Астық нарығын реттеу және мақтаның қауіпсіздігі мен сапасы бойынша жеке кәсіпкерлік саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдерін бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрiнің м.а. 2011 жылғы 19 мамырдағы № 18-03/277 және Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрiнің м.а. 2011 жылғы 16 маусымдағы № 169 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2011 жылы 14 шілдеде № 7067 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің м.а. 2015 жылғы 3 шілдедегі № 15-03/609 және Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 10 шілдедегі № 522 Бірлескен бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің м.а. 03.07.2015 № 15-03/609 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 10.07.2015 № 522 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Бірлескен бұйрығымен.

      «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 6 қаңтардағы Заңының 13-бабы 4-тармағына сәйкес, БҰЙЫРАМЫЗ:
      1. Мыналар:
      1) осы бұйрықтағы 1-қосымшаға сәйкес астық нарығын реттеу бойынша жеке кәсіпкерлік саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері;
      2) осы бұйрықтағы 2-қосымшаға сәйкес мақтаның қауіпсіздігі мен сапасы бойынша жеке кәсіпкерлік саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлігі Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитеті:
      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркеудi;
      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде тiркеуден өткен соң ресми жариялауды;
      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлiгiнiң ресми интернет–ресурсына жариялауды қамтамасыз етсiн.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы Вице-министрі С.С. Хасеновқа жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының        Қазақстан Республикасының
      Ауыл шаруашылығы министрiнің     Экономикалық даму және
      міндетін атқарушы                сауда министрінің міндетін
                                       атқарушы
      ____________ Е. Аман             ____________ М. Құсайынов

Қазақстан Республикасы   
Ауыл шаруашылығы министрінің м.а.
2011 жылғы 19 мамырдағы   
№ 18-03/277 және      
Қазақстан Республикасы   
Экономикалық даму және  
сауда министрінің м.а.   
2011 жылғы 16 маусымдағы № 170
Бірлескен бұйрығына    
1-қосымша         

Астық нарығын реттеу бойынша жеке кәсіпкерлік
саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері

      1. Астық нарығын реттеу бойынша жеке кәсіпкерлік саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері (бұдан әрі - өлшемдері) «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» және «Астық туралы» Қазақстан Республикасы Заңдарының негізінде жасалды.
      2. Бақылау субьектілерін тәуекел топтарына бөлу бастапқы бөлу кезінде объективті өлшемдер және кейінгі бөлу кезінде субъективті өлшемдер негізінде жүзеге асырылады.
      Бастапқы бөлу кезінде бақылау субъектілері 2 тәуекел дәрежесі топтарына бөлінеді:
      1) жоғары тәуекел дәрежесіне астық қабылдау кәсіпорындары жатады;
      2) төмен тәуекел дәрежесіне астық сапасын сараптау жөніндегі аккредиттелген зертханалар жатады.
      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 20.03.2013 № 15-07/124 және ҚР Премьер-Министрінің бірінші орынбасары - ҚР Өңірлік даму министрінің 09.04.2013 № 01-04-03/39 НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.
      3. Кейінгі бөлу кезінде тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдеріне сәйкес жүргізілген тексеру қортындысы бойынша есептелген баллдың жиынтығына байланысты, өлшемдер қосымшасына сай бақылау субъектілеріне бөлінеді:
      жоғарғы тәуекел дәрежесіне 45 және одан жоғары балл;
      орташа тәуекел дәрежесіне 25-тен 45 баллға дейін;
      төмен тәуекел дәрежесіне 25 баллдан төмен.
      4. Бір тәуекел деңгейі бар субъектілерді тексеруді жоспарлау басымдығы үшін:
      1) тексеру барысында анықталған жеке кәсіпкерлік субъектілері жіберілген өлшемдер талаптарының бұзылуы;
      2) астық нарығына қатысушылар тарапынан өтініш, шағымдардың болуы;
      4) ең жоғары балл жиынтығы негіз болып табылады.
      5. Шағын кәсіпкерлік субъектілеріне қатысты (қайта ұйымдастыру тәртібімен құрылған заңды тұлғалардан және қайта ұйымдастырылған заңды тұлғалардың құқықтық мирасқорларынан басқа) мемлекеттік тіркелген күнінен бастап үш жыл бойы жоспарлы тексерулер жүргізуге тыйым салынады.
      Ескерту. Бағалау өлшемдері 5-тармақпен толықтырылды - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 20.03.2013 № 15-07/124 және ҚР Премьер-Министрінің бірінші орынбасары - ҚР Өңірлік даму министрінің 09.04.2013 № 01-04-03/39 НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

Астық нарығын реттеу    
бойынша жеке кәсіпкерлік  
саласындағы тәуекел дәрежесін
бағалау өлшемдеріне қосымша

      Ескерту. Қосымша жаңа редакцияда - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 20.03.2013 № 15-07/124 және ҚР Премьер-Министрінің бірінші орынбасары - ҚР Өңірлік даму министрінің 09.04.2013 № 01-04-03/39 НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

Тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері

Өлшемдер атауы

Өлшемдердің талаптарға сәйкес келмеуі балдармен бағаланады

Астық қабылдау кәсіпорындары

1

Белгіленген нысан бойынша автомобильдер және темір жолдар таразысында жүктерді өлшеудi тiркеу журналын толтыру*

5

2

Тауарлық-көліктік жүкқұжаттарының болуы

5

3

Орташа тәулiктiк сынамасы бойынша сапасын айқындай отырып, белгіленген нысан бойынша автомобиль көлігімен қабылданған астыққа жүкқұжаттар тiзiлiмiн жасау*

10

4

Белгіленген нысан бойынша астықтың зертханалық талдау нәтижелерiн тiркеу журналын толтыру*

5

5

Белгіленген нысан бойынша астықты тазалау, кептiру актiлерін жасау*

5

6

Астықтың сандық-сапалық есебінің кітабын жүргізуге қойылатын талаптарды сақтау

20

7

Астықтың сандық-сапалық есебiнің нысандарын, журналдарын және кітаптарын сақтаудың белгіленген мерзімдерін сақтау*

5

8

Астықты тиеп жөнелтуге алынған бұйрықтардың есебі журналын толтыру

5

9

Белгіленген нысан бойынша астық қолхаттарының тізілімін жасау**

20

10

Астық қолхаттарын беруге және ресімдеуге, сондай-ақ астық қолхаттарының тізілімін жүргізуге жауапты тұлғаларды анықтайтын ішкі құжаттың болуы

5

11

Таза және бүлінген, сондай-ақ өтелген астық қолхаттары бланкілерін сақтауға жауапты тұлғаларды анықтайтын ішкі құжаттың болуы

5

12

Астық қолхаттарының таза бланкілерін тікелей астық қабылдау кәсіпорнында сақтау

5

13

Астық қолхаттарының бүлінген бланкілерін астық қабылдау кәсіпорнында бес жыл сақтау

5

14

Өтелген астық қолхаттарын астық қабылдау кәсіпорнында бес жыл сақтау

5

15

Астықты сақтау кезінде біртекті партиядан алынған орташа сынама бойынша айына бір рет толық техникалық талдау жүргізілгенін растайтын құжаттың болуы

3

16

Астықты сақтаудың қысқы жағдайына ауыстыру бойынша іс-шараларды уақытында жүргізу

10

17

Астық қоймалары алаңының (астық қабылдау пунктінің) 10 %-ы көлемінде бос қойма сыйымдылығының, элеваторларда – сүрлем үстіндегі транспортердің әрқайсысына ең кемінде бір бос сүрлемнің болуы

5

18

Астық қоймаларының және оның барлық технологиялық желілерінің жарамды күйі

5

19

Астықты зиянкестермен залалдануына бақылауды уақытылы жүргізуді растайтын құжатты толтыру

10

20

Сақтаудағы астықтың температурасын бақылауды уақытылы жүргізуді растайтын құжатты толтыру

10

21

Астық қолхаттары тізілімінің деректеріне сәйкес астықтың сақталуын қамтамасыз ету

20

22

Астық қолхаттарын ұстаушылар алдындағы міндеттемелерді орындауға кепілдік беру жүйесіне қатысу шартының немесе астық қолхаттарын ұстаушылар алдындағы азаматтық-құқықтық жауапкершілігін сақтандыру шартының болуы

10

23

Астық қоймасында (элеваторға, астық қабылдау пунктіне) меншік құқығын растайтын құжаттың болуы

10

24

Үшiншi тұлғалардың мiндеттемелерi бойынша мүлiктi кепiлге салудың жоқтығын растайтын құжаттардың болуы

10

25

Астықтың кез келген көлемін (мемлекеттік ресурстардың астығын сақтайтын астық қабылдау кәсіпорындары үшін) тиеп-жөнелтуді астық нарығы саласындағы уәкілетті органмен келісілгенін растайтын құжаттың болуы

10

26

Технологиялық жабдықтың (астық тазалау машиналары, астық кептіру жабдығы), салыстырып тексерілген таразы жабдығы, тиеу-түсіру құрылғылары, көтергіш-көлік жабдығы, жылжымалы көлік жабдығының болуы

20

27

Сақтау кезінде астықтың температурасын және ылғалдылығын бақылауға арналған ақаусыз жабдықтың болуы

10

28

Астық сапасын айқындауға арналған, өлшеулер жай-күйі бағалаудан өткен және:
типін бекіту мақсатында сынақтардан немесе метрологиялық аттестаттаудан өткен, Қазақстан Республикасының мемлекеттік өлшем бірлігін қамтамасыз ету жүйесінің тізіліміне енгізілген және белгіленген тәртіппен тексерілген зертханалық жабдықпен және аспаптармен (ылғал өлшегіштермен, кептіру шкафтарымен, зертханалық таразылармен, дәнді ұнтақтауға арналған диірмендермен, елеуіштер жиынтығымен, сынама іріктегіштермен, ыдыстармен, ақуыз құрамын, дән маңызының құрамы мен сапасын, құлау санын анықтауға арналған құрылғылармен, астықтың залалдануын анықтауға арналған оптикалық аспаптармен), астық үлгілерін сақтауға арналған сөрелермен жабдықталған өндірістік-технологиялық зертхананың болуы (зертханадағы өлшеу құралдарының жай-күйі туралы куәліктің көшірмесі ұсынылады)

20

29

Тиісті білімі бар техникалық басшылардың бiлiктi құрамының болуы

5

30

Тиісті білімі бар техникалық мамандардың бiлiктi құрамының болуы

5

31

Өткізу режимінің болуы

3

32

Аумақ қоршауының болуы

3

Астық сапасын сараптау жөніндегі аккредиттелген зертханалар

33

Зертхананың аккредиттеу аттестатының болуы

10

34

Сынама іріктен актілерінің болуы

5

35

Астық сынамасын тіркеу журналының болуы

3

36

Белгіленген нысан бойынша сынамалар хаттамаларын толтыру немесе тiгiлген, нөмiрленген және зертхана меңгерушiсiнiң қолымен бекiтiлген сынама нәтижелерін тіркеу журналын толтыру***

3

37

Белгіленген нысан бойынша астық сапасы паспорттарын ресімдеу***

10

38

Берілген астық сапасы паспортттарының көшірмелерінің белгіленген сақтау мерзімін сақтау

5

39

Астық сапасы паспортының әрекет ету мерзімінің ішінде жөнелтiлген және сақтаудағы партияларға буып-түйген және мөрлеген астық сынамаларын сақтау

5

40

Буып-түйген және мөрлеген астық сынамаларын сапа бойынша келіспеушiлiктер кезінде – түсiнiспеушiлiктердi қарауды толық аяқтағанға дейiн сақтау

5

      Ескертпе:
      * - «Астықтың сандық-сапалық есебiн жүргiзу қағидаларын бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 30 желтоқсандағы № 1676 қаулысы;
      ** - «Астық қолхаттарының берiлуi, айналымы және өтелу қағидаларын, астық қолхаттарының үлгіcіне және астық қолхаты жазылатын бланкілерге қойылатын талаптарды, Астық қолхаттары бланкілерін шығару, сатып алу, сақтау және жою қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 30 қарашадағы № 1395 қаулысы;
      *** - «Астық қауіпсіздігіне қойылатын талаптар» техникалық регламентін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 8 сәуірдегі № 337 қаулысы.

Қазақстан Республикасы    
Ауыл шаруашылығы министрінің м.а.
2011 жылғы 19 мамырдағы    
№ 18-03/277 және       
Қазақстан Республикасы    
Экономикалық даму және    
сауда министрінің м.а.    
2011 жылғы 16 маусымдағы № 170
Бірлескен бұйрығына     
2-қосымша          

Мақтаның қауіпсіздігі мен сапасы бойынша жеке кәсіпкерлік саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері

      1. Мақтаның қауіпсіздігі мен сапасы бойынша жеке кәсіпкерлік саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері (бұдан әрі - өлшемдері) «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» және «Мақта саласын дамыту туралы» Қазақстан Республикасы Заңдарының негізінде жасалды.
      2. Осы өлшемдерде мынандай ұғымдар қолданылады:
      1) мақтаның қауіпсіздігі мен сапасы саласындағы тәуекел – оның салдарының ауырлық дәрежесі ескеріле отырып, бақылау субъектісі қызметінің нәтижесінде адамның өміріне немесе денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығы;
      мақта қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсететін мақта өңдеу ұйымдары;
      2) бақылау субъектілері – мақта өндіруге, сақтауға, тасымалдауға, қайта өңдеуге және сатуға қатысатын жеке және заңды тұлғалар.
      2. Бақылау субъектілерін тәуекел топтарына жатқызу бастапқы бөлу кезінде объективті өлшемдер және кейінгі бөлу кезінде субъективті өлшемдер негізінде жүзеге асырылады.
      Бастапқы бөлу кезінде бақылау субъектілері 2 тәуекел дәрежесі топтарына бөлінеді:
      1) орташа тәуекел дәрежесіне:
      шитті мақтаны мақта талшығы етіп бастапқы өңдеу бойынша қызмет көрсететін мақта өңдеу ұйымдары;
      мақта талшығының сапасына сараптама жүргізу және мақта талшығы сапасының паспортын беретін сарапшы ұйым жатады;
      2) төмен тәуекел дәрежесіне мақта сапасын сараптау жөніндегі аккредиттелген зертханалар жатады.
      Ескерту. 2-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 20.03.2013 № 15-07/124 және ҚР Премьер-Министрінің бірінші орынбасары - ҚР Өңірлік даму министрінің 09.04.2013 № 01-04-03/39 НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.
      3. Кейінгі бөлу кезінде тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдеріне сәйкес жүргізілген тексеру қортындысы бойынша есептелген баллдың жиынтығына байланысты, өлшемдер қосымшасына сай бақылау субъектілеріне бөлінеді:
      орташа тәуекел дәрежесіне - 25 және одан жоғары балл;
      төмен тәуекел дәрежесіне - 25 баллдан төмен.
      4. Бір тәуекел деңгейі бар субъектілерді тексеруді жоспарлау басымдығы үшін:
      1) тексеру барысында анықталған жеке кәсіпкерлік субъектілері жіберілген өлшемдер талаптарының бұзылуы;
      2) астық нарығына қатысушылар тарапынан өтініш, шағымдардың болуы;
      4) ең жоғары балл жиынтығы негіз болып табылады.
      5. Шағын кәсіпкерлік субъектілеріне қатысты (қайта ұйымдастыру тәртібімен құрылған заңды тұлғалардан және қайта ұйымдастырылған заңды тұлғалардың құқықтық мирасқорларынан басқа) мемлекеттік тіркелген күнінен бастап үш жыл бойы жоспарлы тексерулер жүргізуге тыйым салынады.
      Ескерту. Бағалау өлшемдері 5-тармақпен толықтырылды - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 20.03.2013 № 15-07/124 және ҚР Премьер-Министрінің бірінші орынбасары - ҚР Өңірлік даму министрінің 09.04.2013 № 01-04-03/39 НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

Мақтаның қауіпсіздігі мен сапасы  
бойынша жеке кәсіпкерлік саласындағы
тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдеріне
қосымша                

      Ескерту. Қосымша жаңа редакцияда - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 20.03.2013 № 15-07/124 және ҚР Премьер-Министрінің бірінші орынбасары - ҚР Өңірлік даму министрінің 09.04.2013 № 01-04-03/39 НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.      

Тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері

Өлшемдер атауы

Өлшемдердің талаптарға сәйкес келмеуі балдармен бағаланады

Мақта қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсететін мақта өңдеу ұйымдары

1

Мақта қабылдау пунктіне келіп түсетін шитті мақтаға тауарлық-көліктік жүк құжаттарының болуы

5

2

Белгіленген нысан бойынша мақта шикізатын қабылдау кезіндегі таразы журналын толтыру*

5

3

Белгіленген нысан бойынша шитті мақтаны талдау карточкаларын және шитті мақтаның ылғалдылығы мен ластануын талдау нәтижелерін тіркеу журналын толтыру*

5

4

Белгіленген нысан бойынша шитті мақтаны қабылдау туралы түбіртектерді ресімдеу*

5

5

Бір күндік жиынтық деректер қабылданған шитті мақтаның әрбір партиясы бойынша шитті мақтаны қабылдау туралы түбіртектерден күн сайын шитті мақтаның сандық-сапалық есеп кітабына жазу

20

6

Шитті мақтаны қабылдау пунктінен мақта тазалау зауытына қабылдауды және жөнелтуді салыстырып тексеру актілерінің болуы

5

7

Белгіленген нысан бойынша мақта талшығын бумалап өлшеуді ресімдеу*

5

8

Белгіленген нысан бойынша өндірістен түскен қайта өңдеу өнімдерінің есебі журналын толтыру*

5

9

Белгіленген нысан бойынша қайта өңдеу және дайын өнімнің түсуі туралы есептерді ресімдеу*

5

10

Тиеп жөнелтуге алынған шешімдердің есебі журналының болуы

5

11

Мақтамен жүргізілген операцияларды көрсететін құжаттарды сақтаудың белгіленген мерзімдерін сақтау*

5

12

Шитті мақта мен оны бастапқы қайта өңдеу өнімдерінің бар болуын түгендеудің жүргізілгенін растайтын түгендеу тізімдемелерінің болуы

5

13

Белгіленген нысан бойынша мақта қолхаттарының тізілімін толтыру**

20

14

Мақта тазалау зауытынына меншік құқығын растайтын құжаттың болуы

10

15

Мақта қолхаттары бойынша міндеттемелердің орындалуына кепілдік беру жүйесіне қатысу шартының болуы

10

16

Шиттi мақтаны талшықты мақтаға бастапқы қайта өңдеу жөнiндегi технологиялық операцияларды жүзеге асыруға арналған жабдықтың технологиялық операцияларды жүзеге асыруға арналған жабдықтардың болуы

5

17

Мақтаның сапасын анықтауға арналған өндiрiстiк-технологиялық зертхананың болуы

5

18

Шиттi мақтаны жинақтауға және сақтауға арналған ашық (жабық) алаңның болуы

5

19

Астық қабылдау кәсіпорнында сынамаларды iрiктеуге және шиттi мақтаның сапасын анықтауға арналған зертханалық жабдықтың болуы

5

20

Техникалық басшылардың бiлiктi құрамының болуы

5

21

Техникалық мамандардың бiлiктi құрамының болуы

5

22

Өткізу режимінің болуы

3

23

Аумақ қоршауының болуы

3

Мақта талшығына сараптама жүргізетін және мақта талшығы сапасының паспортын беретін сарапшы ұйымдар

24

Белгіленген талаптарға сәйкес келетін мақта талшығын классерлiк бағалауға арналған меншiк құқығындағы немесе мүлiктiк жалдауындағы үй-жайдың болуы***

20

25

Мақта талшығының сыртқы түрінің стандартты үлгілерінің бекітілген немесе Қазақстан Республикасында қолдануға жол берілген жиынтығының болуы

5

26

Автоматтандырылған мақта талшығын сынау жүйесiне функционалды және техникалық қызмет көрсететiн бiлiктi мамандардың болуы

5

27

Тиiстi арнайы бiлiмi бар мақта жөнiндегi бiлiктi сарапшылардың (классерлердiң) болуы

5

28

Мақта талшығының сынамаларын бумалап iрiктеп алуды тiркеу журналын толтыру

5

29

Мақта талшығының сынамаларын қабылдау журналын толтыру

5

30

Белгіленген нысан бойынша мақта талшығы сапасының паспортын ресімдеу***

5

31

Мақта талшығының сынамалары сынақтан өткiзгеннен кейiн мақта талшығының иесi партияны тиеп жөнелткенге дейiн сарапшы ұйымның зертханасында сақталуы

5

Мақта сапасын сараптау жөніндегі аккредиттелген зертханалар

32

Зертхананың аккредиттеу аттестатының болуы

10

33

Сынама іріктеу актілерінің болуы

5

34

Белгіленген нысан бойынша мақта шитінің сынамаларын тіркейтін журналды толтыру****

5

35

Белгіленген нысан бойынша шиттi мақтаның сапасы туралы куәлiктерді тіркеу журналын толтыру****

5

36

Белгіленген нысан бойынша шиттi мақтаның сапасы туралы куәлiктерді түсiнiктi етiп және түзетулерсiз ресімдеу****

5

37

Шитті мақтаның сапасы туралы берілген куәлiктердің көшiрмелерін бiр жыл сақтау

5

38

Сапа туралы куәлiктiң әрекет ету мерзiмi iшiнде тиеп жөнелтiлген және сақтаудағы партияларға шитті мақтаның сынамаларын сақтау

5

39

Сапа бойынша келiспеушiлiктер болған жағдайда – тиеп жөнелтiлген және сақтаудағы партияларға шитті мақтаның сынамаларын сақтау келiспеушiлiктердi қарау толығымен аяқталғанға дейiн сақталады

5

      Ескертпе:
      * - «Мақтаның сандық-сапалық есебін жүргізу қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2012 жылғы 9 маусымдағы № 773 қаулысы;
      ** - «Мақта қолхаттарын беру, олардың айналысы, оларды жою және өтеу қағидаларын бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2011 жылғы 26 желтоқсандағы № 1602 қаулысы;
      *** - «Сарапшы ұйымға қойылатын бiлiктiлiк талаптарын және Мақта талшығының сапасына сараптама жүргiзу және мақта талшығы сапасының паспортын беру ережесiн бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2007 жылғы 4 желтоқсандағы № 1173 қаулысы;
      **** - «Шиттi мақтаның сапасына сараптама жүргiзу және шиттi мақтаның сапасы туралы куәлiк беру қағидаларын, шиттi мақтаның сапасы туралы куәлiктiң нысанын (үлгiсiн) және мақта талшығының сапасы паспортының нысанын (үлгiсiн) бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2012 жылғы 28 маусымдағы № 868 қаулысы.

Об утверждении Критериев оценки степени рисков в сфере частного предпринимательства в области регулирования рынка зерна, безопасности и качества хлопка

Совместный приказ и.о. Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 19 мая 2011 года № 18-03/276 и и.о. Министра экономического развития и торговли Республики Казахстан от 16 июня 2011 года № 169. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 14 июля 2011 года № 7067. Утратил силу совместным приказом и.о. Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 3 июля 2015 года № 15-03/609 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 10 июля 2015 года № 522

      Сноска. Утратил силу совместным приказом и.о. Министра сельского хозяйства РК от 03.07.2015 № 15-03/609 и Министра национальной экономики РК от 10.07.2015 № 522 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 13 Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан», ПРИКАЗЫВАЕМ:
      1. Утвердить:
      1) критерии оценки степени рисков в сфере частного предпринимательства в области регулирования рынка зерна согласно приложению 1 к настоящему приказу;
      2) критерии оценки степени рисков в сфере частного предпринимательства в области безопасности и качества хлопка согласно приложению 2 к настоящему приказу.
      2. Комитету государственной инспекции в агропромышленном комплексе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) официальное опубликование настоящего приказа после регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      3) опубликование настоящего приказа на официальном интернет–ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Вице-министра сельского хозяйства Республики Казахстан Хасенова С.С.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

и.о. Министра сельского хозяйства       и.о. Министра экономического
Республики Казахстан                    развития и торговли
                                       Республики Казахстан
_________________Е. Аман                   _______________М. Кусаинов

Приложение 1                     
к Совместному приказу            
и.о. Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан             
от 19 мая 2011 года № 18-03/276  
и и.о. Министра экономического   
развития и торговли              
Республики Казахстан             
от 16 июня 2011 года № 169       

Критерии
оценки степени рисков в сфере частного
предпринимательства в области регулирования рынка зерна

      1. Настоящие Критерии оценки степени рисков в сфере частного предпринимательства в области регулирования рынка зерна (далее – Критерии) разработаны в соответствии с Законами Республики Казахстан «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан» и «О зерне» для отнесения субъектов контроля в области регулирования рынка зерна к степеням рисков.
      В настоящих Критериях используются следующие понятия:
      1) риск в области регулирования рынка зерна – вероятность причинения вреда в результате деятельности субъекта контроля жизни или здоровью человека, окружающей среде, законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства с учетом степени тяжести его последствий;
      2) субъекты контроля - физические и юридические лица, участвующие в производстве, хранении, транспортировке, переработке и реализации зерна.
      2. Распределение субъектов контроля по группам рисков осуществляется на основании объективных критериев - при первичном распределении и субъективных критериев - при последующем распределении.
      При первичном распределении, субъекты контроля разделены на 2 группы по степени риска:
      1) к высокой степени риска относятся хлебоприемные предприятия;
      2) к незначительной степени риска относятся аккредитованные
лаборатории по экспертизе качества зерна.
      Сноска. Пункт 2 в редакции совместного приказа Министра сельского хозяйства РК от 20.03.2013 № 15-07/124 и первого заместителя Премьер-Министра РК - Министра регионального развития РК от 09.04.2013 № 01-04-03/39 НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).
      3. При последующем распределении, в зависимости от суммы набранных баллов, начисленных по итогам проведенных проверок в соответствии с критерием оценки степени риска согласно приложению к Критериям, субъекты контроля распределяются:
      к высокой степени риска - 45 и более баллов;
      к средней степени риска - от 25 до 45 баллов;
      к незначительной степени риска - менее 25 баллов.
      4. Основаниями для приоритетности планирования проверок субъектов контроля одной группы риска, являются:
      1) выявленные нарушения требований Критерий, допущенных субъектами частного предпринимательства при проверках;
      2) наличие обращений, жалоб со стороны участников зернового рынка;
      3) наибольшая сумма баллов.
      5. Не допускается проведение плановых проверок в отношении субъектов малого предпринимательства в течение трех лет со дня государственной регистрации (кроме созданных юридических лиц в порядке реорганизации и правопреемников реорганизованных юридических лиц).
      Сноска. Критерии дополнены пунктом 5 в соответствии с   совместным приказом Министра сельского хозяйства РК от 20.03.2013 № 15-07/124 и первого заместителя Премьер-Министра РК - Министра регионального развития РК от 09.04.2013 № 01-04-03/39 НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).

Приложение               
к Критериям оценки степени
рисков в сфере частного  
предпринимательства в    
области регулирования    
рынка зерна              

                Критерии оценки степени рисков

      Сноска. Приложение в редакции совместного приказа Министра сельского хозяйства РК от 20.03.2013 № 15-07/124 и первого заместителя Премьер-Министра РК - Министра регионального развития РК от 09.04.2013 № 01-04-03/39 НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).

Наименование критериев

Несоответствие
критериев
требованиям
оцениваются
баллами

Хлебоприемные предприятия

1

Заполнение журнала регистрации взвешивания грузов на автомобильных и железнодорожных весах по установленной форме*

5

2

Наличие товарно - транспортных накладных

5

3

Составление реестров накладных на (принятое автомобильным транспортом зерно с определением качества по среднесуточной пробе по установленной форме*

10

4

Заполнение журнала регистрации результатов лабораторных анализов зерна по установленной форме*

5

5

Составление актов на очистку, сушку зерна по установленной форме*

5

6

Соблюдение требований к ведению книги количественно-качественного учета зерна

20

7

Соблюдение установленных сроков хранения форм, журналов и книг количественно-качественного учета зерна*

5

8

Заполнение журнала учета полученных приказов на отгрузку зерна

5

9

Составление реестра зерновых расписок по установленной форме**

20

10

Наличие внутреннего документа, определяющего лиц, ответственных за оформление и выдачу зерновых расписок, а также за ведение реестра зерновых расписок

5

11

Наличие внутреннего документа, определяющего лиц, ответственных за хранение чистых и испорченных бланков зерновых расписок, а также погашенных зерновых расписок

5

12

Хранение чистых бланков зерновых расписок непосредственно на хлебоприемном предприятии

5

13

Хранение испорченных бланков зерновых расписок на хлебоприемном предприятии в течение пяти лет

5

14

Хранение погашенных зерновых расписок на хлебоприемном предприятии в течение пяти лет

5

15

Наличие документа подтверждающего проведение полного технического анализа зерна при хранении, один раз в месяц по средней пробе, отобранной от однородной партии

3

16

Своевременное проведение мероприятий по переводу зерна на зимние условия хранения

10

17

Наличие резервной складской емкости в размере 10 % площади зернохранилища (хлебоприемного пункта), на элеваторах - не менее одного свободного силоса на каждый надсилосный транспортер

5

18

Исправное состояние зернохранилищ и их технологических линий

5

19

Заполнение документа подтверждающего своевременное проведение контроля зерна на зараженность вредителями

10

20

Заполнение документа подтверждающего своевременное проведение контроля за температурой хранящегося зерна

10

21

Обеспечение сохранности зерна в соответствии с данными реестра зерновых расписок

20

22

Наличие договора участия в системе гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам или договора по страхованию гражданско-правовой ответственности перед держателями зерновых расписок

10

23

Наличие документа подтверждающего право собственности на зернохранилище (элеватор, хлебоприемный пункт)

10

24

Наличие документа подтверждающего отсутствие залога имущества по обязательствам третьих лиц

10

25

Наличие документа подтверждающего согласование с уполномоченным органом в области зернового рынка отгрузки любого количества зерна (для хлебоприемных предприятий хранящих зерно государственных ресурсов)

10

26

Наличие технологического оборудования (зерноочистительные машины, зерносушильное оборудование), поверенного весового оборудования, погрузочно-разгрузочных устройств, подъемно-транспортного оборудования, передвижного транспортного оборудования

20

27

Наличие исправного оборудования для контроля температуры и влажности зерна при хранении

10

28

Наличие производственно-технологической лаборатории для определения качества зерна, прошедшей оценку состояния измерений, оснащенной: лабораторным оборудованием и приборами (влагомерами, сушильными шкафами, весами лабораторными, мельницей для размола зерна, комплектами сит, пробоотборниками, пурками, устройствами для определения содержания белка, содержания и качества клейковины, числа падения, оптическими приборами для определения зараженности зерна), прошедшими испытания с целью утверждения типа или метрологическую аттестацию, внесенными в реестр государственной системы обеспечения единства измерений Республики Казахстан и поверенными в установленном порядке (представляется копия свидетельства о состоянии средств измерений в лаборатории), стеллажами для хранения образцов зерна

20

29

Наличие квалифицированного состава технических руководителей, имеющих соответствующее образование

5

30

Наличие квалифицированного состава технических специалистов, имеющих соответствующее образование

5

31

Наличие пропускного режима

3

32

Наличие ограждения территории

3

Аккредитованные лаборатории по экспертизе качества зерна

33

Наличие аттестата аккредитации лаборатории

10

34

Наличие актов отбора проб

5

35

Наличие журнала регистрации проб зерна

3

36

Заполнение протоколов испытаний по установленной форме или заполнение прошнурованного, пронумерованного и скрепленного подписью заведующего лабораторией журнала регистрации результатов испытаний***

3

37

Оформление паспортов качества зерна по установленной форме***

10

38

Соблюдение установленных сроков хранения копий выданных паспортов качества зерна

5

39

Хранение упакованных и опечатанных проб зерна на отгруженные и хранящиеся партии в течение срока действия паспорта качества зерна

5

40

Хранение упакованных и опечатанных проб зерна при разногласиях по качеству - до полного завершения рассмотрения разногласий

5

      Примечание:
* - Постановление Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2011 года № 1676 «Об утверждении Правил ведения количественно-качественного учета зерна»;
** - Постановление Правительства Республики Казахстан от 30 ноября 2011 года № 1395 «Об утверждении Правил выдачи, обращения и погашения зерновых расписок, требований к образцу зерновых расписок и бланкам, на которых выписывается зерновая расписка, Правил выпуска, приобретения, хранения и уничтожения бланков зерновых расписок»;
*** - Постановление Правительства Республики Казахстан от 8 апреля 2008 года № 337 «Об утверждении Технического регламента «Требования к безопасности зерна.

Приложение 2                     
к Совместному приказу            
и.о. Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан             
от 19 мая 2011 года № 18-03/276  
и и.о. Министра экономического   
развития и торговли              
Республики Казахстан             
от 16 июня 2011 года № 169       

Критерии
оценки степени рисков в сфере частного предпринимательства в
области безопасности и качества хлопка

      1. Настоящие Критерии оценки степени рисков в сфере частного предпринимательства в области безопасности и качества хлопка (далее – Критерии) разработаны в соответствии с Законами Республики Казахстан «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан» и «О развитии хлопковой отрасли» для отнесения субъектов контроля в области безопасности и качества хлопка к степеням рисков.
      В настоящих Критериях используются следующие понятия:
      1) риск в области безопасности и качества хлопка – вероятность причинения вреда в результате деятельности субъекта контроля жизни или здоровью человека, окружающей среде, законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства с учетом степени тяжести его последствий;
      2) субъекты контроля - физические и юридические лица, участвующие в производстве, хранении, транспортировке, переработке и реализации хлопка.
      2. Распределение субъектов контроля по группам рисков осуществляется на основании объективных критериев – при первичном распределении и субъективных критериев – при последующем распределении.
      При первичном распределении, субъекты контроля разделены на 2 группы по степени риска:
      1) к средней степени риска относятся:
      хлопкоперерабатывающие организации, оказывающие услуги по складской деятельности с выдачей хлопковых расписок;
      экспертная организация, осуществляющая экспертизу качества хлопка-волокна и выдачу паспорта качества хлопка-волокна;
      2) к незначительной степени риска относятся аккредитованные лаборатории по экспертизе качества хлопка.
      Сноска. Пункт 2 с изменением, внесенным совместным приказом Министра сельского хозяйства РК от 20.03.2013 № 15-07/124 и первого заместителя Премьер-Министра РК - Министра регионального развития РК от 09.04.2013 № 01-04-03/39 НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).
      3. При последующем распределении, в зависимости от суммы набранных баллов, начисленных по итогам проведенных проверок в соответствии с критерием оценки степени риска согласно приложению к Критериям, субъекты контроля распределяются:
      к средней степени риска – 25 и более баллов;
      к незначительной степени риска - менее 25 баллов.
      4. Основаниями для приоритетности планирования проверок субъектов контроля одной группы риска, являются:
      1) выявленные нарушения требований Критерий, допущенных субъектами частного предпринимательства при проверках;
      2) наличие обращений, жалоб со стороны участников хлопкового рынка;
      3) наибольшая сумма баллов.
      5. Не допускается проведение плановых проверок в отношении субъектов малого предпринимательства в течение трех лет со дня государственной регистрации (кроме созданных юридических лиц в порядке реорганизации и правопреемников реорганизованных юридических лиц).
      Сноска. Критерии дополнены пунктом 5 в соответствии с    совместным приказом Министра сельского хозяйства РК от 20.03.2013 № 15-07/124 и первого заместителя Премьер-Министра РК - Министра регионального развития РК от 09.04.2013 № 01-04-03/39 НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).

Приложение               
к Критериям оценки степени
рисков в сфере частного  
предпринимательства в    
области безопасности и   
качества хлопка          

                Критерии оценки степени рисков

      Сноска. Приложение в редакции совместного приказа Министра сельского хозяйства РК от 20.03.2013 № 15-07/124 и первого заместителя Премьер-Министра РК - Министра регионального развития РК от 09.04.2013 № 01-04-03/39 НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).

Наименование критериев

Несоответствие
критериев
требованиям
оцениваются
баллами

Хлопкоперерабатывающие организации, оказывающие услуги по
складской деятельности с выдачей хлопковых расписок

1

Наличие товарно - транспортных накладных на хлопок-сырец поступивший на хлопкоприемный пункт

5

2

Заполнение весового журнала приемки хлопка-сырца по установленной форме*

5

3

Заполнение карточек анализов хлопка-сырца и журнала регистрации результатов анализа влажности и засоренности хлопка-сырца по установленной форме*

5

4

Оформление квитанций о приемке хлопка-сырца по установленной форме*

5

5

Ежедневная запись сводных данных за день из квитанций о приемке хлопка-сырца по каждой партии принятого хлопка-сырца на приход хлопка-сырца в книгу количественно-качественного учета хлопка-сырца

20

6

Наличие актов сверки приемки и отправки хлопка-сырца с хлопкоприемного пункта на хлопкоочистительный завод

5

7

Оформление покипного отвеса хлопка-волокна по установленной форме*

5

8

Заполнение журнала учета поступления продуктов переработки от производства по установленной форме*

5

9

Оформление отчетов о переработке и поступлении готовой продукции по установленной форме*

5

10

Наличие журнала учета полученных решений на отгрузку

5

11

Соблюдение установленных сроков хранения документов, отражающих произведенные операции с хлопком*

5

12

Наличие инвентарных описей, подтверждающих проведение инвентаризации наличия хлопка-сырца и продуктов его первичной переработки

5

13

Заполнение реестра хлопковых расписок по установленной форме**

20

14

Наличие документа, подтверждающего право собственности на хлопкоочистительный завод

10

15

Наличие договора участия в системе гарантирования исполнения обязательств по хлопковым распискам

10

16

Наличие оборудования, предназначенного для осуществления технологических операций по первичной переработке хлопка-сырца в хлопок-волокно

5

17

Наличие производственно-технологической лаборатории для определения качества хлопка

5

18

Наличие открытой (крытой) площадки для складирования и хранения хлопка-сырца

5

19

Наличие лабораторного оборудования для отбора проб и определения качества хлопка-сырца на хлопкоприемном пункте

5

20

Наличие квалифицированного состава технических руководителей

5

21

Наличие квалифицированного состава технических специалистов

5

22

Наличие пропускного режима

3

23

Наличие ограждения территории

3

Экспертные организации, осуществляющие экспертизу качества
хлопка-волокна и выдачу паспорта качества хлопка-волокна

24

Наличие на праве собственности либо в имущественном найме помещения для классерской оценки хлопка-волокна, отвечающего установленным требованиям***

20

25

Наличие комплекта утвержденных или допущенных к применению в Республике Казахстан стандартных образцов внешнего вида хлопка-волокна

5

26

Наличие квалифицированных специалистов для функционального и технического обслуживания измерительной автоматизированной системы испытаний хлопка-волокна

5

27

Наличие квалифицированных экспертов по хлопку (классеров), имеющих соответствующее специальное образование

5

28

Заполнение журнала регистрации покипного отбора проб хлопка-волокна

5

29

Заполнение журнала приемки проб хлопка-волокна

5

30

Оформление паспорта качества хлопка-волокна по установленной форме***

5

31

Хранение проб хлопка-волокна в лаборатории экспертной организации после испытаний до отгрузки партии владельцем хлопка-волокна

5

Аккредитованные лаборатории по экспертизе качеств хлопка

32

Наличие аттестата аккредитации лаборатории

10

33

Наличие актов отбора проб

5

34

Заполнение журнала регистрации проб хлопка-сырца по установленной форме****

5

35

Заполнение журнала регистрации удостоверений о качестве хлопка-сырца по установленной форме****

5

36

Оформление удостоверений о качестве хлопка-сырца разборчиво и без исправлений по установленной форме****

5

37

Хранение копий выданных удостоверений о качестве хлопка-сырца в течение одного года

5

38

Хранение проб хлопка-сырца на отгруженные и хранящиеся партии - в течение срока действия удостоверения о качестве

5

39

Хранение проб хлопка-сырца на отгруженные и хранящиеся партии - при разногласиях по качеству - до полного завершения рассмотрения разногласий

5

      Примечание:
* - Постановление Правительства Республики Казахстан 9 июня 2012 года № 773 «Об утверждении Правил ведения количественно-качественного учета хлопка»;
** - Постановление Правительства Республики Казахстан от 26 декабря 2011 года № 1602 «Об утверждении Правил выдачи, обращения, аннулирования и погашения хлопковых расписок»;
*** - Постановление Правительства Республики Казахстан от 4 декабря 2007 года № 1173 «Об утверждении квалификационных требований, предъявляемых к экспертной организации и Правил проведения экспертизы качества хлопка-волокна и выдачи паспорта качества хлопка-волокна»;
**** - Постановление Правительства Республики Казахстан от 28 июня 2012 года № 868 «Об утверждении Правил проведения экспертизы качества хлопка-сырца и выдачи удостоверения о качестве хлопка-сырца, формы (образца) удостоверения о качестве хлопка-сырца и формы (образца) паспорта качества хлопка-волокна».