Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Басқармасының "Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының активтерін сыртқы басқарушыларды таңдау ережесін бекіту туралы" 2006 жылғы 25 шілдедегі № 66 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық Банк Басқармасының 2011 жылғы 29 сәуірдегі № 46 Қаулысы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2011 жылғы 13 маусымда № 7010 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 30 мамырдағы № 126 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 30.05.2016 № 126 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      «Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі туралы» 1995 жылғы 30 наурыздағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес және Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының активтерін сыртқы басқарушыларды таңдау тәртібін жетілдіру мақсатында Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің Басқармасы ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Басқармасының «Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының активтерін сыртқы басқарушыларды таңдау ережесін бекіту туралы» 2006 жылғы 25 шілдедегі№ 66 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4360 тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының активтерін сыртқы басқарушыларды таңдау ережесінде:
      мынадай мазмұндағы 4-1-тармақпен толықтырылсын:
      «4-1. Бас ұйым - еншілес ұйымдар акцияларының бақылау пакетіне ие компания.»;
      15-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «15. Активтерді сыртқы немесе сыртқы транзиттік басқаруға беру қажеттілігі туралы шешімді уәкілетті бөлімшенің ұсынысы бойынша не Төрағаның немесе Төрағаның уәкілетті бөлімшеге жетекшілік жасайтын Орынбасарының тапсырмасына сәйкес Өкілетті өкіл немесе Төраға немесе Төрағаның уәкілетті бөлімшеге жетекшілік ететін Орынбасары қабылдайды.»;
      16-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «16. Уәкілетті бөлімше Ұлттық Банктің халықаралық Интернет желісіндегі интернет-ресурсында сыртқы басқарушыны таңдау бойынша алда болатын тендер туралы ақпарат жариялайды, әлеуетті сыртқы басқарушылардың тізімін жасайды, осы ақпаратты әлеуетті сыртқы басқарушыларға жібереді. Алда болатын тендер туралы ақпаратта мыналар болады:»;
      18-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «18. Әлеуетті сыртқы басқарушылар осы Ережеге 1-қосымшаға сәйкес сұратылатын ақпаратқа жауаптарды электрондық түрде және/немесе қағазға басып ұсынады.»;
      19-1-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «19-1. Бір сыртқы басқарушыға берілетін активтердің көлемі 300 (үш жүз) миллион АҚШ доллары баламасынан асатын мандаттар үшін міндетті критерийлер:»;
      19-2-тармақта:
      бірінші абзац мынадай редакцияда жазылсын:
      «19-2. Бір сыртқы басқарушыға берілетін активтердің көлемі 300 (үш жүз) миллион АҚШ доллары баламасынан аспайтын мамандандырылған мандаттар үшін міндетті критерийлер:»;
      2) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
      «2) басқарудағы активтердің мөлшері: клиенттердің басқарудағы жиынтық активтерінің мөлшері кемінде 1 (бір) миллиард АҚШ доллары болуы тиіс балама құралдар мандаттары бойынша сыртқы басқарушыларды қоспағанда, сыртқы басқарушының басқаруында клиенттердің кемінде 3 (үш) миллиард АҚШ долларына балама жиынтық активтері болуы тиіс;»;
      22-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «22. Уәкілетті бөлімше дайындаған, сыртқы басқару жөніндегі ұсыныстарды салыстырмалы талдаудан және сыртқы басқарушыны таңдау жөніндегі ұсынымдардан тұратын қорытынды қарау нәтижесі бойынша сыртқы басқарушылардың неғұрлым тиімді ұсыныстарын (қысқа тізім - short list) бекітетін Өкілетті өкілдің қарауына беріледі. Уәкілетті бөлімше қысқа тізімдегі әлеуетті сыртқы басқарушылармен ұсыныстардың талаптарын жақсарту мақсатында келіссөздер жүргізеді.»;
      мынадай мазмұндағы 23-1-тармақпен толықтырылсын:
      «23-1. Әрбір сыртқы басқарушы Ұлттық Банк Басқармасының шешімімен не Өкілетті өкілдің Ұлттық Банк пен тиісті сыртқы басқарушы арасында активтерді сыртқы басқаруға беру туралы келісім жасауды көздейтін шешімімен бекітіледі.»;
      24-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «24. Ұлттық Банк Басқармасы не Өкілетті өкіл сыртқы басқарушыны бекіткеннен кейін уәкілетті бөлімше тендердің әрбір қатысушысына тендердің қорытындысы туралы хабарлама ұсынады.»;
      мынадай мазмұндағы 24-1-тармақпен толықтырылсын:
      «24-1. Сыртқы транзиттік басқарушыны таңдау тендер өткізілместен жүзеге асырылады. Сыртқы транзиттік басқарушыны Өкілетті өкіл бекітеді.»;
      26-тармақта:
      бірінші бөлікте:
      8) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
      «8) сыртқы басқарушы тарапынан болған ұқыпсыз қарау, міндеттемелерді қасақана орындамау немесе алаяқтық салдарынан Қорға келтірілуі мүмкін шығындар үшін жауапкершілік туралы;»;
      11) тармақшаның оныншы абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «мандаттың активтік түрі үшін әртүрлі факторлардың портфельдің кірістілігіне (performance attribution report) әрбір тоқсанның және жылдың соңына кезеңділікпен салымы;»;
      14) және 15) тармақшалар алып тасталсын;
      екінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «Сыртқы басқарушының ұсынысын қараудың міндетті талабы оның осы тармақтың талаптарын сыртқы басқару бойынша келісімге қосу жөніндегі растауы болып табылады.»;
      29-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «29. Активтерді сыртқы басқаруға беру кезінде активтерді бір түрден басқасына аудару бойынша өтпелі кезең (transition period) ескерілуі мүмкін. Өтпелі кезеңнің ұзақтығы 15 (он бес) жұмыс күнінен аспауы тиіс.»;
      мынадай мазмұндағы 37-тармақпен толықтырылсын:
      «37. Сыртқы басқарушымен келісім:
      1) сыртқы басқарушы сыртқы басқарудағы портфельді басқару бойынша эталондық портфельмен салыстырғанда үстеме кірістілікке қол жеткізбеген жағдайда;
      2) келісім талаптары бұзылған жағдайда;
      3) Қордың инвестициялау стратегиясы өзгерген жағдайда;
      4) Өкілетті өкілдің, Ұлттық Банк Басқармасының, Төрағасының немесе Төрағаның уәкілетті бөлімшеге жетекшілік ететін Орынбасарының шешімі бойынша бұзылады.»;
      1-қосымшада:
      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «5. Инвестициялық үдерістің, портфельді басқару әдістерінің, нарықты зерттеудің толық сипаты, қаржылық ақпараттың пайдаланылатын көздері немесе қаржы құралдарын бағалаудың модельдері.»;
      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «7. Тәуекелдерді бақылау және басқару бойынша мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз етудің болуы.»;
      9-тармақ алып тасталсын;
      10-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «10. Бухгалтерлік және талдау есептіліктерінде қолданылатын кірістілікті, тәуекелді есептеу үшін пайдаланылатын бағдарламалық қамтамасыз етудің сипаты.»;
      15-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «15. Клиенттер үшін ұсынылатын тренингтің талаптары.»;
      16-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «16. Басқару үшін комиссияның болжамды деңгейі туралы ақпарат.»;
      18-тармақ алып тасталсын;
      2-қосымша осы қаулының 1-қосымшасына сәйкес редакцияда жазылсын;
      3-қосымшада:
      3-тармақ алып тасталсын;
      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «4. Бас ұйымның және/немесе сыртқы басқарушының кредиттік рейтингісін бағалау кезінде мынадай көрсеткіштер жүйесі пайдаланылады:

Кредиттік рейтинг (S&P)

Көрсеткіш

AAA

1

АА+

0,8

АА

0,7

АА-

0,6

А+

0,5

A

0,4

А-

0,3

ВВВ+

0,2

ВВВ

0,1

ВВВ төмен

0

                                           »;
      5-тармақ алып тасталсын;
      4-қосымша осы қаулының 2-қосымшасына сәйкес редакцияда жазылсын.
      2. Осы қаулы Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күннен бастап он төрт күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Ұлттық Банк
      Төрағасы                                          Г. Марченко

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасы
      Қаржы министрлігі
      Министр ____ Б.Жәмішев
      2011 жылғы 23 мамыр

Қазақстан Республикасының 
Ұлттық Банкі Басқармасының
2011 жылғы 29 сәуірдегі  
№ 46 қаулысына     
1-қосымша        

«Қазақстан Республикасы  
Ұлттық қорының активтерін 
сыртқы басқарушыларды таңдау
ережесіне        
2-қосымша        

Сыртқы басқарушылардың ұсыныстарын салыстырмалы талдау үшін бағалау критерийлері


Критерий

Критерийдің маңыздылығы (пайызбен)

1.

Портфельді басқарудың тарихи нәтижелері

35

осы мандаттың түрі бойынша соңғы 5 (бес) жылдағы үстеме кірістіліктің орташа деңгейі

40

ақпараттық коэффициент

60

2.

Активтер

10

мандаттың осы түрі бойынша активтер көлемінің басқарудағы жалпы активтерге қатысты пайызы

65

институционалдық инвесторлардың активтері көлемінің басқарудағы жалпы активтерге қатысты пайызы

35

3.

Команда

15

портфельдік менеджерлер мен талдаушылардың орташа жұмыс тәжірибесі

50

кадрлар тұрақтамауының төмен болуы

50

4.

Кредиттік мәртебе

5

- егер бас ұйымның кепілдігі болған не келісімге бас ұйым қол қойған жағдайда, бас ұйымның кредиттік рейтингісі (S&P немесе Moody's), олай болмаған жағдайда компанияның кредиттік рейтингісі


5.

Басқару үшін комиссияның деңгейі

20

Базалық комиссияның деңгейі

90

Net new high basis since inception қағидатын қабылдау

10

6.

Сервис

10

Ұлттық Банктің мамандарын оқыту

70

күнделікті есептілік

30

7.

Тәуекелдерді бақылау және басқару бойынша мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз етудің болуы

2

8.

Сыртқы басқару жөніндегі келісім талаптары бұзылған жағдайда Ұлттық Банк алдындағы жауапкершілікті қабылдау

3

Қазақстан Республикасының 
Ұлттық Банкі Басқармасының
2011 жылғы 29 сәуірдегі 
№ 46 қаулысына     
2-қосымша       

«Қазақстан Республикасы  
Ұлттық қорының активтерін 
сыртқы басқарушыларды таңдау
ережесіне         
4-қосымша         

Сыртқы басқарушының жұмыс тиімділігін бағалау көрсеткіштері

      Сыртқы басқарушының жұмысын бағалау кезінде субъективтілікті болдырмау үшін сыртқы басқарушыларға сандық және сапалық көрсеткіштерге сәйкес бағалау және балл қою негізгі мақсат болып табылады.
      Сандық көрсеткіштер:
      Ақпараттық коэффициент (Information ration).    

Пайыздар

Ақпараттық коэффициент (Information ration)

>1

3 балл

0,5-1

2 балл

0-0,5

1 балл

0

0 балл

(-) 0,5-0

(-) 1 балл

(-) 1 - (-) 0,5

(-) 2 балл

<(-)1

(-) 3 балл

      Сапалық көрсеткіштер
      1) Қызметкерлерді жылжыту (Staff turnover);

Пайыздар

Қызметкерлерді жылжыту (Staff turnover)

>30

(-) 0,5 балл

5-30

(-) 0,25 балл

0-5

0 балл

      2) Операциялық тәуекел (Operational risk).
      Операциялық қате салдарынан инвестициялық шектеулерді бұзудың әрбір фактісі үшін бағадан 0,2 балл алынады;
      3) Іскерлік этиканы сақтау (compliance with a Code of Business Ethics). Сыртқы басқарушының іскерлік этиканы бұзуының әрбір фактісі үшін бағадан 0,5 балл алынады.».

О внесении изменений и дополнений в постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 25 июля 2006 года № 66 "Об утверждении Правил выбора внешних управляющих активами Национального фонда Республики Казахстан"

Постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 29 апреля 2011 года № 46. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 13 июня 2011 года № 7010. Утратило силу постановлением Правления Национального Банка Республики Казахстан от 30 мая 2016 года № 126

      Сноска. Утратило силу постановлением Правления Национального Банка РК от 30.05.2016 № 126 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 30 марта 1995 года "О Национальном Банке Республики Казахстан" и в целях совершенствования порядка выбора внешних управляющих активами Национального фонда Республики Казахстан Правление Национального Банка Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. В постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 25 июля 2006 года № 66 "Об утверждении Правил выбора внешних управляющих активами Национального фонда Республики Казахстан" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 4360) внести следующие изменения и дополнения:
      в Правилах выбора внешних управляющих активами Национального фонда Республики Казахстан, утвержденных указанным постановлением:
      дополнить пунктом 4-1 следующего содержания:
      "4-1. Головная организация - компания, владеющая контрольным пакетом акций дочерних организаций.";
      пункт 15 изложить в следующей редакции:
      "15. Решение о необходимости передачи активов во внешнее или внешнее транзитное управление принимается Полномочным представителем или Председателем или Заместителем Председателя, курирующим уполномоченное подразделение, по предложению уполномоченного подразделения, либо в соответствии с поручением Председателя или Заместителя Председателя, курирующего уполномоченное подразделение.";
      абзац первый пункта 16 изложить в следующей редакции:
      "16. Уполномоченное подразделение публикует на интернет-ресурсе Национального Банка в международной сети Интернет информацию о предстоящем проведении тендера по выбору внешнего управляющего, составляет список потенциальных внешних управляющих, рассылает эту информацию потенциальным внешним управляющим. Информация о предстоящем тендере содержит следующее:";
      пункт 18 изложить в следующей редакции:
      "18. Потенциальные внешние управляющие представляют ответы на информацию, запрашиваемую в соответствии с приложением 1 к настоящим Правилам, в электронном виде и/или на бумажном носителе.";
      абзац первый пункта 19-1 изложить в следующей редакции:
      "19-1. Обязательные критерии для мандатов, в которых объем передаваемых активов одному внешнему управляющему превышает эквивалент 300 (трехсот) миллионов долларов США:";
      в пункте 19-2:
      абзац первый изложить в следующей редакции:
      "19-2. Обязательные критерии для специализированных мандатов, в которых объем передаваемых активов одному внешнему управляющему не превышает эквивалент 300 (трехсот) миллионов долларов США:";
      подпункт 2) изложить в следующей редакции:
      "2) размер активов под управлением: внешний управляющий должен иметь под управлением совокупные активы клиентов не менее эквивалента 3 (трех) миллиардов долларов США, за исключением внешних управляющих по мандатам альтернативных инструментов, для которых размер совокупных активов клиентов под управлением должен быть не менее 1 (одного) миллиарда долларов США;";
      пункт 22 изложить в следующей редакции:
      "22. Подготовленное уполномоченным подразделением заключение, содержащее сравнительный анализ предложений по внешнему управлению и рекомендации по выбору внешнего управляющего, передается на рассмотрение Полномочному представителю, который по результатам рассмотрения утверждает наиболее выгодные предложения внешних управляющих (короткий список - short list). Уполномоченное подразделение проводит переговоры с потенциальными внешними управляющими из короткого списка для целей улучшения условий предложения.";
      дополнить пунктом 23-1 следующего содержания:
      "23-1. Каждый внешний управляющий утверждается решением Правления Национального Банка либо решением Полномочного представителя, предусматривающим заключение соглашения о передаче активов во внешнее управление между Национальным Банком и соответствующим внешним управляющим.";
      пункт 24 изложить в следующей редакции:
      "24. Уполномоченное подразделение после утверждения Правлением Национального Банка либо Полномочным представителем внешнего управляющего, представляет каждому участнику тендера уведомление об итоге тендера.";
      дополнить пунктом 24-1 следующего содержания:
      "24-1. Выбор внешнего транзитного управляющего осуществляется без проведения тендера. Внешний транзитный управляющий утверждается Полномочным представителем.";
      в пункте 26:
      в части первой:
      подпункт 8) изложить в следующей редакции:
      "8) об ответственности за возможные убытки, причиненные Фонду вследствие небрежности, преднамеренного невыполнения обязательств или мошенничества со стороны внешнего управляющего;";
      абзац десятый подпункта 11) изложить в следующей редакции:
      "вклад различных факторов в доходность портфеля (performance attribution report) для активного типа мандата с периодичностью на конец каждого квартала и года;";
      подпункты 14) и 15) исключить;
      часть вторую изложить в следующей редакции:
      "Обязательным условием рассмотрения предложения внешнего управляющего является его подтверждение по включению требований настоящего пункта в соглашение по внешнему управлению.";
      пункт 29 изложить в следующей редакции:
      "29. При передаче активов во внешнее управление может учитываться переходный период по переводу активов из одного вида в другой (transition period). Длительность переходного периода не должна превышать 15 (пятнадцать) рабочих дней.";
      дополнить пунктом 37 следующего содержания:
      "37. Расторжение соглашения с внешним управляющим производится:
      1) при недостижении внешним управляющим сверхдоходности по управлению портфелем во внешнем управлении по сравнению с эталонным портфелем;
      2) при нарушении условий соглашения;
      3) при изменении стратегии инвестирования Фонда;
      4) по решению Полномочного представителя, Правления, Председателя или Заместителя Председателя Национального Банка, курирующего уполномоченное подразделение.";
      в приложении 1:
      пункт 5 изложить в следующей редакции:
      "5. Подробное описание инвестиционного процесса, методов управления портфелем, исследования рынка, используемые источники финансовой информации или модели оценки финансовых инструментов.";
      пункт 7 изложить в следующей редакции:
      "7. Наличие специализированного программного обеспечения по контролю и управлению рисками.";
      пункт 9 исключить;
      пункт 10 изложить в следующей редакции:
      "10. Описание программного обеспечения, используемого для расчета доходности, риска, применяемых в бухгалтерской и аналитической отчетности.";
      пункт 15 изложить в следующей редакции:
      "15. Условия предоставляемого для клиентов тренинга.";
      пункт 16 изложить в следующей редакции:
      "16. Информация о предполагаемом уровне комиссии за управление.";
      пункт 18 исключить;
      приложение 2 изложить в редакции согласно приложению 1 к настоящему постановлению;
      в приложении 3:
      пункт 3 исключить;
      пункт 4 изложить в следующей редакции:
      "4. При оценке кредитного рейтинга головной организации и/или внешнего управляющего используется следующая система показателей:

Кредитный рейтинг

(S&P)

Показатель

AAA

1

AA+

0,8

AA

0,7

AA-

0,6

A+

0,5

A

0,4

A-

0,3

ВВВ+

0,2

ВВВ

0,1

Ниже ВВВ

0

                                                                  ";

      пункт 5 исключить;
      приложение 4 изложить в редакции согласно приложению 2 к настоящему постановлению.
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении четырнадцати календарных дней со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

      Председатель
      Национального Банка                        Г. Марченко

      "СОГЛАСОВАНО"
      Министерство финансов
      Республики Казахстан
      Министр Б. Жамишев
      23 мая 2011 года

Приложение 1
к постановлению Правления
Национального Банка Республики Казахстан
от 29 апреля 2011 года № 46

"Приложение 2
к Правилам выбора
внешних управляющих активами
Национального фонда Республики Казахстан

            Оценочные критерии для сравнительного анализа
                   предложений внешних управляющих


Критерий

Значимость
критерия
(в процентах)

1.

Исторические результаты управления портфелем

35

средний уровень сверхдоходности за последние 5
(пять) лет по данному типу мандата

40

информационный коэффициент

60

2.

Активы

10

процент объема активов по данному типу мандата к
общим активам под управлением

65

процент объема активов институциональных инвесторов
к общим активам под управлением

35

3.

Команда

15

средний опыт работы портфельных менеджеров и
аналитиков

50

низкая текучесть кадров

50

4.

Кредитный статус

5

- в случае, если есть гарантия головной организации,
либо соглашение подписывается с головной
организацией, то кредитный рейтинг головной
организации (S&P или Moody's), в противном случае
кредитный рейтинг компании



5.

Уровень комиссии за управление

20

Уровень базовой комиссии

90

Принятие принципа net new high basis since inception

10

6.

Сервис

10

обучение специалистов Национального Банка

70

ежедневная отчетность

30

7.

Наличие специализированного программного обеспечения
по контролю и управлению рисками

2

8.

Принятие ответственности перед Национальным Банком в
случае нарушения условий соглашения по внешнему
управлению

3

                                                                   ".

Приложение 2
к постановлению Правления
Национального Банка Республики Казахстан
от 29 апреля 2011 года № 46

"Приложение 4
к Правилам выбора
внешних управляющих активами
Национального фонда Республики Казахстан

Показатели
оценки эффективности работы внешнего управляющего

      Основной целью является оценка и выставление баллов внешним управляющим согласно количественным и качественным показателям во избежание субъективности при оценке работы внешнего управляющего.
      Количественные показатели:
      Информационный коэффициент (Information ration)

Проценты

Информационный
коэффициент
(Information ration)

>1

3 балла

0,5 - 1

2 балла

0 - 0,5

1 балла

0

0 балла

(-) 0,5 - 0

(-) 1 балла

(-) 1 - (-) 0,5

(-) 2 балла

<(-) 1

(-) 3 балла

      Качественные показатели:
      1) Передвижения персонала (Staff turnover);

Проценты

Передвижения персонала
(Staff turnover)

> 30

(-) 0,5 балла

5 - 30

(-) 0,25 балла

0 - 5

0 балла

      2) Операционный риск (Operational risk).
      За каждый факт нарушения инвестиционных ограничений вследствие операционной ошибки из оценки отнимается 0,2 балла;
      3) Соблюдение деловой этики (compliance with a Code of Business Ethics).
      За каждый факт нарушения внешним управляющим деловой этики из оценки отнимается 0,5 балла.".