Білім беру саласындағы әлеуметтік қызметкерлердің біліктілік талаптарын және оларды аттестаттау ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министірінің 2009 жылғы 30 наурыздағы N 145 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2009 жылғы 27 сәуірде Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 5647 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 04 шілдедегі № 258 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Білім және ғылым министрінің 04.07.2013 № 258 бұйрығымен (алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Арнайы әлеуметтік қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 29 желтоқсандағы Заңының 10-бабының 2-тармағын іске асыру мақсатында БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) Білім беру саласындағы әлеуметтік қызметкерлердің біліктілік талаптары;
      2) білім беру саласындағы әлеуметтік қызметкерлердің аттестаттау ережесі бекітілсін.
      2. Орта білім департаменті (М.Т. Санатова) белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде осы бұйрықтың мемлекеттік тіркеуден өткізілуін қамтамасыз етсін.
      3. Орта (М.Т. Санатова), техникалық және кәсіптік (Қ.Қ. Бөрібеков), жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім (С.М. Өмірбаев) департаменттері осы бұйрықты облыстық, Астана және Алматы қалалары білім басқармаларының, республикалық ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдарының, жоғары оқу орындарының назарына жеткізсін.
      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау вице-министр К.Н. Шәмшидиноваға жүктелсін.
      5. Осы бұйрық алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін 21 күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                      Ж. Түймебаев

          "КЕЛІСІЛДІ"                      "КЕЛІСІЛДІ"
      Қазақстан Республикасы               Қазақстан Республикасы
        Еңбек және халықты                Денсаулық сақтау министрі
    әлеуметтік қорғау министрі
   _____________ Г. Әбдіқалықова           __________ Ж. Досқалиев
         2009 жыл 03 сәуір                    2009 жыл 06 сәуір

Қазақстан Республикасы   
Білім және ғылым министрінің
2009 жылғы 30 наурыздағы  
N 145 бұйрығымен бекітілген

Білім беру саласындағы әлеуметтік қызметкерлерге қойылатын біліктілік талаптары

      1. Осы біліктілік талаптары білім беру саласындағы төмендегі әлеуметтік қызметкерлерге қойылады:
      1) білім беру саласындағы арнаулы әлеуметтік қызметтерге қажеттілікті бағалау және айқындау жөніндегі әлеуметтік қызметкер;
      2) білім беру саласында үйде әлеуметтік қызмет көрсету жөніндегі әлеуметтік қызметкер.
      2. Әлеуметтік қызметкер:
      Қазақстан Республикасының Конституциясын, "Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы", "Білім туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы", "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы", "Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы", "Неке және отбасы туралы", "Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың профилактикасы мен балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы" Қазақстан Республикасының заңдарын;
      арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсыну мәселелері жөніндегі өзге де нормативтік құқықтық актілерді;
      арнайы педагогика, психология және әлеуметтік жұмыс негіздерін білуге тиіс.
      3. Білім беру саласындағы арнаулы әлеуметтік қызметтерге қажеттілікті бағалау және айқындау жөніндегі әлеуметтік қызметкер біліктілігіне қойылатын талаптар:
      жоғары кәсіби білім (әлеуметтік жұмыс бойынша, медициналық, психологиялық, педагогикалық, бейіндер бойынша) немесе арнаулы әлеуметтік қызмет ұсыну бойынша мамандандыру/магистратура.
      4. Білім беру саласындағы үйде әлеуметтік қызмет көрсету бойынша әлеуметтік қызметкердің біліктілігіне қойылатын талаптар:
      техникалық және кәсіптік немесе орта білімнен кейінгі білім (әлеуметтік жұмыс, педагогикалық, психологиялық, медициналық бейіндер бойынша).

Қазақстан Республикасы   
Білім және ғылым министрінің
2009 жылғы 30 наурыздағы  
N 145 бұйрығымен бекітілген

Білім беру саласындағы әлеуметтік қызметкерлерді аттестаттау ережесі 1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзірленген білім беру саласындағы әлеуметтік қызметкерлерді аттестаттау ережесі (бұдан әрі - Ереже) Қазақстан Республикасы білім беру саласында арнаулы әлеуметтік қызметтерді көрсететін әлеуметтік қызметкерлерді аттестаттаудың тәртібін айқындайды.
      2. Білім беру саласындағы әлеуметтік қызметкерлерді аттестаттауға білім беру саласындағы арнаулы әлеуметтік қызметтерге қажеттілікті бағалау және айқындау жөніндегі әлеуметтік қызметкер (бұдан әрі – аттестатталушы тұлға) жатады.
      3. Аттестаттау білім беру жүйесін арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсыну саласындағы қазіргі заманға теориялық және практикалық әдістерді білетін жоғары біліктілікті кадрлармен қамтамасыз ету мақсатында жүргізіледі.
      4. Аттестаттау бес жылдың ішінде бір рет өткізіледі, бұл ретте бала күтімі бойынша демалыста жүрген әлеуметтік қызметкерлер қызметке шыққаннан кейін, кемінде алты айдан кейін ғана аттестатталады.
      5. Аттестаттау мыналарды:
      1) тестілеуді;
      2) әңгімелесуді қамтиды.
      6. Білім беру саласындағы үйде әлеуметтік қызмет көрсету жөніндегі әлеуметтік қызметкерді аттестаттау әңгімелесу түрінде жүргізіледі.

2. Аттестаттауды тапсыру үшін ұсынылатын құжаттар

      7. Аттестаттауды тапсыру үшін аттестатталушы тұлға мемлекеттік жергілікті білім басқармаларына, облыстық (республикалық маңызы бар қалалардың, елорданың) (бұдан әрі – жергілікті орган) келесі құжаттарды тапсырады:
      1) өтініш;
      2) кадрларды есепке алу парағы;
      3) нотариуспен расталған білімі туралы дипломының көшірмесі;
      4) ұйымның кадр бөлімімен расталған еңбек кітапшасының көшірмесі.

3. Аттестаттауды өткізу жөніндегі жұмысты ұйымдастыру

      8. Аттестаттау жұмыстарын ұйымдастыру үшін жергілікті орган тұрақты жұмыс істейтін аттестаттау комиссиясын құрады (бұдан әрі – Комиссия).
      9. К омиссия құрамы кемінде бес адамнан құралған мүшелерден және хатшысынан тұрады. Комиссияны Төраға басқарады. Комиссия Төрағасы оның қызметін басқарады, оның отырыстыранда төрағалық етеді, оның жұмысын жоспарлайды, жалпы бақылауды жүзеге асырады және комиссияның қызметі мен қабылдаған шешімдеріне жауапты болады.
      10. Комиссия құрамына арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсыну мәселелеріне жетекшілік ететін жергілікті атқарушы органдардың қызметкерлері, әдістемелік қызмет, ғылыми ұйымдар мамандары, арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсынатын субъектілердің өкілдері кіреді.
      11. Комиссияның хатшысы комиссия қызметіне техникалық қызмет көрсетуді жүзеге асырады.
      12. Аттестатталушы тұлға дәлелді себеп бойынша комиссия отырысына келе алмаған жағдайда оны аттестаттау жөніндегі мәселе комиссия көрсеткен мерзімге ауыстырылады.
      Аттестатталушы тұлға дәлелсіз себеппен комиссия отырысына келе алмаған жағдайда аттестатталмаған болып есептеледі.
      13. Аттестаттау комиссиясының отырысы егер оның құрамының үштен екі бөлігі оған қатысса заңды болып есептеледі.
      14. Дауыс беру нәтижелері комиссия мүшелерінің көпшілік дауысымен анықталады. Дауыс тең болған жағдайда Төрағаның дауысы шешуші болып табылады. Комиссия хатшысының дауыс беру құқығы жоқ.
      15. Аттестаттау комиссиясының шешімі ашық дауыс беру бойынша есептеледі.
      16. Аттестаттау комиссиясының шешімі отырыс хаттамасымен ресімделіп, төрағамен, отырысқа қатысқан аттестаттау комиссиясының мүшелері және хатшысы қол қояды.
      17. Комиссия өз қызметін Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына және осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

4. Тестілеуді өткізу

      18. Тестілеу аттестатталушы тұлғаның таңдауы бойынша мемлекеттік және орыс тілдерінде өткізіледі. Аттестаттау комиссиясы аттестаттауды аттестатталушы тұлғаның қатысуымен жүргізеді. Әрбір тест тапсырмасының дұрыс жауабы 1 балмен бағаланады. Тестілеудің нәтижесі 1 жылға дейін жарамды.
      19. Тестілеу жергілікті орган бекіткен 80 сұрақтан тұрады.
      20. Тестілеу бойынша 50-ден кем балл жинаған аттестатталушы тұлға әңгімелесуге жіберілмейді және қайта аттестаттауға жатады.

5. Әңгімелесуді өткізу

      21. Аттестатталушы тұлғаға қойылатын сұрақтар кәсіби және біліктілік даярлық, іскерлік қасиеттер мәселелеріндегі оның құзыреттілігі деңгейін анықтауға бағытталуы тиіс.
      22. Әңгімелесу нәтижесі бойынша комиссия мынадай шешімдердің бірін қабылдайды:
      1) атқаратын қызметіне лайықты;
      2) қайта аттестаттауға жатады.

6. Қайта аттестаттау

      23. Аттестатталушы тұлғаны қайта аттестаттау бастапқы аттестаттау өткен күннен бастап үш айдан кейін, осы Ережеде айқындалған тәртіппен өткізіледі.
      24. Комиссия қайта аттестаттаудың нәтижелері бойынша мынадай шешімдердің бірін қабылдайды:
      1) атқаратын қызметіне лайықты;
      2) атқаратын қызметіне лайықты емес.

7. Қорытынды ресімдер

      25. Комиссияның хаттамалық шешімінің негізінде білім беру саласындағы арнаулы әлеуметтік қызметтерге қажеттілікті бағалау және айқындау жөніндегі әлеуметтік қызметкерге кәсіби даярлығының деңгейін растайтын, осы Ереженің қосымшасына сәйкес үлгідегі сертификат беріледі.
      26. Білім беру саласында үйде әлеуметтік қызмет көрсету жөніндегі әлеуметтік қызметкерге хаттаманың шешімінің көшірмесі беріледі.
      27. Білім беру саласындағы арнаулы әлеуметтік қызметтерге қажеттілікті бағалау және айқындау жөніндегі әлеуметтік қызметкерге берілген сертификат берілген күннен бастап Қазақстан Республикасының аумағында 5 жылға дейін жарамды. Осы уақыт өткеннен кейін білім беру саласындағы арнаулы әлеуметтік қызметтерге қажеттілікті бағалау және айқындау жөніндегі әлеуметтік қызметкерге берілген сертификаттың күші жойылады.

Білім беру саласындағы арнаулы  
әлеуметтік қызметтерге қажеттілікті
бағалау және айқындау жөніндегі  
әлеуметтік қызметкерді аттестаттау
ережесіне қосымша        

        ___ _______________________________________________
                   (уәкілетті органның атауы)

                     Сертификат N _________

20__ жылғы "___" ____________ аттестаттау комиссиясының шешімімен
N ________ хаттама,
Т. А. Ә. _________________________________________________________
   арнаулы әлеуметтік қызметтерге қажеттілікті бағалау және айқындау
     жөніндегі әлеуметтік қызметкер лауазымы бойынша аттестатталды

Аттестаттау
комиссиясының төрағасы: __________________________________________
                                   (Т. А. Ә., қолы)
Комиссия мүшелері: _______________________________________________
                                  (Т. А. Ә., қолы)
                   _______________________________________________
                                  (Т. А. Ә., қолы)
                   _______________________________________________
                                  (Т. А. Ә., қолы)
                   _______________________________________________
                                  (Т. А. Ә., қолы)

      М.О.

Елді мекен ____________________ күні "___" ___________ 20___ ж.
     (қала, облысты көрсету керек)

                            Тіркеу N ______

Об утверждении квалификационных требований к социальным работникам в сфере образования и правил их аттестации

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 30 марта 2009 года № 145. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 27 апреля № 5647. Утратил силу приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 4 июля 2013 года № 258

      Сноска. Утратил силу приказом Министра образования и науки РК от 04.07.2013 № 258 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ!
      Порядок введения в действие приказа см. п. 5

      В целях реализации подпункта 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 29 декабря 2008 года "О специальных социальных услугах", ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) Квалификационные требования к социальным работникам в сфере образования;
      2) Правила аттестации социальных работников в сфере образования.
      2. Департаменту среднего образования (Санатова М.Т.) обеспечить в установленном порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      3. Департаментам среднего (Санатова М.Т.), технического и профессионального (Борибеков К.К.), высшего и послевузовского образования (Омирбаев С.М.) довести настоящий приказ до сведения областных, городов Астана и Алматы управлений образования, республиканских подведомственных организаций образования, высших учебных заведений.
      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра Шамшидинову К.Н.
      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении 21 календарного дня со дня его первого официального опубликования.

       Министр                                    Ж. Туймебаев

       "СОГЛАСОВАНО"                             "СОГЛАСОВАНО"
      Министр труда и социальной                Министр здравоохранения
      защиты населения                          Республики Казахстан
      Республики Казахстан
      _____________ Г. Абдыкаликова             ___________ Ж. Доскалиев
      3 апреля 2009 года                        6 апреля 2009 года

Утверждены             
приказом Министра      
образования и науки    
Республики Казахстан   
30 марта 2009 года № 145

Квалификационные требования
к социальным работникам в сфере образования

      1. Настоящие квалификационные требования предъявляются к следующим социальным работникам в сфере образования:
      1) социальный работник по оценке и определению потребности в специальных социальных услугах в сфере образования;
      2) социальный работник по оказанию социальной помощи на дому в сфере образования.
      2. Социальный работник должен знать:
       Конституцию Республики Казахстан, законы Республики Казахстан " О специальных социальных услугах ", " Об образовании ", " О социальной и медико-педагогической коррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями ", " О правах ребенка в Республике Казахстан ", " О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан ", " О браке и семье ", " О профилактике правонарушений среди несовершеннолетних и предупреждение детской беспризорности ";
      иные нормативные правовые акты по вопросам предоставления специальных социальных услуг;
      основы общей и специальной педагогики, общей и специальной психологии, социальной работы.
      3. Требования к квалификации социального работника по оценке и определению потребности в специальных социальных услугах в сфере образования:
      высшее профессиональное образование (по социальной работе, педагогическому, психологическому, медицинскому профилям) или специализация/магистратура по представлению специальных социальных услуг.
      4. Требования к квалификации социального работника по оказанию социальной помощи на дому в сфере образования:
      техническое и/или профессиональное или послесреднее образование (по социальной работе, педагогическому, психологическому, медицинскому профилям).

Утверждены             
приказом Министра      
образования и науки    
Республики Казахстан   
30 марта 2009 года № 145

Правила аттестации социальных работников в сфере образования

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила аттестации социальных работников в сфере образования (далее – Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан "О специальных социальных услугах" и определяют порядок аттестации социальных работников, оказывающих специальные социальные услуги в сфере образования Республики Казахстан.
      2. Аттестации социальных работников в сфере образования подлежат социальный работник по оценке и определению потребности в специальных социальных услугах в сфере образования, социальные работники по оказанию социальной помощи на дому в сфере образования (далее – аттестуемые лица).
      3. Аттестация проводится в целях обеспечения системы образования высококвалифицированными кадрами, владеющими современными теоретическими и практическими навыками в сфере предоставления специальных социальных услуг.
      4. Аттестация проводится в один раз в пять лет, при этом аттестуемые лица, находящиеся в отпуске по уходу за детьми, аттестуются не ранее, чем через шесть месяцев после выхода на службу.
      5. Аттестация социального работника по оценке и определению потребности в специальных социальных услугах в сфере образования включает в себя:
      1) тестирование;
      2) собеседование.
      6. Аттестация социального работника по оказанию социальной помощи на дому в сфере образования проводится в форме собеседования.

2. Документы, предоставляемые для сдачи аттестации

      7. Для сдачи аттестации аттестуемые лица подают в местный орган государственного управления образованием областей (города республиканского значения, столицы) (далее - местный орган) следующие документы:
      1) заявление;
      2) личный листок по учету кадров;
      3) копию диплома об образовании, заверенную нотариально;
      4) копию трудовой книжки, заверенную кадровой службой организации.

3. Организация работы по проведению аттестации

      8. Для проведения аттестации местный орган создает постоянно действующую аттестационную комиссию (далее – Комиссия).
      9. Комиссия состоит из членов в количестве не менее пяти человек и секретаря комиссии. Комиссию возглавляет Председатель. Председатель Комиссии руководит ее деятельностью, председательствует на ее заседаниях, планирует ее работу, осуществляет общий контроль и несет ответственность за деятельность Комиссии и принимаемые ею решения.
      10. В состав Комиссии включаются работники местного органа, специалисты методических служб, научных организаций курирующие вопросы предоставления специальных социальных услуг, представители субъектов, предоставляющих специальные социальные услуги.
      11. Секретарь Комиссии осуществляет техническое обслуживание деятельности Комиссии.
      12. В случае неявки аттестуемого лица на заседание Комиссии по уважительной причине, рассмотрение вопроса его аттестации переносится на более поздний срок, указанный комиссией.
      В случае неявки аттестуемого лица на заседание Комиссии без уважительных причин, аттестуемое лицо признается не аттестованным.
      13. Заседание аттестационной комиссии считается правомочным, если на нем присутствовали не менее двух третей ее состава.
      14. Результаты голосования определяются большинством голосов членов Комиссии. При равенстве голосов голос председателя Комиссии является решающим. Секретарь Комиссии не имеет право голоса.
      15. Решение аттестационной комиссии принимается открытым голосованием.
      16. Решение аттестационной комиссии оформляется протоколом заседания, который подписывается председателем, членами аттестационной комиссии и секретарем, присутствовавшими на ее заседании.
      17. Комиссия осуществляет свою деятельность в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан и настоящими Правилами.

4. Проведение тестирования

      18. Тестирование проводится на государственном или русском языках по выбору аттестуемого лица. Правильный ответ на каждое тестовое задание оценивается 1 баллом. Результаты тестирования действительны в течение одного года.
      19. Тестирование состоит из 80 вопросов, утверждаемых местным органом.
      20. Аттестуемые лица, набравшие по результатам тестирования менее 50 баллов, к собеседованию не допускаются и подлежат повторной аттестации.

5. Проведение собеседования

      21. Вопросы, задаваемые аттестуемому лицу, должны быть направлены на выявление уровня его компетентности в вопросах профессиональной и квалификационной подготовки, деловых качеств.
      22. По результатам собеседования Комиссия принимает одно из следующих решений:
      1) соответствует занимаемой должности;
      2) подлежит повторной аттестации.

6. Повторная аттестация

      23. Повторная аттестация для аттестуемых лиц, не прошедших аттестацию проводится через три месяца со дня проведения первоначальной аттестации в порядке, определенном настоящими Правилами.
      24. Комиссия, по результатам повторной аттестации, принимает одно из следующих решений:
      1) соответствует занимаемой должности;
      2) не соответствует занимаемой должности.

7. Заключительные положения

      25. На основании протокольного решения Комиссии социальному работнику по оценке и определению потребности в специальных социальных услугах в сфере образования выдается сертификат, по форме согласно приложению к настоящим Правилам, подтверждающий уровень профессиональной подготовленности.
      26. Социальным работникам по оказанию социальной помощи на дому в сфере образования выдается копия протокольного решения.
      27. Сертификат социального работника по оценке и определению потребности в специальных социальных услугах в сфере образования действует на территории Республики Казахстан в течение 5 лет со дня его выдачи. По истечении этого срока действие сертификата социального работника по оценке и определению потребности в специальных социальных услугах в сфере образования прекращается.

Приложение
к Правилам аттестации социального работника
по оценке и определению потребности в специальных
социальных услугах в сфере образования

  _________________________________________________________________
                (наименование уполномоченного органа)

                         Сертификат № _________

Решением аттестационной комиссии от "__" ______________ 20___ года,
протокол № _________

Социальный работник _______________________________________________
                                      (Ф.И.О)

Аттестован социальным работником по оценке и определению потребности
в специальных социальных услугах в сфере образования
___________________________________________________________________

Председатель
аттестационной комиссии ___________________________________________

Члены комиссии: ___________________________________________________
                               (Ф.И.О. подпись)
                ___________________________________________________
                               (Ф.И.О. подпись)
                ___________________________________________________
                               (Ф.И.О. подпись)
                ___________________________________________________
                               (Ф.И.О. подпись)

М.П.

Населенный пункт _______________           Дата "__" __________ 20__ г.

                        Регистрационный №_________