Жергілікті қоғамдастықтың жиналыс (жиын) өткізу және шешімдер қабылдау тәртібін бекіту туралы

Қостанай облысы мәслихатының 2009 жылғы 31 шілдедегі № 215 шешімі. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2009 жылғы 3 қыркүйекте № 3690 тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы мәслихатының 2013 жылғы 5 тамыздағы № 310 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы мәслихатының 05.08.2013 № 310 шешімімен (қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді).

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 39-3-бабына сәйкес Қостанай облыстық мәслихаты ШЕШТІ:

      1. Жергілікті қоғамдастықтың жиналыс (жиын) өткізу және шешімдер қабылдау тәртібі қосымшаға сәйкес бекітілсін.
      2. Осы шешім оның бірінші ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Кезекті, тоғызыншы
      сессияның төрайымы                         Л. Гальцова

      Қостанай облыстық
      мәслихатының хатшысы                         Ғ. Сағиев

      КЕЛІСІЛДІ:

      Қостанай облысы әкімі
      аппаратының басшысы
      __________ А. Твердохлебов
      2009.07.31 ж.

      "Қостанай облысы әкімдігі
      ішкі саясат басқармасы"
      мемлекеттік мекемесінің
      (бұдан әрі ММ) бастығы
      ____________ Т. Жақыпова
      2009.07.31 ж.

      "Қостанай облысы әкімдігі
      қаржы басқармасы" ММ бастығы
      ____________ С. Аймұхамбетова
      2009.07.31 ж.

      "Қостанай облысы әкімдігі
      экономика және бюджеттік
      жоспарлау басқармасы" ММ бастығы
      ________________ М. Щеглова
      2009.07.31 ж.

Қостанай                
облыстық мәслихатының   
2009 жылғы 31 шілдедегі 
№ 215 шешіміне қосымша  

Жергілікті қоғамдастықтың жиналысын (жиынын)
өткізу және шешімдер қабылдау тәртібі

1. Жалпы ережелер

      1. Осы ереже жергілікті қоғамдастықтың жиналысын (жиынын) өткізуді ұйымдастыру мақсатымен әзірленді (бұдан әрі мәтін бойынша – жиналыс (жиын). Жиналыс (жиын) өзін-өзі басқару жүзеге асырылатын әкімшілік-аумақтық бірліктің бөлігі шегінде шақырылады.
      2. Жиналыс (жиын) әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында тұратын тұрғындардың тікелей еркін білдіру нысандарының бірі болып табылады және жергілікті маңыздағы мәселелерді талқылау үшін өткізіледі.
      3. Жергілікті қоғамдастықтың жиналысын (жиынын) дайындауды, өткізуді ұйымдастыруға және шешім қабылдауға байланысты қатынастар Қазақстан Республикасының Конституциясына, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына және Қазақстан Республикасының басқа да нормативтік құқықтық актілеріне сәйкес әзірленген осы ережелермен реттеледі.
      4. Осы жергілікті қоғамдастықтың жиналысын (жиынын) өткізу және шешімдер қабылдау тәртібі Қостанай облысының барлық аумағында іс-әрекет етеді.

2. Жиналысты (жиынды) өткізудің жалпы принциптері

      5. Жиналыс (жиын) жергілікті қоғамдастық мүшелерінің оған жариялылық пен ашықтықты, жалпылама тең және тікелей еркін білдіруді сақтай отырып ерікті және еркін қатысу негізінде өткізіледі.
      6. Жергілікті қоғамдастық мүшелері жиналысқа (жиынға) өзі қатысады және олардың әрқайсысы бір дауысқа ие болады.
      7. Қазақстан Республикасы азаматын жергілікті қоғамдастықтың мүшесі деп тануға оның жергілікті өзін-өзі басқару жүзеге асырылатын шектегі әкімшілік-аумақтық бірлік аумағындағы тұрғылықты жері бойынша тіркелгендігі туралы фактісі негіз болып табылады.
      Жергілікті қоғамдастық аумағында тұрақты тұрғылықты жері бар шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдар, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңымен немесе халықаралық шартпен белгіленген шектерде жергілікті өзін-өзі басқаруды жүзеге асыруға қатысады.

3. Жиналысты (жиынды) шақыру шарты

      8. Жиналысты (жиынды) тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің жергілікті өзін-өзі басқару органы жергілікті қоғамдастық мүшелерінің бастамашылығы бойынша шақырады.
      9. Жиналыс өткізу туралы жергілікті қоғамдастық мүшелерінің бастамасы қол қою парағы түрінде ресімделеді, онда мынадай мәліметтер болуға тиіс:
      азаматтар жиналысын (жиынын) өткізу уақыты мен орны;
      азаматтар жиналысында (жиынында) қаралатын мәселелер;
      жиналысты (жиынды) өткізудің мерзімдері;
      жиналысты (жиынды) өткізу туралы талапты қолдаған жергілікті қоғамдастықтың әрбір мүшесінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), туған күні мен жылы, жеке куәлігінің немесе оның орнына жүретін құжаттың нөмірі және (немесе) сериясы, тұрғылықты жері бойынша тіркелім мекенжайы, жеке қолы және қол қойған күні.
      10. Қол қою парақтарын қол қоюды жинауды жүзеге асырған тұлға куәландырады, онда куәландыру күні, тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), жеке куәлігінің немесе оның орнына жүретін құжаттың нөмірі және (немесе) сериясы, аталған тұлғаның тұрғылықты жері бойынша тіркелім мекенжайы, жеке қолы көрсетіліп, тиісті жергілікті өзін-өзі басқару органына ұсынылады.

4. Жиналысты (жиынды) шақыруды ұйымдастыру

      11. Егер жиналысты (жиынды) шақыру туралы шешім қабылданса, тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің жергілікті өзін-өзі басқару органы:
      жиналысты (жиынды) өткізуге жағдай туғызуды қамтамасыз етеді, жиналыста (жиында) қаралатын мәселелер мен көтерілген проблемалар бойынша ақпараттар беру және негізделген шешімдер қабылдау үшін міндетті түрде қатысуға тиіс атқарушы органдардың, басқа да ұйымдар мен кәсіпорындардың басшыларын, олардың лауазымды тұлғаларын шақырады;
      жергілікті бұқаралық ақпарат құралдарында жиналыстың (жиынның) күн тәртібі, өткізілетін уақыты мен орны туралы оны өткізуден кемінде 3 күн бұрын ақпарат жариялайды.

5. Жиналысты (жиынды) өткізу тәртібі

      12. Жиналыстың (жиынның) ашылуы қарсаңында онда отырғандар мен оған қатысушылардың (оның ішінде бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдері) мынадай мәліметтері: тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда); туған күні мен жылы; лауазымы мен жұмыс орны (бар болған жағдайда); жиналысқа (жиынға) қатысушылар үшін тұрғылықты жері бойынша мекенжайы көрсетіле отырып, тіркеуден өткізіледі.
      Жиналысқа (жиынға) қатысқан жергілікті қоғамдастық мүшелері жиналысқа (жиынға) қатысқан болып табылады.
      Жиналысқа (жиынға) шетелдіктердің және азаматтығы жоқ жергілікті қоғамдастық аумағында тұрақты тұрғылықты жері бар тұлғалардың қатысуы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына немесе халықаралық шартқа сәйкес жүзеге асырылады.
      13. Жиналысты (жиынды) жүргізу үшін ашық дауыспен құрамында төраға, хатшы және үшке дейін мүшесі бар төралқа, дауыс беру нәтижесін анықтау үшін қажет болған жағдайда, - санақ комиссиясы сайланады.
      14. Жиналыстың (жиынның) күн тәртібі келіп түскен ұсыныстарды ескере отырып қалыптастырылады және қатысып отырғандардың қарапайым көпшілік дауыс санымен бекітіледі.
      Жиналыс (жиын) жұмысының регламенті және дауыс беру тәртібі (ашық немесе жабық) қатысып отырғандардың қарапайым көпшілік дауыс санымен айқындалады.
      15. Жиналыс (жиын) төрағасы жиналыс (жиын) жұмысын ұйымдастырады және оның өткізілу тәртібін қамтамасыз етеді.

6. Жиналыс (жиын) хаттамасы

      16. Жиналыста (жиында) хаттама жүргізіледі, онда жиналыстың (жиынның) өткізілу күні және орны, жиналысқа (жиынға) қатысушы азаматтардың жалпы саны, қатысқандардың саны, төрағаның, хатшының және санақ комиссиясы мүшелерінің тегі, аты, әкесінің аты (олардың бар болған жағдайында), күн тәртібі, шығып сөйлеушілердің сөздерінің мазмұны, дауыс берудің нәтижелері мен қабылданған шешімдер көрсетіледі.
      17. Хаттама мемлекеттік және орыс тілдерінде жасалады, жиналыс (жиын) төрағасы және хатшысы оның өткізілген күнінен үш күннен кешіктірмей қол қояды.

7. Жиналыстың (жиынның) құзыреті

      18. Жиналыс (жиын) құзыретіне жатады:
      тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің көпшілік тұрғындарының құқықтары мен заңды мүдделерін қамтамасыз етумен байланысты реттелетін жергілікті маңыздағы мәселелерді қарау;
      мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару органдарының халықтың мүдделеріне қатысты тиісті аумақтың кешенді әлеуметтік-экономикалық даму жоспарлары мен бағдарламаларын іске асыруларына жәрдем жасау;
      жергілікті қоғамдастық жиналысы (жиыны) алға қойған проблемаларды шешу жөнінен тиісті шаралар қолдану үшін мемлекеттік органдар мен жергілікті өзін-өзі басқару органдарына өтініш жіберу;
      жергілікті қоғамдастық мүшелерінің аумақтарды абаттандыру жөніндегі жұмысқа қатысулары, аз қамтылған, ауру, мүгедек және қарт азаматтарға көмек көрсетулері жөніндегі және өзін-өзі басқару функциясын жүзеге асыратын органдар айқындаған басқа да мәселелерді қарау;
      жиналысқа (жиынға) қатысушылар тұратын аумаққа қатысты әкімшілік-аумақтық құрылыс өзгерістері туралы ұсыныс енгізу;
      Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жергілікті маңыздағы мәселелерді шешуде өзге де іс-әрекеттерді жүзеге асыру.

8. Жиналыс (жиын) шешімі

      19. Жиналысқа (жиынға) қатысушылар оның күн тәртібіне енгізілген мәселелер бойынша шешім қабылдайды.
      20. Шешім ашық немесе жабық дауыспен қабылданады.
      21. Шешім, егер оған жергілікті қоғамдастық мүшелерінің жиналысына (жиынына) қатысқандардың қарапайым көпшілігі дауыс берсе, қабылданған болып есептеледі. Дауыстар тең болған жағдайда жиналыс (жиын) төрағасының пікірі шешуші болып табылады.
      22. Шешім хаттамамен рәсімделеді және мүдделі тұлғалардың назарына жеткізіледі.
      23. Жиналыста (жиында) қабылданған шешім жиналыс (жиын) өткізілген аумақтағы жергілікті өзін-өзі басқару органдарына және жергілікті қоғамдастық мүшелеріне жіберіледі.
      24. Қабылданған шешімге өзгерістер мен толықтырулар тек жиналыс (жиын) шешімімен енгізілуі мүмкін.
      25. Қабылданған шешіммен келіспеген жағдайда қоғамдастық мүшелері немесе басқа тұлғалар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамалары тәртібімен сәйкес оған шағым бере алады.

9. Жиналыс (жиын) қабылдаған шешімді
халыққа жария ету

      26. Жиналыс (жиын) шешімі жергілікті бұқаралық ақпарат қралдары мерзімдік баспасының таяудағы кезекті шығарылымында жариялануға жатады.

10. Жиналысты (жиынды) қаржыландыру

      27. Жиналысты (жиынды) дайындау және өткізуге байланысты шығындар тиісті жергілікті бюджетте қарастырылған қаражат есебінен жүргізіледі.

11. Қорытынды ереже

      28. Жергілікті қоғамдастықтың жиналысын (жиынын) өткізудің және шешімдер қабылдаудың осы тәртібі еңбек ұжымдары мен қоғамдық ұйымдардың Қазақстан Республикасының заңнамаларына, олардың жарғылары мен ережелеріне сәйкес өткізілетін жиналыстарына таратылмайды.

Об утверждении Правил проведения собрания (схода) местного сообщества и принятия решений

Решение маслихата Костанайской области от 31 июля 2009 года № 215. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 3 сентября 2009 года № 3690. Утратило силу решением маслихата Костанайской области от 5 августа 2013 года № 310

      Сноска. Утратило силу решением маслихата Костанайской области от 05.08.2013 № 310 (вступает в силу со дня подписания).

      В соответствии со статьей 39-3 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" Костанайский областной маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить Правила проведения собрания (схода) местного сообщества и принятия решений согласно приложению.
      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель очередной,
      девятой сессии                             Л. Гальцова

      Секретарь Костанайского
      областного маслихата                         Г. Сагиев

      СОГЛАСОВАНО:

      Руководитель аппарата
      акима Костанайской области
      ___________ А. Твердохлебов
      31.07.2009 г.

      Начальник
      государственного учреждения
      (далее ГУ) "Управление внутренней
      политики акимата Костанайской области"
      _________________________ Т. Жакупова
      31.07.2009 г.

      Начальник
      ГУ "Управление финансов
      акимата Костанайской области"
      ____________ С. Аймухамбетова
      31.07.2009 г.

      Начальник ГУ
      "Управление экономики и
      бюджетного планирования акимата
      Костанайской области"
      ___________________ М. Щеглова
      31.07.2009 г.

Приложение              
к решению Костанайского 
областного маслихата    
от 31 июля 2009 года    
№ 215                   

Правила
проведения собрания (схода)
местного сообщества и принятия решений

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработаны в целях организации проведения собрания (схода) местного сообщества (далее по тексту – собрание (сход). Собрание (сход) созывается в пределах административно-территориальной единицы, в границах которой осуществляется местное самоуправление.
      2. Собрание (сход), является одной из форм прямого волеизъявления населения, проживающего на территории административно-территориальной единицы, и проводится для обсуждения вопросов местного значения.
      3. Отношения, связанные с организацией подготовки, проведения собрания (схода) и принятием решений местного сообщества, регулируются настоящими Правилами, разработанными в соответствии с Конституцией Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан.
      4. Настоящие Правила проведения собрания (схода) и принятия решений местного сообщества действуют на всей территории Костанайской области.

2. Общие принципы проведения собрания (схода)

      5. Собрание (сход) проводится на основе добровольного и свободного участия в нем членов местного сообщества с соблюдением гласности и открытости, всеобщего равного и прямого волеизъявления.
      6. Члены местного сообщества участвуют в собрании (сходе) лично, и каждый из них обладает одним голосом.
      7. Основанием для признания гражданина Республики Казахстан членом местного сообщества является факт его регистрации по месту жительства на территории административно-территориальной единицы, в границах которой осуществляется местное самоуправление.
      Иностранцы и лица без гражданства, имеющие постоянное место жительства на территории местного сообщества, принимают участие в осуществлении местного самоуправления в пределах, установленных Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" или международным договором.

3. Условия созыва собрания (схода)

      8. Собрания (сходы) созываются органом местного самоуправления соответствующей административно-территориальной единицы по инициативе членов местного сообщества.
      9. Инициатива членов местного сообщества в проведении собрания (схода) оформляется в виде подписных листов, в которых содержатся следующие сведения:
      время и место проведения собрания (схода) граждан;
      вопросы, выносимые на собрание (сход) граждан;
      сроки проведения собрания (схода);
      фамилия, имя, отчество (при его наличии), дата рождения, номер и (или) серия удостоверения личности или заменяющего его документа, адрес регистрации по месту жительства, личная подпись и дата внесения подписи каждого члена местного сообщества, поддерживающего требование о созыве собрания (схода).
      10. Подписные листы заверяются лицом, осуществляющим сбор подписей с указанием даты заверения, фамилии, имени, отчества (при его наличии), номера и (или) серии удостоверения личности или заменяющего его документа, адрес регистрации по месту жительства указанного лица, личной подписи и представляются соответствующему органу местного самоуправления.

4. Организация созыва собрания (схода)

      11. В случае принятия решения о созыве собрания (схода), орган местного самоуправления соответствующей административно-территориальной единицы:
      обеспечивает условия для проведения собрания (схода), приглашает руководителей исполнительных органов, других организаций и предприятий, их должностных лиц, участие которых необходимо для предоставления информации и принятия обоснованных решений по рассматриваемым на собрании (сходе) вопросам и поднятым проблемам;
      публикует в местных средствах массовой информации информацию о повестке, времени и месте проведения собрания (схода) не позднее, чем за 3 дня до его проведения.

5. Порядок проведения собрания (схода)

      12. Перед открытием собрания (схода) проводится регистрация присутствующих и участников (в том числе представителей средств массовой информации) с указанием следующих сведений: фамилии, имени, отчества (при его наличии); даты рождения; должности и места работы (при наличии); для участников собрания (схода), адрес регистрации по месту жительства.
      Участниками собрания (схода) являются члены местного сообщества, присутствующие на собрании (сходе).
      Участие в собрании (сходе) иностранцев и лиц без гражданства, имеющих постоянное место жительства на территории местного сообщества осуществляется в соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" или международным договором.
       13. Для ведения собрания (схода) открытым голосованием избирается президиум в составе председателя, секретаря и до трех членов и, в случае необходимости для установления результатов голосования, – счетная комиссия.
      14. Повестка дня собрания (схода) формируется с учетом поступивших предложений и утверждается простым большинством голосов от числа присутствующих участников.
      Регламент работы собрания (схода) и порядок голосования (открытое или тайное) определяются, простым большинством голосов от числа присутствующих участников.
      15. Председатель собрания (схода) организует работу собрания (схода) и обеспечивает порядок его проведения.

6. Протокол собрания (схода)

      16. На собрании (сходе) ведется протокол, в котором указываются дата и место проведения собрания (схода), общее число граждан, принимающих участие в собрании (сходе), число присутствующих, фамилии, имена, отчества (при их наличии) председателя, секретаря и членов счетной комиссии, повестка дня, содержание выступлений, результаты голосования и принятые решения.
      17. Протокол составляется на государственном и русском языках, подписывается председателем и секретарем собрания (схода) не позднее трех дней со дня его проведения.

7. Компетенция собрания (схода)

      18. К компетенции собрания (схода) относится:
      рассмотрение вопросов местного значения, регулирование которых связано с обеспечением прав и законных интересов большинства жителей соответствующей административно-территориальной единицы;
      оказание содействия органам государственного управления и самоуправления в реализации планов и программ комплексного социально-экономического развития соответствующей территории, затрагивающих интересы населения;
      направление обращения в государственные органы и органы местного самоуправления для принятия необходимых мер по разрешению проблем, поставленных собранием (сходом) местного сообщества;
      рассмотрение вопросов по трудовому участию членов местного сообщества в работе по благоустройству территорий, оказанию помощи малообеспеченным, больным, инвалидам и престарелым гражданам и по другим вопросам, определенным органом, осуществляющим функции самоуправления;
      внесение предложения об изменении административно-территориального устройства, касающегося территории проживания участников собрания (схода);
      осуществление иных действий в решении вопросов местного значения в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

8. Решения собрания (схода)

      19. Участники собрания (схода) принимают решения по вопросам, внесенным в его повестку.
      20. Решения принимаются открытым или тайным голосованием.
      21. Решение считается принятым, если за него проголосовало большинство голосов от числа присутствующих на собрании (сходе) членов местного сообщества. В случае равенства голосов решающим считается мнение председателя собрания (схода).
      22. Решение оформляется протоколом и доводится до сведения заинтересованных лиц.
      23. Решение, принятое на собрании (сходе) направляется органам местного самоуправления и членам местного сообщества, на территории которого проводилось собрание (сход).
      24. Изменения и дополнения в принятое решение могут вноситься исключительно решением собрания (схода).
      25. В случае несогласия с принятым решением оно может быть обжаловано членами сообщества и другими лицами в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

9. Обнародование решений,
принятых собранием (сходом)

      26. Решение собрания (схода) публикуется в ближайшем очередном выпуске периодической печати местных средствах массовой информации.

10. Финансирование собрания (схода)

      27. Расходы, связанные с подготовкой и проведением собрания (схода), производятся за счет средств, предусмотренных соответствующим местным бюджетом.

11. Заключительное положение

      28. Настоящие Правила проведения собрания (схода) и принятия решений местного сообщества не распространяется на собрания трудовых коллективов и общественных объединений, проводимые в соответствии с законодательством Республики Казахстан, их уставами и положениями.