Мемлекеттік қызметтердің тізілімін әзірлеу, жүргізу және мониторингілеу қағидасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрдің м.а. 2011 жылғы 8 қарашадағы N 354 Бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2011 жылы 29 қарашада № 7320 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2013 жылғы 2 мамырдағы № 130 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 02.05.2013 № 130 бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 28 қазандағы № 1116 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрлігі туралы ереженің 10-тармағының 109) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған Мемлекеттік қызметтердің тізілімін әзірлеу, жүргізу және мониторингілеу қағидасы бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрлігінің Мемлекеттік басқару жүйесін дамыту департаменті осы бұйрықты заңнамада белгіленген тәртіпте Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді және бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялауды қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрлігінің Жауапты хатшысы Д.М.Шәженоваға жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткеннен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министрдің
      міндетін атқарушы                      М.Құсайынов

Қазақстан Республикасы Экономикалық даму 
және сауда министрінің міндетін атқарушының
2011 жылғы 8 қарашадағы № 354     
бұйрығымен бекітілген        

Мемлекеттік қызметтердің тізілімін әзірлеу, жүргізу және мониторингілеу қағидасы 1. Жалпы ережелер

      1. Осы Мемлекеттік қызметтер тізілімін жүргізу, әзірлеу және мониторингілеу қағидасы мемлекеттік қызметтер тізілімін әзірлеу, жүргізу және мониторингілеу тәртібін айқындайды.
      2. Осы Қағидада мынадай терминдер мен анықтамалар қолданылады:
      1) мемлекеттік қызметтер тізілімі - мемлекеттік қызметтерді алушылар, оларды көрсетуді қамтамасыз ететін мемлекеттік органдар мен ұйымдар және олардың басқа да сипаттамалары көрсетіле отырып, республикалық және жергілікті деңгейде көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің үнемі жаңартылатын тізбесін қамтитын нормативтік құқықтық акт (бұдан әрі - Тізілім).
      2) мемлекеттік қызмет көрсету - мемлекеттік органдардың, олардың ведомстволық бағыныстағы ұйымдарының және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жекелеген функцияларын іске асыру нысандарының бірі болып табылатын өзге де жеке және заңды тұлғалардың (мемлекеттік органдарды қоспағанда) қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған, жеке-дара сипаттағы әрі жеке және (немесе) заңды тұлғалардың (мемлекеттік органдарды қоспағанда) өтініші бойынша жүзеге асырылатын қызметі.
      3) мемлекеттік қызметті алушы - оның өтініші бойынша мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке немесе заңды тұлға.
      4) мемлекеттік қызметті көрсету субъектісі - мемлекеттік органдар, олардың ведомстволық бағыныстағы ұйымдары, өзге де жеке және заңды тұлғалар (бұдан әрі - мемлекеттік қызметтерді көрсету субъектілері).
      Тізілім әзірлеуді, жүргізуді және мониторингілеуді Тізілімді қалыптастыру мен жүргізу жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі - уәкілетті орган) жүзеге асырады;
      Мемлекеттік қызметтерді көрсету бойынша мемлекеттік органдардың, олардың ведомстволық бағыныстағы ұйымдарының және өзге де жеке және заңды тұлғалардың қызметі мына өлшемдерге сәйкес келуі тиіс:
      мемлекеттік қызметтерді алушылармен өзара іс-қимылы;
      мемлекеттік қызметтерді алушылардың заңды құқықтарын және міндеттерін жүзеге асыруға бағытталуы; белгілі бір нәтиженің болуы.

2. Тізілімді әзірлеу, жүргізу және мониторингілеу тәртібі

      3. Тізілімді әзірлеу, жүргізу және мониторингілеу мақсаты мемлекеттік қызметтерді көрсету субъектілері көрсететін мемлекеттік қызметтер туралы анық және толық ақпаратпен орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдарды, жеке және заңды тұлғаларды қамтамасыз ету болып табылады.
      4. Тізілімге енгізу үшін мемлекеттік қызмет мынадай талаптарға сәйкес келуі тиіс:
      мемлекеттік қызметті алушының қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағдарланған;
      мемлекеттік органдардың жекелеген функцияларын іске асыруға бағдарланған;
      дара сипатта болуы;
      мемлекеттік қызметті алушының өтініші бойынша жүзеге асырылуы.
      Тізілімге енгізуге мемлекеттік қызметтерді көрсету субъектілері көрсететін барлық мемлекеттік қызметтер жатады.
      5. Тізілімді әзірлеу Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік қызметтерді айқындау мәніне қарау жолымен орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың функцияларына жыл сайынғы түгендеу мен талдау нәтижесі бойынша жүзеге асырылады.
      6. Тізілімді жүргізу және мониторингілеу Мемлекеттік қызметті тізілімге қосу және/немесе алып тастау, мемлекеттік қызметтің, орталық мемлекеттік органның, мемлекеттік қызмет стандартын әзірлеуді қамтамасыз ететін орталық мемлекеттік органның, мемлекеттік қызметті көрсететін мемлекеттік органның, ведомстволық бағынысты ұйымның, өзге де жеке және заңды тұлғаның, өтініштер қабылдайтын және ресімделген құжаттарды беретін ұйымдардың атауларының, мемлекеттік қызметті көрсету нысаны түрлерінің өзгеруі бөлігінде өзгерістер мен толықтырулар енгізуді қамтиды.
      7. Уәкілетті орган жыл сайын (қажеттілігі бойынша):
      1) Мемлекеттік қызметтерді көрсету субъектілері көрсететін мемлекеттік қызметтерді қосу/алып тастау (редакциясын өзгерту) арқылы Тізілім мазмұнын жаңартады;
      2) орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік қызметтерді анықтайтын Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін қарау жолымен орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың функцияларына жыл сайынғы түгендеу мен талдау жүргізеді;
      3) мазмұнының өзектілігі тұрғысынан Тізілімге мониторинг жүргізеді;
      4) бекітілген тәртіпте Тізілімге енгізілетін және/немесе Тізілімде бар ақпаратты нақтылау үшін қажет мәліметке сұрау салады.
      8. Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар:
      1) олардың құзыретіне кіретін мемлекеттік қызметтер бөлігінде Тізілімге өзгерістер және/немесе толықтырулар енгізу бойынша уәкілетті органға ұсыныстар енгізеді. Егер, мемлекеттік қызметке қатысты ақпаратты ұсынуды ұйымдастыруға бірнеше орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар қатысатын болса, ұсынысты мемлекеттік қызмет стандартын әзірлеуші мемлекеттік орган ұсынатын болады;
      2) мемлекеттік қызмет көрсету бойынша өкілеттілігі берілген, мемлекеттік қызмет көрсету бойынша өкілеттікті өзгертетін немесе жоятын нормативтік құқықтық акті күшіне енген күннен бастап 10 жұмыс күн ішінде уәкілетті органға тиісті ақпаратты ұсынады.
      9. Тізілімге өзгерістер және/немесе толықтырулар енгізу үшін негіздемелер:
      Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесінің тапсырмалары; орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдарды мемлекеттік қызметтерді көрсету бойынша өкілеттікпен қамтамасыз ететін, мемлекеттік қызметтерді түзетуге немесе алып тастауға өкілеттік беретін нормативтік құқықтық актілері;
      орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың функцияларын жыл сайынғы түгендеу және талдау нәтижелерінің деректері;
      орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың ұсыныстары болып табылады.
      10. Тізілімде мынадай мәліметтер қамтылады:
      мемлекеттік қызметтің атауы;
      мемлекеттік қызметтерді алушылар (жеке/заңды тұлғалар);
      мемлекеттік қызмет стандартын әзірлеуді қамтамасыз ететін орталық мемлекеттік органның атауы;
      мемлекеттік қызметті көрсететін мемлекеттік органның, ведомстволық бағынысты ұйымның, өзге де жеке және заңды тұлғаның атауы;
      өтініштер қабылдайтын және ресімделген құжаттарды беретін ұйымдардың атауы;
      мемлекеттік қызметті көрсету нысанының түрі (электрондық, қағаз түрінде). 

Об утверждении Правил по разработке, ведению и мониторингу реестра государственных услуг

Приказ и.о. Министра экономического развития и торговли Республики Казахстан от 8 ноября 2011 года № 354. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 ноября 2011 года № 7320. Утратил силу приказом Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан от 2 мая 2013 года № 130

      Сноска. Утратил силу приказом Министра экономики и бюджетного планирования РК от 02.05.2013 № 130

      В соответствии с подпунктом 109) пункта 10 Положения о Министерстве экономического развития и торговли Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 октября 2004 года № 1116, ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила по разработке, ведению и мониторингу реестра государственных услуг.
      2. Департаменту развития системы государственного управления Министерства экономического развития и торговли Республики Казахстан обеспечить в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и официальное опубликование в средствах массовой информации.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Ответственного секретаря Министерства экономического развития и торговли Республики Казахстан Шаженову Д.М.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      И.о. министра                              М. Кусаинов

Утверждены            
приказом И.о. министра экономического
развития и торговли Республики Казахстан
от 8 ноября 2011 года № 354   

Правила
по разработке, ведению и мониторингу
реестра государственных услуг

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила по разработке, ведению и мониторингу реестра государственных услуг (далее - Правила) определяют общий порядок разработки, ведения и мониторинга реестра государственных услуг.
      2. В настоящих Правилах используются следующие термины и определения:
      1) реестр государственных услуг - нормативный правовой акт, содержащий регулярно обновляемый перечень государственных услуг, оказываемых на республиканском и местном уровнях, с указанием получателей государственных услуг, государственных органов и организаций, обеспечивающих их оказание, и других характеристик (далее - Реестр);
      2) государственная услуга - деятельность государственных органов, их подведомственных организаций и иных физических и юридических лиц, являющаяся одной из форм реализации отдельных функций государственных органов, предусмотренная законодательством Республики Казахстан, направленная на удовлетворение потребностей физических и юридических лиц (за исключением государственных органов), носящая индивидуальный характер и осуществляемая по обращению физических и (или) юридических лиц (за исключением государственных органов);
      3) получатель государственной услуги - физическое или юридическое лицо, по обращению которого предоставляется государственная услуга;
      4) субъект оказания государственной услуги - государственные органы, их подведомственные организации, иные физические и юридические лица (далее - субъекты оказания государственных услуг).
      Разработка, ведение и мониторинг Реестра осуществляется уполномоченным органом по формированию и ведению Реестра (далее - уполномоченный орган).
      Деятельность государственных органов, их подведомственных организаций и иных физических и юридических лиц по оказанию государственных услуг должна соответствовать следующим критериям:
      взаимодействие с получателями государственных услуг;
      ориентированность на реализацию законных прав и обязанностей получателей государственных услуг;
      наличие определенного результата.

2. Порядок разработки, ведения и мониторинга Реестра

      3. Целью разработки, ведения и мониторинга Реестра является обеспечение центральных государственных и местных исполнительных органов, физических и юридических лиц полной и достоверной информацией о государственных услугах, предоставляемых субъектами оказания государственных услуг.
      4. Для включения в Реестр государственная услуга должна соответствовать следующим требованиям:
      быть ориентированной на удовлетворение потребностей получателя государственной услуги;
      быть ориентированной на реализацию отдельных функций государственных органов;
      носить индивидуальный характер;
      осуществляться по обращению получателя государственной услуги.
      Включению в Реестр подлежат все государственные услуги, предоставляемые субъектами оказания государственных услуг.
      5. Разработка Реестра осуществляется по результатам ежегодной инвентаризации и анализа функций центральных государственных и местных исполнительных органов путем рассмотрения нормативных правовых актов Республики Казахстан на предмет выявления государственных услуг, оказываемых центральными государственными и местными исполнительными органами.
      6. Ведение и мониторинг Реестра включает в себя внесение изменений и дополнений в Реестр в части включения и/или исключения государственной услуги, изменения наименования государственной услуги, центрального государственного органа, обеспечивающего разработку стандарта государственной услуги, государственного органа, подведомственной организации, иного физического и юридического лица, оказывающих государственную услугу, организаций, осуществляющих прием заявлений и выдачу оформленных документов, изменения вида формы предоставления государственной услуги.
      7. Уполномоченный орган ежегодно (по мере необходимости):
      1) обновляет содержание Реестра путем включения/исключения, (изменения редакции) государственных услуг, предоставляемых субъектами оказания государственных услуг;
      2) проводит ежегодную инвентаризацию и анализ функций центральных государственных и местных исполнительных органов путем рассмотрения нормативных правовых актов Республики Казахстан на предмет выявления государственных услуг, оказываемых центральными государственными и местными исполнительными органами;
      3) проводит мониторинг Реестра на предмет актуализации его содержания;
      4) запрашивает в установленном порядке сведения, необходимые для уточнения информации, вносимой в Реестр и/или содержащейся в Реестре.
      8. Центральные государственные и местные исполнительные органы:
      1) вносят предложения в уполномоченный орган по внесению изменений и/или дополнений в Реестр в части государственных услуг, входящих в их компетенцию. В случае, если в организации предоставления информации касательно государственной услуги участвуют несколько центральных государственных и местных исполнительных органов, то предложение представляется государственным органом, который обеспечивает разработку стандарта государственной услуги;
      2) в течение 10 рабочих дней с даты введения в силу нормативного правового акта, наделяющего их полномочиями по предоставлению государственной услуги, изменяющего или отменяющего полномочия по предоставлению государственной услуги, представляют в уполномоченный орган соответствующую информацию.
      9. Основанием для внесения изменений и/или дополнений в Реестр являются:
      поручения Президента Республики Казахстан, Администрации Президента Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан;
      нормативные правовые акты, наделяющие центральные государственные и местные исполнительные органы полномочиями по предоставлению государственной услуги, изменяющего или отменяющего полномочия по предоставлению государственной услуги;
      данные результатов ежегодной инвентаризации и анализа функций центральных государственных и местных исполнительных органов;
      предложения центральных государственных и местных исполнительных органов.
      10. Реестр содержит следующие сведения:
      наименование государственной услуги;
      получатели государственных услуг (физические/юридические лица);
      наименование центрального государственного органа, обеспечивающего разработку стандарта государственной услуги;
      наименование государственного органа, подведомственной организации, иного физического и юридического лица, оказывающих государственную услугу;
      наименование организаций, осуществляющих прием заявлений и выдачу оформленных документов;
      вид формы предоставления государственной услуги (в электронном, бумажном виде).