Аз қамтасыз етілген азаматтарға тұрғын үйді ұстау және коммуналдык қызметтерге ақы төлеу бойынша тұрғын үй жәрдемақысын беру тәртібін бекіту туралы

Павлодар облысы Қашыр аудандық мәслихатының 2009 жылғы 25 қарашадағы N 6/18 шешімі. Павлодар облысы Қашыр ауданының Әділет басқармасында 2009 жылғы 2 желтоқсанда N 12-8-78 тіркелген. Күші жойылды - Павлодар облысы Қашыр аудандық мәслихатының 2009 жылғы 25 желтоқсандағы N 4/19 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Қашыр аудандық мәслихатының 2009 жылғы 25 желтоқсандағы N 4/19 шешімімен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" N 148 Заңының 31-бабы 1-тармағының 12-6 тармақшасына, Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңының 97-бабы 2-тармағына сәйкес, мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек көрсету мақсатында аудандық мәслихат ШЕШІМ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған аз қамтамасыз етілген азаматтарға тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметтерге ақы төлеу бойынша тұрғын үй жәрдемақысын беру тәртібі туралы Нұсқаулығы бекітілсін (бұдан әрі - Нұсқаулық).
      2. Ауданның экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі тұрғын үй жәрдемақысына бюджеттік қаражат бөлуді көздесін.
      3. Ауданның қаржы бөлімі іс-шараларды бюджеттік қаржы шегінде  шараларды уақытылы қаржыландыруды қамтамасыз етсін.
      4. Осы шешім ресми түрде жарияланғаннан он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Сессия төрағасы                            Қ. Ыбыраев

      Качир аудандық
      мәслихатының хатшысы                       С. Баяндинов

IV сайланған Качир аудандық мәслихатының  
2009 жылғы 25 қарашадағы XVІІІ кезекті   
сессиясының "Аз қамтамасыз етілген азаматтарға 
тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметтерге 
ақы төлеу бойынша тұрғын үй жәрдемақысын беру
тәртібін бекіту туралы" N 6/18 шешімімен бекітілген

Аз қамтамасыз етілген азаматтарға тұрғын үйді ұстау
және коммуналдық қызметтерге ақы төлеу бойынша тұрғын
үй жәрдемақысын беру тәртібі туралы нұсқаулық

      Осы Нұсқаулық Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңы негізінде әзірленді.

1. Жалпы ережелер

      1. Тұрғын үй демеу қаржысы - тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметтерге ақы төлеу бойынша және де мемлекеттік тұрғын үй қорынан ауданда тұрақты тұратын, аудан аймағында орналасқан тұрғын үйді жалдау (жалгерлік) бойынша (пешпен жағылатын жеке тұрғын үйді ұстаудан басқа) шығынды қайтару үшін халықтың аз қамтамасыз етілген топтарына ұсынылатын өтемақы.
      2. Тұрғын үй демеуқаржысына құқығы бар меншік иесі - тұрғын үйді ұстауға ақы төлеу және коммуналдық қызметті тұтыну шығыны тұрғын үй көлемі шегінде тұрғын үйге немесе оның бөлігіне меншік құқығы бар, егер өтемақылық шама және тұрғын үй-коммуналдық қызметті тұтыну нормативтері, осы мақсатқа шығын шегі үлесі асқан жағдайда, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 12 шілдедегі N 1063 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының халқын құжаттандыру және тіркеу Ережелеріне сәйкес тұрғын үйде тіркелген, аудан аумағында тұратын жеке тұлға.
      3. Тұрғын үй демеуқаржысына құқығы бар жалдаушы (жалға алушы) - заңда бекітілген тәртіпде жасалған тұрғын үйді жалға беру шартының бір жағы болып саналатын, тұрғын үйді ұстауға ақы төлеу және коммуналдық қызметті тұтыну шығыны тұрғын үй көлемі шегінде тұрғын үйге немесе оның бөлігін тұрақты немесе уақытша пайдаланатын, егер өтемақылық шама және тұрғын үй-коммуналдық қызметті тұтыну нормативтері, осы мақсатқа шығын шегі үлесі асқан жағдайда аудан аумағында тұрақты тұратын жеке тұлға.
      4. Тұрғын үй меншік иесінің (жалдаушы) отбасы мүшесі – тұрғын үй жәрдемақысын анықтау кезінде есепке алынатын және отбасы мүшесі белгісіне иелі меншік иесімен (жалдаушымен) аудан аумағында тұрақты тұратын жеке тұлға.
      5. Тұрғын үй – тұрақты тұруға және пайдалануға арналған, орнатылған техникалық, санитарлық және басқа да міндетті талаптарға сай (орталық от жағумен жеке тұрғын үй, пәтер, жатақханадағы бөлме) жеке тұрғын үй бірлігі.
      6. Коммуналдық қызметтер – сумен жабдықталған, канализация, газ, электр, жылумен жабдықталған, қоқыс айдайтыны бар тұрғын үйде (тұрғын ғимаратта) ұсынылатын қызметтер.
      7. Тұрғын үйді ұстауға арналған шығындар – тұрғын үйді пайдалануға, жеңіл-желпі және толық жөндеуге, сондай-ақ жер теліміне қажетті төлем сомасы.
      8. Стандарттың әлеуметтік нормасы – өтемақылық шама және тұрғын үй-коммуналдық қызметті тұтыну нормативтерімен қамтамасыз етілетін (бұдан әрі - СӘН) тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызмет төлеу шығыны.

2. Тұрғын үй жәрдемақысы құқығын
анықтау және тағайындау тәртібі

      9. Тұрғын үй демеуқаржысы – тұрғын үйді ұстауға ақы төлеу және коммуналдық қызметті тұтыну шығыны тұрғын үй көлемі шегінде, өтемақылық шама және тұрғын үй-коммуналдық қызметті тұтыну нормативтерімен қамтамасыз етілетін отбасы бюджеті, осы мақсатқа шығын шегі үлесі асқан жағдайда ауданда тұрақты тұратын, меншік иесі немесе жалдаушы (тұрғын үйді жалға беруші) болып саналатын тұлғаларға төленеді.
      Тұрғын үйді ұстауға ақы төлеу және коммуналдық қызметті тұтынуға мүмкін ақтық шығын шегінің үлесі отбасы кірісіне 30 пайыз мөлшерінде орнатылады.
      Тұрғын үйді ұстауға ақы төлеу және коммуналдық қызметті тұтыну СӘН жоғары жалпы түрде өтініш білдірушімен жүргізіледі.
      10. Тұрғын үй көлемінің нормалары, өтемақылық шамамен қамтамасыз етілетін, тұрғын үй заңнамасымен бекітілген отбасының әрбір мүшесіне ұсынылатын нормаға баламалы. Осы аумақтың халқы қамтамасыз етілетін (сумен, газбен жабдықталған, канализация, электр, жылумен жабдықталған, қоқысты жою) коммуналдық қызмет тұтыну нормативі аудан әкімімен орнатылады. Тұрғын үй көлемі нормасына, әрбір отбасы мүшесіне пәтердің (үйдің) пайдалы алаңының 18 шаршы метрі және жалғыз тұратын азаматтар үшін 30 шаршы метр қабылданған  өтемақылық шаралармен қамтамасыз етілген. Егер барлық отбасы мүшелеріне нормативті көлемі нақтыдан асатын болса, нақты көлем есепке алынады.
      Электр энергия тұтыну нормасын бір отбасына айына 60 кВт мөлшерінде орнатылсын.
      Телефонға абоненттік төлем тиісті аймақтағы бекітілген тарифке сәйкес жүргізіледі.
      Газбен жабдықтау үшін төлем айына бір отбасына бір газ баллон есебінде жүргізіледі.
      11. Тұрғын үй демеуқаржысы жақсы жабдықталған орталық от жағу орнатылған үйде тұратын тұлғаларға ұсынылады. Тұрғын үй демеуқаржысы ауданда тұрақты тұратын және бір бірлікті тұрғын үйі бар жеке меншік иесі болып табылатын жеке тұлғаларға тағайындалады. Егер отбасында бір бірліктен көп тұрғын үйі болса, жалға беретін үйі болса, тұрғын үй демеуқаржысын алуға құқығы жоқ.
      Жақсы жабдықталған үйде тұратын, осы үйдің иесі болып табылмайтын тұлғалар, жалға алу шарты болған жағдайда (жалдау) тұрғын үй жәрдем ақыға құқығы бар.
      12. Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы шешім, тұрғын үй меншік иесінің (жалдаушы) өтініші және мына құжаттар негізінде қабылданады:
      1) тұрғын үйге меншік немесе жалдаушы құқығын анықтайтын құжат;
      2) отбасының жиынтық табысы туралы құжат;
      3) отбасы құрамы туралы құжат;
      4) қызмет ұсынушылардан, өтініш білдірген жартыжылдық алдындағы жартыжылдықта коммуналдық қызметті төлеу және тұрғын үйді ұстау шығынын тағайындауды растайтын құжаттар.
      13. Тұрғын үй демеуқаржысын тұрақты тұратын жалдаушы (меншік иесі) отбасының барлық мүшелерінің құқығы бар. Тұрғын үйді жалға алушышың отбасы мүшелері болып оның әйелі (күйеуі), балалары, ата-анасы саналады.
      14. Отбасының жиынтық табысын есептеу кезінде, Қазақстан Республикасының Салық кодексіне сәйкес салық салуға жататын барлық табыс түрлері кіреді.
      15. Сонымен қатар отбасының жиынтық табыс құрамына қосымша келесі табыс түрлері кіреді:
      1) зейнетақының барлық түрлері;
      2) мемлекеттік арнайы жәрдемақының барлық түрлері;
      3) стипендия;
      4) Оқуға төленетін ақы төлеу жүргізілетін, отбасы табысының құжаттармен расталмаған жағдайда тағайындалатын мерзімге оқуға төленетін сома (ЖОО, гимназиялар, колледждер):
      5) аз қамтамасыз етілген отбасына материалдық көмек;
      6) үлесақылар;
      7) кәсіпкерлік қызметінен табыстар;
      8) ҚР заңнамасымен тыйым салынбаған табыс.
      16. Жерлеуге, туған күнге, мерекеге арналған материалдық көмек сомалары табысқа кірмейді.
      17. Егер жұмыс жасындағы жұмыс істемейтін және оқымайтын, әскер қатарында борышын өтемейтін және жұмыспен қамту орталығында тіркелмеген адамдары (ерлер мен әйелдер) бар отбасылар, бір айдан аса стационарлық емдеуде болған тұлғалар мен мүгедектерді, туберкулезбен ауыратындарды, қатерлі ісік ауруымен ауыратындарды, сонымен қатар 1, 2 топ мүгедектерімен, 80 жастан асқан тұлғалармен, 7 жасқа дейінгі балалармен күтуде отырғандарды қоспағанда, тұрғын үй демеуқаржысын алуға құқығы жоқ.
      18. Даулы, талас немесе, тұрғын үй демеуқаржысын тағайындау туралы қолайсыз жағдай туғанда халықтың әлжуаз топтарына әлеуметтік көмек көрсетуді үйлестіру жөніндегі комиссияның қарауына жіберіледі.
      Тұрғын үй демеуқаржысы жылына 2 рет, алдыңғы жартыжылдыққа жартыжылдағы өтініш білдірген уақытына қарамай тұрғын үйді ұстауға және коммуналдық қызметті төлеу кіріс пен шығыс бойынша, қазаннан наурызға дейінгі және сәуірден қыркүйекке дейінгі мерзімде алты айға тағайындалады.
      Тұрғын үй демеуқаржысын тағайындау үшін ағымды жартыжылдықтың ақырға айының 15-не дейін құжат қабылдауды өкілетті орган жүргізеді.
      19. Ұсынылған құжаттарды қарастыру бойынша отбасына тұрғын үй демеуқаржысын есептеу үшін, жәрдемақы тағайындау туралы есеп кіретін ақпарат құрастырылады. Ақпарат екі данада жасалады, оның біреуі тұрғын үй жалдаушысында (меншік иесі) сақталады. Көрсетілген ақпарат тұрғын үй демеуқаржысын ұсынуда негіз болып есептеледі.
      Тұрғын үйді ұстауға және коммуналдық қызмет ақысын төлеу отбасының ақтық шығыс үлесі, отбасы табыстары, және де тұрғын үй-коммуналдық қызметке тариф пен мөлшерлемесі өзгерген жағдайда өкілетті органмен бұрынғы тағайындалған көмекке қайта есеп жүргізіледі.
      20. Тұрғын үй демеуқаржысын алушылар, өзінің тұрғын үй меншігінің кез келген өзгерген түрін, отбасы құрамы және оның жиынтық табысы туралы, сонымен қатар демеуқаржысы дұрыс тағайындалмағандығы туралы өкілетті органға 10 күн ішінде хабарлауы керек.
      21. Өкілетті орган, тексеру қорытындысы бойынша, тағайындалған тұрғын үй демеуқаржы сомасына өзгерістер енгізуге құқығы бар.
      Теріс ресімделген құжаттар үшін, сол бойынша тұрғын үй демеуқаржысы тағайындалса, солардың кесірі бойынша болған лауазымды тұлғалар, заңмен бекітілген тәртіпте жауапкершілікке тартылады.
      Өкілетті органға жалған мәлімет бергені үшін, аса артық немесе заңсыз төлемақы тағайындауға әкеп соқтырған, жалдаушы (меншік иесі) бір жыл бойы жәрдемақы алу құқығынан айырылады, ал тұрғын үй демеуқаржысы түрінде заңсыз алынған сома орнатылған заңнама тәртібінде қайтарылуға жатады.

3. Тұрғын үй жәрдемақысын төлеу мөлшері мен тәртібі

      22. Демеуқаржы мөлшері тұрғын үйді ұстауға және тұрғын үй коммуналдық қызметті тұтынуға арналған және осы мақсаттағы соңғы мүмкіндік деңгейдегі шығысы мен өтемақы шамасымен қамтамасыз етілетін жалдаушының (меншік иесінің) нақты төлемімен айырмашылық ретінде есептеледі.
      23. Тұрғын үй демеуқаржы мөлшері, тұрғын үй және коммуналды қызметке нақты тағайындалған төлем сомасынан аспауы керек.
      24. Демеуқаржының айлық ең аз мөлшері зейнетақы, жәрдемақы, және басқа да әлеуметтік төлемдерді есептеу үшін заңнамамен орнатылған, 0,5 айлық есептік көрсеткіш шамасынан кем болмауы керек. Бір отбасына есептегенде тұрғын үй демеуқаржысы ең көп мөлшері екі айлық есептік көрсеткіш шамасынан аспауы керек.
      25. Тұрғын үй демеуқаржысы ақшасыз түрде, жергілікті бюджет қаржысынан, тұрғын үйді жалдаушыға (меншік иесі) тағайындалған соманы салыстырғанда тұрғын үйді ұстауға және коммуналды қызмет төлемін азайту ретінде ұсынылады.
      26. Өтініш берушінің отбасы жиынтық табысы қолданыстағы Қазақстан Республикасы заңнамасы негізінде және осы ереже талаптарымен анықталады.
      27. Тұрғын үй ұстау және коммуналдық қызмет тұтынуға нормативті-есеп айырысу шығынын анықтау табиғи монополияны реттеу бойынша өкілетті органның деректері негізінде ұсынылады.

4. Есеп және есеп беру

      28. Өкілетті орган жалдаушылар мен пәтер меншік иелерінің ұсынылған демеуқаржысын сомаларын көрсетумен және орналасқан жері бойынша қаржы органдарына қайтару үшін борыштар туралы деректерді ұсынады.
      29. Қаржы органдары, ұсынылған борыш туралы деректер негізінде жергілікті бюджетте қарастырылған қаражат есебінен қаражаттарды өтеуді жүргізеді.
      30. Аудандық қаржы органы бір жылда кемінде бір рет алғашқы құжаттар бойынша тұрғын үй демеуқаржы төлеуге бюджеттік қаражаттың шығыны дұрыстығын тексеруге міндетті.
      31. Қате ресімделген құжаттар үшін, сол бойынша тұрғын үй демеуқаржысы тағайындалған жағдайда, солардың кесірінен болған лауазымды тұлғалар, заңмен бекітілген тәртіпте жауапкершілікке тартылады.

Об утверждении порядка предоставления малообеспеченным гражданам жилищных субсидий на содержание жилья и оплату коммунальных услуг

Решение маслихата Качирского района Павлодарской области от 25 ноября 2009 года N 6/18. Зарегистрировано Управлением юстиции Качирского района Павлодарской области 2 декабря 2009 года N 12-8-78. Утратило силу решением маслихата Качирского района Павлодарской области от 25 декабря 2009 года N 4/19

     Сноска. Утратило силу решением маслихата Качирского района Павлодарской области от 25 декабря 2009 года N 4/19.
      В соответствии с подпунктом 12-6 пункта 1 статьи 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года N 148 "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республики Казахстан", пункта 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях" в целях оказания социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан районный маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить прилагаемую Инструкцию о порядке представления малообеспеченным гражданам жилищных субсидий на содержание жилья и оплату коммунальных услуг (далее Инструкция).
      2. Отделу экономики и бюджетного планирования района предусмотреть выделение бюджетных ассигнований на жилищные субсидии.
      3. Отделу финансов района обеспечить своевременное финансирование мероприятий в пределах бюджетных ассигнований.
      4. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня официального опубликования.
 
 

      Председатель сессии
      Секретарь Качирского
      районного маслихата

К. Ибраев
 
С. Баяндинов


Утверждено
решением очередной XVIII-сессии
районного маслихата IV-созыва
N 6/18 от 25 ноября 2009 года
"Об утверждении порядка
предоставления
малообеспеченным гражданам
жилищных субсидий
на содержание жилья
и оплату коммунальных услуг"

Инструкция
о порядке предоставления малообеспеченным
гражданам жилищных субсидий на содержание
жилья и оплату жилищно-коммунальных услуг

      Настоящая Инструкция разработана в соответствии с Законом Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях".
 

1. Общие положения

      1. Жилищные субсидии - пособие, предоставляемое малообеспеченным слоям населения для частичного возмещения затрат по оплате коммунальных услуг и содержания жилища (кроме содержания индивидуального жилого дома с печным отоплением), а также по найму (аренде) жилья из государственного жилищного фонда, постоянно проживающим в районе и являющимся собственниками или нанимателями (арендаторами) жилища, расположенного на территории района.
      2. Собственник жилища, имеющий право на жилищные субсидии - физическое лицо, постоянно проживающее на территории района, зарегистрированное в жилище, в соответствии с Правилами документирования и регистрации населения Республики Казахстан, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 12 июля 2000 года N 1063, обладающее правом собственности на жилище или его часть, при условии, если его расходы на оплату содержания жилища и потребления коммунальных услуг в пределах нормы площади жилища, обеспечиваемой компенсационными мерами, и нормативов потребления коммунальных услуг, превышают долю предельно допустимых расходов на эти цели.
      3. Наниматель (арендатор) жилища, имеющий право на жилищные субсидии - физическое лицо, постоянно проживающее на территории района, являющееся стороной в договоре найма жилища, заключенного в установленном законе порядке, получающее в постоянное или временное пользование жилище или его часть, при условии, если его расходы на оплату содержания жилища и потребления коммунальных услуг в пределах нормы площади жилища, обеспечиваемой компенсационными мерами, и нормативов потребления коммунальных услуг, превышают долю предельно допустимых расходов на эти цели.
      4. Член семьи собственника (нанимателя) жилища - физическое лицо, постоянно проживающее совместно с собственником (нанимателем) на территории района, учитываемое при определении размера жилищных субсидий и обладающее признаками члена семьи.
      5. Жилище - отдельная жилая единица (индивидуальный жилой дом с центральным отоплением, квартира, комната в общежитии), предназначенная и используемая для постоянного проживания, отвечающая установленным техническим, санитарным и другим обязательным требованиям.
      6. Коммунальные услуги – услуги, предоставляемые в жилом доме (жилом здании), включающие водоснабжение, канализацию, газоснабжение, электроснабжение, теплоснабжение, мусороудаление.
      7. Расходы на содержание жилища – сумма платежей, необходимая на эксплуатацию, текущий и капитальный ремонты жилого дома, а также содержание земельного участка.
      8. Социальная норма стандарта – расходы на содержание жилища и оплату коммунальных услуг в пределах нормы площади жилища, обеспечиваемой компенсационными мерами, и нормативов потребления коммунальных услуг (далее - СНС).
 

2. Определение права и порядок назначения жилищных субсидий

      9. Жилищная помощь предоставляется постоянно проживающим в районе лицам, являющимися собственниками или нанимателями (арендаторами жилища) в том случае, если расходы на оплату содержания жилья и потребление жилищно-коммунальных услуг в пределах нормы площади жилья, обеспечиваемой компенсационными мерами и нормативы потребления жилищно-коммунальных услуг в бюджете семьи превышают долю предельно допустимых расходов на эти цели.
      Доля предельно допустимых расходов на оплату содержания жилья и потребления коммунальных услуг устанавливается к совокупному доходу семьи в размере 20 процентов.
      Оплата содержания жилья и потребления коммунальных услуг сверх СНС производится заявителем на общих основаниях.
      10. Нормы площади жилья, обеспечиваемой компенсационными мерами, эквивалентны нормам предоставления жилья на каждого члена семьи, установленным жилищным законодательством. Нормативы потребления коммунальных услуг (абонентская плата за телефон, водоснабжение, газоснабжение, канализация, электроснабжение, теплоснабжение, мусороудаление), которыми обеспечивается население данной территории, устанавливаются акимом района. За норму площади жилья, обеспеченную компенсационными мерами, принята полезная площадь квартиры (дома) 18 кв.м. на каждого члена семьи и 30 кв.м. для одиноко проживающих граждан. Если нормативная площадь на всех членов семьи превышает фактическую, в расчет берется фактическая площадь.
      Норму потребления электрической энергии установить в размере 60 кВт на одну семью в месяц.
      Абонентская плата за телефон производится согласно утвержденного тарифа на соответствующей территории.
      Плата за газоснабжение производится из расчета один баллон газа в месяц на одну семью.
      11. Жилищные субсидии предоставляются уполномоченным органом лицам, проживающим в благоустроенных домах с центральным отоплением. Жилищные субсидии назначаются физическим лицам, постоянно проживающим в районе и являющимся собственниками одной единицы жилья. Если семья имеет более одной единицы жилья или сдает помещения внаем (аренду), права на получение жилищной субсидии не имеет.
      Лица, постоянно проживающие в благоустроенном жилье и не являющиеся владельцами этого жилья, имеют право на жилищное пособие при наличии договора аренды (найма).
      12. Решение о назначении жилищной помощи принимается на основании заявления собственника (нанимателя) жилья и прилагаемых к нему документов:
      1) документ, определяющий право собственности или аренды (найма) на жилище;
      2) документ о совокупном доходе семьи;
      3) документ о составе семьи;
      4) документы от услугодателей, подтверждающие начисление оплаты за коммунальные услуги и расходы на содержание жилища за полугодие, предшествующее полугодию обращения.
      13. Право на жилищные субсидии имеют все постоянно проживающие члены семьи нанимателя (собственника). Членами семьи нанимателя (собственника) жилого помещения считаются его супруг(а), их дети, родители.
      14. При исчислении совокупного дохода семьи, учитываются все виды доходов, подлежащие налогообложению в соответствии с Налоговым кодексом Республики Казахстан.
      15. Кроме того, в состав совокупного дохода семьи дополнительно включаются следующие виды доходов:
      1) все виды пенсий;
      2) все виды специального государственного пособия;
      3) стипендия;
      4) сумма платного обучения на начисляемый период (ВУЗы, гимназии, колледжи) в случае не подтверждения документально дохода семьи, из которого осуществляется оплата за обучение;
      5) материальная помощь малообеспеченным семьям;
      6) дивиденды;
      7) доходы от предпринимательской деятельности;
      8) иной доход, не запрещенный законодательством РК.
      16. аНе учитывается в доход сумма на погребение, на рождение, материальная помощь к праздникам.
      17. Не имеют право на получение жилищной субсидии семьи, если в них имеются трудоспособные лица, которые не работают и не учатся, не служат в армии и не зарегистрированы в уполномоченных органах занятости, кроме инвалидов и лиц на период их нахождения на стационарном лечении более одного месяца, больных туберкулезом, онкологическими заболеваниями, а также граждан, занятых уходом за инвалидами 1, 2 группы, лицами старше 80 лет, детьми в возрасте до 3 лет.
      18. В случае возникновения конфликтных, спорных или нестандартных ситуаций, решение вопроса о назначении жилищных субсидий может быть вынесено на рассмотрение комиссии по координации оказания социальной помощи социально-уязвимым слоям населения.
      Прием документов для назначения жилищных субсидий осуществляется уполномоченным органом до 15 числа последнего месяца текущего квартала.
      19. По результатам рассмотрения представленных документов составляется информация для расчета жилищной субсидии на семью, куда вносится расчет начисления пособия. Информация составляется в двух экземплярах, один из которых хранится у нанимателя (собственника) жилья. Указанная информация является основанием для представления жилищной помощи.
      При изменении доли предельно допустимых расходов семьи на оплату содержания жилья и жилищно-коммунальных услуг, доходов семьи, а также ставок и тарифов на жилищно-коммунальные услуги уполномоченным органом производится перерасчет ранее назначенной помощи.
      20. Получатели жилищных субсидий должны в течение 10 дней информировать уполномоченный орган о любых изменениях формы собственности своего жилья, составе семьи и ее совокупного дохода, а также о случаях неверного начисления помощи.
      21. Уполномоченный орган имеет право вносить изменения в начисленные суммы жилищных субсидий по результатам проверки.
      За предоставление в уполномоченный орган заведомо недостоверных сведений, повлекших за собой назначение завышенной или незаконной компенсации, наниматель (собственник) лишается права на получение субсидии в течение одного года, а незаконно полученные в виде жилищной помощи суммы подлежат возврату в установленном законодательством порядке.
 

3. Размер и порядок выплаты жилищных субсидий

      22. Размер субсидии рассчитывается как разница между фактическим платежом собственника за содержание жилища и потребление коммунальных услуг в пределах норм площади жилища, обеспечиваемой компенсационными мерами, нормативов потребления коммунальных услуг и предельно допустимым уровнем расходов на эти цели.
      23. Размер жилищной субсидии не может превышать сумму фактически начисленной платы за жилище и коммунальные услуги.
      24. Жилищные субсидии предоставляются в безналичной форме как уменьшение платежа за содержание жилья и коммунальные услуги по сравнению с суммой, начисленной нанимателю (собственнику) жилья путем перечисления во вклад, из средств местного бюджета.
      25. Размер жилищной помощи не может превышать фактически начисленной платы за жилье и жилищно-коммунальные услуги.
      26. Совокупный доход семьи заявителя определяется в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан и требованиями настоящей Инструкции.
      27. Определение расчетно-нормативных затрат на содержание жилища и потребления коммунальных услуг производится на основании данных уполномоченного органа по регулированию естественных монополий.
 

4. Учет и отчетность

      28. Уполномоченный орган формирует списки нанимателей и собственников квартир с указанием сумм предоставленных субсидий и предоставляет данные о задолженности финансовым органам по месту нахождения для возмещения.
      29. Финансовые органы на основании предоставленных данных о задолженности производят возмещение средств за счет ассигнований, предусматриваемых в местном бюджете.
      30. Районные финансовые органы не реже одного раза в год обязаны проводить по первичным документам проверку правильности расходования бюджетных средств на выплату жилищной помощи.
      31. За неправильное оформление документов, по которым незаконно была назначена жилищная помощь, должностные лица, по вине которых это произошло, несут ответственность в порядке, установленном законом.