"Жеке сот орындаушысында тағылымдамадан өту ережесін бекіту туралы"

Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сот жанындағы Сот әкімшілігі жөніндегі комитеті Төрағасының 2010 жылғы 26 сәуірдегі N 01-01-31/142 Бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2010 жылғы 25 мамырда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 6253 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Әділет министрінің м.а. 2010 жылғы 3 қарашадағы № 303 Бұйрығымен.

      Күші жойылды - ҚР Әділет министрінің м.а. 2010.11.03 № 303 (ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.

      Қолданушылардың назарына!
      Бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4-тармақтан қараңыз.

      «Атқарушылық iс жүргiзу және сот орындаушыларының мәртебесi туралы» Қазақстан Республикасы 2010 жылғы 2 сәуіріндегі Заңының 167-бабы 2-тармағының 6) тармақшасына, 174-бабына және Қазақстан Республикасы Президентінің 2000 жылғы 12 қазандағы № 471 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасының Жоғарғы Соты жанындағы Сот әкiмшiлiгi жөнiндегi комитет туралы ереженің 17-тармағының 7) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН: қараңыз.U101039
      1. Қоса беріліп отырған Жеке сот орындаушысында тағылымдамадан өту ережесі бекітілсін.
      2. Атқарушылық іс жүргізуді ұйымдастыру департаменті және Құқықтық қамтамасыз ету және халықаралық-құқықтық қатынастар басқармасы белгіленген тәртіппен осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде тіркелуін қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Төрағаның сот актілерін орындау мәселелеріне жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.
      4. Осы бұйрық 2010 жылдың 25 қазанынан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға жатады.

Г. Ким

Қазақстан Республикасының
Жоғарғы Соты жанындағы 
Сот әкімшілігі жөніндегі
комитет Төрағасының  
2010 жылғы 26 сәуіріндегі
№ 01-01-31/142     
бұйрығымен бекітілген 

Жеке сот орындаушысында тағылымдамадан өту ережесі

      1. Жеке сот орындаушысында тағылымдамадан өту ережесі (бұдан әрі - Ереже) «Атқарушылық iс жүргiзу және сот орындаушыларының мәртебесi туралы» Қазақстан Республикасы 2010 жылғы 2 сәуіріндегі Заңының (бұдан әрі - Заң) 167-бабы 2-тармағының 6) тармақшасына  сәйкес әзірленді және жеке сот орындаушылары тағылымдамадан өтушілерінің тағылымдамадан өту тәртібін, шарттары мен мерзімін анықтайды.
      2. Заңның 156-бабының 3-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының жоғары заңгерлік білімі бар азаматтары сот орындаушысының тағылымдамашылары бола алады.
      3. Тағылымдамашылар сот орындаушысы болып кемінде үш жыл, оның ішінде жеке сот орындаушысы болып кемінде бір жыл жұмыс істеген жеке сот орындаушысында тағылымдамадан өтеді.
      4. Тағылымдама ұзақтығы бір жылдан кем болмауы тиіс.
      5. Осы Ереженің 2-тармағының талаптарына жауап беретін және тағылымдамадан өтуге ниет білдірген тұлға еркін нысанындағы өтінішпен жеке сот орындаушылары алқасының төрағасына жүгінеді және өтініш тапсыру күнінен бастап он күнтізбелік күннің ішінде жеке сот орындаушылары алқасымен тағылымдамадан өту шарт жасасады. Өтінішке жеке куәлік құжатының көшірмесі тіркеледі.
      6. Тағылымдама жеке сот орындаушысының басшылығымен өтеді. Бір жеке сот орындаушысында екі тағылымдамашы бір уақытта тағылымдамадан өте алады.
      7. Тағылымдамадан өту аумақтық органмен келісім бойынша өңірлік жеке сот орындаушыларының алқасы бекітетін және барлық тағылымдамашылар үшін міндетті болып табылатын бірыңғай бағдарлама бойынша жүзеге асырылады.
      Бағдарлама жеке сот орындаушыларының кәсіби және этикалық мінез-құлық нормаларын зерделеуді, жеке сот орындаушылары немесе арнайы тағылымдамашылар үшін ұйымдастырылған семинарлық дәрістерге баруды қоса алғанда атқарушылық іс-қимылдар жасау және жеке сот орындаушыларының жұмысын ұйымдастыру жөніндегі практикалық дағдыларды тағылымдамашының меңгеруіне бағытталған іс-шаралар тізбесін қамтуы тиіс.
      8. Тағылымдама жетекшісі атқарушылық іс-қимылдар жасау және жеке сот орындаушыларының жұмысын ұйымдастыру бойынша тағылымдамашының кәсіби дайындық деңгейін ескере отырып, бекітілген бағдарлама негізінде жеке тағылымдама жоспарын әзірлейді және аумақтық органның басшысына және аумақтық жеке сот орындаушылары алқасының төрағасына бекітуге береді.
      9. Тағылымдамадан өту кезеңінде тағылымдамашы тағылымдама жетекшісінің басшылық етуімен:
      азаматтарды қабылдауды ұйымдастыруды;
      түсетін хат-хабарды қабылдау, тіркеу және есепке алу тәртібін;
      кіріс және шығыс хат-хабарларын тіркеуді;
      іс номенклатурасын жасауды;
      есепке алу және берілген тапсырмалар кітаптарын, журналдарын жүргізу тәртібін;
      есепті жасауды зерделейді.
      10. Тағылымдамашы атқарушылық іс-қимылдарын жасау кезінде қатысуы, тағылымдама жетекшісінің тапсырмасы бойынша және бақылауымен іс жүргізу мен атқарушылық іс жүргізу жөніндегі өзге де құжаттардың жобаларын дайындайды.
      11. Тағылымдамашы атқарушылық іс жүргізу қызметін реттейтін заңнамалық және өзге нормативтік құқықтық актілерді дербес зерделеуі тиіс.
      12. Тағылымдама аяқталғаннан кейін тағылымдамашы жеке сот орындаушыларының аймақтық органы мен аймақтық алқасына ұсынатын екі данада қорытынды есеп дайындайды, есеп мыналарды қамтуы тиіс: тағылымдамадан өту орны, мерзімі мен тәртібі туралы жалпы мәліметтер;
      тағылымдама жоспары бойынша орындалған жұмыстардың сипаты;
      практикалық жеке жұмыстан алған машықтары.
      Есепке тағылымдамашы тағылымдама уақытында жеке жасаған, тағылымдамашы және тағылымдама жетекшісі қол қойған іс жүргізу және өзге құжаттардың үлгілері, сонымен қатар тағылымдама жетекшісінің ұсынымы беріледі, онда тағылымдамашының жалпы дайындығының деңгейі, ол тағылымдама өту барысында алған кәсіби білім мен тәжірибелік дағдылары көрсетіледі
      13. Осы Ереженің 12-тармағында көрсетілген материалдар аумақтық органның және өңірлік жеке сот орындаушылары алқасының бірлескен отырысында бір ай мерзім ішінде қаралады.
      Әңгімелесуде аумақтық орган және өңірлік жеке сот орындаушыларының алқасы тағылымдамашының жеке сот орындаушысы функцияларын жүзеге асыруға дайындық деңгейін анықтайды.
      14. Осы Ереженің 13-тармағында анықталғандай әңгімелесу және тағылымдамадан өту туралы материалдарды қарау нәтижелері бойынша аумақтық орган және аумақтық жеке сот орындаушыларының алқасы өткен тағылымдаманы оң бағалаған кезде тағылымдама қорытындысы туралы қорытынды шығарады, оған тағылымдама жетекшісі қол қояды және аумақтық орган басшысы мен өңірлік жеке сот орындаушылар алқасының төрағасы бекітеді.
      Тағылымдамадан өтудің оң бағалауы кезінде тағылымдамашы тағылымдамадан өтті деп есептеледі.
      Өткен тағылымдама теріс бағаланған кезде аумақтық орган және өңірлік жеке сот орындаушыларының алқасы өткен тағылымдама қорытындысы бойынша дәлелді бас тарту шығарады.
      Тағылымдама қорытындылары туралы дәлелді бас тарту үш жұмыс күні ішіде жазбаша нысанда тағылымдамадан өтпеген тұлғаға жіберіледі. Осы бас тарту аймақтық, уәкілеттік органдарына немесе сот тәртібімен шағымдалуы мүмкін.
      Тағылымдамадан өтпеген тұлға жалпы негіздерде тағылымдамаға қайта жіберіледі.

Об утверждении Правил прохождения стажировки у частного судебного исполнителя

Приказ Председателя Комитета по судебному администрированию при Верховном суде Републики Казахстан от 26 апреля 2010 года № 01-01-31/142. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 25 мая 2010 года № 6253. Утратил силу приказом и.о. Министра юстиции Республики Казахстан от 3 ноября 2010 года № 303

     Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра юстиции РК от 03.11.2010 № 303 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ!
      Порядок введения в действие приказа см. п. 4.

      В соответствии с подпунктом 6) пункта 2 статьи 167, статьей 174 Закона Республики Казахстан от 2 апреля 2010 года "Об исполнительном производстве и статусе судебных исполнителей" и подпунктом 7) пункта 17 Положения о Комитете по судебному администрированию при Верховном Суде Республики Казахстан, утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 12 октября 2000 года № 471, ПРИКАЗЫВАЮ: см.U101039
      1. Утвердить прилагаемые Правила прохождения стажировки у частного судебного исполнителя.
      2. Департаменту по организации исполнительного производства и Управлению правового обеспечения и международно-правовых связей обеспечить в установленном порядке регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Председателя курирующего вопросы исполнения судебных актов.
      4. Настоящий приказ вводится в действие с 25 октября 2010 года и подлежит официальному опубликованию.

                                                 Г. Ким

Утверждены          
приказом Председателя     
Комитета по судебному     
администрированию       
при Верховном Суде       
Республики Казахстан      
от 26 апреля 2010 года № 01-01-31/142

Правила
прохождения стажировки у частного судебного исполнителя

      1. Правила прохождения стажировки у частного судебного исполнителя (далее - Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 6) пункта 2 статьи 167 Закона Республики Казахстан от 2 апреля 2010 года "Об исполнительном производстве и статусе судебных исполнителей" (далее - Закон) и определяют порядок, условия и сроки прохождения стажировки стажерами частных судебных исполнителей.
      2. В соответствии с пунктом 3 статьи 156 Закона стажерами судебного исполнителя могут быть граждане Республики Казахстан, имеющие высшее юридическое образование.
      3. Стажеры проходят стажировку у частных судебных исполнителей, имеющих стаж работы судебным исполнителем не менее трех лет, в том числе не менее одного года в должности частного судебного исполнителя.
      4. Продолжительность стажировки не может быть менее одного года.
      5. Лицо, отвечающее требованиям пункта 2 настоящих Правил и изъявившее желание пройти стажировку, обращается с заявлением, оформляемым в произвольной форме, к председателю региональной коллегии частных судебных и в течение десяти календарных дней со дня подачи заявления, заключает договор о прохождении стажировки с региональной коллегией частных судебных исполнителей. К заявлению прилагается копия документа, удостоверяющего личность.
      6. Стажировка проводится под руководством частного судебного исполнителя. Стажировку у одного частного судебного исполнителя могут проходить не более двух стажеров одновременно.
      7. Прохождение стажировки осуществляется по единой программе, утверждаемой региональной коллегией частных судебных исполнителей по согласованию с территориальным органом и являющейся обязательной для всех стажеров.
      Программа должна содержать перечень мероприятий, направленных на приобретение стажером практических навыков по совершению исполнительных действий и организации работы частных судебных исполнителей, включая изучение профессиональных и этических норм поведения частных судебных исполнителей, посещения семинарских занятий, организуемых для частных судебных исполнителей или специально для стажеров.
      8. Руководитель стажировки, разрабатывает индивидуальный план стажировки на основании утвержденной программы, с учетом уровня профессиональной подготовленности стажера по совершению исполнительных действий и организации работы частных судебных исполнителей и представляет для утверждения руководителю территориального органа и председателю региональной коллегии частных судебных исполнителей.
      9. В период прохождения стажировки, стажер под руководством руководителя стажировки изучает:
      организацию приема граждан;
      порядок приема, регистрации и учета поступающей корреспонденции;
      регистрация входящей и исходящей корреспонденции;
      составление номенклатуры дел;
      порядок ведения книг, журналов учета и нарядов;
      составление отчетности.
      10. Стажер присутствует при совершении исполнительских действий, по указанию и под контролем руководителя стажировки готовит проекты процессуальных и иных документов по исполнительному производству.
      11. Стажер самостоятельно изучает законодательные и иные нормативные правовые акты, регулирующие деятельность исполнительного производства.
      12. По окончании стажировки стажером готовится итоговый отчет в двух экземплярах, представляемых территориальному органу и региональной коллегии частных судебных исполнителей, который должен содержать:
      общие сведения о месте, сроках и порядке прохождения стажировки;
      характер выполненных работ по плану стажировки;
      приобретенные навыки практической самостоятельной работы.
      К отчету прилагаются образцы процессуальных и иных документов, лично составленных стажером за время стажировки, подписанные стажером и руководителем стажировки, а также представление руководителя стажера, в котором отражается степень общей подготовки стажера, профессиональные знания и практические навыки, полученные им в ходе прохождения стажировки.
      13. Материалы, указанные в пункте 12 настоящих Правил, в месячный срок рассматриваются на совместном заседании территориального органа и региональной коллегии частных судебных исполнителей.
      На собеседовании территориальный орган и региональная коллегия частных судебных исполнителей выясняет степень подготовленности стажера к осуществлению функции частного судебного исполнителя.
      14. В определенный пунктом 13 настоящих Правил срок территориальный орган и региональная коллегия частных судебных исполнителей по результатам собеседования и рассмотрения материалов о прохождении стажировки выносят заключение об итогах стажировки, которое подписывается руководителем стажировки и утверждается руководителем территориального органа и председателем региональной коллегии частных судебных исполнителей.
      При положительной оценке пройденной стажировки стажер считается прошедшим стажировку.
      При отрицательной оценке пройденной стажировки территориальный орган и региональная коллегия частных судебных исполнителей выносят мотивированный отказ итогов пройденной стажировки.
      Мотивированный отказ об итогах стажировки в течение трех рабочих дней в письменной форме направляется лицу, не прошедшему стажировку. Данный отказ может быть обжалован в территориальный, уполномоченный органы либо в судебном порядке.
      Лицо, не прошедшее стажировку, вновь допускается к стажировке на общих основаниях.