"Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени қүндылығының болуы туралы қорытынды беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Атырау облыстық әкімдігінің 2011 жылғы 30 желтоқсандағы № 400 қаулысы. Атырау облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 3 ақпанда № 2601 тіркелді. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 2013 жылғы 21 маусымдағы № 238 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 2013.06.21 № 238 қаулысымен.
      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы № 107 "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 24 қыркүйектегі № 976 "Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру" мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы" қаулысына сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары А.А. Керімовке жүктелсін.
      3. Облыс әкімдігінің осы қаулысы мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Б. Рысқалиев

      "КЕЛІСІЛДІ"
      Қазақстан Республикасы
      Байланыс және ақпарат министрі
      _________________                          А. Жұмағалиев
      2011 жылғы "25" желтоқсан

Облыс әкiмдігінің 2011 жылғы
30 желтоқсандағы № 400  
қаулысына қосымша     

Облыс әкiмдігінің 2011 жылғы
30 желтоқсандағы № 400 
қаулысымен бекітілген 

"Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру" мемлекеттік қызмет көрсету
РЕГЛАМЕНТІ
1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы регламентте мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) қорытынды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 1 маусымдағы № 447 "Қазақстан Республикасынан әкетілетін және оған әкелінетін мәдени құндылықтарға сараптама жүргізу ережесін бекіту туралы" қаулысымен бекітілген, әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы сараптама нәтижелері берілген құжат;
      2) мәдени құндылық - зайырлы және діни сипаттағы мәдени мұра заты, сондай-ақ тарихи, көркем, ғылыми немесе өзге де мәдени мәні бар құндылықтар;
      3) сараптама комиссиясы - мәдени құндылықтарды әкету және әкелу бойынша Атырау облысы Мәдениет басқармасымен құрылатын комиссия;
      4) тұтынушы - жеке немесе заңды тұлға.

2. Жалпы ережелер

      2. Осы "Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті (бұдан әрі - регламент) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 24 қыркүйектегі № 976 "Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру" мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы" қаулысына сәйкес әзірленді.
      3. Мемлекеттік қызметті Атырау облысы Мәдениет басқармасы (бұдан әрі - басқарма) көрсетеді.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны:
      автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 1 маусымдағы № 447 "Қазақстан Республикасынан әкетілетін және оған әкелінетін мәдени құндылықтарға сараптама жүргізу ережесін бекіту туралы" қаулысының негізінде жүзеге асырылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі әкетілетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы және уақытша әкетілген мәдени құндылықтың түпнұсқалығы туралы қорытынды (бұдан әрі – қорытынды) беру, не қорытынды беруден бас тарту болып табылады. Қорытынды жазбаша түрде қағаз тасығышта осы регламенттің 34 қосымшаларына сәйкес рәсімделеді.
      7. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға көрсетіледі.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібінің талаптары

      9. Осы мемлекеттік қызметті Атырау облысы Мәдениет басқармасының ұйымдастыру және мәдени-көпшілік жұмыстар бөлімі мына мекенжайда көрсетеді: Атырау қаласы, Азаттық даңғылы, 9, № 3 кабинет. жұмыс күндері: дүйсенбіден жұмаға дейін, 8.30-дан 18.30 дейін;
      үзіліс: 12.30-14.00
      демалыс күндері: сенбі, жексенбі.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету және оның көрсетілу барысы туралы ақпарат басқарманың www.atyrau-madeniet.kz сайтында орналастырылады.
      11.Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:
      1) тұтынушы осы регламенттің 16-тармағында айқындалған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап - бес жұмыс күні;
      2) өтініш беруші өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты - 15 минуттан аспайды;
      3) өтініш беруші өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсетуді алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп уақыты - 10 минут;
      4) қорытындыны алған кезде күту уақыты – 10 минуттан аспайды.
      12. Осы регламенттің 16-тармағында көзделген құжаттар пакетін тұтынушының толық ұсынбауы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға негіз болып табылады.
      13. Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру жөнінде мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1-кезең - басқарма кеңсесінің қызметкері тұтынушының қажетті құжаттарын қоса берілген өтініші мен заттарын тіркейді;
      2-кезең - басқарма бастығы құжаттарды басқарманың ұйымдастыру және мәдени-көпшілік жұмыстар бөлімінің бастығына (бұдан әрі – бөлім бастығы) орындаушыны анықтауға жолдайды;
      3-кезең - бөлім бастығы құжаттарды орындау үшін басқарманың ұйымдастыру және мәдени-көпшілік жұмыстар бөлімінің бас маманына (бұдан әрі – бас маман) жолдайды;
      4-кезең - бас маман сараптама комиссиясына сараптау үшін құжаттар мен заттарды жіберуді жүзеге асырады;
      5-кезең - сараптама комиссиясы уақытша әкетілген мәдени құндылықтың мәдени құндылығы немесе түпнұсқалығына оның сәйкестігін айқындау мақсатында сараптаманы жүзеге асырады және берілген қорытындыны бас маманға жолдайды;
      6-кезең - бас маман қорытындыларды басқарманың мөрімен бекіту бойынша ұйымдастыру іс-шараларын, сондай-ақ қорытындының бір данасы мен заттарды тұтынушыға беруді жүзеге асырады.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін тұтынушының құжаттарын қабылдауды басқарманың осы регламенттің 9-тармағында көрсетілген жұмыс кестесінің негізінде жұмыс күні ішінде бір адам жүзеге асырады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-әрекет (өзара іс-қимыл) тәртібін сипаттау

      15. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін басқармаға құжаттар мен заттарды ұсынады, оны басқарма кеңсесінің қызметкері тұтынушының өтінішінде көрсетілген тізімдеме бойынша қабылдайды. Талаптарға сәйкес келетін құжаттар мен заттар бақылау белгілері көрсетіліп, тіркеу мөртабанында нөмірін, күнін және парақ санын көрсетіп, ресімделеді және тіркеледі. Тұтынушы басқарманың кеңсесінен тіркеу мөртабаны (кіріс нөмірі, күні) қойылған өтініштің көшірмесін алады.
      16. Тұтынушы басқармаға мынадай құжаттарды:
      1) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 24 қыркүйектегі № 976 "Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру" мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген нысан бойынша осы регламенттің 12 қосымшаларына сәйкес өтінішті;
      2) жеке тұлға үшін - тұтынушының жеке басын куәландыратын құжаттың нотариалды расталған көшірмесі;
      заңды тұлға үшін – заңды тұлғаның мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігінің нотариалды расталған көшірмесі;
      3) қабылдаушы тараптың мәдени құндылықтардың болу мақсаттары мен жағдайлары туралы шартының көшірмесі;
      4) әрбір мәдени құндылықтың немесе оны құрамдас бөліктерінің мөлшері 10x15 сантиметр фотосуреті;
      5) мәдени құндылықтарға меншік құқығын растайтын құжаттар;
      6) заңды тұлға үшін – мәдени құндылықтардың уақытша әкету кезеңіне белгілі бір тұлғаға жауапкершілік жүктеу туралы ұйым басшысының бұйрығы;
      7) мәдени құндылықтар ретінде қаралып, сараптауға жататын заттарды ұсынады.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсетуге келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) тартылады:
      1) басқарма кеңсесінің қызметкері;
      2) басқарма бастығы;
      3) бөлім бастығы;
      4) бас маман;
      5) сараптама комиссиясы.
      18. Тіркелген, тиісті түрде ресімделген құжаттар мен заттар басқарма бастығына жіберіледі, кейіннен олар бөлім бастығына жіберіледі. Бөлім бастығы құжаттарды орындау үшін бас маманға жолдайды. Оларды алғаннан кейін бас маман құжаттар мен заттарды сараптама комиссиясына сараптамаға жіберуді жүзеге асырады.
      Сараптама комиссиясы жұмысының нәтижелері бойынша екі данада қорытынды ресімделеді, оның әрқайсысы комиссия төрағасының қолымен расталады. Ресімделген қорытынды заттармен бірге бас маманға беріледі.
      Бас маман қорытынды мен заттарды алған соң, қорытындыны басқарманың мөрімен бекітіп, оның бір данасын затпен қоса тұтынушыға береді.
      Қорытындының екінші данасы, сондай-ақ қаралған құжаттар пакеті сараптама комиссиясының мерзімсіз сақталуында қалады.
      Қорытынды мен заттардың тұтынушыға берілуі берілген қорытындылар журналында тіркеледі.
      19. Әрбір әкімшілік әрекет орындалу мерзімі көрсетілген әр ҚФБ-ң өзара әрекеті мен кезектілігінің мәтінді кестелік сипаттамасы осы регламенттің 5-қосымшасында келтірілген.
      20. Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру бойынша мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің сызбасы осы регламенттің 6-қосымшасында келтірілген.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      21. Басқарма бастығы мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты тұлға болып табылады.
      Басқарма бастығына Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес белгіленген мерзімде мемлекеттік қызметті көрсетуді жүзеге асыруға жауапкершілік жүктеледі.

"Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени   
құндылығының болуы туралы қорытынды беру"  
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне 1-қосымша
Жеке тұлғаға арналған үлгі          

Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беруге өтініш

Өтініші берушінің аты-жөні ______________________________________
Туған күні (күні, айы,жылы): ____________________________________
Азаматтығы: _____________________________________________________
Тіркелген орны: _________________________________________________
Іс жүзінде тұратын жері _________________________________________
Байланыс телефоны: ______________________________________________
Ұсынылған затқа меншік құқығы туындауының негізі: _______________
_________________________________________________________________
Заттың сипаттамасы: _____________________________________________
_________________________________________________________________
Затты әкету мақсаты: ____________________________________________
Затты тасымалдау шарттары: ______________________________________
Заттың Қазақстан Республикасының аумағынан тыс болу мерзімі: ____
_________________________________________________________________
Құжаттар мен заттардың тізімдемесі (осы регламенттің 16-тармағына сәйкес):
1. ______________________________________________________________
2. ______________________________________________________________
3. ______________________________________________________________
4. ______________________________________________________________
5. ______________________________________________________________
6. ______________________________________________________________
7. ________________________________________________________

Өтініш берушінің қолы: __________________________________________
Өтініш берілген күн: ___________________________________________

"Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени   
құндылығының болуы туралы қорытынды беру"  
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне 2-қосымша
Заңды тұлғаға арналған үлгі         

Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беруге өтініш

Заңды тұлғаның атауы: __________________________________________
Заңды тұлғаның деректемелері(мекенжайы, байланыс телефондары, СТН, БИК): __________________________________________________________
Астаналық филиал (мекенжайы, байланыс телефондары, есептік тіркеу туралы куәлігінің нөмірі және берілген күні) ___________________
Ұсынылған затқа меншік құқығының туындау негізі: _______________
________________________________________________________________
Заттың сипаттамасы: ____________________________________________
Затты әкету мақсаты: ___________________________________________
Затты тасымалдау шарттары: _____________________________________
Заттың Қазақстан Республикасының аумағынан тыс болу мерзімі: ___
________________________________________________________________
Құжаттар мен заттардың тізімдемесі (осы регламенттің 16-тармағына сәйкес):
1. _____________________________________________________________
2. _____________________________________________________________
3. _____________________________________________________________
4. _____________________________________________________________
5. _____________________________________________________________
6. _____________________________________________________________
7. _____________________________________________________________
Қолы ___________________________________________________________
      (бірінші басшы немесе оны ауыстыратын адам)
      М.О.
Өтініш берілген күн: ___________________________________________

"Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени   
құндылығының болуы туралы қорытынды беру"  
мемлекеттік қызмет көрсетурегламентіне 3-қосымша

Мәдени құндылықтарды әкету және әкелу жөніндегі сараптама комиссиясы
_____________________________________________________
(жергілікті атқарушы органның атауы)

Қорытынды
№            _________ қаласы 20 ____ж. "__" ___________
1. Өтініш беруші (аты-жөні немесе заңды тұлғаның атауы) _____________________________
2. Азаматтығы __________________________________________________________________
_______ жылғы""__" _____________ берілген паспортының немесе жеке куәлігінің № ____________________________________ заңды тұлғаның деректемелері ____________________________________________________
3. Өтініш берушінің кәсібі (жұмысы) _______________________________________________
4. Әкету (уақытша әкету) мақсаты __________________________________________________
5. Сараптамаға ұсынылған (саны жазумен, орындалу техникасы, дайындалу материалы, мөлшері, салмағы, дайындалу уақыты және т.б. көрсетілген сипаттамасы)_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қорытынды:___________________________________________________________ _____________________________________________________________________ __________________(мәдени құндылығы бар/не жоқ)
      Сараптама комиссиясының           Комиссия мүшелері
      төрағасы
      ________________(аты-жөні)        ________________ (аты-жөні)
                                        ________________ (аты-жөні)
                                        ________________ (аты-жөні)
      М.О.

"Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени   
құндылығының болуы туралы қорытынды беру"  
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне 4-қосымша

Мәдени құндылықтарды әкету және әкелу жөніндегі сараптама комиссиясы_____________________________________________________
      (жергілікті атқарушы органның атауы)
Уақытша әкетілетін мәдени құндылықтарға қорытынды
_________ қаласы 20 __ж. "__" ___________
1. Өтініш беруші (аты-жөні немесе заңды тұлғаның атауы) _____________________________
2. Азаматтығы ___________________________________________________________________
_______ жылғы "__" _____________ берілген паспортының немесе жеке куәлігінің № ___________________________________ заңды тұлғаның деректемелері _____________________________________________________
3. Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік № _____ 200__ж. "__" ________________
4. Сараптамаға ұсынылған (саны жазумен, орындалу техникасы, дайындалу материалы, мөлшері, салмағы, дайындалу уақыты және т.б. көрсетілген сипаттамасы) _____________________________________________________________________ _____________________________________________________________________ _____________________________________________________________________ _____________________________________________________________________ _____________________________________________________________________ _________________________________________________
5. Бұрын әкетілген мәдени құндылықтарға түпнұсқалығының болуы _____________________(сәйкестігі)
6. Сақталу жай-күйінің өзгерісі ____________________________________________________ ________________________________________________________ (сипаттама)
Қорытынды: ____________________________________________________________________
   (мәдени құндылығы бар/не жоқ)
      Сараптама комиссиясының               Комиссия мүшелері
      төрағасы ____________(аты-жөні)       _____________ (аты-жөні)
                                            _____________ (аты-жөні)
                                            _____________ (аты-жөні)
      М.О.

"Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени   
құндылығының болуы туралы қорытынды беру"  
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне 5-қосымша

Әрбір әкімшілік әрекет орындалу мерзімі көрсетілген әр ҚФБ-ң өзара әрекеті мен кезектілігінің мәтінді кестелік сипаттамасы
1-кесте. ҚФБ іс-әрекетінің сипаттамасы


Негізгі үдерістің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысы, ағыны) №

1

2

3

2

ҚФБ атауы

Басқарма кеңсесінің қызметкері

Басқарма бастығы

Бөлім бастығы

3

Іс-әрекеттің атауы және оның сипаттамсы

Тұтынушының тиісті құжаттары мен заттарын қабылдау, тіркеу

Құжаттарды қарау

Құжаттардың мазмұнымен танысу, қарау

4

Аяқталу нысаны

Өтінішті арнайы журналда тіркеу

Бұрыштама қою, бөлім бастығына орындаушыны анықтауға құжаттарды жіберу

Бұрыштама қою, Құжаттарды орындау үшін бас маманға жолдау

5

Орындау мерзімдері

Өтініш берген күні – 15 минут

1 жұмыс күні

1 жұмыс күні

6

Келесі іс- әрекеттің нөмері

2

3

4

1-кесте. ҚФБ іс-әрекетінің сипаттамасы


Негізгі үдерістің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

4

5

6

2

Бас маман

Сараптамалық комиссия

Бас маман

3

Құжаттардың толықтығын тексеру

Сараптама комиссиясының уақытша әкетілген мәдени құндылықтың мәдени құндылығына немесе түпнұсқалығына оның сәйкестігін айқындау мақсатында сараптаманы жүзеге асыруы

Қорытындыларды басқарманың мөрімен бекіту бойынша ұйымдастыру іс-шараларын, сондай-ақ қорытындының бір данасы мен заттарды тұтынушыға беру

4

Сараптама комиссиясына сараптама үшін құжаттар мен заттарды жіберуді жүзеге асыру

Сараптама комиссиясының ұсынылған заттарға қорытындысы, бас маманға жолдау

Қорытынды беру, арнайы журналда қорытындының берілгені туралы белгілеу

5

1 жұмыс күні

2 жұмыс күні

10 минут

6

5

6


2–кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс
Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағыны)

Басқарма кеңсесінің қызметкері

Басқарма бастығы

Бөлім бастығы

№ 1 іс-әрекет
Қажетті құжаттарды қабылдау, өтінішті тіркеу

№ 2 іс-әрекет
Құжаттарды қарау,
Бұрыштама қою, бөлім бастығына орындаушыны анықтауға құжаттарды жіберу

№ 3 іс-әрекет
Құжаттардың мазмұнымен танысу, қарау, бұрыштама қою, құжаттарды орындау үшін бас маманға жолдау




2–кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс
Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағыны)

Бөлім бас маман

Сараптамалық комиссия

№ 4 іс-әрекет
Құжаттардың толықтығын тексеру, сараптама комиссиясына сараптама үшін құжаттар мен заттарды жіберуді жүзеге асыру

№ 5 іс-әрекет.
Сараптама комиссиясының уақытша әкетілген мәдени құндылықтың мәдени құндылығына немесе түпнұсқалығына оның сәйкестігін айқындау мақсатында сараптаманы жүзеге асыруы, әкетілетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру

№ 6 іс-әрекет
Қорытындыларды басқарманың мөрімен бекіту бойынша ұйымдастыру іс-шараларын, сондай-ақ қорытындының бір данасы мен заттарды тұтынушыға беруі, арнайы журналда қорытындының берілгені туралы белгілеу


3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс
Баламалы үдеріс (жұмыс барысы, ағыны)

Баламалы үдеріс (жұмыс барысы, ағыны)

Басқарма кеңсесінің қызметкері

Басқарма бастығы

№ 1 іс-әрекет
Құжаттарды қабылдау, өтінішіті тіркеу; тұтынушының толық пакет құжаттарды тапсырмағандығын анықтау

№ 2 іс-әрекет
Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту

"Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени
құндылығының болуы туралы қорытынды беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
6-қосымша               

Әкетілетін және әкелінетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру бойынша мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің сызбасы
Мемлекеттік қызметтің тұтынушысы
|
1.Басқарма кеңсесінің қызметкері
Тұтынушының тиісті құжаттары мен заттарын қабылдау, тіркеу
|
2 шарт
1.Басқарма кеңсесінің қызметкері
Тұтынушының толық пакет құжаттарды тапсырмағандығын анықтау
|
2 шарт
Басқарма кеңсесінің қызметкері
Қажетті барлық құжаттардың болуы
|
2. Басқарма бастығы
Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдау
|
2.Басқарма бастығы
Құжаттарды қарау, Бұрыштама қою, бөлім бастығына орындаушыны анықтауға құжаттарды жіберу
|
6. Бас маман
Қорытындыларды басқарманың мөрімен бекіту бойынша ұйымдастыру іс-шараларын, сондай-ақ қорытындының бір данасы мен заттарды тұтынушыға беруі, арнайы журналда қорытындының берілгені туралы белгілеу
5.Сараптамалық комиссия
Сараптама комиссиясының уақытша әкетілген мәдени құндылықтың мәдени құндылығына немесе түпнұсқалығына оның сәйкестігін айқындау мақсатында сараптаманы жүзеге асыруы әкетілетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру
|
4. Бас маман
Құжаттардың толықтығын тексеру, сараптама комиссиясына сараптама үшін құжаттар мен заттарды жіберуді жүзеге асыру
|
3. Бөлім бастығы
Құжаттардың мазмұнымен танысу, қарау, бұрыштама қою, құжаттарды орындау үшін бас маманға жолдау

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача заключения о наличии культурной ценности у вывозимого и ввозимого предмета"

Постановление Атырауского областного акимата от 30 декабря 2011 года № 400. Зарегистрировано Департаментом юстиции Атырауской области 3 февраля 2012 года № 2601. Утратило силу - постановлением областного акимата Атырауской области от 21 июня 2013 года № 238

      Сноска. Утратило силу - постановлением областного акимата Атырауской области от 21.06.2013 № 238.
      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года № 107 "Об административных процедурах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 сентября 2010 года № 976 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача заключения о наличии культурной ценности у вывозимого и ввозимого предмета" акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача заключения о наличии культурной ценности у вывозимого и ввозимого предмета".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на Керимова А.А. - заместителя акима области.
      3. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               Б. Рыскалиев

      "СОГЛАСОВАНО"
      Министр связи и информации
      Республики Казахстан                       А. Жумагалиев
      28 декабрь 2011 год

Приложение        
к постановлению акимата области
от 30 декабря 2011 года № 400

Утвержден         
постановлением акимата области
от 30 декабря 2011 года № 400

РЕГЛАМЕНТ
государственной услуги "Выдача заключения о наличии культурной ценности у вывозимого и ввозимого предмета"
1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте используются следующие понятия:
      1) заключение – документ, утвержденный постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 июня 2007 года № 447 "Об утверждении Правил проведения экспертизы культурных ценностей, вывозимых и ввозимых в Республику Казахстан", в котором изложены результаты экспертизы о наличии культурной ценности у вывозимого и ввозимого предмета;
      2) культурная ценность - предмет культурного наследия светского и религиозного характера, а также иные ценности, имеющие историческое, художественное, научное или иное культурное значение;
      3) экспертная комиссия - комиссия по вывозу и ввозу культурных ценностей, создаваемая управлением культуры Атырауской области;
      4) потребитель - физическое или юридическое лицо.

2. Общие положения

      2. Настоящий регламент государственной услуги "Выдача заключения о наличии культурной ценности у вывозимого и ввозимого предмета" (далее - регламент) разработан в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 сентября 2010 года № 976 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача заключения о наличии культурной ценности у вывозимого и ввозимого предмета".
      3. Государственную услугу оказывает управление культуры Атырауской области (далее - управление).
      4. Форма оказываемой государственной услуги:
      не автоматизированная.
      5. Государственная услуга осуществляется на основании постановления Правительства Республики Казахстан от 1 июня 2007 года № 447 "Об утверждении Правил проведения экспертизы культурных ценностей, вывозимых и ввозимых в Республику Казахстан".
      6. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача заключения о наличии у вывозимого предмета культурной ценности и о подлинности временно вывезенной культурной ценности (далее - заключение), либо мотивированный ответ об отказе в выдаче заключения. Заключение оформляется в письменном виде на бумажном носителе согласно приложениям 34 к настоящему регламенту.
      7. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам.
      8. Государственная услуга осуществляется бесплатно.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      9. Данную государственную услугу предоставляет отдел организационной и культурно-массовой работы Управления культуры Атырауской области, расположенный по адресу: город Атырау, проспект Азаттык, 9, кабинет № 3.
      рабочие дни: с понедельника по пятницу, с 8.30 до 18.30 часов;
      перерыв: 12.30-14.00;
      выходные дни: суббота, воскресенье.
      10. Информация о государственной услуге и о ходе ее оказания размещается на сайте управления: www.atyrau-madeniet.kz.
      11. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 16 настоящего регламента – пять рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя – не более 15 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя – 10 минут;
      4) время ожидания при получении заключения – не более 10 минут.
      12. Основанием для отказа в оказании государственной услуги является предоставление неполного пакета документов потребителя, предусмотренных в пункте 16 настоящего регламента.
      13. Этапы оказания государственной услуги по выдаче заключения о наличии культурной ценности у вывозимого и ввозимого предмета:
      1-й этап – работник канцелярии управления регистрирует заявление потребителя с прилагаемыми документами и предметов потребителя;
      2-й этап - начальник управления направляет документы для определения исполнителя начальнику отдела организационной и культурно-массовой работы управления (далее – начальник отдела);
      3-й этап - начальник отдела направляет документы для исполнения главному специалисту отдела организационной и культурно-массовой работы управления (далее - главный специалист);
      4-й этап - главный специалист осуществляет отправку документов и предметов на экспертизу в экспертную комиссию;
      5-й этап - экспертная комиссия осуществляет экспертизу в целях определения его на соответствие культурной ценности или подлинности временно вывезенной культурной ценности и отправляет выданное заключение главному специалисту;
      6-й этап - главный специалист осуществляет организационные мероприятия по скреплению заключений печатью управления, а также выдачи одного экземпляра заключения и предметов потребителю.
      14. Прием документов потребителя для оказания государственной услуги осуществляется одним лицом в течение рабочего дня на основании графика работы управления указаны в пункте 9 настоящего регламента.

4. Описание порядка действий (взаимодействий) в процессе
оказания государственной услуги

      15. Потребитель предоставляет в управление документы и предметы для получения государственной услуги, которые принимаются работником канцелярии управления по описи, указанной в заявлении потребителя. Соответствующие требованиям документы и предметы, оформляются и регистрируются в канцелярии с указанием номера, даты и количества листов в регистрационном штампе, с указанием признаков контроля. Потребитель получает копию заявления со штампом регистрации (входящий номер, дата) в канцелярии управления.
      16. Потребитель предоставляет в управление следующие документы:
      1) заявление по форме, утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 сентября 2010 года № 976 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача заключения о наличии культурной ценности у вывозимого и ввозимого предмета" согласно приложениями 12 к настоящему регламенту;
      2) для физического лица - копия документа, удостоверяющего личность потребителя, заверенная нотариально;
      для юридического лица - копия свидетельства о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, заверенная нотариально;
      3) копия договора принимающей стороны о целях и условиях нахождения культурных ценностей;
      4) фотография размером 10x15 сантиметров каждой культурной ценности или ее составляющих частей;
      5) документы, подтверждающие право собственности на культурные ценности;
      6) для юридического лица - приказ руководителя организации о возложении ответственности на определенное лицо за сохранность культурных ценностей на период временного вывоза;
      7) предметы, рассматриваемые как культурные ценности, подлежащие экспертизе.
      17. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) работник канцелярии управления;
      2) начальник управления;
      3) начальник отдела;
      4) главный специалист;
      5) экспертная комиссия.
      18. Зарегистрированные, оформленные надлежащим образом документы и предметы передаются начальнику управления, которые в последующем передаются начальнику отдела. Начальник отдела направляет документы для исполнения главному специалисту. По мере их получения, главный специалист осуществляет отправку документов и предметов на экспертизу в экспертную комиссию.
      По итогам работы экспертной комиссии оформляется заключение в двух экземплярах, каждое из которых заверяется председателем комиссии. Оформленные заключения вместе с предметами передаются к главному специалисту.
      После получения заключения и предметов, главный специалист скрепляет заключения печатью управления и один экземпляр вместе с предметом выдает потребителю.
      Второй экземпляр заключения, а также пакет рассмотренных документов остаются в бессрочном хранении в экспертной комиссии.
      Выдача заключения и предметов потребителю регистрируется в журнале выданных заключений.
      19. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия приведено в приложений 5 к настоящему регламенту.
      20. Схема процесса государственной услуги по выдаче заключения о наличии культурной ценности у вывозимого и ввозимого предмета приведена в приложении 6 к настоящему регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих
государственные услуги

      21. Ответственным лицом по оказанию государственных услуг является начальник управления.
      Начальник управления несет ответственность за реализацию оказания государственной услуги в сроки, предусмотренные законодательными актами Республики Казахстан.

Приложение 1           
к регламенту государственной услуги  
"Выдача заключения о наличии культурной 
ценности у вывозимого и ввозимого предмета"
Образец для физического лица   

Заявление
на выдачу заключения о наличии культурной ценности
у вывозимого и ввозимого предмета

Ф.И.О. заявителя: ________________________________________________
Дата рождения (число, месяц, год): _______________________________
Гражданство: _____________________________________________________
Место прописки: __________________________________________________
Место фактического проживания: ___________________________________
Контактный телефон: ______________________________________________
Основание возникновения права собственности на представленный
предмет: _________________________________________________________
Описание предмета: _______________________________________________
Цель вывоза предмета: ____________________________________________
Условия транспортировки предмета: ________________________________
Срок нахождения предмета за пределами Республики Казахстан:_______
__________________________________________________________________
Опись документов и предметов (согласно пункту 16 настоящего регламента):
1. _______________________________________________________________
2. _______________________________________________________________
3. _______________________________________________________________
4. _______________________________________________________________
5. _______________________________________________________________
6. _______________________________________________________________
7. _______________________________________________________________

Подпись заявителя ___________________________________________
Дата подачи заявления ___________________________

Приложение 2           
к регламенту государственной услуги   
"Выдача заключения о наличии культурной 
ценности у вывозимого и ввозимого предмета"
Образец для юридического лица    

Заявление
на выдачу заключения о наличии культурной ценности
у вывозимого и ввозимого предмета

Наименование юридического лица: ___________________________________
________________________________________________________________
Реквизиты юридического лица (адрес, контактные телефоны, РНН, БИН):
________________________________________________________________
Столичный филиал (адрес, контактные телефоны, номер и дата выдачи
свидетельства об учетной регистрации) _____________________________
Основание возникновения права собственности на представленный
предмет:__________________________________________________________
Описание предмета:________________________________________________
Цель вывоза предмета:_____________________________________________
Условия транспортировки предмета: _____________________________________
Сроки нахождения предмета за пределами Республики Казахстан:
___________________________________________________________
Опись документов и предметов (согласно пункту 16 настоящего регламента):
1. _______________________________________________________________
2. _______________________________________________________________
3. _______________________________________________________________
4. _______________________________________________________________
5. _______________________________________________________________
6. _______________________________________________________________
7. _______________________________________________________________

Подпись _____________________________________________
      (первый руководитель, либо лицо, его заменяющее)
       М.П.
Дата подачи заявления _______________________

Приложение 3           
к регламенту государственной услуги 
"Выдача заключения о наличии культурной
ценности у вывозимого иввозимого предмета"

Экспертная комиссия
по вывозу и ввозу культурных ценностей (местного исполнительного органа)
Заключение №

Город _________ "____" ________ 20____г.
      1. Заявитель (Ф.И.О. или наименование юридического лица)
      2. Гражданство
      № паспорта или удостоверения личности выданного года реквизиты юридического лица ________________
      3. Профессия (занятие) заявителя
      4. Цель вывоза (временного вывоза)
      5. Представлено на экспертизу (количество прописью, описание с указанием техники исполнения, материала изготовления, размера, веса, времени изготовления и т.д.)
      Заключение:
      (имеет / либо не имеет культурную ценность)

      Председатель                 Члены комиссии
      экспертной комиссии          ________________ (Ф.И.О.)
      М.П.                         ________________ (Ф.И.О.)
                                   ________________ (Ф.И.О.)

Приложение 4             
к регламенту государственной услуги   
"Выдача заключения о наличии культурной  
ценности у вывозимого и ввозимого предмета"

Экспертная комиссия
по вывозу и ввозу культурных ценностей (местного исполнительного органа (города республиканского значения, столицы) Заключение
на временно вывозившиеся культурные ценности

Город _________ "____" ________ 20 __г.

1. Заявитель (Ф.И.О. или наименование юридического лица)
_____________________________________________________________________
2. Гражданство
_________________________________________________________________
№ паспорта или удостоверения личности выданного "___" __________ года
реквизиты юридического лица
3. Свидетельство на право временного вывоза культурных ценностей № "_____" _____________20__г.
4. Представлено на экспертизу (количество прописью, описание с указанием техники исполнения, материала изготовления, размера, веса, времени изготовления и т.д.)
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
5. Наличие подлинности к ранее вывозимым культурным ценностям
_____________________________________________________________ (соответствие)
6. Изменение состояния сохранности
___________________________________________________________ (характеристика)
Заключение:__________________________________________________________(имеет / не имеет культурную ценность)
      Председатель                              Члены комиссии
      экспертной комиссии                      _____________(Ф.И.О.)
      _________________                        _____________(Ф.И.О.)
                                               _____________(Ф.И.О.)
      М.П.

Приложение 5            
к регламенту государственной услуги  
"Выдача заключения о наличии культурной 
ценности у вывозимого и ввозимого предмета"

Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия
Таблица 1. Описание действий СФЕ


Действия основного процесса (хода, протока работ)

1

№ Действия (хода, потока работ

1

2

3

2

Наименование СФЕ

Работник канцелярий
управления

Начальник управления

Начальник отдела

3

Наименование действия и их описание

Прием и регистрация необходимых документов и предметов потребителя

Рассмотрение документов

Рассмотрение и ознакомление с содержанием документов

4

Форма завершения

Регистрация заявления в специальном журнале

Наложение резолюции, направление документы к начальнику отдела для определение исполнителя

Наложение резолюции, отправка главному специалисту для исполнения

5

Сроки исполнения

В день обращения –
15 минут

1 рабочий день

1 рабочий день

6

Номер следующего действия

2

3

4

Продолжение таблицы


Действия основного процесса (хода, протока работ)

1

4

5

6

2

Главный специалист

Экспертная комиссия

Главный специалист

3

Проверка полноты документов

Осуществление экспертной комиссией экспертизы в целях определения его на соответствие культурной ценности или подлинности временно вывезенной культурной ценности

Осуществление организационных мероприятий по скреплению заключений печатью управления, а также выдачи одного экземпляра заключения и предметов потребителю

4

Осуществление отправки документов и предметов в экспертную комиссию

Заключение экспертной комиссии на представленные предметы и отправка к главному специалисту

Выдача заключение и отметка о выдаче заключения в специальном журнале

5

1 рабочий день

2 рабочий день

10 минут

6

5

6


Таблица 1. Описание действий СФЕ


Действия основного процесса (хода, протока работ)

1

№ Действия (хода, потока работ

1

2

3

2

Наименование СФЕ

Работник канцелярий
управления

Начальник управления

Начальник отдела

3

Наименование действия и их описание

Прием и регистрация необходимых документов и предметов потребителя

Рассмотрение документов

Рассмотрение и ознакомление с содержанием документов

4

Форма завершения

Регистрация заявления в специальном журнале

Наложение резолюции, направление документы к начальнику отдела для определение исполнителя

Наложение резолюции, отправка главному специалисту для исполнения

5

Сроки исполнения

В день обращения –
15 минут

1 рабочий день

1 рабочий день

6

Номер следующего действия

2

3

4

Продолжение таблицы


Действия основного процесса (хода, протока работ)

1

4

5

6

2

Главный специалист

Экспертная комиссия

Главный специалист

3

Проверка полноты документов

Осуществление экспертной комиссией экспертизы в целях определения его на соответствие культурной ценности или подлинности временно вывезенной культурной ценности

Осуществление организационных мероприятий по скреплению заключений печатью управления, а также выдачи одного экземпляра заключения и предметов потребителю

4

Осуществление отправки документов и предметов в экспертную комиссию

Заключение экспертной комиссии на представленные предметы и отправка к главному специалисту

Выдача заключение и отметка о выдаче заключения в специальном журнале

5

1 рабочий день

2 рабочий день

10 минут

6

5

6


Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс
Основной процесс (хода, протока работ)

Работник канцелярии
управления

Начальник управления

Начальник отдела

Действие № 1
Прием и регистрация необходимых документов

Действие № 2
Рассмотрение документов наложение резолюции, направление документов к начальнику отдела для определения исполнителя

Действие № 3
Ознакомление с содержанием документов, наложение резолюции и отправка главному специалисту для исполнения




продолжение таблицы

Главный специалист

Экспертная комиссия

Действие № 4
Проверка полноты документов, осуществление отправки документов и предметов в экспертную комиссию

Действие № 5
Осуществление экспертной комиссией экспертизы в целях определения его на соответствие культурной ценности или подлинности временно вывезенной культурной ценности, выдача заключения на соответствие культурной ценности

Действие № 6
Осуществление организационных мероприятий по скреплению заключений печатью управления, а также выдачи одного экземпляра заключения и предметов потребителю, отметка о выдаче заключения в специальном журнале


Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс
Альтернативный процесс (хода, протока работ)

Альтернативный процесс (хода, потока работ )

Работник канцелярии управления

Начальник управления

Действие № 1
Прием и регистрация необходимых документов и предметов потребителя; обнаружение представление не полного пакета документов

Действие № 2
Отказ в оказании государственной услуги

Приложение 6             
к регламенту государственной услуги   
"Выдача заключения о наличии культурной  
ценности у вывозимого и ввозимого предмета"

Схема процесса государственной услуги по выдаче заключения о наличии культурной ценности у вывозимого и ввозимого предмета

Потребитель государственной услуги
|
1. Работник канцелярий управлениия
Прием и регистрация необходимых документов и предметов потребителя
|
Условие 1.
1.Работник канцелярий управления
Обнаружение  представления не полного пакета документов
|
Условие 2.
1.Работник канцелярий управления
Достоверность в наличии всех необходимых документов
|
2. Начальник управления
Решение об отказе государственной услуги
|
2. Начальник управления
Расмотрение документов наложение резолюции,направление документы к начальнику отдела для определение исполнителя
|
6. Главный специалист отдела Осуществление организационных мероприятий по скреплению заключений печатью управления, а также выдачи одного экземпляра заключения и предметов потребителю
|
5. Экспертная комиссия
Осуществление экспертной комиссией экспертизы в целях определения его на соответствие культурной ценности или подлинности временно вывезенной культурной  ценности, выдача заключения на соответствие культурной ценности
|
4. Главный специалист
Проверка полноты документов, осуществление отправки документов и предметов на экспертизу в экспертную комиссию
|
3. Начальник отдела Ознакомление с содержанием документов , наложение
резолюции и отправка главному специалисту для исполнения