"Бюджеттiк өтінімдi жасау және ұсыну ережесiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 19 мамырдағы № 233 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2012 жылғы 1 наурыздағы № 127 Бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2012 жылы 28 наурызда № 7489 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің м.а. 2012 жылғы 29 желтоқсандағы № 584 Бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Қаржы министрінің м.а. 29.12.2012 № 584 бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:
      1. «Бюджеттiк өтінімдi жасау және ұсыну ережесiн бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 19 мамырдағы № 233 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6289 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бюджеттік өтінімді жасау және ұсыну ережесінде:
      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «3. Бюджет шығыстарын жоспарлау үшін тиісті бюджеттік бағдарламалар әкімшілері:
      бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға ағымдағы қаржы жылының 15 мамырына дейінгі мерзімде - бюджеттік өтінімдерді және стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның қорытындыларын ескере отырып, стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын;
      мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органға ағымдағы қаржы жылының 15 мамырына дейінгі мерзімде - бюджеттік өтінімдерді, стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын және басым бюджеттік инвестициялар жөніндегі ұсыныстарды;
      Стратегиялық жоспарларды әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға немесе мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органға бюджеттік өтінімдер мен бюджеттік бағдарламалардың жобаларын Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң 2010 жылғы 6 мамырдағы № 214 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6265 болып тіркелген) бекітілген Қазақстан Республикасы Бірыңғай бюджеттік сыныптамасын жасау ережесінің 5-қосымшасына сәйкес нысан бойынша ұсынады.
      Нәтижелерді бағалау жүргізген жағдайда осы тармақта көрсетілген құжаттарға бағалау нәтижелері қоса беріледі.»;
      4-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «4. Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдар:
      бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң бюджеттiк өтiнiмдерiн Қазақстан Республикасының бюджеттік және өзге де заңнамасына, әлеуметтік-экономикалық даму болжамына, қолданыстағы табиғи нормаларға және мемлекеттік қызметтер стандарттарына сәйкестiгi тұрғысынан;
      стратегиялық жоспарлар жобаларының немесе стратегиялық жоспарларға өзгерiстер мен толықтырулар жобаларының құрамында ұсынылған бюджеттік бағдарламалардың көрсеткіштерін олардың стратегиялық мақсаттармен, стратегиялық бағыттардың міндеттерімен өзара байланысы тұрғысынан қарайды;
      стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкiмшiлері ұсынған бюджеттiк бағдарламалар жобаларында берілген нәтиже мен тиімділік көрсеткіштерінің бюджеттік бағдарламалар әкiмшiлерiнiң функцияларына, өкілеттеріне, қызметінің бағыттарына сәйкестігі тұрғысынан қарайды.»;
      8 және 9-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «8. Қазақстан Республикасының бюджеттік заңнамасында көзделген бюджетті нақтылау және түзету жағдайларын қоспағанда, бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі жыл сайын бір бюджеттік өтінім жасайды. Бюджеттік өтінім әзірлеу, қарау және бекіту сатыларында, сондай-ақ бюджетті нақтылау және түзету жағдайларында сәйкес келтірілуі тиіс.
      9. Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкiмшiсi бюджеттiк өтiнiмдi мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi уәкiлеттi органға қағаз тасығышта нөмiрленген беттерімен, кітапша түрінде және мемлекеттiк органдардың электрондық құжат айналымы бiрыңғай жүйесiн пайдалану арқылы электрондық құжат түрiнде енгізеді, сондай-ақ бюджеттік өтінім деректерін мемлекеттік жоспарлаудың ақпараттық жүйесіне енгiзедi.
      Мемлекеттік жоспарлаудың ақпараттық жүйесінде бюджеттік өтінім болмаған (оның ішінде бюджет шығыстары экономикалық сыныптамасының ерекшеліктері бойынша шығыстар есептеулерінің нысандары толық толтырылмаған жағдайда) және/немесе қағаз тасығышта берілген бюджеттік өтініммен сәйкес келмеген жағдайда, аталған бюджеттік өтінім республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісіне қараусыз қайтарылады.
      Бұдан басқа республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бюджеттік өтінімдер жөніндегі ақпаратты қалыптастыру үшін бюджеттік жоспарлау және болжамдау функцияларын жүзеге асыратын бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның құрылымдық бөлімшесіне:
      бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бюджеттік бойынша шығыстар жиынтық есебінің көшірмесін;
      Бюджеттік бағдарламалардың жиынтық тізбесінің көшірмесін;
      түсіндірме жазбаның көшірмесін;
      Жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкiмшiсi бюджеттiк өтiнiмдi мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi уәкiлеттi органға қағаз тасығыштарда нөмiрленген беттерімен екi данада, кiтапша түрiнде және мемлекеттiк органдардың электрондық құжат айналымы бiрыңғай жүйесiн пайдалану арқылы электрондық құжат түрiнде не электрондық тасығышта енгiзедi.
      Егер бюджеттік бағдарламалар әкімшісі стратегиялық жоспардың жобасында немесе стратегиялық жоспарға өзгерістер мен толықтырулардың жобасында қосымша шығыстарды немесе бюджет кірістерін қысқартуды талап ететін нормативтік құқықтық актілер әзірлеуді немесе оларға өзгерістер мен толықтырулар енгізуді ұсынса, онда бюджеттік өтініммен бір мезгілде тиісті нормативтік құқықтық актінің жобасы енгізіледі.»;
      14-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «14. Бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсi пысықталған бюджеттiк өтiнiмдi ол қайтарылған күннен бастап бес жұмыс күнi iшiнде бюджеттiк жоспарлау жөніндегі орталық уәкiлеттi органға немесе мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкiлеттi органға ұсынады.»;
      мынадай мазмұндағы 14-1-тармақпен толықтырылсын:
      «14-1. Бюджеттік өтінім:
      1) стратегиялық жоспар жобасының, стратегиялық жоспарға өзгерістер мен толықтырулар жобасының не стратегиялық жоспарларды әзірлемейтін бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнің бюджеттiк бағдарламалар жобасының құрамына енгiзiлген әрбiр бюджеттiк бағдарлама жөніндегі шығыстардың түрлерi бойынша есептеулерді;
      2) байланысты гранттар сомасын жұмсалу бағыттары бойынша мiндеттi түрде бөле отырып, ағымдағы қаржы жылының 1 қаңтарындағы жағдай бойынша алынған және пайдаланылған байланысты гранттар туралы ақпаратты;
      3) ағымдағы қаржы жылының 1 қаңтарындағы жағдай бойынша алынған және пайдаланылған байланысты емес гранттар туралы ақпаратты;
      4) мемлекеттiк мекемелердiң өздерінің иелігінде қалатын тауарларды (жұмыстарды, көрсетiлетiн қызметтердi) өткiзуінен түсетiн ақша түсiмдерi мен шығыстарының болжамын;
      5) түсiндiрме жазбаны;
      6) бюджеттiк бағдарламалардың жиынтық тiзбесiн, базалық шығыстар мен жаңа бастамаларға арналған шығыстарды қамтитын ағымдағы бюджеттiк бағдарламалар мен бюджеттiк даму бағдарламалары бойынша шығыстардың жиынтық кестесi, орталық мемлекеттiк органдардың, оның ведомстволарының, аумақтық органдарының, ведомстволық бағыныстағы мемлекеттiк мекемелерінiң, оның iшiнде, орталық аппараттың құрылымдық бөлiмшелерiнiң, ведомстволарының және олардың аумақтық органдарының ағымдағы жылға бекітілген штат кестесін және жоспарлы кезеңге арналған штат кестесінің жобасын; тиісті жергілікті бюджеттерден қаржыландырылатын атқарушы органдардың және оларға ведомстволық бағынысты мемлекеттік мекемелердің штат санын және бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган немесе мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган сұрататын басқа да қажетті ақпаратты қамтиды.»;
      15-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «15. Бюджеттiк өтiнiмге осы Ереженің 14-1-тармағында көзделген құжаттардың тiзбесiнен басқа мыналар:
      республикалық бюджеттен облыстық бюджеттерге, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерiне нысаналы трансферттер бөлiнген жағдайда облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергiлiктi атқарушы органдарымен келiсiлген нысаналы трансферттер бойынша нәтижелер туралы келiсiм жобалары, қол жеткізілген тікелей және түпкілікті нәтижелер туралы есеп;
      облыстық бюджеттен аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджеттерiне, нысаналы трансферттер, облыстың бюджеттерге бөлiнетiн және одан әрi аудан бюджеттерiне бөлуге жатқызылатын республикалық трансферттер бөлiнген жағдайда ауданның жергiлiктi атқарушы органдарымен келiсiлген нысаналы трансферттер бойынша нәтижелер туралы келiсiмдердің жобалары;
      егер бюджеттік бағдарламалар әкімшісі қосымша шығыстарды немесе бюджет түсiмдерiн қысқартуды талап ететiн нормативтiк құқықтық актiлер әзiрлеудi немесе оларға өзгерiстер мен толықтырулар енгiзудi ұсынған жағдайда тиiстi нормативтiк құқықтық актiнiң жобасы;
      Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің заң жобаларын әзірлеу орындылығы және Қазақстан Республикасы Үкіметінің Заң жобалау жұмысының перспективтік жоспарына сәйкес болуы туралы қорытындысы;
      тиiстi сараптамалардың қорытындылары бар инвестициялық ұсыныстар;
      техникалық-экономикалық негiздеменi әзiрлеудi қажет етпейтiн жобаларды қоспағанда, бюджеттiк инвестициялық жобаның техникалық-экономикалық негiздемесi, құрылысқа арналған жобаларды (техникалық-экономикалық негіздемелер) және жобалау (жобалау-сметалық) құжаттамасы мемлекеттік сараптамасының оң қорытындысы, бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыру арқылы бюджеттік инвестицияларды жүзеге асыру кезінде бюджеттік инвестициялық жобаның техникалық-экономикалық негіздемесі жөніндегі экономикалық сараптаманың оң қорытындысы;
      бюджеттен бірлесіп қаржыландыру шарттарында концессиялық жобаның техникалық-экономикалық негiздемесi, бюджеттен бірлесіп қаржыландыру шарттарында концессиялық жобаның техникалық-экономикалық негiздемесi жөніндегі экономикалық сараптаманың оң қорытындысы, бюджеттiк инвестицияларды концессиялық жобаларды бірлесіп қаржыландыру арқылы жүзеге асыру кезiнде концессиялық жобаны бюджеттi атқару жөнiндегi уәкiлеттi мемлекеттiк органның және қолда бар республикалық меншiк объектiлерi бойынша республикалық меншiкке билiк ету құқығын жүзеге асыру жөнiндегi уәкiлеттi мемлекеттiк органмен келiсу;
      мемлекеттiң заңды тұлғалардың жарғылық капиталына қатысуы арқылы бюджеттiк инвестицияларды жоспарлаған жағдайда заңды тұлғалардың стратегиялық даму құжаттары;
      мемлекеттiң заңды тұлғалардың жарғылық капиталына қатысуы арқылы жүзеге асырылатын бюджеттiк инвестициялардың қаржылық-экономикалық негiздемесi, ол бойынша экономикалық сараптаманың оң қорытындысы;
      республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерi ұсынатын тақырыптар бойынша зерттеулер жүргiзу орындылығын қарау жөнiндегi ведомствоаралық комиссияның қорытындысы;
      республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері ұсынатын тақырыптар бойынша ғылыми зерттеулердің мемлекеттік ғылыми және ғылыми-техникалық сараптамасының қорытындысы;
      мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық органның стратегиялық жоспарлар жобаларының немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулар жобаларының стратегиялық және бағдарламалық құжаттарға, елдің әлеуметтік-экономикалық даму болжамына, Қазақстан Республикасының бюджеттік және өзге де заңнамасына сәйкестігі туралы қорытынды;
      бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның ұсыныстарын есепке ала отырып, бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң бюджеттiк кредиттеу арқылы iске асыруға ұсынып отырған бюджеттiк бағдарламалар бойынша бюджеттiк кредиттеудiң орындылығы туралы мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкiлеттi органның қорытындысы;
      республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсi есептеу техникасын, телекоммуникациялық жабдықты, лицензиялық бағдарламалық қамтамасыз етудi, ақпараттық жүйелердi әзiрлеу және дамыту бойынша қызметтердi сатып алуға жұмсалатын шығыстарды жоспарлаған кезде ақпараттандыру және байланыс саласындағы уәкiлеттi органның қорытындысы;
      бюджеттік бағдарламалар әкімшісі штат санын ұлғайтуға жұмсалатын шығыстарды жоспарлаған кезде мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның қорытындысы;
      жекелеген мемлекеттік қызметтерді көрсетуге, бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыруға және заңнамаға сәйкес мемлекеттік тапсырма нысанында мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық тұрақтылығын қамтамасыз етуге бағытталған басқа да міндеттерді орындауға арналған ұсыныстар;
      нысаналы салым салуға бағытталған бюджеттік бағдарлама бойынша шығыстарды жоспарлау кезінде дербес білім беру ұйымдарының қамқорлық кеңестерінің шешімдері қоса берiледi.
      Ерекше маңызды және жедел іске асыруды талап ететін міндеттерді іске асыруға бағытталған бюджеттік инвестициялар бойынша мынадай құжаттар беріледі:
      Қазақстан Республикасы Президентінің және/немесе Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі тапсырмаларының көшірмелері;
      жылдар бойынша бөле отырып, жоба құнының негіздемесі жөніндегі есеп;
      бюджеттік бағдарламалардың әкімшілерінің жобаны іске асырудың мақсаттылығына қорытындысы;
      қажет болған жағдайда бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган сұрататын басқа да құжаттар беріледі.»;
      21-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «21. Бюджетті нақтылаған және түзеткен жағдайда бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган немесе мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бюджеттік өтінімдерді ұсынғаннан кейін он жұмыс күні ішінде олар бойынша қорытынды дайындайды және бюджет комиссиясының қарауына енгізеді.
      Бюджет комиссиясының ұсыныстарын есепке ала отырып, бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бес жұмыс күні ішінде олар бойынша өзгерістерді бюджет комиссиясы мақұлдаған бюджеттік бағдарламалар бойынша бюджеттік өтінімдерді нақтылайды және бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға немесе мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органға қағаз тасығышта ұсынады, бұдан басқа республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бюджеттік өтінім деректерін мемлекеттік жоспарлаудың ақпараттық жүйесіне енгізеді.»;
      22-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «1) нәтижелік және тиімділік көрсеткіштерін көрсете отырып, жоспарлы кезеңге қаражат жұмсаудың негізгі бағыттарын;»;
      29-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «29. 01-114 нысаны (18-қосымша) әскери қызметшiлердің, iшкi iстер органдары қызметкерлерiнің жинақтаушы зейнетақы қорларына соттардың белгіленген міндетті зейнетақы жарналарына қосымша және міндеттi зейнетақы жарналарына жұмсалатын шығыстарды есептеуге арналған.
      Мына нысаны бойынша есептеу жасаған кезде «Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы» Қазақстан Республикасының Заңын басшылыққа алған жөн.
      Қазақстан Республикасы құқық қорғау органдарының қызметкерлерін Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігіне, Қазақстан Республикасы парламенті палаталарының аппараттарына, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесіне және халықаралық ұйымдарға іссапарға жіберу жөнінде жоспарланатын шығыстарды негіздеу үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілері беріледі.
      2-бағанда 1998 жылғы 1 қаңтардағы жағдай кемінде 10 жыл әскери қызметте, Қазақстан Республикасының iшкi iстер органдарында қызмет өтiлі бар әскери қызметшiлердің және iшкi iстер және Қылмыстық-атқару жүйесi комитетi, қаржы полициясы және өртке қарсы мемлекеттiк қызмет органдары қызметкерлерiнің лауазымдық еңбек ақыларын және әскери (арнайы) атағы бойынша жалақының (қосымша ақының) сомаларынан тұратын айына ақшалай ұстау сомасы көрсетiледi.»;
      мынадай мазмұндағы 43-1-тармағымен толықтырылсын:
      «43-1. Ел ішінде және елден тысқары жерлерге қызметтік іссапарларға жоспарланатын шығыстарды негіздеу үшін бюджеттік бағдарламалар әкімшілері ағымдағы жылға арналған іссапарлардың бекітілген жоспарларын және жоспарлы кезеңге арналған іссапарлар жоспарларының жобаларын ұсынады.»;
      мынадай мазмұндағы 45-1-тармағымен толықтырылсын:
      «45-1. Нысаналы салым салуға бағытталған бюджеттік бағдарлама бойынша шығыстарды жоспарлаған кезде есептеулер тиісті құжаттарды және шығыстардың әрбір түрі бойынша негіздемені қоса бере отырып, басқа ерекшеліктер бойынша шығыстардың осы түрлері үшін көзделген нысандар бойынша шығыстардың түрлері бойынша 441 «Нысаналы салым» ерекшелігі бойынша жасалады.»;
      52-қосымша осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.
      2. Бюджеттік рәсімдер әдіснамасы департаменті (А.Н.Қалиева) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                   Б. Жәмішев

Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің 
2012 жылғы 1 наурыздағы
№ 127 бұйрығына 
қосымша     

Бюджеттік өтінімді жасау және
Ұсыну ережесіне    
52-қосымша       
02-411-нысан      

Автомобильдік көлік құралдарын сатып алуға жұмсалатын
шығыстарды есептеу

                                                Код
Жылы:                                         _________
Деректердің түрі (болжам, жоспар, есеп)      |_________|
Функционалдық топ:                           |_________|
Бюджеттік бағдарламалар әкімшісі:            |_________|
Мемлекеттік мекеме:                          |_________|
Бюджеттік бағдарлама:                        |_________|
Ерекшелік: негізгі құралдарға                |   411   |
жатқызылатын тауарларды сатып алу            |_________|

Автомобильдік көлік құралының атауы

Бекітілген нормативтер бойынша саны (бірл.)

Қолда бар автомобильдік көлік құралдарының іс жүзіндегі саны (бірл.)

Шығарылған жылы

Тозу (%)

Ағымдағы жылдың бюджетінде көзделген сома (мың теңге)

Сатып алуға жоспарланатын көлік құралдарының саны (бірл.)

Бір бірлігі үшін құны (теңге)

Жалпы құны (8-бағ.х 9-бағ.)/1000 (мың теңге)

баланста

жалдау

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1. Қызметтік жеңіл автомобильдер




















Жиыны:




















2. Кезекші жеңіл автомобильдер:




















Жиыны:




















3. Арнайы жеңіл автомобильдер:




















Жиыны:










Орталық атқарушы органның жауапты хатшысы/
мемлекеттік мекеменің басшысы _____________________ _________________
                                    (қолы)             (Т.А.Ә.)
Бас бухгалтер (ҚЭБ бастығы)  ______________________ _________________
                                    (қолы)              (Т.А.Ә.)

О внесении изменений и дополнений в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 19 мая 2010 года № 233 "Об утверждении Правил составления и представления бюджетной заявки"

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 1 марта 2012 года № 127. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 марта 2012 года № 7489. Утратил силу приказом и.о. Министра финансов Республики Казахстан от 29 декабря 2012 года № 584

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра финансов РК от 29.12.2012 № 584.

      ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 19 мая 2010 года № 233 «Об утверждении Правил составления и представления бюджетной заявки» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6289), следующие изменения и дополнения:
      в Правилах составления и представления бюджетной заявки, утвержденных указанным приказом:
      пункт 3 изложить в следующей редакции:
      «3. Для планирования расходов бюджета соответствующие администраторы бюджетных программ представляют:
      в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию в срок до 15 мая текущего финансового года - бюджетные заявки и проекты стратегических планов или проекты изменений и дополнений в стратегические планы с учетом заключений центрального уполномоченного органа по государственному планированию;
      в местный уполномоченный орган по государственному планированию в срок до 15 мая текущего финансового года - бюджетные заявки, проекты стратегических планов или проекты изменений и дополнений в стратегические планы и предложения по приоритетным бюджетным инвестициям.
      Администраторы бюджетных программ, не разрабатывающие стратегические планы, представляют в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию или местный уполномоченный орган по государственному планированию бюджетные заявки и проекты бюджетных программ по форме согласно приложению 5 Правил составления Единой бюджетной классификации Республики Казахстан, утвержденных приказом Министра финансов Республики Казахстан от 6 мая 2010 года № 214 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6265).
      В случаях проведения оценки результатов к документам, указанным в настоящем пункте, прилагаются результаты оценки.»;
      часть первую пункта 4 изложить в следующей редакции:
      «4. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию и местные уполномоченные органы по государственному планированию рассматривают:
      бюджетные заявки администраторов бюджетных программ на предмет их соответствия бюджетному и иному законодательству Республики Казахстан, прогнозу социально-экономического развития, действующим натуральным нормам и стандартам государственных услуг;
      показатели бюджетных программ, представленных в составе проектов стратегических планов или проектов изменений и дополнений в стратегические планы, на предмет их взаимосвязи со стратегическими целями, с задачами стратегических направлений;
      показатели результативности и эффективности, представленные в проектах бюджетных программ администраторов бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы, на предмет их соответствия функциям, полномочиям, направлениям деятельности администратора бюджетных программ.»;
      пункты 8 и 9 изложить в следующей редакции:
      «8. Администратор бюджетных программ ежегодно составляет одну бюджетную заявку, за исключением случаев уточнения и корректировки бюджета, предусмотренных бюджетным законодательством Республики Казахстан. Бюджетная заявка подлежит приведению в соответствие на стадиях разработки, рассмотрения и утверждения бюджета, а также в случаях уточнения и корректировки бюджета.
      9. Администратор республиканских бюджетных программ вносит бюджетную заявку в уполномоченный орган по бюджетному планированию на бумажном носителе с пронумерованными листами, в сброшюрованном виде и в виде электронного документа посредством использования единой системы электронного документооборота государственных органов, а также вносит данные бюджетной заявки в информационную систему государственного планирования.
      В случае отсутствия в информационной системе государственного планирования бюджетной заявки (в том числе в случае неполного заполнения форм расчетов расходов по спецификам экономической классификации расходов бюджета) и/или несоответствия с бюджетной заявкой, представленной на бумажном носителе, данная бюджетная заявка будет возвращена администратору республиканских бюджетных программ без рассмотрения.
      Кроме того, администраторы республиканских бюджетных программ предоставляют в структурное подразделение центрального уполномоченного органа по бюджетному планированию, осуществляющее функции бюджетного планирования и прогнозирования, для формирования информации по бюджетным заявкам:
      копию Сводного расчета расходов по программам (подпрограммам);
      копию Сводного перечня бюджетных программ;
      копию пояснительной записки.
      Администратор местных бюджетных программ вносит бюджетную заявку на бумажном носителе в двух экземплярах с пронумерованными страницами, в сброшюрованном виде и в виде электронного документа посредством использования единой системы электронного документооборота государственных органов либо на электронных носителях.
      В случае если администратор бюджетных программ в проекте стратегического плана или проекте изменений и дополнений в стратегический план предлагает разработать или внести изменения и дополнения в нормативные правовые акты, требующие дополнительных расходов или сокращения доходов бюджета, то одновременно с бюджетной заявкой вносится проект соответствующего нормативного правового акта.»;
      пункт 14 изложить следующего содержания:
      «14. Администратор бюджетных программ представляют доработанную бюджетную заявку в центральной уполномоченной орган по бюджетному планированию или местный уполномоченный орган по государственному планированию в течение пяти рабочих дней с даты ее возврата.»;
      дополнить пунктом 14-1 следующего содержания:
      «14-1. Бюджетная заявка включает в себя:
      1) расчеты по видам расходов по каждой бюджетной программе, включенной в состав проекта стратегического плана, стратегического плана или проекта изменений и дополнений в стратегический план, либо расчеты по видам расходов по каждой бюджетной программе администратора бюджетных программ, не разрабатывающего стратегический план;
      2) информацию о полученных и использованных связанных грантах по состоянию на 1 января текущего финансового года с обязательной разбивкой суммы связанных грантов по направлениям расходования;
      3) информацию о полученных и использованных несвязанных грантах по состоянию на 1 января текущего финансового года;
      4) прогноз поступлений и расходов денег от реализации государственными учреждениями товаров (работ, услуг), остающихся в их распоряжении;
      5) пояснительную записку;
      6) сводный перечень бюджетных программ, сводную таблицу расходов по текущим бюджетным программам и бюджетным программам развития, включающие базовые расходы и расходы на новые инициативы, утвержденное на текущий год штатное расписание и проект штатного расписания на планируемый период центральных государственных органов, его ведомств, территориальных органов, подведомственных государственных учреждений, в том числе структурных подразделений центрального аппарата, ведомств и их территориальных органов; штатное расписание исполнительных органов, финансируемых из соответствующих местных бюджетов, и подведомственных им государственных учреждений в случае их изменения и другую необходимую информацию, запрашиваемую центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию или местным уполномоченным органом по государственному планированию.»;
      пункт 15 изложить в следующей редакции:
      «15. К бюджетной заявке, кроме перечня документов, предусмотренных в пункте 14-1 настоящих Правил, прилагаются:
      проекты соглашений о результатах по целевым трансфертам, согласованные с местными исполнительными органами области, города республиканского значения, столицы, в случае выделения целевых трансфертов из республиканского бюджета в областные бюджеты, бюджеты города республиканского значения, столицы, отчет о достигнутых прямых и конечных результатов;
      проекты соглашений о результатах по целевым трансфертам, согласованные с местными исполнительными органами района, в случае выделения целевых трансфертов из областного бюджета в бюджеты района (города областного значения), в том числе трансфертов из республиканского бюджета, выделяемых в областные бюджеты и подлежащих дальнейшему распределению в бюджеты района;
      проект соответствующего нормативного правового акта, в случае если администратор бюджетных программ предлагает разработать или внести изменения и дополнения в нормативные правовые акты, требующие дополнительных расходов или сокращения поступлений бюджета;
      заключение Министерства юстиции Республики Казахстан о целесообразности разработки законопроектов и соответствия Перспективному плану законопроектных работ Правительства Республики Казахстан;
      инвестиционные предложения с заключениями соответствующих экспертиз;
      технико-экономическое обоснование бюджетного инвестиционного проекта, положительное заключение государственной экспертизы предпроектной (технико-экономических обоснований) и проектной (проектно-сметной) документации на строительство за исключением проектов, не требующих разработки технико-экономического обоснования, положительное заключение экономической экспертизы по технико-экономическому обоснованию бюджетного инвестиционного проекта при осуществлении бюджетных инвестиций посредством реализации бюджетных инвестиционных проектов;
      технико-экономическое обоснование концессионного проекта на условиях софинансирования из бюджета, положительное заключение экономической экспертизы по технико-экономическому обоснованию концессионного проекта на условиях софинансирования из бюджета, согласование концессионного проекта, центральным уполномоченным государственным органом по исполнению бюджета и центральным уполномоченным государственным органом по осуществлению права распоряжения республиканской собственностью по существующим объектам республиканской собственности при осуществлении бюджетных инвестиций посредством софинансирования концессионных проектов;
      стратегические документы развития юридических лиц, в случае планирования бюджетных инвестиций посредством участия государства в их уставном капитале;
      финансово-экономическое обоснование бюджетных инвестиций, осуществляемых посредством участия государства в уставном капитале юридических лиц, положительное заключение экономической экспертизы по нему;
      заключение межведомственной комиссии по рассмотрению целесообразности проведения исследований по темам, предлагаемым администраторами республиканских бюджетных программ;
      заключение государственной научной и научно-технической экспертизы научных исследований по темам, предлагаемым администраторами республиканских бюджетных программ;
      заключение центрального уполномоченного органа по государственному планированию о соответствии проектов стратегических планов или проектов изменений и дополнений в стратегические планы стратегическим и программным документам, прогнозу социально-экономического развития страны, бюджетному и иному законодательству Республики Казахстан;
      заключение уполномоченного органа по государственному планированию о целесообразности бюджетного кредитования по бюджетным программам, предлагаемым администратором бюджетных программ к реализации посредством бюджетного кредитования с учетом предложений центрального уполномоченного органа по бюджетному планированию;
      заключение уполномоченного органа в сфере информации и связи при планировании администратором республиканских бюджетных программ расходов на закупки вычислительной техники, телекоммуникационного оборудования, лицензионного программного обеспечения, услуг по разработке и развитию информационных систем;
      заключение центрального уполномоченного органа по государственному планированию при планировании администратором бюджетных программ расходов на увеличение штатной численности;
      предложения на оказание отдельных государственных услуг, реализацию бюджетных инвестиционных проектов и выполнение других задач, направленных на обеспечение социально-экономической стабильности государства в форме государственного задания в соответствии с законодательством;
      решения попечительских советов автономных организаций образования при планировании расходов по бюджетной программе направленной на вложение целевого вклада.
      По бюджетным инвестициям, направленным на реализацию особо важных и требующих оперативной реализации задач, представляются следующие документы:
      копии поручений Президента Республики Казахстан и/или Премьер-Министра Республики Казахстан;
      расчет по обоснованию стоимости проекта в разбивке по годам;
      заключение администратора бюджетных программ на целесообразность реализации проекта;
      в случае необходимости другие документы, запрашиваемые центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию.»;
      пункт 21 изложить в следующей редакции:
      «21. В случаях уточнения и корректировки бюджета центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию или местный уполномоченный орган по государственному планированию, в течение десяти рабочих дней после представления бюджетных заявок администраторами бюджетных программ, готовит по ним заключения и вносит на рассмотрение бюджетной комиссии.
      С учетом предложений бюджетной комиссии администраторы бюджетных программ в течение пяти рабочих дней уточняют бюджетные заявки по бюджетным программам, изменения по которым одобрены бюджетной комиссией, и представляют в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию или местный уполномоченный орган по государственному планированию на бумажном носителе, кроме того, администраторы республиканских бюджетных программ данные бюджетной заявки вносят в информационную систему государственного планирования.»;
      подпункт 1) пункта 22 изложить в следующей редакции:
      «1) основные направления расходования средств на плановый период с указанием показателей результативности и эффективности;»;
      пункт 29 изложить в следующей редакции:
      «29. Форма 01-114 (приложение 18) предназначена для расчета расходов на дополнительно установленные обязательные пенсионные взносы судей и обязательные пенсионные взносы военнослужащих, сотрудников органов внутренних дел и органов уголовно-исполнительной системы Министерства юстиции Республики Казахстан, органов финансовой полиции и государственной противопожарной службы в накопительные пенсионные фонды.
      При составлении расчета по данной форме следует руководствоваться Законом Республики Казахстан «О пенсионном обеспечении в Республике Казахстан».
      Для обоснования планируемых расходов по прикомандированию сотрудников правоохранительных органов Республики Казахстан к Администрации Президента Республики Казахстан, аппаратам палат Парламента Республики Казахстан, Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан и к международным организациям представляются акты Правительства Республики Казахстан.
      В графе 2 указывается сумма денежного содержания в месяц, которая состоит из сумм должностных окладов судей, военнослужащих, сотрудников органов внутренних дел и Комитета уголовно-исполнительной системы Министерства юстиции Республики Казахстан, органов финансовой полиции и государственной противопожарной службы, имеющих по состоянию на 1 января 1998 года стаж военной службы, службы в органах внутренних дел Республики Казахстан менее 10 лет и окладов (доплат) по воинскому (специальному) званию.»;
      дополнить пунктом 43-1 следующего содержания:
      «43-1. Для обоснования планируемых расходов на служебные командировки внутри страны и за пределы страны администраторами бюджетных программ представляются утвержденные планы командировок на текущий год и проекты планов командировок на плановый период.»;
      дополнить пунктом 45-1 следующего содержания:
      «45-1. При планировании расходов по бюджетной программе, направленной на вложение целевого вклада, расчеты составляются по специфике 441 «Целевой вклад» по видам расходов, по формам, предусмотренным для данных видов расходов по другим спецификам, с приложением соответствующих документов и обоснования по каждому виду расходов.»;
      приложение 52 изложить в редакции согласно приложению к настоящему приказу.
      2. Департаменту методологии бюджетных процедур (Калиева А.Н.) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      3. Настоящий приказ вводится в действие со дня его государственной регистрации.

      Министр                                    Б. Жамишев

Приложение        
к приказу Министра финансов
Республики Казахстан  
от 1 марта 2012 года № 127

Приложение 52     
к Правилам составлении и  
представления бюджетной заявки

Форма 02-411

Расчет расходов на приобретение автомобильных транспортных
средств

                                                Код
Год:                                          _________
Вид данных (прогноз, план, отчет);           |         |
Функциональная группа:                       |         |
Администратор бюджетных программ:            |         |
государственное учреждение:                  |         |
Бюджетная программа:                         |         |
Специфика: Приобретение товаров,             |   411   |
относящихся к основным средствам             |_________|

Наименование
автомобиль-
ного
транспорт-
ного
средства

Кол-во
по
утверж-
денным
нормати-
вам
(ед.)

Фактич.
кол-во
автомобильных
транспортных
средств,
имеющиеся в
наличии (ед.)

Год
вы-
пуска

И
з
н
о
с
(%)

Сумма,
предус-
мотренная
в бюджете
текущего
года(тыс.
тенге)

Количество
транспорт-
ных
средств,
планируе-
мых
приобрести
(ед.)

Стои-
мость
зa
единицу
(тенге)

общая
стоимость
(гр.хгр.
9)/1000
(тыс.
тенге)

на
балансе

аренда

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1. Служебные
легковые
автомобили:




















Итого:




















2. Дежурные
легковые
автомобили:




















Итого:




















3.
Специальные
легковые
автомобили:




















Итого:










      (Ответственный секретарь центрального исполнительного
органа/руководитель государственного учреждения
______________________ _________________________________
      (подпись)                     (Ф.И.О.)
      Главный бухгалтер (начальник ФЭО)
______________________ _________________________________
      (подпись)                     (Ф.И.О.)