"Экономикалық шоғырлануға Келісім беру туралы өтінішхаттарды қарау" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Бәсекелестікті қорғау агенттігі (Монополияға қарсы агенттік) Төрағасының 2012 жылғы 3 шілдедегі № 255-НҚ Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2012 жылы 19 шілдеде № 7802 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Бәсекелестікті қорғау агенттігі (Монополияға қарсы агенттік) төрағасының м.а. 2014 жылғы 21 ақпандағы № 36-НҚ бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Бәсекелестікті қорғау агенттігі (Монополияға қарсы агенттік) төрағасының м.а. 21.02.2014 № 36-НҚ бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 9-1-бабының 4-тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған «Экономикалық шоғырлануға келісім беру туралы өтінішхаттарды қарау» мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Бәсекелестікті қорғау агенттігінің (Монополияға қарсы агенттік) (бұдан әрі - Агенттік) Заң қызметі департаменті:
      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігіне тіркеуді;
      2) осы бұйрықты белгіленген тәртіппен ресми жариялауды қамтамасыз етсін.
      3. Агенттіктің Стратегиялық жоспарлау департаменті осы бұйрықты Агенттіктің интернет-ресурсына орналастыруды қамтамасыз етсін.
      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Агенттік төрағасының орынбасары Ә.Б. Мәтішевке жүктелсін.
      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Төраға                                  Ғ. Әбдірахымов

Қазақстан Республикасы    
Бәсекелестікті қорғау агенттігі
(Монополияға қарсы агенттік)
төрағасының         
2012 жылғы 3 шілдедегі   
№ 255-НҚ бұйрығымен      
бекітілген         

«Экономикалық шоғырлануға келісім беру туралы
өтінішхаттарды қарау» мемлекеттік қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы «Экономикалық шоғырлануға келісім беру туралы өтінішхаттарды қарау» мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі - Регламент) «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 9-1-бабының 4-тармағына және «Экономикалық шоғырлануға келісім беру туралы өтінішхаттарды қарау» мемлекеттік қызметтің стандартын (бұдан әрі - Стандарт) бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 20 маусымдағы № 807 қаулысына сәйкес әзірленді.
      2. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Бәсекелестікті қорғау агенттігі (Монополияға қарсы агенттік) және оның аумақтық бөлімшелері (бұдан әрі – Монополияға қарсы орган) көрсетеді.
      3. Осы Регламентте мынадай ұғымдар қолданылады:
      1) тұтынушы – мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалар;
      2) құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) – мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын лауазымды тұлғалар.
      4. Экономикалық шоғырлануға келісім беру туралы өтінішхаттарды қарау (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) – оның қорытындысы тұтынушыға экономикалық шоғырлануға келісім беру немесе тыйым салу болып табылатын өтінішхаттарды қарау рәсімі.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      6. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет «Бәсекелестік туралы» Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 25 желтоқсандағы Заңының (бұдан әрі - Заң) 49-57-бабының негізінде көрсетіледі.
      8. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі мынадай:
      1) экономикалық шоғырлануға келісім беру туралы;
      2) дәлелді қорытындымен экономикалық шоғырлануға тыйым салу туралы шешімдердің бірін қабылдау болып табылады.
      9. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижелері тұтынушыға жазбаша түрде қағаз жеткізгіште беріледі.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне басқа мемлекеттік органдардың, өзге де ұйымдардың, сондай-ақ жеке тұлғалардың қатысуы көзделмеген.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      11. Мемлекеттік қызмет демалыс және мереке күндерін қоспағанда, монополияға қарсы органның жұмыс кестесіне сәйкес 13.00-дан 14.30 сағатқа дейінгі аралықтағы түскі үзілісіпен, күн сайын 9.00-ден 18.30 сағат аралығында көрсетіледі.
      Қабылдау кезекке тұру тәртібімен жүзеге асырылады, алдын ала жазылмайды және жеделдетілген қызмет көрсетілмейді.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша ақпаратты, оны алу үшін қажетті құжаттарды монополияға қарсы орган Стандартқа 1-қосымшада не www.azk.gov.kz интернет-ресурсында көрсетілген мекенжайлар бойынша береді.
      13. Мемлекеттік қызмет «Министрліктер үйі» ғимаратында көрсетіледі, үй-жай режимі: ғимаратқа кіру жеке кіру есігі бар рұқсат беру бюросы арқылы және аумақтық органдардың ғимараттарында жүзеге асырылады, мекенжайлары осы Стандартқа 1-қосымшада көрсетілген. Құқықтық тәртіпті қолдау үшін ғимаратта тәулік бойы күзет бекеті, өртке қарсы сигнализация және басқа да қауіпсіздік шаралары бар. Ғимарат физикалық мүмкіндіктері шектеулі адамдардың кіруіне арналған пандустармен және ақпараттық стенділермен жабдықталған.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері мына кезден бастап:
      тұтынушының өтінішхаттары қарауға қабылдау немесе қабылдаудан бас тарту үшін Стандарттың 11-тармағында айқындалған қажетті құжаттарды тапсырған – 10 күнтізбелік күн ішінде.
      өтінішхаттар қарауға қабылданған – 50 күнтізбелік күннен аспайтын.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері Заңның 54-бабының 34 және 5-тармақтарында көзделген жағдайларда тоқтатыла тұрады және жаңартылады.
      16. Мемлекеттік қызметті көрсетуде өтінішхатты қарауды тоқтату  үшін негіз мыналар болып табылады:
      1) тұтынушылардан өтінішхатты кері қайтарып алу туралы хабарламалардың келіп түсуі;
      2) тұтынушы монополияға қарсы орган айқындаған мерзімде ақпаратты бермеген, егер мұндай ақпараттың болмауы өтінішхатты қарауға кедергі келтіретін болса;
      3) тұтынушының өтінішхатты объективті қарауға ықпал ететін дәйексіз ақпарат беруі.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсетуде өтінішхатты қабылдаудан бас тарту үшін тұтынушының Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды бермеуі негіз болып табылады.
      18. Монополияға қарсы органның өтінішхатты қарауды тоқтату туралы шешімі мұндай шешім қабылдаған күнінен бастап 2 жұмыс күні ішінде монополияға қарсы органның бұйрығымен ресімделеді және мұндай шешім қабылданған күннен бастап 3 жұмыс күні ішінде өтінішхатта көрсетілген мекенжайға жіберіледі не тұтынушыға беріледі.
      Өтінішхатты қарау тоқтатылғаннан кейін тұтынушы монополияға қарсы органға экономикалық шоғырлануға келісім беру туралы жаңа өтінішхатпен жүгінуге құқылы.
      19. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушыдан өтініш алған кезден бастап және мемлекеттік қызмет нәтижесін берген кезге дейін мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) тұтынушы Заңның 52-53-баптарының талаптарына сәйкес монополияға қарсы органға өтінішхат береді;
      2) монополияға қарсы орган өтінішхатты тіркеуді жүргізеді;
      3) экономикалық шоғырлануға келісім беру туралы өтінішхатты қарау бойынша монополияға қарсы органның жұмыс органы (орталық аппаратта - жауапты құрылымдық бөлімше, аумақтық органдарда – Тауар нарықтарының мониторингі және талдау бөлімі) тұтынушылар ұсынған өтінішхаттарды қарауды жүзеге асырады, сұрау салулар жібереді, дәлелді бас тартуды немесе тұтынушыға келісім беруді әзірлейді. Экономикалық шоғырлануға келісім беру немесе тыйым салу туралы, мұндай шешімдерді қайта қарау немесе олардың күшін жою туралы шешімді Қазақстан Республикасы Бәсекелестікті қорғау агенттігінің (Монополияға қарсы агенттік) – басқармасы (бұдан әрі - Басқарма) қабылдайды.
      20. Монополияға қарсы органда мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын тұлғалардың ең аз саны бір қызметкерді құрайды.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үрдісінде іс-әрекет
(өзара іс-әрекет) тәртібін сипаттау

      21. Монополияға қарсы органда құжаттарды қабылдау Стандартқа 1-қосымшада көрсетілген мекенжай бойынша және уақытта монополияға қарсы органның кеңсесі арқылы жүзеге асырады.
      Монополияға қарсы органға құжаттарды тапсырғаннан кейін тұтынушыға өтішішхаттың көшірмесіне құжаттардың қабылданғаны туралы белгі қойылады.
      22. Экономикалық шоғырлануға келісім беру немесе тыйым салу бойынша ресімделген шешімдер бірдей нөмірі бар екі данада толтырылады: біріншісі – тұтынушыға беріледі (жіберіледі), екіншісі – сақтау үшін монополияға қарсы органда қалады.
      23. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде мына ҚФБ-лер қатысады:
      1) монополияға қарсы органның кеңсесі;
      2) монополияға қарсы органның басшылығы;
      3) экономикалық шоғырлануға келісім беру туралы өтінішхаттарды қарау бойынша монополияға қарсы органның құрылымдық бөлімшесінің басшысы;
      4) экономикалық шоғырлануға келісім беру туралы өтінішхаттарды қарау бойынша монополияға қарсы органның құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысы;
      5) Басқарма.
      24. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттің орындау мерзімін көрсете отырып, әрбір ҚФБ әкімшілік іс-әрекеттерінің (рәсімдерінің) жүйелілігін және өзара іс-қимылын мәтіндік кестелік сипаттау Регламентке 1-қосымшада келтірілді.
      25. Мемлекеттік қызмет көрсету және ҚФБ үдерісінде әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін схема Регламентке 2-қосымшада келтірілген.

«Экономикалық шоғырлануға келісім
беру туралы өтінішхаттарды қарау»
мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша         

ҚФБ әкімшілік әрекеттерінің (рәсімдерінің) жүйелілігі
мен өзара іс-қимылын сипаттау

1-кесте. ҚФБ іс-әрекетін сипаттау

Негізгі үдерістің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекет № (жұмыс барысы, ағыны)

1

2

3

4

5

6

2

ҚФБ атауы

Агенттіктің іс-қағаздарын жүргізуге жауапты лауазымды тұлғасы

Агенттіктің басшысы

Агенттіктің мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты лауазымды тұлғасы

Агенттіктің департамент директоры, директордың орынбасары, басқарма бастығы

Агенттік басшысының орынбасары

Агенттіктің іс қағаздарын жүргізуге жауапты лауазымды тұлғасы

3

Іс-әрекеттің (операцияның үрдісі, рәсімі) атауы және оларды сипаттау

Құжаттарды қабылдау және журналға тіркеу

Орындаушыны айқындау

Берілген материалдардың толықтығын тексереді

Өтінішхаттарды қарауға қабылдау және қабылдаудан бас тарту туралы құжаттарды және дайындалған жауаптарды қарау

Берілген материалдарды қарау

Өтінішхаттарды қарауға қабылдау және қабылдаудан бас тарту туралы тұтынушыға жауап беру (жіберу)
 

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушылық - өкімдік шешім)

Тиісті құжаттарды қабылдау туралы белгі

Қарарды қою

Өтінішхаттарды қарауға қабылдау және қабылдаудан бас тарту туралы өтініш берген тұлғаны жазбаша түрде хабардар етеді

Ресімделген құжатқа бұрыштама қою

Ресімделген құжатқа қол қою

Тұтынушының  алған қолы не почта байланысы арқылы жіберілгені туралы белгі

5

Орындау мерзімі

15 минут

1 күн

8 күн

1 күн

3 сағат

15 минут

ҚФБ әкімшілік іс-әрекеттерінің (рәсімдерінің) дәйектілігі
және өзара іс-әрекетін сипаттау

1-кесте. ҚФБ іс-әрекетін сипаттау

1

№ іс-әрекет (жұмыс барысы, ағыны)

2

3

4

5

2

ҚФБ атауы

Мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты Агенттіктің лауазымды тұлғасы

Агенттіктің департамент директоры, директордың орынбасары, басқарма бастығы

Агенттіктің басқармасы Агенттіктің басшысы, жауапты хатшысы, басшының орынбасалары

Іс қағаздарын жүргізуге жауапты Агенттіктің лауазымды тұлғасы

3

Іс-әрекеттердің атауы (үдерістер, рәсімдер, операциялар және оларды сипаттау)

Қарауға қабылдаған жағдайда үстем немесе монополиялық жағдайды ықтимал белгілеу немесе күшейтуге жасасуға жоспарланған мәмілелерді тексереді

Құжаттарды және келісім беру, тоқтату не дәлелді бас тарту туралы әзірленген растауларды заңнамаға сәйкестігіне қарау

Берілген құжаттарды қарау

Тұтынушыға тоқтатқаны немесе бас тартқаны туралы жазбаша растау беру (жіберу)

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушылық - өкімдік шешім)

Келісім беру, тоқтату немесе жазбаша дәлелді бас тартқаны туралы растайтын құжатты дайындайды

Ресімделген құжатқа бұрыштама қою

Ресімделген құжатқа қол қою

Тұтынушының алғандағы қолы не почта байланысы арқылы жіберілгені туралы белгі

5

Орындау мерзімі

45 күн (қарау мерзімдерін тоқтата тұруы мүмкін)

2 күн

3 күн

15 минут

2-кесте. Пайдалану нұсқалары.
Негізгі үдеріс – мемлекеттік қызмет көрсету туралы
шешімді бекіткен жағдайда

Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағыны)

1

2

3

4

5

6

Агенттіктің іс қағаздарын жүргізуге жауапты лауазымды тұлғасы

Агенттіктің басшысы

Агенттіктің мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты лауазымды тұлғасы

Агенттіктің басқармасы, жауапты хатшы және басшының орынбасары, департамент директоры, директордың орынбасары, басқарма бастығы

Агенттіктің басшысы

Агенттіктің іс қағаздарын жүргізуге жауапты лауазымды тұлғасы

№ 1 іс-әрекет құжаттарды қабылдайды және журналға тіркейді, тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді.
(15 минут)

№ 2 іс-әрекет Орындаушыны айқындайтын қарарды қояды
(3 сағат)

№ 3 іс-әрекет Үстем немесе монополиялық жағдайды ықтимал белгілеуге немесе күшейтуге жасасуға жоспарланған мәмілелерді тексереді
45 күн (мерзімдерін тоқтата тұруы мүмкін)

№ 4 іс-әрекет Берілген құжаттардың заңнамаға сәйкестігін қарайды, ресімделген құжаттарға бұрыштама қояды
1 күн

№ 5 іс-әрекет Берілген құжаттарды қарайды, Ресімделген құжаттарға қол қояды
(1 күн)

№ 6 іс-әрекет Тұтынушыға растау хат береді, тұтынушы алған кезде қол қояды.
(15 минут)

3-кесте. Пайдалану нұсқалары.
Баламалы үдеріс – мемлекеттік көмек көрсетуден бас тарту
туралы шешімді бекіткен жағдайда

Баламалы үдеріс (жұмыс барысы, ағыны)

1

2

3

4

Агенттіктің іс қағаздарын жүргізуге жауапты лауазымды тұлғасы

Агенттік басшысы

Агенттіктің басқармасы, жауапты хатшы және басшының орынбасары, департамент директоры, директордың орынбасары, басқарма бастығы

Агенттіктің мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты лауазымды тұлғасы

№ 1 іс-әрекет
Құжаттарды қабылдайды және журналға тіркейді, тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат береді
(15 минут)

№ 2 іс-әрекет
орындаушы айқындайтын қарарды қояды
(3 сағат)


№ 3 іс-әрекет
Үстем немесе монополиялық жағдайды ықтимал белгілеу немесе күшейтуге жасасуға жоспарланған мәмілелерді тексереді
жазбаша дәлелді бас тарту дайындайды (1 күн).
Құжаттардың толықтай тізбесін бермеген жағдайда
(1 күн).





№ 4 іс-әрекет
Тұтынушы берген құжаттарды және жазбаша дәлелді бас тартуды қарайды және оған бұрыштама қояды
(1 күн).
құжаттардың толықтай тізбесін бермеген жағдайда (2 сағат)





№ 5 іс-әрекет
Жазбаша дәлелді бас тартуға қол қояды
(1 күн).
Құжаттардың толықтай тізбесін бермеген жағдайда
(1 сағат)





№ 6 іс-әрекет
Тұтынушыға дәлелді бас тарту береді (жібереді)
(15 минут)







«Экономикалық шоғырлануға келісім беру
туралы өтінішхаттарды қарау»  
мемлекеттік қызмет регламентіне 
2-қосымша             

Әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық дәйектілігі арасындағы
өзара байланысты көрсететін схема

Об утверждении регламента государственной услуги "Рассмотрение ходатайств о согласии на экономическую концентрацию"

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по защите конкуренции (Антимонопольное агентство) от 3 июля 2012 года № 255-ОД. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 июля 2012 года № 7802. Утратил силу приказом и.о. Председателя Агентства Республики Казахстан по защите конкуренции (Антимонопольное агентство) от 21 февраля 2014 года № 36-ОД

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Председателя Агентства РК по защите конкуренции (Антимонопольное агентство) от 21.02.2014 № 36-ОД (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах» ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Рассмотрение ходатайств о согласии на экономическую концентрацию».
      2. Департаменту юридической службы Агентства Республики Казахстан по защите конкуренции (Антимонопольное агентство) (далее – Агентство) обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) в установленном порядке официальное опубликование настоящего приказа.
      3. Департаменту стратегического планирования Агентства обеспечить размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Агентства.
      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя председателя Агентства Матишева А.Б.
      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель                               Г. Абдрахимов

Утвержден              
приказом Председателя Агентства  
Республики Казахстан        
по защите конкуренции       
(Антимонопольное агентство)     
от 3 июля 2012 года № 255-ОД    

Регламент
государственной услуги
«Рассмотрение ходатайств о согласии на экономическую
концентрацию»

1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги «Рассмотрение ходатайств о согласии на экономическую концентрацию» (далее - Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан «Об административных процедурах» и постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июня 2012 года № 807 «Об утверждении стандарта государственной услуги «Рассмотрение ходатайств о согласии на экономическую концентрацию» (далее - Стандарт).
      2. Государственная услуга оказывается Агентством Республики Казахстан по защите конкуренции (Антимонопольное агентство) и его территориальными органами (далее – антимонопольный орган).
      3. В настоящем Регламенте используются следующие понятия:
      1) потребитель - физические и юридические лица, которым оказывается государственная услуга;
      2) структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ) - должностные лица, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги.
      4. Рассмотрение ходатайств о согласии на экономическую концентрацию (далее - государственная услуга) – процедура рассмотрения ходатайств, итогом которой является предоставление потребителю согласия или запрета на экономическую концентрацию.
      5. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      6. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      7. Государственная услуга оказывается на основании статей 49-57 Закона Республики Казахстан от 25 декабря 2008 года «О конкуренции» (далее – Закон).
      8. Результатом оказываемой государственной услуги является принятие одного из следующих решений:
      1) о согласии на экономическую концентрацию;
      2) о запрете на экономическую концентрацию с мотивированным заключением.
      9. Результаты оказываемой государственной услуги предоставляются потребителю письменно, на бумажном носителе.
      10. В процессе оказания государственной услуги участие других государственных органов, иных организаций, а также физических лиц не предусмотрено.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      11. Государственная услуга оказывается ежедневно в соответствии с графиком работы антимонопольного органа за исключением выходных и праздничных дней, с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов.
      Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      12. Информация по вопросам оказания государственной услуги, необходимых документов для ее получения предоставляется антимонопольным органом, по адресам, указанным в приложении 1 Стандарта либо на интернет-ресурсе www.azk.gov.kz.
      13. Государственная услуга оказывается в здании «Дом министерств», режим помещения: вход в здание осуществляется через бюро пропусков, которое имеет отдельный вход, и в зданиях территориальных органов, адреса которых указаны в приложении 1 к Стандарту. Для поддержки правопорядка здание имеет круглосуточный пост охраны, противопожарные сигнализации и другие меры безопасности. Здание оборудовано пандусами, предназначенными для доступа людей с ограниченными физическими возможностями и информационными стендами.
      14. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента:
      сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11 Стандарта, для принятия или отказа в принятии к рассмотрению ходатайства – в течение 10 календарных дней.
      принятия к рассмотрению ходатайства – не более 50 календарных дней.
      15. Сроки оказания государственной услуги приостанавливаются и возобновляются в случаях, предусмотренных пунктами 34 и 5 статьи 54 Закона.
      16. Основанием для прекращения рассмотрения ходатайства в предоставлении государственной услуги являются:
      1) поступления от потребителей уведомлений об отзыве ходатайства;
      2) непредставления потребителем информации в определенный антимонопольным органом срок, если отсутствие такой информации препятствует рассмотрению ходатайства;
      3) представление потребителем недостоверной информации, влияющей на объективное рассмотрение ходатайства.
      17. Основанием для отказа в принятии к рассмотрению ходатайства в предоставлении государственной услуги является не представление потребителем документов, указанных в пункте 11 Стандарта.
      18. Решение антимонопольного органа о прекращении рассмотрения ходатайства оформляется приказом антимонопольного органа в течение 2-х рабочих дней со дня принятия такого решения и в течение 3-х рабочих дней со дня принятия такого решения отправляется почтой на адрес, указанный в ходатайстве, либо выдается потребителю.
      Прекращение рассмотрения ходатайства не препятствует потребителю обратиться в антимонопольный орган с новым ходатайством о согласии на экономическую концентрацию.
      19. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает ходатайство в антимонопольный орган в соответствии с требованиями статей 52-53 Закона;
      2) антимонопольный орган проводит регистрацию ходатайства;
      3) рабочий орган антимонопольного органа по рассмотрению ходатайства о согласии на экономическую концентрацию (в центральном аппарате – ответственное структурное подразделение, в территориальных органах – Отдел мониторинга и анализа товарных рынков) осуществляет рассмотрение представленных потребителями ходатайств, направляет запросы, готовит мотивированный отказ или согласие потребителю. Решение о согласии или запрете на экономическую концентрацию, о пересмотре или отмене этих решений принимается Правлением Агентства Республики Казахстан по защите конкуренции (Антимонопольное агентство) (далее – Правление).
      20. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в антимонопольном органе, составляет один сотрудник.

3. Описание порядка действия (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      21. Прием документов в антимонопольном органе осуществляется через канцелярию антимонопольного органа по адресам и времени, указанным в приложении 1 к Стандарту.
      После сдачи документов в антимонопольный орган, потребителю на копии ходатайства делается отметка о приеме документов.
      22. Оформленное решение по предоставлению согласия или запрета на экономическую концентрацию заполняется в двух экземплярах, которые имеют одинаковый номер: первый – выдается (направляется) потребителю, второй – остается в антимонопольном органе.
      23. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие СФЕ:
      1) канцелярия антимонопольного органа;
      2) руководство антимонопольного органа;
      3) руководитель структурного подразделения – антимонопольного органа по рассмотрению ходатайства о согласии на экономическую концентрацию;
      4) ответственный исполнитель структурного подразделения – антимонопольного органа по рассмотрению ходатайства о согласии на экономическую концентрацию;
      5) Правление.
      24. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к Регламенту.
      25. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 2 к Регламенту.

Приложение 1                  
к Регламенту государственной услуги      
«Рассмотрение ходатайств о согласии      
на экономическую концентрацию»        

Описание последовательности и взаимодействие административных
действий (процедур) СФЕ

Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия
(хода,
потока
работ)

1

2

3

4

5

6

2

Наимено-
вание СФЕ

Должностное
лицо
Агентства,
ответствен-
ное за
делопроиз-
водство

Руководи-
тель
Агентства

Должност-
ное лицо
Агентства,
ответстве-
нное за
оказание
государст-
венной
услуги

Директор,
заместитель
директора
департа-
мента,
начальник
управления
Агентства

Замести-
тель
руководи-
теля
Агентства

Должностное
лицо
Агентства,
ответстве-
нное за
делопроиз-
водство

3

Наимено-
вание
действия
(процесса,
процедуры,
операции)
и их
описание

Прием
документов
и регист-
рация в
журнале

Определе-
ние
Исполни-
теля

Проверяет
полноту
представ-
ленных
материалов

Рассмотре-
ние
документов
и подгото-
вленного
ответа о
принятии
или об
отказе в
принятии
ходатайства
к рассмот-
рению

Рассмотре-
ние
представ-
ленных
документов

Выдача
(направле-
ние)
потребителю
письменного
ответа о
принятии
или об
отказе в
принятии
ходатайства
к рассмот-
рению

4

Форма
Завершения
(данные,
документ,
организа-
ционно-
распоряди-
тельное
решение).

Отметка о
приеме
соответст-
вующих
документов

Наложение
резолюции

В
письменном
виде
уведомляет
лицо,
подавшее
ходатайст-
во, о
принятии
или об
отказе в
принятии
ходатайст-
ва к
рассмотре-
нию

Визирование
оформлен-
ного
документа

Подписание
оформлен-
ного
документа

Роспись
потребителя
в получение
либо
отметка о
направлении
почтовой
связью

5

Сроки
исполнения

15 минут

1 день

8 дней

1 день

3 часа

15 минут

Описание последовательности и взаимодействие административных
действий (процедур) СФЕ

Таблица 1. Описание действий СФЕ

1

№ действия
(хода, потока
работ)

1

2

3

4

2

Наименование
СФЕ

Должностное лицо
Агентства,
ответственное за
оказание
государственной
услуги

Директор,
заместитель
директора
департамента,
начальник
управления
Агентства

Правление
Агентства
руководитель,
ответственный
секретарь и
заместители
руководителя
Агентства

Должностное
лицо
Агентства,
ответственное
за делопроиз-
водство

3

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции)
и их описание

В случае принятия к
рассмотрению
проверяет
планируемые к
заключению сделки на
возможное
установление или
усиление
доминирующего или
монопольного
положения

Рассмотрение
документов и
подготовленного
подтверждения о
выдаче
согласия,
прекращения
либо
мотивированного
отказа на
соответствие
законодательств

Рассмотрение
представленных
документов

Выдача
(направление)
потребителю
письменного
подтверждения,
прекращения
или отказа

4

Форма
завершения
(данные,
документ,
организа-
ционно-
распоряди-
тельное
решение).

Подготавливает
документ
подтверждения о
выдаче согласия,
прекращения или
письменный
мотивированный отказ

Визирование
оформленного
документа

Подписание
оформленного
документа

Роспись
потребителя в
получение
либо отметка о
направлении
почтовой
связью

5

Сроки
исполнения

45 дней (возможно
приостановление
сроков рассмотрения)

2 дня

3 дня

15 минут

Таблица 2. Варианты использования.
Основной процесс - в случае утверждения решения о
предоставлении государственной услуги

Основной процесс (ход, поток работ)

1

2

3

4

5

6

Должностное
лицо
Агентства,
ответственное
за делопроиз-
водство

Руководитель
Агентства

Должностное
лицо Агентства,
ответственное
за оказание
государственной
услуги

Правление,
ответственный
секретарь и
заместитель
руководителя
Агентства
Директор,
заместитель
директора
департамента,
начальник
управления

Руково-
дитель
Агентства

Должностное
лицо
Агентства,
ответственное
за делопроиз-
водство

Действие № 1
принимает
документы и
регистрирует
в журнале
выдает
расписки о
приеме
соответст-
вующих
документов
(15 минут)

Действие № 2
Налагает
резолюцию,
определяющая
исполнителя
(3 часа)

Действие № 3
Проверяет
планируемые к
заключению
сделки на
возможное
установление
или усиление
доминирующего
или
монопольного
положения
45 дней
(возможно
приостановление
сроков)

Действие № 4
Рассматривает
представленные
документы на
соответствие
законода-
тельству,
визирует
оформленные
документы
1 день

Действие №
5 Рассма-
тривает
представ-
ленные
документы,
подписы-
вает
оформлен-
ные
документы
(1 день)

Действие № 6
Выдает
подтверждение
потребителю,
потребитель
расписывается
в получении
(15 минут)

Таблица 3. Варианты использования.
Альтернативный процесс - в случае утверждения решения об отказе
в представлении государственной услуги

Альтернативный процесс (ход, поток работ)

1

2

3

4

Должностное лицо
Агентства,
ответственное за
делопроизводство

Руководитель
Агентства

Правление,
ответственный секретарь
и заместитель
руководителя Агентства
Директор, заместитель
директора департамента,
начальник управления

Должностное лицо
Агентства,
ответственное за
оказание
государственной
услуги

Действие № 1
принимает
документы и
регистрирует в
журнале выдает
расписки о приеме
соответствующих
документов
(15 минут)

Действие № 2
Налагает резолюцию,
определяющая
исполнителя (3 часа)


Действие № 3
Проверяет
планируемые к
заключению сделки
на возможное
установление или
усиление
доминирующего или
монопольного
положения
подготовка
письменного
мотивированного
отказа (1 день).
При непредставлении
полного перечня
документов
(1 день).



Действие № 4
Рассматривает
представленные
потребителем документы
и подготовленный
письменный
мотивированный отказ и
визирует его (1 день).
При непредставлении
полного перечня
документов (2 часа)



Действие № 5
Подписывает
письменный
мотивированный
отказ (1 день).
При непредставлении
полного перечня
документов (1 час)



Действие № 6
Выдает
(направляет)
потребителю
мотивированный
отказ (15 минут)




Приложение 2                   
к Регламенту государственной услуги      
«Рассмотрение ходатайств о согласии      
на экономическую концентрацию»        

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий