Салық төлеушінің (салық агентінің) билік етуі шектелген мүлкін салық берешегі есебіне сату Ережелерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Жоғары Соты жанындағы Сот әкімшілігі жөніндегі комитет төрағасының 2009 жылғы 1 шілдедегі N 259-п Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2009 жылғы 30 қазанда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 5839 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2010 жылғы 15 қазандағы № 281 Бұйрығымен.

      Күші жойылды - ҚР Әділет министрінің 2010.10.15 № 281 (ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.

      2008 жылғы 10 желтоқсанда бекітілген "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы (Салық кодексі)" Қазақстан Республикасы Кодексінің 618-бабына, Қазақстан Республикасы Президентінің 2000 жылғы 12 қазандағы N 471 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасының Жоғарғы Соты жанындағы Сот әкімшілігі жөніндегі комитеті туралы Ережесінің 17-тармағының 7) тармақшасына, БҰЙЫРАМЫН: қараңыз.U101039
      1. Осы бұйрыққа тіркелінетін Салық төлеушінің (салық агентінің) билік етуі шектелген мүлкін салық берешегі есебіне сату Ережелері бекітілсін.
      2. Атқару өндірісін ұйымдастыру департаменті (Б.Ә. Жоламанов) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткізуді қамтамасыз етсін.
      3. Бұйрықтың орындалуын қадағалау Комитеттің Атқару өндірісін ұйымдастыру департаментіне (Б.Ә. Жоламанов) жүктелсін.
      4. Осы Бұйрық алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      ҚР Жоғарғы Соты жанындағы
      Сот әкімшілігі жөніндегі
      комитет Төрағасы                                   И. Елекеев

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасы
      Қаржы министрі
      ___________ Б. Жәмішев
      2009 жылғы 29 қыркүйек

Қазақстан Республикасы Жоғарғы
Соты жанындағы Сот әкімшілігі
жөніндегі комитет Төрағасының
2009 жылғы 01 шілдедегі   
N 259-П бұйрығымен бекітілді 

Салық төлеушінің (салық агентінің) билік етуі шектелген мүлкін салық берешегі есебіне сату
ЕРЕЖЕЛЕРІ

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ережелер салық төлеушінің (салық агентінің) билік етуі шектелген мүлкін салық берешегі есебіне сату тәртібін анықтайды (бұдан әрі – билік етуі шектелген мүлік).
      2. Осы Ережелерде мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      аукцион – билік етуі шектелген мүлкін сату үшін алдын ала анықталған орын және уақыттағы жария конкурстық сауда-саттық;
      сауда-саттықтың ағылшын әдісі – сауда-саттықтың арнайы әдісі, мұнда бастапқы құн алдын ала жарияланған қадаммен ең жоғары баға ұсынған жалғыз қатысушы қалғанға дейін көтеріледі;
      сауда-саттықтың голланд әдісі – сауда-саттықтың арнайы әдісі, мұнда бастапқы құн қатысушылардың бірі сауда-саттық затын жарияланған бағамен сатып алуға келісім бергенге дейін жарияланған қадаммен төмендейді;
      кепілдік жарна – салық төлеушінің (салық агентінің) мүлкін өткізу үшін жарияланған сауда–саттыққа қатысуға ниет білдірген тұлғалардан немесе олардың атынан бюджетті орындайтын орталық органның жазбаша рұқсатымен Соттар әкімшісіне ашылған қолма-қол ақшаның бақылау шотына уақытша енгізілген қаражат;
      мүлік – салық берешегі шотына өндіріп алынатын салық төлеушінің (салық агентінің) билік етуі шектелген мүлкі;
      лот – тұтас бөлінбейтін аукцион заты болып табылатын заттар жиынтығы (немесе бір зат);
      лоттың ең төменгі бағасы – лот осы бағадан төмен бағамен сатылмайды;
      ұйымдастырушы – сауда-саттықты және басқа да арнайы шараны ұйымдастырушы мамандырылған ұйым, осындай ұйымдастырушының заңнамада белгіленген тәртіппен сауда-саттық жүргізуге құқығы бар, Соттар әкімшісі осы ұйыммен сауда-саттық жүргізу үшін келісім-шарт жасасқан;
      жеңімпаз – сауда-саттықты жеңген тұлға, яғни сауда-саттық затының ең жоғарғы бағасын ұсынған аукционға қатысушы, немесе тауарды (голланд әдісі бойынша өткізілген сауда-саттықта) аукционшы жариялаған бағамен сатып алуды ең бірінші болып ұсынған, сауда-саттықты жүргізу хаттамасына қол қайған тұлға;
      сатып алушы – сауда-саттықты жеңген тұлға, сатып алу-сату шартына қол қойған және мүлікті сатып алу құнымен сатып алған тұлға;
      мүлікті сатып алу құны – сауда-саттық жеңімпазы мүлікті сауда-саттық хаттамасына сәйкес осы бағамен сатып алуға ниет білдірген және міндеттенген құн;
      өнім беруші – жеке кәсіпкер, уәкілетті органмен (Соттар әкімшісімен) (меншікті бағалау, тасымалдау, сақтау, өткізу және т.б.) қызмет көрсету жөніндегі келісім-шарт жасасып, оның келесім шарт агенті болып табылатын заңды тұлға;
      аукцион заты - сауда-саттыққа шығарылатын барлық жылжымалы және жылжымайтын мүлік;
      мүлікті сатуға шыққан шығындар – меншікті сақтау, тасымалдау, бағалау, өткізу және меншікті өткізуге қажетті басқа да қызметтерді жүзеге асырғаны үшін өнім берушіге төленетін ақша сомасы;
      бастапқы құн – сауда-саттықта лотты сату осы бағамен басталады;
      қатысушы - сауда-саттыққа қатысуға ниет білдірген және осы Ережелердің 20-тармағында көрсетілген шарттарды орындаған жеке немесе заңды тұлға;
      бағаның өзгеру қадамы – меншікті сату құнының көтерілуі немесе төмендеуі.

2. Мүлікті сатуға тапсыру

      3. Мүлікті сатуға тапсырудың басты негізі – салық органының салық төлеушінің (салық агентінің) билік етуі шектелген мүлкін өндіріп алу туралы қаулысы, мүліктің билік етілуін шектеу туралы салық органы шешімінің көшірмелері және тізімдеме актісі болып табылады.
      4. Салық органы Соттар әкімшісіне осы Ережелердің 3-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады, мұнда салық органының өкілдері мен Соттар әкімшісі салық төлеушінің алдында (салық агенті) мүлкінің сақталғандығы тексеріліп, мүлік болуы туралы актісі жасалады. Салық төлеуші келмеген немесе қол қоюдан бас тартқан жағдайда, кем дегенде екі куәгердің қатысуымен жоғарыда аталған мүлік болуы туралы актісі жасалады.
      5. Мүлік болуы туралы актісіне қол қойылғаннан кейін, Соттар әкімшісі салық төлеушіге (салық агентіне) мүлікті сақтауды тапсырады немесе оны алып қою актісі арқылы алып, оны тиісті қызметпен қамтамасыз етушіге тапсырады. Мүлікті бағалау оны алу-тапсыру күнінен бастап он күнтізбелік күннен кешіктірілмей жүзеге асырылады.
      6. Мүлікке бағаны жеке және заңды тұлға белгілейді, ол үшін осы тұлғалардың (баға беру туралы заңнамасына сәйкес) баға белгілеу қызметін жүзеге асыруға лицензиясы болуы тиіс. Мүлікті бағалау жөніндегі актінің көшірмесі салық органының өзіне жіберіледі немесе Соттар әкімшісі оны алғаннан кейін үш жұмыс күні ішінде тапсырыс хаты нысанында жіберіледі. Мүлікті бағалау жөніндегі актінің көшірмесі салық органына жіберілгеннен кейін Соттар әкімшісі он күнтізбелік күн ішінде мүлікті сауда-саттыққа шығарады.
      7. Мүлікті сауда-саттыққа шығару өтінімді ұйымдастырушы тұлғаға салық органының билік етуі шектелген мүлікті сату жөніндегі қосымша қаулысының көшірмесінен қоса мүліктің билік етілуін шектеу туралы шешімінің көшірмесі, меншікті бағалау жөніндегі актінің көшірмесін жіберу жолымен жүзеге асырылады.
      8. Егер баға белгілеуші тұлғаның қорытындысына сәйкес мүлікті сату мүмкін емес болса немесе оны сатудан түскен кіріс сомасы жоспарланған кіріс сомасынан кем болса, Соттар әкімшісі мүлікті бұнан әрі сатуды жүзеге асырмайды. Осындай жағдайда салық органы салық төлеушіге хабарлама жіберіп, мүлік салық төлеушіге (салық агентіне) қайтарылады.

3. Мүлікті өткізуге дайындық

      9. Мүлікті өткізу әуелі ағылшын әдісі бойынша өткізілген сауда-саттықтарда аукцион нысанында жүргізіледі. Мүлікті ағылшын әдісі бойынша сауда-саттыққа шығару кезіндегі бастапқы құн бағалау құнына тең болуы тиіс.
      10. Алдағы сауда-саттық жөніндегі хабарландырулар ресми хабарландыруларды басуға құқығы бар жергілікті мерзімді баспасөз басылымдарында, сондай–ақ, қажет болса, басқа бұқаралық ақпарат құралдарында сауда-саттық өткізуге дейін он күнтізбелік күн ішінде мемлекеттік және орыс тілдерінде басылады.
      11. Сауда-саттықты өткізу жөніндегі хабарландыруларда келесі мәліметтер берілулері тиіс:
      1) лот (мүлік) атауы, оның сипаттамасы (қысқаша сипаттамасы);
      2) лоттың бастапқы құны;
      3) сауда-саттықты өткізу күні, уақыты және орны;
      4) сауда-саттықты өткізу әдісі;
      5) сауда-саттыққа қатысу үшін кепілдік жарнаның мөлшері және кепілдік жарна аударылуы тиіс ақшаны уақытша орналастырудың Соттар әкімшісінің қолма қол ақшаның бақылау шотының деректемелері.
      6) сауда-саттыққа қатысуға тапсырыстарды қабылдау мекен-жайы, уақыты және мерзімдері;
      7) аукцион затымен танысу күні, уақыты және тәртібі;
      8) ақпарат алу телефондары мен мекен-жайы;
      9) Соттар әкімшісі және ұйымдастырушының қарауына байланысты басқа да мәліметтер.
      12. Сауда-саттыққа қатысуға берілетін өтінімде қатысушының барлық мәліметтері (тегі, аты-жөні, жеке куәлігі мәліметтері, салық төлеушінің тіркеу нөмірі, идентификациялық нөмірі (ЖСК/БСН) болған кезде; ал басқа тұлғалардың мүддесін білдіретін тұлғалар үшін: Қазақстан Республикасы азаматтық заңнамасына сәйкес берілген сенімхат, ал заңды тұлғаның өкілдері үшін көрсетілген мәліметтермен қоса: заңды тұлға немесе органның толық атауы, мекен-жайы және деректемелері) көрсетілуі тиіс.
      13. Сауда-саттыққа қатысуға берілетін өтінімдерді ұйымдастырушы және (немесе) сол үшін уәкілетті Соттар әкімшілігі қызметкері қабылдайды. Сауда-саттыққа қатысуға берілетін өтінімдерді қабылдау сауда-саттықтан 24 сағат бұрын тоқтатылады.
      14. Алдағы сауда-саттық жөніндегі хабарландыру басылғаннан кейін, ұйымдастырушы және Соттар әкімшісі әлеуетті сатып алушыдан (жұмыс барысында) неғұрлым бөгетсіз және үздіксіз өтінім қабылдауды қамтамасыз етулері тиіс.

4. Сауда-саттыққа қатысу шарттары және қатысушыларды тіркеу

      15. Соттар әкімшісі қызметкерлері, сондай-ақ олардың жақын туыстары (ата-анасы, балалары, асырап алушы, асырап алынғандар, толықтай және толықтай емес ағайындар мен апалылар, аталары, әжелері, немерелері, зайыптары) мүлікті сату жөніндегі сауда-саттыққа сатып алушы ретінде қатыса алмайды.
      16. Бір-бірімен жақын туыстық қатынастарда болатын тұлғалар (ата-анасы, балалары, асырап алушы, асырап алынғандар, толықтай және толықтай емес ағайындар мен апалылар, аталары, әжелері, немерелері, зайыптары) бір лотты сату жөніндегі сауда-саттыққа қатысуға рұқсат етілмейді.
      17. Сауда-саттыққа қатысуға ниет білдірген тұлғалар сауда-саттыққа қатысушы ретінде келесі құжаттарды ұсынуы қажет:
      1) сауда-саттыққа қатысуға өтінім;
      2) осы Ережелердің 15 және 16 тармақтарында көрсетілген сауда-саттыққа қатысуға еш бөгет жоқ екенін растайтын өтініш;
      3) Қатысушының жеке басын растайтын куәлік және жеке немесе заңды тұлға өкілінің лауазымын растайтын құжаттың түпнұсқасы;
      4) Кепілдік жарнаның енгізілгендігін растайтын төлем құжаты;
      5) Қазақстан Республикасының заңды тұлғалары жоғарыда көрсетілген құжаттармен қоса салық төлеушінің (салық агентінің) куәлігі, заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу куәлігі – көшірмелері және түпнұсқалары, оларды салыстыру мақсатында ұсынулары тиіс;
      6) шетелдік заңды тұлғалар жоғарыда көрсетілген құжаттармен қоса құрылтайшы құжаттар мен олардың мемлекеттік және орыс тілдеріндегі аудармаларын ұсынулары тиіс.
      18. Сауда-саттыққа қатысу үшін енгізілетін кепілдік жарнаның мөлшері мүліктің бастапқы бағасының 5%-ға тең және ол ақшаны уақытша орналастырудың Соттар әкімшісінің қолма-қол ақшаның бақылау шотына төленеді.
      19. Барлық жеке және заңды тұлға немесе оның өкілі, сонымен қатар басқа да заңды және жеке тұлғалар қатысушының атынан кепілдік жарна енгізе алады.
      20. Сауда-саттықты жеңген тұлғаның кепілдік жарнасы мүлікті сатып алу құнының есебіне қосылады. Сауда-саттыққа қатысқан басқа тұлғалардың кепілдік жарнасы қайтарылуы тиіс.
      21. Кепілдік жарна енгізген тұлғаларға кепілдік жарна келесі жағдайларда қайтарылмайды және мемлекеттік кірісіне түседі:
      1) егер сатып алушы осы Ережелермен бекітілген мерзімнің ішінде мүліктің сатып алу құнын енгізбесе;
      2) егер сатып алушының сауда-саттыққа қатысуға құқығы жоқ екені анықталса;
      3) егер сатып алушы сауда-саттықтың басталуына дейін 24 сағаттан кем уақытта сауда-саттыққа қатысудан бас тартса.
      22. Сауда-саттыққа қатысушылардың:
      1) сауда-саттыққа олардың өздері немесе өкілдері арқылы қатыса алады;
      2) мүлік жөнінде тегін қосымша ақпарат ала алады;
      3) сауда-саттықта сатылатын мүлікті алдын ала көре алады;
      4) сауда-саттыққа дейін 24 сағаттан кешіктермей өтінішін кері қайтарып ала алады;
      5) құқықтары бұзылған жағдайда сотқа жүгіне алады.
      23. Ұйымдастырушылар сауда-саттыққа қатысушыларға мынадай мәліметтерден тұратын билеттер дайындайды:
      1) сауда-саттыққа қатысушының сауда-саттыққа қатысатын нөмірі;
      2) өтінім берілген лоттың атауы және нөмірі;
      24. Тіркеуден өткен тұлғаға сауда-саттыққа қатысушының билеті беріледі, осы билет сауда-саттық өтетін күні аукцион нөміріне айырбасталады. Сауда-саттық процесі кезінде басқа тұлғаға осы аукцион нөмірін пайдалануға жол берілмейді.

5. Сауда-саттықты өткізу тәртібі

      25. Сауда-саттықты өткізуге ұйымдастырушының басқарушысы арнайы уәкілет еткен тұлға (аукционшы) ғана сауда-саттықты өткізуі тиіс.
      26. Соттар әкімшісінің мүлікті сату жөніндегі өкілі сауда-саттыққа қатысуы тиіс, сонымен қатар салық төлеушінің (салық агентінің) билік етуі шектелген мүлікті сатуға қаулы шығарған салық органының өкілі де қатыса алады. Ұйымдастырушы салық органына, Соттар әкімшісіне және салық төлеушіге (салық агентін) мүліктің сауда-саттық арқылы өткізілу уақыты мен орны жөнінде сауда-саттықты өткізу күнінен үш күн бұрын хабарлайды.
      Салық төлеушінің (салық агентінің) және салық органының сауда-саттыққа келмей қалуы сауда-саттықты өткізуге бөгет жасамайды және оның нәтижелеріне әсер етпейді.
      27. Сауда-саттық оны өткізудің тәртібін жариялаудан басталады.
      28. Сауда-саттықтың барлық қатысушылары бір-бірінен түзу көрерлік қарсысында орналасады.
      29. Әр лот бойынша сауда-саттық лотының атауын, қысқаша сипаттамасын, сауда-саттықты өткізу әдісін, бастапқы құнын аукционшының жариялауымен басталады.
      30. Сауда-саттықта бағаның өзгеру қадамы, бағаның көтерілуі мен төмендеуіне қарай мүліктің бастапқы бағасының 5%-на тең етіп белгіленеді.
      31. Алғашқы сауда-саттықтар ағылшын әдісі бойынша өткізіледі, егер бастапқы бағадан кейін қатысушылардың ешқайсысы бастапқы немесе неғұрлым жоғарғы бағаны ұсынбаса, сауда-саттық өткізілмеген болып есептелінеді, сол сауда-саттық нәтижелері туралы хаттамада жазылады. Бірінші сауда-саттықтан өтпеген мүліктер осы ереженің 3-тарауының талаптарын сақтай отырып голланд әдісі бойынша қайта сауда-саттыққа түседі.
      32. Аукционшы лоттың бастапқы бағасын хабарлаған кезде, аукционға қатысушылар нөмірді көтеру арқылы мүлікті сатып алу туралы өзінің ниетін білдіреді.
      33. Бірден артық нөмір көтерілсе, бастапқы баға жарияланған бағаға дейін көтеріледі. Сол үшін аукционшы аукционға қатысушылардың нөмірлерін жариялап, бағаны бекітіп, оны көтеруді ұсынады. Неғұрлым жоғарғы баға ұсынған аукционға қатысушы – жеңімпаз аталады.
      34. Аукционшы лоттың ең соңғы бағасын үш рет қайталайды және басқа көтерілген нөмірлер болмаған кезде, балғаны ұру арқылы лоттың құрамына кіретін мүліктің сатылғандығы туралы хабарлайды.
      35. Сауда-саттықты өткізу күнінен бастап үш күн ішінде Соттар әкімшісінің қолма қол ақшаның бақылау шотына мүліктің сатып алу құнын енгізбеген сауда-саттық жеңімпазы осы лот бойынша басқа сауда-саттыққа қатысу құқығынан айырылады. Осындай жағдайда, сауда-саттыққа үш не одан да көп тұлға қатысқан болса, мүлік кері кезекте соңғы сәйкес ең жоғары бағаға ұсынылған сауда-саттыққа көрсетілген қатысушыларға ұсынылады. Бұл қатысушылар да бас тартқан жағдайда, Соттар әкімшісі қызметкерімен сауда-саттықтың өтпегені туралы акт жасақталып, мүлік келесі сауда-саттыққа шығарылады.
      36. Сауда-саттық өтпеді деп танылады, егер:
      1) лотты сату жөніндегі сауда-саттыққа екеуден кем сатып алушы келсе;
      2) сауда-саттық барысында қатысушылардың барлығы мүлікті сауда-саттықта ұсынылған бағамен сатып алуға ниет білдірмесе.
      37. Сауда-саттықтың голланд әдісі бойынша лоттың ең төмен бағасы 50%-дан аукцицондағы бастапқы құннан төмен болмауы керек.
      38. Жарияланған баға бойынша нөмірін бірінші болып көтерген қатысушының аты аталады, лоттың бағасы үш рет қайталанып, басқа қатысушылар бұдан жоғары бағалар ұсынбаса, аукционшы балғаны ұрып, қатысушы осы лот бойынша жеңімпаз аталады.
      Егер қатысушылардың барлығы мүлікті сатып алуға ниет білдірмесе және аукционшы лот бағасын жариялаған кезде, аукцион нөмірі көтерілмеген жағдайда, сауда-саттық әрі қарай жалғасады.
      Егер лот үшін ең төменгі баға жарияланып, нөмірлер көтерілмесе, аукцион тоқтатылып, сауда-саттық өтпеді деп танылады.
      39. Қайталанған сауда-саттыққа қатысушы тұлға мүлікті сатып алуға келіскен болса, ол ұйымдастырушыға қатысушының аукцион нөмірін ұсынып, сауда-саттық хаттамасына қол қоюы тиіс.
      40. Сауда-саттық нәтижелері бойынша міндетті түрде хаттама құрастырылады да, оған аукционға қатысушылар, аукцион жеңімпазы, сауда-саттықты ұйымдастырушы (аукционшы) және Соттар әкімшісінің өкілі қол қояды. Хаттаманың түпнұсқасы сауда-саттықты ұйымдастырушыда, ал көшірмелері қатысушыларда, сауда-саттықтың жеңімпазы, салық органының өкілінде және Соттар әкімшісінің өкілінде қалады. Қатысушылардың өтініші және Соттар әкімшісі өкілінің өтінімі бойынша, сауда-саттықты таспаға түсіру рұқсат етіледі.
      Хабардар етілген салық органының өкілі сауда-саттыққа келмеген кезде, мүлікті сату жөніндегі сауда-саттық хаттамасының көшірмесі, осы хаттама толтырылған кезден кейін үш жұмыс күні ішінде салық органының өзіне немесе тапсырыс хат ретінде салық органына жіберіледі.
      41. Сауда-саттық жеңімпазы сауда-саттық өткен күннен кейін үш жұмыс күні ішінде Соттар әкімшісінің қолма қол ақшаның бақылау шотына сатып алу құнын енгізуі қажет.
      42. Сатып алушы мүліктің сатып алу құнын толығымен енгізгеннен кейін Соттар әкімшісі өткен сауда-саттық жөнінде акт шығарып, мүлікті сатып алу-сату шарты дайындалады.
      43. Мүлікті сатып алу-сату шартына сатып алушы және салық төлеуші (салық агенті) қол қояды. Соттар әкімшісі салық төлеушіге (салық агентіне) мүлікті билік етуді шектеу туралы шешімде көрсетілген заңды мекен-жайы бойынша сатып алу-сату шартына қол қоюы жөніндегі хабарлама жібереді.
      44. Соттар әкімшісі салық органына сатылмаған мүлікті қабылдау-тапсыру актісі бойынша салық төлеушінің (салық агентінің) өз қолына немесе тапсырыс хаты ретінде хабарлап, қабылдау-тапсыру актісі жасалғаннан кейін үш жұмыс күні ішінде қайтарады.
      45. Мүлікті сауда-саттықтан алу салық төлеушінің (салық агентінің) мүлкін билік етуді шектеу жөніндегі салық органының хаты негізінде сауда-саттықты өткізуге дейін жүзеге асырылады.

6. Мүлікті сату және қызметпен қамтамасыз етушінің қызметін қайтарудан алынған соманы бөлу

      46. Билік етуі шектелген мүлікті сатудан алынған сома, ең алдымен, мүлікті сатудан, сонымен қатар мүлікті бағалау, сақтау, тасымалдау бойынша қызмет көрсетушілерге төлем жасаудан алынған шығысты өтеу үшін пайдаланылады. Қалған соманы бөлу кезінде салық бойынша пайда болған салық төлеушінің (салық агентінің) берешегі есебіне бюджетке аударылады.
      47. Салық органы мүліктің сатып алу құнын ақшаны уақытша орналастырудың Соттар әкімшісінің қолма-қол ақшаның бақылау шотына толығымен аудару жөніндегі Соттар әкімшісінен жазбаша хабарлама алғаннан кейін, үш жұмыс күні ішінде Соттар әкімшісіне мүліктің сатып алу құнынан алып өтелуі тиіс салық берешегі жөнінде ақпарат береді және салық берешегі сомасын аудару үшін деректемелер ұсынады. Салық органы ұсынған осы деректемелер негізінде, Соттар әкімшісінің уәкілетті қызметкері үш жұмыс күні ішінде мүлікті өткізуден түскен соманы бөлу жөнінде өтінім құрастырып, оны қолма-қол ақшаның бақылау шоты үшін жауапты Соттар әкімшісі қызметкеріне жібереді. Өтінімді Соттар әкімшісі басшысының орынбасарымен және бас есепшімен мақұлданады. Қолма-қол ақшаның бақылау шоты үшін жауапты Соттар әкімшісі қызметкері тиісті өтінім алғаннан кейін үш жұмыс күні ішінде барлық соманы аударады.
      48. Салық төлеуші (салық агенті) салық берешегін толығымен өтеген жағдайда немесе салық төлеушінің (салық агентінің) мүлкі екі сауда-саттықтан кейін сатылмай қалған немесе барлық шығындарды өтеуге түскен ақшаның жеткіліксіз болған жағдайда, Соттар әкімшісі салық төлеушіге (салық агентіне) оның барлық мүлкін сатудан алынған барлық шығындарды сонымен қатар бюджет шығындарын өтеуі қажет жөнінде хабарлама жібереді. Егер салық төлеуші (салық агенті) одан бас тартса, Соттар әкімшісі оған сот тәртібімен барлық шығындарды өтеу міндеттемелерін жүктейді.

7. Қорытынды ережелер

      49. Салық төлеушінің (салық агентінің) мүлкін сату кезінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Соттар әкімшісіне бөлінетін бюджеттік қаражат пайдаланылуы мүмкін.
      50. Осы Ережелерде көрсетілген мерзімдер ала-ауыздық туындаған кезде немесе басқа негізді себептермен Соттар әкімшісі және салық органы арасындағы жазбаша келісім бойынша тоқтатылады.
      51. Осы Ережелерде реттелмеген мәселелер Қазақстан Республикасы заңнамасының нормаларына сәйкес шешілуі тиіс.

Об утверждении Правил реализации ограниченного в распоряжении имущества налогоплательщика (налогового агента) в счет налоговой задолженности

Приказ Председателя Комитета по судебному администрированию при Верховном Суде Республики Казахстан от 1 июля 2009 года № 259-П. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 октября 2009 года № 5839. Утратил силу приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 15 октября 2010 года № 281

      Сноска. Утратил силу приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 15.10.2010 № 281 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ!
      Порядок введения в действие приказа см. п. 4.

      В соответствии со статьей 618 Кодекса Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет (Налоговый кодекс)" от 10 декабря 2008 года, подпунктом 7) пункта 17 Положения о Комитете по судебному администрированию при Верховном Суде Республики Казахстан утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 12 октября 2000 года № 471, ПРИКАЗЫВАЮ: см.U101039
      1. Утвердить прилагаемые к настоящему приказу Правила реализации ограниченного в распоряжении имущества налогоплательщика (налогового агента) в счет налоговой задолженности.
      2. Департаменту по организации исполнительного производства (Жуламанов Б.А.) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением приказа возложить на Департамент по организации исполнительного производства (Жуламанов Б.А.).
      4. Настоящий Приказ вводится в действие в течение десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Председателя Комитета
      по судебному администрированию
      при Верховном Суде
      Республики Казахстан                       И. Елекеев

      Согласовано
      Министр финансов
      Республики Казахстан
      _____________ Б. Жамишев
      29 сентября 2009 года

Утверждены         
приказом Председателя Комитета
по судебному администрированию
при Верховном Суде     
Республики Казахстан    
от 1 июля 2009 года № 259-П

ПРАВИЛА
реализации ограниченного в распоряжении имущества
налогоплательщика (налогового агента) в счет налоговой
задолженности

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила определяют порядок реализации ограниченного в распоряжении имущества налогоплательщика (налогового агента) в счет налоговой задолженности (далее - ограниченное в распоряжении имущество).
      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      аукцион - публичные конкурсные торги в заранее определенном месте и времени по продаже ограниченного в распоряжении имущества;
      английский метод торгов - метод торгов, при котором стартовая цена повышается с заранее объявленным шагом до момента, когда остается один участник, предложивший наиболее высокую цену;
      голландский метод торгов - метод торгов, при котором стартовая цена понижается с объявленным шагом до момента, когда один из участников согласится купить предмет торга по объявленной цене;
      гарантийный взнос - денежная сумма, вносимая лицами, желающими принять участие в торгах по продаже имущества налогоплательщиков (налоговых агентов) или от их имени, на контрольный счет наличности временного размещения денег, открываемого Администратору судов на основании письменного разрешения центрального уполномоченного органа по исполнению бюджета;
      имущество - ограниченное в распоряжении имущество налогоплательщика (налогового агента), на которое обращается взыскание в счет налоговой задолженности;
      лот - комплекс предметов (или один предмет) в качестве единого неделимого предмета аукциона;
      минимальная цена лота - цена, ниже которой лот не может быть продан;
      организатор - торговая и иная специализированная организация, обладающая в установленном законодательством порядке правом на осуществление деятельности по проведению торгов, с которой Администратор судов заключил договор на его проведение;
      победитель - лицо, выигравшее торги, то есть участник, предложивший наиболее высокую цену за предмет торга, либо первым предложивший купить имущество по стоимости объявленной аукционистом (на торгах по голландскому методу), подписавший протокол о проведенных торгах;
      покупатель - победитель торгов, подписавший договор купли-продажи и внесший покупную стоимость имущества;
      покупная стоимость имущества - сумма, за которую согласно протоколу торгов победитель изъявил желание и обязался приобрести имущество;
      поставщик - индивидуальный предприниматель, юридическое лицо, выступающее в качестве контрагента уполномоченного органа (Администратора судов) в заключенном с ним договоре на оказание услуг (оценка, транспортировка, хранение, реализация имущества и другие услуги);
      предмет аукциона (торга) - выставляемое на торги любое движимое и недвижимое имущество;
      расходы по реализации имущества - сумма оплаты услуг поставщиков по хранению, транспортировке, оценке, реализации имущества и по проведению иных действий, необходимых для реализации имущества;
      стартовая цена - стоимость лота, с которой начинаются торги;
      участник - физическое или юридическое лицо, изъявившее желание участвовать на торгах и выполнившее условия, предусмотренные пунктом 20 настоящих Правил;
      шаг изменения цены - размер повышения или понижения цены реализуемого имущества.

2. Передача имущества на реализацию

      3. Основанием для выставления на реализацию имущества являются постановление налогового органа об обращении взыскания на ограниченное в распоряжении имущество налогоплательщика (налогового агента), копии решения налогового органа об ограничении в распоряжении имуществом и акта описи.
      4. Налоговый орган передает Администратору судов документы, указанные в пункте 3 настоящих Правил, при этом представителями налогового органа и Администратора судов в присутствии налогоплательщика (налогового агента) проверяется фактическое наличие и сохранность имущества и составляется акт наличия имущества. В случае отсутствия налогоплательщика (налогового агента) или его отказа от подписи, вышеуказанный акт наличия имущества составляется в присутствии не менее двух понятых.
      5. После подписания акта наличия имущества Администратор судов оставляет имущество на ответственное хранение налогоплательщику (налоговому агенту), либо изымает его путем составления акта изъятия и передает на хранение соответствующему поставщику услуг. Оценка имущества назначается в срок не более десяти календарных дней с момента проведения его приема-передачи.
      6. Оценка имущества производится физическим или юридическим лицом, имеющим лицензию на осуществление оценочной деятельности (в соответствии с законодательством об оценочной деятельности). Копия акта оценки имущества направляется налоговому органу нарочно либо заказным письмом в течение трех рабочих дней со дня его получения Администратором судов. По истечении десяти календарных дней с направления в налоговый орган копии акта об оценке имущества Администратор судов выставляет имущество на торги.
      7. Выставление имущества на торги производится путем направления организатору заявки с приложением копии постановления налогового органа об обращении взыскания на ограниченное в распоряжении имущество, копии решения налогового органа об ограничении в распоряжении имуществом, копии акта описи и оценки имущества.
      8. Администратор судов не производит дальнейшую реализацию имущества, в случае, если по заключению оценщика оно не может быть продано или сумма, вырученная с его продажи, будет меньше предполагаемых расходов. В этом случае имущество возвращается налогоплательщику (налоговому агенту) с одновременным уведомлением налогового органа о возврате имущества.

3. Подготовка к реализации имущества

      9. Реализация имущества производится на торгах в форме аукциона, первоначально проводимых по английскому методу. Стартовая цена при выставлении имущества на торги по английскому методу должна быть равна оценочной стоимости.
      10. Объявление о предстоящих торгах публикуется на государственном и русском языках в местном периодическом печатном издании не менее чем за десять календарных дней до даты проведения торгов.
      11. Объявление о проведении торгов должно содержать следующие сведения:
      1) наименование лота (имущества) и его характеристики (краткое описание);
      2) стартовая стоимость лота;
      3) дата, время и место проведения торгов;
      4) метод проведения торгов;
      5) размер гарантийного взноса для участия в торгах и реквизиты контрольного счета наличности временного размещения денег Администратора судов, на который должен быть перечислен гарантийный взнос;
      6) адрес, время и сроки приема заявок на участие в торгах;
      7) дата, время и порядок ознакомления с предметом аукциона;
      8) телефоны и адреса для справок;
      9) другие сведения по усмотрению Администратора судов или организатора.
      12. Заявка на участие в торгах должна отражать полные данные участника торгов (фамилия, имя, отчество, данные удостоверения личности, регистрационный номер налогоплательщика, идентификационный номер (ИИН/БИН) при его наличии; для лиц, представляющих интересы другого лица, доверенность, выданная в соответствии с гражданским законодательством Республики Казахстан; для представителей юридического лица, помимо указанных данных, полное наименование представляемого юридического лица, его адрес и реквизиты банковского счета).
      13. Заявки на участие в торгах принимаются организатором и (или) специально уполномоченным на то работником Администратора судов. Прием заявок на участие в торгах прекращается за 24 часа до начала торгов.
      14. После публикации объявления о предстоящих торгах, организатор и Администратор судов обеспечивают беспрепятственное и постоянное (в течение рабочего времени) принятие заявок от потенциальных покупателей.

4. Условия участия в торгах и регистрация участников

      15. В качестве покупателей на торгах по реализации имущества не могут принимать участие работники Администратора судов, налогового органа, а также их близкие родственники (родители, дети, усыновители, усыновленные, полнородные и неполнородные братья и сестры, дедушки, бабушки, внуки, супруг (супруга)).
      16. К участию в торгах по одному и тому же лоту не допускаются лица, состоящие в близких родственных отношениях друг с другом (родители, дети, усыновители, усыновленные, полнородные и неполнородные братья и сестры, дедушки, бабушки, внуки, супруг (супруга)).
      17. Лицам, желающим принять участие в торгах, для регистрации в качестве участника необходимо представить:
      1) заявку на участие в торгах;
      2) заявление об отсутствии препятствий, предусмотренных пунктами 15 и 16 настоящих Правил, к участию в торгах;
      3) документ, удостоверяющий личность участника и оригинал документа, удостоверяющего полномочия представителя физического или юридического лица;
      4) платежный документ, подтверждающий внесение гарантийного взноса;
      5) юридические лица Республики Казахстан дополнительно представляют нотариально заверенные копии свидетельства налогоплательщика (налогового агента), свидетельства о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица;
      6) иностранные юридические лица дополнительно представляют учредительные документы с нотариально заверенными переводами на государственном и русском языках.
      18. Гарантийный взнос для участия в торгах устанавливается в размере пяти процентов от стартовой стоимости имущества, и вносится на контрольный счет наличности временного размещения денег Администратора судов.
      19. Гарантийный взнос может быть внесен от имени участника не только участником или его представителем, но и другим физическим или юридическим лицом.
      20. Гарантийный взнос лица, выигравшего торги, зачисляется в счет покупной стоимости имущества. Гарантийный взнос, внесенный остальными участниками торгов, подлежит возвращению.
      21. Гарантийный взнос не возвращается лицам, его внесшим, и поступает в доход государства в случаях:
      1) если покупатель в течение установленного настоящими Правилами срока не внес покупную стоимость имущества;
      2) если будет установлено, что покупатель не имел права участвовать в торгах;
      3) если участник откажется от участия менее чем за двадцать четыре часа до начала торгов.
      22. Участники торгов:
      1) участвуют в торгах лично или через своих представителей;
      2) имеют бесплатный доступ к получению дополнительных сведений по имуществу;
      3) могут предварительно осматривать реализуемое на торгах имущество;
      4) могут отзывать свою заявку, но не позднее двадцати четырех часов до начала торгов;
      5) могут обращаться в суд при нарушении их прав.
      23. Организатором изготавливаются билеты для участников торгов, в которых содержатся следующие сведения:
      1) номер, под которым участвует участник в торгах;
      2) наименование и номер лота, на который подана заявка.
      24. Лицо, прошедшее регистрацию, получает билет участника, который в день проведения торгов обменивается на аукционный номер. Использование аукционного номера другим лицом в процессе торгов не допускается.

5. Порядок проведения торгов

      25. Торги должно проводить лицо, специально уполномоченное на это руководителем организатора (аукционист).
      26. На торгах по реализации имущества присутствуют представители Администратора судов и налогового органа, вынесшего постановление об обращении взыскания на ограниченное в распоряжении имущество налогоплательщика (налогового агента). О времени и месте проведения торгов организатор за три рабочих дня до дня проведения торгов извещает налоговый орган, Администратора судов и налогоплательщика (налогового агента), в отношении имущества которого поданы заявки на участие в торгах.
      Отсутствие надлежащим образом уведомленного налогоплательщика (налогового агента) и представителя налогового органа не препятствует проведению торгов и не отражается на его результатах.
      27. Торги начинаются с краткого объявления порядка их проведения.
      28. Все участники торгов (по одному лоту) располагаются в прямой видимости друг от друга.
      29. Торги по каждому лоту начинаются с объявления аукционистом наименования лота, краткой его характеристики, метода проведения торгов, стартовой цены.
      30. Шаг изменения цены на торгах в сторону повышения или понижения устанавливается в размере пяти процентов от стартовой стоимости имущества.
      31. Первые торги проводятся по английскому методу, если после объявления стартовой цены никто из участников не предложил стартовую или более высокую цену, торги считаются не состоявшимися, о чем производится запись в протоколе о результатах торгов. После первых несостоявшихся торгов имущество выставляется на повторные торги по голландскому методу с соблюдением требований главы 3 настоящих Правил.
      32. При объявлении аукционистом стартовой цены лота участники аукциона поднятием номера подтверждают свое намерение приобрести имущество.
      33. При наличии более одного поднятого номера стартовая цена повышается на объявленный шаг. Для этого, аукционист объявляет номера участников аукциона, участвующих в торгах по лоту, закрепляет цену и предлагает ее повысить. Участник аукциона, предложивший наиболее высокую цену за лот, объявляется победителем.
      34. Аукционист трижды повторяет последнюю цену лота и при отсутствии других поднятых номеров ударом молотка подтверждает факт продажи имущества, входящего в состав лота.
      35. Победитель торгов, не внесший в течение трех рабочих дней со дня проведения торгов покупную стоимость имущества на контрольный счет наличности Администратора судов, лишается права дальнейшего участия в торгах по данному лоту. В этом случае, если на торгах участвовало три и более участника, имущество предлагается в обратной очередности по последней предложенной наиболее высокой цене указанным участникам торгов. В случае их отказа, работником Администратора судов составляется акт о несостоявшихся торгах и имущество выставляется на следующие торги.
      36. Торги также объявляются несостоявшимися:
      1) если на торги по лоту явилось менее двух покупателей;
      2) если никто из участников в ходе торгов не выразит желание приобрести имущество по предложенной на торгах цене.
      37. Минимальная цена лота при голландском методе торгов не должна быть ниже 50 % от стартовой цены.
      38. При поднятии номера аукционист называет номер участника, который первым поднял номер по объявленной цене, трижды повторяет цену лота и при отсутствии во время повторения цены других поднятых номеров ударом молотка объявляет его победителем по данному лоту.
      В случае если никто из участников не изъявит желание приобрести имущество и не поднимет аукционный номер при объявлении аукционистом стоимости лота торги продолжаются далее.
      В случае отсутствия поднятых номеров при достижении минимальной цены лота аукцион прекращается и торги признаются несостоявшимися.
      39. Участник повторных торгов, согласившийся купить имущество, должен предъявить организатору аукционный номер участника и подписать протокол торгов.
      40. По результатам торгов в обязательном порядке составляется протокол, который подписывается участниками, победителем, организатором (аукционистом) торгов и представителем Администратора судов. Оригинал протокола остается у организатора торгов, а копии вручаются участникам, победителю торгов, представителю налогового органа и представителю Администратора судов. По заявлению участников, а также по ходатайству представителя Администратора судов, в ходе проведения торгов может производиться видеосъемка.
      В случае отсутствия надлежаще извещенного представителя налогового органа копия протокола торгов по реализации имущества направляется нарочно либо заказным письмом в налоговый орган в течение трех рабочих дней со дня составления протокола.
      41. Победитель в течение трех рабочих дней со дня проведения торгов вносит на контрольный счет наличности Администратора судов покупную стоимость имущества.
      42. После внесения покупателем всей покупной стоимости имущества Администратором судов выносится акт о состоявшихся торгах и подготавливается договор купли-продажи имущества.
      43. Договор купли-продажи имущества подписывается покупателем и налогоплательщиком (налоговым агентом). Уведомление о необходимости подписания договора купли-продажи имущества направляется Администратором судов налогоплательщику (налоговому агенту) по юридическому адресу, указанному в решении об ограничении в распоряжении имуществом.
      44. Нереализованное имущество возвращается Администратором судов налогоплательщику (налоговому агенту) по акту приема-передачи с извещением налогового органа нарочно либо заказным письмом в течение трех рабочих дней с даты составления акта приема-передачи.
      45. Снятие имущества с торгов производится до проведения торгов на основании письма налогового органа об отмене решения об ограничении в распоряжении имуществом налогоплательщика (налогового агента).

6. Распределение сумм от реализации имущества и
возмещение услуг поставщиков

      46. Из суммы, вырученной от реализации имущества, в первую очередь погашаются расходы, связанные с реализацией имущества, в том числе по оплате услуг поставщиков по оценке, хранению, транспортировке и реализации имущества. Остальная сумма перечисляется в бюджет в счет погашения имеющейся налоговой задолженности налогоплательщика (налогового агента), образовавшейся на момент распределения суммы. Сумма, оставшаяся после удовлетворения всех требований, возвращается налогоплательщику (налоговому агенту).
      47. Налоговый орган в течение трех рабочих дней после получения письменного извещения Администратора судов о внесении покупателем всей покупной стоимости имущества на контрольный счет наличности временного размещения денег Администратора судов предоставляет Администратору судов сведения о сумме налоговой задолженности, подлежащей погашению из покупной стоимости имущества и реквизиты для перечисления суммы налоговой задолженности. На основании реквизитов, предоставленных налоговым органом, уполномоченный работник Администратора судов в течение трех рабочих дней составляет заявку на распределение суммы, вырученной от реализации имущества, и направляет ее работнику Администратора судов, ответственному за ведение контрольного счета наличности. Заявка утверждается заместителем руководителя Администратора судов по исполнению и главным бухгалтером. Все необходимые перечисления производятся работником Администратора судов, ответственным за ведение контрольного счета наличности, в течение трех рабочих дней со дня получения соответствующей заявки.
      48. В случае погашения налогоплательщиком (налоговым агентом) налоговой задолженности, либо если имущество налогоплательщика (налогового агента) не будет реализовано после проведения двух торгов или недостаточности вырученных средств для погашения всех расходов, Администратор судов уведомляет налогоплательщика (налогового агента) о необходимости возмещения всех расходов, связанных с реализацией его имущества, включая расходы бюджета. В случае отказа налогоплательщика (налогового агента), Администратор судов принимает меры по возложению на него обязанностей по уплате расходов в судебном порядке.

7. Заключительные положения

      49. При реализации имущества налогоплательщика (налогового агента) могут быть использованы бюджетные средства, выделяемые Администратору судов в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      50. Исчисление сроков, указанных в настоящих Правилах, прерываются по письменному согласованию между Администратором судов и налоговым органом при наличии спорных вопросов и других объективных причин.
      51. Вопросы, неурегулированные настоящими Правилами, подлежат разрешению в соответствии с нормами законодательства Республики Казахстан.