"Қазақстан Республикасының Бірыңғай бюджеттік сыныптамасын жасау ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 6 мамырдағы № 214 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2011 жылғы 20 желтоқсандағы № 647 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2011 жылы 21 желтоқсанда № 7348 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2013 жылғы 13 наурыздағы № 72 Бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 13.03.2013 № 72 бұйрығымен (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      БҰЙЫРАМЫН:
      1. "Қазақстан Республикасының Бiрыңғай бюджеттiк сыныптамасын жасау ережесiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң 2010 жылғы 6 мамырдағы № 214 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеудің тізілімінде № 6265 болып тіркелді) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасының Бiрыңғай бюджеттiк сыныптамасын жасау ережесiнде:
      17-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "17. Бюджеттік бағдарламалардың әкiмшiлерi оларға жүктелген функциялар мен өкiлеттiктерге сәйкес айқындалады.
      Бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiсi - бюджеттiк бағдарламаларды жоспарлауға, негіздеуге, іске асыруға және бюджеттік бағдарламалар нәтижелеріне жетуге жауапты мемлекеттік орган.
      Бюджеттік бағдарламалардың бір әкімшісінің құзыретіне жатқызылмайтын экономиканың әртүрлі салаларында жобалардың іске асырылуын көздейтін ұлттық холдингтер мен ұлттық басқарушы холдингтердiң жарғылық капиталында мемлекеттің қатысуы арқылы бюджеттік инвестицияларды жүзеге асыру жоспарланатын бюджеттік бағдарламалар бойынша мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган әрекет етеді.";
      50-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "50. Бюджеттік бағдарламаларды бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі әзірлейді және ол мемлекеттік органның стратегиялық жоспарының құрамында бекітіледі.
      Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің жоспарлы кезеңге арналған бюджет қаражатын жоспарлау көлемі, нәтижелілік және тиімділік көрсеткіштері бар бюджеттік бағдарламаларын бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері әзірлейді және Қазақстан Республикасының Үкіметі мен тиісті жергілікті атқарушы органдар бекітеді.";
      55-тармақтың төртінші бөлігінің екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      "төмен тұрған бюджетке шығыстардың артуына және (немесе) жергілікті бюджеттердің кірістерінің қысқаруына әкеп соғатын облыстың өкілді және атқарушы органдарының заңнамалық актілерін, Қазақстан Республикасының Президенті мен Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерін қабылдаудан туындайтын төмен тұрған бюджеттердің шығындарын өтеуге бағытталған жоғары тұрған бюджеттер;";
      мынадай мазмұндағы 10-тараумен толықтырылсын:
      "10-тарау. Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларын әзірлеу тәртібі
      60. Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламалары жоспарлы кезеңге арналған жылжымалы негiзде жыл сайын әзiрленедi.
      61. Стратегиялық жоспарды әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарлама жобасы осы Ережеге 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жасалады және өзіне мынадай ақпаратты қамтиды:
      1) бюджеттік бағдарлама әкімшісінің коды мен атауы;
      2) бюджеттік бағдарламаның коды мен атауы;
      3) жоспарлы кезең;
      4) "Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық негізі" деген жолында осы бағдарлама шеңберінде іске асырылатын мемлекеттік функцияларды, осы бюджеттік бағдарламалардың мақсаттары мен міндеттерін іске асыру қажеттілігін анықтайтын Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері көрсетіледі.
      Осы жол бойынша, заңнама актілерін қоспағанда, нормативтік құқықтық актінің толық атауы, күні мен нөмірі, заңнама актісіне сілтеме жасалған жағдайда тиісті бапқа міндетті түрде нұсқау көрсетіледі;
      5) "Бюджеттік бағдарламаны сипаттау (негіздеме)" деген жолы бойынша шығыстардың бағытын көрсете отырып, бюджеттік бағдарламаға қысқаша сипаттама жүргізеді;
      6) "Бюджеттік бағдарламаның түрі" деген жолында:
      "мемлекеттiк басқару деңгейіне байланысты" деген жолында мемлекеттік басқару деңгейіне қарай мыналарға:
      республикалық бюджеттің құрамында бекітілетін республикалық;
      облыстық бюджеттің, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерінің құрамында бекітілетін облыстық, республикалық маңызы бар қала, астана;
      аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетінің құрамында бекітілетін аудандық (қалалық);
      республикалық маңызы бар қала, астана бюджетінің, аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетінің құрамында бекітілетін қаладағы ауданның, аудандық маңызы бар қаланың, кенттің, ауылдың (селоның), ауылдық (селолық) округтің бюджеттік бағдарламалары болып бөлінеді;
      "мазмұнына байланысты" деген жолында бағдарлама мазмұнына байланысты бюджеттік бағдарламаның түрі:
      мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан шығатын мемлекеттік қызметтерді көрсету;
      трансферттер мен бюджеттік субсидиялар беру;
      бюджет кредиттерін беру;
      бюджеттік инвестицияларды жүзеге асыру;
      күрделі шығыстарды жүзеге асыру;
      мемлекеттік міндеттемелерді орындау көрсетіледі;
      "іске асыру тәсіліне қарай" деген жолында жеке не бөлінетін бюджеттік бағдарламалар көрсетіледі;
      "ағымдағы/даму" деген жолы бойынша ағымдағы бюджеттік бағдарлама не даму бюджеттік бағдарламасы көрсетіледі.
      7) "Бюджеттік бағдарламаның мақсаты" деген жолында бюджеттік бағдарламаны орындау кезінде қол жеткізілуі тиіс белгілі бір нәтиже өткізіледі. Бюджеттік бағдарламаның мақсаты анық, нақты және қол жетімді болуы тиіс.
      Бюджеттік бағдарламаның мақсаты, мемлекеттік басқару функциясына, елдің стратегиялық даму міндеттеріне, республика немесе өңірдің әлеуметтік-экономикалық даму болжамына, мемлекеттік, салалық бағдарламаларға, ауданды дамыту бағдарламаларына сүйене отырып қалыптасады;
      8) "Бюджеттік бағдарламаның міндеттері" деген жолында бюджеттік бағдарламалардың түпкі нәтижесіне қол жеткізу жолдары көрсетіледі.
      Бюджеттік бағдарламаның міндеттері анық, дәл, нақты және тексерілген болуы тиіс;
      "Бағдарламаны іске асыру бойынша іс-шаралар" деген бағанда жоспарлы кезеңде олардың іске асырылу мерзімдері көрсетілген міндеттерді шешуге бағытталған негізгі іс-шаралар (әрекеттер) көрсетіледі (2-4 бағандар).
      9) Бюджеттік бағдарламаны іске асыру мерзімі республиканың немесе өңірдің әлеуметтік-экономикалық даму болжамына, мемлекеттік, салалық бағдарламалардың, ауданды дамыту бағдарламаларында көзделген іс-шараларды іске асыру мерзімдеріне сәйкес болуы тиіс;
      10) "Тікелей нәтиже көрсеткіштері" деген жолында осы бюджеттік бағдарламада көзделген бюджет қаражаты шегінде орындалатын мемлекеттік функциялардың, өкілеттіктер мен көрсетілетін мемлекеттік қызметтер көлемінің сандық сипаттамасы келтіріледі, оларға қол жеткізу осы функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыратын немесе қызметтер көрсететін ұйымның қызметіне толық байланысты;
      11) "Түпкілікті нәтиже көрсеткіштері" деген жолында халықтың өмірінің деңгейі мен сапасының нысаналы жағдайының (жағдайының өзгеруінің), әлеуметтік саласының, экономиканың, қоғамдық қауіпсіздік пен бюджеттік бағдарламаны іске асырудың тікелей нәтижелеріне қол жеткізуге негізделген мемлекеттік басқарудың басқа да салалары (аялары) көрсеткіштері келтіріледі;
      12) "Сапа көрсеткіштері" деген жолында мемлекеттік қызметтің бюджеттік бағдарламасы шеңберінде оларды алушылардың күтілуіне және мемлекеттік қызмет стандартына көрсетілетін сәйкестік деңгейін көрсететін көрсеткіштер көрсетіледі;
      13) "Тиімділік көрсеткіштері" деген жолында бюджет қаражатының бекітілген көлемін пайдалана отырып, ең үздік тікелей нәтижеге қол жеткізу деңгейін немесе бюджет қаражатының аз көлемін пайдалана отырып, тікелей нәтижеге қол жеткізуді көрсететін көрсеткіштер келтіріледі.
      Нәтижелілік және тиімділік көрсеткіштері қол жетімді және тексерілген болуы тиіс.
      Тікелей және түпкілікті нәтижелердің көрсеткіштері, сапа және тиімділік көрсеткіштері бойынша есепті және ағымдағы жылдардың мәні, сондай-ақ өлшем бірлігі (2-баған) көрсетілген жоспарлы кезеңнің (3-7-бағандар) жылдары бойынша мәні көрсетіледі.
      14) "Бюджеттік қаражат көлемі" деген жолында есепті және ағымдағы жылдардағы, сондай-ақ жоспарлы кезеңді жылдар бойынша бөлудегі жоспарлы кезеңдегі мың теңгедегі осы бюджеттік бағдарлама бойынша бюджет қаражатының көлемі көрсетіледі (3-7-бағандар).
      62. Бюджеттік өтініммен бір мезгілде стратегиялық жоспарларды әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері бюджет шығыстарын жоспарлау үшін бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға немесе мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органға ағымдағы қаржы жылының 15 мамырына дейінгі мерзімде бюджеттік бағдарламалар жобаларын ұсынады.
      63. Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобалары республикалық бюджетте бекітілгеннен кейін Қазақстан Республикасы Президентінің республикалық бюджет туралы заңға қол қойған күннен бастап апталық мерзімде Қазақстан Республикасының Үкіметінде пысықталады және бекітіледі.
      Облыстық, республикалық маңызы бар қала, астананың бюджеттік бағдарламалары әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобалары тиісті жергілікті бюджет бекіткеннен кейін ағымдағы қаржы жылының 30 желтоқсанына дейін жергілікті атқарушы органдармен пысықталады және бекітіледі.
      Аудандық (қалалық) бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобалары аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджеті бекітілгеннен кейін, тиісті жергілікті атқарушы органдармен келесі қаржы жылының 10 қаңтарына дейін пысықталады және бекітіледі.
      64. Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларына мынадай:
      1) Қазақстан Республикасының жаңа заңдары қабылданған не өзгерістер енгізілген;
      2) жаңа бағдарламалық құжаттар қабылданған не өзгерістер енгізілген;
      3) мемлекеттік органның функциялары, құрылымдары өзгерген;
      4) көрсеткіштерге қол жеткізуге ықпал ететін республикалық немесе жергілікті бюджеттердің параметрлері өзгерген жағдайларда өзгерістер мен толықтыруларға енгізуге жол беріледі.
      Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларына өзгерістер мен толықтырулар енгізу кезінде бюджеттік бағдарламаны әзірлеу мен бекіту кезіндегі осы Ережемен белгіленген талаптар сақталады.
      Бюджетті нақтылауға байланысты бюджеттік бағдарламаларға өзгерістер мен толықтырулар енгізген жағдайда бюджетті әзірлеу мен бекіту кезінде Бюджет кодексімен белгіленген талаптар сақталады.
      "Қаржыландыру көлемінің өзгеруіне байланысты бюджеттік бағдарламаларға өзгерістер мен толықтырулар жобалары тиісті бюджеттік комиссиямен қарастырылады.";
      осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес 5-қосымшамен толықтырылсын.
      2. Бюджеттік рәсімдер әдістемесі департаменті (А.Н.Қалиева) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрық ол мемлекеттік тіркелген күннен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Министрдің міндетін
      атқарушы                                   Р. Дәленов

Қазақстан Республикасы    
Қаржы министрінің 2011 жылғы 
20 желтоқсандағы № 647 бұйрығына
қосымша           

Қазақстан Республикасының  
Бiрыңғай бюджеттiк сыныптамасын
жасау ережесiнің 5-қосымшасы

нысан             

Стратегиялық жоспарды әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің
БЮДЖЕТТІК БАҒДАРЛАМАСЫ

_________________________________________________________________
бюджеттік бағдарлама әкімшісінің коды және атауы
______________________________________________
бюджеттік бағдарламаның коды және атауы
_____________________ жылы

Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық негізі


Бюджеттік бағдарламаны сипаттау (негіздеме)


Бюджеттік бағдарламаның түрі

мемлекеттiк басқару деңгейіне байланысты


мазмұнына байланысты


іске асыру тәсіліне қарай


ағымдағы/даму


Бюджеттік бағдарламаның мақсаты


Бюджеттік бағдарламаның міндеттері


Бағдарламаны іске асыру бойынша іс-шаралар

жоспарлы кезеңде олардың іске асырылу мерзімдері




1

2

3

4





Бюджеттік бағдарлама көрсеткіштерінің атауы

өлшем бірлігі

есепті кезеңі

ағымдағы жылдағы жоспары

жоспарлы кезеңі




1

2

3

4

5

6

7

Тікелей нәтиже көрсеткіштері














Түпкілікті нәтиже көрсеткіштері














Сапа көрсеткіштері














Тиімділік көрсеткіштері














Бюджеттік қаражат көлемі

мың.
теңге






О внесении изменений и дополнений в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 6 мая 2010 года № 214 "Об утверждении Правил составления Единой бюджетной классификации Республики Казахстан"

Приказ и.о. Министра финансов Республики Казахстан от 20 декабря 2011 года № 647. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 21 декабря 2011 года № 7348. Утратил силу приказом Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан от 13 марта 2013 года № 72

      Сноска. Утратил силу приказом Министра экономики и бюджетного планирования РК от 13.03.2013 № 72 (вводится в действие со дня его официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 6 мая 2010 года № 214 «Об утверждении Правил составления Единой бюджетной классификации Республики Казахстан» (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6265) следующие изменения и дополнения:
      в Правилах составления Единой бюджетной классификации Республики Казахстан, утвержденных указанным приказом:
      пункт 17 изложить в следующей редакции:
      «17. Администраторы бюджетных программ определяются согласно возложенным на них функциям и полномочиям.
      Администратор бюджетных программ - государственный орган, ответственный за планирование, обоснование, реализацию и достижение результатов бюджетных программ.
      По бюджетным программам, по которым планируется осуществление бюджетных инвестиций посредством участия государства в уставном капитале национальных холдингов и национального управляющего холдинга, предусматривающих реализацию проектов в различных отраслях экономики, которые не могут быть отнесены к компетенции одного администратора бюджетных программ, администратором выступает центральный уполномоченный орган по государственному планированию.»;
      пункт 50 изложить в следующей редакции:
      «50. Бюджетные программы разрабатываются администратором бюджетных программ и утверждаются в составе стратегического плана государственного органа.
      Бюджетные программы администраторов бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы, с объемами планируемых бюджетных средств на плановый период, показателями результативности и эффективности разрабатываются администраторами бюджетных программ и утверждаются Правительством Республики Казахстан и соответствующими местными исполнительными органами.»;
      абзац второй части четвертой пункта 55 изложить в следующей редакции:
      «вышестоящими бюджетами в нижестоящие, направленные на компенсацию потерь нижестоящих бюджетов, вытекающих из принятия законодательных актов, актов Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан, представительных и исполнительных органов области, влекущих увеличение расходов и (или) сокращение доходов местных бюджетов;»;
      дополнить главой 10 следующего содержания:
      «Глава 10. Порядок разработки бюджетных программ администраторов бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы
      60. Бюджетные программы администраторов бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы разрабатываются ежегодно на скользящей основе на плановый период.
      61. Проект бюджетной программы администратора бюджетных программ, не разрабатывающего стратегический план составляется по форме согласно приложению 5 к настоящим Правилам и включает в себя следующую информацию:
      1) код и наименование администатора бюджетной программы;
      2) код и наименование бюджетной программы;
      3) плановый период;
      4) в строке «Нормативная правовая основа бюджетной программы» указываются нормативные правовые акты Республики Казахстан, определяющие государственные функции, реализуемые в рамках данной программы, необходимость реализации целей и задач данной бюджетной программы.
      По данной строке указываются полное наименование нормативного правового акта, дату и номер, за исключением законодательных актов, в случае ссылки на законодательный акт обязательно указание соответствующих статей;
      5) в строке «Описание (обоснование) бюджетной программы» приводится краткое описание бюджетной программы с указанием направления расходов;
      6) в строке «Вид бюджетной программы»:
      в строке «в зависимости от уровня государственного управления» указывается вид бюджетной программы в зависимости от уровня государственного управления:
      республиканские, утверждаемые в составе республиканского бюджета;
      областные, города республиканского значения, столицы, утверждаемые в составе областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы;
      районные (городские), утверждаемые в составе бюджета района (города областного значения);
      бюджетные программы района в городе, города районного значения, поселка, аула (села), аульного (сельского) округа, утверждаемые в составе бюджетов города республиканского значения, столицы, бюджета района (города областного значения);
      в строке «в зависимости от содержания» указывается вид бюджетной программы в зависимости от содержания программы:
      осуществление государственных функций, полномочий и оказание вытекающих из них государственных услуг;
      предоставление трансфертов и бюджетных субсидий;
      предоставление бюджетных кредитов;
      осуществление бюджетных инвестиций;
      осуществление капитальных расходов;
      выполнение обязательств государства;
      в строке «в зависимости от способа реализации» указывается индивидуальная бюджетная программа либо распределяемая;
      в строке «текущая/развитие» указывается текущая бюджетная программа либо бюджетная программа развития;
      7) в строке «Цель бюджетной программы» приводится определенный результат, который должен быть достигнут при выполнении бюджетной программы. Цель бюджетной программы должна быть четкой, реалистичной и достижимой.
      Цель бюджетной программы формируется исходя из функций государственного управления, задач стратегического развития страны, прогноза социально-экономического развития республики или региона, государственных, отраслевых программ, программ развития территорий;
      8) в строке «Задачи бюджетной программы» указываются пути достижения конечного результата бюджетных программ.
      Задачи бюджетной программы должны быть ясными, четкими, конкретными и проверяемыми;
      9) в графе «Мероприятия по реализации программы» указываются основные мероприятия (действия), направленные на решение задач с указанием сроков их реализации в плановом периоде (графы 2-4).
      Сроки реализации бюджетной программы должны соответствовать прогнозу социально-экономического развития республики или региона, срокам реализации мероприятий предусмотренных в государственных, отраслевых программах, программах развития территорий;
      10) в строке «Показатели прямого результата» приводится количественная характеристика объема выполняемых государственных функций, полномочий и оказываемых государственных услуг в пределах предусмотренных данной бюджетной программой бюджетных средств, достижение которых полностью зависит от деятельности организации, осуществляющей данные функции, полномочия или оказывающей услуги;
      11) в строке «Показатели конечного результата» приводятся показатели (характеристика) целевого состояния (изменения состояния) уровня и качества жизни населения, социальной сферы, экономики, общественной безопасности и других отраслей (сфер) государственного управления, обусловленное достижением прямых результатов реализации бюджетной программы;
      12) в строке «Показатели качества» указываются показатели, отражающие степень соответствия оказываемой в рамках реализации бюджетной программы государственной услуги ожиданиям ее получателей и стандарту государственной услуги;
      13) в строке «Показатели эффективности» приводятся показатели, отражающие степень достижения наилучшего прямого результата с использованием утвержденного объема бюджетных средств или достижение прямого результата с использованием меньшего объема бюджетных средств.
      Показатели результативности и эффективности должны быть доступными и проверяемыми.
      По показателям прямого и конечного результатов, показателям качества и эффективности указываются значения отчетного и текущего годов, а также значения по годам планового периода (графы 3-7) с указанием единицы измерения (графа 2);
      14) в строке «Объем бюджетных средств» указывается объем бюджетных средств по данной бюджетной программе в тысячах тенге в отчетном и текущем годах, а также в плановом периоде в разбивке по годам планового периода (графы 3-7).
      62. Для планирования расходов бюджета администраторы бюджетных программ, не разрабатывающие стратегические планы одновременно с бюджетной заявкой представляют проекты бюджетных программ в срок до 15 мая текущего финансового года в центральный уполномоченной орган по бюджетному планированию или местный уполномоченный орган по государственному планированию.
      63. Проекты бюджетных программ администраторов республиканских бюджетных программ после утверждения республиканского бюджета дорабатываются и утверждаются Правительством Республики Казахстан в недельный срок со дня подписания Президентом Республики Казахстан закона о республиканском бюджете.
      Проекты бюджетных программ администраторов областных, города республиканского значения, столицы бюджетных программ после утверждения соответствующего местного бюджета дорабатываются и утверждаются местными исполнительными органами до 30 декабря текущего финансового года.
      Проекты бюджетных программ администраторов районных (городских) бюджетных программ после утверждения бюджета района (города областного значения) дорабатываются и утверждаются соответствующими местными исполнительными органами до 10 января следующего финансового года.
      64. Внесение изменений и дополнений в бюджетные программы администраторов бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы допускается, в случаях:
      1) принятия новых либо внесения изменений в законы Республики Казахстан;
      2) принятия новых либо внесения изменений в программные документы;
      3) изменения функций, структуры государственного органа;
      4) изменения параметров республиканского или местных бюджетов, влияющих на достижение показателей.
      При внесении изменений и дополнений в бюджетные программы администраторов бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы соблюдаются требования, установленные настоящими Правилами при разработке и утверждении бюджетных программ.
      В случае внесения изменений и дополнений в бюджетные программы, связанных с уточнением бюджета, соблюдаются требования, установленные Бюджетным кодексом при разработке и утверждении бюджета.
      Проекты изменений и дополнений в бюджетные программы, связанные с изменением объема финансирования, рассматриваются соответствующей бюджетной комиссией.»;
      дополнить приложением 5 согласно приложению к настоящему приказу.
      2. Департаменту методологии бюджетных процедур (Калиева А.Н.) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      3. Настоящий приказ вводится в действие со дня его государственной регистрации.

      И.о. министра                              Р. Даленов

Приложение                   
к приказу Министра финансов  
Республики Казахстан         
от 20 декабря 2011 года № 647

Приложение 5                 
к Правилам составления       
Единой бюджетной классификации
Республики Казахстан         

форма

БЮДЖЕТНАЯ ПРОГРАММА
администратора бюджетных программ, не разрабатывающего
стратегический план

_________________________________________________________________
код и наименование администратора бюджетной программы
______________________________________________
код и наименование бюджетной программы
на _____________________ годы

Нормативная правовая
основа бюджетной
программы


Описание (обоснование)
бюджетной программы


Вид бюджетной
программы

в зависимости от уровня
государственного
управления


в зависимости от
содержания


в зависимости от
способа реализации


текущая/развитие


Цель бюджетной
программы


Задачи бюджетной
программы


Мероприятия по реализации программы

срок реализации в плановом периоде







1

2

3

4





Наименование
показателей
бюджетной
программы

ед.
изм.

отчет-
ный
год

план
текуще-
го года

плановый период





1

2

3

4

5

6

7

Показатели
прямого
результата














Показатели
конечного
результата














Показатели
качества














Показатели
эффективности














Объем бюджетных
средств

тыс.
тенге