"Миссионерлерді және заңды тұлға белгілері жоқ саны аз діни топтарды есептік тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Павлодар облысы Железин аудандық әкімдігінің 2011 жылғы 03 тамыздағы N 263/8 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2011 жылғы 02 қыркүйекте N 12-6-116 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Железин аудандық әкімдігінің 2011 жылғы 28 қарашадағы N 404/11 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Железин аудандық әкімдігінің 2011.11.28 N 404/11 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Миссионерлерді және заңды тұлға белгiлерi жоқ саны аз дiни топтарды есептік тiркеуді және қайта тiркеуді жүргізу" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің әлеуметттік мәселелер жөніндегі орынбасары жүктелсін.

      Аудан әкімі                                Ж. Шугаев

Павлодар облысы    
Железин ауданы әкімдігінің
2011 жылғы 03 тамыздағы 
N 263/8 қаулысымен   
бекітілді       

"Миссионерлерді және заңды тұлға белгiлерi жоқ
саны аз дiни топтарды есептік тiркеуді және
қайта тiркеуді жүргізу" мемлекеттік қызмет
РЕГЛАМЕНТІ

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Миссионерлерді және заңды тұлға белгiлерi жоқ саны аз дiни топтарды есептік тiркеуді және қайта тiркеуді жүргізу" мемлекеттік қызмет регламентінде (бұдан әрі – регламент) мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) миссионерлер – Қазақстан Республикасының аумағында жүзеге асыратын дiни бiрлестiктердiң жарғылық ережелерінде жоқ дiни сенiмдi діни ағартушылық қызмет арқылы уағыздайтын және тарататын тұлғалар;
      2) ғибадат үйі (ғимараты) - құдайға құлшылық етуге, дұға оқу мен діни жиналыстарға, тәу етуге (мінәжат етуге) арналған объект.

2. Жалпы ережелер

      2. Осы регламент мемлекеттік органның "Миссионерлерді және заңды тұлға белгiлерi жоқ саны аз дiни топтарды есептік тiркеуді және қайта тiркеуді жүргізу" мемлекеттік қызметін көрсету бойынша іс-әрекетінің тәртібін анықтайды (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет).
      3. Мемлекеттік қызмет "Железин ауданының ішкі саясат бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – Бөлім) көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 1992 жылғы 15 қаңтардағы "Діни сенім бостандығы жән діни бірлестіктер туралы" Заңының 6-2-бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 21 қаңтардағы "Миссионерлерді және заңды тұлға белгiлерi жоқ саны аз дiни топтарды есептік тiркеуді және қайта тiркеуді жүргізу" мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы" N 20 қаулысы (бұдан әрі – Стандарт) негізінде жүзеге асырылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі миссионердің есептік тіркеуден және қайта тіркеуден өткендігі туралы куәліктің (бұдан әрі – куәлік) берілуі және заңды тұлға белгiлерi жоқ саны аз дiни топтың есептiк тіркеуден және қайта тіркеуден өткендігі туралы анықтаманың (бұдан әрі – анықтама) берілуі не қызмет көрсетуден бас тартудың дәлелді жауабы болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету реттілігіне қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттік қызмет көрсетіледі:
      1) Павлодар облысы Железин ауданы Железинка селосы, Әуезов көшесі, 19, N 109 кабинет мекен-жайы бойынша орналасқан Бөлімге өтініш берген кезде.
      Жұмыс кестесі сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін, демалыс күндері: сенбі, жексенбі.
      8. Мемлекеттік қызметті ұсыну туралы ақпарат Железин ауданы әкімінің www.pavlodar.gov.kz. интернет-ресурсында, сондай-ақ Бөлімде орналасқан ақпараттық стендтерде орналастырылады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімі тұтынушы осы регламенттің 15-тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап – жеті жұмыс күні;
      2) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күтудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты – 30 минуттан аспайды;
      3) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алушыға қызмет көрсетудiң ең көп уақыты – 15 минут;
      4) куәлікті немесе анықтаманы алу кезіндегі күту уақыты – 15 минуттан аспайды.
      10. Осы регламенттің 15-тармағында көрсетілген құжаттар пакеті толық ұсынылмаған жағдайда Бөліммен тұтынушыға мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тартылады.
      11. Куәлікті (анықтаманы) беруден бас тартылған жағдайда құжаттар алынғаннан кейін 3 жұмыс күні ішінде тұтынушыға жазбаша түрде дәлелді жауап қайтарылады.
      12. Мемлекеттік қызметті ұсыну тұтынушыдан мемлекеттік қызмет алу үшін өтініш түскен кезеңнен бастап және мемлекеттік қызмет нәтижесін беру кезеңіне дейін:
      1) тұтынушы Бөлімге өтініш  береді;
      2) Бөлімнің маманы өтінішті журналға тіркейді, қажетті құжаттардың болуын, толықтығын және олардың дұрыс ресімделуін тексереді, тіркеу мөртабаны бар өтініштің көшірмесін өтініш иесіне береді;
      3) куәлікті (анықтаманы) толтырады, сонан соң мемлекеттік қызмет нәтижесін тұтынушыға береді. Куәліктің (анықтаманың) берілуі берілген куәліктер (анықтамалар) журналында тіркеледі.
      13. Бөлімде мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын тұлғалардың саны – 1 маман.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әрекет
(өзара әрекеттілік) реттілігінің сипаттамасы

      14. Тіркеу мөртабаны бар (кіріс нөмірі, күні) тұтынушы өтінішінің көшірмесі құжаттар мен заттардың тапсырылғанына растама болып табылады.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін тұтынушы (не сенімхат бойынша өкілі) Бөлімге мынадай құжаттарды ұсынады:
      1) миссионерлерді есептік тіркеу мен қайта тіркеу үшін:
      Стандартта белгіленген нысан бойынша ұстанатын діни ұстанымы, миссионерлік қызмет аумағы мен мерзімі көрсетілген өтiнiш;
      миссионерлік қызметті жүзеге асыру құқығына діни бірлестік берген сенімхаттың немесе өзге де құжаттың көшірмесі;
      миссионер өкілдік ететін діни бірлестіктің өз елінің заңнамасына сәйкес ресми тіркелгендігін куәландыратын тіркеу туралы куәліктің немесе өзге де құжаттың көшірмесі;
      Қазақстан Республикасында тіркелген діни бірлестіктің шақыруы;
      әдебиетті, аудио-бейнематериалдарды және (немесе) миссионерлік қызметке арналған діни мақсаттағы өзге де заттарды.
      Тұтынушы көрсетiлген құжаттарды ұсынған кезде белгiленген тәртiппен тiркелген паспортын немесе жеке басын куәландыратын өзге де құжатты көрсетеді.
      2) заңды тұлғаның белгiлерi жоқ саны аз дiни топтарды есептік тiркеу мен қайта тiркеу үшін:
      Стандартпен көрсетілген нысан бойынша есептік тіркеу немесе қайта тіркеу туралы өтініш;
      топ басшысы мен мүшелерінің жеке куәлігінің немесе паспортының көшірмесі;
      топтың орналасқан жерін растайтын құжаттың (жалдау, сатып алу-сату шарты, жылжымайтын мүлікке құқықтарын жүргізілгені тіркеу туралы мөртабан басылған жылжымайтын мүлікке құқықты растайтын құжат) көшірмесі.
      Егер үй-жайдың иесі жеке тұлға болса, онда жеке тұлғаның үй-жайды саны аз діни топтың тұратын жері ретінде бергені туралы келісім ұсынылады.
      16. Ақпараттық қауіпсіздікке талаптар: тұтынушы құжатының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) қатысады:
      1) Бөлімнің маманы;
      2) Бөлім басшысы.
      18. Осы регламентке 1-қосымшаға сәйкес әрбір іс-әрекеттің орындалу мерзімін көрсете отырып, әрбір ҚФБ әкімшілік іс-әрекеттердің (үдерістердің) өзара әрекеттестігі мен реттілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы келтірілген.
      19. Осы регламентке 2-қосымшаға сәйкес ҚФБ мен мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігінің арасындағы өзара байланысты бейнелейтін сызба келтірілген.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі Стандартпен белгіленген нысан бойынша куәлік не анықтама түрінде беріледі.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      21. Мемлекеттік қызмет көрсету ретін бұзғаны үшін уәкілетті органның лауазымды тұлғасы мен Орталықтың инспекторына Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған жауапкершілік жүктеледі.

"Миссионерлерді және заңды тұлға 
белгiлерi жоқ саны аз дiни топтарды 
есептік тiркеуді және қайта тiркеуді 
жүргізу" мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша             

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің
(ҚФБ) іс-әрекеттерінің сипаттамасы


Негізгі үдерістің іс-әрекеті (барысы, жұмыс ағыны)

1.

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының) N

1


2.

ҚФБ атауы

Бөлімнің маманы


3.

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Өтінішті тіркейді. Қажетті құжаттардың болуын, толықтығын және олардың дұрыс ресімделуін тексереді, тіркеу мөртабаны бар өтініштің көшірмесін өтініш иесіне береді


4.

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)

Куәлікті (анықтаманы) толтырады, сонан соң мемлекеттік қызмет нәтижесін тұтынушыға береді. Куәліктің (анықтаманың) берілуі берілген куәліктер (анқтамалар) журналында тіркеледі


5.

Орындалу мерзімдері

7 жұмыс күні


6.

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

-


"Миссионерлерді және заңды тұлға 
белгiлерi жоқ саны аз дiни топтарды 
есептік тiркеуді және қайта тiркеуді 
жүргізу" мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша

Куәлік (анықтама) беру үдерісінің сызбасы

Об утверждении регламента государственной услуги "Проведение учетной регистрации и перерегистрации миссионеров и малочисленных религиозных групп, не имеющих признаков юридического лица"

Постановление акимата Железинского района Павлодарской области от 03 августа 2011 года N 263/8. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 02 сентября 2011 года N 12-6-116. Утратил силу постановлением акимата Железинского района Павлодарской области от 28 ноября 2011 года N 404/11

      Сноска. Утратил силу постановлением акимата Железинского района Павлодарской области от 28.11.2011 N 404/11.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Проведение учетной регистрации и перерегистрации миссионеров и малочисленных религиозных групп, не имеющих признаков юридического лица".
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района по социальным вопросам.

      Аким района                                Ж. Шугаев

Утвержден        
постановлением акимата  
Железинского района    
Павлодарской области   
от 03 августа 2011 года N 293/8

РЕГЛАМЕНТ государственной услуги "Проведение
учетной регистрации и перерегистрации
миссионеров и малочисленных религиозных групп,
не имеющих признаков юридического лица"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте оказания государственной услуги "Проведение учетной регистрации и перерегистрации миссионеров и малочисленных религиозных групп, не имеющих признаков юридического лица" (далее - регламент) используются следующие понятия:
      1) миссионеры - лица проповедующие и распространяющие посредством религиозно-просветительской деятельности вероисповедания, которое не содержится в уставных положениях религиозного объединения, осуществляющего свою деятельность на территории Республики Казахстан;
      2) культовое здание (сооружение) - объект, предназначенный для богослужений, молитвенных и религиозных собраний, религиозного почитания (паломничества).

2. Общие положения

      2. Настоящий регламент определяет порядок деятельности государственного органа по оказанию государственной услуги "Проведение учетной регистрации и перерегистрации миссионеров и малочисленных религиозных групп, не имеющих признаков юридического лица" (далее - государственная услуга).
      3. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Отдел внутренней политики Железинского района" (далее – Отдел).
      4.Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается на основании статьи 6-2  Закона Республики Казахстан от 15 января 1992 года "О свободе вероисповедания и религиозных объединениях", постановлением  Правительства Республики Казахстан от 21 января 2011 года N 20 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Проведение учетной регистрации и перерегистрации миссионеров и малочисленных религиозных групп, не имеющих признаков юридического лица" (далее – Стандарт).
      6. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача свидетельства об учетной регистрации и перерегистрации миссионера (далее - свидетельство) и справки об учетной регистрации и перерегистрации малочисленной религиозной группы, не имеющей признаков юридического лица (далее - справка) либо мотивированный ответ об отказе в выдаче свидетельства или справки.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Государственная услуга оказывается:
      1) при обращении в отдел, по адресу: Павлодарская область, Железинский район, село Железинка, улица Ауэзова, 19, кабинет N 109.
      График работы с 9.00 часов до 18.00 часов, с перерывом на обед  с 13.00 часов до 14.00 часов, выходные дни: суббота, воскресенье.
      8. Информация о порядке получения государственной услуги располагается на интернет - ресурсе акима Железинского района www.pavlodar.gov.kz., а также на информационном стенде, установленном в отделе.
      9. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) срок оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов, указанных в пункте 15 настоящего регламента - семь рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более 30 мин;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - 15 мин;
      4) время ожидания при получении свидетельства или справки - не более 15 мин.
      10. В оказании государственной услуги отделом будет отказано в случае предоставления потребителем неполного пакета документов, указанных в пункте 15 настоящего регламента.
      11. В случае отказа в выдаче свидетельства (справки) потребителю дается мотивированный ответ в письменном виде в течение 3 рабочих дней, после получения пакета документов.
      12. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает заявление в отдел;
      2) специалист отдела проводит регистрацию заявления в журнале, проверяет наличие необходимых документов, полноту и правильность их оформления, копию заявления со штампом регистрации выдает заявителю;
      3) заполняет свидетельство (справку), после чего выдает результат государственной услуги потребителю. Выдача свидетельства (справки) регистрируется в журнале выданных свидетельств (справок).
      13. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в отделе - 1 специалист.

4. Описание порядка действий и (взаимодействий)
в процессе оказания государственной услуги

      14. Подтверждением сдачи документов и предметов является копия заявления потребителя со штампом регистрации (входящий номер, дата) отдела.
      15. Для получения государственной услуги потребитель (либо представитель по доверенности) предоставляет в отдел следующие документы:
      1) для учетной регистрации и перерегистрации миссионеров:
      заявление с указанием вероисповедной принадлежности, территории и срока миссионерской деятельности по установленной Стандартом форме;
      копию доверенности или иного документа, выданного религиозным объединением на право осуществления миссионерской деятельности;
      копию свидетельства о регистрации или иного документа, удостоверяющего, что религиозное объединение, которое представляет миссионер, является официально зарегистрированным в соответствии с законодательством своей страны;
      вызов религиозного объединения, зарегистрированного в Республике Казахстан;
      литературу, аудио-видеоматериалы и (или) иные предметы религиозного назначения, предназначенные для миссионерской деятельности.
      При представлении указанных документов потребитель предъявляет паспорт или иной документ, удостоверяющий личность, зарегистрированный в установленном порядке.
      2) для учетной регистрации и перерегистрации малочисленных религиозных групп, не имеющих признаков юридического лица:
      заявление об учетной регистрации или перерегистрации по установленной Стандартом форме;
      копию удостоверения личности или паспорта руководителя и членов группы;
      копию документа (договор аренды, купли-продажи, документ, подтверждающий право на недвижимое имущество, с проставленным штампом о произведенной регистрации прав на недвижимое имущество), удостоверяющего местонахождение группы.
      Если владельцем помещения является физическое лицо, то предоставляется согласие физического лица о предоставлении помещения в качестве нахождения малочисленной группы.
      16. Требования к информационной безопасности: обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя.
      17. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее СФЕ):
      1) специалист отдела;
      2) руководитель отдела.
      18. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      19. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведены в приложении 2 к настоящему регламенту.
      20. Результат оказания государственной услуги представлен в виде свидетельства или справки по установленной Стандартом форме.

5. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      21. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностное лицо и специалист отдела несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1       
к Регламенту государственной услуги
"Проведение учетной регистрации и 
перерегистрации миссионеров и   
малочисленных религиозных групп, 
не имеющих признаков юридического лица"

Описание действий стуктурно-функциональных единиц (СФЕ)


Действия процессов (хода, потока работ)

1.

N действия (хода, потока работ)

1


2.

Наименование СФЕ

Специалист Отдела


3.

Наименование действия (процесса процедура, операции) и их описание

Регистрирует заявление. Проверяет наличие необходимых документов, полноту и правильность их оформления. Копию заявления со штампом регистрации выдает потребителю


4.

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Заполнение свидетельства (справки), либо написание мотивированного ответа об отказе в выдаче свидетельства (справки). Выдача свидетельства (справки), либо мотивированного ответа об отказе в выдаче свидетельства (справки) потребителю


5.

Сроки исполнения

7 рабочих дней


6.

Номер следующего действия

-


Приложение 2       
к Регламенту государственной услуги
"Проведение учетной регистрации и 
перерегистрации миссионеров и   
малочисленных религиозных групп, 
не имеющих признаков юридического лица"

Схема процесса выдачи свидетельства (справки)