"Атқарушылық құжаттарды орындау кезінде тыйым салынған мүлікті сату ережесін бекіту туралы"

Қазақстан Республикасы Жоғарғы Соты жанындағы Сот әкімшілігі жөніндегі комитет Төрағасының 2010 жылғы 26 сәуірдегі N 01-01-31/149 Бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2010 жылғы 25 мамырда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 6257 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Әділет министрінің м.а. 2010 жылғы 3 қарашадағы № 308 Бұйрығымен.

      Күші жойылды - ҚР Әділет министрінің м.а. 2010.11.03 № 308 (ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.

      Қолданушылардың назарына!
      Бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4-т. қараңыз.

      «Атқарушылық іс жүргізу және сот орындаушыларының мәртебесі туралы» Қазақстан Республикасы 2010 жылғы 2 сәуіріндегі Заңының 74-бабының 5-тармағына және Қазақстан Республикасы Президентінің 2000 жылғы 12 қазандағы № 471 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасының Жоғарғы Соты жанындағы Сот әкімшілігі жөніндегі комитет туралы ереженің 17-тармағының 7) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН: қараңыз.U101039
      1. Қоса беріліп отырған Атқарушылық құжаттарды орындау кезінде тыйым салынған мүлікті сату ережесі бекітілсін.
      2. Атқарушылық іс жүргізуді ұйымдастыру департаменті және Құқықтық қамтамасыз ету және халықаралық-құқықтық қатынастар басқармасы белгіленген тәртіппен осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде тіркелуін қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Төрағаның сот актілерін орындау мәселелеріне жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.
      4. Осы бұйрық 2010 жылдың 25 қазанынан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға жатады.

                                                       Г.Ким

Қазақстан Республикасының 
Жоғарғы Соты жанындағы  
Сот әкімшілігі жөніндегі 
комитет Төрағасының    
2010 жылғы 26 сәуіріндегі
№ 01-01-31/149      
бұйрығымен бекітілген   

Атқарушылық құжаттарды орындау кезінде тыйым салынған мүлікті сату ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. Атқарушылық құжаттарды орындау кезінде тыйым салынған мүлікті сату ережесі (бұдан әрі - Ереже) тыйым салынған мүлікті сату тәртібін белгілейді.
      2. Осы Ережеде мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      аукцион - тыйым салынған мүлікті сату бойынша алдын-ала белгіленген жерде және уақытта өтетін жария конкурстық сауда-саттық;
      сауда-саттықтың ағылшындық әдісі - бастапқы баға неғұрлым жоғары баға ұсынған бір қатысушы қалған сәтке дейін алдын ала жарияланған қадаммен өсетін сауда-саттық әдісі;
      заңды тұлғаның аффилиирленген тұлғасы - өздеріне берілген өкілеттіктер шеңберінде бақылау және қадағалау функцияларын жүзеге асыратын мемлекеттік органдарды қоспағанда, шешімдерді айқындауға және (немесе) осы заңды тұлға қабылдайтын шешімдерге, оның ішінде жазбаша нысанда жасалған мәмілеге орай ықпал етуге мүмкіншілігі бар кез келген жеке немесе заңды тұлға;
      сауда-саттықтың голландтық әдісі - бастапқы баға қатысушылардың бірі аукцион затын жарияланған баға бойынша сатып алуға келісім берген сәтке дейін жарияланған қадаммен төмендейтін сауда-саттық әдісі;
      кепілақы - борышкерлердің тыйым салынған мүлкін сату жөніндегі сауда-саттыққа қатысуға ниет білдірген тұлғалар Сот әкімшісінің бақылаудағы қолма-қол ақша шотына, сонымен қатар жеке сот орындаушысының ағымдағы шотына енгізетін кепілді жарна ретіндегі ақшалай сома;
      лоттың ең төмен бағасы - лот одан төмен сатылуы мүмкін емес баға;
      тиісінше хабардар ету - борышкердің немесе оның өкілінің жеке қол қоюымен жазбаша немесе хабарламасы бар тапсырысхатпен немесе факсимильдік байланыспен хабардар ету;
      ұйымдастырушы - Сот әкімшісі немесе жеке сот орындаушысы оны жүргізуге шарт жасасқан сауда-саттықты өткізуді жүзеге асыратын мамандандырылған сауда ұйымы;
      жеңімпаз - сауда-саттықта жеңген адам, яғни сауда-саттық заты үшін неғұрлым жоғары баға ұсынған не өткізілген сауда-саттық туралы хаттамаға қол қойған аукционшы жариялаған құн бойынша (сауда-саттықтың голландтық әдісі) мүлікті сатып алуды бірінші болып ұсынған қатысушы;
      сатып алушы - сатушымен сатып алу-сату шартын жасасқан және мүлікті сатып алу құнын төлеген тұлға;
      сатушы - атқарушылық іс жүргізу органы (Сот әкімшісі), жеке сот орындаушысы;
      аукцион (сауда-саттық) заты - сауда-саттыққа қойылатын, борышкерлердің атқарушылық іс жүргізу шеңберінде сот орындаушысы тыйым салған кез келген жылжымалы және жылжымайтын мүлкі;
      лот - аукционның бірыңғай бөлінбейтін заты ретіндегі заттар кешені (немесе бір зат);
      мүлікті сатып алу құны - жеңімпаз сауда-саттық хаттамасына сәйкес соған мүлікті сатып алуға ниет білдірген сома;
      бастапқы баға - сауда-саттық содан басталатын лоттың бағасы;
      қатысушы - сауда-саттыққа қатысуға ниет білдірген және осы Ереженің 16-тармағымен көзделген шарттарды орындаған жеке немесе заңды тұлға;
      бағаның өзгерту қадамы - сатылатын мүліктің бағасын өсіру немесе төмендету мөлшері.
      3. «Атқарушылық іс жүргізу және сот орындаушыларының мәртебесі туралы» Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі - Заң) талаптарына сәйкес заң бойынша айналымнан алынған мүліктен басқа, тыйым салудың негізіне және мүліктің түрлеріне қарамастан, тыйым салынған мүлікті сатуды сот орындаушысы сауда ұйымдары арқылы комиссиялық бастамамен, сондай-ақ аукцион нысанындағы сауда-саттықта жүргізеді. Аукцион нысанындағы сауда-саттықты жеке сот орындаушысы дербес, ал мемлекеттік сот орындаушысы - мамандандырылған сауда ұйымы арқылы өткізеді.

2. Сауда-саттық өткізуге дайындық

      4. Борышкерлердің тыйым салынған мүлкін сауда-саттыққа қою туралы шешімді сот орындаушысы қабылдап, бұл туралы тиісті қаулы шығарады.
      5. Тыйым салынған мүлік борышкерді тыйым салынған мүлікті жүргізілген бағалау туралы тиісінше хабардар етпей немесе таныстырмай және шағымдану үшін оған он күн мерзім бермей, сауда-саттыққа қойылмайды.
      6. Өндіріп алушылар ретінде екі және одан көп өндіріп алушылар әрекет ететін атқарушылық іс жүргізу бойынша тыйым салынған мүлік әрбір өндіріп алушыға бара-бар тиесілі сомада мүлікті сатудан алынған ақшалай қаражатты бөлу жолымен барлық өндіріп алушылардың талаптарын қанағаттандыру үшін сауда-саттыққа қойылады. Осы атқарушылық іс жүргізулер бойынша сатудың барлық сатысында өндіріп алушыларға мүлікті заттай қабылдап алу туралы ұсыныс жасалмайды.
      7. Мемлекеттік сот орындаушысының сауда-саттыққа мүлікті қоюы Заңда көзделген жағдайларды қоспағанда, ұйымдастырушыға атқарушылық құжаттың және мүлікті сатуға қою туралы қаулының, борышкерді мүліктің бағасымен таныстыруды растайтын құжаттардың көшірмесін қоса бере отырып, тыйым салынған мүліктің сауда-саттығын жүргізуге арналған өтінім жіберу жолымен жүргізіледі.
      8. Сауда-саттық жүргізуге дайындық мынадай мәселелерді қамтиды:
      1) сауда-саттыққа қойылатын тыйым салынған мүліктің тізбесін айқындау (бір зат немесе лот);
      2) сауда-саттықты өткізу әдісін айқындау;
      3) аукционның әрбір затының бастапқы құнын айқындау;
      4) сауда-саттық өтетін күн мен орынды белгілеу;
      5) бұқаралық ақпарат құралдарында алдағы сауда-саттық туралы хабарландыру мәтінін дайындау;
      6) кепіл ұстаушыны сауда-саттықта тыйым салынған мүлікті сататын уақыт пен орын туралы хабардар ету.
      9. Ағылшындық әдіс бойынша сауда-саттыққа тыйым салынған мүлікті қою кезіндегі бастапқы баға тізімдеменің хаттамасында не бағалаушы маман жүргізген бағалауда көрсетілген бағалау құнына тең.
      10. Өткізілгелі жатқан сауда-саттық туралы хабарландыру сауда-саттық өткізілгенге дейін кемінде он күн бұрын, тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік аумағында таратылатын ресми хабарламаларды жариялайтын мерзімді баспа басылымдарында, мемлекеттік және орыс тілдерінде жарияланады. Атқарушылық іс жүргізу тараптары хабарландырудың мазмұнын сот орындаушысымен алдын ала келісіп, сауда-саттық өткізу туралы хабарландыруды басқа да бұқаралық ақпарат құралдарында өз есебінен жариялауға мүмкіндігі бар.
      11. Сауда-саттық өткізу туралы хабарландыру мынадай мәліметтерді қамтиды:
      1) сауда-саттық өткізу туралы тақырыпты;
      2) аукцион затының атауын және оның сипаттамасын (қысқаша сипаттау);
      3) аукцион затының бастапқы құнын;
      4) сауда-саттық өтетін күнді, уақыт пен орынды;
      5) сауда-саттық өткізу әдісін;
      6) сауда-саттыққа қатысу үшін кепілпұл мөлшерін және Сот әкімшісінің кепілпұл аударылуы тиіс ағымдағы бақылаудағы қолма-қол ақша шотының немесе жеке сот орындаушысының ағымдағы шотының деректемелерін;
      7) сауда-саттыққа қатысуға өтінімдерді қабылдайтын мекен-жайды, уақыт пен мерзімін;
      8) аукцион затымен танысатын күнді, уақыт пен тәртібін;
      9) анықтама үшін телефондар мен мекен-жайларды;
      10) уәкілетті органның сенім телефонының нөмірі.
      12. Сауда-саттыққа қатысуға өтінімдерді ұйымдастырушы қабылдайды. Жеке сот орындаушысы өткізетін сауда-саттық бойынша өтінімдерді жеке сот орындаушысының өзі немесе ол уәкілеттік берген қызметкер қабылдайды.
      13. Алдағы сауда-саттық туралы хабарландыру жарияланғаннан кейін ұйымдастырушы, сонымен қатар жеке сот орындаушысы әлеуетті сатып алушылардан өнімдерді қабылдауды жұмыс уақыты шеңберінде қамтамасыз етуге міндетті.

3. Сауда-саттыққа қатысу шарттары және қатысушыларды тіркеу

      14. Сот орындаушылары мен осы атқарушылық іс жүргізу бойынша шешім шығарған судьялар, тыйым салынған мүлікті бағалаған бағалаушы, сондай-ақ олардың жақын туыстары, ері (жұбайы), борышкер және мүлікті тізімге алу және оған тыйым салу кезінде қатысқан адамдар сауда-саттықта сатып алушы ретінде қатыса алмайды.
      15. Бір-бірімен жақын туыстық қатынастағы адамдар, сондай-ақ аффилиирленген тұлғаларымен бірге заңды тұлғалар сауда-саттыққа бір лот бойынша қатысуға жіберілмейді. Ұйымдастырушы сауда-саттық басталар алдында барлық қатысушылардан осындай байланыстарының жоқтығы туралы тілхат жаздырып алады.
      16. Сауда-саттыққа қатысқысы келетін адамдар қатысушы ретінде тіркелу үшін мыналарды тапсырады:
      1) сауда-саттыққа қатысуға өтінім;
      2) сауда-саттыққа қатысуы үшін кедергілердің жоқтығы туралы тілхат;
      3) қатысушының жеке басын куәландыратын құжат және заңды тұлға өкілінің өкілеттігін куәландыратын құжат;
      4) кепілпұл төлегенін растайтын төлем құжаты;
      5) заңды тұлғалар заңды тұлғаның мемлекеттік тіркелуі туралы куәлікті тапсырады.
      Сауда-саттыққа қатысуға өтінімдер сауда-саттыққа қатысушының толық деректерін: тегі, аты, әкесінің аты, жеке куәлігінің деректері, заңды тұлғаның толық атауы, салық төлеушінің тіркеу нөмірі қажет болған жағдайда жеке идентификациялық нөмірі/бизнес идентификациялық нөмірі. Басқа адамның мүддесін білдіретін адамдар үшін сенімхаттың көшірмесі.
      17. Сауда-саттыққа қатысу үшін кепілақы мүліктің бастапқы құнының бес пайызы мөлшерінде белгіленеді.
      18. Кепілақыны қатысушының атынан сенімхатпен немесе шартпен уәкілеттік берілген кез келген жеке немесе заңды тұлға салуы мүмкін.
      19. Сауда-саттықты жеңіп алған тұлғаның кепілпұлы сатып алу бағасының шотына есепке алынады. Қалған қатысушылардың енгізген кепілақылары қайтарылуға жатады.
      20. Сатып алушы он күн мерзімінде мүліктің бүкіл сатып алу құнын енгізбеген жағдайда, немесе сауда-саттыққа қатыса алмағандығы белгілі болған жағдайда кепілақы оған қайтарылмайды және ол мемлекет кірісіне түседі.
      21. Сауда-саттыққа қатысушылар:
      1) сауда-саттыққа өздері немесе өз өкілдері арқылы қатысады;
      2) мүлік жөніндегі қосымша мәліметтерді тегін алады;
      3) сауда-саттықта сатылатын мүлікті алдын ала қарай алады;
      4) олардың құқықтары бұзылған кезде сотқа жүгінеді;
      5) өзінің өтінімін кері қайтарып алады.
      22. Осы Ереженің 16-тармағында көрсетілген құжаттарды тапсырғаннан кейін қатысушыларға мынадай мәліметтер қамтылатын билеттер беріледі:
      1) қатысушы сауда-саттыққа қатысатын нөмір;
      2) сатып алушы сол бойынша қатысатын аукцион затының атауы.
      23. Сауда-саттық өтетін күні қатысушының билеті аукциондық нөмірге ауыстырылады. Сауда-саттық процесінде аукциондық нөмірді басқа тұлғаның пайдалануына жол берілмейді.

4. Сауда-саттықты өткізу тәртібі

      24. Сауда-саттықты мамандандырылған ұйымның басшысы осыған уәкілеттік берген адам (аукционшы) өткізеді. Жеке сот орындаушысы сауда-саттықты дербес өткізеді. Ұйымдастырушы өткізетін сауда-саттыққа мемлекеттік сот орындаушысы қатысады.
      25. Сауда-саттық өтетін уақыт пен орын туралы атқарушылық іс жүргізу тараптары хабардар етіледі. Атқарушылық іс жүргізу тараптарының болмауы сауда-саттықты өткізуге кедергі болмайды.
      26. Сауда-саттықты бастау алдында оны өткізудің ережесі хабарланады.
      27. Егер кемінде екі сатып алушы (бір лот бойынша) қатысса, сауда-саттық өткізіле алады.
      28. Сауда-саттыққа барлық қатысушылар (бір лот бойынша) бір қатарға немесе бір-біріне тікелей көрінетіндей етіп отырғызылады.
      29. Сауда-саттық сатылатын затты, оның қысқаша сипаттамасын, сауда-саттық өткізу әдісін, бастапқы (алғашқы) бағасын, бағаның өзгеру қадамын хабарлаудан басталады.
      30. Аукционшы бағаны әрбір хабарлағаннан кейін (қадамның артуын немесе төмендеуін ескере отырып) қатысушылар аукциондық нөмірлерін көтеріп, хабарланған баға бойынша лотты сатып алуға өзінің ниетін растайды.
      31. Бірінші сауда-саттықта (ағылшындық әдіс бойынша) аукционшы неғұрлым жоғары баға ұсынған бір қатысушы қалған сәтке дейін хабарланған қадаммен бағаны арттырады, ол ұйымдастырушыға аукциондық нөмірін көрсетеді.
      32. Сауда-саттық барысы хаттамаланады. Хаттаманың бір көшірмесі сатып алушыға сатып алынған мүліктің құнын төлегеннен кейін беріледі, қалғаны атқару құжатында сот орындаушысының өндірісінде қалады.
      33. Сатып алушы сауда-саттық өткізілген сәттен бастап он жұмыс күні ішінде Сот әкімшісінің бақылаудағы қолма-қол ақша шотына немесе сауда-саттықты өткізген жеке сот орындаушысының ағымдағы шотына мүліктің сатып алу сомасын енгізеді.
      34. Сатып алушы сатып алынған мүлік үшін барлық сатып алу сомасын енгізгеннен кейін сот орындаушысы болып өткен сауда-саттық туралы хаттама және мүліктен ауыртпалықты (тыйым салуды) алу туралы қаулы құрылады.
      Осымен бір уақытта сот орындаушысының, сатып алушының және борышкердің қатысуымен мүлікті сатып алушыға мүлікті қабылдап алу-тапсыру актісі жасалады. Борышкердің болмауы мүлікті сатып алушыға беруге кедергі болып табылмайды.
      Сонымен бірге, сауда-саттықта мүлікті сатып алушымен сатып алу-сату шарты жасалады. Аталған шарт сатып алушының алған мүлкіне оның меншік құқықтарын (меншік құқықтарының ауысуын) мемлекеттік органдарда тіркеу үшін негіз болып табылады.
      35. Мүлікті сатып алушы он жұмыс күн ішінде сатып алу бағасын енгізбеген жағдайында, аукционды ұйымдастырушы немесе жеке сот орындаушысы аукционның екінші қатысушысы үш жұмыс күн ішінде мүлікті өзінің аукционда жариялаған бағасы бойынша сатып алуға арыз беру мүмкіндігі туралы хабарлайды.
      36. Егер жеңімпаз сауда-саттықтың хаттамасына қол қоюдан бас тартса, онда осы лот бойынша сауда-саттық оның қатысуынсыз қалған қатысушылармен қайта жаңғыртылады.
      Егер қатысушы біреу ғана болса, онда мүлік оған ол сауда-саттықта ұсынған соңғы неғұрлым жоғары бағамен ұсынылады.
      37. Сауда-саттық мынадай жағдайда өтпеді деп жарияланады:
      1) егер сауда-саттыққа екіден кем сатып алушы келсе;
      2) егер келген сатып алушылардың ешқайсысы мүліктің бастапқы бағасына үстеме жасамаса;
      3) егер сатып алушы мүліктің толық сатып алу құнын он күн ішінде енгізбесе, ал аукционның ең жоғары сатып алу бағасын ұсынған екінші қатысушысы өзінің мүлікті сатып алу мүмкіндігін пайдаланбаса;
      4) аукционның екінші қатысушысы осы Заңның 81-бабының 7-тармағында көзделген жағдайларда өзі жариялаған сатып алу бағасын он күндік мерзімде енгізбесе.
      38. Сот орындаушысы сауда-саттықты өтпеді деп тану туралы тиісті қаулы шығарады.
      39. Егер сауда-саттық өтпесе, осы Ереженің 20-тармағында көзделген жағдайларды қоспағанда, кепілпұл оны салған адамдарға қайтарылады.
      40. Осы Ереженің 6-тармағында көзделген жағдайларды қоспағанда, алғашқы сауда-саттық өтпеді деп жарияланған жағдайда өндіріп алушыға бастапқы бағаның жиырма пайызына төмендетілген бағамен мүлікті өзіне қалдыру мүмкіншілігі беріледі. Бұл үшін өндіріп алушыға жазбаша нысанда ұсыныс беріледі, ол жазбаша бас тартқан жағдайда сот орындаушысы Заңда және Осы Ережеде белгіленген ережелерді сақтай отырып, қайталама сауда-саттық тағайындайды.
      Өндіріп алушының бес жұмыс күні ішінде жауап бермеуі мүлікті қабылдаудан бас тартуды білдіреді, бұл туралы оған көрсетілген мерзімі біткен кезде жазбаша түсіндіріледі.
      41. Мүліктің бастапқы бағасы қайталама сауда-саттық өткізген кезде алғашқы сауда-саттық өткізген кездегі бастапқы бағаға, яғни мүліктің бастапқы бағасына тең болады. Бұл ретте қайталама сауда-саттық үшін белгіленген баға қатысушылардың біреуі мүлікті жарияланған бағамен сатып алуға келіскен сәтке дейін жарияланған қадаммен төмендейді, ол сауда-саттыққа қойылған мүліктің бастапқы бағасының елу пайызынан төмен болмауы тиіс.
      42. Мүлікті сатып алуға келіскен қайталама сауда-саттыққа қатысушы ұйымдастырушыға қатысушының аукциондық нөмірін көрсетеді және сауда-саттық хаттамасына қол қояды.
      43. Қайталама сауда-саттық өтпеді деп жарияланған жағдайда өндіріп алушыға жазбаша нысанда соңғы жарияланған бағамен борышкердің мүлкін өзіне қалдыру ұсынылады. Сот орындаушысы қайталама сауда-саттықты өтпеді деп тану туралы тиісті қаулы шығарады.
      44. Өндіріп алушы борышкердің мүлкін соңғы жарияланған бағамен өзіне қалдырудан жазбаша бас тартқан жағдайда осы мүліктен тыйым салу алып тасталмайды. Бұл ретте мамандандырылған ұйымдағы немесе жеке сот орындаушысында мүлік борышкерге иеліктен шығару құқығынсыз қайтарылуы мүмкін.
      45. Борышкердің тыйым салынған мүлкін сатудан алынған және өндіріп алушыларға беруге жататын қаражат Сот әкімшісінің бақылаудағы қолма-қол ақша шотына немесе сауда-саттықты өткізген жеке сот орындаушысының ағымдағы шотына есепке алуға жатады.
      46. Ұйымның және тұлғалардың тыйым салынған мүлікті бағалау, тасымалдау, сақтау және сату жөніндегі көрсетілген қызметтері Заңға сәйкес өтеуге жатады.
      47. Ұйымдастырушы сауда-саттық өткізілген сәттен бастап үш жұмыс күні ішінде мемлекеттік сот орындаушысы мен Сот әкімшісіне ақы төлеу шотын және ұйымдастырушының қызметтері құнын орындау жөніндегі шығыстарға қосу үшін растайтын құжаттарды ұсынады.
      48. Мемлекеттік сот орындаушысы Сот әкімшісінің бақылаудағы қолма-қол ақша шотына өндіріп алынған сома (борышкердің, мүлікті сатып алушының қаражаты) түскен сәттен бастап, жеті жұмыс күннен аспайтын мерзімде Заңның талаптарын сақтай отырып, ұйымдастырушының қызметтері үшін сомаларды аудару туралы қаулы шығарады.
      49. Орындау жөніндегі шығыстар олар бойынша өтелмей қалған атқарушылық іс жүргізу тоқтатылған (аяқталған) барлық жағдайларда сот орындаушысы бұл туралы осы шығыстарды шеккен адамдарға бес жұмыс күн бұрын хабарлайды.
      50. Сауда-саттықты ұйымдастырушының қызметтері құны шартта айтылады және ұйымдастырушы ұсынған және уәкілетті орган келіскен бекітілген тарифтерді ескере отырып белгіленеді. Жеке сот орындаушысының сауда-саттықты ұйымдастыру және өткізу жөніндегі шығыстары орындау жөніндегі шығыстарға жатады.

Об утверждении Правил реализации арестованного имущества при исполнении исполнительных документов

Приказ Председателя Комитета по судебному администрированию при Верховном суде Републики Казахстан от 26 апреля 2010 года № 01-01-31/149. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 25 мая 2010 года № 6257. Утратил силу приказом и.о. Министра юстиции Республики Казахстан от 3 ноября 2010 года № 308.

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра юстиции РК от 03.11.2010 № 308 (вводится в действие по истечении 10 календарных дней после дня его первого официального опубликования).

 
      Примечание РЦПИ!
      Порядок введения в действие приказа см. п. 4.

      В соответствии с пунктом 5 статьи 74 Закона Республики Казахстан от 2 апреля 2010 года "Об исполнительном производстве и статусе судебных исполнителей" и подпунктом 7) пункта 17 Положения о Комитете по судебному администрированию при Верховном Суде Республики Казахстан, утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 12 октября 2000 года № 471, ПРИКАЗЫВАЮ: см.U101039
      1. Утвердить прилагаемые Правила реализации арестованного имущества при исполнении исполнительных документов.
      2. Департаменту по организации исполнительного производства и Управлению правового обеспечения и международно-правовых связей обеспечить в установленном порядке регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Председателя курирующего вопросы исполнения судебных актов.
      4. Настоящий приказ вводится в действие с 25 октября 2010 года и подлежит официальному опубликованию.

                                                 Г. Ким

Утверждены             
приказом Председателя       
Комитета по судебному       
администрированию         
при Верховном Суде        
Республики Казахстан       
от 26 апреля 2010 года № 01-01-31/149

Правила
реализации арестованного имущества
при исполнении исполнительных документов

1. Общие положения

      1. Правила реализации арестованного имущества при исполнении исполнительных документов (далее - Правила) устанавливают порядок реализации арестованного имущества.
      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      аукцион - публичные конкурсные торги в заранее определенном месте и времени по продаже арестованного имущества;
      английский метод торгов - метод торгов, при котором стартовая цена повышается с заранее объявленным шагом до момента, когда остается один участник, предложивший наиболее высокую цену;
      аффилированное лицо юридического лица - любое физическое или юридическое лицо, за исключением государственных органов, осуществляющих контрольные и надзорные функции в рамках предоставленных им полномочий, имеющее возможность определять решения и (или) оказывать влияние на принимаемые данным юридическим лицом решения, в том числе в силу сделки, совершенной в письменной форме;
      голландский метод торгов - метод торгов, при котором стартовая цена понижается с объявленным шагом до момента, когда один из участников согласится купить предмет торга по объявленной цене;
      задаток - денежная сумма, в качестве гарантийного взноса, вносимая на контрольный счет наличности Администратора судов либо на текущий счет частного судебного исполнителя лицами, желающими принять участие в торгах по продаже арестованного имущества должников;
      минимальная цена лота - цена, ниже которой лот не может быть продан;
      надлежащее уведомление - уведомление письменно под личную роспись должника или его представителя, или заказным письмом с уведомлением, или факсимильной связью;
      организатор - специализированная торговая организация, осуществляющая деятельность по проведению торгов, с которой Администратор судов заключил договор на его проведение либо частный судебный исполнитель;
      победитель - лицо, выигравшее торги, то есть участник, предложивший наиболее высокую цену за предмет торга (на торгах по английскому методу), либо первым предложивший купить имущество по стоимости объявленной аукционистом (на торгах по голландскому методу), подписавший протокол о проведенных торгах;
      покупатель - лицо, заключившее с продавцом договор купли-продажи и внесшее покупную стоимость имущества;
      продавец - орган исполнительного производства (Администратор судов), частный судебный исполнитель;
      предмет аукциона (торга) - выставляемое на торги любое движимое и недвижимое имущество должников, арестованное судебным исполнителем в рамках исполнительного производства;
      лот - комплекс предметов (или один предмет) в качестве единого неделимого предмета аукциона;
      покупная стоимость имущества - сумма, за которую согласно протокола торгов, победитель изъявил желание приобрести имущество;
      стартовая цена - стоимость лота, с которой начинаются торги;
      участник - физическое или юридическое лицо, изъявившее желание участвовать на торгах и выполнившее условия, предусмотренные пунктом 16 настоящих Правил;
      шаг изменения цены - размер повышения или понижения цены реализуемого имущества.
      3. В соответствии с требованиями Закона Республики Казахстан "Об исполнительном производстве и статусе судебных исполнителей" (далее - Закон) реализация арестованного имущества, кроме имущества, изъятого по закону из оборота, независимо от оснований ареста и видов имущества производится судебным исполнителем через торговые организации на комиссионных началах, а также на торгах в форме аукциона. Торги в форме аукциона проводятся частным судебным исполнителем самостоятельно, а государственным судебным исполнителем - через специализированную торговую организацию.

2. Подготовка к проведению торгов

      4. Решение о выставлении арестованного имущества должников на торги принимает судебный исполнитель, о чем выносит соответствующее постановление.
      5. Арестованное имущество не выставляется на торги без надлежащего уведомления или ознакомления должника о произведенной оценке арестованного имущества и предоставления ему десятидневного срока для обжалования.
      6. По исполнительным производствам, по которым в качестве взыскателей выступают двое и более взыскателей, арестованное имущество выставляется на торги для последующего удовлетворения требований всех взыскателей путем распределения денежных средств, вырученных от реализации имущества пропорционально причитающейся каждому взыскателю сумме. По данным исполнительным производствам на всех стадиях реализации предложение взыскателям о принятии имущества в натуре не производится.
      7. Выставление имущества на торги государственным судебным исполнителем производится путем направления организатору заявки на проведение торгов арестованного имущества с приложением копии исполнительного документа, постановления о выставлении имущества на реализацию, документов подтверждающих ознакомление должника с оценкой имущества.
      8. Подготовка к проведению торгов включает следующие вопросы:
      1) определение перечня арестованного имущества, выставляемого на торги (один предмет или лот);
      2) определение метода проведения торгов;
      3) определение стартовой стоимости каждого предмета аукциона;
      4) установление даты и места проведения торгов;
      5) подготовка текста объявления в средствах массовой информации о предстоящих торгах;
      6) извещение залогодержателя о времени и месте продажи с торгов заложенного имущества.
      9. Стартовая цена при выставлении арестованного имущества на торги по английскому методу равна оценочной стоимости, указанной в протоколе описи либо оценке произведенной специалистом - оценщиком.
      10. Объявление о предстоящих торгах публикуется на государственном и русском языках в периодических печатных изданиях, распространяемых на территории соответствующей административно-территориальной единицы, публикующих официальные сообщения, не позднее, чем за десять дней до даты проведения торгов. Стороны исполнительного производства могут за свой счет опубликовать объявление о проведении аукциона в других средствах массовой информации, предварительно согласовав с судебным исполнителем содержание объявления.
      11. Объявление о проведении торгов содержит следующие сведения:
      1) заголовок о проведении торгов;
      2) наименование предмета аукциона и его характеристики (краткое описание);
      3) стартовую стоимость предмета аукциона;
      4) дату, время и место проведения торгов;
      5) метод проведения торгов;
      6) размер задатка для участия в торгах и реквизиты текущего контрольного счета наличности Администратора судов, или текущего счета частного судебного исполнителя на который должен быть перечислен задаток;
      7) адрес, время и сроки приема заявок на участие в торгах;
      8) дату, время и порядок ознакомления с предметом аукциона;
      9) телефоны и адреса для справок;
      10) номер телефона доверия уполномоченного органа.
      12. Заявки на участие в торгах принимаются организатором. По торгам проводимым частным судебным исполнителем заявки принимает сам частный судебный исполнитель или уполномоченный им работник.
      13. После публикации объявления о предстоящих торгах организатор, а также частный судебный исполнитель обеспечивают в рамках рабочего времени принятие заявок от потенциальных покупателей.

3. Условия участия в торгах и регистрация участников

      14. В качестве покупателей в торгах не принимают участие судебные исполнители и судьи, вынесшие решение по данному исполнительному производству, оценщик, оценивший арестованное имущество, а также их близкие родственники, супруг (супруга), должник и лица, участвовавшие при описи и аресте имущества.
      15. К участию в торгах по одному и тому же лоту не допускаются лица, состоящие в близких родственных отношениях друг с другом, а также юридические лица вместе с их аффилированными лицами. Организатором перед началом торгов у всех участников отбирается подписка об отсутствии таких связей.
      16. Лица, желающие принять участие в торгах, для регистрации в качестве участника представляют:
      1) заявку на участие в торгах;
      2) подписку о том, что не имеется препятствий к их участию в торгах;
      3) документ, удостоверяющий личность участника и документ, удостоверяющий полномочия представителя юридического лица;
      4) платежный документ, подтверждающий внесение задатка;
      5) юридические лица Республики Казахстан представляют свидетельство о государственной регистрации юридического лица.
      В заявке на участие в торгах отражаются полные данные участника торгов: фамилия, имя, отчество, данные документа, удостоверяющего личность, полное наименование юридического лица, регистрационный номер налогоплательщика (при наличии индивидуальный идентификационный номер/бизнес идентификационный номер).
      17. Задаток для участия в торгах устанавливается в размере пяти процентов от стартовой стоимости имущества.
      18. Задаток может быть внесен от имени участника любым физическим или юридическим лицом, уполномоченным доверенностью или договором.
      19. Задаток лица, выигравшего торги, зачисляется в счет покупной цены. Задаток, внесенный остальными участниками торгов, подлежит возвращению.
      20. В случае если покупатель в десятидневный срок не внес полную покупную стоимость имущества либо в случае, если будет установлено, что он не мог участвовать в торгах, задаток ему не возвращается и поступает в доход государства.
      21. Участники торгов:
      1) участвуют в торгах лично или через своих представителей;
      2) бесплатно получают дополнительные сведения по имуществу;
      3) могут предварительно осматривать реализуемое на торгах имущество;
      4) обращаются в суд при нарушении их прав;
      5) могут отозвать свою заявку.
      22. После сдачи документов, указанных в пункте 16 настоящих Правил, участникам выдаются билеты, в которых содержатся следующие сведения:
      1) номер, под которым участвует покупатель в торгах;
      2) наименование предмета аукциона, по которому участвует покупатель.
      23. Билет участника, в день проведения торгов обменивается на аукционный номер. Использование аукционного номера другим лицом в процессе торгов не допускается.

4. Порядок проведения торгов

      24. Торги проводит лицо, специально уполномоченное на это руководителем специализированной организации (аукционист). Частный судебный исполнитель проводит торги самостоятельно.
      На торгах, проводимых организатором, присутствует государственный судебный исполнитель.
      25. О времени и месте проведения торгов извещаются стороны исполнительного производства. Отсутствие сторон исполнительного производства не препятствует проведению торгов.
      26. Перед началом торгов объявляются правила его проведения.
      27. Торги могут состояться, если в нем участвуют не менее двух покупателей (по одному лоту).
      28. Все участники торгов (по одному лоту) садятся в один ряд или в прямой видимости друг от друга.
      29. Торги начинаются с объявления предмета продажи, краткой его характеристики, метода проведения торгов, начальной (стартовой) цены, шага изменения цены.
      30. После каждого объявления цены (с учетом повышения или понижения шага) участники поднятием аукционного номера подтверждают свое намерение приобретения лота по объявленной цене.
      31. На первых торгах (по английскому методу) цена повышается с объявленным шагом, до момента, когда останется один участник, предложивший наиболее высокую цену, который предъявляет аукционный номер участника.
      32. Ход торгов протоколируется. Один экземпляр протокола вручается покупателю после оплаты им стоимости покупаемого имущества, другой экземпляр протокола остается у судебного исполнителя, в производстве которого находится исполнительный документ.
      33. Покупатель в течение десяти рабочих дней с момента проведения торга вносит на контрольный счет наличности Администратора судов или на текущий счет проводившего торги частного судебного исполнителя покупную стоимость имущества.
      34. После внесения покупателем всей покупной стоимости за приобретенное имущество судебным исполнителем составляется протокол о состоявшихся торгах и выносится постановление о снятии с имущества обременения (ареста). Одновременно с этим составляется акт приема-передачи имущества покупателю, с участием судебного исполнителя, покупателя и должника. Отсутствие должника не является препятствием для передачи имущества покупателю.
      Вместе с тем, заключается договор купли-продажи с покупателем имущества на торгах. Указанный договор является основанием для регистрации покупателем права собственности (перехода права собственности) на полученное им имущество в государственных органах.
      35. В случае, если покупатель имущества не внес покупную стоимость в течение десяти рабочих дней, второй участник аукциона в течение трех рабочих дней извещается организатором аукциона или частным судебным исполнителем о возможности подать заявление о приобретении им имущества по объявленной им на торгах цене.
      36. В случае, если победитель отказывается подписать протокол торгов, то торги по данному лоту возобновляются без его участия, с остальными участниками.
      В случае, если участник только один, то имущество предлагается ему по последней наивысшей предложенной им на торгах цене.
      37. Торги объявляются несостоявшимися в случаях:
      1) если на торги явилось менее двух покупателей;
      2) если из явившихся покупателей никто не сделает надбавки к первоначальной оценке имущества;
      3) если покупатель в десятидневный срок не внес полную покупную стоимость имущества, а второй участник торга, предложивший наибольшую покупную цену, не использовал возможность приобретения имущества;
      4) второй участник торга в случаях, предусмотренных пунктом 7 статьи 81 Закона, не внес объявленную им покупную цену в десятидневный срок.
      38. О признании торгов несостоявшимися судебный исполнитель выносит соответствующее постановление.
      39. Если торги не состоялись, задаток возвращается лицам, его внесшим, за исключением случаев, предусмотренных пунктом 20 настоящих Правил.
      40. За исключением случаев предусмотренных пунктом 6 настоящих Правил, при объявлении первых торгов несостоявшимися взыскатель может оставить имущество за собой по цене, сниженной на двадцать процентов от первоначальной оценки. Для этого взыскателю в письменной форме дается предложение, в случае его письменного отказа, судебный исполнитель с соблюдением положений, установленных Законом и настоящими Правилами назначает повторные торги.
      Не предоставление взыскателем ответа в течение пяти рабочих дней означает отказ от принятия имущества, о чем по истечении указанного срока ему должно быть письменно разъяснено.
      41. Стартовая цена имущества при проведении повторных торгов равна стартовой цене при проведении первых торгов, то есть первоначальной оценке имущества. При этом цена, установленная для повторных торгов, понижается с объявленным шагом до момента, когда один из участников согласится купить имущество по объявленной цене, которая не должна быть ниже пятидесяти процентов первоначальной оценки стоимости имущества, выставленного на торги.
      42. Участник повторных торгов, согласившийся купить имущество, предъявляет организатору аукционный номер участника и подписывает протокол торгов.
      43. В случае объявления несостоявшимися повторных торгов взыскателю в письменной форме предлагается оставить имущество должника за собой по последней объявленной цене. О признании повторных торгов несостоявшимися судебный исполнитель выносит соответствующее постановление.
      44. В случае письменного отказа взыскателя от оставления за собой имущества должника по последней объявленной цене, арест с этого имущества не снимается. При этом имущество, находящееся в специализированной организации либо у частного судебного исполнителя может быть возвращено должнику без права отчуждения.
      45. Средства, вырученные от реализации арестованного имущества должника и подлежащие передаче взыскателям, подлежат зачислению на контрольный счет наличности Администратора судов или на текущий счет частного судебного исполнителя, проводившего торги.
      46. Услуги организации и лиц по оценке, транспортировке, хранению и реализации арестованного имущества подлежат возмещению в соответствии с Законом.
      47. Организатор в течение трех рабочих дней с момента проведения торга предоставляет государственному судебному исполнителю и Администратору судов счет к оплате и подтверждающие документы для включения стоимости услуг организатора к расходам по исполнению.
      48. Государственный судебный исполнитель в срок не более семи рабочих дней с момента поступления взысканной суммы (средств должника, покупателя имущества) на контрольный счет наличности Администратора судов, выносит постановление о перечислении сумм за услуги организатора, с соблюдением требований Закона.
      49. Во всех случаях прекращения (окончания) исполнительного производства по которому остались не возмещенными расходы по исполнению, судебный исполнитель в течение пяти рабочих дней извещает об этом лиц понесших эти расходы.
      50. Стоимость услуг организатора торгов, оговаривается в договоре и устанавливается исходя из тарифов, представленных организатором и согласованных с уполномоченным органом. Расходы частного судебного исполнителя по организации и проведению торгов относятся к расходам по исполнению.