"Бюджеттiк өтінімдi жасау және ұсыну ережесiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 19 мамырдағы № 233 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2011 жылғы 23 желтоқсандағы № 651 Бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2011 жылы 28 желтоқсанда № 7359 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің м.а. 2012 жылғы 29 желтоқсандағы № 584 Бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Қаржы министрінің м.а. 29.12.2012 № 584 бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:
      1. «Бюджеттiк өтінімдi жасау және ұсыну ережесiн бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 19 мамырдағы
№ 233 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6289 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бюджеттік өтінімді жасау және ұсыну ережесінде:
      35-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «3. Бюджет шығыстарын жоспарлау үшін бюджеттік бағдарламалардың тиісті әкімшілері бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға немесе мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органға ағымдағы қаржы жылының 15 мамырына дейінгі мерзімде бюджеттік өтінімдерді және стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның қорытындыларын ескере отырып, стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын ұсынады.
      Стратегиялық жоспарларды әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға немесе мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органға бюджеттік өтінімдер мен бюджеттік бағдарламалардың жобасын Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң 2010 жылғы 6 мамырдағы № 214 бұйрығымен (№ 6265 болып Нормативтік құқықтық кесімдерінде тіркелген) бекітілген Қазақстан Республикасының Бірыңғай бюджеттік сыныптауышын жасау ережесінің 5-қосымшасына сәйкес нысан бойынша ұсынады.
      Осы тармақта көрсетілген құжаттардың нәтижелерін бағалау жүргізілген жағдайда бағалаудың нәтижелері қоса беріледі.
      4. Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдар:
      Бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң бюджеттiк өтiнiмдерiн, сондай-ақ стратегиялық жоспарларды әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкiмшiлерiнiң жобаларын, олардың Қазақстан Республикасының бюджеттік және өзге де заңнамасына, әлеуметтік-экономикалық дамудың болжамына, мемлекеттiк қызметтердің қолданылып жүрген заттай нормалары мен стандарттарына сәйкестiгi тұрғысынан;
      стратегиялық жоспарлар жобаларының немесе стратегиялық жоспарларға өзгерiстер мен толықтырулар жобаларының құрамында ұсынылған бюджеттік бағдарламалардың көрсеткіштерін олардың стратегиялық мақсаттармен, стратегиялық бағыттардың міндеттерімен өзара байланысы тұрғысынан қарайды.
      Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган бюджеттік өтінімдерді, бюджеттiк бағдарламалардың жобаларын, стратегиялық жоспарларды әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкiмшiлерiнiң жобаларын қарау қорытындылары бойынша және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның қорытындысын ескере отырып, бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің шығыстары бойынша қорытындыны қалыптастырады және Республикалық бюджет комиссиясының қарауына жібереді.
      Бұл ретте бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының көлеміне әлеуметтік-экономикалық даму болжамында көзделмеген жаңа бастамаларға арналған шығыстар енгізілмеуі тиіс.
      Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе оларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын және бюджеттік өтінімдерді, сондай-ақ бюджеттiк бағдарламалардың жобаларын стратегиялық жоспарларды әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкiмшiлерiнiң жобаларын қарау қорытындылары нәтижесінде олар бойынша қорытындыларды қалыптастырады және бюджет комиссиясының қарауына жібереді.
      5. Бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері мен мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық немесе жергілікті уәкілетті органдар, бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган арасындағы келіспеушіліктерді тиісті бюджет комиссиясы қарайды.
      Тиісті бюджет комиссиясы бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің шығыстары бойынша қорытындыны қарайды және ол бойынша ұсыныстар әзірлейді.
      Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері Республикалық бюджет комиссиясының ұсыныстарына сәйкес бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға пысықталған бюджеттік өтінімдерді, стратегиялық жоспарларды әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкiмшiлерiнiң жобаларын мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға пысықталған стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын ұсынады.
      Жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері бюджет комиссиясының ұсыныстарына сәйкес мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органға пысықталған бюджеттік өтінімдерді және стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын, сондай-ақ стратегиялық жоспарларды әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкiмшiлерiнiң бюджеттiк бағдарламаларына өзгерістер мен толықтырулар жобаларын ұсынады.»;
      6-тармақтың бесінші бөлігі мынадай мазмұнда жазылсын:
      «Бюджеттiк өтiнiм:
      стратегиялық жоспарлардың жобасының немесе өзгерiс және толықтыру енгiзiлген стратегиялық жоспар жобалары;
      Қазақстан Республикасы бiрыңғай бюджет сыныптамасының өткен қаржы жылындағы бюджеттiк өтiнiмiнiң;
      есептi қаржы жылы стратегиялық жоспардың;
      iске асырылуы туралы есептiң;
      заттай нормалардың;
      мемлекеттiк қызметтiң стандарттардың негiзiнде жасалады.»;
      9-тармақтың бірінші абзацы мынадай мазмұнда жазылсын:
      «9. Бюджеттік бағдарламаның әкiмшiсi бюджеттiк өтiнiмдi мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi уәкiлеттi органға қағаз тасығыштарда нөмiрленген, екi дана, кiтапша түрiнде және мемлекеттiк органдардың электрондық құжат айналымы бiрыңғай жүйесiн пайдалану арқылы электрондық құжат түрiнде немесе электрондық тасығыш арқылы енгiзедi.»;
      11121314-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «11. Бюджеттiк өтiнiмді ұсыну күні бюджеттiк жоспарлау жөніндегі орталық уәкiлеттi органда немесе мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкiлеттi органда тiркелген күнi болып есептеледi.
      12. Әрбiр бюджеттік бағдарламалар әкiмшiсiнiң бюджеттiк өтiнiмiн қарау бюджеттiк жоспарлау жөніндегі орталық уәкiлеттi органда немесе мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкiлеттi органға түскен күнiнен бастап 15 жұмыс күнi iшiнде жүзеге асырылады.
      13. Бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган немесе мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкiлеттi орган бюджеттiк өтiнiмдердi жасалуы және ұсынылуы Қазақстан Республикасының бюджеттiк заңнамаларына сәйкес келмеген жағдайда, оларды бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерiне қарамастан қайтарады.
      14. Бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсi пысықталған бюджеттiк өтiнiмдi ол қайтарылған күннен бастап 5 жұмыс күнi iшiнде бюджеттiк жоспарлау жөніндегі орталық уәкiлеттi органда немесе мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкiлеттi органға табыс етедi.»;
      Бюджеттiк өтiнiм:
      1) стратегиялық жоспар жобасының, стратегиялық жоспарға немесе стратегиялық жоспарда өзгерістер мен толықтырулар жобасының, стратегиялық жоспарларды әзірлемейтін бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнің бюджеттiк бағдарламалар жобасының құрамына енгiзiлген әрбiр бюджеттiк бағдарлама бойынша шығыстар түрлерi бойынша есептемелерді, бюджеттiк бағдарламалардың жиынтық тiзбесiн, базалық шығыстар мен жаңа бастамаларға арналған шығыстарды қоса алғандағы ағымдағы бюджеттiк бағдарламалар мен бюджеттiк даму бағдарламалары бойынша шығыстардың жиынтық кестесi;
      2) байланысты гранттар сомасын жұмсалу бағыттары бойынша мiндеттi түрде бөле отырып, ағымдағы қаржы жылының 1 қаңтарындағы жағдай бойынша алынған және пайдаланылған байланысты гранттар туралы ақпаратты;
      3) ағымдағы қаржы жылының 1 қаңтарындағы жағдай бойынша алынған және пайдаланылған байланысты емес гранттар туралы ақпаратты;
      4) өз билiк етулерiнде қалатын мемлекеттiк мекемелердiң тауарларды (жұмыстарды, көрсетiлетiн қызметтердi) өткiзуден түсетiн ақша түсiмдерi мен шығыстарының болжамын;
      5) түсiндiрме жазбаны;
      6) орталық мемлекеттiк органдардың, оның ведомстволарының, аумақтық органдардың, ведомстволық бағыныстағы мемлекеттiк мекемелердiң, оның iшiнде, орталық аппараттың құрылымдық бөлiмшелерiнiң, ведомстволарының және олардың аумақтық органдарының штаттық кестесi; жергiлiктi атқару органдарының және оған ведомстволық бағыныстағы мемлекеттiк мекемелердiң штаттық кестесiн және мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкілетті орган немесе мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi жергілікті уәкiлеттi орган сұрататын басқа да қажеттi ақпаратты қамтиды.»;
      15-тармақ:
      он екінші және он үшінші абзацтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық органның стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларының стратегиялық және бағдарламалық құжаттарға, елдің әлеуметтік-экономикалық даму болжамына, Қазақстан Республикасының бюджеттік және өзге де заңнамасына сәйкестігі туралы қорытынды;
      бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның ұсыныстарын ескере отырып, бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiсiнiң бюджеттiк кредиттеу арқылы iске асыруға ұсынып отырған бюджеттiк бағдарламалар бойынша бюджеттiк кредиттеудiң орындылығы туралы мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкiлеттi органның қорытындысын қамтиды;»;
      20-тармақ алынып тасталсын;
      21-тармақ мынадай мазмұнда жазылсын:
      «21. Бюджет нақтыланған жағдайда бюджеттiк комиссияның бюджеттi нақтылау туралы ұсынысын ескере отырып, бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi бес жұмыс күнi iшiнде бюджетті жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға немесе мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкiлеттi органға бюджеттiк комиссия өзгерiстерiн мақұлдаған бюджеттiк бағдарламалар бойынша бюджеттiк өтiнiмдi табыс етедi.
      Бюджет нақтыланған кезiнде бюджетті жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган немесе мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкiлеттi орган бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi бюджеттiк өтiнiмдердi ұсынғаннан кейiн он жұмыс күнi iшiнде бюджеттiк өтiнiмдердi қарайды, олар бойынша қорытындылар дайындайды және оларды бюджеттiк комиссияның қарауына енгiзедi.».
      мынадай мазмұндағы 55-1-тармақпен толықтырылсын:
      «55-1. Бюджеттік өтінім құрамына нысаналы ағымдағы трансферттерді енгізген бюджеттік бағдарлама әкімшілері осы Ереженің 57-1-қосымшасына сәйкес өңірлер және нысан бойынша бағыттар жөнінде соманы бөлуді ұсынады.»;
      осы бұйрықтың қосымшасына сәйкес 57-1-қосымшасымен толықтырылсын.
      2. Бюджеттік рәсімдеу әдіснамасы департаменті (А.Н. Қалиева) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                    Б. Жәмішев

Қазақстан Республикасы  
Қаржы министрінің     
2011 жылғы 23 желтоқсандағы
№ 651 бұйрығына      
қосымша           

Бюджеттiк өтінімдi жасау
және ұсыну ережесiнің  
57-1-қосымшасы      

нысан           

Нысаналы ағымдағы трансферттерді бөлу



Кодтар

Жылы

______________________

__________
|__________|

Функционалдық тобы

______________________

__________
|__________|

Бағдарлама әкімшісі

______________________

__________
|__________|

Мемлекеттік мекеме

______________________
       (атауы)

__________
|__________|



__________
|__________|

Бағдарлама

______________________

__________
|__________|

Кіші бағдарлама

______________________

__________
|__________|

Атауы

____ жылғы есеп

Түзетілген жоспар ___ ж.

Жоспар

_____ж.

_____ж.

_____ж.

Өңірдің атауы






Бағыттың атауы* 1






бағыттың атауы**  1-1






бағыттың атауы**  1-2






Бағыттың атауы* 2






бағыттың атауы**  2-1






бағыттың атауы**  2-2






Бағыттың атауы* 3






бағыттың атауы**  3-1






бағыттың атауы**  3-2






* бағыттар бойынша бөлу қажеттілігі болған жағдайда толтырылады
** түрлер бойынша бағыттарды бөлу қажеттілігі болған жағдайда толтырылады

Орталық атқарушы органының жауапты хатшысы/мемлекеттік мекеме басшысы

Бас бухгалтер (ҚЭБ бастығы)

О внесении изменений и дополнений в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 19 мая 2010 года № 233 "Об утверждении Правил составления и представления бюджетной заявки"

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 23 декабря 2011 года № 651. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 декабря 2011 года № 7359. Утратил силу приказом и.о. Министра финансов Республики Казахстан от 29 декабря 2012 года № 584

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра финансов РК от 29.12.2012 № 584.

      ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 19 мая 2010 года № 233 "Об утверждении Правил составления и представления бюджетной заявки" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6289), следующие изменения и дополнения:
      в Правилах составления и представления бюджетной заявки, утвержденных указанным приказом:
      пункты 35 изложить в следующей редакции:
      "3. Для планирования расходов бюджета соответствующие администраторы бюджетных программ представляют в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию или местный уполномоченный орган по государственному планированию в срок до 15 мая текущего финансового года - бюджетные заявки и проекты стратегических планов или проекты изменений и дополнений в стратегические планы с учетом заключений центрального уполномоченного органа по государственному планированию.
      Администраторы бюджетных программ, не разрабатывающие стратегические планы, представляют в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию или местный уполномоченный орган по государственному планированию бюджетные заявки и проект бюджетных программ по форме согласно приложению 5 Правил составления Единой бюджетной классификации Республики Казахстан, утвержденных приказом Министра финансов Республики Казахстан от 6 мая 2010 года № 214 (зарегистрированный в Реестре нормативных правовых актов за № 6265).
      В случаях проведения оценки результатов к документам, указанным в настоящем пункте, прилагаются результаты оценки.
      4. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию и местные уполномоченные органы по государственному планированию рассматривают:
      бюджетные заявки администраторов бюджетных программ, а также проекты бюджетных программ администраторов бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы, на предмет их соответствия бюджетному и иному законодательству Республики Казахстан, прогнозу социально-экономического развития, действующим натуральным нормам и стандартам государственных услуг;
      показатели бюджетных программ, представленных в составе проектов стратегических планов или проектов изменений и дополнений в стратегические планы, на предмет их взаимосвязи со стратегическими целями, с задачами стратегических направлений.
      Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию по итогам рассмотрения бюджетных заявок, проектов бюджетных программ администраторов бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы и с учетом заключения центрального уполномоченного органа по государственному планированию формирует заключение по расходам администраторов бюджетных программ и направляет на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии.
      При этом в объем расходов администраторов бюджетных программ не должны включаться расходы на новые инициативы, не предусмотренные прогнозом социально-экономического развития.
      Местный уполномоченный орган по государственному планированию по итогам рассмотрения проектов стратегических планов или проектов изменений и дополнений в них и бюджетных заявок, а также проектов бюджетных программ администраторов бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы, формирует по ним заключения и направляет на рассмотрение бюджетной комиссии.
      5. Разногласия между администраторами бюджетных программ и центральным или местными уполномоченными органами по государственному планированию, центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию рассматриваются соответствующей бюджетной комиссией.
      Соответствующая бюджетная комиссия рассматривает заключение по расходам администратора бюджетных программ и вырабатывает по нему предложения.
      Администраторы республиканских бюджетных программ в соответствии с предложениями Республиканской бюджетной комиссии представляют в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию доработанные бюджетные заявки, проекты бюджетных программ администраторов бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы, в центральный уполномоченный орган по государственному планированию - доработанные проекты стратегических планов или проекты изменений и дополнений в стратегические планы.
      Администраторы местных бюджетных программ в соответствии с предложениями бюджетной комиссии представляют в местный уполномоченный орган по государственному планированию доработанные бюджетные заявки и проекты стратегических планов или проекты изменений и дополнений в стратегические планы, а также проекты бюджетных программ администраторов бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы.";
      часть пятую пункта 6 изложить в следующей редакции:
      "Бюджетная заявка составляется на основе:
      проекта стратегического плана и (или) проекта изменений и дополнений в стратегические планы;
      проектов бюджетных программ, администраторов бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы;
      единой бюджетной классификации Республики Казахстан;
      бюджетной заявки истекшего планового периода;
      отчета о реализации стратегического плана за отчетный финансовый год;
      натуральных норм;
      стандартов государственных услуг.";
      часть первую пункта 9 изложить в следующей редакции:
      "9. Администратор бюджетных программ вносит бюджетную заявку на бумажном носителе в двух экземплярах, пронумерованными, в сброшюрованном виде и в виде электронного документа посредством использования единой системы электронного документооборота государственных органов либо на электронных носителях.";
      пункты 111213 и 14 изложить в следующей редакции:
      "11. Датой представления бюджетной заявки считается дата его регистрации в центральном уполномоченном органе по бюджетному планированию или местном уполномоченном органе по государственному планированию.
      12. Рассмотрение бюджетной заявки каждого администратора бюджетных программ осуществляется в течение 15 рабочих дней с даты регистрации в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию или местный уполномоченный орган по государственному планированию.
      13. При несоответствии бюджетной заявки требованиям бюджетного законодательства Республики Казахстан по ее составлению и представлению центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию или местный уполномоченный орган по государственному планированию возвращает ее администратору бюджетной программы без рассмотрения.
      14. Администратор бюджетных программ представляет доработанную бюджетную заявку в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию или местный уполномоченный орган по государственному планированию в течение 5-и рабочих дней с даты ее возврата.
      Бюджетная заявка включает в себя:
      1) расчеты по видам расходов по каждой бюджетной программе, включенной в состав проекта стратегического плана, стратегического плана или проекта изменений и дополнений в стратегический план, проект бюджетных программ администраторов бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы, сводный перечень бюджетных программ, сводную таблицу расходов по текущим бюджетным программам и бюджетным программам развития, включающие базовые расходы и расходы на новые инициативы;
      2) информацию о полученных и использованных связанных грантах по состоянию на 1 января текущего финансового года с обязательной разбивкой суммы связанных грантов по направлениям расходования;
      3) информацию о полученных и использованных несвязанных грантах по состоянию на 1 января текущего финансового года;
      4) прогноз поступлений и расходов денег от реализации государственными учреждениями товаров (работ, услуг), остающихся в их распоряжении;
      5) пояснительную записку;
      6) штатное расписание центральных государственных органов, его ведомств, территориальных органов, подведомственных государственных учреждений, в том числе структурных подразделений центрального аппарата, ведомств и их территориальных органов; штатное расписание местных исполнительных органов и подведомственных им государственных учреждений и другую необходимую информацию, запрашиваемую центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию или местным уполномоченным органом по государственному планированию.";
      в пункте 15:
      абзацы тринадцатый и четырнадцатый изложить в следующей редакции:
      "заключение центрального уполномоченного органа по государственному планированию о соответствии проектов стратегических планов или проектов изменений и дополнений в стратегические планы стратегическим и программным документам, прогнозу социально-экономического развития страны, бюджетному и иному законодательству Республики Казахстан;
      заключение уполномоченного органа по государственному планированию о целесообразности бюджетного кредитования по бюджетным программам, предлагаемым администратором бюджетных программ к реализации посредством бюджетного кредитования с учетом предложений центрального уполномоченного органа по бюджетному планированию;";
      пункт 20 исключить;
      пункт 21 изложить в следующей редакции:
      "21. В случаях уточнения бюджета с учетом предложения бюджетной комиссии об уточнении бюджета администраторы бюджетных программ в течение пяти рабочих дней представляют в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию или местный уполномоченный орган по государственному планированию бюджетную заявку по бюджетным программам, изменения по которым одобрены бюджетной комиссией.
      При уточнении бюджета центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию или местный уполномоченный орган по государственному планированию в течение десяти рабочих дней после представления бюджетных заявок администраторами бюджетных программ рассматривает бюджетные заявки, готовит по ним заключения и вносит их на рассмотрение бюджетной комиссии.";
      дополнить пунктом 55-1 следующего содержания:
      "55-1. Администраторы бюджетных программ, включившие в состав бюджетной заявки целевые текущие трансферты, представляют распределение сумм по регионам и направлениям по форме согласно приложению 57-1 к настоящим Правилам.";
      дополнить приложением 57-1 согласно приложению к настоящему приказу.
      2. Департаменту методологии бюджетных процедур (Калиева А.Н.) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      3. Настоящий приказ вводится в действие со дня его государственной регистрации.

      Министр                                    Б. Жамишев

Приложение       
к приказу Министра финансов
Республики Казахстан   
от 23 декабря 2011 года № 651

Приложение 57-1      
к Правилам составления и   
и представления бюджетной заявки

форма

Распределение целевых текущих трансфертов

                                                      Коды
    Год                        _____________________     ___________
    Функциональная группа      _____________________     |__________|
    Администратор программ     _____________________     |__________|
    Государственное учреждение _____________________     |__________|
                                  (наименование)         |__________|
    Программа                  ____________________      |__________|
    Подпрограмма               _____________________     |__________|

Наименование

Отчет на
____ год

Скоррек-
тированный
план
_____ г.

План на

_____г.

_____г.

____г.

Наименование региона

Наименование направления* 1






наименование направления** 1-1

наименование направления** 1-2

Наименование направления* 2

наименование направления** 2-1

наименование направления** 2-2

Наименование направления* 3

наименование направления** 3-1

наименование направления** 3-2

* заполняется в случае необходимости распределения по направлениям
** заполняется в случае необходимости распределения направления по видам
Ответственный секретарь центрального исполнительного органа/
Руководитель государственного учреждения
Главный бухгалтер (нач.ФЭО)