Мемлекеттік қызмет регламенттерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат министрінің 2011 жылғы 20 қазандағы № 317 Бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2011 жылы 16 қарашада № 7296 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрінің 2012 жылғы 7 қарашадағы № 178 Бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Мәдениет және ақпарат министрінің 2012.11.07 № 178 Бұйрығымен (алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі).

      "Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес,БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса берiлiп отырған:
      1) осы бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес "Қазақстан Республикасының мемлекеттік мұрағаттарынан шығатын және шет елге жіберілетін мұрағаттық анықтамалар мен мұрағаттық құжаттардың көшірмелерін апостильдеу";
      2) осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес "Мұрағаттық анықтамалар беру" мемлекеттiк қызмет регламенттерi бекiтiлсiн.
      3. Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат министрлiгiнiң Бұқаралық ақпарат құралдары саласындағы мемлекеттік саясат департаментi:
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркелуiн;
      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат министрлiгiнiң интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсiн.
      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Министр                                  А. Жұмағалиев

Қазақстан Республикасы
Байланыс және ақпарат 
министрінің      
2011 жылғы 20 қазандағы
№ 317 бұйрығына   
1-қосымша      

Мемлекеттік қызмет регламенті "Қазақстан Республикасының мемлекеттік мұрағаттарынан шығатын және шет елге жіберілетін мұрағаттық анықтамалар мен мұрағаттық құжаттардың көшірмелерін апостильдеу" 1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Қазақстан Республикасының мемлекеттік мұрағаттарынан шығатын және шет елге жіберілетін мұрағаттық анықтамалар мен мұрағаттық құжаттардың көшірмелеріне апостильдеу" мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі – Регламент) "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 9-1 бабаның 4-тармағына, сондай-ақ, "Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысына өзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы және мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2315 қаулысымен бекітілген "Қазақстан Республикасының мемлекеттік мұрағаттарынан шығатын және шет елге жіберілетін мұрағаттық анықтамалар мен мұрағаттық құжаттардың көшірмелеріне апостильдеу" мемлекеттік қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) және "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулысына сәйкес әзірленді.
      2. Регламентте мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) апостиль – Қазақстан Республикасының мемлекеттік мұрағаттарынан шығатын мұрағаттық анықтамаға қол қоятын немесе мұрағаттық құжаттар көшірмеcін куәландыратын тұлғаның қол қоюын, сондай-ақ осы құжат жалғанған мөр немесе мөртабанның түпнұсқалылығын куәландыратын 13х13 см көлеміндегі арнайы мөртабан;
      2) апостиль мөртабанын қоятын тұлға – Комитет төрағасының бұйрығымен апостиль қою және апостильге қол қою қызметі жүктелген Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат министрлігі Ақпарат және мұрағат комитетінің қызметкері;
      3) тұтынушы – жеке және заңды тұлға;
      4) ҚФБ – құрылымдық-функциональдық тұлға.
      3. "Қазақстан Республикасының мемлекеттік мұрағаттарынан шығатын және шет елге жіберілетін мұрағаттық анықтамалар мен мұрағаттық құжаттардың көшірмелерін апостильдеу" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат министрлігінің Ақпарат және мұрағат комитеті (бұдан әрі – Комитет) жүзеге асырады.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      5. Мемлекеттік қызмет:
      1) Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 22 желтоқсандағы Заңының 18-бабы 2-тармағының 15) тармақшасы;
      2) "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы (Салық кодексі)" 2008 жылғы 10 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Салық Кодексінің 540-бабы 8) тармақшасы;
      3) "Қазақстан Республикасының шетелдік ресми құжаттарды заңдастыруды талап етудің күшін жоятын конвенцияға қосылуы туралы" Қазақстан Республикасының Заңы;
      4) "Шетелдік ресми құжаттарды заңдастыруды талап етудің күшін жоятын Конвенция (Гаага, 1961 жылғы 5 қазан) ережелерін іске асыру жөніндегі шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 24 сәуірдегі № 545 қаулысы;
      5) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 18 мамырда № 427 қаулысымен бекітілген "Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат министрлігі туралы ереженің" 14-тармағы 77) тармақшасымен жүзеге асырылады.
      6. Мемлекеттік қызметтің нәтижесі Қазақстан Республикасының мемлекеттік мұрағаттарынан шығатын және шет елге жіберілетін мұрағаттық анықтамалар мен мұрағаттық құжаттардың көшірмелеріне апостиль мөртабанын қою, немесе тұтынушыға қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәйектелген жазбаша жауап болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттік қызмет Комитетпен демалыс және мереке күндерін қоспағанда, сағат 9-00-ден бастап, 18-00-ге дейін күн сайын көрсетіледі, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін.
      Қызметті алу үшін алдын ала жазылу қажет емес. Жедел қызмет көрсету режимі қарастырылмаған. Заңды мекенжайы: 010000, Астана қаласы, Есіл ауданы, Орынбор көшесі, 8-үй, 14-кіреберіс, 2-қабат, 215-кабинет, интернет-ресурс: www.mci.gov.kz.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және қажетті құжаттар туралы ақпарат Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат министрлігінің интернет-ресурсында: www.mci.gov.kz орналастырылады немесе 8(7172) 74-05-29 телефоны бойынша беріледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсеткені үшін "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы (Салық кодексі)" 2008 жылғы 10 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Салық Кодексіне сәйкес мемлекеттік бажды төлеу күніне белгіленген айлық есептік көрсеткіш мөлшерінің 50 %-ын құрайтын мемлекеттік баж алынады.
      10. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін мына құжаттарды ұсынады:
      1) мемлекеттік мұрағаттың ілеспе хатымен бірге мемлекеттік мұрағат мекемесі берген, апостиль қойылатын мұрағаттық анықтама немесе мұрағаттық құжаттардың көшірмелері;
      2) тұтынушының жеке басын куәландыратын құжат немесе сенім білдірілген тұлғаның (жеке өзі келгенде) өкілеттігін куәландыратын құжат;
      3) мемлекеттік баждың төленгені туралы түбіртек.
      Апостиль мөртабанын қою үшін мұрағаттық анықтаманың түпнұсқасы не мұрағат құжаттарының көшірмелері талап етіледі.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:
      1) жеке қабылдауға келгенде мемлекеттік баж төленгені туралы түбіртек ұсынылған жағдайда құжат тапсырылған күні;
      2) пошта арқылы жазбаша өтініш берілгенде келіп түскен күнінен бастап мемлекеттік баж төленгені туралы түбіртек бар болса үш жұмыс күні ішінде.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұруға негіз осы Регламенттің 10 тармағында көрсетілген құжаттардың бірін өткізбеуі болып табылады.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін тұтынушыдан құжаттарды қабылдау Комитеттің жұмыс кестесі негізінде жұмыс күні бір тұлғамен жүзеге асырылады.

Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі іс-әрекеттер (өзара іс-әрекеттер) тәртібінің сипаттамасы

      14. Қазақстан Республикасының мемлекеттік мұрағаттарынан шығатын және шет елге жіберілетін мұрағаттық анықтамалар мен мұрағаттық құжаттардың көшірмелеріне апостиль мөртабанын қою бойынша мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) мемлекеттік мұрағаттың ілеспе хатымен бірге мемлекеттік мұрағат мекемесі берген, апостиль қойылатын мұрағаттық анықтама немесе мұрағаттық құжаттардың көшірмелерін тіркеу;
      2) құжаттарды қарауға басшылыққа беру;
      3) құжаттарды қарау және Комитет басшылығының орындаушыны анықтауы;
      4) құжаттарды апостиль мөртабанын қоятын тұлғаға өткізу;
      5) орындаушының құжаттардың тұпнұсқалылығын және толықтығын тексеруі;
      6) мұрағат анықтамасына апостиль мөртабанын қоюға шешім қабылдау;
      7) апостиль мөртабанын қою және оны толтыру;
      8) апостиль мөртабанын қоюға ұсынылған мұрағат анықтамасын және мұрағат құжаттарының көшірмесін тіркеу журналына тіркеу;
      9) апостилденген мұрағат анықтамасын беру (жіберу) немесе бас тарту себептерін мәлімдеу.
      Апостиль қойылған мұрағаттық анықтамалар мен мұрағат құжаттарының көшірмелерін Комитет Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігіне, Қазақстан Республикасында аккредиттелген шетелдің елшілік өкілдеріне, тікелей өтініш білдіргенде – өтінушіге жібереді.
      15. ҚФБ іс-әрекеттері осы регламенттің қосымшасында сипатталған.

"Қазақстан Республикасының мемлекеттік   
мұрағаттарынан шығатын және шет елге    
жіберілетін мұрағаттық анықтамаларға және 
мұрағаттық құжаттардың көшірмелерін апостильдеу"
мемлекеттік қызмет регламентіне     
қосымша                    

ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы


Негізгі үдерістің іс-әрекеті (барысы, жұмыс ағыны)

1

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының) №

1

2

3

2

ҚФБ атауы

Кеңсе қызметкері

Комитет басшылығы

Апостиль мөртабанын қоятын тұлға

3

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

1. Келіп түскен құжаттарды қабылдау және тіркеу.

3. Құжаттарды қарау.

5. Құжаттардың түпнұсқалығын, толықтығын тексеру.
6. Мұрағат анықтамасына апостиль қою туралы шешім.
7. Апостиль қою немесе бас тарту.
8. Тіркеу Кітабына тіркеу

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)

2.Құжаттар пакетін басшылыққа беру.
10. Құжаттарды жөнелту.

4. Құжаттарды апостиль қоятын тұлғаға беру.

9. Апостильденген мұрағаттық анықтаманы беру (жіберу) немесе бас тарту себептерін көрсету (мұрағат анықтамасын қайтару).

5

Орындау мерзімдері

15 минут

Күнтізбелік 1 күн

Жеке өзі келгенде – 30 минут;
Поштамен келгенде – 3 күн.

Қазақстан Республикасы
Байланыс және ақпарат
министрінің     
2011 жылғы 20 қазандағы
№ 317 бұйрығына  
2-қосымша      

"Мұрағаттық анықтамалар беру" мемлекеттік қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Мұрағаттық анықтамалар беру" мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі – Регламент) "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 9-1 бабаның 4-тармағына, сондай-ақ, "Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысына өзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы және мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2315 қаулысымен бекітілген "Мұрағаттық анықтамалар беру" мемлекеттік қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) және "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулысына сәйкес әзірленді.
      2. Регламентте мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) Мұрағаттық анықтама – заңды күші және сұрау салу тақырыбы туралы құжаттық ақпараты бар, құжаттардың іздестіру мәліметтерін көрсете отырып, осы мәліметтер негізінде құрастырылған мемлекеттік мұрағаттық мекеменің ресми құжаты;
      2) Мұрағаттық көшірме – іздестіру мәліметтерін көрсете отырып, құжат мәтінін машинкаға басу, суретке түсіру, электрографикалық немесе өзге тәсіл, оның ішінде өзге ақпараттық жолмен беру арқылы сөзбе-сөз жаңғыртатын мемлекеттік мұрағаттық мекеменің ресми құжаты;
      3) Мұрағаттық үзінді – іздестіру мәліметтерін көрсете отырып, белгілі бір дерекке, оқиғаға, тұлғаға қатысты, құжат мәтінінің бір бөлігін сөзбе-сөз жаңғыртатын мемлекеттік мұрағаттық мекеменің ресми құжаты;
      4) тұтынушы – жеке және заңды тұлға;
      5) ҚФБ – құрылымдық-функциональдық тұлға.
      3. "Мұрағаттық анықтамалар беру" мемлекеттік қызметін көрсетуді (бұдан әрі – қызмет) Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат министрлігі Ақпарат және мұрағат комитеті (бұдан әрі – Комитет), "Қазақстан Республикасының Ұлттық мемлекеттік мұрағаты", орталық мемлекеттік мұрағаттар мемлекеттік мекемелері, облыстардың, қалалардың, аудандардың және оның филиалдарының мемлекеттік мұрағаттары (бұдан әрі – Мұрағат), сондай-ақ баламалы негізде халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – Орталық) жүзеге асырады.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      5. Мұрағаттық анықтамаларды беру жөніндегі қызмет:
      1) "Ұлттық мұрағат қоры және мұрағаттар туралы" Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 22 желтоқсандағы Заңына;
      2) "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 12 қаңтардағы Заңына;
      3) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 18 мамырда № 427 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат министрлігі туралы ереженің 14-тармағы 78) тармақшасына;
      4) Стандартқа сәйкес көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызметтің нәтижесі тұтынушыға мұрағаттық анықтама, немесе тұтынушыға қызметті көрсетуден бас тарту туралы жазбаша дәйектелген жауап түрінде ұсынылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттік қызметті Комитет демалыс және мереке күндерін қоспағанда, сағат 9-00-ден бастап 18-00-ге дейін күн сайын көрсетеді, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін. Қызметті алу үшін алдын ала жазылу қажет емес. Жедел қызмет көрсету режимі қарастырылмаған.
      Заңды мекенжайы: Астана қаласы, Есіл ауданы, Орынбор көшесі, 8-үй, 14-кіреберіс, 2-қабат, 215-кабинет, интернет-ресурс: www.mci.gov.kz.
      Мұрағат, Орталық мекенжайлары туралы ақпарат Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат министрлігінің интернет-ресурсында: www.mci.gov.kz, "Мұрағат ісі" бөлімінде орналастырылған.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және қажетті құжаттар туралы ақпарат Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат министрлігінің интернет-ресурсында: www.mci.gov.kz орналастырылады немесе 8 (7172) 74-05-29 телефоны бойынша беріледі.
      9. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін мына құжаттарды ұсынады:
      Комитетке немесе Мұрағатқа өтініш білдірген кезде:
      1) расталуы қажет мәліметтер көрсетілген өтінішті;
      2) тұтынушы жеке өзі келгенде тұтынушының жеке басын куәландыратын құжат немесе өзге тұлғаның жазбаша сенімхаты.
      Орталыққа өтініш білдірген кезде:
      1) расталуы қажет мәліметтер көрсетілген өтінішті (хатты);
      2) тұтынушы жеке өзі келгенде тұтынушының жеке басын куәландыратын құжаттың түпнұсқасы және көшірмесі немесе өзге тұлғаның берілген нотариалды куәландырылмаған жазбаша сенімхаты;
      Құжаттар пакетін қабылдаған кезде Орталық қызметкері көшірмелерді түпнұсқамен сәйкестігін тексеріп, түпнұсқаны тұтынушыға қайтарады.
      Өтініште:
      ұйым бланкісінде заңды тұлғаның атауы; азаматтар үшін – тегі, аты, әкесінің аты;
      тұтынушының пошта немесе электронды мекенжайы;
      тұтынушыны қызықтыратын тақырып, мәселе, оқиға, дерек, мәлімет және сұратылған ақпараттың хронологиялық шегі;
      тұтынушының ақпаратты алу нысаны (ақпараттық хат, мұрағаттық анықтама, мұрағаттық үзінді, мұрағаттық көшірме, тақырыптық тізім, құжаттарға тақырыптық шолу);
      тұтынушының жеке қолы немесе лауазымды тұлғаның қолы;
      өтінішті жіберу уақыты көрсетіледі.
      Өтінішке еңбек кітапшасының көшірмесі, сұраныс тақырыбына байланысты басқа да құжаттар қоса жалғануы мүмкін.
      10. Қызмет Стандартта белгіленген мерзімде көрсетіледі.
      Комитетке келіп түскен тұтынушылардың ақпарат беру туралы өтініштері тіркеуден өткен күннен бастап күнтізбелік 3 күн ішінде мұрағаттарға тиістілігіне қарай орындауға және жауабын өтініш иесіне жолдау үшін жіберіледі.
      Комитетке келіп түскен тұтынушылар өтініштеріндегі мәліметтерді нақтыламай немесе толықтырмай орындау мүмкін емес болған жағдайда, Комитет күнтізбелік 10 күн ішінде өтініш иесінен қажетті мәліметтерді сұратады.
      11. Тұтынушының осы регламенттің 9-тармағында көрсетілген құжаттардың біреуін ұсынбауы мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға негіз болып табылады.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін тұтынушыдан құжаттарды қабылдау Комитеттің жұмыс кестесі негізінде жұмыс күні бір тұлғамен жүргізіледі.
      13. Мұрағаттық анықтама беру мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ҚФБ іс-әрекетінің реттілігі осы регламенттің қосымшасында көрсетілген.

"Мұрағаттық анықтама беру" 
мемлекеттік қызмет регламентіне
қосымша           

ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы


Негізгі үдерістің іс-әрекеті (барысы, жұмыс ағыны)


ҚФБ атауы

Кеңсе қызметкері

Комитет басшылығы

Мұрағаттар мен құжаттама басқармасының қызметкері

1

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

1. Құжаттарды тіркеу.
2. Құжаттарды басшылыққа беру
7. Мұрағаттар мен ұйымдардан жауаптарын алып Басқармаға беру.

3. Құжаттарды қарау.
4. Құжаттарды орындауға Мұрағаттар мен құжаттама басқармасына беру.

5. Өтініш тақырыбын талдау. Өтінішті орындау мүмкіндігін қарастыру.
6. Өтінішті талдау нәтижесі бойынша тиістілігіне қарай орындауға мұрағаттар мен ұйымдарға жіберу.
8. Мұрағаттардан алынған ақпаратты талдау, қорыту.

2

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)

12. Құжаттарды жөнелту.


9. Пайдаланушыға жауап беру.
10. Қызықтыратын құжаттардың сақталу орны туралы ақпарат беру, әрі қарай іздестіру жолдарын ұсыну.
11. Бас тарту себептерін көрсету (мұрағат анықтамасын қайтару)

3

Орындау мерзімдері

3 күн

1 күн

Тіркелген күннен бастап 15-30 күн;
Жекелеген жағдайларда мұрағат басшылығы орындалу мерзімін 6 айға дейін ұзартуы мүмкін, бұл туралы шешім қабылданған күнінен бастап күнтізбелік үш күн ішінде тиісті себептері көрсетіліп тұтынушыға хабарланады;
Теріс жауап – 3 күн ішінде.

Об утверждении регламентов государственных услуг

Приказ Министра связи и информации Республики Казахстан от 20 октября 2011 года № 317. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 16 ноября 2011 года № 7296. Утратил силу приказом Министра культуры и информации Республики Казахстан от 7 ноября 2012 года № 178

      Сноска. Утратил силу приказом Министра культуры и информации РК от 07.11.2012 № 178 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан "Об административных процедурах", ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемые регламенты государственных услуг:
      1) "Апостилирование архивных справок и копий архивных документов, исходящих из государственных архивов Республики Казахстан и направляемых за рубеж" согласно  приложению 1 к настоящему приказу;
      2) "Выдача архивных справок" согласно приложению 2 к настоящему приказу.
      2. Департаменту государственной политики в области средств массовой информации обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства связи и информации Республики Казахстан.
      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр                                    А. Жумагалиев

Приложение 1          
к приказу Министра связи и информации
Республики Казахстан      
от 20 октября 2011 года № 317  

Регламент
государственной услуги
"Апостилирование архивных справок и копий архивных документов,
исходящих из государственных архивов Республики Казахстан и
направляемых за рубеж"

1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги "Апостилирование архивных справок и копий архивных документов, исходящих из государственных архивов Республики Казахстан и направляемых за рубеж" (далее - Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", а также в соответствии со Стандартом государственных услуг "Апостилирование архивных справок и копий архивных документов, исходящих из государственных архивов Республики Казахстан и направляемых за рубеж" (далее - Стандарт), утвержденной Постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2315 "О внесении изменения и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561 и об утверждении стандартов государственных услуг" и Постановления Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам".
      2. В Регламенте используются следующие понятия:
      1) апостиль - специальный штамп размером 13х13 см, удостоверяющий подлинность подписи лица, подписавшего архивную справку или заверившего копию архивного документа, исходящих из государственных архивов Республики Казахстан, а также подлинность печати или штампа, которым скреплен этот документ;
      2) лицо, проставляющее штамп апостиля - сотрудник Комитета информации и архивов Министерства связи и информации Республики Казахстан, на которого приказом Председателя Комитета возлагаются функции по проставлению и подписанию апостиля;
      3) потребитель - физическое или юридическое лицо;
      4) СФЕ - структурно-функциональная единица.
      3. Государственная услуга "Апостилирование архивных справок и копий архивных документов, исходящих из государственных архивов Республики Казахстан" (далее - государственная услуга) осуществляет Комитет информации и архивов Министерства связи и информации Республики Казахстан (далее - Комитет).
      4. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная
      5. Государственная услуга осуществляется в соответствии с:
      1) подпунктом 15) пункта 1 статьи 18 Закона Республики Казахстан "О Национальном архивном фонде и архивах";
      2) подпунктом 8) статьи 540 Налогового Кодекса Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет (Налоговый кодекс)";
      3) Законом Республики Казахстан "О присоединении Республики Казахстан к Конвенции, отменяющей требование легализации иностранных официальных документов";
      4) постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 апреля 2001 года № 545 "О мерах по реализации положений Конвенции, отменяющей требование легализации иностранных официальных документов (Гаага, 5 октября 1961 года)";
      5) подпунктом 77) пункта 14 Положения о Министерстве связи и информации Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 мая 2010 года № 427.
      6. Результатом оказания государственной услуги является проставление штампа апостиля на архивных справках и копиях архивных документов, исходящих из государственных архивов Республики Казахстан, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги в письменном виде потребителю.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Государственная услуга оказывается Комитетом ежедневно, за исключением выходных и праздничных дней, с 9.00 до 18.00 часов, перерыв на обед с 13.00 до 14.30 часов.
      Предварительная запись для получения услуги не требуется. Режим ускоренного обслуживания не предусмотрен. Юридический адрес: 010000, город Астана, Есильский район, ул. Орынбор, д. 8, подъезд 14, 2-этаж, 215 кабинет, интернет-ресурс: www.mci.gov.kz.
      8. Информация о порядке оказания государственной услуги и документах ее получения размещается на интернет-ресурсе Министерства связи и информации Республики Казахстан: www.mci.gov.kz или по телефону 8 (7172) 74-05-29.
      9. За оказание государственной услуги взимается государственная пошлина, которая в соответствии с подпунктом 8) статьи 540 Налогового Кодекса Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет (Налоговый кодекс)" составляет 50 % от размера месячного расчетного показателя, установленного на день уплаты государственной пошлины.
      10. Для получения государственной услуги потребитель представляет:
      1) архивную справку или копии архивных документов, выданных государственным архивным учреждением, на которые проставляется апостиль, с сопроводительным письмом государственного архива;
      2) документ, удостоверяющий личность потребителя или документ удостоверяющий полномочия доверенного лица (при личном посещении);
      3) квитанцию об оплате государственной пошлины;
      Для проставления штампа апостиля потребуется подлинники архивной справки или копии архивных документов.
      11. Сроки оказания государственной услуги:
      1) при личном посещении, услуга оказывается в день подачи документов при предъявлении квитанции об уплате государственной пошлины;
      2) при письменном обращении по почте, в течение трех рабочих дней со дня поступления документа.
      12. Основанием для приостановления оказания государственной услуги является непредставление потребителем одного из документов, указанных в пункте 10 настоящего Регламента.
      13. Прием документов потребителя для оказания государственной услуги осуществляется одним лицом в течение рабочего дня на основании графика работы Комитета.

3. Описание порядка действий (взаимодействий) в процессе
оказания государственной услуги

      14. Этапы оказания государственной услуги по проставлению штампа апостиля на архивных справках и на копиях архивных документов, исходящих из государственных архивов Республики Казахстан и направляемых за рубеж:
      1) регистрация архивной справки или копии архивных документов, выданных государственным архивным учреждением с сопроводительным письмом государственного архива;
      2) передача документов руководству;
      3) рассмотрение документов и определение исполнителя руководством Комитета;
      4) передача документов лицу, проставляющему штамп апостиля;
      5) сверка документов на подлинность и проверка полноты документов исполнителем;
      6) решение о проставлении апостиля на архивную справку;
      7) проставление оттиска штампа апостиль и его заполнение;
      8) регистрация документа в журнале регистрации архивных справок и копий архивных документов, представленных для проставления штампа апостиль;
      9) выдача (отправка) апостилированной архивной справки или уведомление о причинах отказа.
      Архивные справки и копии архивных документов с проставленным апостилем направляются Комитетом Министерству иностранных дел Республики Казахстан, иностранным дипломатическим представительствам, аккредитованным в Республике Казахстан, в случае непосредственного обращения - заявителю.
      15. Описание действий СФЕ указан в приложении настоящему регламенту.

Приложение
к Регламенту государственной услуги:"Апостилирование
архивных справок и копий архивных документов,
исходящих из государственных архивов
Республики Казахстан и направляемых за рубеж"

Описание действий СФЕ


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода,
потока работ)

1

2

3

2

Наименование СФЕ

Сотрудник
Канцелярии

Руководство
Комитета

Лицо проставляющая штамп
апостиля

3

Наименование
действия (процесса,
процедуры операции)
и их описание

1. Прием и
регистрация
поступающих
документов

3. Рассмотрение
документов

5. Сверка документов на
подлинность и проверка
полноты документов.
6. Решение о проставлении
апостиля на архивную
справку.
7. Проставление апостиля
или отказ
8. Регистрация в Книге
регистрации.

4

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

2. Передача
пакета
документов
руководству
10. Отправка
документов

4. Передача
документов лицу,
проставляющему
штамп апостиля

9. Выдача (отправка)
апостилированной архивной
справки или уведомление о
причинах отказа
(возвращение архивной
справки).

5

Сроки исполнения

15 минут

1 календарный
день

При личном посещении – 30
минут;
при обращении почтой – 3
дня.

Приложение 2           
к приказу Министра связи и информации
Республики Казахстан      
от 20 октября 2011 года № 317   

Регламент
государственной услуги "Выдача архивных справок"

1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги "Выдача архивных справок" (далее - Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", а также в соответствии со Стандартом государственных услуг "Выдача архивных справок" (далее - Стандарт) утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2315 "О внесении изменения и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561 и об утверждении стандартов государственных услуг" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам".
      2. В Регламенте используется следующие понятия:
      1) Архивная справка - официальный документ государственного архивного учреждения, имеющий юридическую силу и содержащий документную информацию о предмете запроса с указанием поисковых данных документов, на основании которых она составлена;
      2) Архивная копия - официальный документ государственного архивного учреждения, дословно воспроизводящий машинописным, фотографическим, электрографическим или иным способом, в том числе переданный по другим информационным каналам, текст документа, с указанием его поисковых данных;
      3) Архивная выписка - официальный документ государственного архивного учреждения, дословно воспроизводящий часть текста документа, относящийся к определенному факту, событию, лицу, с указанием поисковых данных документа;
      4) потребитель - физическое или юридическое лицо;
      5) СФЕ - структурно-функциональная единица.
      3. Государственной услуга "Выдача архивных справок" (далее - услуга) оказывается Комитетом информации и архивов Министерства связи и информации Республики Казахстан (далее - Комитет), государственными учреждениями "Национальный архив Республики Казахстан", центральными государственными архивами, государственными архивами областей, городов, районов и их филиалами (далее - Архив), а также Центрами обслуживания населения (далее - Центр) на альтернативной основе.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      5. Оказание услуги по выдаче архивных справок осуществляется в соответствии с:
      1) Законом Республики Казахстан от 22 декабря 1998 года "О Национальном архивном фонде и архивах";
      2) Законом Республики Казахстан от 12 января 2007 года "О порядке рассмотрения обращении физических и юридических лиц";
      3) подпунктом 78) пункта 14 Положения о Министерстве связи и информации Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 мая 2010 года № 427;
      4) Стандартом.
      6. Результатом оказания государственной услуги является выдача архивной справки, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги в письменном виде пользователю.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Государственная услуга оказывается Комитетом ежедневно, за исключением выходных и праздничных дней, с 9.00 до 18.00 часов, перерыв на обед с 13.00 до 14.30 часов. Предварительная запись для получения услуги не требуется. Режим ускоренного обслуживания не предусмотрен. Юридический адрес: 010000, город Астана, Есильский район, ул. Орынбор, д. 8, подъезд 14, 2-этаж, 215 кабинет, интернет-ресурс : www.mci.gov.kz.
      Сведения о месте нахождения, Архивов, Центров размещены на интернет-ресурсе Министерства связи и информации Республики Казахстан в разделе "Архивное дело".
      8. Информация о порядке государственной услуги и документах ее получения размещается на интернет-ресурсе Министерства связи и информации Республики Казахстан: www.mci.gov.kz или по телефону 8 (7172) 74-05-29.
      9. Для получения государственной услуги потребитель представляет:
      при обращении в Комитет или Архив:
      1) заявление с указанием сведений, которые необходимо подтвердить;
      2) документ, удостоверяющий личность потребителя при личном посещении потребителя или письменная доверенность без нотариального заверения иного лица.
      при обращении в Центр:
      1) заявление (письмо) с указанием сведений, которые необходимо подтвердить;
      2) оригинал и копию документа, удостоверяющего личность потребителя при личном посещении потребителя или письменная доверенность без нотариального заверения иного лица.
      При приеме пакета документов, сотрудник Центра сверяет подлинность копии с оригиналом и возвращает оригинал потребителю.
      В заявлении указываются:
      наименование юридического лица на бланке организации; для граждан - фамилия, имя и отчество;
      почтовый и/или электронный адрес потребителя;
      интересующие потребителя тема, вопрос, событие, факт, сведения и хронологические рамки запрашиваемой информации;
      форма получения потребителем информации (информационное письмо, архивная справка, архивная выписка; архивные копии, тематический перечень, тематический обзор документов);
      личная подпись гражданина или подпись должностного лица;
      дата отправления обращения.
      К обращению могут быть приложены ксерокопии трудовой книжки, других документов, связанных с темой запроса.
      10. Услуга оказывается в сроки, установленные Стандартом.
      Обращение потребителей о предоставлении информации, поступившие в Комитет, в течение трех календарных дней со дня их регистрации направляются по принадлежности в Архивы для исполнения и ответа заявителю.
      При поступлении в Комитет обращении потребителей, которые не могут быть исполнены без предоставления уточненных или дополнительных сведений, Комитет в течение 10 календарных дней запрашивает автора обращения об уточнении и дополнении обращения необходимыми для его исполнения сведениями.
      11. Основанием для отказа оказания государственной услуги является непредставление потребителем одного из документов, указанных в пункте 9 настоящего регламента.
      12. Прием документов потребителя для оказания государственной услуги осуществляется одним лицом в течение рабочего дня на основании графика работы Комитета.
      13. Описание действий СФЕ в процессе оказания услуги при выдаче архивных справок указан в приложении настоящего регламента.

Приложение                
к Регламенту оказания государственной услуги
"Выдача архивных справок"        

Описание действий СФЕ


Действия основного процесса (хода, потока работ)


Наименование СФЕ

Сотрудник
Канцелярии

Руководство
Комитета

Сотрудник
Управления архивов
и документации

1

Наименование
действия (процесса,
процедуры операции)
и их описание

1. Регистрация
документов
2. Передача
документов
руководству
7. Получение из
архивов и
организации
ответов и передача
Управлению

3. Рассмотрение
документов
4. Передача
документов в
управления архивов
и документации

5. Анализ тематики
обращения. Принятие
решения о возможности
исполнения обращения.
6. Направление по
результатам
рассмотрение обращении
на исполнение в архивы
и организации по
принадлежности.
8. Анализи обобщение
полученной информации
из архивов

2

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

12. Отправка
документов


9. Подготовка ответа
пользователю
10. Направление
информации о месте
хранения интересующих
документов,
рекомендации по
дальнейшему поиску.
11. Уведомление о
причинах отказа
(возвращение архивной
справки)

3

Сроки исполнения

3 дня

1 день

15-30 дней со дня
регистрации; В
исключительных случаях
руководство архива
может может продлить
срок до 6-ти месяцев,
о чем сообщается
потребителю в 3-х
дневный срок после
принятия решения с
указанием
соответствующих
причин.
Ответ об отказе в
течение 3 дней