблеманы отбасымен шешудің жеке қабілетіне қарай,  дербестік қабілетін айқындау негізінде (3-қосымша);
      4) әлеуметтік ортаны бағалау, өмір сүруі үшін материалдық, экономикалық, әлеуметтік және рухани жағдайлардың жеткіліксіздігімен немесе болмауы негізінде (4-қосымша) айқындалады
      Ескерту. 8-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 2010.03.18 N 186, ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.03.18 N 125 және ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2010.03.17 N 89-ө бірлескен бұйрығымен.
      9. Өмірлік қиын жағдайда жүрген адамдардың тыныс-тіршілігінің шектелу дәрежесін халықты әлеуметтік қорғау саласындағы уәкілетті орган Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 20 шілдедегі N 750 қаулысымен бекітілген Медициналық-әлеуметтік сараптама жүргізу ережесіне сәйкес белгілейді.
      Ескерту. 9-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 2010.03.18 N 186, ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.03.18 N 125 және ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2010.03.17 N 89-ө бірлескен бұйрығымен.
      10. Балалардың психофизикалық және сөйлеу психикалық даму деңгейін ПМПК медициналық және психологиялық-педагогикалық диагностика жүргізу негізінде айқындайды.
      Ескерту. 10-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 2010.03.18 N 186, ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.03.18 N 125 және ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2010.03.17 N 89-ө бірлескен бұйрығымен. 
      11. Медициналық-әлеуметтік сараптама мен медициналық және психологиялық-педагогикалық диагностика нәтижелерін өмірлік қиын жағдайда жүрген адам, не оның заңды өкілі немесе оның отбасы мүшелерінің біреуі:
      1) өмірлік қиын жағдайда жүрген адамдарға (отбасыларға) үйде немесе жартылай стационарлық үлгідегі МӘҰ-да қызмет көрсетілген жағдайда – жергілікті атқарушы органдарға:
      2) өмірлік қиын жағдайда жүрген адамдар МӘҰ тұрақты  немесе уақытша болған жағдайда - стационарлық үлгідегі МӘҰ-ға ұсынады.     
      Ескерту. 11-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 2010.03.18 N 186, ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.03.18 N 125 және ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2010.03.17 N 89-ө бірлескен бұйрығымен. 
      12. Мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасын ескере отырып,
МӘҰ және ПМПК ұсынған нәтижелердің, басқа да органдардан келген
ақпараттың негізінде жергілікті атқарушы органдар мен МӘҰ әлеуметтік жұмыс жөніндегі мамандары әлеуметтік бейімсіздену және
әлеуметтік депривация деңгейіне қарай, тыныс-тіршілігінің шектелуі негізінде және әлеуметтік ортаның жай-күйіне байланысты әлеуметтік-
тұрмыстық, әлеуметтік-педагогикалық, әлеуметтік-психологиялық,
әлеуметтік-медициналық, әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік-еңбек, әлеуметтік-экономикалық, әлеуметтік-құқықтық қызметтердің көлемін белгілейді.     
      Ескерту. 12-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 2010.03.18 N 186, ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.03.18 N 125 және ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2010.03.17 N 89-ө бірлескен бұйрығымен.

Арнаулы әлеуметтік қызметтерге
қажеттілікті бағалау және  
айқындаудың ережесіне    
1-қосымша           

      Ескерту. 1-қосымшаға өзгерту енгізілді - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 2010.03.18 N 186, ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.03.18 N 125 және ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2010.03.17 N 89-ө бірлескен бұйрығымен.

Баланың ағза функцияларының бұзылу кезінде өзіне өзі
қызмет көрсетуге қабілетін айқындау

Т. А. Ә. __________________________________________________________
Туған күні ________________________________________________________
Бағалау күні ______________________________________________________
Негізі ____________________________________________________________
Әлеуметтік қызметкердің бағалауы___________________________________

N Өзіне өзі қызмет көрсету критерийлері Дәрежесі өзіне өзі қызмет
көрсетуді бағалау
Белгі
(+ немесе -)

1

Өзіне өзі қызмет көрсету қабілеті

Бірінші

Қажетті жағдайлар жасалған кезде өзіне өзі қызмет көрсету қабілеті


Екінші

Біреудің көмегімен өзіне өзі қызмет көрсету қабілеті


Үшінші

Өзіне өзі қызмет көрсетуге қабілетсіздігі және басқа адамдарға толық тәуелді болу


2

Өздігінен жүріп-тұру қабілеті

Бірінші

Көмекші құралдардың көмегімен өздігінен жүріп-тұру қабілеті


Екінші

Көмекші құралдардың және жеке көмекшінің көмегімен өздігінен жүріп-тұру қабілеті


Үшінші

Өздігінен жүріп-тұруға қабілетсіздігі және басқа адамдарға толық тәуелді болу


3

Оқу қабілеті

Бірінші

Көмекші құралдарды пайдаланумен оқу қабілеті


Екінші

Арнаулы оқу орындарында немесе үй жағдайында көмекші құралдарды пайдаланумен оқу қабілеті


Үшінші

Оқуға қабілетсіздігі



Еңбек қызметіне қабілеті

Бірінші

Талаптарға сәйкес еңбек қызметіне қабілеті




Екінші

Басқа адамдардың көмегімен өздігінен еңбек қызметіне ішінара қабілеті




Үшінші

Еңбек қызметіне қабілетсіздігі немесе басқа адамдарға толық тәуелді болу


Арнаулы әлеуметтік қызметтерге
қажеттілікті бағалау және  
айқындаудың ережесіне    
2-қосымша           

      Ескерту. 2-қосымшаға өзгерту енгізілді - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 2010.03.18 N 186, ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.03.18 N 125 және ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2010.03.17 N 89-ө бірлескен бұйрығымен.

      Әлеуметтік бейімсіздену кезінде өзіне өзі қызмет
                 көрсетуге қабілетін айқындау

Т.А.Ә. ____________________________________________________________
Туған күні ________________________________________________________
Бағалау күні ______________________________________________________
Негізі ____________________________________________________________
Әлеуметтік қызметкердің бағалауы __________________________________

N Өзіне өзі қызмет көрсету критерийлері Дәрежесі Қабілетінің  шектелуі Белгі
(+ немесе -)

1

Оқу қабілеті

Бірінші

Оқу процесінің арнайы режимін сақтай отырып және/немесе қосымша  құралдарды пайдалана отырып, және/немесе басқа адамдардың көмегімен жалпы үлгідегі оқу орындарында оқу қабілеті


Екінші

Тек арнайы оқу орындарында немесе үй жағдайында арнайы бағдарламалар бойынша оқу қабілеті


Үшінші

Оқуға қабілетсіздігі


2

Еңбек қызметіне қабілеті

Бірінші

Біліктілігінің төмендеуі немесе өндірістік қызметі көлемінің азаюы жағдайларында, өз кәсібі бойынша жұмысты орындау мүмкін болмаған кезде еңбек қызметін орындау қабілеті


Екінші

Қосымша құралдарды және/немесе арнайы жабдықталған жұмыс орнын пайдалана отырып, және/немесе басқа адамдардың көмегімен еңбек қызметін орындау қабілеті


Үшінші

Еңбек қызметін орындау қабілетінің болмауы


3

Бағдарлау қабілеті

Бірінші

Қосалқы құралдарды пайдалану жағдайында бағдарлау қабілеттілігі


Екінші

Басқа адамдардың көмегін талап ететін бағдарлау қабілеті


Үшінші

Бағдарлауға қабілетсіздік


4

Қарым-қатынас жасау қабілеті

Бірінші

Ақпаратты түсіну, қабылдау, беру  жылдамдығын төмендетуді, көлемін азайтуды сипаттайтын қарым-қатынас жасау қабілеті





Екінші

Қосалқы құралдарды пайдалана отырып және/немесе басқа адамдардың көмегімен қарым-қатынас жасау қабілеті





Үшінші

Қарым-қатынас жасауға қабілетсіздік


5

Өз мінез-құлқын бақылау қабілеті



Өз мінез-құлқын дербес бақылау қабілетінің ішінара төмендеуі


Өз мінез-құлқын тек бөгде адамдардың көмегімен ғана ішінара немесе толықтай бақылау қабілеті


Өз мінез-құлқын бақылау қабілетсіздігі


Арнаулы әлеуметтік қызметтерге
қажеттілікті бағалау және  
айқындаудың ережесіне    
3-қосымша           

      Ескерту. 3-қосымшаға өзгерту енгізілді - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 2010.03.18 N 186, ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.03.18 N 125 және ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2010.03.17 N 89-ө бірлескен бұйрығымен.

           Әлеуметтік депривация кезінде өзіне өзі
             қызмет көрсетуге қабілетін айқындау

Т.А.Ә. ____________________________________________________________
Туған күні ________________________________________________________
Бағалау күні_______________________________________________________
Негізі ____________________________________________________________
Әлеуметтік қызметкердің бағалауы __________________________________

N Өзіне өзі қызмет көрсету критерийлері Дәрежесі Қабілетінің  шектелуі Белгі
(+ немесе -)

1

Өзіне-өзі қызмет көрсету қабілеті

Бірінші

Өзіне-өзі қызмет  көрсетуге ішінара қабілеті


Екінші

Басқа адамдардың көмегімен өзіне-өзі қызмет көрсетуге ішінара қабілеті


Үшінші

Өзіне-өзі қызмет көрсетуге қабілетсіздігі және басқа адамдарға толық тәуелді болу


2

өздігінен еңбек қызметіне қабілеті

Бірінші

Дербес еңбек қызметіне ішінара қабілеті


Екінші

Басқа адамдардың көмегімен еңбек қызметіне ішінара қабілеті


Үшінші

Өздігінен жүріп-тұруға қабілетсіздігі және басқа адамдарға толықтай тәуелді болу


Арнаулы әлеуметтік қызметтерге
қажеттілікті бағалау және  
айқындаудың ережесіне    
4-қосымша           

      Ескерту. 4-қосымшаға өзгерту енгізілді - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 2010.03.18 N 186, ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.03.18 N 125 және ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2010.03.17 N 89-ө бірлескен бұйрығымен.

       Әлеуметтік ортаны бағалау

Т.А.Ә. _____________________________________________________________
Туған күні _________________________________________________________
Бағалау күні________________________________________________________
Негізі _____________________________________________________________
Әлеуметтік қызметкердің бағалауы ___________________________________

N

Әлеуметтік ортаның қолайсыздығы

          Белгі        

1

Жетімдік


2

Ата-ана қамқорлығының болмауы


3

Бірге тұратын отбасы мүшелерінің тіршілік әрекетінің шектелуі


4

Белгілі тұратын жерінің болмауы


5

Отбасының аз қамтамасыз етілуі


6

Қатігездік көруі


7

Созылмалы аурулар және бірге тұратын отбасы мүшелері денсаулығының ерекшелігі


8

Бірге тұратын отбасы мүшелерінің зиянды әдеттері: алкогольді, есірткіні және темекіні және т.б. тұтынуы


9

Дінге көзқарасы


10

Отбасының өзара қарым-қатынасы, келіспеушілік мінез-құлықтар


11

Тәрбиелеу стилі (гипер қамқорлық, көтеріңкі бақылау, қараусыздық, көңіл бөлмеу және т.б.)


12

Бірге тұратын отбасы мүшелерінің тәрбиелеу, дамыту процесінде қатысуға дайындығы


13

Әлеуметтік-еңбек ерекшеліктері (бірге тұратын отбасы мүшелерінің кәсібі, білімі)


14

Әлеуметтік-тұрмыстық ерекшеліктері (отбасындағы тұрмыстық міндеттерді бөлу, отбасында өмірлік қиын жағдайда жүрген адам қандай көмек көрсетеді, өмірлік қиын жағдайда жүрген адамның үйдегі міндеттері)


15

Отбасындағы бос уақыт (өмірлік қиын жағдайда жүрген адамның бос уақытта/демалыс кезінде отбасының басқа мүшелерімен бірге қатысуы)


16

Отбасының әлеуметтік-құқықтық ерекшеліктері және проблемалары (бұрынғы және қазіргі құқықтық жағдайы, өмірлік қиын жағдайда жүрген адамның отбасында әлеуметтік-құқықтық қорғалуы)


Об утверждении Правил оценки и определения потребности в специальных социальных услугах

Совместный приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 10 февраля 2009 года № 79, Министра образования и науки Республики Казахстан от 28 января 2009 года № 28, Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 28 января 2009 года № 28-п. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 20 февраля 2009 года № 5560. Утратил силу совместным приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 19 февраля 2016 года № 133 и Министра образования и науки Республики Казахстан от 26 февраля 2016 года № 178

      Сноска. Утратил силу совместным приказом Министра здравоохранения РК от 19.02.2016 № 133 и Министра образования и науки РК от 26.02.2016 № 178 (порядок введения в действие см. п. 4).

      В соответствии с подпунктом 3) статьи 8 Закона Республики Казахстан от 29 декабря 2008 года "О специальных социальных услугах" ПРИКАЗЫВАЕМ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила оценки и определения потребности в специальных социальных услугах.
      2. Министерству труда и социальной защиты населения Республики Казахстан обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Вице-министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан Дилимбетову Г.А.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

       Министр здравоохранения
      Республики Казахстан
      ________________ Ж. Доскалиев

      Министр образования и науки
      Республики Казахстан
      ________________ Ж. Туймебаев

      Министр труда
      и социальной защиты населения
      Республики Казахстан
      ________________ Б. Сапарбаев

Утверждены совместным приказом
Министра здравоохранения     
Республики Казахстан         
от 10 февраля 2009 года № 79 
Министра образования и науки 
Республики Казахстан         
от 28 января 2009 года № 28  
Министра труда и социальной  
защиты населения             
Республики Казахстан         
от 28 января 2009 года № 28-п

Правила оценки и определения потребности
в специальных социальных услугах

      1. Настоящие правила оценки и определения потребности в специальных социальных услугах (далее – Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан "О специальных социальных услугах" и определяют порядок оценки и определения потребности в специальных социальных услугах лиц (семей), находящихся в трудной жизненной ситуации.
      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными совместным приказом Министра здравоохранения РК от 18.03.2010 № 186, Министра образования и науки РК от 18.03.2010 № 125 и Министра труда и социальной защиты населения РК от 17.03.2010 № 89-п (порядок введения в действие см. п. 4).
      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:
      1) медико-социальная экспертиза (МСЭ) - определение в установленном порядке потребностей освидетельствуемого лица в мерах социальной защиты и реабилитации, на основе оценки ограничений жизнедеятельности, вызванных стойким расстройством функций организма;
      2) медицинская и психолого-педагогическая диагностика – комплексная междисциплинарная оценка психофизического развития детей для выявления имеющих место недостатков и определения адекватных условий лечения, обучения и воспитания;
      3) психолого-медико-педагогическая консультация (ПМПК) - специальная организация образования, созданная для диагностики и консультирования детей с ограниченными возможностями;
      4) социальная дезадаптация - нарушение взаимодействия личности с социальной средой;
      5) социальная депривация - ограничение и (или) лишение возможности самостоятельного удовлетворения лицом (семьей) основных жизненных потребностей;
      6) уполномоченный орган в области социальной защиты населения - территориальные органы Комитета по контролю и социальной защите Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.
      3. Потребность в специальных социальных услугах в рамках гарантированного объема специальных социальных услуг определяется социальным работником по оценке и определению потребности в специальных социальных услугах.
      4. Местными исполнительными органами на основе заключения социального работника по оценке и определению потребности в специальных социальных услугах принимается решение о предоставлении специальных социальных услуг.
      5. Виды и объем специальных социальных услуг для лиц (семей), находящихся в трудной жизненной ситуации, обслуживающихся в медико-социальных учреждениях и организациях (далее - МСО) стационарного и полустационарного типа определяются специалистом по социальной работе данного МСО.
      Сноска. Пункт 5 с изменениями, внесенными совместным приказом Министра здравоохранения РК от 18.03.2010 № 186, Министра образования и науки РК от 18.03.2010 № 125 и Министра труда и социальной защиты населения РК от 17.03.2010 № 89-п (порядок введения в действие см. п. 4).
      6. В случае, если для определения потребности в специальных социальных услугах необходимы заключения специалистов образования, здравоохранения и иного профиля, уполномоченный орган в области социальной защиты населения создает соответствующую комиссию.
      7. Критериями определения потребности лиц (семей), находящихся в трудной жизненной ситуации в специальных социальных услугах являются:
      1) ограничение жизнедеятельности, определяемое исходя из нарушений функций организма;
      2) социальная дезадаптация;
      3) социальная депривация;
      4) неблагополучная социальная среда, характеризующаяся недостаточностью или отсутствием материальных, экономических, социальных и духовных условий существования, формирования и деятельности лица (семьи).
      Сноска. Пункт 7 с изменениями, внесенными совместным приказом Министра здравоохранения РК от 18.03.2010 № 186, Министра образования и науки РК от 18.03.2010 № 125 и Министра труда и социальной защиты населения РК от 17.03.2010 № 89-п (порядок введения в действие см. п. 4).
      8. Оценка потребности в специальных социальных услугах лиц (семей), находящихся в трудной жизненной ситуации проводится в соответствии с критериями определения потребности в специальных социальных услугах и на основании:
      1) определения способности к самостоятельности при нарушении функций организма (приложение 1).
      2) определения способности к самостоятельности при социальной дезадаптации, исходя из индивидуальных способностей к обучению, трудовой деятельности, ориентации, общению и способности контролировать свое поведение (приложение 2).
      3) определения способности к самостоятельности при социальной депривации, исходя из индивидуальных способностей к самообслуживанию и самостоятельному решению данной проблемы семьей (приложение 3).
      4) оценки социальной среды, недостаточностью или отсутствием материальных, экономических, социальных и духовных условий существования (приложение 4).
      Сноска. Пункт 8 с изменениями, внесенными совместным приказом Министра здравоохранения РК от 18.03.2010 № 186, Министра образования и науки РК от 18.03.2010 № 125 и Министра труда и социальной защиты населения РК от 17.03.2010 № 89-п (порядок введения в действие см. п. 4).
      9. Степень ограничения жизнедеятельности лиц, находящихся в трудной жизненной ситуации, устанавливается уполномоченным органом в области социальной защиты населения в соответствии с правилами проведения медико-социальной экспертизы, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2005 года № 750.
      Сноска. Пункт 9 с изменениями, внесенными совместным приказом Министра здравоохранения РК от 18.03.2010 № 186, Министра образования и науки РК от 18.03.2010 № 125 и Министра труда и социальной защиты населения РК от 17.03.2010 № 89-п (порядок введения в действие см. п. 4).
      10. Уровень психофизического и психо-речевого развития детей определяется ПМПК на основе проведения медицинской и психолого-педагогической диагностики.
      Сноска. Пункт 10 с изменениями, внесенными совместным приказом Министра здравоохранения РК от 18.03.2010 № 186, Министра образования и науки РК от 18.03.2010 № 125 и Министра труда и социальной защиты населения РК от 17.03.2010 № 89-п (порядок введения в действие см. п. 4).
      11. Результаты медико-социальной экспертизы и медицинской и психолого-педагогической диагностики представляются лицом, находящимся в трудной жизненной ситуации, либо его законным представителем или одним из членов его семьи:
      1) в местные исполнительные органы – в случае обслуживания лица (семьи), находящегося в трудной жизненной ситуации, в условиях на дому или в МСО полустационарного типа;
      2) в МСО стационарного типа – в случае постоянного или временного проживания лица, находящегося в трудной жизненной ситуации, в МСО.
      Сноска. Пункт 11 с изменениями, внесенными совместным приказом Министра здравоохранения РК от 18.03.2010 № 186, Министра образования и науки РК от 18.03.2010 № 125 и Министра труда и социальной защиты населения РК от 17.03.2010 № 89-п (порядок введения в действие см. п. 4).
      12. На основе представленных результатов МСЭ и ПМПК, информации других органов, с учетом индивидуальной программы реабилитации инвалида местные исполнительные органы и специалисты по социальной работе МСО устанавливают объемы социально-бытовых, социально-педагогических, социально-психологических, социально-медицинских, социально-культурных, социально-трудовых, социально-экономических, социально-правовых услуг исходя из уровня социальной дезадаптации и социальной депривации, на основе степени ограничения жизнедеятельности и в связи с состоянием социальной среды.
      Сноска. Пункт 12 с изменениями, внесенными совместным приказом Министра здравоохранения РК от 18.03.2010 № 186, Министра образования и науки РК от 18.03.2010 № 125 и Министра труда и социальной защиты населения РК от 17.03.2010 № 89-п (порядок введения в действие см. п. 4).

Приложение 1
к Правилам оценки и определения потребности
в специальных социальных услугах

Определение самостоятельности при нарушении
функций организма

      Сноска. Приложение 1 с изменениями, внесенными совместным приказом Министра здравоохранения РК от 18.03.2010 № 186, Министра образования и науки РК от 18.03.2010 № 125 и Министра труда и социальной защиты населения РК от 17.03.2010 № 89-п (порядок введения в действие см. п. 4).

      Ф.И.О. _________________________
      Дата рождения __________________
      Дата оценки ____________________
      Основание ____________________________________________________
      Оценка социального работника _________________________________
      ______________________________________________________________

Критерии
самостоятель-
ности

Степень

Оценка самостоятельности

Отметка
(+ или -)

1

Способность к
самообслужива-
нию

Первая

Способность к
самообслуживанию при
создании необходимых условий


Вторая

Способность к
самообслуживанию при помощи
других


Третья

Неспособность к
самообслуживанию и полная
зависимость от других лиц


2

Способность к
самостоятель-
ному
передвижению

Первая

Способность к
самостоятельному
передвижению с помощью
вспомогательных средств


Вторая

Способность к
самостоятельному
передвижению с помощью
вспомогательных средств и
индивидуального помощника


Третья

Неспособность к
самостоятельному
передвижению и полная
зависимость от других лиц


3

Способность к
обучению

Первая

Способность к обучению с
использованием
вспомогательных средств


Вторая

Способность к обучению с
использованием
вспомогательных средств в
специальных учебных
заведениях или в домашних
условиях


Третья

Неспособность к обучению



Способность к
трудовой
деятельности

Первая

Способность к трудовой
деятельности в соответствии
с требованиями к содержанию




Вторая

Частично способен к
самостоятельной трудовой
деятельности при помощи
других лиц




Третья

Неспособность к трудовой
деятельности и полная
зависимость от других лиц


Приложение 2
к Правилам оценки и определения потребности
в специальных социальных услугах

Определение способности к самостоятельности
при социальной дезадаптации

      Сноска. Приложение 2 с изменениями, внесенными совместным приказом Министра здравоохранения РК от 18.03.2010 № 186, Министра образования и науки РК от 18.03.2010 № 125 и Министра труда и социальной защиты населения РК от 17.03.2010 № 89-п (порядок введения в действие см. п. 4).

      Ф.И.О. _________________________
      Дата рождения __________________
      Дата оценки ____________________
      Основание _____________________________________________________
      Оценка социального работника __________________________________
      _______________________________________________________________

Критерии
самостоятель-
ности

Степень

Ограничения
самостоятельности

Отметка
(+ или -)

1

Способность к
самостоятель-
ному обучению

Первая

Способность к
самостоятельному обучению
в учебных заведениях
общего типа при соблюде-
нии специального режима
учебного процесса и/или
с использованием
вспомогательных средств,
и/или с помощью других лиц


Вторая

Способность к
самостоятельному обучению
только в специальных
учебных заведениях или по
специальным программам в
домашних условиях


Третья

Неспособность к
самостоятельному обучению


2

Способность
к трудовой
деятельности

Первая

Способность к
самостоятельному
выполнению трудовой
деятельности при условии
снижения квалификации или
уменьшения объема
производственной
деятельности,
невозможности выполнения
работы по своей профессии


Вторая

Способность к
самостоятельному
выполнению трудовой
деятельности в специально
созданных условиях с
использованием
вспомогательных средств
и/или специально
оборудованного рабочего
места, и/или с помощью
других лиц


Третья

Неспособность к
самостоятельному
выполнению трудовой
деятельности


3

Способность к
ориентации

Первая

Способность к
самостоятельной ориентации
при условии использования
вспомогательных средств


Вторая

Способность к
самостоятельной
ориентации, требующая
помощи других лиц


Третья

Неспособность к
самостоятельной ориентации


4

Способность
к общению

Первая

Способность к
самостоятельному общению,
характеризующаяся
снижением скорости,
уменьшением объема
усвоения, получения и
передачи информации


Вторая

Способность к
самостоятельному общению с
использованием
вспомогательных средств
и/или с помощью других лиц


Третья

Неспособность к
самостоятельному общению


5

Способность
контролировать
свое поведение

Первая

Частичное снижение
способности самостоятельно
контролировать свое
поведение


Вторая

Способность частично или
полностью самостоятельно
контролировать свое
поведение только при
помощи посторонних лиц


Третья

Неспособность
самостоятельно
контролировать свое
поведение


Приложение 3
к Правилам оценки и определения потребности
в специальных социальных услугах

Определение способности к самостоятельности
при социальной депривации

      Сноска. Приложение 3 с изменениями, внесенными совместным приказом Министра здравоохранения РК от 18.03.2010 № 186, Министра образования и науки РК от 18.03.2010 № 125 и Министра труда и социальной защиты населения РК от 17.03.2010 № 89-п (порядок введения в действие см. п. 4).

      Ф.И.О. _________________________
      Дата рождения __________________
      Дата оценки ____________________
      Основание _____________________________________________________
      Оценка социального работника __________________________________
      _______________________________________________________________

Критерии
самостоятель-
ности

Степень

Ограничения
самостоятельности

Отметка
(+ или -)

1

Способность к
самообслужива-
нию

Первая

Частично способен к
самообслуживанию


Вторая

Частично способен к
самообслуживанию при
помощи других лиц


Третья

Неспособность к
самообслуживанию и
полная зависимость от
других лиц


2

Способность к
самостоятельной
трудовой
деятельности

Первая

Частично способен к
самостоятельной
трудовой деятельности


Вторая

Частично способен к
самостоятельной
трудовой деятельности
при помощи других лиц


Третья

Неспособность к
трудовой деятельности
и полная зависимость
от других лиц


Приложение 4
к Правилам оценки и определения потребности
в специальных социальных услугах

Оценка социальной среды

      Сноска. Приложение 4 с изменениями, внесенными совместным приказом Министра здравоохранения РК от 18.03.2010 № 186, Министра образования и науки РК от 18.03.2010 № 125 и Министра труда и социальной защиты населения РК от 17.03.2010 № 89-п (порядок введения в действие см. п. 4).

      Ф.И.О. _________________________
      Дата рождения __________________
      Дата оценки ____________________
      Основание ______________________________________________________
      Оценка социального работника ___________________________________
      ________________________________________________________________

Оценка социальной среды

Отметка 

1

Сиротство


2

Отсутствие родительского попечения


3

Ограничение жизнедеятельности совместно
проживающих членов семьи


4

Отсутствие определенного места жительства семьи


5

Малообеспеченность семьи


6

Жестокое обращение


7

Хронические болезни и особенности здоровья
совместно проживающих членов семьи 


8

Вредные привычки совместно проживающих членов
семьи: употребление алкоголя, наркотиков,
табака и др.


9

Отношение к религии


10

Особенности семейных взаимоотношений,
конфликтное поведение


11

Стиль воспитания (гиперопека, повышенный
контроль, запущенность, отсутствие внимания
и т.п.)


12

Готовность совместно проживающих членов семьи
участвовать в воспитательном, развивающем
процессе


13

Социально-трудовые особенности (профессия,
образование совместно проживающих членов семьи)


14

Социально-бытовые особенности (распределение
бытовых обязанностей в семье, какую помощь
оказывает лицо, находящееся в трудной жизненной
ситуации, семье, обязанности лица, находящегося
в трудной жизненной ситуации, по дому)


15

Досуг семьи (участие лица, находящегося в трудной
жизненной ситуации, вместе с другими членами
семьи в свободное время\отдыха)


16

Социально-правовые особенности и проблемы семьи
(правовое прошлое и настоящее, социально-правовая
защищенность лица, находящегося в трудной
жизненной ситуации, в семье)