Сыртқы экономикалық қызметке қатысушылардың тәуекел дәрежесін бағалау критерийлерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 3 ақпандағы N 36 және Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2010 жылғы 10 ақпандағы N 43 Бірлескен бұйрықтары. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2010 жылғы 19 ақпанда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 6067 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасының Қаржы министрінің 2010 жылғы 30 қарашадағы № 601 және Қазақстан Республикасының Экономикалық даму және сауда министрінің 2011 жылғы 17 қаңтардағы № 8 Бірлескен бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Қаржы министрінің 2010.11.30 № 601 және ҚР Экономикалық даму және сауда министрінің 2011.01.17 № 8 Бірлескен бұйрығымен.

      «Жеке кәсіпкерлік туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 38-бабын іске асыру мақсатында БҰЙЫРАМЫЗ:
      1. Қоса беріліп отырған тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Кедендік бақылау комитеті (Қ-К.Ж.Кәрбозов):
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін;
      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін оның ресми жариялануын қамтамасыз етсін;
      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Қаржы вице-министрі Р.Е. Дәленовке жүктелсін.
      4. Осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді.
      5. Осы бұйрық 2010 жылғы 3 ақпаннан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға жатады.

      Қазақстан Республикасы             Қазақстан Республикасы
      Қаржы министрі                     Экономика және бюджеттік
      ___________ Б. Жәмішев             жоспарлау министрі
                                         ___________ Б. Сұлтанов

Қазақстан Республикасы 
Қаржы министрлігінің  
2010 жылғы 3 ақпандағы № 36
және Қазақстан Республикасы
Экономика және бюджеттік 
жоспарлау министрлігінің 
2010 жылғы 10 ақпандағы № 43
бірлескен бұйрықтарымен
      бекітілген       

Тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері

      1. Осы Тәуекел дәрежесін бағалау Критерийлері (бұдан әрі - Критерийлер) кеден органдарының жоспарлы тексеру жүргізуі үшін өңірлер бойынша сыртқы экономикалық қызметке қатысушыларды (бұдан әрі - СЭҚ-қа қатысушылар) іріктеу мақсатымен СЭҚ-қа қатысушаларды тәуекел дәрежесіне жатқызу үшін әзірленді.
      2. Осы Критерийлер СЭҚ-қа қатысушы болып табылатын жеке тұлғаларға таратылмайды.
      3. Осы Критерийлер мынадай ұғымдар қолданылады:
      1) тәуекел – СЭҚ-қа қатысушылардың оның салдарынан ауыр деңгейде мемлекетке залал келтіруі және (немесе) келтірілуі мүмкін екендігін ескере отырып, кедендік заңнамаларын сақтамау мүмкіндігі;
      2) тәуекелдерді бағалау жүйесі – бұл кеден органдарының тексеруді және басқа да бақылау нысандарын жоспарлау мақсатында жүргізілетін іс-шаралар кешені;
      3) тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері – СЭҚ-қа қатысушыларды тәуекелдің әртүрлі деңгейіне жатқызуға мүмкіндік беретін, сыртқы экономикалық қызметке әсер ететін ерекшеліктермен және факторлармен СЭҚ-қа қатысушалардың сыртқы экономикалық қызметімен байланысты сандық және сапалық көрсеткіштердің жиынтығы;
      4) кеден төлемдер мен (немесе) салықтар бойынша жеңілдіктер - кеден төлемдер мен (немесе) салықтар салудан босату түріндегі ҚР кедендік шекарасы арқылы өткізілетін тауарларға қатысты ұсынылатын жеңілдіктер;
      5) сыртқы экономикалық қызметке қатысушы – Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес сыртқы экономикалық қызметті жүзеге асырушы тұлға.
      Жоғары, орташа не болмашы болып бөлінетін СЭҚ-қа қатысушылардың тәуекел дәрежесіне байланысты кеден органдары олар үшін жүргізілетін жоспарлы тексеру кезеңін айқындайды, бірақ:
      - тәуекел дәрежесі жоғары болған кезде – жылына бір реттен;
      - тәуекел дәрежесі орташа болған кезде – үш жылда бір реттен;
      - тәуекел дәрежесі болмашы болған кезде – бес жылда бір реттен - жиі емес.
      4. Кеден органдары тексерулерді жоспарлау мақсатында СЭҚ-қа қатысушылар ресімдеген жүк кедендік декларациясының деректерін және оларға қатысты құжаттардың, СЭҚ-қа қатысушылардың жеке шоттарының, бұрын кеден органдары жүргізген тексерулер мен камералды бақылаулар нәтижесінде уәкілетті мемлекеттік органдардан алынған мәліметтерді, сондай-ақ кеден органдарының қарауындағы СЭҚ-қа қатысушылардың қызметі туралы басқа құжаттарды және (немесе) мәліметтерді талдауды жүзеге асырады.
      5. СЭҚ-қа қатысушыларды іріктеу мақсатында оларды тиісті тәуекелдер дәрежесіне жатқызу үшін СЭҚ-қа қатысушылар үш топқа бөледі, оларға мыналар тән:
      1) бірінші топ үшін:
      соңғы үш жылда аталған жүк кедендік декларация бойынша тауарлардың жалпы құны бір миллион АҚШ долларынан асқан жағдайда тауарлар импорты бойынша ресімделген бес және одан да көп жүк кедендік декларациялар (кедендік төлемдер мен салықтар салудың ерекше шарттары көзделген келісім-шарт негізінде сыртқы экономикалық қызметін жүзеге асыратын жер қойнауын пайдаланушылар ресімдеген жүк кедендік декларациялардан басқалары);
      соңғы бес жылда кедендік төлемдер мен салықтар салудың ерекше шарттары көзделген келісім-шарт негізінде сыртқы экономикалық қызметін жүзеге асыратын жер қойнауын пайдаланушылар ресімдеген жүк кедендік декларациялар;
      2) екінші топ үшін - соңғы үш жылда аталған жеткізілімдер бойынша тауарлардың жалпы құны бес жүз мың АҚШ долларынан асқан және бір миллион АҚШ долларынан аспаған жағдайда тауарлар импорты бойынша ресімделген бес және одан да көп жүк кедендік декларациялар;
      3) үшінші топ үшін - соңғы үш жылда аталған жеткізілімдер бойынша тауарлардың жалпы құны үш жүз мың АҚШ долларынан асқан және бес жүз мың АҚШ долларынан аспаған жағдайда тауарлар импорты бойынша ресімделген бес және одан да көп жүк кедендік декларациялар.
      6. Топтар ішінде СЭҚ-қа қатысушыларды тиісті тәуекелдер дәрежесіне жатқызу үшін мынадай критерийлер бойынша іріктеу жүргізіледі:
      1) кедендік төлемдер мен (немесе) салықтар бойынша жеңілдіктерді пайдалана отырып ресімделген және мыналарда:
      Қазақстан Республикасы Кеден кодексінің (бұдан әрі - Кеден кодексі) 330-бабы 1-тармағының 4), 5), 6), 8), 11), 12), 14), 16) тармақшаларында; Қараңыз.K100296
      Қазақстан Республикасы Кодексінің 2008 жылғы 10 желтоқсандағы «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» (Салық кодексі) 255-бабы 1-тармағының 3)4)6)7)10)тармақшаларында және 299-бабы 2-тармағының 4)5) тармақшаларында;
      Қазақстан Республикасы Кодексінің 2001 жылғы 12 маусымдағы «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» (Салық кодексі) 234-бабы 1-тармағының 3), 4), 6), 7), 9-1), 10) - 13) тармақшаларында және 278-бабы 2-тармағының 4), 5) тармақшаларында;
      Кеден кодексінің 531-бабының 2-тармағында («Қазақстан Республикасындағы кеден ісі туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес, Қазақстан Республикасының Кеден кодексі қолданысқа енгізілгенге дейін жасалған келісім-шарттар негізінде ұсынылған жеңілдіктер);
      кедендік төлемдер мен салықтар салудан босатуды көздейтін Қазақстан Республикасы ратификацияланған халықаралық шарттарында көзделген кедендік бақылауда тұрған тауарлар.
      Аталған өлшемдер кедендік төлемдер мен (немесе) салықтар бойынша жеңілдіктер ұсыну шарттары кезінде соңғы үш жылда бес жүз мың теңге баламасында немесе асатын жалпы сомаға қолданылады – 5 балл.
      2) соңғы үш жылда қосылған құн салығын төлеу кезінде есепке алу әдісін қолдана отырып ресімделген тауарларға Қазақстан Республикасы Кодексінің 2001 жылғы 12 маусымдағы «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» (Салық кодексі) 250-бабымен белгіленген тауарлардың импорты кезінде есепке алу әдісімен төленген жалпы сома баламалы немесе бес жүз мың теңгеден асқан жағдайда – 5 балл.
      3) Кеден кодексінің 470-бабына сәйкес құпия ақпарат болып табылатын тауарлардың санаты бойынша жөнелтуші ел және (немесе) ең жоғары тәуекел көрсеткіштері тізбесіне енгізілген жөнелтуші елдерден өткізілетін тауарлардың жалпы статистикалық құны соңғы үш жылда бір жүз мың АҚШ долларынан асса – 5 балл; Қараңыз.K100296
      4) тауарлардың кедендік құнының кеден органдарында бар баға ақпаратынан (жиырма немесе одан да көп пайызға) ауытқуы. Соңғы үш жылда тауардың ауытқыған жалпы статистикалық құны баламалы немесе бір жүз мың АҚШ долларынан асса – 3 балл;
      5) соңғы екі жылда бюджетке төленген кеден баждарының өсу қарқынынан импорт көлемінің өсу қарқынының озуы (жиырма пайызға және одан төмен – кері көрсеткіш) – 3 балл. Бұл ретте аталған (К) көрсеткіш алдыңғы және ағымдағы жылдың импорт көлемі белгілі жағдайда келесі формула бойынша есептеледі.
      К=(П1/П2*100-100),
      Мұндағы,
      К - әкелу кеден баждарының өсу қарқынынан импорт көлемінің өсу қарқынының озу көрсеткіші;
      П1 – соңғы жылда «тауарларды еркін айналысқа шығару» кедендік режимі бойынша ресімделген тауарларға қатысты өндіріліп алынған әкелу кеден баждарының сомасы;
      П2 - алдыңғы жылда «тауарларды еркін айналысқа шығару» кедендік режимі бойынша ресімделген тауарларға қатысты өндіріліп алынған әкелу кеден баждарының сомасы. П1 және П2 көрсеткіштері бірінің нөлдік мәні жағдайында көрсеткіштердің арақатынасының мәні нөлге тең болады;
      V1 - соңғы жылда «тауарларды еркін айналысқа шығару» кедендік режимі бойынша ресімделген тауарлар импортының көлемі (АҚШ долларымен);
      V2 - алдыңғы жылда «тауарларды еркін айналысқа шығару» кедендік режимі бойынша ресімделген тауарлар импортының көлемі (АҚШ долларымен);
      6) соңғы үш жылда Қазақстан Республикасы және контрагент-елінің өзара саудасы статистикасының деректері бойынша СЭҚ-қа қатысушылар бөлігінде статистикалық құн бойынша айырмашылықтардың болуы (жиырма пайыздан жоғары) – 2 балл.
      7) соңғы үш жылда Қазақстан Республикасы Үкіметімен 2008 жылғы 31 желтоқсандағы № 1318 қаулысымен бекітілген жеңілдетілген салық салу мемлекеттер тізіміне негізілген контрагент-елдерінен тауарлардың жалпы статистикалық құны екі жүз мың АҚШ долларынан асса – 2 балл.
      8) жыл бойы «Республикалық бюджет туралы» Заңмен бекітілген үш мың айлық есептік көрсеткіштен асатын соманы СЭҚ-қа қатысушыларды тексерусіз кедендік төлемдер мен салықтарды қайтарған жағдайда (тауарлар босатылғаннан кейін СЭҚ-қа қатысушының бастамасы бойынша кедендік құнды түзету) – 2 балл;
      9) соңғы екі жылда СЭҚ-қа қатысушы және (немесе) оның лауазымды тұлғасы кеден ісі саласында ҚР Қылмыстық кодексінің баптары бойынша жауапқа тартылған жағдайда – 2 балл;
      10) соңғы үш жылда Кеден кодексінің 371-бабына сәйкес оңайлатылған тәртіппен ресімделген тауарлар болған жағдайда – 1 балл;
      11) жыл бойы камералдық тексеру нәтижесінде «Республикалық бюджет туралы» Заңмен бекітілген үш мың айлық есептік көрсеткішке баламалы немесе асатын өтелмеген берешектер болған жағдайда – 1 балл;
      12) жыл бойы кеден ісі саласында ҚР «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» кодексінің баптары бойынша үш немесе одан да көп құқық бұзушылықтар болған жағдайда – 1 балл.
      7. 6-тармақта көрсетілген критерийлер соңғы бес жылда СЭҚ-қа қатысушылардың бірінші тобына енгізілген және кедендік төлемдер мен (немесе) салықтар салудың ерекше шарттары көзделген келісім-шарт негізінде сыртқы экономикалық қызметін жүзеге асыратын жерқойнауын пайдаланушыларға қатысты қолданылмайды.
      8. Тәуекелдердің барлық критерийлері бойынша жалпы қосындысының қорытындысын айқындау үшін тәуекел Критерийлері бойынша баллдар қосылады.
      9. СЭҚ-қа қатысушыларды әрбір топ ішіндегі тәуекел дәрежесі бойынша жіктеу үшін тәуекелдің барлық критерийлері бойынша қосынды қорытындысының нәтижесі пайдаланылады.
      10. СЭҚ-қа қатысушыларды бір топ ішіндегі тәуекел дәрежесі бойынша жіктеу мынадай деңгейде жүзеге асырылады:
      тәуекелдің жоғарғы дәрежесі – 5 балл (қоса алғанда) және одан жоғары;
      тәуекелдің орташа дәрежесі – 3 баллдан (қоса алғанда) 5 баллға дейін;
      тәуекелдің болмашы дәрежесі – 1 баллдан 3 баллға дейін.
      11. СЭҚ-қа қатысушылардың бірінші тобына енгізілген және кедендік төлемдер мен (немесе) салықтар салудың ерекше шарттары көзделген келісім-шарт негізінде сыртқы экономикалық қызметін жүзеге асыратын жерқойнауын пайдаланушылар тәуекелдің жоғары дәрежесіне жатқызылады.
      12. Тәуекелдің жоғарғы (жалпы жоспарланған тексерудің 90%), орташа (жалпы жоспарланған тексерудің 5%) және болмашы (жалпы жоспарланған тексерудің 5%) дәрежесіне жатқызылған СЭҚ-қа қатысушылар кеден органдары жүргізетін тексеру жоспарына енгізіледі.
      13. Бұл ретте, әрбір топтан СЭҚ-қа қатысушыларды тексеру жоспарына енгізу үшін іріктеу мынадай сәйкестілікте жүзеге асырылады:
      1) СЭҚ-қа қатысушыларды тәуекелдің жоғары дәрежесінен іріктеу үшін:
      СЭҚ-қа қатысушыларды бірінші тобынан - 80%;
      СЭҚ-қа қатысушыларды екінші тобынан - 5%;
      СЭҚ-қа қатысушыларды үшінші тобынан - 5%;
      2) СЭҚ-қа қатысушыларды тәуекелдің орташа дәрежесінен іріктеу үшін - СЭҚ-қа қатысушылардың бірінші тобы 5%;
      3) СЭҚ-қа қатысушыларды тәуекелдің болмашы дәрежесінен іріктеу үшін - СЭҚ-қа қатысушылардың бірінші тобы 5%;
      14. Тәуекелдің бір дәрежесі ішінде жоспарлы тексеруді жүргізуде СЭҚ-қа қатысушыларды іріктеу мынадай принциптер бойынша жүзеге асырылады:
      1) берілген баллдардың ең көп сомасы;
      2) берілген баллдардың сомасы бірдей болған жағдайда, соңғы тексеріс күнін ескере отырып импорт бойынша жеткізілу көлемі жоғары СЭҚ-қа қатысушылар тексеру үшін іріктеледі (құндық көрсеткіште).
      15. Кедендік төлемдер мен салықтар салудың ерекше шарттары көзделген келісім-шарт негізінде сыртқы экономикалық қызметін жүзеге асыратын жерқойнауын пайдаланушыларды іріктеу мынадай принциптер бойынша жүргізіледі:
      1) тексеру жүргізілмеген сыртқы экономикалық қызмет кезеңі 2 жылдан асқан;
      2) тауарларды жеткізу көлемі ең көп.
      16. Тәуекелдің жоғарғы, орташа және болмашы дәрежесіне жатқызылған және күнтізбелік жылда тексеру жоспарына енгізілмеген, сондай-ақ 2 балдан кем емес балл жинаған СЭҚ-қа қатысушыларға қатысты ішінара камералдық тексеру жүргізіледі.

Об утверждении критериев оценки степени риска участников внешнеэкономической деятельности

Совместный приказ Министра финансов Республики Казахстан от 3 февраля 2010 года № 36 и Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан от 10 февраля 2010 года № 43. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 февраля 2010 года № 6067. Утратил силу совместным приказом Министра финансов Республики Казахстан от 30 ноября 2010 года № 601 и Министра экономического развития и торговли Республики Казахстан от 17 января 2011 года № 8

       Сноска. Утратил силу совместным приказом Министра финансов РК  от 30.11.2010 № 601 и Министра экономического развития и торговли РК от 17.01.2011 № 8.

      В соответствии со статьей 38 Закона Республики Казахстан "О частном предпринимательстве" ПРИКАЗЫВАЕМ:
      1. Утвердить прилагаемые критерии оценки степени риска.
      2. Комитету таможенного контроля Министерства финансов Республики Казахстан (Карбузов К-К.Ж.):
      1) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) после государственной регистрации настоящего приказа обеспечить его официальное опубликование;
      3) обеспечить размещение настоящего приказа на Интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Вице-министра финансов Республики Казахстан Даленова Р.Е.
      4. Настоящий приказ вступает в силу со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      5. Настоящий приказ вводится в действие с 3 февраля 2010 года и подлежит опубликованию.

      Министр финансов                        Министр экономики и
      Республики Казахстан                 бюджетного планирования
                                             Республики Казахстан
      _____________ Б. Жамишев             ____________ Б. Султанов

Утверждены         
совместным приказом    
Министра финансов     
Республики Казахстан    
от 3 февраля 2010 года № 36
и Министра экономики   
и бюджетного планирования 
Республики Казахстан   
от 10 февраля 2010 года № 43

Критерии оценки степени риска

      1. Настоящие Критерии оценки степени риска (далее - Критерии) разработаны для отнесения участников внешнеэкономической деятельности (далее - участник ВЭД) к степени риска с целью отбора участников ВЭД в разрезе регионов для проведения плановых проверок таможенными органами.
      2. Настоящие Критерии не распространяются на физических лиц, являющихся участниками внешнеэкономической деятельности.
      3. В настоящих Критериях использованы следующие понятия:
      1) риск - вероятность несоблюдения участником ВЭД таможенного законодательства, которая могла и (или) может нанести ущерб государству с учетом степени тяжести его последствий;
      2) система оценки рисков - это комплекс мероприятий, проводимый таможенными органами, с целью планирования проверок и иных форм контроля;
      3) критерии оценки степени риска - совокупность количественных и качественных показателей, связанных с внешнеэкономической деятельностью участников ВЭД, с особенностями и факторами, влияющими на внешнеэкономическую деятельность, позволяющих отнести участников ВЭД к различным степеням риска;
      4) льготы по таможенным платежам и (или) налогам - льготы, предоставленные в отношении товаров, перемещаемых через таможенную границу Республики Казахстан, в виде освобождения от обложения таможенными платежами и (или) налогами;
      5) участник внешнеэкономической деятельности - лицо, осуществляющее внешнеэкономическую деятельность в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      В зависимости от степени риска участника ВЭД, подразделяющегося на высокую, среднюю либо незначительную, таможенные органы определяют для него периодичность проведения плановых проверок, но не чаще:
      одного раза в год - при высокой степени риска;
      одного раза в три года - при средней степени риска;
      одного раза в пять лет - при незначительной степени риска.
      4. В целях планирования проверок таможенные органы осуществляют анализ данных грузовых таможенных деклараций и документов к ним, оформленных участником ВЭД, лицевых счетов участников ВЭД, результатов ранее проведенных таможенными органами проверок и камерального контроля, сведений, полученных от уполномоченных государственных органов, а также других документов и (или) сведений о деятельности участников ВЭД, имеющиеся в распоряжении таможенных органов.
      5. В целях отбора участников ВЭД для их отнесения к соответствующей степени риска, участники ВЭД подразделяются на три группы, для которых характерно наличие:
      1) для первой группы:
      пяти и более грузовых таможенных деклараций, оформленных по импорту товаров, при условии, что общая стоимость товаров по данным грузовым таможенным декларациям превышает один миллион долларов США на протяжении последних трех лет (кроме грузовых таможенных деклараций, оформленных недропользователями, осуществляющими внешнеэкономическую деятельность на основании контрактов, предусматривающих особые условия обложения таможенными платежами и налогами);
      грузовых таможенных деклараций, оформленных недропользователями, осуществляющими внешнеэкономическую деятельность на основании контрактов, предусматривающих особые условия обложения таможенными платежами и налогами, за последние пять лет;
      2) для второй группы - пяти и более грузовых таможенных деклараций, оформленных по импорту товаров, при условии, что общая стоимость товаров по данным поставкам превышает пятьсот тысяч долларов США и не превышает одного миллиона долларов США на протяжении последних трех лет;
      3) для третьей группы - пяти и более грузовых таможенных деклараций, оформленных по импорту товаров, при условии, что общая стоимость товаров по данным поставкам превышает триста тысяч долларов США и не превышает пятьсот тысяч долларов США на протяжении последних трех лет.
      6. Внутри групп проводится отбор участников ВЭД для отнесения к соответствующей степени риска по следующим критериям:
      1) товары, оформленные с применением льгот по таможенным платежам и (или) налогам, и находящиеся под таможенным контролем, предусмотренных в:
      подпунктах 4), 5), 6), 8), 11), 12), 14), 16) пункта 1 статьи 330 Таможенного кодекса Республики Казахстан (далее - Таможенный кодекс); см.K100296
      подпунктах 3)4)6)7)10) пункта 1 статьи 255 и подпунктах 4)5) пункта 2 статьи 299 Кодекса Республики Казахстан от 10 декабря 2008 года "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс);
      подпунктах 3), 4), 6), 7), 9-1), 10) - 13) пункта 1 статьи 234 и подпунктах 4), 5) пункта 2 статьи 278 Кодекса Республики Казахстан от 12 июня 2001 года "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс);
      пункте 2 статьи 531 Таможенного кодекса (льготы, предоставляемые на основании контрактов, заключенных до введения в действие Таможенного кодекса Республики Казахстан, в соответствии с Законом Республики Казахстан "О таможенном деле в Республике Казахстан");
      международных договорах, ратифицированных Республикой Казахстан, предусматривающих освобождение от обложения таможенными платежами и налогами.
      Данный критерий применяется при условии предоставления льгот по таможенным платежам и (или) налогам на общую сумму эквивалентную или превышающую пятьсот тысяч тенге за последние три года - 5 баллов.
      2) товары, оформленные с применением метода зачета при уплате налога на добавленную стоимость, при условии, что общая сумма, уплаченного методом зачета при импорте товаров, установленных статьей 250 Кодекса Республики Казахстан от 12 июня 2001 года "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс), эквивалентна или превышает пятьсот тысяч тенге, за последние три года - 5 баллов;
      3) общая статистическая стоимость товаров, перемещаемых из стран отправления, включенных в перечень показателей наибольшего риска по стране отправления и (или) по категории товаров, являющийся конфиденциальной информацией в соответствии со статьей 470 Таможенного кодекса, превышает сто тысяч долларов США за последние три года - 5 баллов; см.K100296
      4) отклонение таможенной стоимости товаров от ценовой информации, имеющейся в таможенных органах (на двадцать процентов и выше). Общая отклоненная статистическая стоимость товаров эквивалента или превышает сто тысяч долларов США, за последние три года - 3 балла;
      5) опережающий темп роста объемов импорта над темпом роста таможенных пошлин, уплаченных в бюджет за последние два года (на двадцать процентов и ниже - отрицательное значение) - 3 балла. При этом данный показатель (К) рассчитывается при наличии объемов импорта в предыдущем и последующем годах по следующей формуле:
      К = (П1/П2 * 100-100) - (V1/V2 * 100-100), где:
      К - показатель опережения темпов роста ввозных таможенных пошлин к объемам импорта;
      П1 - сумма взысканной ввозной таможенной пошлины за последний год в отношении товаров, оформленных под таможенным режимом "выпуск товаров в свободное обращение";
      П2 - сумма взысканной ввозной таможенной пошлины за предыдущий год в отношении товаров, оформленных под таможенным режимом "выпуск товаров в свободное обращение". При нулевом значении одного из показателей П1 и П2 соотношение данных показателей равняется нулю;
      V1 - объем импорта товаров, оформленных под таможенным режимом "выпуск товаров в свободное обращение" за последний год (в долларах США);
      V2 - объем импорта товаров, оформленных под таможенным режимом "выпуск товаров в свободное обращение" за предыдущий год (в долларах США);
      6) наличие расхождений по статистической стоимости в разрезе участников ВЭД по данным статистики взаимной торговли между Республикой Казахстан и страной-контрагентом (свыше двадцати процентов), за последние три года - 2 балла;
      7) общая статистическая стоимость товаров из стран контрагентов, включенных в перечень государств с льготным налогообложением, утвержденный постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2008 года № 1318, превышает двести тысяч долларов США, за последние три года - 2 балла;
      8) возврат таможенных платежей и (или) налогов без проведения проверки участника ВЭД (корректировка таможенной стоимости по инициативе участника ВЭД после выпуска товаров) на сумму свыше трех тысяч месячных расчетных показателей, установленных законом о республиканском бюджете, в течение года - 2 балла;
      9) привлечение участника ВЭД и (или) его должностного лица к ответственности по статьям Уголовного кодекса Республики Казахстан в сфере таможенного дела, в течение двух лет - 2 балла;
      10) наличие товаров, оформленных в упрощенном порядке в соответствии со статьей 371 Таможенного кодекса, за последние три года - 1 балл;
      11) наличие не погашенной задолженности по результатам камерального контроля на сумму эквивалентную или превышающую одну тысячу месячного расчетного показателя, установленного законом о республиканском бюджете, в течение года - 1 балл;
      12) наличие трех и более правонарушений по статьям Кодекса Республики Казахстан "Об административных правонарушениях" в сфере таможенного дела, в течение года - 1 балл.
      7. Критерии и баллы, указанные в пункте 6, не применяются в отношении недропользователей, осуществляющих внешнеэкономическую деятельность на основании контрактов, предусматривающих особые условия обложения таможенными платежами и (или) налогами, и включенных в первую группу участников ВЭД.
      8. Баллы по критериям риска суммируются для определения общего суммарного итога по всем критериям риска.
      9. Результаты суммарного итога по всем критериям риска используются для дифференциации участников ВЭД по степени риска внутри каждой группы.
      10. Дифференциация участников ВЭД по степени риска внутри каждой группы осуществляется следующим образом:
      высокая степень риска - от 5 баллов (включительно) и выше;
      средняя степень риска - от 3 (включительно) до 5 баллов;
      незначительная степень риска - от 1 до 3-х баллов.
      11. Недропользователи, осуществляющие внешнеэкономическую деятельность на основании контрактов, предусматривающих особые условия обложения таможенными платежами и (или) налогами, и включенные в первую группу участников ВЭД, относятся к высокой степени риска.
      12. Участники ВЭД, отнесенные к высокой (90 % от общего количества планируемых проверок), средней (5 % от общего количества планируемых проверок) и незначительной (5 % от общего количества планируемых проверок) степеням риска включаются в план проверок, проводимых таможенными органами.
      13. При этом для включения в план проверок осуществляется отбор участников ВЭД из каждой группы в следующих пропорциях:
      1) для отбора участников ВЭД из высокой степени риска:
      из первой группы участников ВЭД - 80 %;
      из второй группы участников ВЭД - 5 %;
      из третьей группы участников ВЭД - 5 %;
      2) для отбора участников ВЭД из средней степени риска - 5 % первой группы участников ВЭД;
      3) для отбора участников ВЭД из незначительной степени риска - 5 % первой группы участников ВЭД.
      14. Отбор участников ВЭД на проведение плановой проверки внутри одной степени риска осуществляется по следующим принципам:
      1) наибольшая сумма присвоенных баллов;
      2) в случае одинаковой суммы присвоенных баллов, отбирается для проверки участники ВЭД, имеющие больший объем поставок по импорту (в стоимостном выражении) с учетом даты последней проверки.
      15. Отбор недропользователей, осуществляющих внешнеэкономическую деятельность на основании контрактов, предусматривающих особые условия обложения таможенными платежами и налогами, проводится по следующим принципам:
      1) не охваченный проверкой период внешнеэкономической деятельности составляет более 2-х лет;
      2) имеющие наибольший объем поставок товаров (в стоимостном выражении).
      16. В отношении участников ВЭД отнесенных к высокой, средней и незначительной степеням риска и не включенных в план проверок на календарный год и набравших не менее 2-х баллов осуществляется выборочный камеральный контроль.